-
Τόσες γέφυρες θα ήτα καλό;
Τα διόδια πόσα θα ηταν;
15 άρια στην είσοδο της κάθε γέφυρας.
Εδω ειναι πανάκριβα στα λαγκάδια. Που σε γέφυρες που θέλουν 24/7/365 φροντίδα.
Θα ηταν το Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες αλλά το κόστος στον Θεό.
Άσε που αν θέλεις 3 ώρες για αυτήν την διαδρομή ποιος θα παίρνει αεροπλάνο;;
1 πριν στο τσεκ ιν, 55 λεπτά στα ουράνια, 15 λεπτα προσγείωση και ολοι όρθιοι λες και χεζονται πάνω τους, 10 λεπτά βαλιτσες και μετά διαδρομή με ταξι από την άλλη άκρη του λεκανοπεδίου.
-
Τα διόδια Αθήνα Βόλος είναι 34 ή 37€, με επιστροφή. Πόσο θα ήταν με γέφυρα; αν ήταν τεχνικά εφικτό; Πόσο κοστίζουν συνολικά τα επιπλέον χιλιόμετρα για 100 χρόνια για όλη την Ελλάδα; θα κόστιζε περισσότερο απ τους Ολυμπιακούς η κατασκευή;
-
Τα διόδια στις γέφυρες είναι πολλαπλάσια του απλου δρόμου. Αν είχε 4 - 5 μεγαλουτσικες γέφυρες, σύγχρονες με υποδομές για ταχεία κυκλοφορία κτλ, μόνο τα διόδια των γεφυρών θα ηταν 50 με 60 ευρώ. Οι γέφυρες δεν εχουν μόνο τεράστιο κόστος κατασκευής αναλόγως και του πυθμένα, αλλά και μεγάλο κόστος συντήρησης. Επίσης δεν ξέρω αν σε φυσικές και μη καταστροφές είναι συμφέρον στρατηγικα μια χωρα να έχει τον βασικό της άξονα με γέφυρες και εφοσον υπάρχουν και χερσαία εδάφη.
-
πιλιε παντως καποτες ασχολιομουν με τα της ευβοιας, ειχαν ξεσηκωθει οι ευβοιωτες να παρουν τις γεφυρες γιατι θα τους ανεβαζε παρα πολυ και ηταν κοντρα οι λαμιωτες. χτυπιωντουσαν και οι δυο χωρις τον εργολαβο.
θυμαμαι οτι τελικα ειχαν βγει καποιοι μελετητες και τους ειχαν κραξει ολους με το γιοφυρι, που ειναι αληθεια οτι θα γλυτωνε 60 χιλιομετρα, γιατι θα στηνοταν γεφυρα πανω στο ρηγμα της αταλαντης και γενικα σε εξαιρετικα προβληματικο σεισμολογικα μερος. στο ιδιο πνευμα του πρασινου ηλιου και για κρητη παιζει μια γεφυρουλα, να παρει αναπτυξις, μηπως και ψηφιζουν κουλι αντι μπασοκ οι συντεκνοι
-
-
H Ελλάδα άργησε να φτιάξει δρόμους , τρένα - μετά τον Τρικούπη βέβαια- , γιατί υπήρχαν και υπάρχουν μικροσυμφέροντα.
Οι δύο γέφυρες του Μαλιακού δεν ήταν η καλύτερη λύση . Το κόστος μεγάλο . Υπήρχαν και πιο σωστές εναλλακτικές , όπως ο περιφερειακός Χαλκίδας και η κατασκευή του οδικού άξονα της Βόρειας Εύβοιας με μία γέφυρα στην Γλύφα . Αυτός ο δρόμος έβγαινε φτηνότερος από το κόστος της δεύτερης γέφυρας .
Τελικά μια χαρά είναι και έτσι . Τα διόδια πρέπει να φτηνύνουν με κάποιο τρόπο , τουλάχιστον για τους συχνούς χρήστες .
Για όσους πάμε 1-2 φορές τον χρόνο μεγάλα ταξίδια , είναι μία ταβέρνα διαφορά , αλλά η διαφορά στην ασφάλεια τεράστια .
Το σχόλιο μου δεν αφορούσε τις αναμνήσεις του Στόρμ , αλλά το γεγονός ότι βλέπω κάθε μέρα εγκατάλειψη της Ελλάδας , πέραν της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης , άντε 1-2 πόλεων ακόμα .
Και τι μένει ? Βιομηχανίες δεν έχουμε , ο τουρισμός έχει μεγάλα σκαμπανεβάσματα , η γεωργία είναι 400 χρόνια πίσω από τα σοβαρά στον τομέα αυτόν κράτη , όπως η Ολλανδία και το Ισραήλ .
Εχουμε ένα τεράστιο κράτος που κανείς δεν ενδιαφέρεται πως θα είναι σε 20-30 χρόνια .
Εχουμε και την Βουλγαρία δίπλα που μας δείχνει και ένα δρόμο και επειδή εμείς οι Ελληνες μεταναστεύουμε εύκολα , μπορώ να πω ότι σε λίγα χρόνια , μόνο γέροι δικοί μας θα μένουν στην χώρα .
Επειδή όμως η γεωγραφία και το φυσικό κάλλος , μας δίνει πόντους , άλλοι θα επενδύσουν σε αυτά και θα αναλάβουν τον ρόλο μας .
Μέχρι τότε το γιατί εσύ και όχι εγώ θα κυριαρχεί ...
-
Η φήμη πάντως συντηρείται από τα πολυτεχνεία ακόμα, θυμάμαι καθηγητή του Ε.Μ.Π. (σύμβουλο σχεδιασμού) , να υποστηρίζει θερμά το σχεδιασμό της παράκαμψης με γέφυρα , γιατί θα γλίτωνε αρκετά χιλιόμετρα χάραξης (θα εξοικονομούσε πάρα πολύ κόστος) , τα εδάφη στην περιοχή είναι 'δύσκολα' και χρειάστηκαν πολύ καλή εδαφοτεχνική μελέτη για τη σωστή τους θεμελίωση ( η οποία κατά αυτόν δεν έγινε και σωστά για αυτό και οι τοπικές φθορές και καθιζήσεις στο οδόστρωμα) , το βάθος στο σημείο γεφύρωσης είναι μικρό (η γέφυρα σαν κόστος και ανάγκες δε θα είχε καμία σχέση με το ριο, θα ήταν πολύ πιο συμβατική ) , λιγότερες απαλλοτριώσεις και λοιπά που δε καλοθυμάμαι , πέρασαν και 20 χρόνια.
Το σίγουρο είναι ότι το κόστος της γέφυρας δεν είναι τόσο μεγαλύτερο που να δικαιολογεί τα νούμερα για τα διόδια. Τα διόδια είναι πολιτικές αποφάσεις που το κόστος τους εξαρτάται από πάρα πολλούς παραμέτρους , π.χ. Εγνατία πολύ μα πολύ πιο δύσκολος δρόμος στην κατασκευή από οποιοδήποτε άλλο δρόμο της χώρας, λιγότερα διόδια.
Πάντως όλα αυτά ήταν καφενειακές κουβέντες που ακούγαμε τότε από καθηγητές , οπότε απλά επιβεβαιώνω και εγώ τις φήμες.
-
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ από 05.07.2021 (ώρα 00.01) έως 09.07.2021 ώρα (23.59) ως εξής:
ΔΕ 05/07
ΑΦΜ που λήγουν σε 0 - 1
ΤΡ 06/07
ΑΦΜ που λήγουν σε 2 - 3
ΤΕ 07/07
ΑΦΜ που λήγουν σε 4 - 5
ΠΕ 08/07
ΑΦΜ που λήγουν σε 6 - 7
ΠΑ 09/07
ΑΦΜ που λήγουν σε 8 - 9
-
Πήγα Σκόπελο τη προηγούμενη βδομάδα.Τη περίμενα καλύτερη.Δυστυχώς είχε πάρα πολλές τσούχτρες και οι θάλασσες είχαν αρκετή βρωμιά και μια ανέξηγητη λιπαρότητα στην επιφσνεια τους.Το φαγητό πολύ μέτριο...
-
Επειδή λέω να κινήσω κατά Χαλκιδική εντός του επόμενου μήνα, έχει πάει κανείς προς Πολύχρονο/Χανιώτη/Κρυοπηγή ; Έμαθα ότι έσπασε ο βιολογικός και χύθηκαν τα νερά στη θάλασσα πριν 15 μέρες, και τότε ήταν χάλια, αλλά δεν έχω νέα, και η δήμαρχος είτπε ότι ήταν νερά τελικού σταδίου και άρα σχετικά καθαρα (...).
Επίσης, από κόσμο τί γίνεται ;
-
Πήγα Σκόπελο τη προηγούμενη βδομάδα.Τη περίμενα καλύτερη.Δυστυχώς είχε πάρα πολλές τσούχτρες και οι θάλασσες είχαν αρκετή βρωμιά και μια ανέξηγητη λιπαρότητα στην επιφσνεια τους.Το φαγητό πολύ μέτριο...
Έτσι είναι (την έχω φάει με το κουτάλι). Σκόπελο μόνο Αντρίνα (μακράν το καλύτερο ξενοδοχείο αλλά ακριβό) και Πάνορμο.
-
Και ο Πάνορμος ήταν γεμάτος τσούχτρες. Δεν έμπαινες καν μέσα.
Επίσης θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στο λιμάνι του Μαντουδίου ...Μιλάμε για τεράστια αθλιότητα.Τετοιο χάλι δεν εχω ξαναδεί...
-
ως ανωμαλος επηγα λιμνη πλαστηρα το περασμενο σ/κ
υπεροχο το βουνο, δροσερο και με πολλες χαλαρες δραστηριοτητες. και καποιες οχι χαλαρες, αλλα λιγο το τζονυ, λιγο κατι μουσικουλες...
οι υπολοιποι ναι, να πηγαινετε στη θαλασσα, ειναι πολυ ωραια εκει...
-
Πήγα και Λίμνη Πλαστήρα πριν 1 μήνα .Τέλεια.Επαιξε και μπάνιο στη πισίνα.
-
Κι εγώ πέρασα παλιά έναν υπέροχο δεκαπενταύγουστο στο Καρπενήσι. Δροσιά, καθαρός αέρας, και μπανάκι στην άδεια πισίνα.
-
Ωραίο είναι το βουνό το καλοκαίρι. Είχαμε πάει πρόπερσι Καρπενήσει τέλος Αυγούστου, είχαμε περάσει φανταστικά!
-
Σάββατο θα πάμε ένα τετραήμερο στην Πρέβεζα. Συστάσεις κανείς τοπικός; Σκεφτόμαστε να πάμε μια μέρα Παξούς και μια Πάργα - Σύβοτα.
-
Το παλιό λιμάνι της Πρέβεζας για βραδινή βόλτα. Πάργα Σύβοτα για Κλασικά τουριστομέρη,
Παξούς για βόλτα - καφέ στο λιμάνι και Αντίπαξους για μπάνιο, αλήθεια από που θα περάσετε? από Σύβοτα ή Πάργα?
Απλά για μένα δεν βγαίνει σε 4ήμερο, θέλει παραπάνω
-
Όντως, με βάση την Πρέβεζα Πάργα και Σύβοτα πέφτουν μακριά για ένα τετραήμερο μόνο. Άσε που θα σιχτιρισεις με τον κόσμο/κινηση μέσα στην Παργα. Βέβαια τώρα με τον ιό ίσως να είναι πιο χαλαρά...
Καλύτερα παντως μπάνια στις παραλίες κοντά στην Πρέβεζα (Μονολίθι, Κανάλι, Καστροσυκιά) και βραδυνές βόλτες στο λιμάνι.
-
Το Μαντούδι δεν ήταν λιμάνι . Απλά οι Σκυριανοί δεν αφήνουν να μπει άλλο βαπόρι στην Σκύρο και έτσι οι των Σποράδων πάνε από Μαντούδι που είναι 10 νμ κοντύτερα από την Κύμη .
Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)