-
Hyundai Tucson Premium θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική επιλογή για μια οικογένεια για αρκετούς λόγους:
Ασφάλεια: Εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα ασφαλείας όπως το Hyundai SmartSense, προσφέρει προστασία κατά των συγκρούσεων και προειδοποίηση για εκτροπές λωρίδας.
Χώρος: Διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλο χώρο αποσκευών, καθισμάτα που αναδιπλώνονται, και ποικίλες δυνατότητες ευελιξίας για τη μεταφορά οικογένειας και αποσκευών.
Ανέσεις: Με ψηφιακό πίνακα οργάνων, κλιματισμό δύο ζωνών, και πολλά άλλα χαρακτηριστικά, προσφέρει άνεση και ευκολία κατά την οδήγηση.
Αξιοπιστία: Η Hyundai έχει καλή φήμη για την αξιοπιστία των οχημάτων της, προσφέροντας έτσι ασφάλεια και ηρεμία στους ιδιοκτήτες.
Ίσως το μοναδικό που δεν ταιριάζει με την περιγραφή σου είναι η κατανάλωση, βέβαια για να δεις ουσιαστικές διάφορες σε κατανάλωση κοιτάς μόνο full hybrid.
Συνολικά, το Tucson προσφέρει έναν συνδυασμό ασφάλειας, άνεσης, δύναμης και χρηστικότητας που είναι ιδανικός για μια οικογένεια.
Θα σου βγει 2000 ευρώ πάνω. (Φυσικά και η άποψη μου είναι biased ).
-
Το βασικό είναι να δει ο άνθρωπος τα αμάξια που τον βολεύουν.
Λογικό είναι όσο πάει προς τα 3000 να κοιτάει την μεγαλύτερη κατηγορία, γιατί ακόμα και ο βασικός της εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος από τον βασικό της μικρότερης κατηγορίας.
-
@v_a said in Αγορά εώς 30.000:
Citroen C3 Aircross, στη top έκδοση γύρω στα 23χιλ (νομίζω παίζει έκπτωση αυτήν την εποχή 2.500). Όλα όσα ανέφερες τα κερδίζει σε χώρους, και δεν ξεφεύγεις σε μήκος.
ξεφευγει σε αξιοπιστια με τα παλιοχρεπα της στελαντι
-
@gatoz said in Αγορά εώς 30.000:
@v_a said in Αγορά εώς 30.000:
Citroen C3 Aircross, στη top έκδοση γύρω στα 23χιλ (νομίζω παίζει έκπτωση αυτήν την εποχή 2.500). Όλα όσα ανέφερες τα κερδίζει σε χώρους, και δεν ξεφεύγεις σε μήκος.
ξεφευγει σε αξιοπιστια με τα παλιοχρεπα της στελαντι
Ο άνθρωπος δεν είναι σιδεροφάγος, σαν κάποιους άλλους.
-
Captur + μπαγκαζιερα;
Νομίζω ότι και στις άλλες επιλογές δεν θα καλυφθείς με τον αποθηκευτικο χωρο -
Στα χρήματα που αναφέρεις και με βάση τα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις εγώ θα επέλεγα μεταξύ bmw 1 & audi a3 sportback τα οποία βγαίνουν λιγότερο από 26k. Αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας και καλύτερα από οποιοδήποτε b suv.
-
@tsour_ee said in Αγορά εώς 30.000:
bmw 1
Το είπα πριν από 2 σελίδες, αλλά κανείς δεν της έδωσε σημασία. Προτείνουν κάτι μπαχατέλες SUV...
-
@realzeus said in Αγορά εώς 30.000:
@tsour_ee said in Αγορά εώς 30.000:
bmw 1
Το είπα πριν από 2 σελίδες, αλλά κανείς δεν της έδωσε σημασία. Προτείνουν κάτι μπαχατέλες SUV...
Μικρο για τα συμπραγκαλα που θέλουν δυο παιδιά το 2023, όχι όμως και απαγορευτικό
Το T-roc με τα 150hp καλύπτει πολλά απο τα κουτάκια σου.
-
@red_monster said in Αγορά εώς 30.000:
@realzeus said in Αγορά εώς 30.000:
@tsour_ee said in Αγορά εώς 30.000:
bmw 1
Το είπα πριν από 2 σελίδες, αλλά κανείς δεν της έδωσε σημασία. Προτείνουν κάτι μπαχατέλες SUV...
Μικρο για τα συμπραγκαλα που θέλουν δυο παιδιά το 2023, όχι όμως και απαγορευτικό
Το T-roc με τα 150hp καλύπτει πολλά απο τα κουτάκια σου.
Εγώ μπορεί να πήγαινα στην απλή έκδοση του Tiguan.
-
@vastil said in [Αγορά εώς 30.000]
Εγώ μπορεί να πήγαινα στην απλή έκδοση του Tiguan.
Προσυπογράφω, αλλά μιλάμε για 1.5 130 ps χειροκίνητο στα 30.899 στον configurator.
-
Στα 28,000 υπάρχουν ετοιμοπαραδωτα octavia mhev 150hp dsg. Για τα extra εκατοστά αν φοβάται η σύζυγος έχεις και κάμερα οπισθοποριας και εργοστασιακους αισθητήρες. Μηδέν τέλη κυκλοφορίας. Πολύ καλό πακέτο, προτείνω να πας να το δεις. Δεν θα το μετανιώσεις. Εννοείται καλύτεροι χώροι και καλύτερο πάτημα από SUV
-
@kapelis said in Αγορά εώς 30.000:
Στα 28,000 υπάρχουν ετοιμοπαραδωτα octavia mhev 150hp dsg. Για τα extra εκατοστά αν φοβάται η σύζυγος έχεις και κάμερα οπισθοποριας και εργοστασιακους αισθητήρες. Μηδέν τέλη κυκλοφορίας. Πολύ καλό πακέτο, προτείνω να πας να το δεις. Δεν θα το μετανιώσεις. Εννοείται καλύτεροι χώροι και καλύτερο πάτημα από SUV
Καλά στο τέλος θα τον βάλουμε να πάρει βανακι τον άνθρωπο. Μέχρι 4.4 αντε 4.5 πες οκ αλλά το octavia είναι ολόκληρη μαούνα.
-
Ακόμη και την βασική έκδοση του Sportage νομίζω πιάνεις στα 30000€.
Εγώ θα πήγαινα πάντως καρφί στο Xceed.
Μήπως υπάρχει ακόμη κάποια ευκαιρία σε 3008 όπως αυτό που πήρε ο cruiser ;
Το 2008 υπάρχει ακόμη σε 1.5 130 eat 8 στα 28.000 περίπου;
Ιδανικό σε μέγεθος και μεγάλο + το αυτόματο κιβώτιο.Και τέλος το πάρα πολύ καλό Troc , αν βγαίνει με τον 1.5 150 άλογα νομίζω πως είναι η overall καλύτερη επιλογή χωρίς πολύ σκέψη.
PS: Golfαρα ή Leon μέχρι τα 30κ δεν βγαίνει;
Μιλάμε για εξαιρετικά αυτοκίνητα με πολύ καλούς χώρους εσωτερικά και σε άλλο επίπεδο κύλισης και οδηγικής συμπεριφοράς από όλα τα παραπάνω. -
Σας έχει κάνει κάτι κακό ο άνθρωπος και του προτείνετε vag?
-
@kkostask said in Αγορά εώς 30.000:
Σας έχει κάνει κάτι κακό ο άνθρωπος και του προτείνετε vag?
Γιατί τι προβλήματα έχουν;
-
Καλά αν πας με γνώμονα την αξιοπιστία δεν παίρνεις ούτε vag ούτε Peugeot (και τα ξαδέρφια του), αγοράζεις γιαπωνέζικο (Suzuki, Mazda, Honda, Toyota).
Α δες και το Hyundai kona mild hybrid nline, είναι στα λεφτά σου, φορτωμένο, με μηχανικό κιβώτιο, έχει καλούς χώρους και ξεχωρίζει σαν αμαξι (για την ασχήμια του )
-
@vagkirk said in Αγορά εώς 30.000:
Ακόμη και την βασική έκδοση του Sportage νομίζω πιάνεις στα 30000€.
Εγώ θα πήγαινα πάντως καρφί στο Xceed.
Μήπως υπάρχει ακόμη κάποια ευκαιρία σε 3008 όπως αυτό που πήρε ο cruiser ;
Το 2008 υπάρχει ακόμη σε 1.5 130 eat 8 στα 28.000 περίπου;
Ιδανικό σε μέγεθος και μεγάλο + το αυτόματο κιβώτιο.Και τέλος το πάρα πολύ καλό Troc , αν βγαίνει με τον 1.5 150 άλογα νομίζω πως είναι η overall καλύτερη επιλογή χωρίς πολύ σκέψη.
PS: Golfαρα ή Leon μέχρι τα 30κ δεν βγαίνει;
Μιλάμε για εξαιρετικά αυτοκίνητα με πολύ καλούς χώρους εσωτερικά και σε άλλο επίπεδο κύλισης και οδηγικής συμπεριφοράς από όλα τα παραπάνω.Sportage εκκινεί πάνω από 31 χιλιάδες. Το Tucson είναι οριακά στα 30. Για B-SUV TRoc θα επέλεγα, το Xceed προσωπικά μου αρέσει πολύ, αλλά μικρό πορτ-μπαγκάζ για τετραμελή οικογένεια. Πάντως αν και γνωρίζω πώς δεν έχουν άπαντες τις ίδιες ανάγκες από χώρους, είμαι της άποψης εφόσον υπάρχει συγκεκριμένο budget που το επιτρέπει και εφόσον μιλάμε για οικογένεια, να προτιμάται όσο το δυνατόν «περισσότερο» αυτοκίνητο.
-
Καλο θα ηταν στις επιλογες που προτεινουμε να εχει και ενα μετρο συγκρισης για τον εξοπλισμο.
.εδω του T roc Styleγια κάποιους πχ ρεζεβα τεμπελης adaptive cruise παιζουν ρολο....
-
@angste said in Αγορά εώς 30.000:
Καλημέρα στο φόρουμ
Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Suzuki Scross και με χώρους και δεν χρειάζεται να δώσεις το νεφρό σου. Με το καλό το 2ο παιδάκι και με έναν πόνο!
επίσης σου μένουν χρήματα και επιπλέον δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και τα έχει όλα μέσα και είναι και ήπιο υβριδικό, δεν καίει βενζίνη και δεν σπάει δεν χαλάει. Κράτα τα χρήματα θα τα χρειαστείς με 2 παιδιά
-
+1 για το Suzuki, στα 30.000 παίρνεις το full extra μαζί με ηλιοροφή, νομίζω και τετρακίνηση, αν θέλεις full spec αμαξι
Αγορά εώς 30.000