FRENCHLOVER wrote:
Χαιρετώ όλους τους γαλόφιλους.
Σας διάβαζα όσο έψαχνα τον αντικαταστάτη του 3008 (2009) και κατέληξα στη παραγγελία του 5008 GT PLUS 1.6 σε λευκό nacre στις 22-12-20. O πόνος μου είναι ότι λόγω της έλλειψης ημιαγωγών (micro-chips) από την αυξημένη ζήτηση συσκευών παγκοσμίως μάλλον θα παραλάβουμε Ιούλιο.
Με το καλο να παραλαβεις και να το χαρεις .
με αφορμη το posto σου να γραψω και μερικες γραμμες επειτα απο 3 σχεδον χρονια χρησης
ειχα την ευκαιρια να το συγκρινω και με ενα C5 aircross πετρελειαιο 1500 αυτοματο full extra επισης προσφατα, το ειχα για καμια 10αρια μερες στα χερια μου . πολυ παρομοια αμαξια . Το citroen ειναι ενα τσικ πιο μαλακο/ανετο και πιο ψηλο , οι λειτουργιες μεσα στα ηελκτρονικα ειναι παρομοιες αλλα του C5 μου φανηκαν λιγο πιο '΄παιδικες' , τα γραφικα του και η ηχοι πχ. επισης το εσωτερικο του 5008 ειναι πιο σοβαρο και προσωπικα το προτιμω
αυτο που μου αρεσει στο C5 ειναι το 8αρι κιβωτιο σε σχεη με το 6αρι το δικο μου , ειναι καλυτερο σε καθημερινη χρηση (οχι ομως σε σημειο να με ενοχλει η να μου βαζει σκεψεις για αλλαγες κτλ)
απο το 5008 εχουμε εκτιμησει - το τι χωραει πισω.. εχω κουβαλησει στρωματα κρεβατια καναπεδες , αληθηνα ελατα (μεγαλα) και αλλα απιστευτα ογκωδη πραγματα που δεν πιστευα οτι μπαινουνε σε αμαξι .
Μερικα πραγματα του εξοπλισμου ειναι απολαυστικα και δεν ξερω πως θα ηταν το αμαξι χωρις, πχ η πανοραμικη .. επειδη εμενα ειναι ολο μαυρο μεσα με μαυρες επενδυσεις στα pillars ουρανο κτλ θα ηταν πολυ σκοτεινο αν κλεισω το σκιαστρο πχ καμια φορα σε πιανει η ψυχη σου . Επισης τα καθισματα με το δερμα το μαλακο το ναπα που εχουν ειναι αρκετα αναπαυτικα και δινουν πολυ ψραια αισθηση
Επισης πολυ χρησιμο το focal οχι μονο για την ποιοτητα ηχου αλλα για το πακετο ηχομονωσης που φερνει μαζι και που δεν ειναι ξεκαθαρο οταν το παραγγελνεις
το μονο αχρηστο πραγμα που εχει ειναι το θερμαινομενο παρμπριζ γιατι με τα χιονια δεν κανει πολυ καλη δουλεια οπως σε κατι ford πχ που ειχα δοκιμασει παλια... επισης φαουλ που δεν ειχε επιλογη για θερμαινομενο τιμονι μου λειπει .. στα καθισματα δουλευει η θερμανση απο Σεπτεβρη μεχρι Μαιο εδω περα....
ο THP καιει λιγο λαδι παραπανω απο οτι περιμενα , ειχα και πρι αμαξι με THP αλλα αυτος τσιμπαει πιο πολυ... μεσα στο χρονο θα βαλω μισο λιτρο σιγουρα ... προσωπικα δε με ενοχλει αλλα το γραφω αν καποιος ενδιαφερεται
το δικο μου ειναι απο τα τελευταια που εχει μεσα το φουλ ambient φωτισμο με led στα ποδια στην κονσολα απο κατω και γενικα παντου .. μετα διαβασα τον κοψανε και οντω το C5 ειναι μονο σε λιγα σημεια και η αισθηση το βραδυ ειναι κατα πολυ χειροτερη
απο τα συστηματα τα ηλεκτρονικα , βαλε οτι μπορεις, οταν χρειαστουν θα τα βγαλεις... σχεδον επειτα απο 3 χρονια καταφερα και τρακαρα πρωτη φορα στη ζωη μου προκαλεσα ατυχημα.... με ενα συνδιασμο ατυχιων και τραγικου micro-timing παρολιγο να πεσω αφρεναριστος με 50 πανω σε ενα nissan micra παλιο ... ευτυχως οτι προλαβε εκανε το αμαξι και το σωσαμε, τον ακουμπησα αλλα προφυλακτηρες κτλ... (ειμασταν και αρξετα φορτωμενοι με λαστιχα φαγωμενα και δρομο κατω με κακες συνθηκες)
γενικα ειμαι ικανοποιημενος , σκοεπυω να το κρατησω αρκετο καιρο καθως καλυπτει ολες τις αναγκες μας και με το παραπανω , το επομενο αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ηλεκτρικο ετσι και αλλιως , ειναι το μοναδικο σημειο της αυτοκινησης που μου προκαλει ενδιαφερον και μου λειπει.
Τον Σεπτέμβρη του 2020 αποχωρίστηκα το 207 GT (2008) για χάρη του 308 GT (2018) που έχω τώρα και ελπίζω σύντομα να αποχωριστώ το 3008 (2009) για το 5008. Οι 150 THP των 207 & 3008 το ήθελαν τακτικά το λαδάκι 5w30 τους (το 207 συχνότερα καθώς το ζόριζα περισσότερο) το 308 των 225 ίππων 0w30 δεν έχει ζητήσει ακόμα (μαγεία το ΕΑΤ8 και έπρεπε να φτάσω στα 46 για να εκτιμήσω τα αυτόματα). Στο 5008 βάζεις 5w30; Ξέρεις αν μπορεί να μπει κοτσαδόρος PEUGEOT εκ των υστέρων; (δεν μπορώ να σκεφτώ αλλαγή της παραγγελίας που θα φέρει περισσότερη καθυστέρηση) καθώς σε λίγο θα χρειαστεί και η μικρή μου μεγαλύτερο ποδήλατο και δεν είχα σκεφτεί μέχρι τώρα πως θα βολέψω ποδήλατα 3 παιδιών, η κρεμαστή σχάρα που έχω έχει 'τραυματίσει' και τις δύο πίσω πόρτες και το τελείωμα του ουρανού στα σημεία που πιάνουν οι 'γάντζοι'.