Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 5
    • Groups 0

    Doukas 0

    @Doukas 0

    8
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Doukas 0 Unfollow Follow

    Best posts made by Doukas 0

    • RE: Χειρότερα αυτοκίνητα

      Καταπληκτικό topic.
      Για εμένα, αυτά που μου έρχονται άμεσα στο νου, είναι τα εξής (όλα καλοσυντηρημένα και "μαμά"):

      1. Opel Corsa B, του 1995, 1.2 45PS. Εντελώς βασικό. Πολύ αργό, ασαφές τιμόνι και κιβώτιο, μέτρια οδική συμπεριφορά. Το αγόρασε καινούργιο πατέρας για το γιο του "για να μην τρέχει"... Θα μπορούσε κάλλιστα να έχει πάρει ένα 106 1.1 ή Clio 1.2 της εποχής, Fiesta, Punto κτλ. Σε σχέση με αυτό, το Clio 1.4 που είχα τότε (και έχω ακόμη) φαντάζε GT μπροστά του. Πάντως ήταν σχετικά οικονομικό, ήταν ευρύχωρο, είχε καλή ποιότητα (και ωραίο, μπάσο ήχο από την εξάτμιση, παραδόξως...).
      1. Hyundai Accent 1.3 mk2 84PS του 2001. Όλα στο περίπου. Θορυβώδης κινητήρας, μέτριες επιδόσεις, ασαφές κιβώτιο και τιμόνι, μέτρια οδική συμπεριφορά.
      2. Audi 80 1.6 72PS του 1992 (αυγό). Εντελώς άκυρο μοτέρ για τέτοιο αμάξωμα. Ασαφές τιμόνι. Κατά τα λοιπά ήταν καλοφτιαγμένο, άνετο και ασφαλές. Όταν αργότερα κυκλοφόρησε με μοτέρ 1.6 100PS πρέπει να μεταμορφώθηκε.
      3. Opel Corsa D 1.3 Diesel 95PS του 2012. Tο είχα 6 έτη ως εταιρικό. Θόρυβος από το μοτέρ, κουραστικό σε ταξίδι. Μέτριο καλοριφέρ και κλιματιστικό. Μέτριο κιβώτιο. Σχετικά άνετο αλλά αρκετά μαλακό. Αξιόπιστο όμως, σβέλτο και πολύ οικονομικό. Δε μου έλειψε πότε αφότου το επέστρεψα.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @nickthetrib said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @doukas-0 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια, αρκετοί κατασκευαστές δε χρησιμοποιούν πλεόν ασφαιρικό κρύσταλλο εξωτερικού καθρέπτη στην πλευρά του οδηγού (με την κατακόρυφη γραμμή), το οποίο βοηθά αρκετά στις νεκρές γωνίες (βλ. εικόνα για σύγκριση): e85134f0-f0b4-43d9-9e24-da7465d311f8-image.png
      Πχ, τα παλιότερα PSA, Toyota, Seat, Skoda το είχαν στάνταρ (από VAG, μόνον η VW και Audi το διατηρούν), πλέον δεν το έχουν. Λόγοι κόστους άραγε;

      Αφού πλέον παίζει η ένδειξη για όχημα στην νεκρή γωνία!
      Θα σου δώσουν τσάμπα το ασφαιρικό κρύσταλλο???
      Πλήρωσε για την ένδειξη σε παρακαλώ!
      Πλάκα πλάκα δεν ξέρω αν έχει μπει στα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, οπότε το ασφαιρικό κρύσταλλο θεωρητικά δεν χρειάζεται.

      Σωστός, μολαταυτα οι εταιρεις που ανέφερα το κατηργησαν προτού βγουν τα blind spot warning. Οι πιο premium πάντως το διατηρούν, ακόμη κ αν έχουν κάνει και Blind spot στον εξοπλισμό. Κριμα πάντως, γτ το θεωρω αρκετά χρήσιμο και εξυπηρετικό (εχω αυτοκίνητα με και χωρίς τετοιο τζαμακι, και η αλήθεια είναι οτι κάνει δουλειά στο ενα).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Παρατήρησα στις φωτογραφίες εκκλησάκι στο σημείο του δυστυχήματος. Όντως λοιπόν το σημείο έχει κακό παρελθόν.
      Δε μπορώ να διανοηθώ πόσο βίαιο και φρικιαστικό είναι να ζει κανείς κάτι τέτοιο (είτε όταν είναι τα τελευταία κλάσματα ζωής του, είτε εάν επιβιώσει - το σοκ δε νομίζω πως ξεπερνιέται).
      Το Αβενσις έγινε κομμάτια, το μπλε (Χιουντάι μαλλον) έγινε πίτα κάτω από τη νταλίκα, μόνο όσοι ήταν στο XC40 είχαν καλύτερη τύχη.
      Αν είδαν τη νταλίκα τελευταία στιγμή διπλωμένη μπροστά τους πάνω στη στροφή, και με 50 να πήγαιναν, σωτηρία δε θα είχαν οι δύστυχοι.
      Πόσο κρίμα ρε γμτ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Χειρότερα αυτοκίνητα

      @fanis75 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      @doukas-0 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      1. Audi 80 1.6 72PS του 1992 (αυγό). Εντελώς άκυρο μοτέρ για τέτοιο αμάξωμα. Ασαφές τιμόνι. Κατά τα λοιπά ήταν καλοφτιαγμένο, άνετο και ασφαλές. Όταν αργότερα κυκλοφόρησε με μοτέρ 1.6 100PS πρέπει να μεταμορφώθηκε.

      Είχα οδηγήσει κάποτε το ίδιο, αλλά σε 1.8 quattro (με τα 112ps) και φουλ εξοπλισμό (διαστημόπλοιο τότε) και είχα πάθει σοκ από το πόσο καλό ήταν!! Βέβαια δεν είχα οδηγήσει και τίποτε φοβερά αυτοκίνητα μέχρι τότε και η διαφορά ήταν χαοτική. Το 1.6 με τα 70-75ps, το είχα δοηγήσει πολύ και ήταν τάφος με άθλιο τιμόνι (απλό μηχανικό), όπως λες χάλι μαύρο!

      Αυτό που είχα οδηγήσει ήταν το φέισλιφτ, Φάνη, που είχε υδραυλικό τιμόνι. Μου έχει μείνει αξέχαστο το ποσό τζόγο είχε (και υποτίθεται πως ήταν φροντισμένο).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Περί παρκαρίσματων

      Πρέπει να είναι μελος του φόρουμ:
      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0

    Latest posts made by Doukas 0

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @omikrositalofilos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @doukas-0 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Falken Sincera SN110

      Τα ειχα δει απο κοντα σε εκθεση, δε μου αρεσαν καθολου στο μαγουλο τους ουτε και στην μυρωδια τους, καταλαβες τι εννοω, μυριζε σκληρη γομα. Γομα διαρκειας. Το μαγουλο τους ειναι 10 φορες πιο σκληρο απο τα T005, αλλα ας το αποδεκτο αυτο αρκει να εχουν γραμμικοτητα στο φρενο, αυτο με αγχωνει

      Αυτό που μπορώ να πω ειναι οτι μαλλον φρενάρουν καλύτερα απο τα Dunlop, γτ το ABS επεμβαίνει πιο σπάνια. Δε μπορώ να τα συγκρίνω απευθείας με τα Τ005, γτ ενώ έχω πολύ καλή άποψη γι αυτα, τα φορούσα σε αλλο όχημα. Σε στροφές πάντως που τα ζόρισα το καλοκαίρι, τα SN110 έδειξαν πολύ καλή συμπεριφορά (παρα τα 30.000 χλμ τους).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @omikrositalofilos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Καλημερα παιδια, υπαρχει πιθανοτητα να ξαναβγουν TURANZA T005 σε 14αρα ζαντα. Διοτι ειμαι σε απογνωση, η θα συνεχισω να τα οδηγω μεχρι να το διπλωσω ή θα πρεπει να βρω μια λυση. Μεχρι στιγμης κανενα λαστιχο στις 14 ιντζες δε με εχει ικανοποιησει, ιδιαιτερα στο φρεναρισμα σε αυτοκινητο ανευ ABS. Μονο τα T005 μπορεις να τα ελεγξεις με αυτη την απαιχτη γραμμικοτητα τους.
      Σε μικρες διαστασεις εχω δοκιμασει
      Energy (saver/saver+)
      Toyo nanoenergy
      Sport contact 5
      Petlas (Petras) not elegant at all.
      Και αλλα.
      Τ005 δεν ειναι κανενα...

      Σε 185/60/14 είχα τα Dunlop Street Response. Είχα μείνει ικανοποιημένος από αντοχή και απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο. Αντικατασταθηκαν απο τα νεωτέρας γενιάς Falken Sincera SN110, τα οποία έχουν παρόμοια χάραξη. Από απόδοση και αντοχή μου φαίνονται εξίσου καλά, είναι όμως σαφώς ανώτερα σε άνεση και θόρυβο κύλισης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Διακοπές κατά επιτάχυνση Renault Megane 1

      Ποιον κινητήρα έχει το αυτοκίνητο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @nickthetrib said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @doukas-0 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια, αρκετοί κατασκευαστές δε χρησιμοποιούν πλεόν ασφαιρικό κρύσταλλο εξωτερικού καθρέπτη στην πλευρά του οδηγού (με την κατακόρυφη γραμμή), το οποίο βοηθά αρκετά στις νεκρές γωνίες (βλ. εικόνα για σύγκριση): e85134f0-f0b4-43d9-9e24-da7465d311f8-image.png
      Πχ, τα παλιότερα PSA, Toyota, Seat, Skoda το είχαν στάνταρ (από VAG, μόνον η VW και Audi το διατηρούν), πλέον δεν το έχουν. Λόγοι κόστους άραγε;

      Αφού πλέον παίζει η ένδειξη για όχημα στην νεκρή γωνία!
      Θα σου δώσουν τσάμπα το ασφαιρικό κρύσταλλο???
      Πλήρωσε για την ένδειξη σε παρακαλώ!
      Πλάκα πλάκα δεν ξέρω αν έχει μπει στα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, οπότε το ασφαιρικό κρύσταλλο θεωρητικά δεν χρειάζεται.

      Σωστός, μολαταυτα οι εταιρεις που ανέφερα το κατηργησαν προτού βγουν τα blind spot warning. Οι πιο premium πάντως το διατηρούν, ακόμη κ αν έχουν κάνει και Blind spot στον εξοπλισμό. Κριμα πάντως, γτ το θεωρω αρκετά χρήσιμο και εξυπηρετικό (εχω αυτοκίνητα με και χωρίς τετοιο τζαμακι, και η αλήθεια είναι οτι κάνει δουλειά στο ενα).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια, αρκετοί κατασκευαστές δε χρησιμοποιούν πλεόν ασφαιρικό κρύσταλλο εξωτερικού καθρέπτη στην πλευρά του οδηγού (με την κατακόρυφη γραμμή), το οποίο βοηθά αρκετά στις νεκρές γωνίες (βλ. εικόνα για σύγκριση): e85134f0-f0b4-43d9-9e24-da7465d311f8-image.png
      Πχ, τα παλιότερα PSA, Toyota, Seat, Skoda το είχαν στάνταρ (από VAG, μόνον η VW και Audi το διατηρούν), πλέον δεν το έχουν. Λόγοι κόστους άραγε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Παρατήρησα στις φωτογραφίες εκκλησάκι στο σημείο του δυστυχήματος. Όντως λοιπόν το σημείο έχει κακό παρελθόν.
      Δε μπορώ να διανοηθώ πόσο βίαιο και φρικιαστικό είναι να ζει κανείς κάτι τέτοιο (είτε όταν είναι τα τελευταία κλάσματα ζωής του, είτε εάν επιβιώσει - το σοκ δε νομίζω πως ξεπερνιέται).
      Το Αβενσις έγινε κομμάτια, το μπλε (Χιουντάι μαλλον) έγινε πίτα κάτω από τη νταλίκα, μόνο όσοι ήταν στο XC40 είχαν καλύτερη τύχη.
      Αν είδαν τη νταλίκα τελευταία στιγμή διπλωμένη μπροστά τους πάνω στη στροφή, και με 50 να πήγαιναν, σωτηρία δε θα είχαν οι δύστυχοι.
      Πόσο κρίμα ρε γμτ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Περί παρκαρίσματων

      Πρέπει να είναι μελος του φόρουμ:
      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Χειρότερα αυτοκίνητα

      @fanis75 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      @doukas-0 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      1. Audi 80 1.6 72PS του 1992 (αυγό). Εντελώς άκυρο μοτέρ για τέτοιο αμάξωμα. Ασαφές τιμόνι. Κατά τα λοιπά ήταν καλοφτιαγμένο, άνετο και ασφαλές. Όταν αργότερα κυκλοφόρησε με μοτέρ 1.6 100PS πρέπει να μεταμορφώθηκε.

      Είχα οδηγήσει κάποτε το ίδιο, αλλά σε 1.8 quattro (με τα 112ps) και φουλ εξοπλισμό (διαστημόπλοιο τότε) και είχα πάθει σοκ από το πόσο καλό ήταν!! Βέβαια δεν είχα οδηγήσει και τίποτε φοβερά αυτοκίνητα μέχρι τότε και η διαφορά ήταν χαοτική. Το 1.6 με τα 70-75ps, το είχα δοηγήσει πολύ και ήταν τάφος με άθλιο τιμόνι (απλό μηχανικό), όπως λες χάλι μαύρο!

      Αυτό που είχα οδηγήσει ήταν το φέισλιφτ, Φάνη, που είχε υδραυλικό τιμόνι. Μου έχει μείνει αξέχαστο το ποσό τζόγο είχε (και υποτίθεται πως ήταν φροντισμένο).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • RE: Χειρότερα αυτοκίνητα

      Καταπληκτικό topic.
      Για εμένα, αυτά που μου έρχονται άμεσα στο νου, είναι τα εξής (όλα καλοσυντηρημένα και "μαμά"):

      1. Opel Corsa B, του 1995, 1.2 45PS. Εντελώς βασικό. Πολύ αργό, ασαφές τιμόνι και κιβώτιο, μέτρια οδική συμπεριφορά. Το αγόρασε καινούργιο πατέρας για το γιο του "για να μην τρέχει"... Θα μπορούσε κάλλιστα να έχει πάρει ένα 106 1.1 ή Clio 1.2 της εποχής, Fiesta, Punto κτλ. Σε σχέση με αυτό, το Clio 1.4 που είχα τότε (και έχω ακόμη) φαντάζε GT μπροστά του. Πάντως ήταν σχετικά οικονομικό, ήταν ευρύχωρο, είχε καλή ποιότητα (και ωραίο, μπάσο ήχο από την εξάτμιση, παραδόξως...).
      1. Hyundai Accent 1.3 mk2 84PS του 2001. Όλα στο περίπου. Θορυβώδης κινητήρας, μέτριες επιδόσεις, ασαφές κιβώτιο και τιμόνι, μέτρια οδική συμπεριφορά.
      2. Audi 80 1.6 72PS του 1992 (αυγό). Εντελώς άκυρο μοτέρ για τέτοιο αμάξωμα. Ασαφές τιμόνι. Κατά τα λοιπά ήταν καλοφτιαγμένο, άνετο και ασφαλές. Όταν αργότερα κυκλοφόρησε με μοτέρ 1.6 100PS πρέπει να μεταμορφώθηκε.
      3. Opel Corsa D 1.3 Diesel 95PS του 2012. Tο είχα 6 έτη ως εταιρικό. Θόρυβος από το μοτέρ, κουραστικό σε ταξίδι. Μέτριο καλοριφέρ και κλιματιστικό. Μέτριο κιβώτιο. Σχετικά άνετο αλλά αρκετά μαλακό. Αξιόπιστο όμως, σβέλτο και πολύ οικονομικό. Δε μου έλειψε πότε αφότου το επέστρεψα.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      Doukas 0
      Doukas 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr