Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 115
    • Best 48
    • Groups 0

    chdi-5008

    @chdi-5008

    123
    Reputation
    20
    Profile views
    115
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    chdi-5008 Unfollow Follow

    Best posts made by chdi-5008

    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Αγαπητοι ιδιοκτητες του 5008 θελω να αναφερω ενα σοβαρο ζητημα που εχουν οι κινητηρες diesel 1,5 Hdi 130 Hp και καποιοι το γνωριζουν και καποιοι οχι.
      Εγω φυσικα ανηκω σε αυτους που δεν το γνωριζα μεχρι προχτες που συνεβει το "κακο"..!!!
      Εχω στην κατοχη μου το 5008 εδω και 5 χρονια και και 4 μηνες κι εχω κανει 107.000 χλμ.
      Μεχρι προχτες δεν ειχα αντιμετοπισει κανενα θεμα μηχανικο με το αμαξι,εκανα κανονικα τα σερβις του κι ολα μια χαρα. Να επισημανω οτι μενω Ερετρια μονιμα πια και ο κινητηρας δεν ταλαιπωρειται απο μποτιλιαρισματα και σταματα - ξεκινα αλλα και δεν χρησιμοποιω ποτε το start-stop. Το απενεργοποιω παντα με το που παιρνει μπροστα ο κινητηρας.
      Προχτες πηρα το αμαξι να κατεβω να ψωνισω γενικως στην πολη της Ερετριας αφου μενω λιγο πιο εξω απο την πολη και το αμαξι ειναι το μονδικο μεσο για μενα για να μπορω να κανω τις δουλειες μου.
      Ολα καλα πηγαινανε χωρις να ακουγετε καποιος παραξενος ηχος απο την μηχανη για να με κανει να υποψιαστω οτι κατι δεν παει καλα.
      Ειμαι πανω απο 40 χρονια οδηγος και παντα και η παραμικρη διαφορα στην λειτουργεια του κινητηρα γινεται αντιληπτη και ποτε μου ολα αυτα τα χρονια κανενα αμαξι μου δεν νε εχει αφησει στον δρομοα...!!!
      Ειχα παρκαρει το αμαξι κοντα στο λιμανι και παω να το παρω να γυρισω σπιτι, βαζω μπροστα κι αμεσως ακουγεται ενα δυνατο κροταλισμα απο την μηχανη σαν τρακτερ και αμεσως σβηνω το αμαξι. Ξαναβαζω μπροστα αλλα η μηχανη αρνιοταν να παρει μπροστα...!!!
      Φαινοταν σαν βλαβη τροφοδοσιας καυσιμου κι οχι κατι πιο σοβαρο αφου ο κινητηρα γυριζε κανονικα με την μιζα,
      Παιρνω τηλεφωνο μασως τον φιλο μου στον Χανιαδακη που του ειχαν κανει και πριν 5 μηνες το σερβις του κι αμεσως μου λεει χωρις να του πω πολλες λεπτομερειες, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΔΕΝΑ...!!!
      Ποια καδενα τον ρωταω αφου ηξερα οτι εχει ιμαντες χρονισμου κι οχι καδενα...!!
      Μου εξηγησε οτι εχει μια μικρη καδενα στους εκκεντροφορους πραγμα που δεν το γνωριζα.
      Μου λεει οτι υπηρχε ενα θεμα απο το 2018 και μετα που βγηκε αυτος ο συγκεκριμενος κινητηρας και ειχε μια αστοχια οσο αφορα το παχος της καδενας δλδ ηταν πιο λεπτη απο οσο επρεπε με αποτελεσμα μετα απο πολλα χλμ να εχει προβλημα και να σπαει γιατι δεν αντεχε στις πιεσεις του κινητηρα...!!!
      Φυσικα στις αντιπροσωπειες γνωριζαν το συγκεκριμενο προβλημα !!!! αλλα δεν ενημερωνανε τους ιδιοκτητες η τουλαχιστο σε καποιο σερβις που κανανε να τους πουνε οτι η καδενα θελει αλλαγμα αφου απο το καπακι της μηχανης μπορουσαν να δουνε τον αριθμο κι ανηκει σε αυτα που ειχαν την λεπτη καδενα...!!!..Απαρεδεκτο....!!!
      Εψαξα το θεμα κι οντως η Peugeot ανεφερει ποιος αριθμος στο καπακι της μηχανης ειναι ο καλος και ποιος ο σκαρτος..!! Και μαλιστα με εικονες...!!!
      Τελος παντων το προβληματα δεν σταματουσαν μονο σε αυτο αλλα οτι το αμαξι επρεπε να το παω να το φτιαξουν στην Αθηνα αφου ουτε η Χαλκιδα εχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Peugeot...!!!
      Οδικη ειχα την Interamerican αλλα ποτε μου μεχρι τωρα δεν την ειχα χρειαστει.
      Ηρθε τελικα να φορτωσει το αμαξι αλλα ειχαμε αλλο προβλημα, πως θα απενεργοποιησουμε το αυτοματο κιβωτιο αφου δεν επαιρνε μπροστα η μηχανη ?
      Συνενοηθηκαμε να επικοινωνησουμε με τον μηχανικο την αλλη μερα αφου ηταν βραδυ και ηταν κλειστα τα συνεργεια..
      Την αλλη μερα παιρνω τηλ. στον Χανιαδακη να ρωτησω τι θα κανουμε με το αυτοματο και η απαντηση ειναι να βαλει ροδακια στους τροχους η οδικη γιατι ειναι ΑΔΥΝΑΤΗ η απενεργοποιηση εκει στον δρομο. Θελει να μπει συνεργειο και υπαρχουν καποιες βιδες που βγαζεις για να ελευθερωθει το σασμαν ( αυτο μας το εδειξε ο μηχανικο αφου το πηγα στον Χανιαδακη).
      Υπηρχε κι αλλο ενα θεμα ομως σοβαρο οτι η οδικη παρολο που ηταν Interamerican ηταν μονο για τοπικρε μεταφορες εντος του Ν. Ευβοιας. Για να παει Αθηνα θα πηγαινε σε χωρο φυλαξη της εταιρειας στην Χαλκιδα και μετα απο 2-3 μερες θα ερχοτανε απο Αθηνα γερανος της εταιρειας να το παρει.....!!!
      Τελικαμετα απο πολλα τηλεφωνα με υπευθυνο της εταιρειας καταφερα να ερθει απο την Αθηνα κατευεθειαν γερανος για το λογω του να μην γινει καμια ζημια στο διαφορικο φορτωνοντας το 2 φορες απο γερανο σε γερανο.
      Τελικα ειχε φερει και ροδακια και το φορτωσαμε για Αθηνα.
      Η ταλαιπωρια μεγαλη για ενα πραγμα που θα μπορουσε να αποφευχθει και να μην φτασουμε στο σημειο αυτο κι εκτος αυτου θελουν και καμια 30 μερες μεχρι να ερθει το ανταλλακτικο απο οτι λενε αυτοι στον Χανιαδακη.
      Στην αρχη μου ειχαν πει για ενα κοστος επισκευης 2.500...!!!!! ευρω αλλα απο κοντα μου τα αλλαξανε γιατι τα ειχα παρει και μου το κατεβασανε στα 650 περιπου....!!!
      Τωρα τι ζημια εχει γινει και τι θα κανουν αυτοι δεν ξερω γιατι ηταν εχτες Παρασκευη που το πηγαμε και το μονο που το ειδαν για να μου επιβεβαιωσουν την βλαβη.
      Αυτα με τα νεα αμαξια που τα εχουν κανει αναλωσιμα κι αυτα παρολο που τα χρυσοπληρωνουμε σαν κοροιδα....!!!

      Υ.Γ Να αναφερω οτι φυσικα δεν υπαρχει αμαξι αντικαταστασης να μου δωσουν ουτε ο Χανιαδακης αλλα ουτε και η επισημη αντιπροσωπεια στην Κηφησια....!!!
      Την αλλη φορα ομως μου ειχαν δωσει για να γυρισω Ερετρια γιατι παλι θα εμενε 3 μερες το αμαξι λογω Σ/Κ.
      Τωρα δεν εχει κι αν θες σου νοικιαζουν με 15 ευρω την ημερα δλδ κανενα 500+ το μηνα βγαινει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Να σας ενημερωσω με ενα τελευταιο μου post οτι με πηραν τηλ. να μου πουν τα ευχαριστα οτι το "μαλλι" θα κοστισει 800 ευρωπουλα...!!!! κι οτι τα ανταλλακτικα ( καπακια, εκκεντροφοροι, καδενα, τεντοτηρας, βαλβιδες) μου τα δικαιολογει η Peugeot....που δεν γνωριζω ποσο τα κοστολογει ...!!
      Ηδη εχει ανοιχτει η μηχανη κι ελπιζω να το παρω πριν το Πασχα...!
      Δλδ τα 800 ευναι ΜΟΝΟ τα εργατικα κι αν σας φαινονται πολλα οπως νομιζα κι εγω δεν ειναι ομως δυστυχως αφου πηρα τηλ. κι αλλα εξουσιοδοτημενα και μου ειπαν οτι ειναι νορμαλ για την δουλεια που εχει η επισκευη αυτη.
      Τα συμπερασματα δικα σας .....
      Χαιρετω ....κι ας ελπισουμε να πανε ολα καλα και να μην ξαναμεινω 1 μηνα χωρις αμαξι...!!!
      Καλο Πασχα...!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Μεχρι τωρα παντως στα 60 μου ενα εχω να πω. Ολα ειναι θεμα τυχης απο το ποσο θα ζησεις μεχρι την γυναικα, την δουλεια, το αυτοκινητο και παει λεγοντας...!!!😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):

      Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.

      Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.

      Οχι φιλε μου δεν θα το πουλησω γιατι τα χρηματα που εχω ξοδεψει για αυτου του μεγεθους αμαξι δεν ειναι πολλα για τα χλμ που εχω κανει.
      Αλλοστε ποιος μου εγγυαται αν παρω αλλη μαρκα δεν θα εχω προβληματα στα χλμ που εχω κανει.
      Αλλοστε ειμαι 60 χρονων και δεν μπαινω πια στην διαδικασια να αλλαζω αμαξι καθε λιγο επειδη εβγαλε καποια κατασκευαστικα θεματα που λυθηκαν οσο οικονομικα γινεται.
      Τωρα σαν συνταξιουχος αυτο το αυτοκινητο καλυπτει τις αναγκες μου.

      Φίλε μου διαφωνώ με την έννοια να το κρατήσεις, αν μάλιστα κάνεις χλμ.

      Εγώ θα κρατήσω το δεύτερο επειδή κάνει 2 - 3000 χλμ τον χρόνο, αλλά δεν θα κρατήσω το 5ετίας αιρκρος. Οταν μπορέσω τα επόμενα 1-2 χρόνια θα το δώσω, γιατί τώρα πιάνει και καλή τιμή και η διαφορά με ένα νέο είναι ίσως και 4ψήφιο νούμερο μόνο.

      Είμαι και λίγα χρόνια πιο μεγάλος από σένα, όχι συνταξιούχος ακριβώς ακόμα, αλλά εργαζόμενος πιο χαλαρά και συνταξιούχος.

      Ούτε και εγώ έχω ξοδέψει για βλάβες, για τα γαλλικά μου πολλά χρήματα, ίσως και λιγότερα από 3000 τα τελευταία 20 χρόνια για 3 αυτοκίνητα, πέραν βέβαια των σέρβις και των ελαστικών και των αναλώσιμων, αφού μιλάμε για συνολικά για τα 3 αυτοκίνητα κάπου 600000 χλμ.

      Αν δεν σου χρειάζεται το μεγάλο μέγεθος των 7 θέσεων, μπορείς να βολευτείς με ένα μικρότερο.

      Παρολο που παιρνω καλη συνταξη δεν μπαιινω στο τρυπακι αλλαγης αυτοκινητου διοτι δεν ημουν ποτε παθιασμενος με τα αυτοκινητα και τις μαρκες ηδη εχω αλλαξει στην ζωη μου μεχρι τωρα 5 αυτοκινητα.
      Δεν θελω να πεταω πια τα χρηματα μου σε λαμαρινες που ειναι εκτεθειμενες στον δρομο.
      Θελω να κανω κι αλλα πραγματα τωρα που εχω χρονο..!!👍
      Γι αυτο εφυγα κι απο την Αθηνα και μενω σε ενα υπεροχο σπιτι με θεα τον Ν.Ευβοικο και κανω τις εκδρομουλες μου στην Ευβοια που μενω πια. Εχει τοσα ωραια μερη που δεν τα γνωριζα μεχρι τωρα.
      Την υγεια μας να εχουμε και να κανει ο καθενας αυτο που πραγματικα θελει..!!!😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Γεια σας....
      Μετα απο καιρο απουσιας μου απο tο forum ειπα να μπω να ενημερωσω οσους εχουν μοντελο με τον ντιζελ 1.5 και το προβλημα που ειχα με την καδενα των εκκεντροφορων που ευτυχως δεν ειχε σπασει αλλα ειχε χαλαρωσει με αποτελεσμα να "πηδηξει" δοντι και να χαθει ο χρονισμος με αποτελεσμα να μην παιρνει μπροστα.
      Ευτυχως το επαθα σε ακινησια και μολις εκιννησα τον κινητηρα εκανε ενα δυνατο κροταλισμα ο κινητηρας και τον εκλεισα αμεσως ως ποτε μονο καποιες βαλβιδες ειχα στραβωσει λιγο.
      Φυσικα εγινε αλλαγη του κιτ οπως οριζει ο κατασκευαστης δλδ αλλαχτηκαν βαλβιδες καπακια, εκκεντροφοροι και η περηφημη καδενα των 8mm.
      Φυσικα εμεινα απο αμαξι σχεδον 2 μηνες διοτι οταν το πηγα ειχαν για επισκευη αλλα 7...!!!!...αμαξια με το ιδιο προβλημα...!!!
      Δεν το λες και σπανιο με εναν τοσο μεγαλο αριθμο αυτοκινητων με την ιδια βλαβη..!!!
      Τελικα το εχω εδω κι ενα μηνα χωρις κανενα προβλημα προς το παρον και μου φαινεται οτι εγινε και πιο αθορυβος ο κινητηρας αφου αλλαχτηκε και η οξυτητα του λαδιου απο 0-30 σε 5-30 εντολη απο τον κατασκευαστη μαζι με την αλλαγη καδενας να γινεται κι αλλαγη στα λαδια για καλυτερη λιπανση στις κρυες εκκινησεις.
      Οσο αφορα το κοστος τελικα πληρωσα ενα ποσο των 800 ευρω σε σε συνολο κοστους 2.750 ευρω.!!!!
      Μου εδειξαν το επισημο χαρτι των εργασιων.
      Ευτυχως που καλυψε η Stεllantis μετα απο φωτογραφιες που στειλανε στην εταιρεια για τον λογο οτι ημουν εκτος εγγυησης για 4 μηνες συμφωνα με το οριο που ειχε θεσει η εταιρεια, δλδ 60 μηνες η 150.000χλμ.
      Εγω δεν ειχα ξεπερασει το οριο των χλμ αλλα ημουν στους 60 + 4 μηνες.
      Παντως δεν παρατηρησα καμια διαφορα ουτε στην καταναλωση αλλα ουτε και στο τραβηγμα.
      Ολα καλα προς τον παρον.
      Παντως μου εκανε εντυπωση ο σχετικα μεγαλος αριθμος των αυτοκινητων με το ιδιο προβλημα.
      Να ενημερωσω οτι αυτη προβληματικη καδενα αφορουσε τους κινητηρες που εχουν φτιαχτει μεχρι και το τελος του 2018.
      Μετα αλλαξανε την καδενα σε 8mm απο 7mm που ειχαν μεχρι και το 18"αφου υπηρχε θεμα.
      Παντως με το adblue δεν εχω θεμα απο τοτε που το εχω αγορασει.
      Το αναφερω γιατι εχει γινει κι αυτο μεγαλο προβλημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Εχω ενα 5008 του 18' μοντελο με κινητρα 1.5 diesel και μεχρι τωρα εχω κανει 120.000χλ.
      Ολα τα σερβις μεχρι τωρα γινονταν απο τον Χανιαδακη που αγορασα και το αυτοκινητο..
      Στα 107.000χλμ βλαβη καδενας 7mm και αλλαγη σε 8mm στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με κοστος 2.500 € και καλυψη του μεγαλυτερου ποσου λογω του οτι για 4 μηνες ημουν εκτος εγγυησης !!! Πληρωσα 600 ευρω μαζι με αλλαγη μπαταριας κοστους γυρω στα 100 ευρω περιπου.
      Στα 100.000 χλμ αρχισε να αναβει λυχνια Adblue ξαφνικα και να εμενει στα 1.100χλμ παρολο που εκανα χλμ αφου ηξερα οτι υπαρχει θεμα με αυτο κι οτι ηταν πληρης η δεξαμενη με υγρο και δεν εδωσα σημασια μεχρι που εσβησε απο μονο του.
      Καποια στιγμη ξαναναψε στα 115.000χλμ. Το πηγα στο σερβις να το κυτταξουν και μου ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα αντιρυπανσης κι οτι ειναι μπουκωμενο το DPF πραγμα που δεν ισχυει αφου ποτε δεν μου εχει αναψει το DPF συν οτι κινουμαι μονο σε επαρχιακους δρομους και εθνικη που το ανοιγω το αμαξι για να κανει και αναγεννηση. Ζητησα να μου κανουνε reset κι απο τοτε δεν αναψε καθως αρχισα να βαζω προσθετο για την κρυσταλοποιηση του Adblue σε καθε γεμισμα αλλα και βαζω της Total adblue.
      Παντως παρολο αυτα τα θεματα που εβγαλε το αμαξι που τελικα ειναι θεματα εργοστασιακα κι οχι λογω κακης χρησης ειμαι ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες απο το αμαξι.
      Ασε που με το αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων που εχω δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα.
      Αλλοστε ποια μαρκα ποια δεν βγαζει προβληματα στα καινουργια αμαξια ?
      Πανε οι εποχες που ηταν αντοχης τα αμαξια ως ποτε δεν δυσανασχετω αφου αλλοι ιδιοκτητες εχουν αντιμετωπισει πολυ χειροτερες καταστασεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):

      @frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):

      Αγαπητοί φίλοι του 5008, η λαϊκή σοφία λέει ότι χαρά που μοιράζεται είναι διπλή και λύπη που μοιράζεται είναι μισή. Το 5008 1.6 GT PLUS GRIP που παραγγείλαμε στις 22/12/2020 ήταν να παραδοθεί 22/10/2021 (10 μήνες !!!!) αλλά η γκαντεμοβλογιά ξαναχτύπησε, οι κόκκινες πινακίδες (τρίτεκνος) που είχαν εξαντληθεί στη Αττική από Γενάρη, τώρα εξαντλήθηκαν και στην επαρχία που κάλυπτε τις ανάγκες μέχρι τώρα. Περιμένουμε ΚΥΑ για να τοποθετηθούν κανονικές (μαύρες) σε δικαιούχους απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης.

      Το παραλάβαμε Σάββατο 6/11/21 . Δέκα μήνες αναμονή η PEUGEOT και δύο εβδομάδες το δημόσιο για τις πινακίδες (θέμα που υπάρχει από το Γενάρη και δεν λύθηκε ) τελικά πήραμε κανονικές όχι κόκκινες. Είμαστε σε φάση ενεργειακής αναβάθμισης στο σπίτι οπότε θα επανέλθω άλλη φορά με λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο . Αισθητικά και λειτουργικά είναι εξαιρετικό αλλά μας ενόχλησε η έλλειψη έντυπου εγχειριδίου. Αποκτήθηκε για να καλύψει τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες 5μελούς οικογένειας, σε ειδικές συνθήκες να μεταφέρει και τον παππού ή τη γιαγιά αλλά να κινείτε με σχετική άνεση και στα στενά της Κυψέλης, η αρχική εντύπωση είναι ότι τα καταφέρνει. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τους κυρίους Θεόδωρο Βλαχογιάννη της AIGLON και Γιώργο Γκάλλο της PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ ΑΕ γιατί με τις ενέργειες τους ελαχιστοποιήθηκαν οι επιπτώσεις της καθυστερημένης άφιξης στις μετακινήσεις της οικογένειας .

      Καλοταξιδο και να το χαρειτε. Παντω ςεγω που το εχω απο το 2018 ειχε ο Χανιαδακης ενα 5008 Allure με τον 1.5 diesel με 8 ταχυτο αυτοματο και 130 αλογα οτι ειχε πρωτοκυκλοφορησει τοτε με αυτη την μηχανη σε ενα μπλε-πρασιννο χρωμα. Δεν ειμαι πολυτεκνος αλλα το πηρα γιατι μετακομιζα απο Αθηνα στην Ευβοια λογω συνταξιοδοτησης. Με εχει βολεψει παραπολυ και σε μεγαλου ογκου πραγματα οπως πλυντηριο, επιπλα κ.α. οσο αφορα επειδη κι εγω εμενα Κυψελη δεν το θεωρω αυτοκινητο λογω μεγεθους οτι κινεισαι στους στενους δρομους ανετα οταν κατεβαινω μια φορα το μηνα λογω οτι εχει μεινει πισω η συντροφος γιατι δουλευει. Εδω στην επαρχια ειναι οτι καλυτερο καθως οι δρομοι ειναι ανοιχτοι και κανει και καλο στο ντιζελ με το DPF να μην μπουκωνει ποτε.Τοτε που το πηρα δεν ειχε πολλες εκδοσεις 4 ηταν ολες κι ολες. Η βασικη, η Allure, η Gt line και το GT με κινητηρα 2000 κυβικων που αν ειχε ετοιμοπαραδοτο τοτε θα το επαιρνα αφου ειχα τα χρηματα και δεν με επιανε τεκμηριο, λογω οτι κινουμαι εθνικη και γενικα σε ανοικτους δρομους. Οχι πως εχω θεμα και με τους130 ιππους. Το καλο ειναι οτι το 8ταχυτο αυτοματο ειναι πολυ οικονομικο και αποδιδει πολυ καλα στις ροπες.αλλα και στην τελικη.Το εχω φτασει και τα 200χλμ με ευνοικες συνθηκες στην εθνικη.Για μενα που κανω μεγαλες αποστασεις ουτε που τις καταλαβαινω.με το αμαξι αυτο.Εχω και τα σκυλια μου που ταξιδευουν κι αυτα ανετα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

      Ο ιμάντας αφορούσε την βενζίνη και ήταν λάθος λάδι και νομίζω ότι έχει λυθεί.

      Βέβαια τα επόμενα μοντέλα. θα έχουν καδένα και μούφα υβριδικό 48 βόλτ.

      Τώρα αν ήταν τόσο μεγάλος ο αριθμός, για αυτοκίνητα που έχουν βγεί από το 2018 και είναι εκατομμύρια, θα γινόταν χαμός στα κοινωνικά δίκτυα.

      Μπορεί να είναι 10-20 % , που βέβαια είναι μεγάλος αριθμός.

      Παντως και στην Γαλλια εχουν αρκετα θεματα με τα 3008/5008..!!! Δλδ δεν ειναι θεμα οτι εδω μας στελνουν τις σαβουρες και στην χωρα τους ειναι τα καλυτερα. Απλα εδω στην Ελλαδα ειδικα το 5008 δεν εχει κανει μεγαλες πωλησεις λογω μεγεθους. Περισσοτερο πολυτεκνοι το επελεγουν.Εγω το επελεξα για τους χωρους του ειδικα το πορτμπαγκαζ ηταν ιδιο σχεδον τοτε με το Skoda Kodiak. Απλα ηθελα ετοιμοπαραδοτο κι ετσι μονο στην Peugeot βρηκα.
      Κυτταξα κι αλλες μαρκες αλλα καμια δεν ειχε. Επρεπε τοτε να φυγω επειγοντως απο την Αθηνα στην επαρχια. Ειχα και παλιοτερα Peugeot και δεν ειχα ποτε βλαβες παρολο που το εδωσα με 250.000χλμ. Κι ετσι με αυτη την λογικη επελεξα παλι την ιδια μαρκα. Αλλα απο το 91 μεχρι τωρα εχουν αλλαξει πολλα.
      Ειχα Hyundai Matrix πριν και ημουν πολυ ευχαριστημενος. Απλα το πουλησα γιατι ηθελα πιο μεγαλο αμαξι.
      Ηθελα να ηξερα το προθυπουργικο 5008 του Σαρκοζι εχει κι αυτο τα ιδια θεματα...χαχαχα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):

      Ας είχες πληρώσει 2500 για καδένα και 1500 για δοχείο adblue και θα σου έλεγα αν είσαι ευχαριστημένος.

      Νομίζω ήρθε η ώρα να πουλήσεις, την επόμενη φορά ο ντιζελοματρακας της Peugeot θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα.

      Οχι φιλε μου δεν θα το πουλησω γιατι τα χρηματα που εχω ξοδεψει για αυτου του μεγεθους αμαξι δεν ειναι πολλα για τα χλμ που εχω κανει.
      Αλλοστε ποιος μου εγγυαται αν παρω αλλη μαρκα δεν θα εχω προβληματα στα χλμ που εχω κανει.
      Αλλοστε ειμαι 60 χρονων και δεν μπαινω πια στην διαδικασια να αλλαζω αμαξι καθε λιγο επειδη εβγαλε καποια κατασκευαστικα θεματα που λυθηκαν οσο οικονομικα γινεται.
      Τωρα σαν συνταξιουχος αυτο το αυτοκινητο καλυπτει τις αναγκες μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):

      @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

      @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):

      Η τελευταία σου λέξη, όλα τα λεφτά!

      Η αληθεια να λεγεται 😊
      Το Vitara για να το κανεις 4χ4 καθαροαιμο θελει πολλα λεφτα να ξοδεψεις..!!!
      Αλλοστε δεν βγαινει στην παραγωγη πια επειδη ηταν τοσο επιτυχημενο στις πωλησεις...!!! οπως και το Grand Vitara..!!👍
      Καμια σχεση με το Jimmy που εχω οδηγησει ενοικιαζομενο ηταν ολα τα λεφτα σε off-road καταστασεις...!!!

      πρεπει να μην βλεπεις γυρω σου
      οτι ειναι το δευτερο αν δεν κανω λαθος σε πωλησεις σουβ...

      α, και θελει για ψηλωμα 300 ευρω και λαστιχα...
      παρα πολλα...

      φιλε μου ξερω την περιοχη θα ελεγα αρκετα καλα
      χιονια σοβαρα παινει δεκα φορες τον χρονο στην αμπουδιωτισσα, πεντε στη σεττα, πες 2 στον γεροντα στο υψος της Αγιας Αννας.
      Χαμηλα τελευταια φορα που επιασε κατι σοβαρο ηταν 24/1/22, δευτερα αν θυμαμαι καλα, ειχα σκιστει να γυριζω με το βιταρα να ξεκολαω με τον εργατη κοσμο μαζι με τους εθελοντες των φετες και αργησα να κατεβω αθηνα για δουλεια
      γενικα κατω απο την στανη στην ασφαλτο που ανεβαινει, λιγα πραγματα, μονο οταν πιασει και η αθηνα ριχνει πολυ

      Ποσες φορές σας έχει επιστρέψει η οδική με το βιταρα δε μας ειπες. Τόση αυτοθυσία παντως σε παραδεχομαι. Γυρίζεις τα βουνα και σωζεις κοζμο. Το αλλο με τον Τοτο...

      Παντως εμενα που ειχα κολλησει στα χιονια τον πρωτο χρονο που εμενα εδω στα ορεινα της Ερετριας και οι μονοι που μπορεσαν να με ξεκκολησουν ηταν οι εθελοντικη ομαδα της Ερετριας μαζι με το φετες 4χ4 αλλα παρολο τα τετρακινητα που ειχαν με δυσκολευτηκαν και τελικα ενα αγροτικο καταφερε να με ξεκολλησει..!!! Να ναι καλα οι ανθρωποι αυτοι γιατι κι αλλη μια χρονια ηρθαν με τροφιμα αλλα και με κατεβασαν Ερετρια για τσιγαρα. Εχουν βοηθησει πολυ κοσμο γενικως...!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008

    Latest posts made by chdi-5008

    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

      Είδα σήμερα στην Οτοουάν το νέο 5008. Εντυπωσιακό θα έλεγα και ξεχωριστό.

      Προσωπικα δεν μου αρεσει ουτε το 5008 ουτε και το 3008. Τα εκανε σαν μπαουλα τετραγωνισμενα. Ασε που ειναι και υβριδικα και ηλεκτρικα πια κι εγω δεν τα θελω αυτα, προτιμω θερμικο κινητηρα. Σιγα την μεγαλη οικονομια που θα ανεις με το 5008 που δεν το λες και αμαξι πολης. Στην εθνικη ολο ο θερμικος θα λειτουργει. Που ειναι το κερδος ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Οπως απαντησα και σε καποια μελη για το θεμα των σιλεμπλοκ κι οχι σινεμπλοκ ειναι πια δεδομενο οτι καποιες εταιρειες το θετουν σαν θεμα ασφαλειας κι ετσι αλλαζονται τα ψαλιδια που ερχονται με φορεμενα σιλεμπλοκ απο το εργοστασιο. Το κοστος που ρωτησα ειναι απο 50 -70 ευρω το ενα ψαλιδι αναλογα την μαρκα που βαζει το καθε συνεργειο. Εργατικα δεν ρωτησα. Θα παρω προσφορες.
      Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @stefan147 said in Peugeot 5008 (SUV):

      Στο 90% των αυτοκινήτων τα σινεμπλόκ αντικαθίστανται ξέχωρα από το ψαλίδι. Αυτό είναι και το λογικό καθώς εάν το ψαλίδι δεν έχει σπάσει/στραβώσει, δεν υπάρχει και λόγος αλλαγής του. Προφανώς και πρόκειται για δουλειά ρουτίνας που μπορεί να κάνει ο κάθε μηχανικός που διαθέτει πρέσα. Το μόνο ρίσκο είναι να βγει πατάτα το ανταλλακτικό σινεμπλόκ καθώς υπάρχουν άπειρες επιλογές αλλά εφόσον εμπιστευόμαστε είτε τις γνώσεις μας είτε το μηχανικό μας, δε θα υπάρχει κανένα θέμα με οποιαδήποτε επώνυμο.

      Στο Q5 που έχει 98764876 ψαλίδια μπρος-πίσω, συν τα υποπλαίσια κτλ, είχα αλλάξει σχεδόν σε όλα ταυτόχρονα με αμορτισέρ. Προφανώς και μεταμορφώθηκε το αμάξι καθώς είχε τοτε 120-130Κ χλμ. Στο Cupra είχα αλλάξει πολύ νωρίτερα, στα 60Κ χλμ, και είχα βάλει powerflex και επίσης είχε μεταμορφωθεί, προς άλλη κατεύθυνση φυσικά.

      Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν υπάρχει aftermarket αγορά και υποχρεώνεται ο κάτοχος να παίρνει πακέτο ψαλίδι με σινεμπλόκ καινούρια. Πχ πόρσε.

      Αυτο γινοταν στα παλια αμαξια που λες γιατι ρωτησα αρκετα συνεργεια γι αυτο το θεμα. Τωρα για λογους ασφαλειας πολλες εταιρειες υποχρεωνουν τα εξοσιοδοτημενα συνεργεια τουλαχιστον να βαζουν σετ ψαλιδι με σιλεμπλοκ μαζι. Τωρα αν εσυ θελεις να το ρισκαρεις σε καποιον μαστορα το κανεις. Αλλοστε το κοστος δεν εινι και μεγαλο γυρω στα 50 με 60 ευρω το ενα σετ ψαλιδι-σιλεμπλοκ που ρωτησα αλλα χωρις εργατικα. Εκει κανεις ερευνα αγορας για οικονομικα εργατικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

      Απορούμε βέβαια πως με οφ ρόουντ έφτασε το αμάξι τα 123000 χλμ χωρίς γκρίνιες, όπως κάποιου άλλου επαγγελματία γκρινιάρη, που το κατέστρεφε συνειδητά επειδή του το πλήρωναν οι φορολογούμενοι...😊

      Εκτός αν μας τα φούσκωνε και οι λόγοι ήταν άλλοι...

      Αγνωστες οι βουλές....

      Ειπα οτι δεν εκανα σκληρο off road αλλα δεν ειναι η φθορα στα σιλεμπλοκ ( silent-block) που ειναι το σωστο κι οχι σινεμπλοκ( δλδ κανω μπλοκ στο σινεμα ?) που το λενε πολλοι αλλα κι απο τους καλους δρομους με λακουβες που εχουμε..!!! Ρωτησα παντως κι αλλα συνεργεια γι αυτο το θεμα και το καλυτερο ειναι να αλλαχτουν και τα ψαλιδια μαζι για τον λογο μην δεν μπουνε τα λαστιχακια καλα στο ψαλιδι και μετα τρεχεις και δεν φτανεις..!!! Θελει μαστορα καλο με πρεσσα για να βουν κι απο οτι ειδα το ψαλιδι εχει τρια λαστιχακια κι οχι ενα οποτε δεν αξιζει να το τολμησεις. Καλυτερα μου ειπαν να αλλαχουν και τα ψαλιδια μαζι για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αλλοστε το κοστος του ψαλιδιου μαζι με τα σιλεμπλοκ ειναι περιπου στα 50 με 60 ευρω το ενα.
      Σε μενα θελουν μονο τα μπροστινα οποτε δεν ειναι μεγαλο το κοστος αλλαγης ειδικα αν δεν πας σε αντιπροσωπεια που θα σε κοπανησουν στα εργατικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Μηπως εχει αλλαξει κανεις σινεμπλοκ στα μποστινα ψαλιδια σε 5008 μοντελο μετα το 2017 ?
      Μου ειπαν απο το εξουσιοδοτημενο συνεργειο που το παω απο τοτε που τα αγορασα το αμαξι και ειμαι ευχαριστημενος αρκετα στην τελευταια επισκεψη που το πηγα για το μικρο σερβις ειπαν οτι εχουν φθορα τα λαστιχα του σινεμπλοκ στα μπροστινα ψαλιδια αλλα συμφωνα με οδηγια της Peugeot αλλαζονται και τα ψαλιδια μαζι για λογους ασφαλειας.
      Η φθορα εγινε λογω του οτι κανω χρηση και σε χωματοδρομους αλλα οχι σκληρο off-road.
      Μου ειπαν επεισης οτι καποιοι που αλλαξαν μονο τα σινεμπλοκ σε ασχετα συνεργεια ειχαν θεμα οτι φυγανε τα λαστιχακια απο την θεση τους και μεινανε στον δρομο πραγμα που μου εκανε εντυπωση αν ειναι εφικτο να συμβει κατι τετοιο.
      Επεισης οτι καλο ειναι να μην βαλω ημιτασιον διοτι ειναι πιο μικρα σε μηκος απο τα original και θα υπαρχει θεμα.
      Εχω κανει 123.000 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      Θελω να ρωτησω αν καποιος εχει δει αν υπαρχουν διαφορες στις τιμες σερβις απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο η υπαρχει στανταρ τιμολογηση σε εργατικα και ανταλλακτικα.
      Ρωταω μονο για εξουσιοδοτημενα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @georgemit said in Peugeot 5008 (SUV):

      Αν οδηγείς επαρχία και ξέρεις να οδηγείς, χωρίς να ανάβεις τα φρένα στις κατηφόρες, τα τακάκια σου βγάζουν άνετα 90 - 95k km και οι δισκοπλακες 200k.
      Σε ολα μου τα αυτοκίνητα τότε τα άλλαζα και είχαν και λίγο ακόμα ψωμί σύμφωνα με τα μαστορια.

      Σιγουρα μια λογικη χρηση του φρενου παρατεινει την ζωη στα τακακια και στις δισκοπλακες, απλα απο εμπειρεια που ειχα σε αμαξι Πεζω δεν μπορω να πω οτι τα εργοστασιακα (Valeo συνηθιζε να βαζει η Πεζω στα αμαξια της) που ηταν μαλακα τακακια και η φθορα τους ηταν πιο γρηγορη απο αλλες μαρκες που ειχαν πιο σκληρα τακακια.
      Γενικα την Valeo δεν την ειχα σαν μαρκα τοσο εξειδικευμενη στο χωρο των φρενων οπως ειναι η Brembo.
      Ποτε δεν ειχα βαλει αλλη μαρκα απο αυτη που εβαζε ο κατασκευαστης στα αμαξια που ειχα μεχρι τωρα και που ολοι που ασχολουνται με την αυτοκινηση γνωριζουν οτι δεν ειναι παντα και η καλυτερη επιλογη.
      Ειναι η πρωτη μου φορα που αποφασισα να βαλω αλλη μαρκα (στις ιδιες διαστασεις παντα) μετα απο παροτρυνση του φρενατζη που το παω που δεν ειναι εξουσιοδοτημενος απλα ασχολειεται με Πεζω και Σιτροεν.
      Ισως τα εξουσιοδοτημενα να υποστηριζουν τα δικα τους ανταλλακτικα που συνηθως ειναι απο την χωρα που προερχεται και ο κατασκευαστης.
      Καλο ειναι να γινεται και ενα ειδος "βελτιωσης" οπου ειναι εφικτο χωρις υπερβολες φυσικα και χωρις να αλλαζεις ιπποδυναμεις και να αλλαζεις τον χαρακτηρα του αυτοκινητου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Πρόσθετο καυσίμου

      Δεν μενω Αθηνα ως ποτε εδω που μενω δεν ειναι πολλα τα πρατηρια.
      Φυσικα εχει στην Χαλκιδα εταιρικα αλλα δεν χρειαζεται να κανω 20 χλμ για να βαλω πετρεαλαιο.
      Εχουμε Shell, Avin, Ετεκα (που παντα απευφευγα) και Ελιν, ολα ειναι ιδιωτικα (οχι εταιρικα) απλα επειδη ειναι φιλος και δοκιμασμενος απο παλια χωρις προβληματα βαζω το ενισχυμενο που εχει σε τιμη λιγο περισσοτερο του απλου λογω του οτι δεν εχει απλο κι ετσι το εχει σε μειωμενη τιμη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Θελω να αναφερω οτι οσο αφορα το θεμα των φρενων για το 5008 οτι απο τοτε που αλλαξα απο τα μαμα τακακια σε τακακια της Brembo εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος απο την αντοχη τους στο χρονο αλλα και την αποδοση τους στο φρεναρισμα.
      Αλλαξα στα 45.000χλμ κι απο τοτε δεν χρειαστηκε να αλλαχτουν μεχρι τωρα στα 120.000 χλμ..!!!
      Γινεται ελεγχος παντα και στις δισκοπλακες και στα τακακια αλλα απορω με την αντοχη τους...!!!
      Φυσικα οδηγω σε επαρχιακους δρομους και εθνικη με νορμαλ χρηση και επεισης δεν σφυριζουν οπως καποιες αλλες μαρκες οπως επεισης εχουν μεγαλη αντοχη στς θερμοκρασιες.
      Δεν ξερω αν καποιος εχει να προτεινει καποια μαρκα με την ιδια διαρκεια και αντοχη στον χρονο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Θελω να ρωτησω αν καποιος εχει δει αν υπαρχουν διαφορες στις τιμες σερβις απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο η υπαρχει στανταρ τιμολογηση σε εργατικα και ανταλλακτικα.
      Ρωταω μονο για εξουσιοδοτημενα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chdi-5008
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr