ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΛΑΜΔΑ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Best posts made by GIORGOSD 0
-
RE: κάνει κοψίματα opel astra g 1.4 του 00'posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: ΕΕ " οχήματα άνω των 15 ετών απαγορεύονται""posted in Περί αυτοκίνησης
Όλοι οι Βλαμμένοι της Ευρώπης στο Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζουν.
-
RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.posted in Αντίλογος
Το πρόβλημα με την προσωποκράτηση όπως και κάθε σκληρού κατασταλτικού μέτρου στην Ελλάδα είναι ο κορεσμός του δικαστικού-ποινικού συστήματος.Βασιζόμενοι σε αυτό καθώς και την γενικευμένη απροθυμία των κυβερνήσεων να επιλύουν προβλήματα που ενέχουν μεγάλο πολιτικό κόστος λόγω δημοσιότητας , επιτρέπουν σε κάθε λαμόγιο να πετυχαίνει την μη εφαρμογή των ποιο σκληρών μέτρων.Δικηγόρους και Λεφτά θέλει.Τα παράθυρα που έχουν οι νόμοι εύκολα γίνονται ..πόρτες μόλις κάποιο γ΄κατηγορίας κανάλι διαμαρτυρηθεί και η κάθε λαϊκίζουσα κυβέρνηση τρέξει να λύσει το .. δημοσιοποιημένο "επί χρήμασι" κοινωνικό πρόβλημα.Εν ολίγοις ΔΕΝ έχουμε σκληρό κράτος σε κανένα τομέα διότι ... εκλογές και ψήφοι και διασυνδέσεις διαπραγματεύονται τους νόμους πρίν από μας για εμάς.
-
RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.posted in Αντίλογος
@w202-amg said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σχετικά με τις επιταγές? Εσείς τα ζήσατε από την κακή πλευρά και τα γνωρίζετε.
Το εμπόρευμα το πληρώνω ανάλογα την έκπτωση με τραπεζική μεταφορά ή επιταγή.- η τραπεζική μεταφορά γίνεται αφού κλείσει ο μήνας+10 μέρες
- η επιταγή την κόβω 3μηνη και την πάω κάποια στιγμή αργότερα.
Για ποιον λόγο να κόψω επιταγή αντί σε 3 μήνες να μην βάλω απλά τα χρήματα? Είναι λογιστικό το θέμα? Οι φάρμακαποθήκες δεν δίνουν τις επιταγές σε τρίτους.
Επίσης αν η επιταγή δινόταν σε τρίτο κοκ. Και εγώ δεν είχα χρήματα μέσα ή ο τρίτος αντί για 10/11 πηγαίνε αύριο το πρωί να τη σηκώσει τι θα γινόταν? Η τράπεζα μου λέει έχει δικαίωμα απλά υπάρχει εμπιστοσύνη και μπλα μπλα.
Τι διάτρητο σύστημα είναι αυτό? Πόσο μάλλον σήμερα με mydata που μπορείς να αποδείξεις τι πληρωθηκες και τι όχι.
Εγώ νιώθω ότι όλο το σύστημα χαϊδεύει τα λαμόγια και η αγορά απλά κινείται με οικονομικό αέρα μηνών που δεν υπάρχει........
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω επιγραμματικά βασιζόμενος στην επαγγελματική μου εμπειρία(πρώην τραπεζικός υπάλληλος και προσεχώς συνταξιούχος).
α) όλες οι εμπορικές πληρωμές έχουν νόμιμες προθεσμίες (έως 40 ημέρες εάν δεν με απατά η μνήμη μου) πριν θεωρηθούν εκπρόθεσμες και επισύρουν νόμιμες συνέπειες.Αυτό το χρονικό διάστημα είναι που διαπραγματεύονται οι προμηθευτές με τους πελάτες τους και αναλόγως τιμολογούν τις εκπτώσεις που κάνουν.
β)Οι επιταγές χρησιμοποιούνται σαν εγγύηση στο δανεισμό που έχει κάθε σοβαρός διανομέας χονδρικής ή εισαγωγέας σε κάποιο πιστωτικό ίδρυμα διότι αλλιώς θα ήταν αδύνατο να συγκεντρώσει τα κεφάλαια και την φερεγγυότητα που χρειάζεται για να κάνει μεγάλες παραγγελίες σε τιμή που να τον συμφέρει να προωθήσει.
γ)είναι γεγονός ότι ο εκδότης μιας επιταγής δεν προστατεύεται άμεσα από την πρόωρη είσπραξη της επιταγής του διότι αυτή είναι πληρωτέα επί τη εμφανίσει.Ωστόσο υπάρχουν τρόποι "νόμιμης άμυνας" σε καταχρηστικές συμπεριφορές αποδεκτών αλλά υπολόγιζε ότι μπαίνεις σε περιπέτειες και θα πρέπει η Τράπεζά σου σε μια τέτοια περίπτωση να σε καθοδηγήσει.
Ελπίζω να σε κάλυψα,άν σου τύχει ποτέ στείλε μου μύνημα να σου πω τι μπορείς να κάνεις. -
RE: Αντίο δάσκαλεposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Χωρίς να διεκδικώ ίχνος "Καβαθοσύνης" (αδόκιμος όρος) και αναφορικά με το άρθρο που επαναδημοσιεύσατε θα επισημάνω 3΄-4 πραγματάκια με νηφάλια διάθεση.
α)Η νομοθεσία περί τύπου απαγορεύει κάθε παρότρυνση σε παράνομες ή αντικοινωνικές πράξεις όπως και δημοσιεύσεις επιστολών τρομοκρατικών οργανώσεων ή αυτόχειρων κλπ.Πιθανολογώ ότι ήθελε να είναι νομοταγής ως εκδότης.
β)Όταν αντιληφθείς ότι νεότεροι σε ηλικία άνθρωποι σε βλέπουν σαν πρότυπο και αντιγράφουν την συμπεριφορά σου αυτομάτως γίνεσαι πολύ ποιο προσεκτικός σε ότι κάνεις και σε ότι λες διότι συναισθάνεσαι την ηθική σου ευθύνη αν κάποιος εξαιτίας σου πάρει λάθος δρόμο και χάσει την ζωή του ή τσακιστεί κοινωνικά αντιγράφοντας σε.
γ) Άν έχετε ξεχάσει΄ή δεν έχετε οδηγήσει αρκετά τις βάρκες που ήταν τα περισσότερα παλαιά αυτοκίνητα ιδίως τα προσιτά, δεν συνειδητοποιήτε το άλμα αξιοπισίας, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που έγινε την δεκαετία του 1991-2001 σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία προς όφελος των αγοραστών
δ)Σε μια χώρα που είχε 2000 νεκρούς κατά μέσο όρο το χρόνο σε οδικά ατυχήματα (την εποχή του άρθρου) τι θέση έχουν οι μετατροπές των 100άδων ίππων να περιφέρονται αδέσποτα στους άθλιους δρόμους;
Περιττό να σας πω ότι συμφωνώ με το περιεχόμενο του άρθρου και τότε και τώρα. -
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημαposted in Αντίλογος
@criuser said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@giorgosd-0 said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@kkostask said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@giorgosd-0 said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@fanis75 said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@kkostask said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
αν δεν τους πάμε βεβαίωση ότι είναι φοιτητής δεν μας τον ανοίγουν. Όπως μου είπαν, πρέπει να τους αποδείξω με τι ασχολείται…τι σχέση έχει αυτό, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Για 2 λόγους, α) είναι μέρος του KYC (Know Your Customer) και β) γιατί λογικά έχουν άλλο προϊόν (με κάποια προνόμια) για λογαριασμό φοιτητών, αλλά το ανοίγουν μόνο σε φοιτητές και όχι οποιονδήποτε δηλώνει φοιτητής. Βέβαια όλα αυτά σωστό ειναι να τα εξηγούν στον πελάτη, αλλά γενικά οι υπάλληλοι στις τράπεζες βαριούνται και είναι και χαμηλού επιπέδου.
Υπάρχει και ένας άλλος λόγος που δεν τον φαντάζεστε, οι απάτες με ψεύτικες ηλεκτρονικές αγγελίες μέσω car . gr , market place και γενικά κάθε είδους ψεύτικες αγγελίες.Όλες οι περιπτώσεις από καταγγελία απάτης αφορούν ανθρώπους χωρίς επάγγελμα χωρίς στέγη χωρίς κάποιου είδους λογική σχέση με τράπεζα ή κάποια δραστηριότητα οικονομική στην περιοχή ανθρώπους που δεν έχουν να βγάλουν τη μέρα συνήθως τοξικομανείς, ρομά και κάθε είδους ευάλωτους.Τους πλευρίζουν διάφοροι τύποι τους λένε ένα παραμύθι ότι έχουν πρόβλημα και ότι θα τους στείλουν λεφτά ο θείος από την Αμερική η΄ κάτι τέτοιο τους δίνουν κάρτες , λογαριασμό και κωδικούς ίντερνετ λένε στο κορόιδο που πίστεψε την αγγελία το νούμερο λογαριασμού του άλλου κορόιδου ,τούς στέλνουν την προκαταβολή οι υποψήφιοι αγοραστές συνήθως κάτω από 3.000 €, τα τσιμπάνε αμέσως από το ΑΤΜ δίνουνε στον φουκαρά που τους εξυπηρέτησε κανένα κατοστάρικο και εξαφανίζονται.Για να μη σας τα πολυλογώ μόλις αρχίσαμε να τηρούμε κατά γράμμα τις οδηγίες της τράπεζας και να αρνούμαστε να ανοίξουμε λογαριασμούς χωρίς επάγγελμα η΄απασχόληση σχεδόν εξαφανίστηκαν οι μικρο απάτες εμπιστοσύνης.Έμειναν μόνο οι Χάκερς από τους οποίους αν είσαι ορθολογιστής και λίγο καχύποπτος μπορείς σχετικά εύκολα να προστατευτείς.
Να δεχτώ ότι και καλά το κάνουν για να μας προστατεύσουν από τις απάτες…από αυτούς τους απατεώνες ποιος θα μας προστατεύσει?
Η κοινή λογική. Ποιός σας προστάτευε από τους Κουστουμτζήδες (υπάρχουν σε παλιές ελληνικές ταινίες) και κάθε λογής απατεώνες -ξέρετε σαν αυτούς που πουλάνε την ακρόπολη στους Αμερικάνους τουρίστες. Ποιός σε προστάτευε από τους τοκογλύφους και τους σαράφηδες της παλαιάς εποχής;;από κάθε λογής μαυραγορίτες και εκμεταλλευτές;;Η κοινή λογική.The common sence.
Και τελικά αφού οι τράπεζες είναι απατεώνες όπως λέτε γιατί πάτε σε αυτές;;Μήπως για δανεικά και αγύριστα λόγω "επιχειρηματικής" κακοτυχίας;; Μήπως σας εκβίασε καμιά τράπεζα να πάρετε δάνειο η΄ κάποιο άλλο προιόν της;;Πείτε μου διότι πραγματικά τώρα που μετράω αντίστροφα τα χρόνια θέλω επιτέλους να μάθω τι κάνει τόσο κόσμο να αγαπά με .. μίσος τους εργοδότες μου και ταυτόχρονα να μη μπορούν να κάνουν δίχως την ζεστή μας αγκάλη.
( τους οποίους εργοδότες ούτε και εγώ εκτιμώ αλλά thats life και κάπως πρέπει να ζήσω και εγώ).Ελεος έχω φίλους συνταξιούχους πλέον , που μου έλεγαν το ίδιο παραμύθι.
Εχουν κάνει λαμογιές που αν τις έκανε άλλη εταιρεία θα ήταν ισόβια μέσα τα αφεντικά της.
Μην προκαλείτε τον κόσμο.
Οι λαμογιές δεν είναι προνόμιο του επαγγέλματος μου μόνο στην Ελλάδα τουλάχιστον.Πάντα μα πάντα υπάρχει άνωθεν πολιτικός δάχτυλος ο οποίος και φροντίζει για τις ασυλίες που υπονοείται. Δεν ξέρω τι ακριβώς σας έχουν πεί οι φίλοι σας, εγώ ξέρω τι ζώ καθημερινά και αυτά που έχω δεί "ιδίοις όμασι " με κάνουν να ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ εξίσου και τις τράπεζες και τους πελάτες τους, καλούς και κακούς μέτριους αθώους και ένοχους..Μόλις τελειώσει ο υπόλοιπος επαγγελματικός μου χρόνος θα ξεχάσω τα πάντα και τους πάντες.Ο λόγος ;; απλός: Ανήθικοι σκλάβοι του χρήματος .Προσωπική άποψη και δεν την αλλάζω.
-
RE: FIAT GRANDE PANDA 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Περιμένω να βγεί turbo 4x4 να "αυτοκτονήσουν" από τη ζήλια τους τα υπόλοιπα.
-
RE: Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστοposted in Μελλοντικά Μοντέλα
@ats said in Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστο:
(Έγραψα το παρακάτω κείμενο σε άλλη πλατφόρμα λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της Pu+Ra HPE. Πάντα μου άρεσε η Lancia και ομολογώ ότι η προοπτική της αναβίωσής της με έχει συγκινήσει.)
Το απωθημένο
Την πρωτοείδα Οκτώβριο του 1981. Ήταν μια Lancia Beta Coupe 1600 σε μπεζ σαμπανιζέ χρώμα - ή μήπως ήταν κόκκινη; Μεταχειρισμένη με λίγα χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης της ήθελε να την ξεφορτωθεί, γνώριζε τον πατέρα μου και κανόνισαν συνάντηση μήπως συμφωνήσουν να την αγοράσει.
Ήμουν 9 χρόνων αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ τις αντανακλάσεις του ήλιου πάνω της. Ούτε το κροτάλισμα του κινητήρα της όταν την έβαλε μπροστά ο ιδιοκτήτης της. Ούτε το πώς έστριψε εκεί στα Τουρκοβούνια, μπαίνοντας προς Ψυχικό.
Δεν ξέρω που χάλασε η συμφωνία. Κάτι θυμάμαι να λέει ο πατέρας μου για σκουριές, κάτι η μητέρα μου για λίγους χώρους, εν τέλει δεν την πήραμε πότε. Από τότε έχει μείνει το απωθημένο της γρήγορης Lancia να με τρώει κάθε φορά που βλέπω μια Delta, μια Thema, πιο σπάνια μια Beta στο δρόμο.
Γι'αυτό χάρηκα όταν είδα επιτέλους την προβλεπόμενη επαναφορά της Lancia στη ζωή πριν λίγες μέρες. Ανυπομονώ να ξαναδώ στο δρόμο κάτι τόσο όμορφο και θελκτικό όσο εκείνη η Lancia που δεν ήρθε ποτέ. Δεν με ενδιαφέρει το σύστημα πρόωσης. Ούτε τα κοινά μηχανικά μέρη με άλλα αυτοκίνητα του ομίλου, και παλιά έτσι γινόταν. Άλλωστε οι Lancia πάντα ήταν ανώτερες από το άθροισμα των μερών τους.
Σε περιμένω με αγωνία το 2026, Lancia Gamma.


ΣΥΜΠΑΣΧΩ ΜΕ ΤΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ HPE ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
-
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημαposted in Αντίλογος
@kkostask said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
Τι λέω τόσες μέρες? Ότι δεν υπάρχει πλέον ανθρώπινη αντιμετώπιση…ότι η πλειοψηφία είναι ανάγωγοι, εριστικοί και αλαζόνες. Θέλεις να σου και για Eurobank? Ή μήπως για την Alpha?
Οχι , δεν είμαι συνδικαλιστής ούτε δημοσιοσχεσίτης και βεβαίως και εγώ έχω χτυπήσει πειράκια πολλές φορές τόσο με συνάδελφους όσο και με πελάτες.Και φυσικά και εγώ έχω λειτουργήσει άσχημα κάποιες φορές.Και μου χαλάει την μέρα και την επόμενη αυτό είτε φταίω είτε όχι.Η απανθρωπιά όμως να ξέρετε είναι χαρακτηριστικό των ημερών μας και υπάρχει παντού.Σκεφτείτε μόνο πόσους πολέμους έχουμε δει όλοι στην τηλεόραση live με φόνους εκρήξεις κλπ.Είμαστε όλοι εθισμένοι στην βία ψυχολογικά τα τελευταία 30 χρόνια.κάπου αυτό θα φαίνεται και στην καθημερινότητα μας.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
Διάβασα το σεντόνι και έχω να πώ μερικά πραγματάκια επιγραμματικά για ενημέρωση και μόνο.
1)Όπως λένε οι καταγόμενοι από Μαριούπολη και ανατολικό Ντονέτσκ οι Ουκρανία έχει μεγάλο ποσοστό διαφθοράς.Το 2014 άρχισαν ομάδες ΜΑΥΡΩΝ (μισθοφόρων;;) στρατιωτών με ελικόπτερα χωρίς διακριτικά να επιτίθενται με βομβαρδισμούς σε όλων των εθνικοτήτων τους κατοίκους (πρόκειται για αγροτικές περιοχές ) με σκοπό την εκδίωξη τους από τα εδάφη.Φυσικά οργανώθηκαν οι κάτοικοι σε πολιτοφυλακές με υποτυπώδη εξοπλισμό με στόχο την αυτοπροστασία τους.Οι περισσότεροι είναι ρωσόφωνοι και προφανώς στράφηκαν προς την ρωσία για βοήθεια, την οποία δεν έλαβαν τότε λόγω αδυναμίας των ρώσων ίσως.
Ο Ζελένσκι κατηγορείται για διαφθορά και ξεπούλημα όλων των εθνικών πόρων της Ουκρανίας σε δυτικές εταιρείες καθώς και όλων των πυρηνικών εργοστασίων της χώρας λένε δε οι ρωσόφωνοι ότι έχει αγοράσει καζίνα και ξενοδοχεία στο όνομα μελλών της οικογένειάς του στον Κύπρο και στην Ιταλία. Άρα ο Πούτιν είναι Αθώος ;;"Οχι!Το παιγνίδι παίζεται για τον έλεγχο του Λιθίου στην ανατολική Ουκρανία και ότι άλλων ορυκτών υπάρχουν εκεί τα οποία από ότι φαίνεται είναι εκμεταλλεύσιμα. Εξ΄ού και η σιγήν Ιχθύος του Σι Τζι Πινγκ. Έμεσα σιγοντάρει την Ρωσία ούτως ώστε να μην περάσει σε δυτικό έλεγχο το υπέδαφός της Ουκρανίας.Η Κίνα ελέγχει το 80 % των παγκόσμιων κοιτασμάτων Λιθίου. Θα άφηνε ποτέ τις Δυτικές Μεταλλευτικές εταιρείες να υφαρπάξουν ένα τέτοιο κοίτασμα μέσα από τα χέρια της , στην ζώνη επιρροής της;;΄
2)Η εμπλοκή των Άγγλων στην Ουκρανία ξεκινάει από το μακρινό 1853 -Κριμααικός πόλεμος- ξαναενεπλάκησαν στην Λευκή Επανάσταση το 1917 και από ότι φαίνεται ξαναεμπλέκονται πάλι.Στόχος ;.Η αποδυνάμωση Ρωσίας -Ευρωπαϊκής ένωσης, υποστήριξη των Μεταλλευτικών εταιρειών οι οποίες είναι Ευρωπαικές και Αμερικανικές.
Σας φαίνεται θεωρία συνωμοσίας;Δείτε τι συμβαίνει από το 1960 στο Κογκό στα μεταλλεία.Μισθοφόροι και ωμή βία.
3)Καμία Ιδεολογία και κανένα κόμμα δεν υπάρχει στην Ευρώπη.Μόνο οικονομικό συμφέρον.Καμιά φορά ντύνονται με ιδεολογικό ένδυμα αλλά πάντα γίνεται αφού χειραγωγηθεί η κοινή γνώμη με απόκρυψη πληροφοριών ή κατασκευή ειδήσεων.Σε αυτό είναι καλύτεροι από τους Ρώσους οι Αμερικάνοι και οι ¨Αγγλοι.
4)Τη δημοκρατία ξεχάστε την.Η παραπληροφόρηση βασιλεύει σε όλα τα επίπεδα πληροφόρησης και δημοσίου πολιτικού διαλόγου και είναι θέμα χρόνου να προγραμματιστεί μια Τεχνητή Νοημοσύνη έτσι ώστε να ελεγχόμαστε όλοι από κάποιο κέντρο εξουσίας μέσω των ΜΜΕ.
Latest posts made by GIORGOSD 0
-
RE: Θερμοκρασία κινητήραposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
To θερμοστάτη θα τον αλλάξω προληπτικά γιατί είναι όσο και το αυτοκίνητο δλδ 20ετίας. Το αντιψυκτικό το άλλαξα προ 2μηνου αλλά ήμουν βιαστικός και δεν έβαλα της αντιπροσωπείας που με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο.
Αν δε μπορέσω να πάω στην αντιπροσωπεία (είναι μακριά από εκεί που μένω) για γνήσιο αντιψυκτικό και θερμοστάτη υπάρχει καμιά πρόταση σε μάρκες;
Για αντιψυκτικό σκέφτομαι αυτό:
https://www.skroutz.gr/s/23975264/HEPU-P999-Sympyknomeno-Antipsyktiko-Ygro-PSygeiou-Aytokinitou-G12-25-C-Kokkino-CHroma-1-5lt-P999-12.html?product_id=242421635&sponsored=listing#reviews
Για θερμοστάτη βλέπω από μάρκες: Ridex, Mahle, Febi, Swag κλπ
https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/thermostatis-10195/opel/astra/astra-h-l48/17845-1-6-l48Δεν ξέρω από ανταλλακτικά - αναλώσιμα ΄αν έχεις κάποιο μηχανικό που πηγαίνεις συχνά άκουσέ τον ή δες τις προδιαγραφές αντιψυκτικού από το βιβλίο του αυτοκινήτου.Αν τις έχει είναι ασφαλές.
-
RE: Θερμοκρασία κινητήραposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
Κάποιος αν ξέρει ας μου πει.Η θερμοκρασία στο ρελαντί ανεβαίνει μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ. Πρίν φτάσει εκεί έχει ανοίξει ο θερμοστάτης για να επιτρέπει την κυκλοφορία νερού από το ψυγείο στον κινητήρα.Εφ΄όσον δεν κινείται το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί αέρας γύρω από την μηχανή και δεν πέφτει η θερμοκρασία της , έτσι φτάνει σε κάποιο σημείο που ενεργοποιείται το βεντιλατέρ για να αποβάλει από το ψυγείο την περίσσεια θερμότητα.Μόλις ξεκινήσει το αυτοκίνητο να κινείται και αρχίσει να κυκλοφορεί αέρας γύρω από τη μηχανή και μέσα από το ψυγείο σε ελάχιστο χρόνο ενός λεπτού σταματάει και το βεντιλατέρ.Η εξωτερική θερμοκρασία δεν παίζει σημαντικό ρόλο αν σκεφτείς ότι η θερμοκρασία της καύσης στον κινητήρα είναι περί τους 700 βαθμούς Κελσίου.Ο χρόνος των 20 λεπτών στο ρελαντί μέχρι να υπερθερμανθεί ο κινητήρας είναι περίπου κοινός για όλους τους βενζινοκινητήρες.Στο ρελαντί μόλις σταθεροποιηθούν οι στροφές αυξάνεται και η θερμότητα που εκλύεται λόγω του στοιχειομετρικού μίγματος βενζίνης αέρα που δουλεύουν όλοι οι κινητήρες.Ελπίζω να βοήθησα.
-
RE: Θερμοκρασία κινητήραposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
-
RE: Θερμοκρασία κινητήραposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
-
RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Μήπως να αδειάσετε το καύσιμο από το ρεζερβουάρ και να το πετάξετε ;;ίσως έχετε πρόβλημα νερωμένου-νοθευμένου καυσίμου.Οι κηλίδες κάτω από το αυτοκίνητο αυτό υποδείχνουν.
-
RE: ΕΕ " οχήματα άνω των 15 ετών απαγορεύονται""posted in Περί αυτοκίνησης
Όλοι οι Βλαμμένοι της Ευρώπης στο Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζουν.
-
RE: Opel Corsa D - Δεν παίρνει μπρος όταν είναι ζεστόposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Δες θερμοστάτη, κύκλωμα ψύξης για τυχόν βούλωμα και αισθητήρα θερμοκρασίας και αέρα.Μοιάζει να μη λειτουργεί καλά το κύκλωμα ψύξης οπότε ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου σε βάζει σε safe mode μέχρι να πέσει η θερμοκρασία.
-
RE: Toyota IQposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχεις εντοπίσει συγκεκριμένο σημείο;που ακούγεται πιο έντονα;;
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@giorgosd-0 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Σε περίπτωση που αμάξι διπλού καυσίμου μιζαρει και δεν παίρνει τι κοιτάζουμε ;
Αισθητήρας εκκεντροφόρου, Στροφαλου δουλεύουν κανονικά , μπαταρία καλή , πίεση η αντλία σηκώνει .
Έχει αλλαχτεί και σωληνάκι καυσίμου (όχι επιστροφής ) .
Ο μάστορας δεν μπορεί να βρει λύση .
Θα αποσυνδεθεί το υγραέριο, να δοκιμαστεί .
Το αμάξι δούλευε τέλεια και στα 2 καύσιμα μετά τη αλλαγή στο σωληνάκι καυσίμου + φίλτρο καυσίμου.
Η διάγνωση δεν βγάζει σφάλμα , και η αντλία ακούγεται κανονικά .
Στο υγραέριο εάν το βάλεις παίρνει εμπρός .Αντλία βενζίνης.
Έχει αλλαχτεί ολόκληρη μαζί και τα σωληνάκια καυσίμου και το φίλτρο εξωτερικό .
Αρκεί ένα γέμισμα με κακή βενζίνη να στη χαλάσει, ειδικά επαρχία με βενζινάδικα που έχουν παλιές δεξαμενές.