Σε ευχαριστω KiloMeater, επαναπατρίστηκα τελικά και έκανα Σεβίλλη Θεσσαλονίκη... το αμάξι άπειρα πράγματα, εντυπωσιάστηκα από τον όγκο πραγμάτων που φόρτωσα και το διαπίστωσα όταν το ξεφόρτωσα. Επιπλέον, μπαγκαζιέρα οροφής (είναι αλήθεια περισσότερο θόρυβο λόγω ηλιοροφής, δε διανοείσαι να την ανοίξεις...) και σχάρα 3 ποδηλάτων στον εργοστασιακό κοτσαδόρο...
Το ταξίδι πολύ μεγάλο αλλά απροβλημάτιστο με το πεζώ... και αρκετά άνετο μιας και το κάθισμα είναι πολύ αναπαυτικό... με το προηγούμενο αυτοκίνητο είχα ξανακάνει το ίδιο ταξίδι αλλά τώρα παρά το τεράστιο φόρτο το απόλαυσα...
antoioa wrote:
Καλησπέρα σας, έχετε δοκιμάσει να τοποθετήσετε μπάρες οροφής και σχάρα ποδηλάτων στον κοτσαδόρο? Εμπειρίες? Επαναπατρίζομαι και πρόκειται το πεζώ να μεταφέρει πολλά πράγματα... Σας ευχαριστώ
μιας και το δικο μου εχει τον εργοστασιακο κοτσαδορο, πηρα καποια στιγμη μια thule για 2 ποδηλατα
εχω παει κοντινα ταξιδια μεχρι μια ωρα με αυτο αλλα δεν ειχα κανενα θεμα . Η ευκολια του να βαζεις τα ποδηλατα σε σχεση με κατι παλιοτερες δετες σχαρες που ειχα σε αλλα αμαξια δεν συγκρινεται, οπως και οτι μπορεις με τα ποδηλατα πανω να ανοιξεις την 5η πορτα γερνωντας τα ποδηλατα . Κατα τη γνωμη μου ειναι ο καλυτερος τροπος να μεταφερεις ποδηλατα, μεγαλη ασφαλεια σχετικα με τα αλλα και πρακτικότητα
εχω βαλει και σχαρες οροφης και μπαγκαζιερα. Εβαλα τις μπαρες της Πεζω . η ηλιοροφη ανοιγει και λειτουργει χωρις θεμα με τις μπαρες και μπαγκαζιέρα . αν εξαιρεσεις το θυορυβο (παρολου που προσεξα να παρω οσο μπορω πιο ησυχο hw απο μπαγκαζιερα) το ταξιδι Βιεννη Αθηνα ηταν προβληματικο και την πουλησα Ελλαδα, οταν ξανα ανεβασα το αμαξι δεν αντεχα να το κανω παλι... βεβαια ειμαι και περιεργος με τους θορυβους , αλλος ισως δεν ενδιαφερεται ... αν δεν εχει ηλιοροφη κανεις ισως η κατασταση ειναι διαφορετικη και απο τη λαμαρινα να μην περναει θορυβος απο τη μπαγκαζιερα.