Με τις πρόσφατες ομίχλες
Best posts made by elvet
-
RE: Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;
To πάσχα κανονικά πρέπει να το περάσουμε στο χωριό του otso, με τα μπαμπάτσικα πρόβατα (ποια αρνιά στη Ρούμελη!) των 28 κιλών στη σούβλα, μέσα στον λάκκο με τις κλιματσίδες. Αλλά, μας τρώει το φιλότιμο και θα πάμε στο χωριό με τους παππούδες...
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Όταν βλέπεις στην επικοινωνία αγγελίας Κύριος (Θανάσης, Μήτσος) καταλαβαίνεις ότι είναι α) μπάρμπας, β) άσχετος, γ) προβληματικός. Δηλαδή οι άλλοι που δεν βάζουν το κύριος μπροστά τί είναι bots?
-
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;
Κρήτη. Παραμένει κορυφαία επιλογή για διακοπές, γιατί έχει επιλογές για όλους.
Πειραιάς-Ηράκλειο 328ευρώ, 2 ενήλικες+2 παιδιά και αυτοκίνητο με επιστροφή (σαλόνι). Αδειο το ημερήσιο καράβι, ειδικά στην επιστροφή είχε το πολύ 40 αυτοκίνητα, πολύ άνετο το βαρετό ταξίδι.
Ολες οι βόρειες παραλίες γεμάτες, με πολύ κύμα και γενικά μιεχχ. Ολο το λιβυκό άδειο και υπέροχο. Τιμές στις ταβέρνες (στον Νότο και επιλεγμένα χωριά, με θεϊκό φαγητό) πολύ καλυτερες από αλλού και το φαγητό μια κατηγορία μόνο του. Το βασικό είναι ότι υπάρχουν ατέλειωτες επιλογές για κάθε γούστο, δραστηριότητα, βαλάντιο. Καλύτερα όχι Αύγουστο -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το Rav4 είναι hev 2,5L και ξεκινάει από τα 45k. Αυτό και το CRV είναι προφανώς μια κατηγορία μόνα τους. Φυσικά λοιπόν έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου αλλά ένεκα φορολογικού συστήματος αλλά και κόστους κτήσης είναι εκτός λογικού φάσματος για εμένα. Μακάρι να μπορούσα να πάρω οποιοδήποτε εκ.των δύο. Όμως εδώ μιλάμε για αυτά που ρεαλιστικά μπορούμε να αγοράσουμε, όχι για θεωρίες με αρκούδες.
TO RAV ξεκινάει από 38Κ. Εχουμε στην (ευρύτερη) οικογένεια ένα 4x4, αγορασμένο καινούργιο-43000. Μετά από 15Κ χιλιόμετρα έχει μέση κατανάλωση 5,8 lt/100 χλμ, με αρκετή Εθνική οδό (που ανεβάζει τον μέσο όρο) και πόλη επίσης όπου λειτουργεί κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας. Δεν υπάρχει αυτή η κατανάλωση, δεδομένου του μεγέθους και της ιπποδύναμης. Δεν βλέπω κάπου αρκούδες, ούτε θεωρίες
-
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
Προσωπικές επιλογές, κυρίως από τα 90ς, για την καλύτερη σχεδιαστική υλοποίηση ανά κατηγορία αμαξώματος.
Coupe
Cabrio
Station
Sedan
SUV-4x4
Hatchback
-
RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
Όπως προειπώθηκε. Εάν το νέο θα είναι το μεγάλο οικογενειακό και κάποιο από τα υπάρχοντα θα μείνει για 2ο αυτοκίνητο για μικρές αστικές διαδρομές, ασυζητητί να μείνει το swift. Η giulietta είναι euro 5 και έχει και αρκετά προβλήματα ποιότητας στο εσωτερικό (χερούλια, ταπετσαρίες, φουσκωμένα ταμπλώ) που σε βάθος χρόνου θα εμφανιστούν/ αυξηθούν. Τα πλεονεκτήματα της, χώροι, οδική συμπεριφορά, σε σ΄χεση με το swift, δεν θα φανούν στη χρήση που το θέλεις, ενώ τα μεινοεκτήματα (ακριβότερη συντήρηση) θα σου στοιχίσουν
-
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
@alekos86_eng said in Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design:
το 406 κουπε πολύ ωραίο, και η merc cabriolet.
Το Mazda όμως αν και με καμπύλες, δε βγάζει μια ισορροπία σε ντιζάιν. λίγο χύμα. το RX& & RX8 αξιζουνΣίγουρα τα γούστα είναι υποκειμενικά. Η διαχρονικότητα έχει να κάνει και με την απλότητα και τις καθαρές γραμμές. Τα φλύαρα σχέδια γερνάνε γρήγορα ή άσχημα. Χαρακτηριστικότερo παράδειγμα διαχρονικού σχεδίου (για εμένα) είναι το 406 coupe που έβαλα. Μπροστά έχει έναν προφυλακτήρα (απλό, απλούστατο, χωρίς σπασίματα, γωνίες, προεξοχές και δαντέλες), και 2 φώτα (απλά παραλληλόγραμμα, ομοιόμορφα), τίποτα άλλο, ούτε μάσκα! Εάν έβγαινε σήμερα, δεν θα το έλεγε κανείς παρωχημένο ή ρετρό, δες π.χ. το μπροστά μέρος των Tesla. Στην ίδια λογική θεωρώ το xedos 6 το αρμονικότερο sedan, απλό, λιτό και με αρμονικές καμπύλες. Στην ίδια λογική έχω σε εκτίμηση και το mx-6, μετά από 30 χρόνια δείχνει ακόμα μοντέρνο
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
@kkostask said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
Είμαι στην Μουδανίων προς Θεσσαλονίκη, κινούμαι αριστερά με 115, έχει αρκετή κίνηση και έρχεται ο πρώτος λεβεντομαλάκας της ημέρας με σχεδόν καινούργια c class και κολλάει. Κάνω δεξιά μόλις μπόρεσα γιατί είχαμε και πολλά sleeping beauties που πήγαιναν στη μεσαία με 80 και βλέπω μπροστά μου κόλλημα λόγω έργων. Ο λεβέντης πατάει φουλ γκάζι και μέχρι να πω «που πάει ο….» σκάει πίσω από ένα Μοντέο πρώτης γενιάς και αυτό σε ένα παλιό c5…..όλη η πλευρά του οδηγού διαλύθηκε αλλά το Μοντέο είδα μόνο τον προφυλακτήρα σπασμένο. Τουλάχιστον με προσπέρασε…..
Άλλο τεραστίων διαστάσεων ζώο διπλοπαρκάρει σε γωνία και το παρατάει. Το λεωφορείο όμως δεν χωρούσε….μετά από κανένα δεκάλεπτο έρχεται ο έτερος λεβέντης διαμαρτυρόμενος μάλιστα γιατί του κορνάραμε….πετάει και το κορυφαίο στον οδηγό του λεωφορείου «ας μη περνούσες από εδώ» και κρατούσαμε τον οδηγό του λεωφορείου γιατί πήγε να του ορμήξει.Και το σχετικό βίντεο:
link text
Latest posts made by elvet
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείς
@famas said in Posts προς Θεσσαλονικείς:
Είναι δύο μέρες τώρα που περνάω το πρωί από παλιά λαχαναγορά (Αυρηλιανής λέγεται η οδός) για να βγω Αγ. Δημητρίου και βλέπω πάνω στη στροφή αλλά και μέχρι το φανάρι παρκαρισμένα στα δεξιά ενώ δεν επιτρέπεται.
Η περιοχή έχει έντονη κίνηση και δημιουργείται συχνά μποτιλιάρισμα, πόσο δε όταν είναι και παρκαρισμένα παράνομα.
Στην επιστροφή βλέπω ΠΑΝΤΑ κλήσεις αλλά και βγαλμένες πινακίδες, σήμερα ειδικά έβλεπα και κατόχους των αυτοκινήτων να κοιτάνε απορημένοι τις κλήσεις. Αισθάνθηκα λίγο καλύτερα...Είχε κλήσεις και στα κάθετα παρκαρισμένα;
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
@kkostask said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
Είμαι στην Μουδανίων προς Θεσσαλονίκη, κινούμαι αριστερά με 115, έχει αρκετή κίνηση και έρχεται ο πρώτος λεβεντομαλάκας της ημέρας με σχεδόν καινούργια c class και κολλάει. Κάνω δεξιά μόλις μπόρεσα γιατί είχαμε και πολλά sleeping beauties που πήγαιναν στη μεσαία με 80 και βλέπω μπροστά μου κόλλημα λόγω έργων. Ο λεβέντης πατάει φουλ γκάζι και μέχρι να πω «που πάει ο….» σκάει πίσω από ένα Μοντέο πρώτης γενιάς και αυτό σε ένα παλιό c5…..όλη η πλευρά του οδηγού διαλύθηκε αλλά το Μοντέο είδα μόνο τον προφυλακτήρα σπασμένο. Τουλάχιστον με προσπέρασε…..
Άλλο τεραστίων διαστάσεων ζώο διπλοπαρκάρει σε γωνία και το παρατάει. Το λεωφορείο όμως δεν χωρούσε….μετά από κανένα δεκάλεπτο έρχεται ο έτερος λεβέντης διαμαρτυρόμενος μάλιστα γιατί του κορνάραμε….πετάει και το κορυφαίο στον οδηγό του λεωφορείου «ας μη περνούσες από εδώ» και κρατούσαμε τον οδηγό του λεωφορείου γιατί πήγε να του ορμήξει.Και το σχετικό βίντεο:
link text -
RE: Renault Clio IV
@a-d-p said in Renault Clio IV:
@ilias-a said in Renault Clio IV:
@ilias-a said in Renault Clio IV:
Το μακρινο 1987 ή το 1988 ειχα φορεσει το goodyear all weather της εποχης, σιγουρα το χειροτερο λαστιχο που εχω φορεσει ποτε σε αυτοκινητα μου, στο 5μηνο το πεταξα. Απο τοτε την goodyear την ειχα σβησει απο τις επιλογες μου για παντα.
Πριν 1,5 μηνα αγορασα ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο απο ενα φιλο και φοραει τα EfficientGrip Performance 2, 3 ετων με περιπου 25000km πανω τους, η πρωτη σκεψη ηταν μολις το παρω στα χερια μου αλλαζω λαστιχα, ε 1,5 μηνα μετα και 2000km οταν θα αλλαξω λαστιχα, αν τα πανε και ανεκτα σε μαλακο χιονι, τα ιδια θα βαλω.Οδηγούσες νόμιμα το 1987-88;.....σε είχα για μικρότερο
Τα είχε βάλει και ο πατέρας μου αυτά τα all wether..... μεγάλη αποτυχία αν θυμάμαι σωστά
Ηταν εκείνο με τα χαρακτηριστικά ρομβάκια στο πέλμα, ξεχώριζε από όλα τα άλλα στο σχέδιο. -
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
@otso said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
@elvet said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
@otso said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Πλακα κανω ρε συ , μην τσιμπησει κανας βορειος αλλα η ερωτικη πολη γλενταει ως αργα και κοιμουνται , η εχουν παει εκκλησια .
Με τον καιρό που έχει χθες δεν κυκλοφορεί κανένας. Ειδικά εμείς οι αδύνατοι μόνο με βάρη στις τσέπες από τα μποφόρ
Απ την τελευταια φωτογραφια που θυμαμαι μαλλον για δοκιμαστες αναρτησεων μηχανηματων εργων μου φανηκατε . Μονο ο Βασιλης διατηρει το εφηβικο του στυλ.
Μόνο με αυτοψία θα επικαιροποιήσεις τις μπερδεμένες καταγραφές σου. Τώρα θα σου έχουμε και μετρό
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
@otso said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Πλακα κανω ρε συ , μην τσιμπησει κανας βορειος αλλα η ερωτικη πολη γλενταει ως αργα και κοιμουνται , η εχουν παει εκκλησια .
Με τον καιρό που έχει χθες δεν κυκλοφορεί κανένας. Ειδικά εμείς οι αδύνατοι μόνο με βάρη στις τσέπες από τα μποφόρ
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
@otso said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
18.30 σήμερα στο ΜΟΝΕ για καφέ για να βρούμε και θέση. Ελπίζω οι θερμικοί να ήμαστε περισσότεροι από τους ηλεκτρικούς.
Oπα κατι μου λεει οτι εγινε ο Μανωλης ηλεκτρικος .
Αν πατε με το μετρο ολοι ηλεκτρικοι θα ειστε .O Μανώλης είναι θερμικός ακόμα και στα μάτια της κουζίνας.
Για να πάμε με το μετρό θα πρέπει να φτάσουμεμε κάποιον τρόπο στον κοντινότερο σταθμό, οπότε στην καλύτερη περίπτωση θα ήμαστε υβριδικοί (ηλεκτρικό+ diesel, ηλεκτρικό + πόδια) -
RE: Τρακαρισμένο αυτοκίνητο
Μου θυμίζιε πάρα πολύ ένα τέτοιο δημοσιογραφικό, ίδιο τρακάρισμα. Είχε γίνει συζήτηση κι εδώ https://forum.4troxoi.gr/topic/89735/node-89735/433?page=22 σελ 22, post 433
Σε κακό σημείο το χτύπημα. Μπορεί να δώσεις πολλά για επισκευή και να παραμείνει σταβό. -
RE: Toyota Corolla Cross
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει ένα σημείο στη Θεσσαλία που έχει 5000 φωτογραφίες ανα έτος με υπέρβαση άνω των 30 χαω (175€ και 60 μέρες αφαίρεση). Εκεί δεν ασχολούνται με τις μικρομεσαίες υπερβάσεις... αυτονόητο.
Επειδή κινούμαι στη Θεσσαλία και καθώς δεν οδηγώ υβριδικό Toyota , άρα κινδυνεύω από τα όρια, ποιο είναι αυτό το σημείο;
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Αυτό είχε και ο πατέρας μου, το αγόρασε όταν γεννήθηκα για να χωράμε. Ιδιο επίπεδο εξοπλισμού (το απλό, το σπέσιαλ είχε άλλους προφυλακτήρες και αλαρμ) με ίδια χειροποίητη κονσόλα και aftermarket ζώνες ασφαλείας (δεν είχε εργοστασιάκες).
Ο συγκεκριμένος δεν πέτυχε στην αγγελία τα χιλιόμετρα (άλλα δέιχνει το μάλλον πολλαπλώς μηδενισμένο κοντέρ), την ιπποδύναμη (55 είχε) και τη ζάντα (13άρες ήταν)