Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 182
    • Best 50
    • Groups 0

    tsour_ee

    @tsour_ee

    109
    Reputation
    8
    Profile views
    182
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tsour_ee Unfollow Follow

    Best posts made by tsour_ee

    • RE: BYD forum

      Καλημέρα,

      παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους 🙂 Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
      Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:

      • Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.

      • Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.

      • Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
        Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
        Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται.

      • Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.

      • Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.

      Αυτά για την ώρα!
      🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      Πάντως εμείς το πήραμε για το κυρίως αυτοκίνητο με δυο παιδάκια χωρίς καρότσια φυσικά και είμαστε υπερευχαριστημένοι με τους χώρους.Οκ αν είχε κ λίγο πορτ παγκαζ παραπάνω στα 400 λίτρα θα ήταν τέλειο αλλά κ πάλι έτσι μια χαρά είναι στ μέσο όρο.Μετα από 4.000χλμ παραμένω στην άποψη μου ότι είναι εξαιρετική αγορά με ελάχιστα μειονεκτήματα.Εμενα πιο πολύ με ενοχλούν οι πόρτες που κατεβαίνουν πολύ χαμηλά κ βρίσκουν παντού σχεδόν σε όλα τα πεζοδρόμια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Corolla sedan vs Vitara

      Καλημέρα, δεν κοιτάς και το bmw 116i στην έκδοση advantage? βγαίνει 22.230 χωρίς να του λείπει κάτι από εξοπλισμό, πέραν του μεταλλικού χρώματος. Στην τιμή αυτή έχει μόνο λευκό & μαύρο. Νομίζω είναι πολύ καλή πρόταση αυτή τη στιγμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Καθημερινό b-c νέο ή μτχ

      Καλημέρα,

      αν ενδιαφέρεστε και για b-suv έχω και το δικό μου προς πώληση, Opel Crossland diesel:

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339272746-opel-crossland-x

      Πολύ καλοί χώροι, μαζεμένες διαστάσεις, ουδέτερη συμπεριφορά, πολύ καλός & οικονομικός ο 1.5 diesel.
      Ελπίζω μή θεωρηθεί διαφήμιση 🙄
      Απλά είναι b-suv 😄

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      Καλησπέρα και από εμένα, να γράψω και εγώ με τη σειρά μου καθώς το παρήγγειλα την Δευτέρα έχοντας κάνει ένα σύντομο test drive το οποίο με ικανοποίησε πλήρως. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα να το πιέσω ιδιαίτερα σε στροφές/υψηλές ταχύτητες για να έχω συμπέρασμα για τις τάσεις πλεύσεις. Πιστεύω θα υπάρχουν καθώς το αναφέρουν οι περισσότεροι.
      Μου φάνηκε άνετη η ανάρτηση του στην καθημερινή χρήση (έχω opel crossland), έχει πολύ μεγάλους εσωτερικούς χώρους, φαίνεται αρκετά ποιοτικό και πολύ ωραίο το σαλόνι του με τα δερμάτινα. Από εξοπλισμό έχει τα πάντα, ενώ φαίνεται πολύ καλή και η οθόνη σε απόκριση.Γενικά είναι πιο ποιοτικό από ότι περίμενα. Επίσης μου αρέσει που είναι hatchback καθώς με το crossland δεν μπορώ να πώ ότι στα 5 χρόνια που το έχω χρησιμοποίησα την απόσταση από το έδαφος που διαθέτει 🙂 οπότε για τη δική μου χρήση προτιμώ κάτι χαμηλό με λιγότερη ευπάθεια και καλύτερη αεροδυναμική.
      Στα αρνητικά του θα ήθελα λίγω μεγαλύτερο προτμπαγκαζ (350 λίτρα) και κάπως φτηνές δείχνουν οι εσωτερικές χειρολαβές.
      Εν κατακλείδι δείχνει ένα πολύ καλό value for money αυτή τη στιγμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @tsour_ee said in BYD forum:

      Καλημέρα,

      παρέλαβα την Παρασκευή και εγώ το dolphin κια δηλώνω ενθουσιασμένος στα μέχρι τώρα 300 χλμ που έχω κάνει. Αντικαθιστά ένα Opel Crossland diesel και στην οικογένεια θα μείνει η 147 που δεν παίζει να την αποχωριστούμε για ευνόητους λόγους 🙂 Κάποια από τα σχόλια παρακάτω πιστεύω είναι γενικότερα των ηλεκτρικών αλλά δεν είχα άλλη επαφή μαζί τους μέχρι τώρα.
      Στα του δελφινιού τώρα ένα γρήγορο review:

      • Εμφάνιση, προσωπικά μου αρέσει και ιδιαίτερα στο λευκό που είναι αρκετά ξεχωριστό. Η μούρη ναι θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη.

      • Χώροι, εσωτερικά πολύ μεγαλύτερο του crossland παντού, και μεγάλο αβαντάζ το επίπεδο δάπεδο πίσω. Πορτ παγκάζ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά μας καλύπτει.

      • Οδήγηση και εργονομία πολύ καλό, αγχολυτικό θα το χαρακτήριζα και ήσυχο. Η ανάρτηση αποροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες, και δεν έχει τις αναπηδήσεις που είχε το κρος λόγω ημιάκαμπτου.
        Σε στροφιλίκι δεν το έχω πάει να δω, ίσως τα ελαστικά από 205x50x17 να θέλουν καλύτερης μάρκας και 225x45x17 σε αλλαγή. Δύναμη, επιτάχυνση,ροπή εντυπωσιακή αλλά και το πόσο εύκολα παρέχεται είναι εντυπωσιακό.
        Φρένα πολύ καλά,επίσης μου έκανε εντύπωση κάτι που είχε αναφέρει κάποιο παιδί εδώ ότι ρολλάροντας έχει μια μικρή αναγέννηση, αλλά πατώντας και λίγο φρένο αυτή αυξάνεται.

      • Τα βοηθήματα φαίνεται να λειτουργούν ικανοποιήτικά, μόνο την αναγνώριση σημάτων απενεργοποιώ μέχρι τώρα και η οθόνη επίσης αρκετά λειτουργική. Γενικά δεν έχω βρει κάτι να με χαλάει.

      • Κατανάλωση με χαλαρή οδήγηση, χωρίς να το πιέζω δηλαδή και καλοριφέρ ανοιχτό είναι στις 13.5kw/100km.

      Αυτά για την ώρα!
      🙂

      Καλοταξιδο! Η καταναλωση ειναι καλη για μεσα στην πολη και σημαινει οτι τα wltp χιλιομετρα θα τα βγαλεις ανετα και μαλλον θα τα ξεπερασεις. Το lane assist μαλλον ειναι καλη ιδεα να απενεργοποιεις επισης.
      Σε ποιο mode οδηγεις; eco ή στα "κανονικα";
      Επισης, σε DC πηγες να φορτισεις;

      Καλημέρα,

      το lane assist δεν με έχει ενοχλήσει για την ώρα, πχ στο crossland ήταν το πρώτο πράγμα που απενεργοποιούσα!
      έκανα μια δοκιμαστική dc 20kW χθες σε lidl,ουσιαστικά την πρώτη γενικότερα γιατί είχα αγχωθεί λίγο με την διαδικασία.
      Σαν αίσθηση δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο πάντως το αυτοκίνητο, καθώς και πολύ στιβαρό. Για την προσοχή στη λεπτομέρεια μου έκανε φοβερή εντύπωση πάνω από τις πόρτες στον ουρανό, υπάρχει ένα λάστιχο που διατρέχει από μπροστά μέχρι πίσω το αυτοκίνητο, σαν υδρορροή ώστε σταγόνες τις βροχής να απορρέουν μέσω αυτού όταν και να μην πέφτουν πχ στην άκρη του καθίσματος όταν ανοίγεις πόρτες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε όπως το περιγράφω. Δεν το είχα προσέξει σε άλλο αυτοκίνητο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @nascar1 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @nascar1 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @anergos13 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      Σημερα το παρέλαβα που μπήκε PPF και στα φανάρια τα οποία ήταν το μόνο σημείο μπροστά που δεν είχε.

      Μάλιστα το δεξί είχα κάνει και γρατζουνιά σε θάμνο που δεν διωρθώνεται αλλά έκαναν ότι μπορούσαν και τώρα φαίνεται απειροελάχιστα.

      Τωρα με αυτή δεν θα κιτρινίσουν θαμπώσουν για τουλάχιστον 10 χρόνια τα φανάρια χώρια που προστατεύονται από γρατζουνιές και εισερχόμενες πέτρες στα ταξίδια. BONUS τα μιγάκια και λοιπά έντομα φεύγουν πολύ πιο εύκολα μετά από ταξίδι και έχουν υδροφοβία όπως το υπολοιπο αυτοκίνητο με κεραμική

      Το είχα αφήσει 2 μέρες και τώρα το πήραμε πίσω.

      IMG_20210924_153920.jpg IMG_20210924_153913.jpg

      Η μεβρανη ...xpel να υποθεσω?

      Κοστος?

      Οχι Ceramic pro νομίζω σε άλλον την έκανα. Τα φανάρια του PUMA είναι πολύ ιδιαίτερα και κάνουν 3 κούρμπες που δεν μπορει η XPEL να πιάσει (μεχρι 2 είναι εκείνη). Γιαυτό δεν τα είχα κάνει πιο πριν, δεν γινόταν. Ενώ αυτή είναι ελάχιστα πιο ελαστικη και μπορεί να κάνει τις 3 κουρμπες που κάνει το φανάρι. Βεβαια και αυτός που το έκανε μου είπε αυτό είναι από τα πιο δύσκολα φανάρια σε αυτοκίνητα για την PPF

      Μεσω του Puma Club είχα μια εκπτωση και τις έβαλα με 100 ευρώ.

      Χάνει καθόλου σε ένταση φωτεινότητας;;;

      Κατηγορηματικά ΟΧΙ. Ειναι εντελως διάφανη

      Αφού όπως λες δεν χάνει τότε είναι φοβερή παρέμβαση!!! Να το χαίρεσαι το εργαλείο. Πραγματικά φαίνεται η αγάπη σου για την αυτοκίνηση και το μεράκι σου για το Puma!!

      Δυστυχώς στις μέρες μας έχει χαθεί το συναίσθημα και όλοι αγοράζουν με βάση το πορτοφόλι (δεν τους κατηγορώ και εγώ το έχω κάνει)...

      Ουτε εγω κατηγορώ είναι φυσιολογικό να σε νοιάζουν οι καταναλώσεις σε ένα αυτοκίνητο απλά...........

      με εκνευρίζει σε ενα αυτοκινητιστηκό forum οι 99 στις 100 συζητήσεις να είναι για την κατανάλωση και μόνο για αυτή.....

      Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! επειδή θα με ενδιέφερε και εμένα μπορείς να μου στείλεις με pm που τις τοποθέτησες να ρωτήσω για το crossland?
      Δυστυχώς αυτό με την κατανάλωση είναι σημείο των καιρών...Θυμάμαι μικρότερος μέχρι το 2008 κανείς δεν ασχολιόταν με την κατανάλωση, αγοράζαμε αυτοκίνητα χωρίς να μας απασχολεί ιδιαίτερα αν θα να 9 ή 10 λτ στα 100, μόνο το 0-100 μέτραγε τότε και οι ρεπρίζ 80-110 με τρίτη!!!ωραίες εποχές!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Αγορά καινούργιου οικογενειακού αυτοκινήτου

      Καλησπέρα, εμένα στην κατηγορία αυτή μου αρέσει πολύ η bmw 116, η οποία και έχει 22.350. Την θεωρώ προσωπικά την καλύτερη επιλογή σαν αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα. Από την άλλη εκτιμώ ότι έχει σχετικά αυξημένα κόστη συντήρησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Καλησπέρα και από εμένα, έβαλα και εγώ την παραγγελία μου για yc active grey 😊 Τώρα περιμένουμε και μέχρι τότε διάβασμα φόρουμ🤠

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @antonmone said in BYD forum:

      Στο atto με 130- στο ίδιο σημείο στην Εθνική η ανάρτηση ήταν λίγο bouncy που λένε στο χωριό μου .Ειδες κάτι τέτοιο στο μικρό;

      οχι δεν ενιωσα κατι τετοιο ή οτιδηποτε αλλο να με προβληματιζει. Οταν βρω χρονο θα ηθελα να το παω και λιγο πιο εξω, ωστε να δω και τις στροφες της μαλακασας. Σιγουρα δεν κινειται πανω σε ραγες οπως το Υ, αλλα θα ηταν αδικο να εχουμε τετοιες προσδοκιες.

      Για καταναλωση δεν μπορω να μιλησω, απο την μια διοτι ειναι ακομα νωρις και απο την αλλη επειδη η byd δεν σου δειχνει καταναλωση της τρεχουσας διαδρομης. Εχει την συνολικη και τα τελευταια 50χλμ. Θα ψαξω να δω αν βγαινει καποια ακρη, αλλα θυμαμαι οτι και ο bjorn μπλεκεται σε αυτο το θεμα με τα κινεζικα αμαξια και καταληγει να κανει κατι αλχημιες/υπολογισμους. Παντως το 15kwh/100km ειναι πανευκολο εντος της πολης.

      Ο κλιματισμος μονο ειναι λιγο "παραξενος". Δεν ειμαι απολυτα σιγουρος οτι η θερμοκρασια που επιλεγουμε αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα. Θερμαινει και ψυχει μια χαρα, αλλα ισως να θελει να βαλεις πιο ψηλη θερμοκρασια (απο οτι νομιζες οτι πρεπει να βαλεις) το χειμωνα και πιο χαμηλη το καλοκαιρι. Θα δειξει. Οι αεραγωγοι παντως ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ σε αισθηση. Απολυτα ομαλη οταν αλλαζεις κατευθυνση και μεστό το κλικ που κανουν οταν τους ανοιγοκλεινεις. Ετη φωτος μπροστα απο το πολο και το τιγκουαν.

      Ναι και εμένα η ανάρτηση του αυτή την εντύπωση μου δίνει!
      Σε κατανάλωση το 12,5-13 είναι εύκολο.
      Επίσης μέσα πολύ εργονομικό και ποιοτικό και ωραία η αίσθηση όλων των υλικών/διακοπτών. Αν ήθελα να γκρινιάξω για κάτι θα ήθελα ένα φυσικό διακόπτη για τοπίσω τζάμι και στο κουμπί των αλαρμ να έχει στην αφή κάτι να το ξεχωρίζεις από τα υπόλοιπα.
      Για το app εμένα μου έχει ενεργοποιηθεί από την αρχή το 4G & navi αλλά το app τπτ.
      Εγώ τη θέρμανη τη βάζω αρχικά 27 με 28 και μετά το χαμηλώνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee

    Latest posts made by tsour_ee

    • RE: Νέο αυτοκίνητο

      @gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:

      @tsour_ee said in Νέο αυτοκίνητο:

      Πάντως ο 1.5 της stellantis έχει πλέον 8 mm καδένα και λυμένα τα adblue θέματα, ξεκλειδώνοντας έτσι αρκετά μεγάλη γκάμα μοντέλων.

      πως εχει λυμενα τα αντμπλου προβληματα?
      που το ακουσες/διαβασες?
      επισης ποιος ειπε οτι με την οχταρα λυνεται το προβλημα και δεν μπαλωνεται απλα?

      Έβαλαν 8 mm καδένα σε αντικατάσταση της 7 για αποφυγή περιπτώσεων σπασίματος. Γνωρίζεις περιπτώσεις που επαναλήφθηκε το πρόβλημα με 8mm?
      Όσον αφορά το adblue συστήνουν την χρήση αποκλειστικά του total clearnox για αποφυγή κρυσταλλοποίησης η οποία και δημιουργεί τα προβλήματα στο μπεκ/δεξαμενή. Επίσης έχουν επεκτείνει και την κάλυψη της εγγύησης. Εγώ ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το total στα 50k και μέχρι τα 110 που χρειάστηκε αλλαγή η δεξαμενή δεν είχα θέμα. Επίσης μου την άλλαξαν δωρεάν παρότι είχε παρέλεθει ο χρόνος εγγύησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Νέο αυτοκίνητο

      Πάντως ο 1.5 της stellantis έχει πλέον 8 mm καδένα και λυμένα τα adblue θέματα, ξεκλειδώνοντας έτσι αρκετά μεγάλη γκάμα μοντέλων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Νέο αυτοκίνητο

      Με το προφίλ χλμ που έχεις νομίζω εγώ θα επέλεγα diesel.Το adblue θέλει προσοχή όχι τόσο στο να αδειάσει και να μείνεις όσο σε προβλήματα που επηρεάζουν το μπεκ του adblue και την δεξαμενή με αποτέλεσμα να βγαίνει εκτός το σύστημα.Το group stellantis πλέον προτείνει συγκεκριμένο adblue της total όποτε δεν παρουσιάζονται πλέον προβλήματα.Επισης παρέχουν και αυξημένες εγγυήσεις.Τι επιλογές diesel υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: ΔΕΗ

      Ο συντελεστής αυτός πόσο είναι τώρα;

      posted in Αντίλογος
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      @panormus772 said in BYD forum:

      @tsour_ee said in BYD forum:

      Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.

      Καλό και χρυσό το δελφίνι,αλλά έχουν πολλά ψωμιά ακόμη οι κινέζοι για να φτάσουν την οδηγική συμπεριφορά ευρωπαϊκού και δη μιας Alfa (ακόμη και 20ετίας)...

      Ισχύει ναι.Απο την άλλη δεν το έχω πιέσει σε στροφιλικι για να το συγκρίνω με την 147 ούτε με το crossland.Νομιζω όμως ότι περιορίζεται πάρα πολύ από τα linglong comfort master.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      Ωραία η δοκιμή του dolphin και ταιριάζει αρκετά με τις εμπειριες που έχω στα 5k km που το έχω.Για τα λάστιχα έχω ενστάσεις,ο συγκεκριμένος τύπος comfort master δεν ξέρω αν μπαίνει κ σε ποιο ακριβά μοντέλα αλλά εμένα νιώθω ότι υποβαθμίζει κατά πολύ την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου κ δεν αναφέρομαι απλά στην επιτάχυνση από στάση.Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.
      Επισης πίσω έχει ανεξάρτητη ανάρτηση κ όχι ημιάκαμπτο άξονα που αναφέρεται στον πίνακα.
      Για τα Adas συμφωνώ,εμένα με έχει προβληματίσει 3-4 φορές έχει ακινητοποιηθεί με emergency break σε διασταύρωση όπου ο άλλος είχε stop κ απλά βγήκε ελάχιστα πιο μπροστά για να δει προφανώς.Εμενα το δελφίνι εκεί ακινητοποιήθηκε κάθετα μπροστά του!!!τρομαξαμε!

      Κατά τ άλλα όλα καλά και όπως πολύ όμορφα περιγράφονται!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      ανοιξα την τηλεοραση και επεσα πανω σε charging test του bjorn.
      mg4 (64kwh) vs inster vs dolphin (60kwh) vs id3 (55kwh)

      Youtube Video

      και προσεξα κατι ενδιαφερον, το οποιο αναφερει ο bjorn και το οποιο επιβεβαιωνεται και στο charging test που ειχε κανει ο ιδιος στο atto 3

      Youtube Video

      και το οποιο αποτυπωνεται και στα charging curves

      https://evkx.net/models/byd/dolphin/dolphin_60.4kwh/chargingcurve/

      Με το που φτασει τους 46C η μπαταρια των οχηματων αυτων, ανεξαρτητα απο το SoC πεφτει χοντρο throttling και η ηδη χαμηλη ισχυς φορτισης των 88kw, πεφτει στα 50kw. Μαλιστα εχει ενδιαφερον να δει κανεις το αμπερ που φτανουν στην μπαταρια ([basu] battery total current). Οταν φορτιζει με μεγιστη ισχυ, τα αμπερ ειναι σχεδον 200. Οταν φτανει η μπαταρια στους 46C, τα αμπερ πεφτουν στα 120, πιθανοτατα τοσο λογω throttling οσο και επειδη διοχετευει ενεργεια το οχημα στο συστημα ψυξης της μπαταριας.

      Δεν ξερω ποιο ειναι το ζητημα, δεν ειναι επαρκες το συστημα ψυξης, ωστε να παραμεινει σε υψηλη ισχυ φορτισης η μπαταρια συνεχως και η θερμοκρασια της <46C; ειναι ρυθμισμενο λαθος το συστημα ψυξης και δεν δουλευει στο μεγιστο συνεχως;

      Σε ολες τις μετρησεις αυτες, εχει ενδιαφερον να δειτε και τις θερμοκρασιες απο τις οποιες ξεκινησαν. Το αττο ξεκινησε απο 20κατι, ενω στο βιντεο με το δελφινι απο 30κατι. Το αττο αργησε να φτασει το "οριο" των 46C και για αυτο ειχε πιο ομαλη charging curve και προφτασε να ρουφηξει αρκετη ενεργεια πριν αρχισει το yoyo. Το δελφινι ομως, επειδη ξεκινησε απο υψηλοτερες θερμοκρασιες, χτυπησε το 46αρι μολις στο 30% soc και επεσε η ισχυς φορτισης στα 50kw!

      Πρακτικα, τι σημαινει αυτο; για χρηση εντος της πολης και ac φορτισεις, απολυτως τιποτα. Για dc φορτιση σε ταξιδι μεσα στο ελληνικο καλοκαιρι ομως, εδω αρχιζει και ζοριζει το πραγμα. Δεν εχω ιδεα με τι θερμοκρασια μπαταριας θα φτασει το οχημα μετα απο πχ 150-200χλμ στον φορτιστη. Αν πχ φτασεις με θερμοκρασια 35-38C, θα χτυπησεις το φραγμα των 46 αρκετα γρηγορα και μετα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το soc σου, θα φορτιζεις με μαξ 50kw, απορωντας γιατι ενω εχεις πχ 20% soc η ισχυς φορτισης σου ειναι τοσο χαμηλη.

      Απο την αλλη, θα σκεφτει καποιος, "ε και τι εγινε; ετσι και αλλιως, στην παρουσα φαση, οι περισσοτεροι φορτιστες στην εθνικη οδο δεν ανεβαζουν ισχυ φορτισης ιδιαιτερα ψηλα". Θα εχει απολυτα δικιο.

      Δεν τα γραφω αυτα για να αποθαρρυνω καποιον απο το να αγορασει τα δυο αυτα οχηματα (μιας και αυτα εχουμε δει να φορουν αυτην την μπαταρια και να εχουν αυτην τη συμπεριφορα, η οποια νομιζω οφειλεται στο bms+συστημα ψυξης, παρα στην ιδια την μπαταρια), αλλα να εχει υποψιν του τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του, ωστε να μην εκπλαγει.

      Ενδιαφέρον όντως και ταιριάζει με την εμπειρία που περιγράφουν πολλοί για dc max στα 50 ακόμα κ με χαμηλό soc σε groups στο fb.Εγω δεν έχω φορτίσει έξω για να δω.Αληθεια σε τι θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι αυτές οι φορτίσεις;Το αναφέρει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Καλημέρα, έχω ένα πλυστικο της nilfisk το c135 νομίζω.Εχετε να προτείνετε κάποιον καλό αφροποιητη;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tsour_ee
    • RE: Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου

      Αν καταλήξεις σε Yaris hybrid δες και το Mazda 2 hybrid,ίδιο αυτοκίνητο είναι με 1500€ λιγότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • RE: BYD forum

      Πάντως εμείς το πήραμε για το κυρίως αυτοκίνητο με δυο παιδάκια χωρίς καρότσια φυσικά και είμαστε υπερευχαριστημένοι με τους χώρους.Οκ αν είχε κ λίγο πορτ παγκαζ παραπάνω στα 400 λίτρα θα ήταν τέλειο αλλά κ πάλι έτσι μια χαρά είναι στ μέσο όρο.Μετα από 4.000χλμ παραμένω στην άποψη μου ότι είναι εξαιρετική αγορά με ελάχιστα μειονεκτήματα.Εμενα πιο πολύ με ενοχλούν οι πόρτες που κατεβαίνουν πολύ χαμηλά κ βρίσκουν παντού σχεδόν σε όλα τα πεζοδρόμια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsour_ee
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr