Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 784
    • Best 0
    • Groups 0

    xplicit

    @xplicit

    Εκπαιδευτικός - All world around..

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    784
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Κομοτηνή

    xplicit Unfollow Follow

    Latest posts made by xplicit

    • RE: Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7

      @ilias-a said in Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7:

      @xplicit said in Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7:

      @ilias-a said in Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7:

      Στην αντιπροσωπεια δεν σου ειπαν τον φταιχτη του σφαλματος?

      Μου είπαν πως θέλει αλλαγή ο αισθητήρας μικροσωματίδιων. Αν έχει όντως πρόβλημα δεν θα έπρεπε να είναι μόνιμα αναμμένο το check?

      Οχι απαραιτητα, η βλαβη καποιου αισθητηρα εκτος απο το βραχυκυκλωμα ή τη διακοπη του ηλεκτρικου σηματος, μπορει να ειναι και εσφαλμενη μετρηση ή αργη διορθωση οταν ειναι παλμικος.

      Αν φταίει όντως ο αισθητήρας την πατήσαμε γιατί πρέπει να ναι πανάκριβος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xplicit
    • RE: Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7

      @ilias-a said in Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7:

      Στην αντιπροσωπεια δεν σου ειπαν τον φταιχτη του σφαλματος?

      Μου είπαν πως θέλει αλλαγή ο αισθητήρας μικροσωματίδιων. Αν έχει όντως πρόβλημα δεν θα έπρεπε να είναι μόνιμα αναμμένο το check?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xplicit
    • RE: Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7

      @giorgosd-0 said in Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7:

      Χωρίς να είμαι μηχανικός αυτοκινήτου και χωρίς να είμαι κάτοχος πετρελαίου αυτό που περιγράφετε μοιάζει με κακό καύσιμο.Σκουπίδια στο ντεπόζιτο (κάρβουνο στους προ θερμαντήρες ένα εξάρτημα που λειτουργεί μόνο στην εκκίνηση) και η αντλία που τραβάει το καύσιμο θα παραδώσει πνεύμα σε λίγο καιρό διότι προκαλεί ήδη κακή καύση .

      Οι προθερμαντηρες αλλάχτηκαν με καινούριους. Και ναι όντως επάνω τους είχαν κάρβουνο. Επίσης, και η αντλία του ντεπόζιτου είναι καινούρια, αλλάχτηκε τον Φεβρ εντός εγγύησης γιατί εσκουζε. Από την ώρα που ξεκίνησε να ανάβει έχω βάλει πετρέλαιο, πάντα ενισχυμένο, από 3-4 διαφορετικά πρατήρια. Επίσης, και ενισχυτικό κετανιων και καθαριστικο. Το check βγάζει τον ίδιο κωδικό σφάλματος, δεν εμφανίζεται με το που το σβήνεις αλλά μετά από 2-3 μέρες ή έχοντας κάνει κάποια χλμ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xplicit
    • Hyundai κωδικός σφάλματος P24C7

      Καλησπέρα!! Όπως γράφω στον τίτλο, έχω ένα Hyundai Tucson 1.6 crdi με 100k πετρέλαιο. Βάζω πάντα από το ενισχυμένο και ανά τακτά χρονικά διαστήματα διάφορα καθαριστικά. Εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να ανάβει το check με κωδικό σφάλματος P24C7. Και συγκεκριμένα αφότου αλλάξαμε εντός εγγύησης την αντλία μέσα στο ντεπόζιτο (έκανε θόρυβο). Εγγύηση πλέον τελος από Φεβρ του 24. Πήγα αντιπροσωπεία, το διαγνωστικό έδειξε τον αισθητήρα μικροσωματίδιων ( τον τελευταίο στην εξάτμιση όπως μου είπαν). Το έσβησαν και ξαναναψε. Πήγα σε άλλο συνεργείο για δεύτερη γνώμη, μπήκε σε διαγνωστικό texa, έβγαλε πορτοκάλι ένδειξη στους προθερμαντηρες και κόκκινο πάλι στον αισθητήρα. Έσβησαν τα σφάλματα, οι προθερμαντηρες παρέμεναν σαν βλάβη, οπότε και τους αλλάξαμε με αυθεντικούς. Οι παλιοί είχαν πάνω στις ακίδες κολλημένη τέφρα, σαν σουβλάκι. Σβήσαμε ξανά τα σφάλματα, μηδενισαμε τις μετρήσεις και έπειτα από ταξίδι 2,5 ωρών με υψηλές στροφές, σήμερα το πρωί εμφανίστηκε το ίδιο check. Σημειωτέον μέσα στην καμπίνα μυρίζει πετρέλαιο ή καυσαέρια μια στο τόσο. Φίλτρο dpf, μπεκ, όντως να φταίει ο αισθητήρας? Ποια μπορεί να ναι η βλάβη? Sry για το σεντόνι! ☺️

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xplicit
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Tucson 1.6 diesel με 115 άλογα. Από τη μάνα του φοράει 215/70/16 J6,5, έκδοση comfort. Στα 45.000 χλμ πλέον ήρθε η ώρα της αλλαγής ελαστικών. Με την ευκαιρία θέλω να αλλάξω και ζάντες.

      Έχουμε και λέμε:

      οι ζάντες που θέλω να βάλω βγαίνουν 8J/18 ET 40 και 8,5J/19 ET 45

      από το εργοστάσιο βγαίνει με 7J/18 ET 51 και 7,5J/19 ET 53

      τα ελαστικά που προτείνει ο κατασκευαστής είναι 225/50/18 και 245/45/19

      στην περίπτωση των 18 είμαστε οκ, στην περίπτωση των 19, σκέφτομαι για 235/50/19, η απόκλιση είναι κάπου στο 1,4%

      Ποια είναι η ερώτηση τώρα θα μου πείτε..

      Μία από τις 2 ζάντες θα μπει όπως και να χει, το θέμα είναι ποια

      Ξέρω, θα ανέβει η κατανάλωση αλλά idc (I dont care..)

      Θέλω να πετύχω όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες και καλύτερο πάτημα

      Η απόκλιση των 1,4% θεωρείται αμελητέα, σημαντική, επικίνδυνη? Ξέρω ότι είναι μέσα στα δεκτά πλαίσια, στην πραγματικότητα όμως τι γίνεται?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xplicit
    • RE: Hyundai tucson facelift 2018
      1. Στο μηχανικό κιβώτιο πρέπει να βάλεις νεκρά. Αυτό σου συμβαίνει στο D ή στο N? Αν όντως το παρατηρείς στο Ν, ζήτησε μέτρηση και φόρτιση μπαταρίας ή όπως σου είπα αντικατάσταση.

      2. Ένα συνεχόμενο ηλεκτρικό βουητό? το έχω παρατηρήσει κι εγώ, είμαι με την απορία τι μπορεί να είναι αλλά δεν με ενοχλεί.

      3. Αν με το reset ή την επαναφορά εργοστασιακών δεν συμβαίνει τίποτα, δοκίμασε να βγάλεις πόλο μπαταρίας για 10'-15'. Αν και εκεί δεν δεις αποτέλεσμα, γράψε τους νέους σταθμούς πάνω από τους παλιούς της Αθήνας. Θα το ψάξω κι εγώ και θα επανέλθω αν βρω κάτι.

      4. Δεκ του 2018, στην αντιπροσωπεία όπου αγόρασα το tuc, είχε βιτρίνα ένα σαν το δικό σου, έκδοση premiun ή disct. Δεν είχε ρεζέρβα, είχε κιτ επιδιόρθωσης. Άσε τι λένε τα prospectus. Εδώ για να καταλάβεις, έγραφαν πως το comfort ερχόταν με aircon χωρίς πίσω αεραγωγούς κι όμως ερχόταν με διζωνικό και πίσω αεραγωγούς. Επίσης, το comfort έρχεται με προεγκατάσταση cruise control πράμα βασικότατο το οποίο ούτε αυτό αναγράφεται και πουλάνε παπά πως θέλει αλλαγή το τιμόνι ενώ παραγγέλνεις μόνο το ανταλλακτικό του cc και είσαι κομπλέ, plug&play.

      Βενζίνη προσωπικά αποφεύγω σελl διότι θεωρώ το μείγμα τους ξερό και πέραν αυτού με το rocco δεν είχα διαπιστώσει διαφορά μεταξύ απλής και βεπάουερ. Προσωπικά θεωρώ πως τα ενισχυμένα των μπιπι και αβιν είναι ανώτερα λόγω πλουσιότερου μίγματος, καλύτερης καύσης, λιγότερου θορύβου κινητήρα και αποδεδειγμένα για μένα βγάζουν περισσότερα χλμ. Δεν κάνω διαφήμιση, απλά θεωρώ πως τα παραπάνω καύσιμα ταιριάζουν καλύτερα στους κινητήρες της hyundai.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xplicit
    • RE: Hyundai tucson facelift 2018

      Καλωσόρισες, πολλά και ασφαλή χλμ σου εύχομαι.

      1. Προφανώς αναφέρεσαι στο start-stop. Για να ανάψει πρέπει να υπάρχουν ιδανικές συνθήκες στο μοτέρ, όπως θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία νερού κλπ. Δοκίμασε μετά από μια μεγάλη βόλτα να δεις αν λειτουργεί ή όχι. Aν δεν τότε αντιπροσωπεία, όπου σε πρώτη φάση φόρτιση και αν συνεχίσει απαιτείς αλλαγή.

      2. Ποια υψηλή συχνότητα? Τι εννοείς ακριβώς?

      3. Ενημερώσεις γίνονται εφόσον κριθούν απαραίτητες. Εάν υπάρχει αστοχία υλικού, σε ειδοποιούν γραπτώς και τηλεφωνικώς. Για αναβάθμιση, συνήθως γίνονται ενδιάμεσα στα service.

      4. Δυστυχώς το RMS, αποθηκεύει ως όνομα ό,τι τρέχει εκείνη τη στιγμή στην οθόνη. Πρέπει να είσαι stand by και μόλις δεις το όνομα του σταθμού να πατήσεις παρατεταμένα το κουμπί για αποθήκευση.

      5. Εάν το αυτοκίνητό σου είναι όντως 11/2018 (δες άδεια) τότε ΔΕΝ είναι υβριδικό. Τα υβριδικά (μη χ#σω υβριδικό με μπαταρία 48v...) ξεκίνησαν να διατίθενται στην αγορά από τα μέσα του 2019 και έπειτα. Κατά πάσα πιθανότητα το αυτοκόλλητο το κόλλησαν οι ίδιοι. Σε περίπτωση που ήταν υβριδικό θα έπρεπε στην κεντρική οθόνη να σου βγάζει ένδειξη πότε μπαίνει σε λειτουργία το σύστημα. Ρεζέρβα και γρύλο έχουν οι φθηνότερες εκδόσεις (πχ εγώ στο comfort έχω) και όχι οι ακριβότερες. Αυτές περιορίζονται σε κιτ επιδιόρθωσης.

      Η εταιρία λέει τα service να γίνονται κάθε 30.000 χλμ. Αυτό το νούμερο αλλάζει με βάση τις συνθήκες κάθε περιοχής. Σωστότερο θα ήταν τα αυτοκίνητα να αναγράφουν ώρες όπως ακριβώς γίνεται στα βαρέα οχήματα. Εγώ θα σου πω τα service να τα κάνεις κάθε 15 τα μικρά και 30 τα μεγάλα. Και αυτό λόγω του ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει μεγάλο χάσμα στις θερμοκρασίες, χειμώνας -20 καλοκαίρι +40. Επίσης, ανα service να βάζεις και ένα καλό μυκητοκτόνο σε γεμάτο ρεζερβουάρ και να βάζεις μόνο ενισχυμένο πετρέλαιο.

      off topic: Λέω να ξεκινήσω δειλά δειλά μια ομάδα στο fb, όποιος ενδιαφέρεται μπαίνει 🙂

      https://www.facebook.com/groups/1087313504950872/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xplicit
    • RE: Hyundai tucson facelift 2018

      Νομίζω τα περισσότερα καλύμματα που πωλούνται από τα μαγαζιά στην Αθήνα κόβονται και ράβονται στην Καλλιθέα στην Coverstyle.gr κατα παραγγελία ανάλογα το αυτοκίνητο. Έχω την ίδια άποψη με τον Storm για την PanCar στα καλύμματα όμως και μόνο (δηλαδή ποιότητα/ποικιλία υφασμάτων/δερματίνης και αποτέλεσμα τοποθέτησης). Πριν από ένα χρόνο είχα επισκεφθεί PanCar, Καλυμματοτεχνική (είχε μερικά καλύτερα κομμάτια/σχέδια από την προηγούμενη), Νιφούδης, Κρασάκης, AUTOPAP, Lemonis Customize. Η διαφορά στις τιμές καλυμμάτων και την τοποθέτηση 50-120 ευρώ μεταξύ τους. Στο ανάλογο θέμα στο φορουμ έχουν προτείνει και άλλους.

      Κάνε μια παράθεση εδώ αν μπορείς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xplicit
    • RE: Hyundai tucson facelift 2018

      https://www.kalimatotexniki.gr/

      αυτο λενε και οχι τη  παν καρ

      κι εγώ για την πανκαρ έλεγα. Ομολογουμένως δεν ήξερα για την καλυμματοτεχνική. Θα μιλήσω και μαζί τους να δω τι θα πουν για την εφαρμογή των καλυμμάτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xplicit
    • RE: Αγορά Νέου αυτοκινήτου

      xplicit wrote:

      Πες του να περάσει μια βόλτα να ρωτήσει πόσο έχουν καινούρια (i30 και leon, ίσως και ceed), γιατί προβλέπονται μειώσεις-προσφορές λόγω της παρούσας κατάστασης. Επίσης, το leon θα αλλάξει μέσα στη χρονιά οπότε θα υπάρξει και ξεστοκάρισμα.

      Leon αν το βρει στην έκδοση fr, το βουτάει όπως είναι. i30 και ίσως ceed, έχουν μεγάλες χρονικά εγγυήσεις (5 και 7 έτη αντίστοιχα) οπότε κατά κάποιο τρόπο αγοράζει καινούριο αυτοκίνητο.

      Off topic: wagon επιλογή εντελώς άκυρη..

      Γιατί άκυρη; Και εντελώς κιόλας; Ταξίδια με μεγάλους χώρους, 2 παιδιά και καλή οδηγική συμπεριφορά ζήτησε. Τι απ' όλα αυτά δεν κάνει καλά ένα wagon;

      Όλες του οι επιλογές είναι hatches, καθημερινά και πρακτικά αυτοκίνητα. Να μιλούσαμε για octavia 5d ή i30 fastback να πω οκ. Κατά πόσο, όμως, είναι καθημερινά πρακτικό ένα wagon σε σχέση με ένα hatch?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xplicit
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr