Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 54
    • Best 22
    • Groups 0

    mariosmx5

    @mariosmx5

    50
    Reputation
    9
    Profile views
    54
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mariosmx5 Unfollow Follow

    Best posts made by mariosmx5

    • RE: Carspotting [#8]

      lada niva 5d.jpg

      40-45 χρόνια βλέπω Lada Niva στο δρόμο, πρώτη φορά όμως βλέπω 5πορτο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Πρόεδρος του Εδεσσαικού?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • RE: Carspotting [#8]

      Aston Martin.jpg

      Χθες το πρωι, στη Νεα Σμυρνη (Λ.Συγγρου)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: Carspotting [#8]

      db9.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: Χερσόνησος Κυνόσουρα, το νεκροταφείο πλοίων 15-3-2026

      Εντυπωσιακό! Φαντάσου να μην υπήρχε και η κραιπάλη του Σαββάτου, στη Σούδα θα είχες φθάσει

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      M
      mariosmx5
    • RE: Renault Clio VI

      @georgemit said in Renault Clio VI:

      Καλά το clio 1 παίζει να ήταν και το ομορφότερο όλων των γενεών.
      Στή σύγκριση με το clio VI στα μάτια σίγουρα φαίνεται πιο όμορφο, 35 χρόνια μετά.
      Μου άρεσε πολύ και το clio S.

      Πόσο δίκιο έχεις. To Clio S σε μαύρο ήταν το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο το 1995, με αυτό αγάπησα τη Renault. 20 χρόνια μετά αγόρασα το Clio III RS facelift, στα όνειρά μου όμως βλέπω ακόμα το S (των 80 ίππων) και όχι το RS (των 203 ίππων). Πανέμορφο τότε και διαχρονικό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • RE: CarTalk.gr

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ
      Γάμος στον Άγιο Κωνσταντίνο της Γλυφάδας και στο προαύλιο του ναού ήταν Έκθεση της Γενεύης: McLaren, Ferrari, Maybach αλλά το νυφικό όχημα τα τσαγιάζει όλα!
      ΥΓ. Η Rolls Royce δεν πρόλαβε να μπει και διπλοπάρκαρε έξω από το Public.

      https://www.facebook.com/share/p/kKFUhdSMVRVV5tL3/

      Στις 8μιση το βράδυ όλα αυτά ήταν παρκαρισμένα έξω από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια στο Σύνταγμα, μαζί με μία πολύ καλά συντηρημένη BMW 635 τουλάχιστον 40 ετών

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      https://www.autoblog.gr/2025/09/22/apeviose-o-pateras-tou-mazda-mx-5-tom-matano/

      Για αρκετούς εδώ μέσα πρέπει να ήταν ο κορυφαίος των κορυφαίων, μας χάρισε το ομορφότερο και πιο ισορροπημένο μικρό προσιτό σπορ αυτοκίνητο.
      RIP

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      70 άλογα το 1,1 με τίποτα..

      Σε ένα τέτοιο πράσινο έμαθα να οδηγώ, εξ αιτίας του λάτρεψα δια παντός τα γαλλικά αυτοκίνητα και έμαθα να αποδέχομαι τις ιδιοτροπίες τους.

      Και δεν ειναι GSA, αλλά σκέτο GS, ίσως Special

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;

      Εγώ το πήγα ακόμα παραπέρα, δεν έχω κόλλημα με τις μάρκες αλλά με τα μοντέλα:
      2 Renault Clio (I-III)
      2 VW Golf IV (1,4 και GTi)
      3 Mazda MX5 NBfl (και τα 3 1600αρια..)
      2 Seat Leon (Ι-ΙΙ)
      και για ξεκάρφωμα 1 Alfa 147 που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναγοράσω ιταλικό, 1 Volvo V40, και τέλος 1 Peugeot 207 RC με το οποίο ξεπέρασα μεν την προ 25ετιας τραυματική εμπειρία της 147 και πλέον το έχω ρίξει στα φάρμακα με δαύτο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5

    Latest posts made by mariosmx5

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @zithos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Η ένεση στο λάστιχο για να βουλωθεί μια τρύπα πόσο κοστίζει?

      2 φορές τις τελευταίες 15 ημέρες χρειάσθηκε να επισκευάσω ισάριθμα λάστιχα από βίδες/πρόκες, σε πολύ γνωστό βουλκανιζατέρ στο Περιστέρι χρησιμοποιήσαν μπάλωμα από μέσα (μανιτάρι το λένε στο χώρο τους) και στοίχισε 15€ έκαστο (και 15 λεπτά δουλειά χωρίς αναμονές)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mariosmx5
    • RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;

      Εγώ το πήγα ακόμα παραπέρα, δεν έχω κόλλημα με τις μάρκες αλλά με τα μοντέλα:
      2 Renault Clio (I-III)
      2 VW Golf IV (1,4 και GTi)
      3 Mazda MX5 NBfl (και τα 3 1600αρια..)
      2 Seat Leon (Ι-ΙΙ)
      και για ξεκάρφωμα 1 Alfa 147 που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναγοράσω ιταλικό, 1 Volvo V40, και τέλος 1 Peugeot 207 RC με το οποίο ξεπέρασα μεν την προ 25ετιας τραυματική εμπειρία της 147 και πλέον το έχω ρίξει στα φάρμακα με δαύτο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariosmx5
    • RE: Λεωνίδιο- Πούλιθρα- Φωκιανό 17-5-2026

      τη περασμενη Κυριακη το μεσημερι ανεβαινε την Πετρουπολη ενα λευκο Qhasqai που τοσο λασπωμενο μπροστα δεν εχω ξαναδει, με σιδερενιες ζαντες. Εσυ ησουν? Γυρνωντας απο Πελοποννησο? Με το που το ειδα σκεφτηκα οτι πρεπει να ειναι το παλικαρι που κανει κανο καγιακ και γυρναει την Ελλαδα και το απολαμβανει

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      M
      mariosmx5
    • RE: Renault Clio VI

      Η σύγκριση δεν έχει νόημα, εντελώς άλλη κατηγορία το Clio και άλλη το 308.

      Το Clio πάντα μου άρεσε (κατείχα το Ι και το ΙΙΙ και ψήνομαι για το V), στο καινούριο όμως δεν μου αρέσουν καθόλου τα πίσω φωτιστικά του. Κατά τα λοιπά, τα σπάει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]

      @dettol said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:

      @mariosmx5 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:

      τη σειρά αυή δεν την είχα ακούσει, γυρίζεται στην Αθήνα γιατί μοιάζει με τη Τεχεράνη ή γιατί η πλοκή σεναριακά εξελίσσεται και στη Αθήνα?

      δεν θελω να σε στενοχωρησω, αλλα μαντεψε 🙂

      Όχι δεν έχω πρόβλημα, εξάλλου έχω δει πολλές ταινίες του Faradi που διαδραματίζονται στο Ιραν, και από τα πρώτα που είχα παρατηρήσει ήταν πόσο πολύ μοιάζει ο αστικός ιστός των 2 πρωτευουσών, με μόνη διαφορά ότι εκεί έχει μόνο Peugeot στους δρόμους

      posted in Αντίλογος
      M
      mariosmx5
    • RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]

      τη σειρά αυτή δεν την είχα ακούσει, γυρίζεται στην Αθήνα γιατί μοιάζει με τη Τεχεράνη ή γιατί η πλοκή σεναριακά εξελίσσεται και στη Αθήνα?

      posted in Αντίλογος
      M
      mariosmx5
    • RE: Τι περιμένουμε;

      @alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:

      @mariosmx5 said in Τι περιμένουμε;:

      @a-d-p said in Τι περιμένουμε;:

      @mariosmx5 said in Τι περιμένουμε;:

      @alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:

      Εχει πολλά χλμ? Δεν τα θελουν με πολλά χλμ , γιατι ξερουν οτι θα βγαλει ζημιες .

      65.500 χλμ...

      Δεν έχεις ανεβάσει εδώ την αγγελία;

      Όχι

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/53016901-peugeot-207

      Πολυ καλο φαινεται , χωρις καμια εμφανη φθορα και εχει και λιγα χλμ. Αλλά το δινεις λιγο ακριβα . Αν πεσεις κοντα στα 7 θα φυγει πιστευω . Α και τα τελη κυκλ ειναι 280, οχι 260 €
      Ποσα κοστισε η επισκευη και τι περιελαμβανε ?

      Θα τα μεταφέρω όπως μου τα σημείωσε το συνεργείο:

      Eπισκευάσθηκαν/αλλάχθηκαν/έγιναν εργασίες:
      Καπάκι κεφαλής
      Φρέζα βαλβιδών
      Αντικατάσταση οδηγών
      Πλάνη κεφαλής
      Αντικατάσταση τσιμουχάκια
      Eνισχυμένη Φλάντζα κεφαλής
      Ελατήρια πιστονιών
      Γνήσια Μέταλλα μπιελλών
      Χόνιγκ στους κυλίνδρους
      Εφαρμογή στα έμβολα με την καθορισμένη ανοχή που πρέπει
      Καθαρισμός μπεκ καυσίμων
      Σωληνάκι υψηλής πίεσης τουρμπίνας
      Αντικατάσταση Βιδών κεφαλής

      1600 ευρώ

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • RE: Τι περιμένουμε;

      @a-d-p said in Τι περιμένουμε;:

      @mariosmx5 said in Τι περιμένουμε;:

      @alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:

      Εχει πολλά χλμ? Δεν τα θελουν με πολλά χλμ , γιατι ξερουν οτι θα βγαλει ζημιες .

      65.500 χλμ...

      Δεν έχεις ανεβάσει εδώ την αγγελία;

      Όχι

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/53016901-peugeot-207

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • RE: Τι περιμένουμε;

      @alexandros-k said in Τι περιμένουμε;:

      Εχει πολλά χλμ? Δεν τα θελουν με πολλά χλμ , γιατι ξερουν οτι θα βγαλει ζημιες .

      65.500 χλμ...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • RE: Τι περιμένουμε;

      Εγώ περιμένω να έρθει κανείς χριστιανός να αγοράσει το 207 le mans που πουλάω, ειδικά τώρα που φτιάχθηκε το μοτέρ που έκαιγε περισσότερο λάδι απο βενζίνη, για να βγω στην αγορά να αγοράσω κανά renault (ή ξανά miata) 15-20ετίας. Προσγειωμένα όνειρα, αν και είναι πιο πιθανό το Chaos να βγει στη παραγωγή από το να πουληθεί το 207

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      M
      mariosmx5
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr