-
Αυτοκίνητα για autobahn είναι αυτά, όχι για μποτιλιάρισμα στον Κηφισό
-
Με ενδιεφερε το plug in μονο σε τετρακινητο αλλα δεν βλεπω παλι τιποτα..αποριας αξιο..προτιμαω terramar σχεδιαστικα..και με μια μπαταριουλα στον πισω αξονα αν και οποτε βγει!!
-
Ουτε για πλάκα. Ξεπερασμένη τεχνολογία κινητήρων, ασχημο εσωτερικό με περιεργες οθονες. Μονο για κομπλεξικους που θελουν Audi για να πουλάνε μουρη. Ο μονος λόγος που θα αλλαζα το CHR μου είναι για να πάρω το CHR+
-
Εντωμεταξύ ποσο στενή ειναι η οθόνη του πίνακα οργανων?Αλλάζει αυτο σε πιο πλούσια εκδοση?
-
@kostis20 said in Audi Q3 3rd generation:
Εντωμεταξύ ποσο στενή ειναι η οθόνη του πίνακα οργανων?Αλλάζει αυτο σε πιο πλούσια εκδοση?
Και να αλλαζει, που δεν νομιζω, ειναι εντελως ηλιθιο να βαζεις οθονη που δεν εκμεταλλευεται ουτε το 50% της επιφανειας της. Κατα τα αλλα και μονο επειδη εχει το σηματακι της Audi θα τρεξουν οι πουλ μουρ να σκασουν 40 χιλιαρικα.
-
@azmo said in Audi Q3 3rd generation:
@kostis20 said in Audi Q3 3rd generation:
Εντωμεταξύ ποσο στενή ειναι η οθόνη του πίνακα οργανων?Αλλάζει αυτο σε πιο πλούσια εκδοση?
Και να αλλαζει, που δεν νομιζω, ειναι εντελως ηλιθιο να βαζεις οθονη που δεν εκμεταλλευεται ουτε το 50% της επιφανειας της.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν αλλάζει ανάλογα την έκδοση. Αυτό είναι για όλες τις εκδόσεις και είναι πάνω από το 50% της επιφάνειας αν αναλογιστούμε ότι έχει πληροφορία και κάτω από τη φωτεινή λωρίδα με το ταχύμετρο που βλέπουμε.
Επίσης δική μου σκέψη, είναι ότι λόγω "φασόν" και μείωσης κόστους έβαλαν τον πίνακα που χρησιμοποιείται πλέον σε όλα τα καινούργια μοντέλα της Audi και που αν δείτε reviews, σε κανένα δεν χρησιμοποιείται το 100% της επιφάνειας του και κυρίως το επάνω μέρος. Εικάζω ότι και να έβαζαν πληροφορία εκεί μάλλον θα την έκριβε το τιμόνι, οπότε το απέφυγαν. -
Στο Q5 είναι αισθητα φαρδύτερο.Δε το βλέπω για το ιδιο στενό.
Δειχνει πολυ ασχημα πάντως. στο Q3. -
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Όλα τα αυτοκίνητα οθόνες έχουν σήμερα.
@a-d-p said in Audi Q3 3rd generation:
μια χαρά οθόνες έχει, κυρτό πάνελ, μαζεμένες διαστάσεις
Ποιες μια χαρά οθόνες ρε παιδιά; Τα bezel τους είναι λες και βλέπεις τηλεόραση του 1980. Τεράστια μαύρα πλαίσια γύρω από τις οθόνες.
Απίστευτο χάλι, λες και αγοράζεις αυτοκίνητο των 15k.
-
@kostis20 said in Audi Q3 3rd generation:
Στο Q5 είναι αισθητα φαρδύτερο.Δε το βλέπω για το ιδιο στενό.
Δειχνει πολυ ασχημα πάντως. στο Q3.Στο Q5 όντως φαίνεται να είναι φαρδύτερο, αλλά παίζει και να ξεγελάσει το μάτι γιατί το γραφικό του είναι όλο σε μαύρο φόντο.
Κοίτα στην πραγματικότητα πόσο κενό αφήνει στο επάνω μέρος.Φαντάσου τώρα να ήταν ανοιχτό φόντο η λωρίδα που περιλαμβάνει το φάρδος του στροφόμετρου και θα δεις ότι και σε αυτό μάλλον θα φαινόταν στενό αν ήταν ανοιχτόχρωμο.
-
Σιγά που δεν θα πήγαινα να το δω.
Έτυχε μια δουλειά κοντά στο Μαρούσι, αλλά είχα ακούσει ότι θα έχει event παρουσίασης αύριο 1η του μήνα.
Λέω δίπλα είσαι, δε χάνεις κάτι να περάσεις, μπορεί να το έχουν εκεί.
Και όντως το είχαν.
Εντάξει, από κοντά είναι ακόμη πιο πολύ αυτοκινητάρα.
Τα σπάει. Φοβερές γραμμές και σχεδιασμός.
Μέσα φαίνεται μια προσπάθεια να γυρίσει η εταιρεία σε πιο ποιοτικά και premium εσωτερικά.
Μπορεί να μην το φτάνουν στο βαθμό που αρμόζει στην Audi, αλλά τουλάχιστον τα περισσότερα υλικά είναι πολύ καλά και μαλακά σε πολλά σημεία και η συναρμογή σε πολύ καλά επίπεδα.
Στις πόρτες στο χαμηλό κομμάτι έχει μείνει η πλαστικούρα χωρίς κάποια επένδυση μοκέτες στις θέσεις που έχουν για αντικείμενα. Τουλάχιστον έχουν βάλει λαστιχένια επένδυση στο κάτω μέρος για να μην κάνουν θόρυβο τα αντικείμενα που βάζεις εκεί.
Επίσης σκληρό πλαστικό αλλά μόνο στο πολύ χαμηλό μέρος της κεντρικής κονσόλας, όμως καλής ποιότητας.
Μόνο αυτά τα δύο σημεία εντόπισα αν θυμάμαι καλά με σκληρά πλαστικά (ΟΚ και το ντουλαμπάκι όπως είναι φυσικό). Στην υπόλοιπη καμπίνα όλα τα υλικά πολύ ωραία.
Δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεση μου οπότε δεν το περιεργάστηκα όσο ήθελα.
Τι ωραία, απαλά, ήσυχα και γλυκά που κλείνει η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών. Στο 3008 κοπανάει λες και θέλει να σπάσει.Το εκθεσιακό μοντέλο που είχαν μέσα αν είδα καλά ήταν αυτό με τον 1.5 αλλά μάλλον του είχαν βάλει πάρα πολλά έξτρα και έφτανε 58Κ.
Έλεος ρε. 58Κ για 1500άρι μοτέρ με 150 άλογα? Τι είχαν βάλει επάνω; Τα πάντα όλα;
Με λιγότερα παίρνεις το phev και σου μένουν και ρέστα.
Με 43-45Κ είσαι ΟΚ και με υπέρ αρκετό εξοπλισμό νομίζω. -
Και τα 43 πολλά
Σαν σχέδιο είναι πολύ ωραίο
-
Ποτέ δεν είχα την αουντι στο ίδιο ύψος με τη bmw και τη μερσεντές.
Είδα όμως και την εδώ αντιπροσωπεία με την άθλια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών της καρεντα οπότε ούτε να μου το χάριζαν.
Αν όντως φτάνει 58 το απλό κινητήριο σύνολο γελάει ο κόσμος.
Η Χ1 θα τους πατήσει ξανά από πάνω -
Δεν ιδρώνουν καν στην BMW.
-
Και εμένα εμφανισιακά μου αρέσει και μάλιστα πολύ περισσότερο από gla και X1.. Το εσωτερικό όμως με χαλάει αρκετά .. Του Tiguan είναι πιο ωραίο! Οσο για την τιμή ναι είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει αλλά από την άλλη και η gla ξεκινάει από 45.450 με τον κινητήρα 1.3 136 +14… Ποια η gla??? Που έχει 6 χρόνια στην αγορά και φαίνεται, έναν μικρό χώρο αποσκευών, 14,3cm απόσταση από το έδαφος που δεν θα έπρεπε να θεωρείτε ούτε καν crossover, έναν μέτριο εξοπλισμό - δίνεις 45k και είναι με 17αρες ζάντες, μέτρια ηχομόνωση… Θα της έβαζα στον τομέα value for money 0 στα 10..
Από αυτά τα 3 πάντως με διαφορά καλύτερη πρόταση η X1 που έχει καλύτερο κινητήρα, καλύτερους χώρους και καλύτερη ποιότητα.. μόνο σε εξωτερική εμφάνιση χάνει από το q3… Και γενικά η άποψη μου είναι ότι τα BMW είναι ανώτερα σε όλους τους τομείς από τα Audi και από Mercedes.. Και ειδικά στο στήσιμο- πάτημα - άνεση- οδηγική συμπεριφορά.. Και μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει πολύ και την ποιότητα του εσωτερικού η bmw σε αντίθεση με την Mercedes που όλο και την ρίχνει αλλά οι τιμές της όλο και ανεβαίνουν … Καλά στα Audi πάντα πεσμένη ήταν και τις περισσότερες φορές χειρότερη από μη premium μάρκες ακόμα και απο μαρκεσ Του ομίλου που είναι φθηνότερες όπως τα vw και τα Skoda -
Αλλη μια βλακεία από την Αουδι....περσινά ξινά σταφύλια. Και άθλιο εσωτερικό, πετάξανε ένα τάμπλετ και τέλος.
-
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Έλεος ρε. 58Κ για 1500άρι μοτέρ με 150 άλογα? Τι είχαν βάλει επάνω; Τα πάντα όλα;
Και να εισαι σίγουρος ότι λείπει εξοπλισμός τα 58Κ. Όπως έχω πει πολλές φορές, τουλάχιστον 60 Κ φτάνουν τα πρίμια γερμανικά με καλό (σωστό δηλαδή) εξοπλισμό και τα φεβ ξεπερνάνε τα 70Κ.
@iceman7 said in Audi Q3 3rd generation:
Ποτέ δεν είχα την αουντι στο ίδιο ύψος με τη bmw και τη μερσεντές.
Μα ΔΕΝ ειναι, πολύ υποδεέστερη ειναι, μια δηθενιά, ένα φαου βε με άλλο σήμα. Κάποτε ήταν η Άουδι σοβαρή εταιρία που έβγαζε σωστά κουάτρο και μοτέρ της προκοπής και φυσικά ΔΕΝ τα μοιραζόταν με την φαουβε. Μετά άρχισε το cost cutting.
-
Εγώ αν ήμουν διευθυντής πωλήσεων θα έβαζα πρώτα μέσα στην έκθεση ένα αυτοκίνητο με τη βασική έκδοση που θα είχε επάνω του τα δύο premium πακέτα όπου με αυτά το αυτοκίνητο είναι σχεδόν πλήρες για τον περισσότερο κόσμο και κοστίζει 44Κ.
Αν ήθελα να έχω και ένα άλλο που θα είχε επάνω του ότι έξτρα μπορεί να έχει βγάλει η Audi, τότε θα έβαζα και ένα δεύτερο αυτοκίνητο μέσα.
Γιατί άλλο να μπαίνει ένας άσχετος που δε γνωρίζει και απλά θέλει να ρίξει μια πρώτη ματιά, να περιεργαστεί το αυτοκίνητο και να βλέπει 58Κ στο στάντ και να κόβει ρόδα μυρωμένα και άλλο να βλέπει 44Κ.
Τι στο καλό, τόσο κιμπάρικη πελατεία έχουν εκεί στην Audi που όλα τα αυτοκίνητα που πουλάνε έχουν επάνω τους όλα τα έξτρα που μπορεί να βάλει κάποιος;Είχαν και ένα έξω από την έκθεση (ίσως το test drive) αλλά και αυτό το έκοψα πάλι "φορτωμένο" γιατί φόραγε και τις 20άρες ζάντες του λανσαρίσματος, είχε το S line, κτλ.
Βέβαια θα μου πει κανείς, πρώτες ημέρες του αυτοκινήτου στις εκθέσεις είναι, αυτά μπορεί να τους έστειλαν, αυτά έβαλαν. ΟΚ.
-
Όπως έχω ήδη πει όταν προσπάθησα να διαμορφώσω το νέο Q3 ανάλογα εξοπλισμένο με το Tiguan More φλέρταρα έντονα με τα 50k πριν προλάβω τελειώσω!! Κάπου στα 48k τα παράτησα. Οι άνθρωποι είναι απλά τρελοί. Αυτά τα λεφτά φτάνουν για Tig 2l ή καλά εξοπλισμένη X1. Με αυτά που κάνουν είναι σαν να μην θέλουν να πουλήσουν. Δεν μπαίνω καν στο υποκειμενικό κομμάτι τι αρέσει στον καθένα και τι όχι. Χρεώνουν πόσα λεφτά έξτρα το sportsback το οποίο οκ είναι πιο όμορφο αλλά χάνει σε χώρους!!
Σε αυτά τα λεφτά που ζητάνε προσωπικά αν ήθελα να τα διαθέσω θα αγόραζα Rav4 hev 2,5L style στα 42-43k, το τρέχον μοντέλο πριν έρθει το νέο και φτάσει στο θεό, έχοντας καλύψει με τη διαφορά τον ΦΠ ενώ ίσως μου έμεναν ρέστα. Θα είχα ένα αυτοκίνητο θηρίο, ασπαστο και (για εμένα) σαφώς πιο όμορφο εξωτερικά σίγουρα....
-
Καλά δεν πάει πίσω και το Tiguan. Χθες πάρκαρε δίπλα μου ένα στο supermarket….. όπως έχω πει ξανά…
Λαϊκή cayenne. Θηρίο το Tiguan και αμαξάρα. -
οι υψηλές τιμές τιμοκαταλόγου υποκρύπτουν μεγάλο ποσοστό εταιρικών πωλήσεων,
υποθέτω οτι βοηθούν ώστε να φανούν ανταγωνιστικές οι προσφορές των ληζίνγκ, ενώ στην ουσία αγοράζουν με έκπτωση, αυξάνοντας τα κέρδη τους.
Επίσης βοηθά στο να κρατήσουν τιμές σαν μεταχειρισμένα μετά την λήξη του ληζινγκ.Με 70% ή και περισσότερο κάνουν focus εκεί οι εταιρείες,ασε που οι περισσότερες έχουν θυγατρικές ληζινγκ.
κάτι παρόμοιο βλέπουμε στις τιμές των αυτοκινήτων στη Γερμανία όπου τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα είναι ακριβότερα, από την Ελλάδα, ενώ εδώ επιβαρύνονται με ΕΤΤ και μεγαλύτερο ΦΠΑ,
π.χ. Tiguan R-line
45580€ στην Ελλάδα (43500€ σε ετοιμοπαραδοτα) ,
έναντι 50265€ στην Γερμανία
Audi Q3 3rd generation