Με τις πρόσφατες ομίχλες

Best posts made by elvet
-
RE: PEUGEOT FORUM
Διαφήμιση της Peugeot, πριν εμπλακεί ο gatoz... 1976
-
RE: Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;
To πάσχα κανονικά πρέπει να το περάσουμε στο χωριό του otso, με τα μπαμπάτσικα πρόβατα (ποια αρνιά στη Ρούμελη!) των 28 κιλών στη σούβλα, μέσα στον λάκκο με τις κλιματσίδες. Αλλά, μας τρώει το φιλότιμο και θα πάμε στο χωριό με τους παππούδες...
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Όταν βλέπεις στην επικοινωνία αγγελίας Κύριος (Θανάσης, Μήτσος) καταλαβαίνεις ότι είναι α) μπάρμπας, β) άσχετος, γ) προβληματικός. Δηλαδή οι άλλοι που δεν βάζουν το κύριος μπροστά τί είναι bots?
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το Rav4 είναι hev 2,5L και ξεκινάει από τα 45k. Αυτό και το CRV είναι προφανώς μια κατηγορία μόνα τους. Φυσικά λοιπόν έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου αλλά ένεκα φορολογικού συστήματος αλλά και κόστους κτήσης είναι εκτός λογικού φάσματος για εμένα. Μακάρι να μπορούσα να πάρω οποιοδήποτε εκ.των δύο. Όμως εδώ μιλάμε για αυτά που ρεαλιστικά μπορούμε να αγοράσουμε, όχι για θεωρίες με αρκούδες.
TO RAV ξεκινάει από 38Κ. Εχουμε στην (ευρύτερη) οικογένεια ένα 4x4, αγορασμένο καινούργιο-43000. Μετά από 15Κ χιλιόμετρα έχει μέση κατανάλωση 5,8 lt/100 χλμ, με αρκετή Εθνική οδό (που ανεβάζει τον μέσο όρο) και πόλη επίσης όπου λειτουργεί κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας. Δεν υπάρχει αυτή η κατανάλωση, δεδομένου του μεγέθους και της ιπποδύναμης. Δεν βλέπω κάπου αρκούδες, ούτε θεωρίες
-
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;
Κρήτη. Παραμένει κορυφαία επιλογή για διακοπές, γιατί έχει επιλογές για όλους.
Πειραιάς-Ηράκλειο 328ευρώ, 2 ενήλικες+2 παιδιά και αυτοκίνητο με επιστροφή (σαλόνι). Αδειο το ημερήσιο καράβι, ειδικά στην επιστροφή είχε το πολύ 40 αυτοκίνητα, πολύ άνετο το βαρετό ταξίδι.
Ολες οι βόρειες παραλίες γεμάτες, με πολύ κύμα και γενικά μιεχχ. Ολο το λιβυκό άδειο και υπέροχο. Τιμές στις ταβέρνες (στον Νότο και επιλεγμένα χωριά, με θεϊκό φαγητό) πολύ καλυτερες από αλλού και το φαγητό μια κατηγορία μόνο του. Το βασικό είναι ότι υπάρχουν ατέλειωτες επιλογές για κάθε γούστο, δραστηριότητα, βαλάντιο. Καλύτερα όχι Αύγουστο -
RE: Περί διαφορετικών προδιαγραφών
Απέθαντοι αυτοί οι μύθοι, θα ανακυκλώνονται αενάως, ειδικά από τους πανεπιστήμονες των ταξί
-
RE: Σύγκριση αυτοκινήτων
Κάποτε στο περιοδικό κάποιες μοναδικές πένες
Πριν από 26 χρόνια ο μοναδικός Setright έγραφε για την ποιότητα και την γκαπ γκουπ της πόρτας:Iστορίες Γνώσης και Πάθους
…Ωστόσο, τίποτα δεν είναι πιο παραπλανητικό από τη διαδεδομένη αντίληψη -που προωθήθηκε από τις Pολς-Pόις και Mερτσέντες- ότι οι βαριές πόρτες, που κλείνουν με υπόκωφο, «γεμάτο» γδούπο, σημαίνουν τάχα κάτι σπουδαίο. Oι πρόσφατες διαφημίσεις της Tζάγκιουαρ δείχνουν ότι η εν λόγω παρεξήγηση έχει παγιωθεί. Aρχικά νόμισα ότι υπήρχε κάτι διφορούμενο στην έκφραση του συγγραφέα «το στιβαρό "κραντς" της πόρτας», αλλά στη συνέχεια κατάλαβα ότι υπονοούσε την υποτιθέμενη ποιότητα κατασκευής των Tζάγκιουαρ. Γράφοντας για το... κραντς
των θυρών μιας Tζάγκιουαρ, μου έρχονται στο μυαλό αντίστοιχα προβεβλημένοι ήχοι: Tο «κλανκ» της πόρτας σε μία Pολς και το «θανκ» σε μία Mερτσέντες. Σκέπτομαι, επίσης, το βροντώδη ήχο που παράγουν οι πόρτες του τρένου ή -παλαιότερα- αυτές των ιππήλατων αμαξών. Όταν άκουγες παρόμοιους ήχους, μπορούσες να μείνεις ήσυχος ότι οι πόρτες έχουν μανταλώσει και δεν κινδυνεύεις να πεταχτείς έξω σε μία γρήγορη στροφή ή σε περίπτωση που το άλογο σκοντάψει. Δεν ήταν παρά ένας γερός γδούπος: Oύτε πρόχειροι μηχανισμοί που κροταλίζουν,
ούτε τυμπανισμοί που προδίδουν το κούφιο περιεχόμενο της πόρτας, ούτε ανησυχητικοί ήχοι υψηλής συχνότητας. Για έναν... ποιοτικό νου, όλα αυτά ήταν αποδείξεις ποιότητας. Aηδίες... Aδυνατώ να καταλάβω γιατί το κλείσιμο της πόρτας χρειάζεται να παράγει τον ελάχιστο θόρυβο. Mε δεδομένη την καλή ποιότητα σχεδίασης και κατασκευής, μια ελαφρά πίεση του δαχτύλου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να φέρει την πόρτα κοντά στο σημείο που κλείνει. Eκεί θα μεσολαβούσε η μηχανή. Ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να γυρίζει τις κλειδαριές, όπως συνέβη με το Xόντα Λέτζεντ εδώ και μία δεκαετία, πράγμα που θα επέτρεπε λιγότερο «ενδοτική» μόνωση, ώστε να ελαχιστοποιείται ο θόρυβος από τον άνεμο.
H διαδικασία θα μπορούσε να εκτελείται και υδραυλικά -πράγμα που περίμενα να κάνει η Σιτροέν όταν παρουσίασε την DS- ή ακόμη και πνευματικά. ?λλωστε, έχει περάσει μία γενιά από τότε που η Bουαζέν έφερε στο προσκήνιο τα πρώτα φρένα με ABS. Σε αυτό το σημείο, δεν μπορώ παρά να μνημονεύσω το παλιό μου Mπρίστολ 405 («συνομήλικο» με την DS), στο οποίο αρκούσε μία μικρή πίεση με το δάχτυλο για να κλείσουν οι πόρτες. Δύο ανεπαίσθητα «κλικ», διαφορετικής συχνότητας το ένα από το άλλο, άφηναν να φανούν τα στάδια λειτουργίας του
μηχανισμού….. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Στον πεθερό ήρθε κλήση 6μήνου από πασίγνωστη κάμερα της παλιάς Ιωαννίνων - Άρτας.
Πλήρωσε , έδωσε και το δίπλωμα της πεθεράς , όλα καλά.Προ ημερών ( κανένα τρίμηνο μετά την φρέσκια παράβαση) , ήρθε πάλι κλήση , από το ίδιο σημείο , αλλά χρονολογίας 2019 , με αυτοκίνητο που το έχει πουλήσει εδώ και χρόνια!!! Πλήρωσε , πάλι η πεθερά έμεινε χωρίς δίπλωμα.
Πως έγινε αυτό;
Ξεστοκάρουν παλιές κλήσεις; Δε το είχα ξανακούσει ποτέ κάτι τέτοιο.Το μόνο καλό , είναι ότι πλέον σταμάτησε η κατήχηση " να μην τρέχετε , δε βλέπεις εμένα που δε τρέχω και λοιπά " και ξεκίνησε η αντεπίθεση με :"καλά μεγάλος άνθρωπος να τρέχεις , τι να πώ... μας έμαθε και η αστυνομία τώρα πια και λοιπά".
η τροχαία Ιωαννίνων έχει τους δικούς της ρυθμούς
επειδή και σε εμάς ήρθε μια παλιά από Ιωάννινα,
χωρίς να γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα,
θα έλεγα ότι ξεχάστηκαν κάποιες φωτογραφίες σε στικάκι, συνέβη κάτι παρόμοιο και σε εμάς.Ελπίζω να μην φθάνει έως το 2006 η αναδρομική ανάλυση από το Κουκλέσι, γιατί δεν υπάρχουν τόσες ηλικωμένες γυναίκες στην οικογένεια
Latest posts made by elvet
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Στον πεθερό ήρθε κλήση 6μήνου από πασίγνωστη κάμερα της παλιάς Ιωαννίνων - Άρτας.
Πλήρωσε , έδωσε και το δίπλωμα της πεθεράς , όλα καλά.Προ ημερών ( κανένα τρίμηνο μετά την φρέσκια παράβαση) , ήρθε πάλι κλήση , από το ίδιο σημείο , αλλά χρονολογίας 2019 , με αυτοκίνητο που το έχει πουλήσει εδώ και χρόνια!!! Πλήρωσε , πάλι η πεθερά έμεινε χωρίς δίπλωμα.
Πως έγινε αυτό;
Ξεστοκάρουν παλιές κλήσεις; Δε το είχα ξανακούσει ποτέ κάτι τέτοιο.Το μόνο καλό , είναι ότι πλέον σταμάτησε η κατήχηση " να μην τρέχετε , δε βλέπεις εμένα που δε τρέχω και λοιπά " και ξεκίνησε η αντεπίθεση με :"καλά μεγάλος άνθρωπος να τρέχεις , τι να πώ... μας έμαθε και η αστυνομία τώρα πια και λοιπά".
η τροχαία Ιωαννίνων έχει τους δικούς της ρυθμούς
επειδή και σε εμάς ήρθε μια παλιά από Ιωάννινα,
χωρίς να γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα,
θα έλεγα ότι ξεχάστηκαν κάποιες φωτογραφίες σε στικάκι, συνέβη κάτι παρόμοιο και σε εμάς.Ελπίζω να μην φθάνει έως το 2006 η αναδρομική ανάλυση από το Κουκλέσι, γιατί δεν υπάρχουν τόσες ηλικωμένες γυναίκες στην οικογένεια
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
To 2007 δεν επιτρέπονταν τα diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οπότε η αγορά ήταν πιο δύσκολη, έπρεπε να επιμείνεις αρκετά για να βρεις καινούργιο, το οποίο δεν μπορούσαν να κάνεις test drive πουθενά. Αρα το πιο πιθανό είναι να ήρθε μεταχειρισμένο όταν επιτράπηκαν τα diesel (2011 άρα 4ετίας το 207, ότι έπρεπε) και έφερναν καραβιές τη νέα μόδα. Αυτό είναι σίγουρα euro4 και μάλλον με τα 68 ατίθασα άλογα.
Το 2007 που πήρα το Punto 1,3 diesel καινούργιο είχε (dynamic) 14.800Ε περίπου. Δεν μπορεί το 207 με πιο ψόφιο κινητήρα να έκανε 18000 -
RE: Peugeot 3008 2016
Κοντινη μου πρόσφατη περίπτωση., 1,5 diesel. Αγορασμένο μεταχειρισμένο, ελληνικό, πρωην leasing 4ετιας, με 112Κ χλμ. Μετά από 6 μηνη νορμαλ χρήση, άναψε λαμπάκι DPF, βγήκε στην εθνική για να βοηθήσει την αναγέννηση, τον άφησε εκεί. Ηδη μετράει dpf, τουρμπίνα, καδένα, βαλβίδες, κεφαλάρι, ψάχνουν τα μπεκ και μετά (όταν τα φτιάξουν) ζήτησαν να ελεγχουν οι κύλινδροι και ο κορμός. Δεν ξέρω μόνο αυτοί που παθαίνονυ ζημιές ακούγονται, αλλά μαζεύονται πολλά στον περίγυρό μας. Να μας κάνει και μια στατιστική επεξεργασία ο gatoz
-
RE: Νεο αυτοκινητο (ή και...used!) για ...χμ... παπουδες!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42708792-lexus-ux
Ευκολοδήγητο αυτόματο, οικονομικό, νευρικό εκτός, όμορφο εσωτερικά, χάλια εξωτερικά, θα αντέξει 10 χρόνια -
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@otso said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@fanis75 said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Για σένα βέβαια δεν ξέρουμε τίποτα.
Kαι ουτε πρόκεται να μάθουμε...ουτε καν εαν υπάρχει πραγματικά.
Αφού βλέπεις ρε Φάνη τι γίνεται. Υπάρχουν μέλη με ύπουλο χαρακτήρα και παράξενες συμπεριφορές με κακεντρέχεια και κάπως μη φυσιολογικές αντιδράσεις για να το πω πολύ κομψά. Ας τους φορτωθούν οι δικοί τους στην πραγματική ζωή, όχι εγω. Οπότε μέχρι αυτό το σημείο λέμε και όχι παραπέρα.
Ούτε εμένα με ενδιαφέρει να μάθω περισσότερα για εσάς (ασε που σας μπερδεύω πολλές φορεε) πέρα από όσα χρειάζονται για τη συζήτηση παρόλη τη φημολογία που ξεκινά από κάποια ας το πούμε παράξενα μέλη.
Παντως εγω εσενα φοβαμαι και δεν ανεβαζω φωτο , αυτοκινητο βαζει ο αλλος και βλεπεις τι μαρκα χαρτομαντηλα εχει στο ντουλαπακι . Ντοματιες ηθελα να βαλω φωτο και τι βλακεια εκανα και φοβηθηκα οτι θα δεις το Ε1 στην ΑΑΔΕ .
Οι φοβοι μου ειναι μην εισαι το πρωτο ελληνικο ΑΙ 2.0 που εχει ξεφυγει απο τους υπολογιστες του κου Καντακοζηνου και ζει πια μεσα σε φορουμ .
Για πες τωρα τι φημες κυκλοφορουνΜη φοβάσαι κανέναν. Βάλε φωτογραφίες…Βέβαια εμείς οι τυχεροί έχουμε φωτογραφία σου από παλιά, αλλά είμαστε εχέμυθοι
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Μανιάτης ήταν
Ο τι ήταν γνωστός Μανιάτης ο Ναπολέων Καλόμερος (Buon parte) όλοι το γνωρίζουν.
Αποκλειστικό-link text
Για τον Κολόμβο δεν ξέρω, αλλά για κρητικός μοιάζει…. -
RE: PEUGEOT FORUM
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Το 504 ήταν εξαιρετικό αμάξι και είχε πουλήσει τρελά μέσα στην Γερμανία εκείνη την εποχή. Σπάνιο για γαλλικό.
Είχα γείτονα που είχε 404 για ΙΧ και 504 για ταξι. To 504 το εκθείαζε και το κράτησε και μετά τη σύνταξη. Το ίδιο και ένας με αγοραίο 504 7 θέσιο
-
RE: PEUGEOT FORUM
Διαφήμιση της Peugeot, πριν εμπλακεί ο gatoz... 1976
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
@alexandros-k said in Peugeot 5008 (SUV):
@elvet said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου
αναλώσιμα εξ ορισμού
Ποιος σου ειπε να παρεος diesel. Ας επαιρνες βενζινης
το φίλτρο πετρελαίου φταίει που το αλλάζουμε κάθε 2 αλλαγές λαδιών
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου
αναλώσιμα εξ ορισμού