Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 386
    • Best 132
    • Groups 0

    kapelis

    @kapelis

    233
    Reputation
    46
    Profile views
    386
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kapelis Unfollow Follow

    Best posts made by kapelis

    • RE: Οδήγησα....

      Ένα απόγευμα Παρασκευής καπου πριν τους Ολυμπιακούς με παίρνει μια φίλη υπεύθυνη marketing τηλέφωνο:

      • Θέλεις ένα Sti 330 μέχρι τη Δευτέρα το πρωί?
        Εδώ και τώρα!

      Αλλάξω το πρόγραμμα του ΣΚ, πάω το παίρνω και αντίστοιχα παίρνω τηλέφωνο ένα φίλο με 911 4S.

      • Στείλε μου το δίπλωμα σου ρε μια φωτοτυπία. Σκάω το πρωί σπίτι του, θέλω να πάμε σε μια δουλειά κλπ

      Και πάμε Θήβα, Ριτσώνα, Χαλκίδα, Μαντουδι, Παπάδες, Πευκι, Αιδηψό κλπ. Μαλιστα τον κάναμε 2 φορές το γύρο Β Ευβοίας. Πρέπει να έκαιγε 30 λίτρα στα 100χλ.
      ΕΠΟΣ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: VW T-Roc

      H vw είχε καταφέρει να έχει ετοιμοπαραδωτα t roc και t cross στο πρώτο εξάμηνο. Και σε τιμές προ αυξήσεων. Υπάρχει κόσμος που δεν αγοράζει forward 24μηνες, δεν μασάει περί θεωρίες ότι θα σου διαλυθεί το αμάξι μετά από δύο χρόνια κλπ και με τις νέες τιμές μάλλον λέει ευτυχώς που πρόλαβα γιατί ούτε fabia δεν θα αγοράζεις σε λίγο κάτω από 30Κ. Mild είχαν οι leasing σε τρελή προσφορά τα golf etsi σε 1.0 και 1.5. Τα σκουπισαν τα στελέχη σε 2 μήνες και ο λαός που πληρωνει από τσεπη περιμένει yaris και corolla.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross

      Nα πούμε και μερικά αρνητικά των leasing?

      Όταν το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης και θέλεις κάτι από αντιπροσωπεία πχ για ενα τριγμό περιπλέκεται το πράγμα καθώς πρέπει η leasing να στείλει εντολή, ο εξουσιοδοτημενος δεν σε βλέπει σαν πελάτη κλπ κλπ.
      Τα κέντρα service εξυπηρέτησης των leasing στην Αθήνα τουλάχιστον είναι δραματικά. Συνωστισμός,καθυστερησεις, δυσπρόσιτα σημεία χωρίς ΜΜΜ κοντά η ακόμα και taxi. Πχ Avis μπορεί να χρειαστεί να πας Μαγούλα ή Μεταμόρφωση σε ένα σημείο αντε γεια.
      Τα φανοποιεια τους δεν τα λες της επιμέλειας.
      Γενικώς υπάρχει πολύ απρόσεκτη ξεπέτα.
      Όταν θες να αγορασεις ένα αμάξι μετά τα 4 χρόνια, έχει δυσκολέψει η άσκηση, ενώ και οι τιμές κρίνονται υπερβολικές.
      Μέσω τηλεφώνου δύσκολα βγάζεις άκρη για τα αιτήματα σου.
      Τέλος για να βάλεις σχάρες, μπαρες, χειμερινά λάστιχα, κλπ πρέπει να έχεις πάρει έγκριση ακόμα και αν τα πληρώνεις εσύ, γιατί αλλιώς είσαι ανασφαλιστος.
      Τους ψάχνεις για να πάρεις το ασφαλιστήριο αντί να σε ψάχνουν αυτοί.
      Γνωστός μου περίμενε επισκευή από χαλάζι 12μηνες.

      Μην γράψω αλλά και σε αποτρέπω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      Στα 28,000 υπάρχουν ετοιμοπαραδωτα octavia mhev 150hp dsg. Για τα extra εκατοστά αν φοβάται η σύζυγος έχεις και κάμερα οπισθοποριας και εργοστασιακους αισθητήρες. Μηδέν τέλη κυκλοφορίας. Πολύ καλό πακέτο, προτείνω να πας να το δεις. Δεν θα το μετανιώσεις. Εννοείται καλύτεροι χώροι και καλύτερο πάτημα από SUV

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: VW FORUM

      50,000 χλμ σε golf 8 etsi μόνο Κηφισίας και Κηφισό σταματά ξεκινα κάθε μέρα..... Το dsg δουλεύει ακόμα!!! 12v μπαταρία μου άλλαξαν στα 2.5 χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όσοι είχαμε 2 αυτοκίνητα, 1 πολυτελες μεγαλο, για ταξίδια και 1 για την πόλη, δίδεται πλέον η δυνατότητα με 1 αυτοκίνητο ("πολυτελες" ηλεκτρικο) να κυκλοφορείς στην πόλη με κόστος μικρότερο και απο μικρό (χωρίς να χρειάζεται να είναι toyota) και υπό προϋποθέσεις να κάνει και ταξίδι. Αν δουλέψει η άσκηση θα δώσω το μικρό για 2θεσιο roadster. Aν δεν δουλέψει θα αγοράσω ένα δεύτερο θερμικό για ταξίδια. Για να το πω αλλιώς όσοι είχαμε 2 αυτοκίνητά αρχίζουν να δημιουργούνται συνθήκες να μπορείς και με 1. Η 20λεπτη στάση δεν με ενοχλεί όταν ταξιδεύω. Θεωρώ θα αυξάνονται και οι σταθμοί αφού επιδοτούνται. Εξοικονομείς αρκετά λεφτά αν κινείσαι καθημερινά στην πόλη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: VW T-Roc

      O μόνος λόγος για να πάρεις toyota είναι αν το πληρώνεις μόνος σου και αν το πορτοφόλι σου είναι η πρώτη προτεραιότητα στη ζωή σου.
      Στενά αυτοκίνητα με πλαστικούρα και οικονομική άνεση για κάτι άλλο δεν πάνε μαζί.
      Μπήκα σε ένα corolla Station να πάω στο αεροδρόμιο τις προάλλες και έκανα πιρουέτες για να μην κοπανήσω το κεφάλι μου.
      Τα πιο πολλά t roc που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι leasing στελεχών με πληρωμένες βενζίνες κλπ, άσε που και η ίδια η εισαγωγική ξέροντας που εστιάζει η αγορά δίνει μεγάλες εκπτώσεις.
      Αν θέλει να πάρει πίτα η Toyota πρέπει στα lexus να δώσει εκπτώσεις στα leasing.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Αν βγάλεις το μάτι σου έξω από τη μπανανια, ο πολιτισμός αγοράζει υδρογόνο και mirai toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: VW Tiguan 2024

      @limited_one said in VW Tiguan 2024:

      @kapelis said in VW Tiguan 2024:

      1.5 mild hybrid εντός πόλης κάτω από 7.5 δεν πέφτει ούτε στο όνειρο σου σε Golf. Συνήθως 8 γράφει. Σε tiguan δεν υπάρχει περίπτωση λέω να γράφεις κάτω από 8.5. Με κλειστά σχολεία κάτι αργίες, κατηφόρες κλπ θα βλέπεις στο tiguan 6.2+

      Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω για μερικές ημέρες ενα corola στις συνθήκες που κινείται το golf για να δω τις διαφορές κατανάλωσης.
      είμαι με το χιλιάρι εγώ.

      Εγώ γράφω για μ.ω.τ 18 με 21 χλμ. Δηλαδή Κηφισίας και Κηφισό. Όποιος θεωρεί κίνηση μ.ω.τ 30 και 35 χλμ, μας κάνει πλάκα. Αυτές είμαι ταχύτητες γρήγορη βόλτα. Ούτε στα όνειρα μας για τους Αθηναίους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kapelis
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @criuser said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Το ΤΕΕ είναι τα πάντα. Αλλά όχι για τα μέλη του. Μόνο για τον εσωτερικό κύκλο.

      Τα μέλη βολοδέρνουν σε πολυνομία, σε αντικροούμενες διατάξεις και σε όλα τα υπόλοιπα που γνωρίζουν οι ίδιοι.

      Και πήγαν και έχασαν όλο τον ιδρώτα των μηχανικών στην Τρ. Αττικής και θα παρακαλάνε να τους απορροφήσει ο ΕΦΚΑ μπας και βγει καμιά σύνταξη.

      posted in Αντίλογος
      K
      kapelis

    Latest posts made by kapelis

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όσοι χρησιμοποιούν ΑΒRP Ελλάδα τι έχουν να σχολιάσουν?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αν πηγαίνεις Κέρκυρα το να μπεις στο πλοίο στην Ηγουμενίτσα με 40% και να φορτίσεις Κέρκυρα ακούγεται εύκολο. Στο φεύγα τώρα εκεί είναι το δύσκολο. Θα βγεις Ηγουμενίτσα πες με 35% και πρέπει άμεσα να βρεις DC = μαλλον πρέπει να πας προς Γιάννενα.
      Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει για τσακωμούς σε φορτιστές, εγώ προς το παρόν ακούω γνωριμίες!

      Ηγουμενίτσα έχει και dc για ένα γρήγορο ώστε να πας άνετος είτε Γιάννενα στο τεσλα είτε στην Πρέβεζα που έχει αρκετους dc.

      Σκέψου να βγαίνουν από το ferry 3 EV? Επιτρέπεται να σχολιάζεις αν ο άλλος φορτίζει παραπάνω από ότι πρέπει?

      Me 40% πας και Γιάννενα και Πρέβεζα όπου έχεις περισσότερες επιλογές στο DC. Οσο πιο μικρή η μπαταρία τόσο καλύτερη επιλογή Πρέβεζα (90km) λογω μικρότερης υψομετρικής.

      Υποτίθεται βγαίνοντας από το πλοίο είσαι ξεκούραστος για ταξιδι, στάση πριν τις 2 ώρες ειναι κάπως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αν πηγαίνεις Κέρκυρα το να μπεις στο πλοίο στην Ηγουμενίτσα με 40% και να φορτίσεις Κέρκυρα ακούγεται εύκολο. Στο φεύγα τώρα εκεί είναι το δύσκολο. Θα βγεις Ηγουμενίτσα πες με 35% και πρέπει άμεσα να βρεις DC = μαλλον πρέπει να πας προς Γιάννενα.
      Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει για τσακωμούς σε φορτιστές, εγώ προς το παρόν ακούω γνωριμίες!

      Ηγουμενίτσα έχει και dc για ένα γρήγορο ώστε να πας άνετος είτε Γιάννενα στο τεσλα είτε στην Πρέβεζα που έχει αρκετους dc.

      Σκέψου να βγαίνουν από το ferry 3 EV? Επιτρέπεται να σχολιάζεις αν ο άλλος φορτίζει παραπάνω από ότι πρέπει?
      To λέω γιατί όταν είχα αυτοκίνητο με 80 λίτρα ντεπόζιτο μου την είχαν πει κάνα 2 φορές

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αν πηγαίνεις Κέρκυρα το να μπεις στο πλοίο στην Ηγουμενίτσα με 40% και να φορτίσεις Κέρκυρα ακούγεται εύκολο. Στο φεύγα τώρα εκεί είναι το δύσκολο. Θα βγεις Ηγουμενίτσα πες με 35% και πρέπει άμεσα να βρεις DC = μαλλον πρέπει να πας προς Γιάννενα.
      Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει για τσακωμούς σε φορτιστές, εγώ προς το παρόν ακούω γνωριμίες!

      Ηγουμενίτσα έχει και dc για ένα γρήγορο ώστε να πας άνετος είτε Γιάννενα στο τεσλα είτε στην Πρέβεζα που έχει αρκετους dc.

      Σκέψου να βγαίνουν από το ferry 3 EV? Επιτρέπεται να σχολιάζεις αν ο άλλος φορτίζει παραπάνω από ότι πρέπει?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αν πηγαίνεις Κέρκυρα το να μπεις στο πλοίο στην Ηγουμενίτσα με 40% και να φορτίσεις Κέρκυρα ακούγεται εύκολο. Στο φεύγα τώρα εκεί είναι το δύσκολο. Θα βγεις Ηγουμενίτσα πες με 35% και πρέπει άμεσα να βρεις DC = μαλλον πρέπει να πας προς Γιάννενα.
      Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει για τσακωμούς σε φορτιστές, εγώ προς το παρόν ακούω γνωριμίες!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      @eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

      @kapelis said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

      Ηλείοι και ΕΟ θέλει λιγο χρονο προσαρμογής. Προσοχή λοιπόν

      Τύπε δεν έχουν ξαναδεί αυτοκινητόδρομο;
      Δεν πήγαιναν Αθήνα;

      Ένας μπήκε ήδη ανάποδα και μου ειπώθηκε οτι κάποιοι πεζοί διέσχισαν κάθετα με άλμα μπαριερας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όσοι είχαμε 2 αυτοκίνητα, 1 πολυτελες μεγαλο, για ταξίδια και 1 για την πόλη, δίδεται πλέον η δυνατότητα με 1 αυτοκίνητο ("πολυτελες" ηλεκτρικο) να κυκλοφορείς στην πόλη με κόστος μικρότερο και απο μικρό (χωρίς να χρειάζεται να είναι toyota) και υπό προϋποθέσεις να κάνει και ταξίδι. Αν δουλέψει η άσκηση θα δώσω το μικρό για 2θεσιο roadster. Aν δεν δουλέψει θα αγοράσω ένα δεύτερο θερμικό για ταξίδια. Για να το πω αλλιώς όσοι είχαμε 2 αυτοκίνητά αρχίζουν να δημιουργούνται συνθήκες να μπορείς και με 1. Η 20λεπτη στάση δεν με ενοχλεί όταν ταξιδεύω. Θεωρώ θα αυξάνονται και οι σταθμοί αφού επιδοτούνται. Εξοικονομείς αρκετά λεφτά αν κινείσαι καθημερινά στην πόλη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      Ηλείοι και ΕΟ θέλει λιγο χρονο προσαρμογής. Προσοχή λοιπόν

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Οπτικά δεν έδειχναν να έχουν αρκετό πέλμα. Καλοκαίρι με χιονολαστιχα ρε αλήτες??

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Μπήκα σε τουριστικό πριν 1 χρονο και σε ένα ΣεΑ λέω ρε συ ας δω τι λάστιχα έχει το Irizar που μας ταξιδεύει..... πίσω είχε χιονολαστιχα του 2012 και μπροστά κανονικά του 2014.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kapelis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr