-
Distil wrote:
Καλησπέρα σας! Γράφτηκα στο φόρουμ μιας και έγινα ιδιοκτήτης του 5008 τον Φλεβάρη. Βρήκα κάποια χρήσιμα πραγματάκια στο θέμα και έχω καποιες ερωτήσεις αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.
Το πήρα χωρίς τέλη λόγω τριτεκνιας και έτσι το φόρτωσα gt-line με σχεδόν τα πάντα (δέρματα που σώζουν την καθαριότητα αν έχεις μικρά παιδιά, ηλιοροφή λόγω αποθυμενου, και εμένα έχει και κουμπί στον οδηγό για να ανοίγει το πορτ παγκαζ). 1.5 diesel 130 hp eat8. Το πήρα για καλή ροπή και δεν το μετάνιωσα. Απλά με κλείσιμο στο σπίτι και μωρά παιδιά το αμάξι δεν έχει εκτονωθεί ακόμα.
Τα μόνα που λείπουν είναι το σύστημα που κόλάς σταθερά πίσω από άλλο αυτοκίνητο (δεν ταξιδεύω ακόμα τόσο πολύ γιατί τα παιδιά είναι μωρά) και το focal ηχοσύστημα. Ο πωλητής δεν ανέφερε επιπλέον ηχομόνωση με το focal που αν το ήξερα θα το είχα βάλει.ερωτησεις:
- τι πίεση πρέπει να βάζω στα λάστιχα που έρχονται από την μάνα του: τα Michelin primacy 4.
- κάθε ποσά χιλιόμετρα θέλει αυτό το blue υγρό για τον καταλύτη;
- αναγέννηση το φίλτρο του πετρελαίου πως ξέρεις αν έχει κάνει;
- Πλαστικά πατάκια από που πήρατε;
- υπαρχουν πλαστικά και για το πορτ-παγκάζ;
- Η αναβάθμιση firmware είναι από το ίδιο αγγλικό site που είναι και η αναβάθμιση maps; Βάζω για χάρτες και μου βγάζει και firmware; Θα το δοκιμάσω σε λιγο. Η εφαρμογή του κινητού γράφει ότι δεν υπάρχει αναβάθμιση για το αυτοκίνητο ενώ οι χάρτες μου είναι στα αγγλικα
- Μπερδεύτηκα με τα connected services. Εμένα δεν τα βγάζει διαθέσιμα στο αμάξι. Μου περιγράφει κάποιος λιγο καλύτερα πως τα ενεργοποιώ για 3 χρόνια που γράψατε;
παντως πολύ ευχαριστημένος οδηγικά από το αμάξι. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει διαφορά.
σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
Γεια,Για πιεση εχει ταμπελακι στην πορτα του οδηγου στο μαρσπιε και λεει ποσο βαζεις Εγω εχω τα Continental Contact Cross M+S (λασπη και χιονι) απο την μανα του και βαζω 33 και στα τεσσερα αν ειναι κανονικο φορτιο, Αν το φωρτωνεις πολυ θελει παραπανω οχι πολυ παντως.Οσο αφορα την αναγεννηση του φιλτρου θελει που και που να βγαινεις εθνικη με σταθερη ταχυτητα περιπου 100χλμ για να κανει αναγεννηση μονο του, Συνηθως αναβει ενδειξη αν μπουκωσει το φιλτρο στο καντραν που σου λεει οττι θελει. Αλλιως αν δεν μπορεις σου κανουν στο συνεργειο. Καλο ειναι παντως να το ανοιγεις το diesel γιατι μπουκωνει ευκολα. μεσα στην πολη. Κανει αναγεννηση αυτοματα μονο του δεν το καταλαβαινεις ποτε κανει.Πλαστικα πατακια γενικα δεν βρισκεις ετοιμα μονο παραγγελια. Εψαχνα κι εγω αλλα δεν βρηκα ετοιμα και πηρα ενα ζευγος λεπτα και του οδηγου το εκοψα με το πατρον της μοκετας. Πλαστικο πορτ μπαγαζ και σχαρα τα εβαλα εξ αρχης που παρελαβα το αμαξι.Θα βρεις στο εμποριο.Οσο αφορα την αναβαθμιση του firmware και τους χαρτες την κανω μονος μου απο το site Peugeot Update το αγγλικο. Εχεις κατεβασει to app στο κινητο της Peugeot ? Το κανω απο το λαπτοπ εγω αλλα εχω και το app ειναι χρησιμο. Πρωτα βαζεις χωρα UK και μετα το γυριζεις στα ελληνικα.αλλιως δεν πιανει.,,!!! Εχω κανει 2 φορες update και την τελευταια φορα που εκανα στο Navigation μου τα εβγαλε ελληνικα γραμματα στο μενου αναζητησης.
Αυτο ειναι το site για update https://www.peugeot.co.uk/servicing/map-system-updates/ καντο copy paste.
Ελπιζω να σε βοηθησα...καλοταξιδο...!!!
Ακολούθησα τις οδηγίες σας για το update στο Navigation στο 308 GT μου μέσω peugeot UK και τώρα έχω ελληνικά στο μενού αναζήτησης.
ευχαριστώ
-
FRENCHLOVER wrote:
Χαιρετώ όλους τους γαλόφιλους.
Σας διάβαζα όσο έψαχνα τον αντικαταστάτη του 3008 (2009) και κατέληξα στη παραγγελία του 5008 GT PLUS 1.6 σε λευκό nacre στις 22-12-20. O πόνος μου είναι ότι λόγω της έλλειψης ημιαγωγών (micro-chips) από την αυξημένη ζήτηση συσκευών παγκοσμίως μάλλον θα παραλάβουμε Ιούλιο.
Με το καλο να παραλαβεις και να το χαρεις .
με αφορμη το posto σου να γραψω και μερικες γραμμες επειτα απο 3 σχεδον χρονια χρησης
ειχα την ευκαιρια να το συγκρινω και με ενα C5 aircross πετρελειαιο 1500 αυτοματο full extra επισης προσφατα, το ειχα για καμια 10αρια μερες στα χερια μου . πολυ παρομοια αμαξια . Το citroen ειναι ενα τσικ πιο μαλακο/ανετο και πιο ψηλο , οι λειτουργιες μεσα στα ηελκτρονικα ειναι παρομοιες αλλα του C5 μου φανηκαν λιγο πιο '΄παιδικες' , τα γραφικα του και η ηχοι πχ. επισης το εσωτερικο του 5008 ειναι πιο σοβαρο και προσωπικα το προτιμω
αυτο που μου αρεσει στο C5 ειναι το 8αρι κιβωτιο σε σχεη με το 6αρι το δικο μου , ειναι καλυτερο σε καθημερινη χρηση (οχι ομως σε σημειο να με ενοχλει η να μου βαζει σκεψεις για αλλαγες κτλ)
απο το 5008 εχουμε εκτιμησει - το τι χωραει πισω.. εχω κουβαλησει στρωματα κρεβατια καναπεδες , αληθηνα ελατα (μεγαλα) και αλλα απιστευτα ογκωδη πραγματα που δεν πιστευα οτι μπαινουνε σε αμαξι .
Μερικα πραγματα του εξοπλισμου ειναι απολαυστικα και δεν ξερω πως θα ηταν το αμαξι χωρις, πχ η πανοραμικη .. επειδη εμενα ειναι ολο μαυρο μεσα με μαυρες επενδυσεις στα pillars ουρανο κτλ θα ηταν πολυ σκοτεινο αν κλεισω το σκιαστρο πχ καμια φορα σε πιανει η ψυχη σου . Επισης τα καθισματα με το δερμα το μαλακο το ναπα που εχουν ειναι αρκετα αναπαυτικα και δινουν πολυ ψραια αισθηση
Επισης πολυ χρησιμο το focal οχι μονο για την ποιοτητα ηχου αλλα για το πακετο ηχομονωσης που φερνει μαζι και που δεν ειναι ξεκαθαρο οταν το παραγγελνειςτο μονο αχρηστο πραγμα που εχει ειναι το θερμαινομενο παρμπριζ γιατι με τα χιονια δεν κανει πολυ καλη δουλεια οπως σε κατι ford πχ που ειχα δοκιμασει παλια... επισης φαουλ που δεν ειχε επιλογη για θερμαινομενο τιμονι μου λειπει .. στα καθισματα δουλευει η θερμανση απο Σεπτεβρη μεχρι Μαιο εδω περα....
ο THP καιει λιγο λαδι παραπανω απο οτι περιμενα , ειχα και πρι αμαξι με THP αλλα αυτος τσιμπαει πιο πολυ... μεσα στο χρονο θα βαλω μισο λιτρο σιγουρα ... προσωπικα δε με ενοχλει αλλα το γραφω αν καποιος ενδιαφερεται
το δικο μου ειναι απο τα τελευταια που εχει μεσα το φουλ ambient φωτισμο με led στα ποδια στην κονσολα απο κατω και γενικα παντου .. μετα διαβασα τον κοψανε και οντω το C5 ειναι μονο σε λιγα σημεια και η αισθηση το βραδυ ειναι κατα πολυ χειροτερη
απο τα συστηματα τα ηλεκτρονικα , βαλε οτι μπορεις, οταν χρειαστουν θα τα βγαλεις... σχεδον επειτα απο 3 χρονια καταφερα και τρακαρα πρωτη φορα στη ζωη μου προκαλεσα ατυχημα.... με ενα συνδιασμο ατυχιων και τραγικου micro-timing παρολιγο να πεσω αφρεναριστος με 50 πανω σε ενα nissan micra παλιο ... ευτυχως οτι προλαβε εκανε το αμαξι και το σωσαμε, τον ακουμπησα αλλα προφυλακτηρες κτλ... (ειμασταν και αρξετα φορτωμενοι με λαστιχα φαγωμενα και δρομο κατω με κακες συνθηκες)
γενικα ειμαι ικανοποιημενος , σκοεπυω να το κρατησω αρκετο καιρο καθως καλυπτει ολες τις αναγκες μας και με το παραπανω , το επομενο αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ηλεκτρικο ετσι και αλλιως , ειναι το μοναδικο σημειο της αυτοκινησης που μου προκαλει ενδιαφερον και μου λειπει.
Τον Σεπτέμβρη του 2020 αποχωρίστηκα το 207 GT (2008) για χάρη του 308 GT (2018) που έχω τώρα και ελπίζω σύντομα να αποχωριστώ το 3008 (2009) για το 5008. Οι 150 THP των 207 & 3008 το ήθελαν τακτικά το λαδάκι 5w30 τους (το 207 συχνότερα καθώς το ζόριζα περισσότερο) το 308 των 225 ίππων 0w30 δεν έχει ζητήσει ακόμα (μαγεία το ΕΑΤ8 και έπρεπε να φτάσω στα 46 για να εκτιμήσω τα αυτόματα). Στο 5008 βάζεις 5w30; Ξέρεις αν μπορεί να μπει κοτσαδόρος PEUGEOT εκ των υστέρων; (δεν μπορώ να σκεφτώ αλλαγή της παραγγελίας που θα φέρει περισσότερη καθυστέρηση) καθώς σε λίγο θα χρειαστεί και η μικρή μου μεγαλύτερο ποδήλατο και δεν είχα σκεφτεί μέχρι τώρα πως θα βολέψω ποδήλατα 3 παιδιών, η κρεμαστή σχάρα που έχω έχει 'τραυματίσει' και τις δύο πίσω πόρτες και το τελείωμα του ουρανού στα σημεία που πιάνουν οι 'γάντζοι'.
-
Με ενδιαφέρει και εμένα η Thule σε κοτσαδορο, ποιο μοντέλο έχετε/προτείνετε;
-
Έβαλα την thule velocmpact 925 που έχει έξοδο 13 pin (αυτό σημαίνει φως όπισθεν και πίσω φως ομίχλης), 3 θέσεις για ποδήλατα, είναι αποσπωμένη και επιτρέπει το άνοιγμα/κλείσιμο του πορτ μπαγκαζ. Πού καλά υλικά και γενικά πολύ ευχαριστημένος.
Με ενδιαφέρει και εμένα η Thule σε κοτσαδορο, ποιο μοντέλο έχετε/προτείνετε;
-
Έβαλα την thule velocmpact 925 που έχει έξοδο 13 pin (αυτό σημαίνει φως όπισθεν και πίσω φως ομίχλης), 3 θέσεις για ποδήλατα, είναι αποσπωμένη και επιτρέπει το άνοιγμα/κλείσιμο του πορτ μπαγκαζ. Πού καλά υλικά και γενικά πολύ ευχαριστημένος.
με γρήγορο ψάξιμο βρήκα τιμές 650€ για 2Β (velocompact 925) και 800€ για 3Β (velocompact 926) . εκτός από τον κοτσαδόρο που αλλού κουμπώνει/δένει; μπορείς να ανεβάσεις φωτό όταν θα την τοποθετήσεις;
Dublin wrote:
Με ενδιαφέρει και εμένα η Thule σε κοτσαδορο, ποιο μοντέλο έχετε/προτείνετε;
-
Πανάκριβη η άτιμη! Και θέλω και την μεγάλη.. μήπως συμφέρει καλύτερα να τη φέρει κάνεις απ' έξω, νομίζω τα Thule έχουν καλύτερες τιμές εξωτερικό.
Από θέμα ασφαλείας, φαντάζομαι θα είναι και η καλύτερη επιλογή, έτσι;
Και αυτή ίσως έχει ενδιαφέρον.
-
για περιστασιακή χρήση ενδεχομένως να είναι ΟΚ. Για μεγάλη χρήση, πχ μεγάλο ταξίδι η thule είναι μονόδρομος πιστεύω.. την πήρα από Ισπανία 549, πολύ καλύτερη τιμή συγκριτικά με τις τιμές που αναφέρετε παραπάνω..
Ο κοτσαδόρος είναι εργοστασιακός και κάθεται η σχάρα πολύ εύκολα πάνω του. Την πρώτη φόρα θα ζορίσει λίγο για να κουμπώσει αλλά μετά πολύ εύκολα μπαίνει και βγαίνει. Ρύθμιση πίεση ελαστικών, αν είναι 2 ή 3 ποδήλατα συν το βάρος της σχάρας αππχ 14 κγ΄ θα πρέπει να τη ρυθμίσετε σύμφωνα με τις οδηγίες που είναι στην κολόνα της πόρτας του οδηγού... Αν τα καταφέρω θα ανεβάσω και φωτό.
.
Πανάκριβη η άτιμη! Και θέλω και την μεγάλη.. μήπως συμφέρει καλύτερα να τη φέρει κάνεις απ' έξω, νομίζω τα Thule έχουν καλύτερες τιμές εξωτερικό.
Από θέμα ασφαλείας, φαντάζομαι θα είναι και η καλύτερη επιλογή, έτσι;
Και αυτή ίσως έχει ενδιαφέρον.
-
για περιστασιακή χρήση ενδεχομένως να είναι ΟΚ. Για μεγάλη χρήση, πχ μεγάλο ταξίδι η thule είναι μονόδρομος πιστεύω.. την πήρα από Ισπανία 549, πολύ καλύτερη τιμή συγκριτικά με τις τιμές που αναφέρετε παραπάνω..
Ο κοτσαδόρος είναι εργοστασιακός και κάθεται η σχάρα πολύ εύκολα πάνω του. Την πρώτη φόρα θα ζορίσει λίγο για να κουμπώσει αλλά μετά πολύ εύκολα μπαίνει και βγαίνει. Ρύθμιση πίεση ελαστικών, αν είναι 2 ή 3 ποδήλατα συν το βάρος της σχάρας αππχ 14 κγ΄ θα πρέπει να τη ρυθμίσετε σύμφωνα με τις οδηγίες που είναι στην κολόνα της πόρτας του οδηγού... Αν τα καταφέρω θα ανεβάσω και φωτό.
.
Dublin wrote:
Πανάκριβη η άτιμη! Και θέλω και την μεγάλη.. μήπως συμφέρει καλύτερα να τη φέρει κάνεις απ' έξω, νομίζω τα Thule έχουν καλύτερες τιμές εξωτερικό.
Από θέμα ασφαλείας, φαντάζομαι θα είναι και η καλύτερη επιλογή, έτσι;
Και αυτή ίσως έχει ενδιαφέρον.
από skroutz
-
Βάζω εδώ και τις φθηνότερες επιλογές, αλλά με ανάμικτα reviews..
https://www.skroutz.gr/s/8926526/Thule-RideOn-9503.html
https://www.skroutz.gr/s/8926762/Thule-EuroRide-943.html
Αν ταξιδεύεις στας Ευρωπας σίγουρα θα κοίταγα τις ακριβότερες επιλογές, αλλά για μικρότερες διαδρομές Ελλάδα, ίσως οι φθηνότερες αυτές να είναι εντάξει.
Υπάρχει και αυτή η πρόταση για ακόμη μικρότερες διαδρομές
-
Εγω εχω την Euroride , μια χαρα δουλευει και τα ηλεκτρικα της δεν ειχαν ποτε θεμα και με βροχες κτλ
Ας εχετε λιγο στο νου οτι ειναι βαριες στην μεταφορα.
Εγω δηλαδη τη δικη μου που ειναι για δυο ποδηλατα και οχι η πιο βαρια κατασκευη (οι euroride γενικα δεν ειναι οι πιο βαριες τους) οριακα την καταφερνω ανετα μονος μου βγαλε απο την αποθηκη πηγαινε την στο αμαξι και βάλτην πανω.
Δεν πηρα την αλλη για τα 3+ ποδηλατα γιατι 90% τη θελω για 2
Τις λιγες φορες που ισως προκυψει αναγκη για πιο πολυ , χαλαλι, απο το να πρεπει να κουβαλαω καθε φορα και να βλαστημαω
αλλα αναλογα με τις αναγκες του ο καθενας.
-
Αγαπητοί κάτοχοι 5008. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσετε ποτέ τη ρεζέρβα σας; αν ναι περιγράψτε την εμπειρία σας γιατί σε σχετικά video φαίνεται πολύπλοκο. Στο δικό μου παραγγελία 12/20 δεν έμπαινε ούτε σαν extra για λόγους βάρους/ρύπων σύμφωνα με την PEUGEOT . Πιστεύω όμως ότι έπαιξαν ρόλο και ατυχήματα που προκλήθηκαν από ρεζέρβες που έπεσαν στο δρόμο από ελαττωματικό μηχανισμό συγκράτησης ή από κακό σφίξιμο . Θα μου δώσουν ρεζέρβα ανάγκης και kit σε σάκο.
-
οχι δεν την εχω χρησιμοποιησει ποτέ αλλα εχω κατσει και εχω δει λιγο που δενει και πως την κατεβαζεις αν χρειαστει
-
Μιας και τελευταία δεν χρησιμοποιώ την τριτη σειρα θεσεων λεω να τις βγαλω να μην κουβαλάω το βαρος .
Ενα θεματακι ειναι οτι μετα δημιουργούνται καποιες 'γουβες' στο πορτμπαγκάζ και ψαχνω ενα τροπο καπως να το ενισχύσω με κατι ελαφρυ αλλα ανθεκτικό
Δοκίμασα καποια κομματια styrofoam απο συσκευασιες , παρολο που ειναι ανθεκτικα και ελαφρυα οπως πρεπει δεν μπορώ να βρω κατι σε σωστες διαστάσεις
Οποτε αποφάσιζα να προσπαθήσω να φτιάξω κατι μονος μου ,
Σκαναρα και εφτιαξα το μοντελο της αδειας θεσης με photogrammetry , το εβαλα στο meshlab και ειναι αρκετα καθαρο
τωρα θελω να σχεδιασω σε CAD το στήριγμα πανω του και μετα να το τυπωσω
-
Μιας και τελευταία δεν χρησιμοποιώ την τριτη σειρα θεσεων λεω να τις βγαλω να μην κουβαλάω το βαρος .
Ενα θεματακι ειναι οτι μετα δημιουργούνται καποιες 'γουβες' στο πορτμπαγκάζ και ψαχνω ενα τροπο καπως να το ενισχύσω με κατι ελαφρυ αλλα ανθεκτικό
Δοκίμασα καποια κομματια styrofoam απο συσκευασιες , παρολο που ειναι ανθεκτικα και ελαφρυα οπως πρεπει δεν μπορώ να βρω κατι σε σωστες διαστάσεις
Οποτε αποφάσιζα να προσπαθήσω να φτιάξω κατι μονος μου ,
Σκαναρα και εφτιαξα το μοντελο της αδειας θεσης με photogrammetry , το εβαλα στο meshlab και ειναι αρκετα καθαρο
τωρα θελω να σχεδιασω σε CAD το στήριγμα πανω του και μετα να το τυπωσω
σε παρουσίαση του 5008 στο carwow στο youtube νομίζω τις υπολόγιζε στα 10 κιλά τη μία, αξίζει το κόπο;
-
Αγαπητοί καλησπέρα,
Νέος στο φόρουμ και μιας που περιμένουμε σε λίγο το δεύτερο παιδάκι μας σκέφτομαι να αλλάξω το audi a4 avant (2009) που έχω. Μια απο τις επιλογές που έχω καταλήξει είναι και το 5008 (η άλλη είναι το Kodiaq οπότε είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2). Πάμε για μεταχειρισμένο όπου βρίσκω το allure του 2018 με 60.000 χλμ περίπου λίγο κάτω από 30.000€.
Ερωτήσεις για όποιον έχει την καλοσύνη να βοηθήσει:
Ο 1,6 diesel (120 άλογα έχει; ) είναι ανεκτός για το αμάξι; Θα πάθω πολιτισμικό σοκ μετά τα 170 άλογα του a4; Δεν είμαι γκαζιάρης αλλά θέλω να μπορώ να κάνω μια προσπέραση σαν άνθρωπος.
Η έκδοση allure είναι οκ όσον αφορά εξοπλισμό;
Κάτι που πρέπει να προσέξω σε αγορά μεταχειρισμένου;
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων
-
Αγαπητέ Διονύση,
Το Δεκέμβριο παρήγγειλα το 5008 μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς με φιναλίστ το tiguan allspace που είναι ξαδερφάκι του KODIAQ . Η μεγάλη τους διαφορά στους χώρους είναι η μεσαία θέση. Το ενιαίο κάθισμα του KODIAQ και το τούνελ μετάδοσης που υπάρχει και στο προσθιοκίνητο κάνουν τη θέση αφιλόξενη ακόμα και για παιδιά, εγώ ως τρίτεκνος έδωσα προτεραιότητα σε αυτό (το 5008 έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα). το CRV μου άρεσε πάρα πολύ (με ανεπαίσθητο τούνελ μετάδοσης) αλλά καταργήθηκε η 7θέσια έκδοση όταν έπαιρνα την τελική απόφαση . Για επιδόσεις κοντά στο Α4 που έχεις μόνο τα 2.0 diesel με 177 ή 180 και 1.6 βενζίνη με 165 ή 180 είναι κοντά : https://www.auto-data.net/gr/compare?carId1=33818&carId2=4333&carId3=32469 . Για τον εξοπλισμό εδώ θα βρεις το φυλλάδιο του 2018: https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/32/7/peugeot-5008-suv-gr-2018-09-web.460327.pdf που τα έχει αναλυτικά.
-
Αγαπητέ Διονύση,
Το Δεκέμβριο παρήγγειλα το 5008 μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς με φιναλίστ το tiguan allspace που είναι ξαδερφάκι του KODIAQ . Η μεγάλη τους διαφορά στους χώρους είναι η μεσαία θέση. Το ενιαίο κάθισμα του KODIAQ και το τούνελ μετάδοσης που υπάρχει και στο προσθιοκίνητο κάνουν τη θέση αφιλόξενη ακόμα και για παιδιά, εγώ ως τρίτεκνος έδωσα προτεραιότητα σε αυτό (το 5008 έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα). το CRV μου άρεσε πάρα πολύ (με ανεπαίσθητο τούνελ μετάδοσης) αλλά καταργήθηκε η 7θέσια έκδοση όταν έπαιρνα την τελική απόφαση . Για επιδόσεις κοντά στο Α4 που έχεις μόνο τα 2.0 diesel με 177 ή 180 και 1.6 βενζίνη με 165 ή 180 είναι κοντά : https://www.auto-data.net/gr/compare?carId1=33818&carId2=4333&carId3=32469 . Για τον εξοπλισμό εδώ θα βρεις το φυλλάδιο του 2018: https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/32/7/peugeot-5008-suv-gr-2018-09-web.460327.pdf που τα έχει αναλυτικά.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Γενικά είσαι ευχαριστημένος; Κάτι που πρέπει να προσέξω ειδικά αν πάω σε αγορά μεταχειρισμένου;
-
FRENCHLOVER wrote:
Αγαπητέ Διονύση,
Το Δεκέμβριο παρήγγειλα το 5008 μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς με φιναλίστ το tiguan allspace που είναι ξαδερφάκι του KODIAQ . Η μεγάλη τους διαφορά στους χώρους είναι η μεσαία θέση. Το ενιαίο κάθισμα του KODIAQ και το τούνελ μετάδοσης που υπάρχει και στο προσθιοκίνητο κάνουν τη θέση αφιλόξενη ακόμα και για παιδιά, εγώ ως τρίτεκνος έδωσα προτεραιότητα σε αυτό (το 5008 έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα). το CRV μου άρεσε πάρα πολύ (με ανεπαίσθητο τούνελ μετάδοσης) αλλά καταργήθηκε η 7θέσια έκδοση όταν έπαιρνα την τελική απόφαση . Για επιδόσεις κοντά στο Α4 που έχεις μόνο τα 2.0 diesel με 177 ή 180 και 1.6 βενζίνη με 165 ή 180 είναι κοντά : https://www.auto-data.net/gr/compare?carId1=33818&carId2=4333&carId3=32469 . Για τον εξοπλισμό εδώ θα βρεις το φυλλάδιο του 2018: https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/32/7/peugeot-5008-suv-gr-2018-09-web.460327.pdf που τα έχει αναλυτικά.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Γενικά είσαι ευχαριστημένος; Κάτι που πρέπει να προσέξω ειδικά αν πάω σε αγορά μεταχειρισμένου;
Δεν το έχω παραλάβει ακόμα , θα κατασκευαστεί μέσα στον Ιούνιο και θα έρθει μετά από τις 15/8 .
Τα δύο μου τελευταία αυτοκίνητα 207 gt και 308 gt που έχω τώρα τα πήρα μεταχειρισμένα, της γυναίκας μου το 3008 (Αύγουστος 2009) είχε αγοραστεί καινούργιο όπως και τώρα το 5008 (αν δεν είχα απαλλαγή του τέλους ταξινόμησης θα έπαιρνα και αυτό μεταχειρισμένο) . Αν μπορείς να το πας για έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή μηχανικό επιλογής σου αλλιώς πάρε τη spotmechanic που νομίζω με 70€ το ελέγχει στο σημείο που βρίσκεται. Αν είσαι Αττική προτείνω Γκάλλο Αγ. Παρασκευής.
-
@axel12p said in Peugeot 5008 (SUV):
Τα M&S λάστιχα που φοράνε τα 3008/5008 θεωρούνται χειμερινά; Υπάρχει περίπτωση να έχεις θέμα σε κάποιες χώρες που σε υποχρεώνουν να φοράς χειμερινά τον χειμώνα;
Γεια σε ολους τους φιλους του 5008,
Επειδη ειμαι κι εγω κατοχος του ιδιου μοντελου για να σας λυθει η απορια τι τυπος ελαστικου ειναι τα continental conti cross που φοραει το συγκεκριμενο μοντελο θεωρουνται ΘΕΡΙΝΑ ελαστικα.Ειναι ελστικο για ελαφρια χρηση εκτος δρομου (off-road) 10 % και 90 % ασφαλτο,οπως συνηθιζεται να βαζουν στα SUV.
Εχω κανει με τα συγκεκριμενα περιπου 60,000 χλμ απο το '18 που πηρα το αμαξι. Εντυπωσεις καλες αλλα οχι οι καλυτερες.
Σε στεγνο δρομο εχουν καλη προσφυση ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες, σε βροχη θελει προσοχη γιατι κενει υδρολισθηση πολυ ευκολα στα 80χλμ σε λιμνιαζοντα νερα,χανοντας τον ελεγχο του αυτοκινητου...!!! Εχει C η ετικετα του ελαστικου σε βρεγμενο δρομο....Προσοχη...!!! Σε αναγκαζει να κοψεις ταχυτητα απο μονο του. Στα χιονια και στην λασπη σαν λαστιχο που εχει τα σηματα M + S δεν ειναι κι οτι καλυτερο. Ειδικα σε χιονι απατητο τα παει καπως καλυτερα λογω του grip control αλλα σε πατημενο χιονι κολας επιτοπου.
Εγω σε 50 ποντους στην Ευβοια περισυ κολλησα και με βγαλανε με αγροτικο που λογω βαρους του αμαξιου μονο αυτο τα καταφερε...!!! Οχι 4χ4 με χιονολαστιχα...!!!!
Οσο αφορα την οικονομια καυσιμου κι αυτη ειναι στο C στην ταμπελα και δεν θεωρειται οτι εχει καλη αντισταση κυλησης στην ασφαλτο.
Αυτο συμβαινει γενικα με τα λαστιχα που ειναι και για off road καταστασεις.λογω πελματος
Βρισκομαι τωρα σε θεση αλλαγης τους , εχουν ακομα "γομα" αλλα λογω του χειμωνα που ερχεται θα βαλω τα Continental AllSeasonContact με την πατεντα ContiSeal που δεν επιτρεπει στο λαστιχο σε περιπτωση καρφιου η βιδας μεχρι 5mm παχος να φυγει ο αερας απο το λαστιχο και χωρις να σε αφηνει στον δρομο.Εχει λιγο μεγαλυτερο κοσοτος αγορας αλλα αξιζει τον κοπο.
Ειναι τα μονα ισορροπημενα λαστιχα και σε βροχη, χιονι αλλα και σε στεγνο οδοστρωμα με ετικετα Β οικονομια καυσιμου αλλα και Β σε βροχη.Τα Michelin CrossCClimate εχουν πιο summer ελστικου χχαρακτηρα παρα all seoson με αποτελεσμα να μην ειναι καλα οσο τα αλλα all season στο χιονι και στον παγο.
Αυτα οσο αφορα τα ελαστικα για το 5008 στο νεο facelift μοντελο βαζει πια το GoodyearVector Gen 3 που ειναι εξισου πολυ καλα στο χιονι αφου κι αυτα ειναι all season ελαστικα.
Εγω θα βαλω κατα τι πιο φαρδια 235 απο 225 που εχει για τον λογο οχι μονο για καλυτερο κρατημα αλλα και με υψηλοτερο δεικτη φορτιου.για πιο ασφαλη ταξιδια.Αλλοστε δεν επηρεαζει την ενδειξη του κοντερ πολυ παρα μονο κατα 1-2 χλμ πιο πολυ θα δειχνει. Ετσι κι αλλιως ποτε δεν δειχνουν την πραγματικη ταχητητα, το συγκεκκριμενο ψηφιακο του 5008 δειχνει 2-3 χλμ παραπανω απο την μανα του. -
Υπαρχει καποιος που να εχει αλλαξει λαστιχα στο 5008 ?
Θα ηθελα αν υπαρχει να μου πει τι ελαστικα εβαλε κι αν ειναι ευχαριστημενος.
Εχω τα μαμισια τα Continental Cross Contact.
Θελω να αλλαξω τυπο ελαστικου.
Peugeot 5008 (SUV)