Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 372
    • Best 130
    • Groups 0

    ibiza95

    @ibiza95

    214
    Reputation
    48
    Profile views
    372
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ibiza95 Unfollow Follow

    Best posts made by ibiza95

    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      @petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      Kαλημέρα σε όλους,
      ενημερώθηκα από την αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη πως η παραλαβή των νέων 2 έγινε στην Αθήνα την περασμένη Παρασκευή 28/7 και έπεται παράδοση και στη Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω πόσος καιρός θα χρειαστεί για να φτάσουν στα βόρεια, ούτε και πόσος χρόνος χρειάζεται μετά για να εκδοθούν άδειες - πινακίδες κτλ... ο πωλητής μου είπε μέχρι μέσα Αυγούστου, αλλά σε συνομιλίες με τρίτους μου είπαν "καλό Σεπτέμβρη" (κλειστό Μηχανολογικό κτλ).
      Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία ή παραπάνω γνώση επί του θέματος;

      Αθήνα εδώ.
      Παρέλαβα 14/7 αλλά από τη χαρά μου μπήκα σήμερα εδώ👼

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      Επανέρχομαι μετά από 1,5 μήνα, σχεδόν 2000χλμ (σύνολο σχεδόν 4000χλμ) και άλλα 3 γεμίσματα. Έχω εμμονή με το γέμισμα γιατί ακόμα δεν εμπιστεύομαι τον (ακριβή) υπολογιστή κατανάλωσης.
      Με ρυθμούς οικονομίας κινούμενος στην παραλιακή μεταξύ μόνιμης κατοικίας και εξοχικής βγήκαν 942χλμ με 39 λίτρα ήτοι 4,14λίτρα/100χλμ!
      Ακολούθησαν δύο ανεφοδιασμοί με αυξανόμενους ρυθμούς οδήγησης που έδωσαν καταναλώσεις 5,25 και 5,49 λίτρα /100χλμ.
      Προς το παρών επιβεβαιώνονται οι εργοστασιακές καταναλώσεις και με το παραπάνω αλλά με πολύ προσπάθεια.
      Κατά την γνώμη μου το κιβώτιο ειναι υπερβολικά μακρύ ακόμα και στις μικρές σχέσεις παρά την ύπαρξη 6ης.
      Όντως η 6 είναι υπερβολικά μακριά και μπαίνει σε οριζόντια τμήματα οδοστρώματος για "συντήρηση" ταχύτητας. Υπάρχει περίπτωση να σου προτείνει την έκτη στα 80χλμ. Υπάρχει όμως περίπτωση στην άνοδο του κηφισου που έχει κάποια ανηφορικά τμήματα να σου ζητάει από πέμπτη να βάλεις τετάρτη αν θέλεις να επιταχύνεις από τα 140+.
      Η ηχομόνωση είναι καλή αν και υποπτεύομαι τα λάστιχα για σχετική παραφωνία.
      Προσωπικα, ξέροντας τί παίρνω είμαι ευχαριστημένος.
      Να πως συμπληρωματικά ότι η οδική του συμπεριφορά με κέρδισε έναντι του καινούργιου Ιμπιζα (που λογικά έχει την ίδια συμπεριφορά με το πόλο) και δεν άλλαξα γνώμη σε αυτό. Για τα δικά μου γούστα είναι πιο "μαλακό" γιατί συμπεριφέρεται πιο αναλογικά στις όποιες κακοτεχνίες του δρόμου. Στρίβει χωρίς να γέρνει αλλά παραμένει σταθερό στην ευθεία. Τα μικρά VAG δείχνουν "μαλακά" αλλά έχουν μια "ατσούμπαλη" αντίδραση στις ανωμαλίες. Επειδή είχα και το Ιμπιζα 2ης γενιάς μου έδειξε να μεταφέρει τα κουσιούρια του κιβωτίου και της ανάρτησης στο σήμερα.
      Για εμένα το Μαζντα 2 είναι ένα ευέλικτο και ευχάριστο οδηγικά (τηρώντας τις αναλογίες) αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: Χρόνια πολλά

      @megane98hp said in Χρόνια πολλά:

      Για όποιον πιστεύει... Καλή Ανάσταση με υγεία και πολλή αγάπη.
      Για όποιον δεν πιστεύει, καλό απόγευμα με υγεία και πολλή αγάπη!!!

      ...καί πρῶτοι καί δεύτεροι τόν μισθόν ἀπολαύετε. Πλούσιοι καί πένητες μετ’ ἀλλήλων χορεύσατε˙ ἐγκρατεῖς καί ράθυμοι τήν ἡμέραν τιμήσατε˙ νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες, εὐφράνθητε σήμερον

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      ibiza95
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ο καθένας μπορεί να έχει διαφορετικό τρόπο που καταλαβαίνει τα πράγματα.

      Οι επιστημονικοι ορισμοί όμως είναι κοινοί για όλους.

      https://www.eea.europa.eu/el/help/sychnes-erotiseis/poioi-rypoi-prokaloyn-kyrios-tin

      https://el.m.wikipedia.org/wiki/Ρύπος

      https://el.m.wiktionary.org/wiki/ρύπος

      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://eclass.hmu.gr/modules/document/index.php%3Fcourse%3DTM146%26download%3D/5ca9ace7WrXG/5ecb6d4bzMrM/5ecf7828aJ7K.pdf&ved=2ahUKEwjLp9WqjtiBAxXnVPEDHTD2BWg4ChAWegQICBAB&usg=AOvVaw3bdt1grEopjlq4SXFGBpvM

      Με όρους πολιτικής είναι ρύποι
      Με όρους επιστημονικους είναι καυσαέρια. Δηλαδή τα αέρια που προκύπτουν από την καύση δηλαδή τη χημική αντίδραση μεταξύ οξυγόνου με άνθρακα ή υδρογονανθρακων, με ταυτόχρονη έκλυση θερμότητας και την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα και νερού στην περίπτωση των υδρογονανθρακων.
      Το διοξείδιο του άνθρακα σαν αέριο υπάρχει στη φυσική σύσταση της ατμόσφαιρας και δεν είναι τοξικό. Για να χαρακτηριστεί μια ουσία ως ρυπος θα πρέπει να είναι τοξική και να μην προυπαρχει στη σύσταση της ατμόσφαιρας
      Το ότι η ανθρώπινη δραστηριότητα διαταρασει την περιεκτικοτητα σε διοξείδιο του άνθρακα δεν το καθιστά ρυπο ακόμη και όταν δημιουργεί πρόβλημα. Ο ακριβής όρος είναι " αέρια του θερμοκηπίου " γιατί είναι και άλλα που συμβάλλουν στο πρόβλημα.
      Στο διαταυτα είμαστε αναγκασμένοι να το λέμε αναλυτικά: το αυτοκίνητο έχει χαμηλότερα τέλη γιατί έχει χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ibiza95
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      Νέα από καταναλώσεις σε ρυθμό στρωσίματος (βαρετό) , σε μικτές συνθήκες, απενεργοποιημένο το σταρτ-στοπ και αναμμένο αιρκοντίσιον.
      Πρώτο "άδειασμα" μετά από γέμισμα 40,22 λίτρων και διάνυση 775 χλμ δηλ. κινήθηκε καταναλώνοντας 5,19λ/100χλμ
      Δεύτερο άδειασμα και πλήρωση με 39,62λίτρα αφού διανύθηκαν άλλα 801χλμ δηλαδή κατανάλωση 4,95λ/100χλμ
      Ο κλασσικός προβληματισμός στα σχεδόν 1600χλμ είναι η προληπτική αλλαγή λαδιών. Κατά την παραλαβή μου είπαν ότι δεν χρειάζεται και ότι το πρώτο σέρβις γίνεται στα 20.000χλμ ή 1 έτος.
      Συμπληρωματικά να πω ότι έχει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που δεν νομίζω ότι κάνει κάποια ιδιαίτερη διαφορά καθώς δεν κινείται με σβηστό τον θερμικό κινητήρα. Υποτίθεται ότι του δίνει μια ήπια υποβοήθηση στην επιτάχυνση.
      Μένει να δούμε πώς θα ανταποκριθεί ο υψηλής συμπίεσης κινητήρας με τις ελληνικές βενζίνες. Προς το παρόν του βάζω απλή και δεν έχω διαπιστώσει δυσλειτουργίες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ελπίζω φεύγοντας να μην σε σταυρωνε όπως ο καμμενος τα f16!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: VW Golf MK 8

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      @kapelis said in VW Golf MK 8:

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      @argyn said in VW Golf MK 8:

      Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

      Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

      Ούτε εγώ θα το αγόραζα το Golf 1.5etsi στην τιμή που το δίνουν. Δυστυχώς το Golf έχει ξεφύγει οικονομικά, είναι μια αποτυχία της vw. Έφτιαξαν ένα ασύμφορο αυτοκίνητο για το κοινό που απευθύνονται. Και γι' αυτό δεν πουλάει.
      Δεν είναι τυχαία αντίθετα η επιτυχία του T-Roc που έχει γεμίσει ο τόπος. Δεν οφείλεται μόνο στο ότι είναι της μόδας σαν SUV, το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή.
      Το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό, κανείς δεν χρωστάει λεφτά στη vw ή σε άλλη εταιρεία, η επιλογή πάντα έχει ως πρώτη προτεραιότητα την τιμή αγοράς.

      Στο ίδιο δίλημμα άλλος θα σου πει το t roc δεν μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα στο golf όχι μόνο μπαίνω με πάει stop and go μόνο του. Ο άλλος για λίγα εκατοστά δεν χωράει στο parking με μπαγκαζιερα οπότε παίρνει πιο κοντό αμάξι. Οι φίλοι μας οι Ελβετοί γουστάρουν octavia και προσωπικα τους βγάζω το καπέλο.

      Αυτό με τους Ελβετούς το έχω διαβάσει κι εγώ και εξεπλάγην, καθώς οικονομικά θα μπορούσαν κάτι πολύ καλύτερο, αλλά επιμένουν Octavia.
      Πάντως γενικά, επειδή συμμετέχω και σ' ένα Γερμανικό forum για το golf 8, το αυτοκίνητο δεν παίζει μπάλα, κάτι πάει στραβά, μόνο με το gti ασχολούνται. Κάτι έχει κάνει λάθος η vw και ξυνίζει ο κόσμος, ας το βρει μόνη της.
      Στην Ελλάδα πάντως το πρόβλημα είναι σίγουρα η ακριβή τιμή.

      Γιατί δεν έχουν τα δικά μας κόμπλεξ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Αν δεχτούμε😕 ότι είναι γελοίο να είναι κάποιος αριστερός και πλούσιος, τότε το να είναι δεξιός και φτωχός, τί είναι;

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ότι το μέρος εδώ είναι για αρχόντους, όχι για την πλεμπαρια που δεν μπορεί να πάρει ηλεκτρικά.

      Youtube Video

      Άρχοντας ο Αυγολέμονος...

      Πραγματικό όνομα Κώστας...

      Έχω την τύχη να τον γνωρίζω από εποχές Ιπποδρόμου- Φαληρικό Δέλτα...

      Κανονικά ήταν ο μουσάτος πρίγκηπας και αυγολέμονος αυτός που έκραξε.
      Επικράτησε όμως το αυγολέμονος για τον ίδιο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ibiza95
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      @dstou said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      Με ρυθμούς οικονομίας κινούμενος στην παραλιακή μεταξύ μόνιμης κατοικίας και εξοχικής βγήκαν 942χλμ με 39 λίτρα ήτοι 4,14λίτρα/100χλμ!

      Εντυπωσιακό νούμερο! Θυμάμαι ένα Στάρλετ 1.3 του 1998 που είχα, έκαιγε 8,5 λίτρα στην Αθήνα, αν και δεν ασχολήθηκα ποτέ να το πάω οικονομικά. Το λιγότερο που είχα μετρήσει ήταν σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό που όντας κουρασμένος πήγα για καμιά 300αριά χλμ. σε εθνική με 90χαω, και είδα 5 λίτρα.
      Αλλά και το Γιάρις ΜΚ1 1.000 που είχα μετά το Στάρλετ, κάτω από 7,5-8 στην Αθήνα δεν έπεφτε, πάλι χωρίς διάθεση για οικονομία.

      Ήταν διαδρομές περιαστικές χωρίς κίνηση και τρόπο οδήγησης που δεν θα ξανακάνω!
      Τα 5,5 τα βλέπω πιο νορμάλ κατάσταση που τα βρίσκω καλή επίδοση σε σχέση με τη χρήση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95

    Latest posts made by ibiza95

    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      @ibiza95 said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      Δεν χρειάζεται να μου μιλάς στον πληθυντικό

      Είμαι αστός

      Αν το εννοείς αυτό μάλλον για κλασσική περίπτωση λούμπεν μοιάζεις

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Καλύτερα αυτό με τα λέιζερ που έφτιαξαν οι άγγλοι να εξαχνώνονται οι "στόχοι".
      Κάτι ξέρουν οι αποικιοκράτες

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Δεν χρειάζεται να μου μιλάς στον πληθυντικό

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Λ
      και όταν εξελιχθούν οι άστεγοι σε φακίρηδες θα συμφωνείς να μπουν νάρκες;

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: Σφραγιστικό ψυγείου μηχανής της wurth

      @antonakis said in Σφραγιστικό ψυγείου μηχανής της wurth:

      Πάντα το είχα απορία, αυτά τα πρόσθετα δεν προκαλούν πρόβλημα αν υπάρχει θέμα με φλάτζα και περάσουν στα λάδια ή το θάλαμο καύσης?

      Τη σφραγίζουν κι αυτή ... αν σώζεται έτσι.
      Γενικά αυτά τα σφραγιστικά είναι η τελευταία ελπίδα πριν το άνοιγμα και την κανονική επισκευή του κινητήρα . Δηλαδή ελπίζεις να γλιτώσεις τα πολλά έξοδα με μια φτηνή και απλή μέθοδο.
      Αναλογικά , το κόστος αντικατάστασης ψυγείου δεν είναι τόσο υψηλό για να ρισκάρεις να βουλώσει κάτι που ΔΕΝ θες όπως πχ το καλοριφέρ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ibiza95
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Πριν μερικές δεκάδες χιλιάδες χρόνια κάτι σαβουρογάμηδες πήγαν και φασώθηκαν με νεάντερταλ με αποτέλεσμα να έχουμε γύρω στο 2-5% γονίδια νεάντερταλ.
      Πέπει να αποκατασταθεί αυτή η (γενετική) ανωμαλία!

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Λ
      Μη χαλάτε τη γιορτή 😕

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • RE: TESLA FORUM

      @vagkirk said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      εξηγει πολυ ωραια την ολη φαση ο out of spec

      Όντως , τα εξηγεί καλά , είναι η χημεία των μπαταριών , σε ακράιες θερμοκρασίες απλά δεν μπορούν να δεχθούν φόρτιση , είναι νόμος της φυσικής.

      Είναι απλά άλλος ένας λόγος που ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού πρέπει κυρίως να έχει ιδιόκτητο στεγασμένο χώρο φόρτισης σπίτι του ή στην δουλειά του.

      Έτσι έχουν τα πράγματα αυτή την στιγμή.

      Ή θερμαινόμενη κουκούλα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @teo-mak said in TESLA FORUM:

      @vagkirk said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @vagkirk said in TESLA FORUM:

      @nmsm2 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @nmsm2 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @nmsm2 said in TESLA FORUM:

      Από κουβέντες με φίλους νομίζω ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης βρίσκεται μόνο στα αυτοκίνητα πόλης. Όταν βγει στην αγορά προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης όσοι έχουμε δυνατότητα φόρτισης θα πουλήσουμε τα θερμικά. Αντιθέτως σε επίπεδο οικογενειακού αυτοκινήτου έχω σοβαρές επιφυλάξεις και νομίζω ότι θα ωριμάσει σαν αγορά σε αρκετά χρόνια. Μέχρι να βγει ηλεκτρικό προσιτό αυτοκίνητο πόλης θα βλέπουμε τα tesla Y,3 κλπ. ως αυτοκίνητα πόλης, δεδομένου ότι σπανίως βγαίνουν εθνική και επαρχιακό δίκτυο. Παρεμπιπτόντως, στις γιορτές σε διαδρομές από ορεινή Ευρυτανία (Κρίκελο) και Φθιώτιδα (Παύλιανη κλπ) μέχρι Μετέωρα και Ελάτη που κινήθηκα είδα μόνο ένα ηλεκτρικό, ένα vw id4 και μάλιστα στο Κρίκελο (1.100 υψόμετρο).

      το ποσοστο ηλεκτρικων στο συνολο του στολου, εκτιμαται στο 0.2-0.25%, οποτε ειναι παρα πολυ λογικο να μην βλεπεις συχνα στο δρομο

      Στα νότια που μένω είναι πάρα πολλά τα ηλεκτρικά ωστόσο στις διακοπές υποθέτω ότι επιλέγουν τα θερμικά για λόγους διευκόλυνσης....

      ισως ή ισως σου χτυπανε πιο πολυ τα ηλεκτρικα στο ματι και για αυτο νομιζεις οτι ειναι "πολλα". τις προαλλες ημουν στο ψυχικο και ειδα μεσα σε 10' 4 ηλεκτρικα και μου φανηκαν πολλα. Ειχα δει ομως αλλα 30 αυτοκινητα 🙂

      Εάν κινηθείς από Ελληνικό μέχρι Βουλιαγμένη το ποσοστό των ηλεκτρικών θα σε εντυπωσιάσει, πάρα μα πάρα πολλές mercedes eqa, bmw ηλεκτρικές, tesla και τελευταία vw id. H ηλεκτροκίνηση είναι αρκετά μοδάτη στην μεγαλοαστική τάξη, τα έχουν βέβαια ως δεύτερα αυτοκίνητα πόλης παρά το γεγονός ότι κοστίζουν 50k+.

      Εδώ να σημειωθεί το πλεονέκτημα της μη ύπαρξης τεκμηρίου απόκτησης αλλά και χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κάνει θράυση στους κύκλους των φραγκάτων με τα μαύρα!

      Φανταστείτε τώρα όλοι αυτοί να έπρεπε να αγοράσουν ένα θερμικό GLE , X5 , X6 , Q7 κλπ και να έπρεπε να δικαιολογήσουν καμια κατοστάρα χιλιάδες ευρώ μαζί με το τεκμήριο χρήσης στην 5ετία.

      Με το ηλεκτρικό καθάρισαν και ξέφυγαν και οι άνθρωποι απο τις αναγκαστικές λύσεις της αγοράς ML 350 , X5 , X6 , Q7 ,Tuareg , Lexus ,κλπ 15ετίας + με 5000€ αγορά στα χαρτιά καθώς μόνο αυτά ταίριαζαν στο lifestyle τους και ταυτόχρονα στις φορολογικές τους δηλώσεις.

      δεν υπαρχει τεκμηριο αποκτησης αυτοκινητου, ηλεκτρικου ή θερμικου. Υπαρχει τεκμηριο κατοχης του,που ειναι κατι πολυ διαφορετικο

      Δεν υπάρχει τεκμήριο απόκτησης / αγοράς αυτοκινήτου θερμικού (ή hybrid , PHEV κλπ) , το πόθεν έσχες που λέμε δηλαδή;

      Πότε έγινε αυτο;

      Το πόθεν έσχες ισχύει κανονικά για κάθε τύπο αυτοκινήτου.
      Τσεκαρισμενο σε επίσημη ερώτηση στην τοπική εφορία της πόλης μου.

      λαθος δικο μου τοτε. Αλλα ποτε δενμου ειχε ανοιξει τετοια συζητηση ο λογιστης, οποτε αγορασα αυτοκινητο εγω ή καποιος στην οικογενεια.

      Ούτε εμένα μου το έθεσε σε ανάλογη περίπτωση γιατί υπέθεσε ότι θα μπορέσω να το καλύψω με ανάλωση και άρα υπάρχει αλλά δεν μας τα λένε όλα από την αρχή

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ibiza95
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Να μιλήσουμε γενικά για την ανατροφή των παιδιών.
      Διαφωνώ να ανήκουν στους γονείς τους και ο κάθε μουρλός και μουρλή να τα τα κάνει σαν τα μούτρα του.
      Μετά τον απογαλακτισμό να πηγαίνουν σε κρατικά οικοτροφεία με κατάλληλους και αξιολογημένους παιδαγωγούς , τροφούς , δασκάλους κλπ όπου θα λαμβάνουν πραγματική παιδεία , θα υιοθετούν υγιείς αξίες και συνήθειες κλπ.
      Μη μου πείτε ότι κάτι τέτοιο είναι μαοϊκό γιατί και στην Σπάρτη κάτι παρόμοιο έκαναν

      posted in Αντίλογος
      I
      ibiza95
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr