Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 882
    • Best 566
    • Groups 0

    civil357

    @civil357

    1411
    Reputation
    33
    Profile views
    882
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    civil357 Unfollow Follow

    Best posts made by civil357

    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Τελειώνει σιγά σιγά η περίοδος που οι οδηγοί των μεγάλων αστικών κέντρων αναγκάστηκαν να οδηγήσουν για λίγες μέρες, εκτός ορίων αστικών περιοχών.

      Ακόμα μια χρονιά παρατήρησα το οδηγικό μας μεγαλείο:
      Μου κόρναναν (αστραπιαία) για το πράσινο σε φανάρι .....Στην αρχή νόμισα ότι κάποιος με χαιρέταγε , μέχρι να καταλάβω ότι ο από πίσω μου νόμιζε ότι ήταν στη γωνία Κατεχάκη και Κηφισίας......

      Ανέκαθεν παρατηρούσα ότι οι ετεροδημότες ή οι απλοί περαστικοί , αρνούνται να τους προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο. Αποτέλεσμα να σκορπάνε τα χρήματά τους ύπο μορφής βίαιης επιτάχυνσης στις σύντομες ευθείες και να λιώνουν τα φρένα τους καθώς η στροφή είναι επικίνδυνο πράγμα. Το φαινόμενο με την επέλαση των SUV ,εντάθηκε. Πλήθος τέτοιων οχημάτων άναβαν τουρμπίνες και έλιωναν τακάκια σε κάθε υποψία ότι πλησιάζεις κοντά τους. Εντωμεταξύ φυσιολογικό ρυθμό δεν μπορούν να ακολουθήσουν ή θα σέρνονται ή θα κάνουν ανούσιες επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις. Τους προσπερνάς μόνο αν τους τρομάξει το περίπτερο σε καμιά στροφή (δύσκολο καθώς φρενάρουν βιαίως) ή αν κάποιος επιβάτης ζαλιστεί και αναγκαστούν σε στάση για εκκένωση στομάχου. Το κακό είναι ότι είδα το χάρο υπό μορφής 2τονου touareg , το οποίο υπέστρεφε ανεξέλεγκτα προς τα πάνω μου, από το αντίθετο ρεύμα , καθώς το βάρος του και η φυσική είχαν κερδίσει κάθε ηλεκτρονικό , σώθηκα γιατί αγόρασα χωράφι παραπλεύρως, αν δεν υπήρχε θα με είχε κάνει χαλκομανία.

      Δεν έχουν καμία αίσθηση οδήγησης σε στενούς επαρχιακούς δρόμους, καμία όμως. Καταλαμβάνουν θέση στο οδόστρωμα λες και είναι μονόδρομος. Έτυχα και σε περίπτωση που επιδεικτικά άλλαξε λωρίδα παρόλο που με είδε απέναντι, καθώς στη δική του είχε την κλασσική λακούβα και πέτρες των επαρχιακών.

      Πολλοί οδηγούν είτε χωρίς καμία αίσθηση του πως να πάρουν μία στροφή είτε χειρότερα προσπαθώντας να "κόψουν" μια στροφή χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος με την ταχύτητά που πάνε. Κοινώς σε στροφές καταπατούν κάθε έννοια διαχωριστικής χωρίς να χρειάζεται. Δε ξέρω γιατί , νομίζουν ότι δε ταλαιπωρούν τα λάστιχα; δεν έχω καταλάβει. Όσο πιο στενή η στροφή τόσο χειρότερα. Να παίρνεις φουρκέτα και να βλέπεις τον άλλο να έρχεται αμέριμνος καταπάνω σου.....

      Τέλος αν και το ξαναέγραψα αδιανόητες αλλαγές ταχύτητας. Τη μία να πηγαίνουν ήσυχα και δεξιά και την άλλη στιγμή να τον βλέπεις να προσπερνά μέσα σε χωριό σε κατοικημένη περιοχή.

      Α, οι δε μετανάστες εκ γερμανίας , χειρότεροι όλων......

      Το ποστ δεν έχει να κάνει με αθηναίους vs - , ;τα ίδια και χειρότερα είναι και οι επαρχιώτες. Απλά είμαστε λίγοι και το δίκτυο δεν αναστενάζει από την κίνηση , οπότε οι μ@λ#κι$ς καμουφλάρονται.....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: Τι Κατοικίδιο Συντηρούμε? [#2]

      Το γεροντάκι μου , ακούει στο όνομα , μαύρος ( πρωτότυπο, αλλά το ονόμασε τρίχρονη ανηψιά μου , οπότε, έμεινε.....)
      ScreenShot (3).jpg

      Το κολλητάρι του , ακούει στο όνομα , αρούσης ( ο ξανθός ή χρυσός , στη βλάχικη)
      IMG000.jpg

      και ένα κοριτσάκι που μου το έφεραν πρόσφατα , ακούει στο όνομα " μούρκα" ( ούτε αυτό , το όνομα το διάλεξα εγώ , ο τσοπάνος μου το έδωσε ήδη με όνομα....)!
      ScreenShot (2).jpg

      Γάτες , δεν πρόλαβα να βγάλω φωτογραφίες . Θα το παλέψω την επόμενη φορά. Θέλει και μαεστρία να τις πιάσει καλά ο φωτογραφικός φακός , μου το παίζουν δύσκολες....

      Τα άλογα , προσπαθώ να μην τα πολύ δείχνω στο ίντερνετ ( δικό μου κόλλημα....)

      posted in Αντίλογος
      C
      civil357
    • RE: εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα

      Γράμμος Part 1.

      Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά από παραλίες και να πάρουμε τα βουνά , όσο μας το επιτρέπει και ο καιρός .

      Ξεκινώ περιγραφή από διαδρομή πανέμορφη , της οποίας το κεντρικό της τμήμα μπορεί να το κάνει οποιοδήποτε αξιοπρεπές σύγχρονο SUV . Το τμήμα Αετομηλίτσα - Διάσελλο Αρρένων - Λίμνης Μουτσιάλα - Επαρχιακή οδός Πεύκος - Κοτύλη, μπορεί να το κάνει οποιοδήποτε SUV , σέβεται τον ευατό του. Έχω πετύχει πολλές φορές και δικίνητα , αλλά , είπαμε να μην προτρέπω σε πράξεις , οι οποίες μπορεί οι κάτοχοι των αυτοκινήτων τους να με καταριούνται. Θεμιτή η τετρακίνηση , αλλά ιδίως το καλοκαίρι το δρόμο τον συντηρούν , οπότε αν βρεθείτε κοντά τολμήστε το και χωρίς τη βοήθεια του πίσω άξονα.

      Οδηγίες , λίγο πριν την Αετομηλίτσα , έχει δασικό ( σηματοδοτημένο) , ο οποίος ξεκινά με δάση ρόμπολου και ανεβαίνει σε δάσος οξιάς με πανέμορφα λιβάδια. Ανεβαίνοντας περνάς το λιβάδι καμπίτσιο ( αρχές καλοκαιριού είναι η άνοιξη εδώ πάνω, κάνε στάση ....) και μετά από λίγο πλησιάζεις το διάσελλο , με καλό καιρό βλέπεις ως τον Όλυμπο. Μετά ο δρόμος κατεβαίνει και βρίσκεις τις Αλπικές λίμνες , Μουτσιάλα. Η λίμνη έχει τρίτωνες ( τα γνωστά δρακάκια) , βρύση και χώρο για φαγοπότι. Η λίμνη έγινε "γνωστή" σε κάποιο ,λίγο, κοινό, λόγω του ότι γυρίστηκαν σκηνές της "ψυχής βαθιάς" , και η ομορφιά του τοπίου ήταν αξιοσημείωτη. Ο δρόμος συνεχίζει .....

      Τμήμα 2. , Έφτασες στην άσφαλτο , αμαρτία να γυρίσεις από εκεί που ήρθες , συνεχίζεις προς οικισμό πεύκο και λίγο μετά, στρίβεις πάλι σε δασικό (οξιές και λοιπά μην επαναλαμβάνομαι...). Εδώ είναι ο δρόμος προς Πάρκο Εθνικής Συμφιλίωσης (πάντα κλειστό το βρίσκω...) , είναι χτισμένο σε πανέμορφο λιβάδι, και συνεχίζοντας πλησιάζεις τους γκρεμούς , γνωστούς ως "Χάρος Κοτύλης" . Από τη μία βλέπεις το χάος και από την άλλη ήρεμες δασωμένες πλαγιές προς το οροπέδιο και τη λίμνη της Καστοριάς. Όμορφο σημείο. Βγήκες Κοτύλη , στρίβεις προς Νεστόριο και Καστοριά και πίσω στην βάση σου. Ο δρόμος βγαίνει από οποιοδήποτε αξιοπρεπές τετρακίνητο. Αν έχει όμως βροχές και λοιπά κρατάει λάσπη και θέλει προσοχή . Λίγο (μάλλον πολύ) προσοχή και στο τμήμα που ο δρόμος περνά ξυστά στο χάος. Suv δικίνητα μην το επιχειρήσετε εύκολα....

      Τμήμα 3. Κατεβαίνοντας από Μουτσιάλια, στρίβεις προς Γράμμουστα - Λιανοτόπι. Δασικός περνάει μόνο τετρακίνητο με ικανή απόσταση , στα βρεγμένα , μπορεί να χρειαστείς κοντές. Ιδανική διαδρομή , αν θέλεις να συνεχίσεις την "περιπέτεια" προς τη Γράμμουστα.....

      Φωτογραφική Τεκμηρίωση....

      Λιβάδι θέση "Καμπίτσιο" , στο βάθος ο Σμόλικας, στο βουνό αναφέρομαι όχι στην αρχαιολογία το περίπτερό μου.....

      ScreenShot (2).jpg

      Διάσελλο Αρρένων

      1663577590650 (2).jpg

      Περσινή Φώτο , κάπου στα μέσα Οκτώβρη γίνεται έτσι.....
      Λίμνες Αρρένες

      306153360_5671784819519391_2472835365198097939_n.jpg

      Πάρκο Εθνικής Συμφιλίωσης ( από ίντερνετ η φώτο)

      49924320.jpg

      Στο βάθος είναι τα βουνά από όπου θα έχεις κατεβεί....

      Φοβάμαι να ανεβάσω άλλες φωτογραφίες , μήπως "βαραίνει" το φόρουμ και κάνω κατάχρηση πολύτιμου χώρου. Σε κάθε περίπτωση ειδοποιήστε με να σβήσω ή έχετε το ελευθέρας να το κάνετε ......

      Α και χάρτης google ....
      https://www.google.com/maps/d/u/1/edit?mid=1cDKNqZm0wYlNcaiRYLQVvQpyV1bxsTo&usp=sharing

      Η περιοχή έχει πολλούς δασικούς , ότι δεν αναφέρεται στο παρών τμήμα , θέλει καλό τετρακίνητο και παρέα. Πιθανόν να επιστρέψω με περαιτέρω οδηγίες, καθώς υπάρχουν δρόμοι προς εγκαταλελειμμένα χωριά , κορυφές και λοιπά.... Έχω έτοιμο part2 για Πληκάτι -Αετολομηλίτσα - Γράμμουστα, αλλά ειλικρινά περιμένω "σήμα" από τη διαχείριση αν είναι να ανεβάσω χωρίς φωτογραφίες.

      Υ.γ. Η περιοχή έχει και την γνωστή ιστορική της αξία. Συνειδητά επέλεξα να μην αναφερθώ σε οδηγίες για να την ανακαλύψεις σε βάθος, αν έχεις τα μάτια σου "ανοικτά" θα τα βρείς και μόνο σου τα επιφανειακά σημάδια , απλά μία συμβουλή όποιος επιθυμεί να βρεί υπολείμματα ή να περπατήσει σε μέρη βαθιά αιματοβαμμένα, ας μην εμπιστευτεί τους χάρτες google και ας δείξει τον απαραίτητο σεβασμό και προσοχή, ανεξαρτήτου πολιτικής τοποθέτησης.

      posted in Εκτός Δρόμου
      C
      civil357
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Αν κάποιος ταξιδέψει στο εθνικό δίκτυο της χώρας καθημερινή θα το βρεί κυρίως άδειο. Οι περισσότεροι συνταξιδιώτες του θα είναι leasing επαγγελματιών ( πωλητών, αντιπροσώπων κ.λπ.) .
      Κίνηση (σχετικά) θα βρεί κυρίως στις διαδρομές γειτονικών πόλεων (π.χ. Ιωάννινα-Άρτα, Τρίκαλα-Λάρισα, Αγρίνιο-Πάτρα, Αθήνα -Κόρινθος κ.λπ.) , τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης από τη δουλειά.
      Τι θέλω να πω με αυτό , ότι υπάρχουν (υπάρχουμε) , αρκετοί για τους οποίους το πετρέλαιο είναι πλέον εργαλείο για την επαγγελματική τους δραστηριότητα (ακόμα και Δ.Υ.).
      Στην αρχή οι άνθρωποι έκαναν τη δουλειά του με 20ετίας οχήματα μετατρέποντάς τα σε αέριο (αρκετοί ακόμα...), μετά ήρθαν οι εισαγωγές πετρελαίου euro4 ( όσα δεν ήταν τελείως σάπια) και αρκετοί πάλεψαν να αγοράσουν και να ξεπληρώνουν νεότερα πετρέλαια.
      Τι θα γίνουν όλοι αυτοί οι κάτοικοι της επαρχίας , για τους οποίους 100χλμ να πας και 100 να γυρίσεις δεν θεωρείται ταξίδι αλλά καθημερινή διαδρομή; Ένας από τα Ιωάννινα ή ένας από τα Τρίκαλα, Καρδίτσα, Κοζάνη, Άρτα ( και δε ξέρω από που αλλού) για να πάει για το καλοκαιρινό του μπάνιο το ΣΚ στη θάλασσα θέλει 200 χλμ πηγαινέλα.
      Κοινώς να γράψω πάλι το στερεότυπο , Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα......
      Φαντάζομαι ότι το καθημερινό commuting είναι ακόμα μεγαλύτερο σε χώρες του εξωτερικού (Γερμανία,Γαλλία). Εκεί τι γίνεται;
      Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να καλύψει τέτοιες απαιτήσεις και να πάρει τα ηνία από το πετρέλαιο; Τα υβριδικά σίγουρα δεν ικανοποιούν ακόμα , και το δίκτυο φόρτισης δεν μπορεί να υποστηρίξει σήμερα τέτοια χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πρέπει να γίνουν θαύματα στην υλοποίηση της εγκατάστασης φορτιστών....
      Οι μισοί Έλληνες ζούμε σε πόλεις και χωριά στις οποίες το Ami θα το ¨τραμουκίζουν¨ 14χρονα με στρογγυλοφάναρα παπιά και τρύπιες εξατμίσεις.....Ο επαρχιώτης "γλυκάθηκε" στο 4,5 lt/km που βλέπει από το λιωμένο corsa εισαγωγής (που να έχει και κανένα αξιοπρεπές πιο σύγχρονο πετρέλαιο), για αυτό και ακόμα και τα πετρέλαια euro4 , κρατάνε τιμές. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα όνειρο απατηλό εδώ γύρω ακόμα, και το 30 δεν είναι και τόσο μακριά ....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Φαντάσου εμείς των δεσμών που κάναμε μηχανογραφικό πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα, οι μισοί απλά έβαζαν την κατάταξη των σχολών με φθίνουσα σειρά μορίων. Τώρα τουλάχιστον έχουν μία ιδέα , στο πού μπορεί να περάσουν τα παιδιά.

      Οι περιβόητες πανελλήνιες , δυστυχώς αποτελούν τεράστιο κεφάλαιο στη ζωή μας. Όχι , γιατί είναι αναγκαίες οι σπουδές για τη ζωή σου, αλλά γιατί τα παιδιά χωρίς καμία αίσθηση επαγγελματικού προσανατολισμού πρέπει να κάνουν επιλογές ζωής πάνω σε ένα χαρτί. Αν βάλεις και την "ανεμελιά" των χρόνων, έδεσε το γλυκό.....

      posted in Αντίλογος
      C
      civil357
    • RE: εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα

      Λοιπόν απαντώ επί των Πρεσπών :

      • Δρόμος Άγιος Γερμανός - Βίγλα , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ , όσο πήγα (θα επανέλθω)

      • Δρόμος Άνω Υδρούσα - Νυμφαίο , μου προτάθηκε ως ασφαλτοστρωμένος-δασικός , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ , όσο πήγα. Είχε ταμπέλα στην αρχή δρόμος κλειστός λόγω κακών συνθηκών, είπα και εγώ ο Βαλκάνιος να το τολμήσω. Τελικά είχαν δίκιο! , ο δρόμος είχε κλείσει , δεν υπήρχε, είχε εξαφανιστεί από κατολίσθηση τελείως.

      Λόγω λοιπόν τιμής βενζίνης , δεν πήρα το τετρακίνητο απολίθωμά μου και πήγαμε με σύγχρονο , λιτοδίαιτο (ΝΟΤ!!) τούρμπο βενζίνης ,μπροσθιοκίνητο C5 aircross. Οδηγούσα κυρίως εγώ ακόμα και άσφαλτο , καλά στο χώμα ο ιδιοκτήτης δε το συζητούσε ούτε το αναζητούσε να το οδηγήσει !

      Μου λύθηκαν και οι απορίες για το traction της PSA. Λάστιχα τα πρώτης τοποθέτησης. Η πρώτη ψυχρολουσία ήρθε κυριολεκτικά μόλις εγκατέλειψε την άσφαλτο και σπίνιαρε με τη μία σε ανηφορίτσα με επιφανειακή λάσπη. Ψάρωσε λίγο τη μούρη , κούνησα το στρογγυλό μαραφέτι, ανέβηκε σχετικά άκοπα μετά. Αν είχα πάρει φόρα εξ αρχής (δε με άφηνε ο ιδιοκτήτης!) δε θα σπίνιαρε. Δεύτερη ψυχρολουσία , η μάσκα είναι χαμηλή! , έγινε πολύ σύντομα θεριζοαλωνιστική για τα γνωστά χορταράκια που επιβιώνουν στη μέση της οδού. Τρίτη ψυχρολουσία, βάραγε συνέχεια μπιπ μπιμπ σε οτιδήποτε διάβαζε το σύστημα! Το μπροστινό μόνο χτυπούσε , πλαϊνά είχε (μάλλον) αλλά δεν συμμετείχαν , "ένιωθαν" καλύτερα μάλλον, το μπροστά όμως έσπαγε καρύδια!

      Το κορυφαίο ήταν ότι με κοκκάλωσε απότομα σε κλασσικό κοίλωμα χωματόδρομου. Ήταν εμπειρία! Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε οποιαδήποτε λάσπη , ψάρωνε δεξιά - αριστερά , άσχημα , έβαλαν τέλος στην εξόρμηση. Το traction (πως το λένε) , μπορεί και να δουλεύει σε χιόνι. Το ένιωθες το κακόμοιρο να δουλεύει υπερωρία , ειλικρινά, αλλά το δευτερόλεπτο που θα πιθανόν να χάσει μπορεί να σημάνει και κόλλημα στο τέλος. Ίσως επειδή κουβαλούσε και 4 ενήλικες , δε ξέρω. Οι 18 αρες δε βοηθούσαν. Ο πίσω ημιάκαμπτος, επίσης όσο και να τον μασκαρέψεις , στο χώμα κοπανάει. Κιβωτιάρα, απορώ τι χάνω τόσο καιρό , τέλειο και στο εκτός δρόμου! Το κατάβασης , το έβαλα για το χάζι , εντάξει το έχει αλλά για να είναι χρήσιμο πρέπει να έχεις ανέβει κιόλας πριν , πράγμα σχετικά δύσκολο!

      Γενικά , όπως το φανταζόμουν , οποιοδήποτε τετρακίνητο , με τη χειρότερη τετρακίνηση που υπάρχει είναι καλύτερο εκτός. Αλλά υπάρχει και ένα αλλά , για τον ιδιοκτήτη του που όλο αυτό, του φάνηκε camel trophy ,αυτά που έκανε είναι επαρκέστατα.

      Στην άσφαλτο , όπως τα έχουν πεί και άλλοι, για το εκδρομικό του θέματος ήταν πάρα πολύ καλό. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι στις κλασσικές Ελληνικές κατηφοριές , δεν βοηθούσε πολύ το κιβώτιο. Είτε το γύριζα στο sport , είτε το δούλευα manual.

      Υ.Γ. εκτός αυτών των δύσκολων διαδρομών (για το όχημα , όχι γενικά δύσκολες) , κινήθηκα και σε πολλούς χωματόδρομους , κυρίως στο Γράμμο που τον ξέρω με κλειστά μάτια, στους οποίους η citroenara , περνούσε αέρα, πιθανότατα θα επανέλθω με οδηγίες διαδρομών!

      posted in Εκτός Δρόμου
      C
      civil357
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      16347457310361.jpg
      Δεν την ανεβάζω για τις αρμονικές γραμμές που δεν έχεις ( σα μπλε περίπτερο είσαι...), ούτε για την οδηγική απόλαυση που προσφέρεις ( δεν προσφέρεις) , ούτε για την αξιοπιστία σου ( με check ανέβηκες) , απλά για να αναδείξω ότι η ορεινή χώρα μας είναι πανέμορφη κυρίως την άνοιξη και το φθινόπωρο!
      Αυτός ο μήνας , αναλόγως της περιοχής και του υψομέτρου βέβαια , έχει συγκλονιστικά χρώματα.
      Οι οξιές φέτος έτσι όπως το βλέπω θα έχουν χρώματα για άλλες 2 εβδομάδες και πολύ λέω γιατί την προηγούμενη εβδομάδα στην Ήπειρο στα υψόμετρα της οξιάς χιόνισε ( έλιωσε , φωτογραφίες με χιόνι δεν πρόλαβα, μόνο στο Σμόλικα στα 2000+ έμεινε). Στα χαμηλότερα τα χρώματα είναι ακόμα πιο έντονα και θα κρατήσουν περισσότερο καιρό, οπότε όποιος μπορεί ας εκδράμει!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Τέλος το θέμα ρομά κ.λπ. πρέπει να αντιμετωπιστεί άπαξ και δια παντός με κοινή πολιτική βούληση όλων των κομμάτων και με βασική αρχή το ίσα δικαιώματα αλλά και ίσες ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. Ακατόρθωτο αλλά λέμε....

      Δεν υπάρχει το "ο καταυλισμός είναι τρόπος ζωής - έθιμο ή όπως αλλιώς", ακόμα και ανθρωπιστικά να το δείς , οι παιδικές ασθένειες θερίζουν στους καταυλισμούς.

      Δε γίνεται να ελεγχόμαστε όλοι οι πολίτες από ένα σκασμό ηλεκτρονικά μέσα ( ΑΦΜ , Ε9 και κόντρα δήλωση μετρητή και διασταύρωση στοιχείων και κτηματολόγιο και αυθαίρετο και ότι θες ) και να μην έχει βρεθεί ακόμα λύση στην καταπάτηση δημόσιων ( ή ιδιωτικών εκτάσεων) από σχεδόν μόνιμους καταυλισμούς. Βρείτε λύση , δε με νοιάζει , κίνητρα μετεγκατάστασης θέλεις , μόνιμους οικισμούς , πες το όπως θέλεις....

      Δε γίνεται να μην αποφοιτούν την υποχρεωτική εκπαίδευση , είναι αδίκημα , πρέπει να εφαρμοστεί κάποτε ο νόμος.

      Και μη μου πείτε για μετακινούμενους ή λοιπά και χάνουν τα παιδιά το σχολείο , γιατί γνωρίζω και μετακινούμενους κτηνοτρόφους και μετακινούμενους αγρότες που αλλάζουν νομό για να κάνουν "πιάτσα" και να πουλήσουν τη σοδειά και μετακινούμενους στις λαϊκές και όπου αλλού θέλεις, των οποίων τα παιδιά πάνε σχολείο.....

      Όπου φτωχός και η μοίρα του εννοείται , αλλά άλλο αυτό και άλλο η μόνιμη παραβατική συμπεριφορά με πρόσχημα τη φτώχεια.

      posted in Αντίλογος
      C
      civil357
    • RE: Πήρα σπορ αυτοκίνητο και το μετάνιωσα. Τώρα τι να κάνω?

      Δώστου μια ευκαιρία ακόμα , είναι "κρίμα" , το αυτοκίνητο θεωρείται πολύ καλό οδηγικά.

      Προσπάθησε να μην το χρησιμοποιείς σε διαδρομές που σε "ζορίζουν" όταν το οδηγάς. Αν όμως σχετικά σύντομα καταλάβεις ότι η διαφορά στην οδήγηση ανάμεσα αυτού και του corsa , δεν αξίζει τις υπόλοιπες υποχωρήσεις που κάνεις , τότε πούλα το. Δεν υπάρχει κανένα νόημα στη ζωή να "υπηρετούμε" τα αυτοκίνητα και να συμβιβαζόμαστε στη χρήση τους , αν δε το θέλουμε. Και εγώ της άποψης ότι θα πουληθεί εύκολα και σε καλή τιμή είμαι.

      Άντε καλοτάξιδο , πες ότι μόλις το αγόρασες.....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Μαζί σας στο σενάριο του λιγότερου κακού με τη ψήφο , αλλά μήπως έτσι απλά γίνεστε συνένοχοι σε ένα απλά λίγο πιο εύπεπτο έγκλημα;

      Και αν συνεχίσετε την πολιτική του λιγότερου κακού , πότε θα καταλάβει ( αυτό το λιγότερο κακό) , έτσι ώστε να εκλέγεται χωρίς τη σύγκριση; Κοινώς αφού θα εκλέγονται , γιατί να αλλάξουν προς κάτι καλύτερο;

      Η αίσθηση , "εγώ, τουλάχιστον, δεν τους ψήφισα" , στην πρώτη υπέρτατη βλακεία που θα κάνουν ( γιατί όλοι θα κάνουν) , αξία ανεκτίμητη! Καμία επαφή με το νερόβραστο " είδαμε και τους προηγούμενους" .

      Αυτά , και ο καθείς ότι θέλει ας ψηφίζει......

      posted in Αντίλογος
      C
      civil357

    Latest posts made by civil357

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Πρώτες εντυπώσεις από τα crossclimate 2 , φορεμένα σε επιβατικό μικρό , από την πρώτη του δύσκολη αποστολή, δηλαδή, χιόνιζε με θερμοκρασία υπό του μηδενός , κοινώς πάγωνε σχετικά γρήγορα το χιόνι.

      Μπορώ να πω , πολύ καλές. Πολύ έυκολη εκκίνηση, σιγουριά στην πορεία και πολύ "εύκολο¨φρενάρισμα. Κοινώς δεν κατάλαβε τίποτα ιδιαίτερο το ελαστικό από τις συνθήκες.

      Περιέργως ως πέλμα έχει ελάχιστες από εκείνες της εγκάρσιες πριονωτές μικρές χαράξεις , που έχουν τα γνήσια χειμερινά. Ακόμα και το latitude ( το οποίο δε φέρει το σηματάκι με τις κορυφές) , έχει πολύ περισσότερες. Συμπεριφορά του latitude σε παρόμοιες συνθήκες , αρκετά καλή, ομοίως .

      Αναμένω δοκιμή σε πιο δύσκολες συνθήκες

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      civil357
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      @lap said in Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα:

      Για αυτό σου λέω, δες τα βίντεο πρώτα. Εκφράζουν απορίες και επικοινωνούν βάζοντας λέξεις σε σειρά. Μάλιστα κάθε μήνα βελτιώνονται αισθητά τα σκυλια.

      Αρχίζουν με 4-5 λέξεις και έχουν φτάσει σε πολλές και μάλιστα τις συνδυάζουν μόνα τους.

      Για παράδειγμα ακούει κάτι και ρωτάει τι είναι αυτό και τι θυμίζει ο ήχος (θυμίζει ήχους από πάρκο που έχει πουλάκια)

      Ακριβώς όπως και εμείς γράφουμε βάζοντας λέξεις σε σειρά.

      Το πρώτο το είδα σίγουρα.... δε βρήκα το βαθύτερο νόημα...... το δεύτερο είναι και είκοσι λεπτά.... θέλει σπουδή το θέμα.....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Έχεις τα δίκια όλα να γράφεις για τους κινδύνους παιδιών και ξένων - άγνωστων σκύλων , χωρίς επιτήρηση.

      Αλλά αυτό το πάτε ζήστε μία εβδομάδα με κτηνοτρόφους και θα καταλάβετε τι είναι τα ζώα , τί εννοείς; ειλικρινής η απορία μου, γιατί έχω ζήσει αμέτρητες εβδομάδες ως "κτηνοτρόφος" ( λέμε τώρα) και δε το αντιλαμβάνομαι.

      Lap, άλλο η μιμητική συμπεριφορά και η σύνδεση ενός κουμπιού με μία φράση , ενέργεια και λοιπά και άλλο η ομιλία. Κοινώς πολλά ζώα αν καταλάβουν ότι πατώντας το κόκκινο κουμπί ( το οποίο πιθανόν να φωνάζει 'πεινάω" ) , τότε θα τους δοθεί τροφή, τότε θα πατάνε εύκολα το κουμπάκι . Παρόμοια το σκυλάκι που θέλει να βγεί έξω , θα πατήσει το κουμπάκι " παιχνίδι" ή "εξω" κ.λπ...... Από ότι έχω δεί σε ντοκιμαντέρ, μόνο οι παπαγάλοι ενός είδους, είναι ικανοί να μιλάνε "ανθρώπινα" . το οποίο και πάλι δεν είμαστε σίγουροι, ότι ισχύει . Πολλά ζώα μιλάνε μεταξύ τους, αυτό είναι σίγουρο, με το σώμα και γρυλισμούς ( κυρίως τα αγελαία) , άλλα συνεργάζονται μεταξύ τους χωρίς να είναι καν του ίδιου είδους, και σίγουρα μιλάνε μεταξύ τους τα δελφίνια, φάλαινες και λοιπά , τώρα το τι λένε , άλλο θέμα,μακάρι να μπορούσαμε να καταλάβουμε ....

      Άλλωστε οι ίδιοι οι ανθρωπολόγοι , δεν έχουν καταλήξει στα σίγουρα , πότε ο ίδιος ο άνθρωπος , σε ποιο στάδιο της εξελικτικής του πορείας , κατάφερε να μιλήσει και τι ομιλία έκανε....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      Ε ας μη το έβγαζε με τον 1,2 και αυτή την τιμή , να γλυτώσει και την κατακραυγή.

      Δε θέλει πολύ στην αγορά να σου βγεί το όνομα ότι πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες, είναι λεπτή η ισορροπία που μπορείς να πουλήσεις παπάτζες στην αγορά, ο.κ. μέχρι να σε καταλάβουν θα κονομάς, αλλά υπάρχει και η μικρή πιθανότητα το κοινό να καταλάβει το σανό που του πουλάς και να ξυπνήσει.... Μικρή η πιθανότητα , αλλά υπαρκτή.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      civil357
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Εντωμεταξύ αυτή η παπάτζα με τις αυξήσεις των εισφορών δεν έχει τελειωμό. ( Υποπτεύομαι ότι με εντολή Μωυσή , θα μαζευτεί , αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο λιγότερο πιθανό μου μοιάζει πια)

      Σου λέει ΑΝ έβγαζες 20.000€ με ένα νόμο που ίσχυε πριν τέσσερα χρόνια ΘΑ πλήρωνες περισσότερα. Θα μπορούσαν κάλλιστα να γράψουν και τα άλλα αποφθέγματα που λέγαμε παιδιά " αν η γιαγιά μου είχε καρούλια θα ήταν αυτοκίνητο " και λοιπές φράσεις της καθημερινότητας για να πείσουν.

      Αν πιαστούμε βέβαια από αυτό το σενάριο , τότε σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 75% των Ε.Ε. "δείχνουν" κάτω από 12.000€ ετήσιο εισόδημα (μαύρη μαυρίλα...... και τον χρυσοπλήρωσα τον υπέροχο προηγούμενο νόμο), αλλά, όλοι αυτοί λοιπόν από την πρώτη μέρα είδαν αύξηση στις εισφορές σε σχέση με το νέο νόμο και τώρα βλέπουν ακόμα μεγαλύτερη.

      Δεν υποστηρίζω , το ακριβώς αντίθετο , απλά βαρέθηκα κάθε φορά ΚΑΙ να πληρώνω ΚΑΙ να με δουλεύουν στα μούτρα με κάθε λογής εξυπνάδες ......Έλεος ......

      posted in Αντίλογος
      C
      civil357
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 4χ4

      Θεωρητικά η επιλογή της κίνησης με ελεύθερο το κεντρικό στην τετρακίνηση , γλυτώνει από αρκετή καταπόνηση. Εγώ πλήμνες , είχα δεί τελευταία φορά σε γερασμένο αγροτικό hilux, οπότε δεν έχω άποψη . Όπως δεν έχω άποψη και για τη χρήση που το θέλεις.

      Άλλά αν τσουλήσει στην άσφαλτο , τότε δε σε απασχολεί τόσο η τετρακίνηση . όσο η ροπή και η δύναμη του οχήματος στην έλξη, σε συνδυασμό με πυκνό κιβώτιο . Υποθέσεις κάνω , καθώς δε γνωρίζω από αυτή τη χρήση, ίσως τα επιβατικά που στηρίζονται σε αγροτικά να σου κάνουν. To pathfinder π.χ., έχει κοντό πραγματικά , όχι αστεία , έχει πετρελαιοκινητήρα με πολύ ροπή , πλαίσιο σκάλας και αν έχει ίδιο κιβώτιο με το αγροτικό , δε μπορώ να φανταστώ ότι δε θα τα καταφέρει...

      Επαναλαμβάνω , δε γνωρίζω από τη συγκεκριμένη χρήση.

      posted in Εκτός Δρόμου
      C
      civil357
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 4χ4

      Το pinin το δίλιτρο έχει τη σοβαρή τετρακίνηση super select της μάρκας , την οποία τη χρησιμοποιούσε σε σοβαρά εκτός δρόμου οχήματα , όπως το κανονικό pajero.

      Έχει κανονικές κοντές και όχι τις μούφα του forester. Μπορεί να δουλέψει τετρακίνητο χωρίς να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό . Έχει άλλες δύο θέσεις , μακρύ με μπλοκαρισμένο κεντρικό και κοντά και μπλοκαρισμένο κεντρικό.

      Πλήμνες το θεωρώ , αδύνατο , δε θυμάμαι , αλλά 99,99% ήταν αυτοματοποιημένη η διαδικασία.

      posted in Εκτός Δρόμου
      C
      civil357
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Η σχέση ανθρώπου και σκύλου έχει αποτυπωθεί πλέον στο γονίδιο και των δύο ειδών. Από το πιο βαρύ , ότι το χάϊδεμα του σκύλου λειτουργεί καταπραϋντικά και για τα δύο είδη ( εκκρίνονται ένα σωρό χημικά "αγάπης" ) , μέχρι το πολύ απλό ότι ο σκύλος , είναι το μόνο ζώο που αναζητά την οπτική επαφή και τα οπτικά σινιάλα ( ερεθίσματα) .

      Ένα ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ είναι το πείραμα της εξημέρωσης των αλεπούδων από τον άνθρωπο ( εύκολα, βρίσκεται στο youtube) . Οι τύποι λοιπόν πήραν καμιά 100 αρια αλεπούδες. Σε κάθε γέννα επέλεγαν να ζευγαρώσουν τα κουτάβια με την πιο φιλική συμπεριφορά προς τον άνθρωπο. Το αποτέλεσμα , εντυπωσιακό , η αλεπού άλλαξε μέχρι και την ουρά της ( έστριψε σα των χάσκι) και ένα σωρό άλλα στοιχεία και εξημερώθηκε πλήρως , σε πολυ λίγες γενιές.

      Αυτό , λοιπόν φανταστείτε το επί χιλιάδων γενεών σκύλων ( κάπου το 20.000π.Χ. εξημερώθηκε), οπότε καταλαβαίνουμε όλοι το πόσο αλληλοεπιδράσαμε εξελικτικά ως είδος.

      Τώρα , αυτά για το σκύλο , κυρίως και πολύ λιγότερο για τη γάτα, τα υπόλοιπα είδη , δεν είναι κατοικίδια ( χάμστερ, φίδια, κουνέλια, χελώνες και λοιπά ) , και κακώς κρατούνται παρά τη θέλησή τους...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Μαζί σας στο σενάριο του λιγότερου κακού με τη ψήφο , αλλά μήπως έτσι απλά γίνεστε συνένοχοι σε ένα απλά λίγο πιο εύπεπτο έγκλημα;

      Και αν συνεχίσετε την πολιτική του λιγότερου κακού , πότε θα καταλάβει ( αυτό το λιγότερο κακό) , έτσι ώστε να εκλέγεται χωρίς τη σύγκριση; Κοινώς αφού θα εκλέγονται , γιατί να αλλάξουν προς κάτι καλύτερο;

      Η αίσθηση , "εγώ, τουλάχιστον, δεν τους ψήφισα" , στην πρώτη υπέρτατη βλακεία που θα κάνουν ( γιατί όλοι θα κάνουν) , αξία ανεκτίμητη! Καμία επαφή με το νερόβραστο " είδαμε και τους προηγούμενους" .

      Αυτά , και ο καθείς ότι θέλει ας ψηφίζει......

      posted in Αντίλογος
      C
      civil357
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, είχα σκυλιά. Από σκύλους συντροφιάς μέχρι σκύλους εργασίας. Η βασική μου αρχή ήταν ανέκαθεν ότι το σκυλί σε καμία περίπτωση, ούτε κατά διάνοια δεν είχε τα ίδια δικαιώματα με τον άνθρωπο.

      Τι θέλω να πω; Παράδειγμα έστω ότι έρχεται κάποιος σπίτι, ο οποίος φοβάται τα σκυλιά, ε θα τα δέσω όσες ώρες χρειαστεί. Έστω είμαι βόλτα με το σκυλί, δε χρειάζεται να προκαλέσει κάποιος, εύκολα φανερώνεται κάποιος με φόβο στα σκυλιά, ε κοιτάς να μην προκαλείς, το μαζεύεις το σκυλί κ.λπ. πολλά παραδείγματα.

      Οι δήθεν ζωοφιλοι στον υπερθετικο βαθμό, δε μου είναι αρεστοί. Πότε δε μπορώ να διανοηθω ένα σκυλί να τρώει εκλεκτά φαγητά ανθρώπων ή να το ντύνουν με κουστουμακια, ενάντια στη φύση του. ντροπή ..... Είχε κάποτε η σχέση μου, ένα γάτο, τετραπαχο, το τάιζε μόνο τις ακριβές κονσέρβες. Κάποτε, η σχέση πήγε καλοκαίρι Κύπρο, φοιτητές, τότε πήρα το γάτο στο πατρικό. Τη νύχτα πρίν φύγουμε, του έβαλα γύρο να φάει.... Όταν αδιαφόρησε επιδεικτικά, σοκαριστηκα, και για το πιτογυραδικο μου εννοείται,αλλά ο.κ.... Μέσα σε ένα μήνα που γυρίσαμε Αθήνα, το γατί, έτρωγε τα πάντα άσε που αδυνάτισε κιόλας.... Ε, όχι ρε , ο κόσμος πεινάει και το γατί έτρωγε βασιλικά, ντροπή.....

      Τα σκυλιά είναι ευθύνη, το κουραδακι τους, είναι το λιγότερο, άλλα είναι πολύ πιο σημαντικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      civil357
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr