Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1547
    • Best 0
    • Groups 0

    mrclouzo

    @mrclouzo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1547
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mrclouzo Unfollow Follow

    Latest posts made by mrclouzo

    • RE: Ford Kuga

      Έγινε και το service των 4 ετών (το απλό). 1.5 diesel

      Ανεβάζω και τις περσινές τιμές για σύγκριση, για όποιον ενδιαφέρεται για κόστος αντιπροσωπείας λόγω εγγύησης

      Με μια απλή αναζήτηση των κωδικών βλέπω ότι οι τιμές είναι λογικές, με εξαίρεση ίσως το φίλτρο αέρα. Υπενθυμίζω ότι οι τιμές είναι για γνήσια ανταλλακτικά Ford, αν πας σε επώνυμα  συμβατά πιθανολογώ θα κερδισεις κανα 30ρι ευρο.

      Έγινε και η αναβάθμιση του εγκεφάλου PCM σύμφωνα με την τεχνική οδηγία της Ford.

      Στο προηγούμενο service είχα αλλάξει και φίλτρο πετρελαίου. Ναι, γνωρίζω ότι είχαν βάλει 5w30 το οποίο με διαβεβαίωσαν ότι είναι συμβατό, φέτος ξεκαθάρισα ότι ήθελα 0w30, αυτό δλδ που δίνει η Ford.

      Καλή χρονιά και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Ετοιμάζομαι και εγώ για το ίδιο service σε λίγες μέρες Για την αναβάθμιση του εγκεφάλου σε ενημέρωσαν από την αντιπροσωπεία όταν το πήγες? Ξέρουμε τι διορθώνει/βελτιώνει? Περίπου έναν χρόνο πριν έκανα το remap της rica (στην ανωτέρω αντιπροσωπεία).  Όμως μένω επαρχία και αν μου κάνουν την αναβάθμιση στην εδώ αντιπροσωπεία θα πρέπει να ξαναπεραστεί το πρόγραμμα. Φαντάζομαι ότι δεν μπορώ να αρνηθώ, να τους πω να μην την κάνουν. Με τα lockdown είναι δύσκολες και οι μετακινήσεις από νομό σε νομό. Υπό άλλες συνθήκες, θα ανέβαινα Αθήνα για  το service να κάνουν την αναβάθμιση του εγκεφάλου και να περάσουν πάλι το πρόγραμμα. Μπερδέματα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mrclouzo
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Μπήκαν το Σάββατο τα νέα λαστιχάκια, θυμίζω GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV 235/50/18 σε ford kuga. Οι πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές. Καταρχήν είναι πάρα πολύ άνετα, νιώθω λες και άλλαξα ανάρτηση! Επίσης είναι σημαντικά πιο αθόρυβα, ειδικά σε δρόμους με 'σαγρέ' άσφαλτο που πριν βούιζε όλη η καμπίνα. Αναβαθμίστηκε αρκετά η ποιότητα κύλισης. Σε στροφές δεν τα πίεσα πολύ, θα το κάνω μετά από 500 χλμ. Πάντως σε εκδρομή στο βουνό την Κυριακή με φιδίσιο δρόμο μέτριας πρόσφυσης και σχετικά σβέλτη οδήγηση ήταν βεντούζα.

      Γενικά είμαι ενθουσιασμένος, θα επανέλθω σε κανά μήνα για τις τελικές εντυπώσεις να δω πώς συμπεριφέρονται και στο βρεγμένο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mrclouzo
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Τα asymmetric 5 αντικατέστησαν τα asymmetric 3. Εγώ μιλάω για τα asymmetric 3 SUV που αντικατέστησαν τα asymmetric 2 SUV. Παρουσιάστηκαν με 4-5 μήνες διαφορά. Τα assymetric 3 SUV είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις με τα κορυφαία αλλά πανάκριβα michelin pilot sport 4 SUV (μάλιστα στο στεγνό και στον θόρυβο είναι καλύτερα τα goodyear). Βέβαια σε αυτό το επίπεδο οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών είναι μικρές. Με βάση όσα συγκριτικά έχω διαβάσει, είναι στις top επιλογές μαζί με τα michelin pilot sport 4 SUV και τα dunlop sport Maxx RT2 για ασφάλτινο λάστιχο επιδόσεων σε SUV.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mrclouzo
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Τελικά παρήγγειλα πριν λίγο τα goodyear, τιμή 465 ευρώ κομπλέ και 50 ευρώ σε prepaid card για αγορές! Προϋπόθεση για να κερδίσεις την κάρτα είναι να αγοράσεις από το δίκτυο. Είχα πάρει 2 προσφορές από λαστιχάδες που ήταν εκτός δικτύου (δεν ασχολήθηκα αν είναι εντός ή εκτός). Βρήκα σήμερα 3 μαγαζιά στην πόλη μου που είναι επίσημοι μεταπωλητές της goodyear. Ο πιο ακριβός 580 ευρώ και ο φθηνότερος όπου και τα παρήγγειλα 465 ευρώ. Και μου τόνισε μόνος του ότι δεν πρόκειται για παλιότερη παραγωγή αλλά για 'φρέσκα' λάστιχα. Οπότε ουσιαστικά μου βγήκαν τα λάστιχα 415 ευρώ που είναι super τιμή.

      Στις 20/10 θα τα φέρουν οπότε όταν τα τοποθετήσω και κάνω μερικά χιλιόμετρα θα επανέλθω με εντυπώσεις.

      Σας ευχαριστώ για την βοήθεια και ειδικά τον geodimis που μας ενημέρωσε για το προωθητικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mrclouzo
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Θα αλλάξω λάστιχα στο kuga (235/50/18). Από το εργοστάσιο φοράει τα ContiSportContact 5 SUV. Σε γενικές γραμμές είναι πάνω από τον μέσο όρο στους περισσότερους τομείς αλλά αργούν να ζεσταθούν. Στο στεγνό πολύ καλά και στο βρεγμένο απλά ικανοποιητικά. Έχουν και χαμηλή φθορά, με 50.000 χλμ έχουν ακόμα πέλμα και κρατάνε (ειδικά τα πίσω έχουν ακόμα πολύ ψωμί). Σημειωτέον ότι υπάρχει κλειστό γκαράζ οπότε δεν τα ξεραίνει ο ήλιος. Με δεδομένα ότι δεν πατάω χιόνι ποτέ, ότι χώμα πατάω σπάνια (2-3 φορές το χρόνο σε καμιά εκδρομή και βέβαια σε βατούς χωματόδρομους) και ότι θέλω ένα λάστιχο με καλά κρατήματα στην άσφαλτο (το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα και γενικά οδηγάω σβέλτα) και με χαμηλό θόρυβο για ήσυχο ταξίδι στην εθνική έχω καταλήξει στα παρακάτω με την σειρά που τα γράφω :

      1. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV στα 560 ευρώ

      2. BRIDGESTONE TURANZA T005 στα 500 ευρώ

      3. CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 στα 540 ευρώ

      4. FALKEN AZENIS FK510 SUV στα 490 ευρώ

      Όλες οι τιμές με τοποθέτηση, ζυγοστάθμιση, βαλβίδες.

      Κατά 80% κλείνω προς τα goodyear, έχω διαβάσει πολύ καλά reviews και είναι και πιο καινούριο λάστιχο από τα άλλα. Τα falken μπορεί να τα επέλεγα αν είχαν λίγο χαμηλότερη τιμή, έχω διαβάσει επίσης πολύ καλές κριτικές. Αλλά παίζουν τιμολογιακά στα ίδια επίπεδα με τα premium. Τα bridgestone τα έβαλε πριν λίγους μήνες φίλος σε tiguan, δεν έχει ενθουσιαστεί χωρίς να υστερούν κάπου σημαντικά (του φαίνονται περισσότερο θορυβώδη σε σχέση με τα michelin που είχε από το εργοστάσιο). Όμως έχουν πολύ καλή τιμή και - λογικά - θα βγάζουν και αρκετά χιλιόμετρα.

      Ακούω γνώμες ή άλλες προτάσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mrclouzo
    • RE: Ford Kuga

      Αν γίνει κάποιο update της ecu από την αντιπροσωπεία στο περνάνε πάλι δωρεάν και όσες φορές χρειαστεί. Αλλιώς δεν ασχολείσαι καθόλου. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει τώρα και άλλος αντιπρόσωπος που περνάει remap πέραν αυτού στην Αθήνα. Προσωπικά ήμουν σε δίλημμα μεταξύ remap από tuner της αγοράς και της τοποθέτησης από την αντιπροσωπεία (το συγκεριμένο πρόγραμμα είναι της rica). Τελικά κατέληξα στην δεύτερη λύση αφενός γιατί υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σε καλύψει σε τυχόν ζημιά και αφετέρου γιατί σίγουρα είναι πολύ safe. Δεν έχω διαβάσει πουθενά αρνητικές κριτικές για προβλήματα κλπ. Σίγουρα θα βγαίνουν περισσότερα άλογα και ροπή αλλά πρωτίστως με ενδιέφερε η αξιοπιστία. Και επειδή το αυτοκίνητο θα πουληθεί περίπου στην πενταετία (δηλαδή σε 2 χρόνια) θέλω να το δώσω όπως είναι, με το πρόγραμμα και χωρίς να φοβάμαι να το πω στον επόμενο αγοραστή ή να το βγάλω.

      Υπάρχει η δυνατότητα για pm? Δεν ξέρω αν μπορώ να γράψω δημόσια το κόστος. Είναι πάντως 100-200 ευρώ περισσότερα από τους άλλους. Τα service εξακολουθώ και τα κάνω στον αντιπρόσωπο της πόλης μου, δεν με δέσμευσαν ως προς αυτό το κομμάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mrclouzo
    • RE: Ford Kuga

      mrclouzo wrote:

      Εδώ και λίγες μέρες έβαλα το πρόγραμμα της rica και έχοντας κάνει ήδη 2000 χλμ οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο έγινε σαφώς πιο σβέλτο με ωραίες ρεπρίζ, μεγαλύτερη ευστροφία και γεμάτη απόδοση ψηλά, ακόμα και μετά τις 4.000 στροφές. Δεν έγινε gti βέβαια αλλά πλέον δεν νιώθεις ότι σου λείπει δύναμη. Στην εθνική η έκτη γεμίζει με ρυθμό που πριν γέμιζε η πέμπτη και τα 180 έρχονται σχετικά εύκολα με 4 ενήλικες και φουλ μπαγκάζια έχοντας να δώσει ακόμα. Ταξιδεύει εξαιρετικά άνετα και ξεκούραστα με 150-160 έχοντας απόθεμα δύναμης. Θυμίζω ότι έχω το 1.5 diesel το οποίο πάει από τα 120 άλογα στα 143 και από τα 27 κιλά ροπή στα 33 με το remap. Η αίσθηση που αποκομίζω νομίζω ότι είναι κοντά στα νούμερα που υπόσχεται η rica, δεν έγινε δυναμομέτρηση πριν και μετά. Η κατανάλωση με κανονική οδήγηση είναι ελαφρώς καλύτερη καθότι μπορείς να κινείσαι παντού με μια ταχύτητα πάνω, άρα με χαμηλότερες στροφές. Το πρόγραμμα μπήκε στον γνωστό αντιπρόσωπο της ford λόγω της εγγύησης. Μπορώ να κάνω τα service σε όποια αντιπροσωπεία θέλω αλλά αν εμφανιστεί πρόβλημα το πάω σε αυτούς για να με καλύψουν (ή ελπίζω τουλάχιστον!). Θα επανέλθω με περισσότερες εντυπώσεις όταν γράψω και άλλα χιλιόμετρα, για την ώρα η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για μια πολύ καλή αναβάθμιση για τους ντιζελάτους που επιθυμούν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια με λογικό κόστος και την -έστω και υποσχόμενη- διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης.

      oΙ εντυπώσεις συνεχίζουν να είναι θετικές? προφανώς έχεις το προηγούμενο μοντέλο σωστά? για ποιον αντιπρόσωπο λες? ποια η καταναλωση στα 140 με 6η?

      Έχω το προηγούμενο μοντέλος (MY 2017) και ναι, οι εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Έχω κάνει περίπου 10.000 χλμ με το πρόγραμμα οπότε έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Το αυτοκίνητο ζωντάνεψε αρκετά, βοηθάει σε αυτό και το κοντό κιβώτιο. Η κατανάλωση συνολικά είναι στα ίδια (ή και λίγο χαμηλότερα επίπεδα από πριν). Στην εθνική ταξιδεύω συνήθως με 140-150, καίει χαμηλά 7αρια με κλιματισμό πάντα ανοιχτό αλλά στην διαδρομή Καλαμάτα Αθήνα που δεν είναι flat (έχει πολλές ανωφέρεις και κατωφέρειες). Σε πολύ γρήγορο ταξίδι (160+ σχεδόν σταθερά και μερικές τελικές) καίει γύρω στα 8. Σε επαρχιακή πόλη πέφτει εύκολα στα 6.5. Σε επαρχιακές διαδρομές με χαλαρή διάθεση παίζει άνετα σε χαμηλά 5αρια. Σε κάθε είδους διαδρομή σε αυτά τα 10.000 χλμ με το πρόγραμμα είμαι στα 7.1 overall αλλά γενικά έχω βαρύ πόδι και το αυτοκίνητο το παίρνει κάθε μέρα η σύζυγος εντός πόλης που δεν είναι και ο ορισμός του eco driver...

      Το πρόγραμμα μπήκε στον επίσημο αντιπρόσωπο της ford στην Συγγρού. Δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mrclouzo
    • RE: Ford Kuga

      Εδώ και λίγες μέρες έβαλα το πρόγραμμα της rica και έχοντας κάνει ήδη 2000 χλμ οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο έγινε σαφώς πιο σβέλτο με ωραίες ρεπρίζ, μεγαλύτερη ευστροφία και γεμάτη απόδοση ψηλά, ακόμα και μετά τις 4.000 στροφές. Δεν έγινε gti βέβαια αλλά πλέον δεν νιώθεις ότι σου λείπει δύναμη. Στην εθνική η έκτη γεμίζει με ρυθμό που πριν γέμιζε η πέμπτη και τα 180 έρχονται σχετικά εύκολα με 4 ενήλικες και φουλ μπαγκάζια έχοντας να δώσει ακόμα. Ταξιδεύει εξαιρετικά άνετα και ξεκούραστα με 150-160 έχοντας απόθεμα δύναμης. Θυμίζω ότι έχω το 1.5 diesel το οποίο πάει από τα 120 άλογα στα 143 και από τα 27 κιλά ροπή στα 33 με το remap. Η αίσθηση που αποκομίζω νομίζω ότι είναι κοντά στα νούμερα που υπόσχεται η rica, δεν έγινε δυναμομέτρηση πριν και μετά. Η κατανάλωση με κανονική οδήγηση είναι ελαφρώς καλύτερη καθότι μπορείς να κινείσαι παντού με μια ταχύτητα πάνω, άρα με χαμηλότερες στροφές. Το πρόγραμμα μπήκε στον γνωστό αντιπρόσωπο της ford λόγω της εγγύησης. Μπορώ να κάνω τα service σε όποια αντιπροσωπεία θέλω αλλά αν εμφανιστεί πρόβλημα το πάω σε αυτούς για να με καλύψουν (ή ελπίζω τουλάχιστον!). Θα επανέλθω με περισσότερες εντυπώσεις όταν γράψω και άλλα χιλιόμετρα, για την ώρα η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για μια πολύ καλή αναβάθμιση για τους ντιζελάτους που επιθυμούν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια με λογικό κόστος και την -έστω και υποσχόμενη- διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mrclouzo
    • RE: Skoda Kodiaq

      Στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες κοστίζει γύρω στις 50 χήνες. Οπότε για εδώ....do the maths...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mrclouzo
    • RE: Clio IV DCi vs. Yaris Hybrid

      Δεν ξέρω πόσο καλό και αξιόπιστο είναι το EDC. Το clio σίγουρα είναι πιο ευχάριστο οδηγικά και πιο οικονομικό εκτός πόλης (τουλάχιστον στις υψηλές ταχύτητες). Το yaris hybrid όμως είναι ιδανικό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις όπου θα κινείται στο 80% της ζωής του με βάση αυτά που περιέγραψες. Και πιθανότατα περισσότερο αξιόπιστο σε βάθος χρόνου και με καλή και εύκολη μεταπώληση. Προσωπικά το clio θα το έπαιρνα μόνο χειροκίνητο αλλιώς το υβριδικό yaris φαντάζει μονόδρομος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mrclouzo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr