Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 137 / 138
    Περί αυτοκίνησης
    42
    2750
    29204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      EltonJohn last edited by

      Μία που παραδόθηκε, μία που τον κλείσανε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        απο τους αγροτες; θα σταματησει σε λιγες μερες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Εγνατία Οδός: Τέλος εποχής για τον γηρασμένο αυτοκινητόδρομο με αναβάθμιση στο τμήμα Πολυκάστρου – Μαλγάρων

            ΜΑΧΗΤΗΣ
            https://share.google/cTTUdoNHKjcaXruza

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otso last edited by

              Τωρα με τα μπλοκα ποσο να κανεις το Αθηνα θεσσαλονικη ;

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @otso last edited by

                @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                Τωρα με τα μπλοκα ποσο να κανεις το Αθηνα θεσσαλονικη ;

                1 ώρα Μαξ με αεροπλάνο

                F O 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • F
                  famas @wantone last edited by

                  @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                  @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                  Τωρα με τα μπλοκα ποσο να κανεις το Αθηνα θεσσαλονικη ;

                  1 ώρα Μαξ με αεροπλάνο

                  27 ώρες και 20 λεπτά με Blue Star και 76€.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    otso @wantone last edited by

                    @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                    @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                    Τωρα με τα μπλοκα ποσο να κανεις το Αθηνα θεσσαλονικη ;

                    1 ώρα Μαξ με αεροπλάνο

                    Χθες εφυγε ο γιος για πανω με το τρενο , δεν ηταν γεματο και οι συνοδες κατι ομορφα γελαστα κοριτσια , και με την βροχουλα , ζηλεψα .
                    Στο τσακ περασανε , πλυμμηρησε η γραμη στα χωρια του δομοκου και τους πανε με λεωφορεια λιανοκλαδι λαρισα .
                    Ρε πουστη μου και τα παλια χρονια γινονταν πλυμηρες θυμαμαι αρκετες φορες να τους παιρνει το νερο τις κομουλες με το βαμβακι και να χανουν το βιος τους και να πλυμμυριζουν χωρια . Γιατι η παλια γραμμη ποτε δεν ειχε προβλημα ;
                    Σου δουλεια να βρισκονται οι τερναιοι ; και αντε ο ντανιελ τωρα με 70 χιλ βροχη αμεσως προβλημα ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Γιατί ακόμα δεν έχει φτιαχτεί η νέα γραμμή που θα είναι ψηλότερα για να αποφύγει αυτά τα φαινόμενα.

                      Τώρα φτιάχνουν την μία γραμμή όπως πρέπει και μετά θα φτιάξουν την άλλη.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        otso @criuser last edited by

                        @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                        Γιατί ακόμα δεν έχει φτιαχτεί η νέα γραμμή που θα είναι ψηλότερα για να αποφύγει αυτά τα φαινόμενα.

                        Τώρα φτιάχνουν την μία γραμμή όπως πρέπει και μετά θα φτιάξουν την άλλη.

                        Η παλαια ηταν πιο ψηλη δηλαδη ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Η παλιά ήταν σε ένα ύψος από το έδαφος που αποδείχθηκε χαμηλό. Θα την ανεβάσουν λίγο.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            otso @criuser last edited by otso

                            @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                            Η παλιά ήταν σε ένα ύψος από το έδαφος που αποδείχθηκε χαμηλό. Θα την ανεβάσουν λίγο.

                            Παλια εννοω αυτη που ειχε φτιαξει ο τρικουπης , τοσες πλημμυρες ειχαν γινει στη θεσσαλια , μην σου πω και την κωπαιδα . δεν θυμαμαι να σταματουσαν τα τρενα γιατι πλημμυρησαν οι γραμμες

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tgd last edited by

                              Η νέα χάραξη είναι ευθεία, δεν περνάει από την άκρη των λόφων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostis20 @otso last edited by

                                @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                                @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                                Η παλιά ήταν σε ένα ύψος από το έδαφος που αποδείχθηκε χαμηλό. Θα την ανεβάσουν λίγο.

                                Παλια εννοω αυτη που ειχε φτιαξει ο τρικουπης , τοσες πλημμυρες ειχαν γινει στη θεσσαλια , μην σου πω και την κωπαιδα . δεν θυμαμαι να σταματουσαν τα τρενα γιατι πλημμυρησαν οι γραμμες

                                Ο Τρικούπης την εφτιαξε γενικά ψηλά να περναει απο τα βουνα ωστε να μη μπορεί να πληγει απο πυρα πλοίων απο τη θαλασσα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  otso last edited by

                                  Για οσους οδηγους ανησυχουν για τα εσοδα των εκμεταλευτων των εθνικων οδων τωρα με τα μπλοκα , μπορουν να χαλαρωσουν.
                                  Φροντιζει η αστυνομια να σε βγαζει στον παραδρομο, να σε βαζει παλι μεσα να πληρωσεις διοδια και λιγα μετρα παρακατω να σε ξαναβγαζει .

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a @otso last edited by

                                    @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                                    Για οσους οδηγους ανησυχουν για τα εσοδα των εκμεταλευτων των εθνικων οδων τωρα με τα μπλοκα , μπορουν να χαλαρωσουν.
                                    Φροντιζει η αστυνομια να σε βγαζει στον παραδρομο, να σε βαζει παλι μεσα να πληρωσεις διοδια και λιγα μετρα παρακατω να σε ξαναβγαζει .

                                    Ολα τα gps εχουν επιλογη για την αποφυγη διοδιων, δεν εισαι τοσο γεροντας για να μην το καταφερνεις αυτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Δε ξέρω πάντως ποιος είχε τη φαεινή ιδέα στο μπλόκο της Ιόνιας στην Άρτα να στέλνουν όλη την κίνηση από ένα δίκτυο παραδρόμων και αγροτικών οδών με ελάχιστη και μπερδεμένη σήμανση ( και εκτός μίας σήμανσης στην αρχή δεν έβαλαν τίποτα άλλο), με αποτέλεσμα να γίνεται χάος , ιδίως αν δεν ξέρεις το δρόμο. Πέτυχα νταλίκα να έχει πάρει την άνοδο για Τζουμέρκα, με πολύ νόημα και κόρνα τον καθοδήγησα τον άνθρωπο.

                                      Επίσης , οκ είναι δρόμοι που αθλοούνται οι κάτοικοι, αλλά ρε παιδιά , για λίγες μέρες κάντε τον περίπατο-ποδηλατάδα σας σε άλλη διαδρομή (υπάρχουν άπειρες εκεί γύρω). Θα σας πατήσουν , σίγουρα ! Πέτυχα άνιωθο ποδηλάτη σε δρομάκι και τρείς νταλίκες πίσω του., σούρουπο βαρύ!

                                      Υποθέτω όλο αυτό έγινε για να μη φάει την κίνηση η γέφυρα του Αράχθου στην Άρτα, καθώς η φυσιολογική διαδρομή - παράκαμψη, είναι η παλιά Εθνική Ιωαννίνων - Άρτας που είναι ακριβώς παράλληλη των παραδρόμων και πολύ μα πολύ ασφαλέστερη.

                                      elvet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • antonakis
                                        antonakis last edited by

                                        Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η κίνηση των οχημάτων γύρω από τα μπλόκα όσο πλησιάζουμε στις γιορτές...

                                        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elvet
                                          elvet @civil357 last edited by

                                          @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                                          Δε ξέρω πάντως ποιος είχε τη φαεινή ιδέα στο μπλόκο της Ιόνιας στην Άρτα να στέλνουν όλη την κίνηση από ένα δίκτυο παραδρόμων και αγροτικών οδών με ελάχιστη και μπερδεμένη σήμανση ( και εκτός μίας σήμανσης στην αρχή δεν έβαλαν τίποτα άλλο), με αποτέλεσμα να γίνεται χάος , ιδίως αν δεν ξέρεις το δρόμο. Πέτυχα νταλίκα να έχει πάρει την άνοδο για Τζουμέρκα, με πολύ νόημα και κόρνα τον καθοδήγησα τον άνθρωπο.

                                          Επίσης , οκ είναι δρόμοι που αθλοούνται οι κάτοικοι, αλλά ρε παιδιά , για λίγες μέρες κάντε τον περίπατο-ποδηλατάδα σας σε άλλη διαδρομή (υπάρχουν άπειρες εκεί γύρω). Θα σας πατήσουν , σίγουρα ! Πέτυχα άνιωθο ποδηλάτη σε δρομάκι και τρείς νταλίκες πίσω του., σούρουπο βαρύ!

                                          Υποθέτω όλο αυτό έγινε για να μη φάει την κίνηση η γέφυρα του Αράχθου στην Άρτα, καθώς η φυσιολογική διαδρομή - παράκαμψη, είναι η παλιά Εθνική Ιωαννίνων - Άρτας που είναι ακριβώς παράλληλη των παραδρόμων και πολύ μα πολύ ασφαλέστερη.

                                          Η κίνηση στους παραδρόμους λόγω μπλόκων είναι επικίνδυνη, αλλά η αλητεία αυτών που κλέινουν τους δρόμους δεν πρόκειται να αλλάξει
                                          θανατηφόρο με βυτίο στους παραδρόμους
                                          https://www.in.gr/2025/12/09/greece/tragodia-stin-arta-nekros-o-odigos-tis-ntalikas-pou-anatrapike-stin-ionia-odo/

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • W
                                            w202-amg @elvet last edited by

                                            @elvet said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                                            @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

                                            Δε ξέρω πάντως ποιος είχε τη φαεινή ιδέα στο μπλόκο της Ιόνιας στην Άρτα να στέλνουν όλη την κίνηση από ένα δίκτυο παραδρόμων και αγροτικών οδών με ελάχιστη και μπερδεμένη σήμανση ( και εκτός μίας σήμανσης στην αρχή δεν έβαλαν τίποτα άλλο), με αποτέλεσμα να γίνεται χάος , ιδίως αν δεν ξέρεις το δρόμο. Πέτυχα νταλίκα να έχει πάρει την άνοδο για Τζουμέρκα, με πολύ νόημα και κόρνα τον καθοδήγησα τον άνθρωπο.

                                            Επίσης , οκ είναι δρόμοι που αθλοούνται οι κάτοικοι, αλλά ρε παιδιά , για λίγες μέρες κάντε τον περίπατο-ποδηλατάδα σας σε άλλη διαδρομή (υπάρχουν άπειρες εκεί γύρω). Θα σας πατήσουν , σίγουρα ! Πέτυχα άνιωθο ποδηλάτη σε δρομάκι και τρείς νταλίκες πίσω του., σούρουπο βαρύ!

                                            Υποθέτω όλο αυτό έγινε για να μη φάει την κίνηση η γέφυρα του Αράχθου στην Άρτα, καθώς η φυσιολογική διαδρομή - παράκαμψη, είναι η παλιά Εθνική Ιωαννίνων - Άρτας που είναι ακριβώς παράλληλη των παραδρόμων και πολύ μα πολύ ασφαλέστερη.

                                            Η κίνηση στους παραδρόμους λόγω μπλόκων είναι επικίνδυνη, αλλά η αλητεία αυτών που κλέινουν τους δρόμους δεν πρόκειται να αλλάξει
                                            θανατηφόρο με βυτίο στους παραδρόμους
                                            https://www.in.gr/2025/12/09/greece/tragodia-stin-arta-nekros-o-odigos-tis-ntalikas-pou-anatrapike-stin-ionia-odo/

                                            Η αλητεία θα τιμωρηθεί επιτέλους όπως προβλέπει ο νόμος?! Οποιαδήποτε άλλη κοινωνική ομάδα αν κάνει αυτά τα πράγματα ,θα ρθουν τα ΕΚΑΜ ......

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 137 / 138
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr