H vw είχε καταφέρει να έχει ετοιμοπαραδωτα t roc και t cross στο πρώτο εξάμηνο. Και σε τιμές προ αυξήσεων. Υπάρχει κόσμος που δεν αγοράζει forward 24μηνες, δεν μασάει περί θεωρίες ότι θα σου διαλυθεί το αμάξι μετά από δύο χρόνια κλπ και με τις νέες τιμές μάλλον λέει ευτυχώς που πρόλαβα γιατί ούτε fabia δεν θα αγοράζεις σε λίγο κάτω από 30Κ. Mild είχαν οι leasing σε τρελή προσφορά τα golf etsi σε 1.0 και 1.5. Τα σκουπισαν τα στελέχη σε 2 μήνες και ο λαός που πληρωνει από τσεπη περιμένει yaris και corolla.
Best posts made by kapelis
-
RE: VW T-Roc
-
RE: Xρέωση για πάνω από 10λεπτο στην παραλαβή ταξιδιωτών από το Ελ.Βενιζέλος
Ως τακτικός. Αναχωρώντας τους βλέπω όλους αυτούς και λέω ευτυχώς θα πετάξω και θα ανοίξει το μάτι μου.
Επιστρέφοντας αντιλαμβάνεσαι την ωμή πραγματικότητα με ποιες χώρες και συμπεριφορές ταιριάζουμε σαν λαός και αν έχουμε πολιτισμό και ευγένεια. Κάποιοι δε από αυτούς δεν σταματούν ούτε στις διαβάσεις πεζών. Τι ψάχνεις τώρα?? Ιδίως οι αφίξεις με τα taxi, ΔΡΆΜΑ!!! -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Πήγα να πάρω ένα ακίνητο απο ένα τέτοιο γκιοζη με σειρά 4 Μ look και νομιζε ότι με τα λεφτά που θα του δώσω θα του χαρίσει η τράπεζα το υπολοιπο κόκκινο δάνειο που έχει απληρωτο 15 χρόνια Βλέπει ο άλλος το αμάξι και τελικά ο οδηγός είναι ξεβρακωτος. Ψαρωνουν και κάτι χαζές και δένει το γλυκό!
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
Mitsubishi Galant. Σε έκανε να νιώθεις ασφάλεια.
-
RE: AUDI FORUM
Αν θέλεις τετρακίνηση τρία διαφορικά, station, 200+ άλογα κλπ ναι παίρνεις Audi, αλλιώς παίρνεις κάνα toyotaki και μετράς τις βενζίνες και ακούς αυτούς που είχαν starlet. Τα έχουμε ξαναπεί περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Υπάρχει κόσμος που φτάνει στα κάγκελα για ένα αμάξι, άλλοι που δεν τους νοιάζει, άλλοι που τους νοιαζουν τα κορίτσια, άλλοι που τους γράφουν όλους κλπ.
-
RE: SUV/Crossovers Forum
@storm said in SUV/Crossovers Forum:
Σήμερα ήμουν με το Ιθπανικό στην Λεωφόρο Μαραθώνος, φυσικά σε μποτιλιάρισμα. Από πίσω κάποια στιγμή τρούπωσε ένα μικρό κροσοβεράκι, το οποίο το κοιτούσα από τον καθρέπτη.
Είχε τόσο όγκο και ύψος που έβλεπα τον οδηγό και φαινόταν ότι καθόταν πολύ ψηλά. Ή εγώ τελικά ήμουν πολύ χαμηλά μέσα στο Ιθπανικό.Καινούριο Suzuki Ignis...με τα led ημέρας που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Από μπροστά πολύ όμορφο και πρώτη μούρη. Από πίσω όμως... σαν να έφαγε κλωτσά.Καλό εργαλείο και αυτό για αστική χρήση.
Η καλύτερη χρήση σε ignis 4wd την κάνει ένας φίλος. το καλοκαίρι το αυτοκίνητο είμαι μόνιμα Τζια και το χειμώνα Παρνασσό. στα ενδιάμεσα Range Rover
-
RE: Νεο Hyundai Tucson
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
χιόνι = λάστιχο. Μην ρισκάρετε ιδίως στις κατηφόρες. Με τα λάστιχα που φοράνε 9 στους 10 δεν πας πουθενά και μαλλον θα γλιστρήσεις και κάπου θα ακουμπήσεις.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Σε αντίστοιχο με 200+ έκανα λίγα μέτρα με όπισθεν στη ΛΕΑ για να μπω στο parking, έχω γύρει στο τιμόνι αλλα Καιλας έτοιμος για σύλληψη, έρχεται ο Τροχαίας.....
-Πιάνει 250 αυτό!! Μην το σβήνετε να κρυώσει το turbo!
-Πολλά, εεε?
-238 μόνο!!
-Συλλαμβάνομαι?
-Είδες ότι φρεναροντας δεν πρόλαβες να μπεις στο parking!
-Σε τιμά ότι σταμάτησες!Μετά από ένα λεπτο περνάει ένα Golf με 150 δεν σταμάτησε και φωνάζει ο άλλος....
-Φύγαμε δεν σταμάτησε!Με άφησαν τους πέτυχα στα διόδια όλο το παρεακι.
Από τότε δεν έχω ξεπεράσει ποτέ τα 150χλμ. Έχω αλλάξει τρόπο οδήγησης. -
RE: VW T-Roc
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κατά τ' άλλα πως έχει προκύψει σαν σημείο αξιολόγησης του καλού αυτοκινήτου να έχει ντε και καλά μαλακά πλαστικά, δεν το έχω καταλάβει.
Είναι όπως η αίσθηση που δίνει ένα καλό ύφασμα σε ένα ρούχο σε σχέση με μία λινάτσα.
Εγώ πιάνω μόνο τιμόνι, κιβώτιο, χειρόφρενο και λαβή πόρτας! Αυτά είναι δερμάτινα. Με τα άλλα ασχολείται αυτός που πλένει και γυαλίζει στο βενζινάδικο. Ακούω κάποιους λες και χαϊδεύουν το ταμπλό
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Δεν ξέρω από τις ερμηνείες σας, αλλά με mhev μπαίνεις κάθε μέρα στο Δακτύλιο και το κάτι λιγότερο που καις το βλέπεις στην τσέπη σου. Επίσης με mhev ταξιδεύεις καλύτερα απο ηλεκτρικό, όταν έχεις ραντεβού και υποχρεώσεις. Τα phev είναι ακόμα πανάκριβα, με τρελές αναμονες και σπαρτιατικο χωρο αποσκευών. Την παρούσα στιγμή το γεγονός ότι με mhev μπαίνεις Δακτύλιο είναι ο σημαντικοτερος λόγος αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι τα επιλέγουν οι εργαζόμενοι στο κέντρο που μετακινουνται με ΙΧ, αλλά ταξιδεύουν κιόλας.
Latest posts made by kapelis
-
RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!
Αν και εκτός θέματος. Πολλές φορές ακουω από κατόχους Toyota δεν σπάει δεν χαλάει leader κλπ.
Αφου το πιστεύεις τόσο, βάλε στο χαρτοφυλάκιο σου λίγες μετοχές Toyota. Αντι να πάρεις τα extra με 1,000ευρω. Αγορασε μετοχες 1,000 και βαλτες στην αποθήκη. Ποιος έχει δει απόδοση τελευταία 20ετια μετοχή Toyota? -
RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!
Ειπαμε η διασπορά του Έλληνα όπως λέει και ο ταξιδευτής είναι μέχρι 3 τετράγωνα πιο δίπλα και από μετοχές αντε μεταξύ ελληνικών τραπεζών. Να πάρουμε Άλφα.
Το διαφοροποιημενο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο είναι άγνωστη λέξη για 9 τους 10 που συνήθως πάνε all in αδιάβαστοι.
Φυσικά θα έχεις ακίνητα άμεσα ή έμμεσα.
Φυσικα δεν πάνε μόνο πάνω.
Φυσικα υπαρχει κυκλικοτητα.
Φυσικα υπάρχουν ειδικοί
Φυσικα υπάρχουν ξερολες.
Φυσικα πληρώνεις και μαθαίνεις.
Ωστοσο η αλήθεια λέει, το κάτωθι.What Is the Average Return of the Stock Market?
The average return of the stock market over the long term is just above 10%, as measured by the S&P 500 index. Over the past decade, through to March 31, 2022, the annualized performance of the S&P 500 was 14.5%.
S&P 500 Average Return
The S&P 500 average return is 10.67% annualized since the inception of its modern structure in 1957. Dating back to its earliest pre-modern structure in 1928, the S&P 500 has returned 10.22%. This near-century consistency in the long-term average rate of return supports the often quoted "10% average return on the stock market.Βγαλτε τις σκέψεις σας εκτός συνόρων. Οι Έλληνες ξέρουν μόνο ΧΑΑ 1999, κούρεμα ελληνικών ομολόγων, capital controls και νομιμοποίηση ημιυπαίθριων κλπ.
Σιγουρα σε επενδύσεις κοιτάς 20ετιας και βάλε. Διαβάστε τις γενικές αρχές επενδύσεων. Πολλες φορές νομιζουμε ότι τα ξέρουμε όλα και δεν έχουμε μάθει να ακούμε.
-
RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!
Στην Ελλαδαρα των αποδόσεων και του εγώ έχω αποδόσεις και σαρώνω..... και ξέρω και από crypto και απο airbnb και από δυάρια ανακαίνισης και γενικώς ορμάω όπου πάει η μάζα, ισχύει το κάτωθι......
Μόλις το 16% των κατοικιών στην Ελλάδα είναι ασφαλισμένο.
Μπορεί στην Ελλάδα το ποσοστό ιδιοκατοίκησης να φθάνει στο 70%, αλλά μόλις το 16% των κατοικιών είναι ασφαλισμένο έναντι φυσικών καταστροφών.Νταξει εμείς είμαστε μάγκες δεν μασάμε. στους άλλους θα τύχουν.
-
RE: Επενδύσεις και τα ρέστα
Δυστυχώς κάποιοι εμπορεύονται λίστες
στη χώρα μας, ακομα και από βάσεις δεδομένων που θεωρούμε ότι είναι άβατο. -
RE: Νεο Hyundai Tucson
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
χιόνι = λάστιχο. Μην ρισκάρετε ιδίως στις κατηφόρες. Με τα λάστιχα που φοράνε 9 στους 10 δεν πας πουθενά και μαλλον θα γλιστρήσεις και κάπου θα ακουμπήσεις.
-
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
@alexandros-k said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:
@kapelis said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:
Mitsubishi Galant. Σε έκανε να νιώθεις ασφάλεια.
Ποιο συγκεκριμενα? Μοτερ , χρονολογια?
Πες μας οτι το εχετε ακομαGalant 1.6 1980 πισωκινητο.
Δεν υπήρχε περίπτωση να σε σταματήσουν ή να φας κλήση.
Σου έδιναν πάντα προτεραιότητα.
Στα φανάρια σε κοιτούσαν.
Μολις σε καταλάβαιναν φρεναραν ή έκαναν άκρη να περάσεις.
Μεχρι και δωρεάν κεράσματα έπεφταν.
κλπ κλπ -
RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
Mitsubishi Galant. Σε έκανε να νιώθεις ασφάλεια.
-
RE: MERCEDES-BENZ GLA
@tkin73 said in MERCEDES-BENZ GLA:
@kapelis said in MERCEDES-BENZ GLA:
@vagkirk said in MERCEDES-BENZ GLA:
Λογικά θα πρέπει να ανεβάσει η εδώ BMW την τιμή της X1 τουλάχιστον 3-4 χιλιάρικα ακόμη.
Δεν είναι φυσιολογικό να έχει τέτοια διαφορά από την GLA.
Τότε θα επέλθει ισορροπία.Πολυ πιθανό! Η Χ1 πρέπει να έχει τιμή ή εξοπλισμό λανσαρισματος.
Ποιο το νόημα του λανσαρισματος όταν δεν υπάρχουν αμάξια! Δλδ κλείστε την παραγγελία με 42Κ και όταν έρθει θα σας ζητήσουμε κάνα ταληρο ακόμα για να παραδώσουμε!
Οι εισαγωγικές έχουν budget προβολής που τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα δεν μπορούσαν να απορροφήσουν τα ΜΜΕ οπότε πήγαινε και πηγαίνει σε εκπτώσεις λανσαρισματος. Οι εταιρείες θέλουν πως και πως να κυκλοφορήσει το μοντέλο να το δει ο κόσμος. καμία 200αρια μοντέλα πέφτουν στην αγορά γρήγορα. για κάποιους η αναμονή δεν είναι ίδια ούτε η τιμή. Μερικά μάλιστα τα δίνουν για κάνα 6μηνο σε vip πελάτες εταιρειών ενοικιάσεων. Θυμαμαι όταν ήταν να κάνω ένα tour σε πολλές πόλεις της Ελλάδας με παρακαλούσε σχεδόν η εταιρεία ενοικιάσεων να πάρω ένα CX 30 που είχαν για προβολη.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ναι ρε @andya3 περιγράφεις τον στασιμοπληθωρισμο. Ψηλό καλά τα λες.
Περνάς το εξάμηνο
Νομίζω ότι τα λέω απλά και πως δεν λέω κάτι το παράξενο.
Η παραγωγή φαίνεται να είναι σταθερή, και αυτό το αντιλαμβανόμαστε από τους χρόνους παράδοσης των αυτοκινήτων. Δεν έχει ξεκαθαρίσει όμως τι ποσοστό αυτού είναι λόγω της έλλειψης των τσιπς και γενικότερα προβλήματος της εφοδιαστικής αλυσίδας και τι ποσοστό από τις στρατηγικές επιλογές των κατασκευαστών. Η σταθερή παραγωγή παρά την αυξημένη ζήτηση όμως είναι εμφανής και με το μάτι που λένε.
Πάντως η παραγωγή λιθίου ανακοινώνεται πως θα αυξηθεί κατακόρυφα. Οπότε θα δούμε ισως και φθηνοτερα ηλεκτρικά, υβριδικά, phev, για να γίνει η σταδιακή μετάβαση που περιγράφουμε τόσο καιρό. Είπαμε εδω η dacia εβγαλε full υβριδικό. Τι να λέμε;
Επίσης, γενικά μπορώ να πω πως έχεις δίκιο στο ότι η σημερινή κατάσταση αποτελεί έφορο έδαφος ανακατανομής μεριδίων αγοράς και αλλαγής στρατηγικού σχεδιασμού για πολλους κατασκευαστες. Πάντα ο πανικός φέρει και ευκαιρίες για αλλαγες που σχεδίαζαν καιρό οι κατακσευαστες. Όσοι έψαχναν ευκαιρία να κινηθούν σε πιο niche κατηγορίες θα βρουν έφορο έδαφος. Αλλά και όσοι έχουν μεγάλα περιθώρια μείωσης της τελικής τιμής κτήσης θα βρουν την χρυσή ευκαιρία.
Την ίδια ώρα που προβληματιζονται οι καταναλωτές για κάτι που είχαν συνηθίσει ως φθηνό, προβληματιζεται και η επενδυτική κοινότητα. Οταν προβληματιζονται αυτοί, ξεκινάνε προβλήματα που φυσικά ο καταναλωτής δύσκολα παρακολουθεί. Ενδιαφέρον για διάβασμα το κάτωθι.
The world's love affair with Japanese cars is souring.