Έχω βάλει; Δε θυμάμαι...
Best posts made by EltonJohn
-
RE: Διόδια
Ποια διόδια και @@ιές τύποι.
Στη Mad Max εποχή που έρχεται, θα περνάμε απ' τα διαλυμένα booths κάπως έτσι:
-
RE: Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε
Στην Ελλάδα υπάρχει χρόνια η αυτόνομη οδήγηση. Γιατί όταν ο/η οδηγός με το ένα χέρι γράφει στο κινητό και με το άλλο ξύνει τα αχαμνά του, το αυτοκίνητο ουσιαστικά πάει μόνο του. Αυτόνομα.
-
RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου
Θεωρώ ότι η ανορθογραφία και η ασυνταξία είναι αποτέλεσμα αφενός της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης τα τελευταία πενήντα χρόνια ( η οποία μόνο τυχαία δεν ήταν) αλλά και του γρήγορου καταναλωτικού τρόπου ζωής μας, όπου όλα γίνονται είτε για το χρήμα είτε για την καλοπέραση μέσω αυτού.
Στο βωμό του χρήματος και του υποτιθέμενου ευ ζην που αυτό εξασφαλίζει, ποιος άνθρωπος θα καθίσει να εξελιχθεί και να βελτιωθεί ακούγοντας μουσική, βλέποντας αξιόλογο κινηματογράφο, διαβάζοντας λογοτεχνία και ποίηση;
Τα αποτελέσματα της απομάκρυνσης από όλα όσα μας βελτιώνουν και μας εξελίσσουν πραγματικά, τα βλέπουμε στον τρόπο που γράφουν οι Έλληνες χρήστες τους διαδικτύου. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Μέσα σε διάστημα μικρότερο από δύο μήνες:
- Το περιστατικό με το βυτιοφόρο που εξερράγη στην ΕΟ Αθήνας Κορίνθου και έγινε η αιτία να κατεδαφιστεί η γέφυρα.
-Το περιστατικό με τροχαία υλικών ζημιών όταν ΙΧΕ "βρήκαν" πάνω σε κομμάτια από σκασμένο ελαστικό φορτηγού στον ίδιο δρόμο (δεν έγινε ιδιαίτερα γνωστό) - Το σημερινό περιστατικό στη Μεσσηνία με την εκτροπή της καρότσας και τη σύγκρουση ΙΧΕ πάνω της.
Και τα τρια περιστατικά με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
Μεγάλη σύμπτωση...
- Το περιστατικό με το βυτιοφόρο που εξερράγη στην ΕΟ Αθήνας Κορίνθου και έγινε η αιτία να κατεδαφιστεί η γέφυρα.
-
RE: ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
@elvet said in ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ:
@criuser said in ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ:
@elvet said in ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ:
Ωραία η εκδρομή, αλλά πρέπει να είσαι ο μόνος άνθρωπος που πήγε για τουρισμό στο Κιλκίς !
Για την πόλη μιλάμε, γιατί ο νομός έχει πολύ όμορφη φύση (βόρεια και δυτικά) και καλό φαγητό.Καλό φαγητό είχε και μέσα στην πόλη και φτηνό.
Αλλωστε όταν είπα για ξενοδοχεία στην Θεσσαλονίκη με πάρκινγκ έβρισκα δύσκολα στην πόλη με πάρκινγκ επί πληρωμή που έφτανε πάνω από 130 την ημέρα.
Τα πιο μακρυά ήταν λίγο φτηνότερα και είχαν ισόγεια η και ημιυπόγεια δωμάτια.
Η επιλογή του Κιλκίς σαν βάση σε καινούργιο ξενοδοχείο με πρωινό και τα 2 φαγητά την ημέρα εκτός Θεσσαλονίκης ήταν 150-160 το ζευγάρι, σχεδόν όσο θα κόστιζε το δωμάτιο και το πάρκινγκ στην Θεσσαλονίκη.
Το συνιστώ σαν επιλογή βάσης για εκδρομές στην ευρύτερη περιοχή.
Ναι, παίζει στο Κιλκίς (και στην πόλη) να έχει το φθηνότερο και καλύτερο μοσχαρίσιο κρέας, αλλά γενικά καλά και φθηνά
Δεν ξέρω αν έχει το καλύτερο κρέας στο Κιλκίς, σίγουρα όμως έχει τις καλύτερες πινακίδες κυκλοφορίας:
ΚΙΚ
ΚΙΜ
ΚΙΤ
ΚΙΧ -
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Να ευχηθώ καλή δύναμη σε όσους οδηγήσουν στους ελληνικούς δρόμους αυτές τις ημέρες.
Θα συναντήσουν πολλά πολλά ζώα.
Με δύο πόδια, με τέσσερα πόδια, με φτερά και έρποντα. -
RE: Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία
Πήγα μια φορά σε έναν έμπορο καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην περιοχή του Πολυγώνου - περιφερειακού Αττικού άλσους. Βλέπω απ' έξω ένα Ford (ή Fiesta ήταν ή Focus). Μπαίνω μέσα και ρωτάω για ηλικία/χιλιόμετρα/τιμή και στο τέλος αφήνω την ερώτηση για την προέλευση του οχήματος.
"Απο Βουλγαρία είναι το αμάξι, αλλά το έχουνε ελέγξει διεξοδικά οι δικοί μας μηχανικοί".
Άκουσα να γελάνε κάτι γάτες, κάτι περιστέρια, κάτι στύλοι φωτισμού και οι καθρέπτες ενός διερχόμενου λεωφορείου της γραμμής 140 και αποχώρησα διακριτικά.... -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
"Έχουμε πόλεμο, μην το γελάς μωρό μου", έλεγε ο ΜΕΓΑΣ Τζίμης Πανούσης, κάπου στο 1982 νομίζω.
Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα στους δρόμους.
Για όλα τα οχήματα.
Για όλους τους χρήστες των οδών.
Για τους πεζούς.
Για όλες τις ηλικίες.
Ένας πόλεμος.
Δε δικαιολογείται κανένας να βγαίνει χαλαρός κι απροετοίμαστος.
Για να γυρίσετε στα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Για να μη σας ταΐζουν με σωληνάκια και να μην αφοδεύετε σε πάνες για μια ζωή.
ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ!https://www.voria.gr/article/thessaloniki-paresyre-kai-egkateleipse-pezi-eno-odigoyse-patini
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Στο θέμα των προστίμων και των τιμωριών αυτό που παίζει τον βασικό ρόλο είναι η ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑ. Randomness που λένε και οι Αμερικανοί. Όχι η "τύχη" ή η "μοίρα".
Είναι σε ποιον εφαρμοστή του νόμου θα πέσεις.
Πόσο καλά θα ξέρει τι δουλειά του.
Πώς θα έχει ξυπνήσει το πρωί.
Κ.λπ.
Θυμάμαι, καλοκαίρι του 1999, κωλοφάνταρο ήμουν κι είχα πάει στο σπίτι μου με άδεια.
Οδηγούσα το Golf MK3 της μαμάς.
Σταματάω σε κόκκινο φανάρι και κατεβάζω φλας αριστερά. Κάνω μια πολύ μικρή κίνηση του τιμονιού προς τα δεξιά και το φλας επανέρχεται. Ανάβει πράσινο και ξεκινάω να στρίψω αριστερά, χωρίς πια να έχω τροχιοδεικτικό σημάδι αναμμένο.
Ακριβώς πίσω μου είναι παιδί με γαλάζια, με την υπηρεσιακή μηχανή.
Με σταματάει και μου επιδίδει κλήση τροχαίας παραβάσεως.
Δε θυμάμαι αν είπα τίποτα.
Δε θυμάμαι αν είπε τίποτα.
Πήγα και την πλήρωσα.
Δεν το ξέχασα ποτέ όμως.
Μάλλον είχε κάποια θέματα με τη γυναίκα του ο τύπος.
Latest posts made by EltonJohn
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
@wantone τώρα που είδα το βίντεο σιγουρεύτηκα ότι αποκλείεται να προλάβουν παράδοση εντός Ιουλίου.
@tgd πραγματικά η ευθεία στο Μαλάκι είναι μεγάλη σκοτώστρα! -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@tolisk20 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλησπερα..για την νεα χαραξη της Π.Ε.Ο Ελευσινας-θηβων εχουμε κανα νεο?
Εγινε Ελευσίνα - Οινόφυτα.
Θα πατήσει πάνω στον υπάρχοντα δρόμο Μαγούλας - Οινόης ή θα έχει νέα χάραξη;
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
Πολύ σημαντικό οδικό έργο αυτή τη στιγμή, @tolisk20 .
Για εμένα, μαζί με ΒΟΑΚ και βελτίωση εθνικής οδού Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας, τα πιο σημαντικά έργα που πρέπει να γίνουν τα επόμενα χρόνια.
Τη βελτίωση του τμήματος Ιτέα - Μπράλος της ΕΟ Αντιρρίου - Θερμοπυλών τη θεωρώ δευτερεύουσας σημασίας. Δε δέχεται τον ίδιο φόρτο, δε θα λύσει τόσο σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Έξι μήνες τουλάχιστον θέλει ακόμη για ολοκλήρωση, που για όποιον το κάνει συχνά, δεν είναι καθόλου μικρό χρονικό διάστημα.
Tελος Ιουλιου λενε για το μεγαλυτερο τμημα εκτος απο 20 χμ μετα την Πατρα που πανε για τελος Νοεμβρη. Θα δουμε στο τελος του Ιουλη.
Δεν υπάρχει περίπτωση τέλος Νοεμβρίου για το τμήμα από Αχαγιά έως Πάτρα. Πέρασα από εκεί πριν τρεις μέρες. Είναι πολύ δύσκολο γιατί δουλεύουν πάνω στην υπάρχουσα χάραξη. Εκατό τοις εκατό πάει για του χρόνου.
Και για το "εύκολο" τμήμα Αχαγιά - Πύργος, διάβαζα σε κατασκευαστικό φόρουμ ότι υπάρχει ένα σημείο που τους δυσκολεύει. Και φυσικά δε θα δώσουν τον δρόμο με παράκαμψη στη μέση του πουθενά.
Άρα πολύ πιθανό να χαθεί και ο Ιούλιος.
Τίποτα δεν είναι σίγουρο. Και ο κυκλοφοριακός φόρτος του θέρους δυσκολεύει την ήδη ΤΡΑΓΙΚΗ κατάσταση.
Να 'ναι καλά ο Τσίπρας που ακύρωσε την αρχική σύμβαση... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
Έξι μήνες τουλάχιστον θέλει ακόμη για ολοκλήρωση, που για όποιον το κάνει συχνά, δεν είναι καθόλου μικρό χρονικό διάστημα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
Ακριβώς, υπάρχουν σημεία που οι στροφές δεν είναι καθόλου μα καθόλου ΑΝΟΙΚΤΕΣ.
Το αντίθετο.
Οριακά θα τις παρομοίαζα ορισμένες με τις παλιές στροφές της Υλίκης.
Τώρα για τον δρόμο Πάτρας - Πύργου, δεν ξέρω πότε πέρασες τελευταία φορά, αλλά να σου πω ότι για δέκα χιλιόμετρα (κατεύθυνση προς Πύργο) κινείσαι με Μ.Ο.Τ. 40 χλμ. την ώρα, μέσα από στενό ημιαστικό δίκτυο, εντός των οικισμών Καμίνια, Βραχνέικα, Αλισσός.Επίσης, σε όλο το μήκος του δρόμου, μέχρι Πύργο και στις δύο κατευθύνσεις, να προσπεράσεις μπορείς μόνο ανά τέσσερα πέντε χιλιόμετρα, ουσιαστικά σου δίνουν μια λωρίδα "επιτάχυνσης" για 800-1.000 μέτρα κι όποιος προλάβει. Μπορεί να σε πηγαίνει καροτσάκι τρακτέρ ή βαρύ χωματουργικό όχημα για δέκα λεπτά (κάποιες από αυτές τις λωρίδες επιτάχυνσης ήταν κλειστές λόγω έργων).
Η διπλή γραμμή καθ' όλο το μήκος του δρόμου έχει αντικατασταθεί από πλαστικά κολωνάκια.
Τέλος, από περιμετρική Πάτρας μέχρι Πύργο, πρέπει να υπάρχουν πάνω από είκοσι (20) διασταυρώσεις με φανάρια.
Αν όλα αυτά δε δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό της κατάστασης ως τραγικής, τι να πω...
Φέτος έκλεισε τρία χρόνια αυτό το πράγμα, δεν είναι καινούριο. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Χαραμίζονται αυτά τα ντελίβερι boys τύπε.
Στην ομάδα ΔΙΑΣ έπρεπε να βρίσκονται. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
Κοίτα, από αμάξι σε αμάξι σίγουρα υπάρχουν διάφορες.
Στον ίδιο δρόμο, πριν το 2017 που ολοκληρώθηκαν τα έργα, με σεντάν 150 ίππων πήγαινα τρένο και στις στροφές.
Τώρα, με αμάξι πόλης 110 ίππων, σε κάποιες στροφές σφίγγω λίγο παραπάνω το τιμόνι -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
γιατι να εχεις θεμα;
Γιατί δεν έχει λάστιχα - αμορτισέρ - ελατήρια
Καινούριο αμάξι χελόοοου