
40-45 χρόνια βλέπω Lada Niva στο δρόμο, πρώτη φορά όμως βλέπω 5πορτο..

40-45 χρόνια βλέπω Lada Niva στο δρόμο, πρώτη φορά όμως βλέπω 5πορτο..
Εντυπωσιακό! Φαντάσου να μην υπήρχε και η κραιπάλη του Σαββάτου, στη Σούδα θα είχες φθάσει
@georgemit said in Renault Clio VI:
Καλά το clio 1 παίζει να ήταν και το ομορφότερο όλων των γενεών.
Στή σύγκριση με το clio VI στα μάτια σίγουρα φαίνεται πιο όμορφο, 35 χρόνια μετά.
Μου άρεσε πολύ και το clio S.
Πόσο δίκιο έχεις. To Clio S σε μαύρο ήταν το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο το 1995, με αυτό αγάπησα τη Renault. 20 χρόνια μετά αγόρασα το Clio III RS facelift, στα όνειρά μου όμως βλέπω ακόμα το S (των 80 ίππων) και όχι το RS (των 203 ίππων). Πανέμορφο τότε και διαχρονικό
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ
Γάμος στον Άγιο Κωνσταντίνο της Γλυφάδας και στο προαύλιο του ναού ήταν Έκθεση της Γενεύης: McLaren, Ferrari, Maybach αλλά το νυφικό όχημα τα τσαγιάζει όλα!
ΥΓ. Η Rolls Royce δεν πρόλαβε να μπει και διπλοπάρκαρε έξω από το Public.
Στις 8μιση το βράδυ όλα αυτά ήταν παρκαρισμένα έξω από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια στο Σύνταγμα, μαζί με μία πολύ καλά συντηρημένη BMW 635 τουλάχιστον 40 ετών
https://www.autoblog.gr/2025/09/22/apeviose-o-pateras-tou-mazda-mx-5-tom-matano/
Για αρκετούς εδώ μέσα πρέπει να ήταν ο κορυφαίος των κορυφαίων, μας χάρισε το ομορφότερο και πιο ισορροπημένο μικρό προσιτό σπορ αυτοκίνητο.
RIP
70 άλογα το 1,1 με τίποτα..
Σε ένα τέτοιο πράσινο έμαθα να οδηγώ, εξ αιτίας του λάτρεψα δια παντός τα γαλλικά αυτοκίνητα και έμαθα να αποδέχομαι τις ιδιοτροπίες τους.
Και δεν ειναι GSA, αλλά σκέτο GS, ίσως Special
Εγώ το πήγα ακόμα παραπέρα, δεν έχω κόλλημα με τις μάρκες αλλά με τα μοντέλα:
2 Renault Clio (I-III)
2 VW Golf IV (1,4 και GTi)
3 Mazda MX5 NBfl (και τα 3 1600αρια..)
2 Seat Leon (Ι-ΙΙ)
και για ξεκάρφωμα 1 Alfa 147 που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναγοράσω ιταλικό, 1 Volvo V40, και τέλος 1 Peugeot 207 RC με το οποίο ξεπέρασα μεν την προ 25ετιας τραυματική εμπειρία της 147 και πλέον το έχω ρίξει στα φάρμακα με δαύτο
@zithos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Η ένεση στο λάστιχο για να βουλωθεί μια τρύπα πόσο κοστίζει?
2 φορές τις τελευταίες 15 ημέρες χρειάσθηκε να επισκευάσω ισάριθμα λάστιχα από βίδες/πρόκες, σε πολύ γνωστό βουλκανιζατέρ στο Περιστέρι χρησιμοποιήσαν μπάλωμα από μέσα (μανιτάρι το λένε στο χώρο τους) και στοίχισε 15€ έκαστο (και 15 λεπτά δουλειά χωρίς αναμονές)
Εγώ το πήγα ακόμα παραπέρα, δεν έχω κόλλημα με τις μάρκες αλλά με τα μοντέλα:
2 Renault Clio (I-III)
2 VW Golf IV (1,4 και GTi)
3 Mazda MX5 NBfl (και τα 3 1600αρια..)
2 Seat Leon (Ι-ΙΙ)
και για ξεκάρφωμα 1 Alfa 147 που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναγοράσω ιταλικό, 1 Volvo V40, και τέλος 1 Peugeot 207 RC με το οποίο ξεπέρασα μεν την προ 25ετιας τραυματική εμπειρία της 147 και πλέον το έχω ρίξει στα φάρμακα με δαύτο
τη περασμενη Κυριακη το μεσημερι ανεβαινε την Πετρουπολη ενα λευκο Qhasqai που τοσο λασπωμενο μπροστα δεν εχω ξαναδει, με σιδερενιες ζαντες. Εσυ ησουν? Γυρνωντας απο Πελοποννησο? Με το που το ειδα σκεφτηκα οτι πρεπει να ειναι το παλικαρι που κανει κανο καγιακ και γυρναει την Ελλαδα και το απολαμβανει
Η σύγκριση δεν έχει νόημα, εντελώς άλλη κατηγορία το Clio και άλλη το 308.
Το Clio πάντα μου άρεσε (κατείχα το Ι και το ΙΙΙ και ψήνομαι για το V), στο καινούριο όμως δεν μου αρέσουν καθόλου τα πίσω φωτιστικά του. Κατά τα λοιπά, τα σπάει.
@dettol said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
@mariosmx5 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
τη σειρά αυή δεν την είχα ακούσει, γυρίζεται στην Αθήνα γιατί μοιάζει με τη Τεχεράνη ή γιατί η πλοκή σεναριακά εξελίσσεται και στη Αθήνα?
δεν θελω να σε στενοχωρησω, αλλα μαντεψε
Όχι δεν έχω πρόβλημα, εξάλλου έχω δει πολλές ταινίες του Faradi που διαδραματίζονται στο Ιραν, και από τα πρώτα που είχα παρατηρήσει ήταν πόσο πολύ μοιάζει ο αστικός ιστός των 2 πρωτευουσών, με μόνη διαφορά ότι εκεί έχει μόνο Peugeot στους δρόμους
τη σειρά αυτή δεν την είχα ακούσει, γυρίζεται στην Αθήνα γιατί μοιάζει με τη Τεχεράνη ή γιατί η πλοκή σεναριακά εξελίσσεται και στη Αθήνα?
@alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:
@mariosmx5 said in Τι περιμένουμε;:
@a-d-p said in Τι περιμένουμε;:
@mariosmx5 said in Τι περιμένουμε;:
@alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:
Εχει πολλά χλμ? Δεν τα θελουν με πολλά χλμ , γιατι ξερουν οτι θα βγαλει ζημιες .
65.500 χλμ...
Δεν έχεις ανεβάσει εδώ την αγγελία;
Όχι
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/53016901-peugeot-207
Πολυ καλο φαινεται , χωρις καμια εμφανη φθορα και εχει και λιγα χλμ. Αλλά το δινεις λιγο ακριβα . Αν πεσεις κοντα στα 7 θα φυγει πιστευω . Α και τα τελη κυκλ ειναι 280, οχι 260 €
Ποσα κοστισε η επισκευη και τι περιελαμβανε ?
Θα τα μεταφέρω όπως μου τα σημείωσε το συνεργείο:
Eπισκευάσθηκαν/αλλάχθηκαν/έγιναν εργασίες:
Καπάκι κεφαλής
Φρέζα βαλβιδών
Αντικατάσταση οδηγών
Πλάνη κεφαλής
Αντικατάσταση τσιμουχάκια
Eνισχυμένη Φλάντζα κεφαλής
Ελατήρια πιστονιών
Γνήσια Μέταλλα μπιελλών
Χόνιγκ στους κυλίνδρους
Εφαρμογή στα έμβολα με την καθορισμένη ανοχή που πρέπει
Καθαρισμός μπεκ καυσίμων
Σωληνάκι υψηλής πίεσης τουρμπίνας
Αντικατάσταση Βιδών κεφαλής
1600 ευρώ
@a-d-p said in Τι περιμένουμε;:
@mariosmx5 said in Τι περιμένουμε;:
@alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:
Εχει πολλά χλμ? Δεν τα θελουν με πολλά χλμ , γιατι ξερουν οτι θα βγαλει ζημιες .
65.500 χλμ...
Δεν έχεις ανεβάσει εδώ την αγγελία;
Όχι
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/53016901-peugeot-207
@alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:
Εχει πολλά χλμ? Δεν τα θελουν με πολλά χλμ , γιατι ξερουν οτι θα βγαλει ζημιες .
65.500 χλμ...
Εγώ περιμένω να έρθει κανείς χριστιανός να αγοράσει το 207 le mans που πουλάω, ειδικά τώρα που φτιάχθηκε το μοτέρ που έκαιγε περισσότερο λάδι απο βενζίνη, για να βγω στην αγορά να αγοράσω κανά renault (ή ξανά miata) 15-20ετίας. Προσγειωμένα όνειρα, αν και είναι πιο πιθανό το Chaos να βγει στη παραγωγή από το να πουληθεί το 207