-
Το λοιπόν, όπως λέει και το θέμα. Θέλω ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (supermini) το οποίο θα κυκλοφορεί κατά 80-90% στην πόλη (και εντός Αττικής) και θα κάνει και 3-4 ταξίδια τον χρόνο (αλλά όχι πολύ μακρινά). Οπότε με ενδιαφέρει κυρίως η οικονομία, η ευκολία οδήγησης ειδικά μέσα στην πόλη και μετά τα υπόλοιπα (οι χώροι μου είναι αδιάφοροι και επίσης και στα 2 είναι υπεραρκετοί για 3 άτομα). Μιλάω για μεταχειρισμένο, λόγο διαθέσιμων χρημάτων.
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 δυστυχώς και ψάχνω να βρω να νοικιάσω για να έχω άποψη, αλλά δεν έχω βρεί ακόμα! Να σημειώσω ότι το Clio κοιτάω κυρίως με το EDC τόσο για την ευκολία μέσα στην πόλη όσο και για να είναι πιο συγκρίσιμο με το Yaris. Αλλιώς σε χειροκίνητο χάνει κατά κράτος για μέσα στην πόλη.
Πώς τα έχω εγώ στο μυαλό μου τώρα:
Yaris
- Πολύ οικονομικό
- Πάρα πολύ εύκολο και χαλαρωτικό εντός πόλης
- Ευκολοδήγητο
- Μέτριο σε ταξίδι
- Δεν εμπνέει σε στροφοδιαδρομή
- Ασφαλές για το παιδί με τους αερόσακους
- Λογικό κόστος συντήρησης
- Καλή μεταπώληση
Clio
- Επίσης πολύ οικονομικό. Σίγουρα πιο οικονομικό σε ταξίδι από το Yaris, μέσα στην πόλη πρέπει να είναι τα ίδια περίπου.
- Λίγο πιο μεγάλο (20cm είναι αρκετά στην κατηγορία), οπότε ίσως λίγο πιο 'δύσκολο' στην πόλη
- Καλύτερο σε ταξίδι και σε διαδρομή με στροφές. Είναι πιο αυτοκίνητο για όποιον του αρέσει να οδηγεί.
- Ερωτηματικά σχετικά με το EDC (αξιοπιστία) και με τον diesel κινητήρα όταν κινείται κατά 80-90% στην πόλη.
- Εμφανισιακά (ειδικά σε κόκκινο, γκρί και μπλέ) μου αρέσει περισσότερο από το Yaris.
Έχω καταλήξει σε αυτά τα 2, μετά από πολυ σκέψη. Από τιμήμ παίζουν περίπου στα ίδια επίπεδα (€9-11.000).
Θα ήθελα γνώμες και απόψεις, ειδικά από κατόχους ή ανθρώπους που έχουν οδηγήσει κάποιο από τα 2 ή και τα 2.
-
Το λοιπόν, όπως λέει και το θέμα. Θέλω ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (supermini) το οποίο θα κυκλοφορεί κατά 80-90% στην πόλη (και εντός Αττικής) και θα κάνει και 3-4 ταξίδια τον χρόνο (αλλά όχι πολύ μακρινά). Οπότε με ενδιαφέρει κυρίως η οικονομία, η ευκολία οδήγησης ειδικά μέσα στην πόλη και μετά τα υπόλοιπα (οι χώροι μου είναι αδιάφοροι και επίσης και στα 2 είναι υπεραρκετοί για 3 άτομα). Μιλάω για μεταχειρισμένο, λόγο διαθέσιμων χρημάτων.
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 δυστυχώς και ψάχνω να βρω να νοικιάσω για να έχω άποψη, αλλά δεν έχω βρεί ακόμα! Να σημειώσω ότι το Clio κοιτάω κυρίως με το EDC τόσο για την ευκολία μέσα στην πόλη όσο και για να είναι πιο συγκρίσιμο με το Yaris. Αλλιώς σε χειροκίνητο χάνει κατά κράτος για μέσα στην πόλη.
Πώς τα έχω εγώ στο μυαλό μου τώρα:
Yaris
- Πολύ οικονομικό
- Πάρα πολύ εύκολο και χαλαρωτικό εντός πόλης
- Ευκολοδήγητο
- Μέτριο σε ταξίδι
- Δεν εμπνέει σε στροφοδιαδρομή
- Ασφαλές για το παιδί με τους αερόσακους
- Λογικό κόστος συντήρησης
- Καλή μεταπώληση
Clio
- Επίσης πολύ οικονομικό. Σίγουρα πιο οικονομικό σε ταξίδι από το Yaris, μέσα στην πόλη πρέπει να είναι τα ίδια περίπου.
- Λίγο πιο μεγάλο (20cm είναι αρκετά στην κατηγορία), οπότε ίσως λίγο πιο 'δύσκολο' στην πόλη
- Καλύτερο σε ταξίδι και σε διαδρομή με στροφές. Είναι πιο αυτοκίνητο για όποιον του αρέσει να οδηγεί.
- Ερωτηματικά σχετικά με το EDC (αξιοπιστία) και με τον diesel κινητήρα όταν κινείται κατά 80-90% στην πόλη.
- Εμφανισιακά (ειδικά σε κόκκινο, γκρί και μπλέ) μου αρέσει περισσότερο από το Yaris.
Έχω καταλήξει σε αυτά τα 2, μετά από πολυ σκέψη. Από τιμήμ παίζουν περίπου στα ίδια επίπεδα (€9-11.000).
Θα ήθελα γνώμες και απόψεις, ειδικά από κατόχους ή ανθρώπους που έχουν οδηγήσει κάποιο από τα 2 ή και τα 2.
-
Φανη ξεκαθαρα yaris.
Πρωτα απο ολα το παιδι και η ασφαλεια του, το αλφα και το ωμεγα, μονο αυτο τελειωνει την υποθεση ...αλλα ας δουμε και παρακατω...
Κιβωτιο απιστευτα αξιοπιστο...ξεμπερδευεις με την αξιοπιστια, ουτε ζεστενεται ουτε χαλαει ουτε τιποτα.
Στριψημο δεν ειναι κακο....σαν ενα κανο ικο μικρο αυτοκινητο πολης. Ανωτερκ φυσικα του panda.
Θεση οδηγησης πολυ μετρια με το τιμονι σε ψηλο λαθος θεση.
Χωροι καλυτεροι,
Αποσβεση τα ιδια, και αυτο διοτι φιλος εχει το dci και κοπαναει ολοκληρο αε λακουβες μετα απο χιλιομετρα. Μιλαμε για κοπανημα οχι αστεια.
Μεταπωληση ακομα και ως τριτο χερι με μια αλλαγη μπαταριας απο τον επομενο θα φυγει σαν ζεστο ψωμι σε μια μερα που λεει ο λογος.
Το clio ως diesel euro5 χωρις ουρια θα φαει τετοιο bannαρισμα απο τις πολεις οταν ερθει το euro7 και μετα αντε να το δωσεις.
-
Μεταξύ των δύο και για την χρήση που θέλεις θα διάλεγα και εγώ το βαρετό αλλά ξεκάθαρο Yaris.
-
Θα συμφωνήσω κι εγώ με yaris για τους λόγους που προειπώθηκαν κι αφού το 90% θα είναι διαδρομές πόλης.
Υ.Γ. Χωρίς να γίνομαι αδιάκριτος Φάνη, άρα κρατάς Κuga κι αν κι όταν έρθει η ώρα κοιτάς πάλι για C-Suv/crossover κι αφήνεις την σκέψη για Puma;
-
κλιο.
οταν πρεπει να παρω το γιαρι παω πρωτα τουαλετα. τοση μουνταδα ουτε στο νεκροταφειο στο σχιστο με βροχη.
οταν παιρνω το κλιο, θελω να αγορασω και το καινουργιο. ειναι και ασπαστο. άουτο δεν ξερω.
καιει και λιγοτερο. επι του πρακτεου.
οι αποδελοιποι ισως τα βλεπουν και αυτοι αμφοτερα κατω απο το γραφειο τους?
οποτε φαν, δινεις το κουγκι και παιρνεις αυτο που θες με τα τεσσερο, παιρνεις και ενα κλιο και κανουμε ματς καθοτι εχει και η κυρα ενα - οταν ειχε μπει στο γιαρι να δει ποιο θελει, εκανα να ζμπρωξω σαρακοστη.
-
Σας ευχαριστώ για τις μέχει τώρα απαντήσεις σας!
@Πανόρμους: Ναι κρατάω το Κούγκα, αλλά όταν έρθει η ώρα θα αλλαχθεί με B Sub or Crossover. Το αυτοκίνητο του θέματος θα αντικαταστήσει το Panda.
@Γάτος: Το ξέρω ότι το Κλιό είναι καλύτερο στον δρόμο και πιο οδηγοκεντρικό. Απλά σκέφτομαι μέσα στην Αθήνα, πόσο απολαμβάνω οδήγηση? Κυρίως μετακινούμαι. Στο ταξίδι σαφώς πιστεύω το Κλιό θα μου αρέσει περισσότερο.
-
Μέσα στην πόλη υπερτερεί η βενζίνη. Με το diesel πρέπει να έχεις το νου σου σε dpf, egr, μπεκ, ποιότητα καυσίμου κλπ. Πόσο συχνά θα μπορείς να το 'ξεκαπνίζεις'? Με τις 2-3 εκδρομές πόσα θα κερδίσεις? 30, 50, 100??
Για μένα, αν και προτιμώ τον Γάλλο, ξεκάθαρα το χαλαρό-'βαρετό' hybrid yaris. Και αυτό λόγω κίνησης σε πόλη και δε Αθήνα. Να έλεγες πως κάθε ΣΚ φεύγεις για χωριό-επαρχία θα σου έλεγα cherry colored clio..
-
Για μένα, αν και προτιμώ τον Γάλλο, ξεκάθαρα το χαλαρό-'βαρετό' hybrid yaris. Και αυτό λόγω κίνησης σε πόλη και δε Αθήνα. Να έλεγες πως κάθε ΣΚ φεύγεις για χωριό-επαρχία θα σου έλεγα cherry colored clio..
Κάθε ΣΚ σίγουρα δεν θα κάνει ταξίδι. Θα κάνει 3-4-5 τον χρόνο. Αλλά, ΣΚ εντός Αττικής διαδρομές (π.χ. Αγ. Παρασκευή - Βούλα ή γ. Παρασκευή-Μαραθώνας) θα τις κάνει, δνε ξέρω όμως εαν είναι αρκετές για να αναγεννάται το dpf.
-
Και φανη οπως ειπα στο προηγουμενο ποστ μου...δεν εχει ουρια.
Ξερεις που θα πανε τα αυτοκινητα ως επενδυση με ντιζελοκινητηρα και χωρις ουρια και υψηλα Nox τα επομενα ετη;;;
-
Καλά η ουρία δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν και Euro 6 χωρίς.
-
η γατα του γατου εχει ενα ντι σι άι εν πολει.
ποτες δεν εκαμε το ντι-πι-εφ θινκ, ουτε ασχοληθηκε. επισης φαν, οταν το κανεις γιουζ και εσυ, θα ειδεις οτι ειναι ευχαριστον τοσον, οσον να το καμεις και ταξιδακια αντι του οποιου αλλου. ειδε για τιμαι στο μαγαζι λιανικης της ληζπλαν, carnext νομιζω, εξαιρετικης καταστασεως ολα με φουλ ιστορικον και εγγυησις νο κουεστιον ασκντ ενα χρονο. τσιμπημενα ολιγον βεβαια, αλλα οκ.
το επισης, ποσον απεχεις απο την εμμηνοπαυση? οσο μπαρουτι στεγνο και πουλι ορθο, παρε κατι να γουσταρεις και ασε τις ναφθαλινες για μετα
-
Καλή η Carnext αλλά πανάκριβα...περί το 30% επάνω από την αγορά. Δεν με παίρνει για τόσο ψηλά. Εαν πάω τόσο ψηλά, το αγοράζω καινούργιο!
το επισης, ποσον απεχεις απο την εμμηνοπαυση? οσο μπαρουτι στεγνο και πουλι ορθο, παρε κατι να γουσταρεις και ασε τις ναφθαλινες για μετα
Αχαχαχα!! Όλα τα λεφτά αυτή η πρόταση.
44 είμαι, οπόταν πόσο να απέχω....10 χρόνια ή λέω πολλά?
-
Καλά η ουρία δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν και Euro 6 χωρίς.
Ναι υπαρχουν στις πρωτες φασεις του euro6 τα οποια στα τεστς πιαστηκαν να εκπεμπουν πολυ περισσοτερο Nox. Ο χρονος λειτουργιας του κινητηρα μεσα στην πολη δεν επαρκουσε για να πιασουν τις σωστες θερμοκρασιες οι καταλυτες τους και μαλιστα σε ενα περιορισμενο φασμα λειτουργιας του κινητηρα.
Χαοτικη η διαφορα των πραγαμτικων μετρησεων συγκριτικα με τα εργοστασιακα αποτελεσματα. Εδω ακομα και η ουρια που πετυχαινει πολλα παραπανω και αυτη θελει τον χρονο της για να αποδοσει...σκεψου χωρις ουρια μεσα στο euro 7 και δακτυλιους κτλ.
-
Δεν ξέρω πόσο καλό και αξιόπιστο είναι το EDC. Το clio σίγουρα είναι πιο ευχάριστο οδηγικά και πιο οικονομικό εκτός πόλης (τουλάχιστον στις υψηλές ταχύτητες). Το yaris hybrid όμως είναι ιδανικό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις όπου θα κινείται στο 80% της ζωής του με βάση αυτά που περιέγραψες. Και πιθανότατα περισσότερο αξιόπιστο σε βάθος χρόνου και με καλή και εύκολη μεταπώληση. Προσωπικά το clio θα το έπαιρνα μόνο χειροκίνητο αλλιώς το υβριδικό yaris φαντάζει μονόδρομος.
-
Super@T wrote:
Καλά η ουρία δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν και Euro 6 χωρίς.
Ναι υπαρχουν στις πρωτες φασεις του euro6 τα οποια στα τεστς πιαστηκαν να εκπεμπουν πολυ περισσοτερο Nox. Ο χρονος λειτουργιας του κινητηρα μεσα στην πολη δεν επαρκουσε για να πιασουν τις σωστες θερμοκρασιες οι καταλυτες τους και μαλιστα σε ενα περιορισμενο φασμα λειτουργιας του κινητηρα.
Χαοτικη η διαφορα των πραγαμτικων μετρησεων συγκριτικα με τα εργοστασιακα αποτελεσματα. Εδω ακομα και η ουρια που πετυχαινει πολλα παραπανω και αυτη θελει τον χρονο της για να αποδοσει...σκεψου χωρις ουρια μεσα στο euro 7 και δακτυλιους κτλ.
Έχεις δει τι γίνεται με τα βουλώματα του dpf; Περίμενε στο μέλλον ίσως κάτι τέτοιο με την ουρία. Και κάποια στιγμή θα ανακαλύψουμε και την αμμωνία και το Ν2O.
tip, έχω ακούσει και να υβριδικά να έχουν κάποια θέματα με τα NOx.
-
Μηπως εννοεις αυτην την ερευνα;;;
https://pubs.acs.org/doi/suppl/10.1021/acs.est.6b03585/suppl_file/es6b03585_si_001.pdf
Πoλυ χαιρομαι οταν βλεπω ερευνες που εχουν και ελληνες επιστημονες.
Μαζι ειχαμε αντιπαραθεση ή με αλλον για τα srcf και την ουρια στο input;;
-
Θα πρότεινα yaris μιας και είχα υβριδικο μοντέλο του 2018.Ο κουμπάρος μου έχει clio diesel 90hp μοντέλο 2013.Σε άμεση σύγκριση χωρών πίσω το yaris υπερτερει έστω οριακά. Σε περιφερειακή ορατότητα υπερτερει και με το παραπάνω. Πρέπει να βλέπεις γύρω γύρω τι παίζεται μέσα στην πόλη. Στο ταξίδι τώρα τι clio σου δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου αλλά πολύ έχει πολύ θόρυβο από αέρα. Νομίζω ειχαν ένα θέμα καποια μοντέλα clio. Κάτι θυμαμαι του διόρθωσαν του κουμπάρου αλλα χωρίς ιδιαιτερα αποτελεσματα. Δαγκωτό yaris από εμενα.Εκτος εαν βάζεις εμφάνιση και οδηγοκεντρικοτητα ψηλά.
-
Το Γιώρη από μένα
Clio IV DCi vs. Yaris Hybrid