Με τις πρόσφατες ομίχλες

Best posts made by elvet
-
RE: PEUGEOT FORUM
Διαφήμιση της Peugeot, πριν εμπλακεί ο gatoz... 1976
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Θα ταίριαζε και στο διακοπές 2025, αλλά μπαίνουν διακοποφωτογραφίες μετά από 2200+ χλμ σε κάθε μορφής δρόμους (και μη δρόμους)
(Να εμπλουτιστεί και το αρχέιο του otso)
-
RE: Μεταχειρο τερας αξιοπιστιας , υπαρχει ;
O θείος otso θα πρέπει να μεταλαμπαδεύσει την πολύτιμη πείρα του στον 21χρονο νεοσσό. Να του μάθει κόλπα, ατάκες και τεχνικές και θα τον ευχαριστήσει αργότερα ο μικρός. Ας ξεκινήσει πείθοντάς τον ότι και με ένα starlet κάνει τα πάντα και πάει ακόμα και στο Βερολίνο. Τα κάνει όλα, είναι αξιόπιστο και φθηνό. Εξοικονομεί βασικό κεφάλαιο για γούστα και περιπέτειες. Μειονέκτημα ότι αρέσει στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες της περιοχής, αλλά δεν υπάρχει τέλεια λύση.
-
RE: Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;
To πάσχα κανονικά πρέπει να το περάσουμε στο χωριό του otso, με τα μπαμπάτσικα πρόβατα (ποια αρνιά στη Ρούμελη!) των 28 κιλών στη σούβλα, μέσα στον λάκκο με τις κλιματσίδες. Αλλά, μας τρώει το φιλότιμο και θα πάμε στο χωριό με τους παππούδες...
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Όταν βλέπεις στην επικοινωνία αγγελίας Κύριος (Θανάσης, Μήτσος) καταλαβαίνεις ότι είναι α) μπάρμπας, β) άσχετος, γ) προβληματικός. Δηλαδή οι άλλοι που δεν βάζουν το κύριος μπροστά τί είναι bots?
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το Rav4 είναι hev 2,5L και ξεκινάει από τα 45k. Αυτό και το CRV είναι προφανώς μια κατηγορία μόνα τους. Φυσικά λοιπόν έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου αλλά ένεκα φορολογικού συστήματος αλλά και κόστους κτήσης είναι εκτός λογικού φάσματος για εμένα. Μακάρι να μπορούσα να πάρω οποιοδήποτε εκ.των δύο. Όμως εδώ μιλάμε για αυτά που ρεαλιστικά μπορούμε να αγοράσουμε, όχι για θεωρίες με αρκούδες.
TO RAV ξεκινάει από 38Κ. Εχουμε στην (ευρύτερη) οικογένεια ένα 4x4, αγορασμένο καινούργιο-43000. Μετά από 15Κ χιλιόμετρα έχει μέση κατανάλωση 5,8 lt/100 χλμ, με αρκετή Εθνική οδό (που ανεβάζει τον μέσο όρο) και πόλη επίσης όπου λειτουργεί κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας. Δεν υπάρχει αυτή η κατανάλωση, δεδομένου του μεγέθους και της ιπποδύναμης. Δεν βλέπω κάπου αρκούδες, ούτε θεωρίες
-
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;
Κρήτη. Παραμένει κορυφαία επιλογή για διακοπές, γιατί έχει επιλογές για όλους.
Πειραιάς-Ηράκλειο 328ευρώ, 2 ενήλικες+2 παιδιά και αυτοκίνητο με επιστροφή (σαλόνι). Αδειο το ημερήσιο καράβι, ειδικά στην επιστροφή είχε το πολύ 40 αυτοκίνητα, πολύ άνετο το βαρετό ταξίδι.
Ολες οι βόρειες παραλίες γεμάτες, με πολύ κύμα και γενικά μιεχχ. Ολο το λιβυκό άδειο και υπέροχο. Τιμές στις ταβέρνες (στον Νότο και επιλεγμένα χωριά, με θεϊκό φαγητό) πολύ καλυτερες από αλλού και το φαγητό μια κατηγορία μόνο του. Το βασικό είναι ότι υπάρχουν ατέλειωτες επιλογές για κάθε γούστο, δραστηριότητα, βαλάντιο. Καλύτερα όχι Αύγουστο -
RE: Περί διαφορετικών προδιαγραφών
Απέθαντοι αυτοί οι μύθοι, θα ανακυκλώνονται αενάως, ειδικά από τους πανεπιστήμονες των ταξί
-
RE: Σύγκριση αυτοκινήτων
Κάποτε στο περιοδικό κάποιες μοναδικές πένες
Πριν από 26 χρόνια ο μοναδικός Setright έγραφε για την ποιότητα και την γκαπ γκουπ της πόρτας:Iστορίες Γνώσης και Πάθους
…Ωστόσο, τίποτα δεν είναι πιο παραπλανητικό από τη διαδεδομένη αντίληψη -που προωθήθηκε από τις Pολς-Pόις και Mερτσέντες- ότι οι βαριές πόρτες, που κλείνουν με υπόκωφο, «γεμάτο» γδούπο, σημαίνουν τάχα κάτι σπουδαίο. Oι πρόσφατες διαφημίσεις της Tζάγκιουαρ δείχνουν ότι η εν λόγω παρεξήγηση έχει παγιωθεί. Aρχικά νόμισα ότι υπήρχε κάτι διφορούμενο στην έκφραση του συγγραφέα «το στιβαρό "κραντς" της πόρτας», αλλά στη συνέχεια κατάλαβα ότι υπονοούσε την υποτιθέμενη ποιότητα κατασκευής των Tζάγκιουαρ. Γράφοντας για το... κραντς
των θυρών μιας Tζάγκιουαρ, μου έρχονται στο μυαλό αντίστοιχα προβεβλημένοι ήχοι: Tο «κλανκ» της πόρτας σε μία Pολς και το «θανκ» σε μία Mερτσέντες. Σκέπτομαι, επίσης, το βροντώδη ήχο που παράγουν οι πόρτες του τρένου ή -παλαιότερα- αυτές των ιππήλατων αμαξών. Όταν άκουγες παρόμοιους ήχους, μπορούσες να μείνεις ήσυχος ότι οι πόρτες έχουν μανταλώσει και δεν κινδυνεύεις να πεταχτείς έξω σε μία γρήγορη στροφή ή σε περίπτωση που το άλογο σκοντάψει. Δεν ήταν παρά ένας γερός γδούπος: Oύτε πρόχειροι μηχανισμοί που κροταλίζουν,
ούτε τυμπανισμοί που προδίδουν το κούφιο περιεχόμενο της πόρτας, ούτε ανησυχητικοί ήχοι υψηλής συχνότητας. Για έναν... ποιοτικό νου, όλα αυτά ήταν αποδείξεις ποιότητας. Aηδίες... Aδυνατώ να καταλάβω γιατί το κλείσιμο της πόρτας χρειάζεται να παράγει τον ελάχιστο θόρυβο. Mε δεδομένη την καλή ποιότητα σχεδίασης και κατασκευής, μια ελαφρά πίεση του δαχτύλου θα έπρεπε να είναι αρκετή για να φέρει την πόρτα κοντά στο σημείο που κλείνει. Eκεί θα μεσολαβούσε η μηχανή. Ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να γυρίζει τις κλειδαριές, όπως συνέβη με το Xόντα Λέτζεντ εδώ και μία δεκαετία, πράγμα που θα επέτρεπε λιγότερο «ενδοτική» μόνωση, ώστε να ελαχιστοποιείται ο θόρυβος από τον άνεμο.
H διαδικασία θα μπορούσε να εκτελείται και υδραυλικά -πράγμα που περίμενα να κάνει η Σιτροέν όταν παρουσίασε την DS- ή ακόμη και πνευματικά. ?λλωστε, έχει περάσει μία γενιά από τότε που η Bουαζέν έφερε στο προσκήνιο τα πρώτα φρένα με ABS. Σε αυτό το σημείο, δεν μπορώ παρά να μνημονεύσω το παλιό μου Mπρίστολ 405 («συνομήλικο» με την DS), στο οποίο αρκούσε μία μικρή πίεση με το δάχτυλο για να κλείσουν οι πόρτες. Δύο ανεπαίσθητα «κλικ», διαφορετικής συχνότητας το ένα από το άλλο, άφηναν να φανούν τα στάδια λειτουργίας του
μηχανισμού….. -
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Apartheid, διαβάζουμε και έχουν ως συνήθως διαστρευλωθεί οι έννοιες για πολιτική χρήση.
Στο κράτος του Iσραήλ (Δημοκρατία, μέχρι και απλή αναλογική έχει, αιώνιο φετίχ για κάποιους εγχώριους), ζουν με πλήρη δικαιώματα 2 Εκ. αραβες μουσουλμάνοι Παλαιστίνιοι, που εκλέγονται και στη βουλή.
Σε περιοχές που κυβερνούν Παλαιστίνιοι ας απαντήσουν αυτοί που χρησιμoποιούν τέτοιους βαρύγδουπους όρους, Apartheid,πόσοι Εβραίοι υπάρχουν, όχι στη βουλή, απλώς να υπάρχουν και να αναπνέουν.
Ας δούνε μέσα στο κράτος του ισραήλ τα δικαιώματα όλων των μειονοτήτων, μαύροι, άλλες θρησκείες, ομοφυλόφιλοι και ας συγκρίνουν με κάτι αντιστοιχο στη λωρίδα της γάζας ή στη δυτική όχθη.
Οσοι ψάχνιουν και βλέπουν apartheid, ας ξεκινήσουν από το φυλετικό, του γυναικείου φύλου, που υπάρχει σε όλα τα ισλαμικά κράτη. Αυτοί που διατρανώνουν ότι είναι με τον άνθρωπο, την αλληλεγγύη και τα δικαιώματα, ας ασχοληθούν με τον φυλετικό ρατσισμό, δηλαδή τη θέση της γυναίκας σε όλα τα ισλαμικά καθεστώτα που υποστηρίζουν ως δήθεν αντιϊμπεριαλιστικά.
Πώς ανέχοντια τη γυναίκα να είναι κατώτερη κι από τα μηρυκαστικά στη Σαουδική Αραβία, στο Ιράν,…, και στα παλαιστινιακά εδάφη βεβαίως. Εκεί να δουν apartheid και διαχωρισμούς -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Στον πεθερό ήρθε κλήση 6μήνου από πασίγνωστη κάμερα της παλιάς Ιωαννίνων - Άρτας.
Πλήρωσε , έδωσε και το δίπλωμα της πεθεράς , όλα καλά.Προ ημερών ( κανένα τρίμηνο μετά την φρέσκια παράβαση) , ήρθε πάλι κλήση , από το ίδιο σημείο , αλλά χρονολογίας 2019 , με αυτοκίνητο που το έχει πουλήσει εδώ και χρόνια!!! Πλήρωσε , πάλι η πεθερά έμεινε χωρίς δίπλωμα.
Πως έγινε αυτό;
Ξεστοκάρουν παλιές κλήσεις; Δε το είχα ξανακούσει ποτέ κάτι τέτοιο.Το μόνο καλό , είναι ότι πλέον σταμάτησε η κατήχηση " να μην τρέχετε , δε βλέπεις εμένα που δε τρέχω και λοιπά " και ξεκίνησε η αντεπίθεση με :"καλά μεγάλος άνθρωπος να τρέχεις , τι να πώ... μας έμαθε και η αστυνομία τώρα πια και λοιπά".
η τροχαία Ιωαννίνων έχει τους δικούς της ρυθμούς
επειδή και σε εμάς ήρθε μια παλιά από Ιωάννινα,
χωρίς να γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα,
θα έλεγα ότι ξεχάστηκαν κάποιες φωτογραφίες σε στικάκι, συνέβη κάτι παρόμοιο και σε εμάς.Ελπίζω να μην φθάνει έως το 2006 η αναδρομική ανάλυση από το Κουκλέσι, γιατί δεν υπάρχουν τόσες ηλικωμένες γυναίκες στην οικογένεια
-
RE: Peugeot 3008 2016
Κοντινη μου πρόσφατη περίπτωση., 1,5 diesel. Αγορασμένο μεταχειρισμένο, ελληνικό, πρωην leasing 4ετιας, με 112Κ χλμ. Μετά από 6 μηνη νορμαλ χρήση, άναψε λαμπάκι DPF, βγήκε στην εθνική για να βοηθήσει την αναγέννηση, τον άφησε εκεί. Ηδη μετράει dpf, τουρμπίνα, καδένα, βαλβίδες, κεφαλάρι, ψάχνουν τα μπεκ και μετά (όταν τα φτιάξουν) ζήτησαν να ελεγχουν οι κύλινδροι και ο κορμός. Δεν ξέρω μόνο αυτοί που παθαίνονυ ζημιές ακούγονται, αλλά μαζεύονται πολλά στον περίγυρό μας. Να μας κάνει και μια στατιστική επεξεργασία ο gatoz
-
RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;
Tο καλό με το ξέθαμα τέτοιων τοπικών είναι να θυμόμαστε τους χρήστες που έγραφαν κάποτε.
On topic, εγώ πιστός είμαι η μάρκα δεν είναι πλέον πιστή
, αφού δεν βγάζει αυτοκίνητα που μου αρέσουν…
-
RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
Όπως προειπώθηκε. Εάν το νέο θα είναι το μεγάλο οικογενειακό και κάποιο από τα υπάρχοντα θα μείνει για 2ο αυτοκίνητο για μικρές αστικές διαδρομές, ασυζητητί να μείνει το swift. Η giulietta είναι euro 5 και έχει και αρκετά προβλήματα ποιότητας στο εσωτερικό (χερούλια, ταπετσαρίες, φουσκωμένα ταμπλώ) που σε βάθος χρόνου θα εμφανιστούν/ αυξηθούν. Τα πλεονεκτήματα της, χώροι, οδική συμπεριφορά, σε σ΄χεση με το swift, δεν θα φανούν στη χρήση που το θέλεις, ενώ τα μεινοεκτήματα (ακριβότερη συντήρηση) θα σου στοιχίσουν
-
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
Προσωπικές επιλογές, κυρίως από τα 90ς, για την καλύτερη σχεδιαστική υλοποίηση ανά κατηγορία αμαξώματος.
Coupe
Cabrio
Station
Sedan
SUV-4x4
Hatchback
-
RE: Νεο αυτοκινητο (ή και...used!) για ...χμ... παπουδες!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42708792-lexus-ux
Ευκολοδήγητο αυτόματο, οικονομικό, νευρικό εκτός, όμορφο εσωτερικά, χάλια εξωτερικά, θα αντέξει 10 χρόνια -
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
@alekos86_eng said in Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design:
το 406 κουπε πολύ ωραίο, και η merc cabriolet.
Το Mazda όμως αν και με καμπύλες, δε βγάζει μια ισορροπία σε ντιζάιν. λίγο χύμα. το RX& & RX8 αξιζουνΣίγουρα τα γούστα είναι υποκειμενικά. Η διαχρονικότητα έχει να κάνει και με την απλότητα και τις καθαρές γραμμές. Τα φλύαρα σχέδια γερνάνε γρήγορα ή άσχημα. Χαρακτηριστικότερo παράδειγμα διαχρονικού σχεδίου (για εμένα) είναι το 406 coupe που έβαλα. Μπροστά έχει έναν προφυλακτήρα (απλό, απλούστατο, χωρίς σπασίματα, γωνίες, προεξοχές και δαντέλες), και 2 φώτα (απλά παραλληλόγραμμα, ομοιόμορφα), τίποτα άλλο, ούτε μάσκα! Εάν έβγαινε σήμερα, δεν θα το έλεγε κανείς παρωχημένο ή ρετρό, δες π.χ. το μπροστά μέρος των Tesla. Στην ίδια λογική θεωρώ το xedos 6 το αρμονικότερο sedan, απλό, λιτό και με αρμονικές καμπύλες. Στην ίδια λογική έχω σε εκτίμηση και το mx-6, μετά από 30 χρόνια δείχνει ακόμα μοντέρνο
-
RE: Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]
@civil357 said in Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]:
@elvet said in Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]:
@civil357 said in Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]:
Στις 8 Ιανουαρίου 1943 , οι Γερμανοί απείχαν 10 χιλιόμετρα από το κέντρο της συμπρωτεύουσας της Εσσδ , περίπου 100 χιλιόμετρα από τη Μόσχα και είχαν εισχωρήσει κάπου στα 2.000 χιλιόμετρα εντός του εδάφους της χώρας, χωρίς καμία διάθεση ή ένδειξη ότι θα οπισθοχωρήσουν εύκολα.
Ούτε ο ίδιος ο Ρούζβελτ δεν πίστευε ότι υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα να ανοιχθεί μέτωπο εναντίον της Ιαπωνίας στην Κίνα - Μαντζουρία , όπου στάθμευαν σχεδόν οι μισοί από τα 5 εκατομμύρια στρατιώτες του ιαπωνικού πεζικού. Ενδεικτικά οι δυνάμεις των Γερμανών που βρήκαν απέναντί τους οι σύμμαχοι στην απόβαση στη Σικελία , το καλοκαίρι του 43, ανέρχονταν σε 30.000 Γερμανούς στρατιώτες.
Διπλωματικές κινήσεις για να "φύγει" από πάνω τους η πίεση των Σοβιετικών περί ανοίγματος δεύτερου μετώπου.
Η εισβολή στη Νορμανδία και στη Σικελία ήταν διπλωματικές κινήσεις; Αυτά γράφονται στα σοβαρά;
Οι αρχειακές πηγές υπάρχουν και λένε σαφώς ότι υπήρχε πίεση από το 1944 στον Στάλιν για κήρυξη πολέμου στην Ιαπωνία. Ο Στάλιν το έκανε μόνο μετά την ατομική βόμβα, στα σίγουρα
Μάλλον πρέπει να γράφουμε και τα αυτονόητα, αναφέρομαι στην έκκληση, όχι στην απόβαση.
Επίσης πουθενά δεν αμφεβαλα για την ιστορική ακρίβεια του αιτήματος.
Ομολογώ πως δεν κατάλαβα, τι γράφεις. Η έκκληση στον Στάλιν για άνοιγμα μετώπου στον ειρηνικό ήταν διπλωματική κίνηση;
Κι όμως οι Αμερικανοί ήθελαν βοήθεια γιατί σήκωναν τον πόλεμο με την Ιαπωνία μόνοι τους και ταυτόχρονα είχαν βοηθήσει έμπτακτα κι αποφασιστικά τους σοβιετικούς (Νορμανδία, Σικελία, lend and lease, εφοδιοπομπές αρκτικής). Ο Στάλιν μάλλον το κατάλαβε ως διπλωματία γιατί δεσμεύτηκε πολλάκις να μπει στο μέτωπο κατά της Ιαπωνίας, αλλά περίμενε την ατομική βόμβα και μπήκε μετά για τη μοιρασιά