-
Είχα πάει το 2013 στον swell την 116 καινούρια αλλά όχι για κεραμικό. Είχε περάσει 4-5 χέρια το αμάξωμα (νομίζω με διάφορα κεριά) αφού το πέρασε πρώτα με πηλό, στα τζάμια έβαλε κάποιο υδροφοβικό προϊόν (που έκανε όντως δουλειά, με ταχύτητες άνω των 100 δεν χρειαζόταν να βάλεις υαλοκαθαριστήρες) και τα εξωτερικά πλαστικά για συντήρηση και λάμψη. Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα 5-6 ώρες και πλήρωσα 70 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Το αποτέλεσμα πολύ καλό και το κέρωμα κράτησε αρκετούς μήνες (βέβαια το έπλενα και εγώ στο χέρι στο ενδιάμεσο). Γενικά μου είχε κάνει καλή εντύπωση σαν επαγγελματίας και απαντούσε με προθυμία σε όλες τις ερωτήσεις μου (ήμουν εκεί σε όλη τη διάρκεια). Είχα ψωνίσει μάλιστα και κάποιες φορές από το eshop που έχει σαμπουάν και πανιά. Τώρα δεν ξέρω αν έχει καβαλήσει καλάμι...
Προσωπικά πάντα μου άρεσε η ενασχόληση με την περιποίηση του αυτοκινήτου αλλά όπως είπε και ο Φάνης με 2 παιδιά και τις δουλειές να τρέχουν ο ελεύθερος χρόνος είναι ελάχιστος. Οπότε τα πρωινά του Σαββάτου ή της Κυριακής που συνήθως τα αφιέρωνα στο αυτοκίνητο (ήθελα τουλάχιστον 3 ώρες για ένα καλό πλύσιμο μέσα-έξω) τώρα τα αφιερώνω στα παιδάκια μου και το αυτοκίνητο πλέον το πάω σε ένα καλό πλυντήριο που πλένει μόνο στο χέρι και είναι οκ.
Και φυσικά ο Φάνης έχει επίσης δίκιο στο ότι τα λεφτά για μια προστασία σίγουρα δεν τα παίρνει κανείς πίσω στη μεταπώληση. Δείχνει όμως μερακλή και προσεκτικό ιδιοκτήτη και αυτό σίγουρα μετράει.
Προσωπική άποψη : Στα 5-6 χρόνια μια διόρθωση (γυάλισμα) με ένα καλό κέρωμα θα επαναφέρει το χρώμα πολύ κοντά στην αρχική του κατάσταση. Μέχρι τότε πλύσιμο στο χέρι και 2 φορές το χρόνο κέρωμα θεωρώ ότι είναι αρκετά. -
Γενικώς ότι φροντίδα ή συντήρηση παρέχουμε στο αυτοκίνητο πρέπει να γίνεται προς όφελος του κατόχου και όχι του επόμενου αγοραστή. Εδώ διάφορα σημαντικά έξτρα αξίας χιλιάδων € βάζουμε και πάλι δεν τα παίρνουμε ποτέ πίσω. Μην περιμένουμε να εκτιμήσει κανείς το κεραμικό.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γενικώς ότι φροντίδα ή συντήρηση παρέχουμε στο αυτοκίνητο πρέπει να γίνεται προς όφελος του κατόχου και όχι του επόμενου αγοραστή. Εδώ διάφορα σημαντικά έξτρα αξίας χιλιάδων € βάζουμε και πάλι δεν τα παίρνουμε ποτέ πίσω. Μην περιμένουμε να εκτιμήσει κανείς το κεραμικό.Συμφωνώ 100%!! Απλά δεν βλέπω κάποιο όφελος από το γυάλισμα και κέρωμα (πέρα από το ψυχολογικό) για τον χρήστη. Ενώ ο εξοπλισμός δίνει άμεσο όφελος από την χρήση του. Τίποτα δεν πληρώνεται στην πώληση, εννοείται.
Συμφωνώ και με τον clouzo ότι το περιποιημένο αυτοκίνητο δείχνει μερακλή ιδιοκτήτη...αλλά μέχρι εκεί.
-
Κοίτα, κι εγώ παλιά μπορεί να ασχολούμουν όλη μέρα με το αυτοκίνητο, πλέον κι εμένα είναι περιορισμένος και δεν ασχολούμαι όσο θα ήθελα, αλλά δεν το κόβω. Είναι χούι και χόμπυ (Autoglym εγώ και τώρα γύρισα να δοκιμάσω σε meguiars).
-
Επίσης το κάνω για μένα αλλά ότι αυτοκίνητο έχω πουλήσει μέχρι σήμερα στον επόμενο η κατάστασή του έχει ανεβάσει την τιμή στην πάνω κλίμακα της αγοράς. Οπότε σίγουρα παίζει ρόλο. Και στα 4-5 χρόνια δεν χρειάζεται καμία διόρθωση χρώματος. Ειδικά το QQ είχε σχεδόν μηδενική αράχνη όταν το έδωσα. Ο επόμενος σε μια επικοινωνία που είχαμε πριν λίγο καιρό μου έλεγε όταν πουλήσω το παρόν να τον πάρω οπωσδήποτε τηλέφωνο
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Επίσης το κάνω για μένα αλλά ότι αυτοκίνητο έχω πουλήσει μέχρι σήμερα στον επόμενο η κατάστασή του έχει ανεβάσει την τιμή στην πάνω κλίμακα της αγοράς. Οπότε σίγουρα παίζει ρόλο. Και στα 4-5 χρόνια δεν χρειάζεται καμία διόρθωση χρώματος.Σαφώς την ανεβάζει την τιμή. Απλά πολλές φορές το χρήμα και ο χρόνος που απαιτούν είναι μεγαλύτερος από το χρόνο και χρήμα που θα απαιτούσε μια διόρθωση χρώματος (γυάλισμα) πριν την πώληση και θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα, χωρίς το καθημερινό άγχος όλο αυτό το διάστημα. Αυτό λέω...καθαρά προσωπική άποψη, μετά από 7 χρόνια ενασχόλησης με το detailing ως (πανάκριβο) χόμπι, με κορυφαία προϊόντα.
-
Ενδιαφέροντα όλα τα σχόλια και οι απόψεις αλλά ομολογώ ότι μπερδεύτηκα εντελώς. Από τα λεγόμενά σας καταλαβαίνω ότι και να το έκανα καλό θα ήτανε αλλά και να μην το έκανα πάλι καλό θα ήτανε. Αυτό που θέλει σίγουρα προσοχή είναι αυτός που κάνει την εφαρμογή άρα ποιον θα επιλέξεις και τι προϊόντα κεραμικής επίστρωσης χρησιμοποιεί. Διάβασα στο internet για εγγύηση 3 χρόνια, για διάρκεια 5 χρόνια, για υλικά σκληρότητας 6H ή 9Η κλπ.και τελικά άκρη δεν έβγαλα.
-
Εντάξει νέο αμάξι, νέο κοσκινάκι μου που λένε....υπάρχει ένας ενθουσιασμός και θες να ασχοληθείς. Πέρασα και εγώ ενα φεγγάρι απο εκεί αλλά το ξεπέρασα γρήγορα . Αν υπήρχε χρόνος και διάθεση για χασομερημα ωραία θα ηταν να το κάνει κανείς μόνος του , κάποτε μου άρεσαν πολυ αυτές οι ενασχολήσεις.
Η γνώμη μου ειναι να μην ασχοληθείς ούτε με αυτό ούτε με mods κτλ, το αυτοκίνητο ειναι μια χαρά για αυτό που κάνει. Το δικό μου σχέδιο ειναι να του γράψω όσα πιο πολλα ωραια χιλιόμετρα μπορώ εκδρομές κτλ , βενζίνες και άντε και τα προβλεπόμενα σέρβις.
Πάμε Πολωνία σε λίγες μέρες, βλέπω έρχονται και χιόνια ...άντε να δουμε
-
Απόλυτα σωστός Κίλο . Ετσι είναι . Εκδρομές για να τους γράφουμε χλμ . Καλά ταξίδια να έχεις . Γράψε και κανένα συγκριτικό για το ταξίδι με το ψηλό και τον ημιάκαμπτο σε σχέση με το χαμηλό και την υδρο...
-
Τα M&S λάστιχα που φοράνε τα 3008/5008 θεωρούνται χειμερινά; Υπάρχει περίπτωση να έχεις θέμα σε κάποιες χώρες που σε υποχρεώνουν να φοράς χειμερινά τον χειμώνα;
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τα M&S λάστιχα που φοράνε τα 3008/5008 θεωρούνται χειμερινά; Υπάρχει περίπτωση να έχεις θέμα σε κάποιες χώρες που σε υποχρεώνουν να φοράς χειμερινά τον χειμώνα;Οχι δεν θεωρούνται χειμερινά για να θεωρηθούν χειμερινά πρέπει να έχουν την χιονονιφάδα και πάνω από 7 βαθμούς δεν πάνε τα χειμερινά.
-
Ο χρήστης islander έγραψε:
Οχι δεν θεωρούνται χειμερινά για να θεωρηθούν χειμερινά πρέπει να έχουν την χιονονιφάδα και πάνω από 7 βαθμούς δεν πάνε τα χειμερινά.Κάποια M+S έχουν την χιονονιφάδα, όπως και κάποια all-weather έχουν χιονονιφάδα (νομίζω τα περισσότερα).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Οχι δεν θεωρούνται χειμερινά για να θεωρηθούν χειμερινά πρέπει να έχουν την χιονονιφάδα και πάνω από 7 βαθμούς δεν πάνε τα χειμερινά.
Κάποια M+S έχουν την χιονονιφάδα, όπως και κάποια all-weather έχουν χιονονιφάδα (νομίζω τα περισσότερα).
Ναι αλλά δεν τα βάζουν πρώτη τοποθέτηση και τα Μ+S μπορεί να έχουν νιφάδα αλλά τα all season δύσκολο το βλέπω, δεν έχω συναντήσει κάποιο μέχρι τώρα εκτός από το Michelin Climate αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης islander έγραψε:
αλλά τα all season δύσκολο το βλέπω, δεν έχω συναντήσει κάποιο μέχρι τώρα εκτός από το Michelin Climate αν δεν κάνω λάθος.Τα περισσότερ All Season έχουν νιφάδα αφού βασίζονται (εκτός του Michelin) σε χειμερινα ελαστικά. Και τα Bridgestone Weather Control A005 έχουν νιφάδα (Πιστοποίηση με σήμανση 3 Peak Mountain Snow Flake), και τα Continental AllSeasonContact. Ακόμα μερικά είναι τα εξής:
- Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
- Nokian WeatherProof
- Pirelli Cinturato All Season+
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
αλλά τα all season δύσκολο το βλέπω, δεν έχω συναντήσει κάποιο μέχρι τώρα εκτός από το Michelin Climate αν δεν κάνω λάθος.
Τα περισσότερ All Season έχουν νιφάδα αφού βασίζονται (εκτός του Michelin) σε χειμερινα ελαστικά. Και τα Bridgestone Weather Control A005 έχουν νιφάδα (Πιστοποίηση με σήμανση 3 Peak Mountain Snow Flake), και τα Continental AllSeasonContact. Ακόμα μερικά είναι τα εξής:
- Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
- Nokian WeatherProof
- Pirelli Cinturato All Season+
Δεν ξερω ποιά απο αυτά είναι για SUV, θα τα κοιτάξω. Ευχαριστώ Φάνη.
-
στην Αυστρια ισχυει οτι φαινεται εδω
https://www.bmvit.gv.at/en/verkehr/road ... tyres.html
'Winter tyres are recognised as such in law if they bear the markings 'Matsch und Schnee' (German for 'mud/slush and snow'), commonly abbreviated to: M+S, M.S. or M&S.'
αρα τα λαστιχα που σου βαζουνε τυπικα μαζι με το active grip σε καλυπτουν για το νομο
τωρα ποσο καλα συμπεριφερονται, τα συγκεκριμενα ContiCrossContact νομιζω ειναι για light καταστασειςεπισης ενδιαφερουσα και η επισημανση που διαβασα καπου
'Proper winter tyres are marked with the M + S symbol. “Mud and Snow” (either marked as M+S, M.S or M&S) has been used to indicate winter tyres for many years. However, M+S is not related to minimum performance requirements and while M+S tyres have better snow traction than regular tyres, they do not necessarily pass the legal snow grip threshold. The 'Alpine' symbol, or the three-peak-mountain with snowflake (‘3PMSF’) came into force in 2012 and can only be used if a tyre passes a minimum required performance on snow - the so called “snow grip index”.' -
Michelin CrossClimate!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Michelin CrossClimate!Συμφωνώ! Επίσης τα νέα Bridgestone (Weather Control A005) φαίνονται πάρα πολύ καλά (από τα τεστ που έχουν γίνει) όπως επίσης και τα νέα Continental AllSeasonContact.
-
Και εγώ όταν με το καλό τα αλλάξω μάλλον τα Michelin θα βάλω.
-
Τα michelin cross climate + τα είχα βάλει πέρυσί στο QQ σε διάσταση 215/60/17. Το λάστιχο αυτό βγαίνει και σε SUV έκδοση αλλά για μεγάλες διαστάσεις, οπότε σε 'κοινά' αυτοκίνητα τύπου SUV μόνο το απλό βγάζουν. Αυτό που έχω να παρατηρήσω γι αυτό, είναι πως τα πλαϊνά τους ήταν υπερβολικά μαλακά σε σχέση με όποιο άλλο λάστιχο έχω δει μέχρι τώρα (αυτό φαίνεται πριν τοποθετηθούν φυσικά). Είναι ένα μείον αυτό όπως καταλαβαίνετε.
Το εντυπωσιακό γι αυτά τα ελαστικά είναι, όμως, πως είναι βασιζόμενα στα θερινά και όχι στα χειμερινά όπως όλα τα all season.
Σε συνθήκες χειμώνα έχω να πω πως ήταν εξαιρετικά στο βρεγμένο.
Σε στεγνό στο φρενάρισμα δεν τα ένιωθες τόσο δυνατά όσο τα θερινά, όχι βέβαια σε σημείο ανησυχητικό, απλά ένιωθες σαν να μην πιάνουν τόσο καλά. Καλοκαίρι δεν πρόλαβα να τα δοκιμάσω (γιατί το πούλησα). Χιόνι επίσης δεν κατάφερα να πατήσω για να τα δοκιμάσω, αν και είχαν τοποθετηθεί γι αυτόν το σκοπό.
Peugeot 5008 (SUV)