Τελικά έκλεισα CHR το προηγούμενο μοντέλο facelift σε CLUB bi-tone εκδοση διότι βρήκα καλή αγγελία σε μεταχειρισμένο και με λίγα χιλιόμετρα!
Πολύ ωραίο αμάξι
Best posts made by alekos86_eng
-
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
-
Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
Αν εξαιρέσουμε τα supercars, πολλά αυτοκίνητα είχαν ενδιαφέρον design. Καταγράφω τα αγαπημένα μου από κάθε μάρκα που όσα χρόνια κια αν περάσουν φαίνονται όμορφο, και πάμε να φτιάξουμε τα top 10, και τα top 5!!!
Alfa Romeo 156
Η πρώτη alfa που υιοθετησε αυτό το υπέροχο design που το ειδαμε μετά σε 147 και coupe! για οικογενειάρχες προ 25ετίας που ήθελαν αυτοκίνητο για ζεν πρεμιέ..
Alfa Romeo Brera
έρωτας με την πρώτη ματιά που δεν ξεπερνιέται! πωπω τι οπίσθια, τι μάτια...
Alfa Romeo Mito
Audi A6 2004
Audi TT
Κλασικό
BMW Z4
τολμηρή, και διαχρονικά ξεχωριστή! Chris Bangle!
Citroen C4 2004 3d
από τα τολμηρά σουλούπια, στο 3πορτο ειδικά, καθόλου απαρατήρητο** Citroen DS4**
fiat punto 1999 3d
Το βλέπετε 5 φορές σε κάθε στενό, αλλά μιλάμε για σχέδιο προχώ, οταν το πρωτο-είδα σε πορτοκαλί με τράβηξε
fiat Stilo 3d
Όσο μπλιαχ είναι το 5πορτο κουτί , τόσο σε προκαλεί ωραία το 3πορτο.
fiat bravo 2007
σαν τη Lancia Delta, αλλα μου αρέσουν καλύτερα τα στρογγυλεμένα πίσω φώτα.
fiat 500
απόλυτα διαχρονικόfiat coupe
Σεβασμός και μόνο που έφτιαχνε η fiat coupe αμαξι..
fiat Barcetta
Ορίστε τι έργο τέχνης δημιούργησε ο Ελληνας Ανδρέας Ζαπατίνας. αν το νοσταλγήσω, γίνομαι λίγο boomer, αλλα ναι το νοσταλγώ...
Δε θα βάλω το multipla στη λίστα που να με πυροβολείτε...
ford focus 1999
έκανε την απόλυτη επανάσταση η 1η γενιά, σοβαρά ποιος τόλμησε και το αντικατέστησε το 2005 με αυτό το κουτί (πολύ ανώτερο ποιοτικά αλλά κουτί....)
ford fiesta 2008
Ναι το βλέπουμε 200 φορές τη μέρα. Αλλά δεν παύει να μας τράβηξε την προσοχή όταν το πρωτο-είδαμε!! Βασισμένο στο πρωτότυπο iosis...
Honda S-2000
Θα ξαναγίνω boomer και θα το νοσταλγήσω
Honda Civic 2007-12
το βλέπω και το χαζεύω. εργαλείο! Διαχρονική ιαπωνική γοητεία.Ηyundai Santa Fe 2001
Συμπαθητικούλι, όταν αρχισε να επενδύει η Hundai στο Design, αφηνωντας πίσω την κιτσαρία...
Hyundai Coupe 2004
Δε με χαλαγε καθόλου
Kia proceed 2ης γενιάς
σπορ (ενταξει κλέβω λίγο στη χρονολογία)
Lancia Ypsilon 2004
ας γράψουμε και κάτι για τις κυρίες
Lancia Thesis
Mazda 2
όταν βγήκε έκανε γκελ...
Mazda MX5
all time classic
Mercedes SLK 2004
Διαφορετική, έτσι;Mercedes C Class coupe 2010
mini cooper
το απόλυτο all time classic εργο τέχνης.
Nissan Primera 2002
Εντάξει ας βάλουμε κι ένα προχώ οικογενειακό. εσωτερικό πιλοτήριο..Nissan Micra 2003
για γουτσου γουτσου
Nissan 350 Z και GT-R
είπαμε όχι supercars στη λίστα...Opel Insignia 2009
Κουπεδίζον οικογενειακό σεντάν!
Opel Astra GTC 2012
τότε τολμούσε λίγο σχεδιαστικά ως και η Opel
Opel GΤ
Αχ Να είχα ένα 2ο γκαράζ να έπαιρνα ένα και να του έβαζα πινακίδες 3 μήνες το καλοκαίρι. αυτό μόνο...
Peugeot 206
Πήγε το design πολλές 10ετίες μπροστα! τιμούσε τον όρο αυτοκίνητο του 2000!!!
Peugeot RCZ
το θέλω για τη συλλογή μου....
Renault Laguna 2001
ξαναγινα λίγο boomer, αλλα βγάζει μια γαλλική κομψότητα, και fastback αμαξωμα..
Renault Megane Coupe 2009
Από μένα είναι ΝΑΙ με χίλια!!!
Renault Clio 2012
εισήγαγε όλο το σύγχρονο design της Renault.
Rover 75
μη βαράτε! και η 3η ηλικία έχει δικαίωμα στον έρωτα και στην ξεχωριστή φινέτσα!
Seat ibiza 2002
έφαγα κόλλημα όταν το είδα σε 3πορτο κόκκινο!!! με έκανε να αρχίσω να συμπαθώ τη Seat.
Seat Leon 2006
μεσογειακό ταμπεραμέντο...
Sκoda ''ΚΑΝΕΝΑ"
Toyota Yaris 2000!
Για TOYOTA της '90s καρακιτσαρίας, το λές ιδιαίτερο. το σχεδίασε ο Σωτήρης Κωβός! Πάει ασορτί με Nokia 3310...Toyota Celica 2001
Προχώ, λείπει...
Toyota MR 2
Ενα για τη συλλογή παρακαλώ δίπλα στο S-2000
Toyota RAV-4 2000
η toyota ξέρει να σχεδιάζει... αν θέλει!!!
Volkswagen Golf V 2004
Μακράν το ομορφότερο Golf (έχω κι ένα φετίχ με την καμπύλη). να το βλέπουν οι ιδιοκτήτες του Golf 7 και να ζηλεύουν!
**Volkswagen Scirocco 2008 **
-Τι εννοείς; Σου αρέσει καλύτερα από το id7 και το τετραγωνο κουτ.... εεε... Tiguan 2ης γενιάς;
-ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ????
-
RE: αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου
@bassstarlet said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
η απάντηση είναι η γνωστή. Διότι δεν είχα την οικονομική δυνατότητα
Καλή προίκα ε;
Τυχεράκια...
Μπα... 8 χρόνια δουλειά για να μαζευτεί το ποσό!!!
Aν είχα προίκα θα μου έπαιρναν χωρίς να με ρωτήσουν ένα ξενερουά Octavia με χώρους, και δώρο σετ ξυραφάκια γιατι έγινα γαμπρός και πρέπει να σοβαρευτώ επιτέλους....
Αλλα θα το πούλαγα κρυφά για χατήρι ενός σπορ κ θα λεγα ότι μου του έκλεψαν... -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.
Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw
ισχύει, αλλα το αυτοκίνητο είναι και συναίσθημα. τα Skoda και τα Dacia προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους, είναι λογικές επιλογές για κάποιον που κοιτάει τη σχέση τιμής αξίας, αλλά το C-HR όπως κ το mini cooper απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
υπόψιν ότι το C-HR είναι το πρώτο μοντέλο TOYOTA μετά από πολλά χρόνια που το κοιτούν και ατομα που κοιτούν τη διαφορετικότητα, διότι το avensis και το auris για την αξιοπιστία κ μόνο πουλούσαν σε συντηρητικό κοινό! -
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
@panos2171 said in Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design:
GTV
εχεις δίκιο
έβαλα το fiat coupe κι άφησαν αυτήν εδώ στην απέξω? είμαι απαράδεκτος... -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@dimitrioskosmas said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
civic πρωτα αβλεπί και μετά puma
άσε το toyota για την εποχή της σύνταξηςείχα ακριβώς αυτή τη γνώμη για την ΤΟΥΟΤΑ, ώσπου έσκασε μύτη το C-HR (και το GT-86 κ η Supra..) είναι πολύ ξεχωριστό το design του.
-
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ωπα ωπα
βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια
Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.
Προφανώς εννοεί σε κανονικά επιβατικά.
Διότι και το Civic βγάζει το υπερόπλο Type- R που είναι ωστόσο άλλη φάση από κάθε άποψη το οποίο είναι στην κατηγορία αυτών που αναφέρεις! -
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
@alexandros-k said in Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design:
Ψηφίζω Alfa 156 σαν το πιο ομορφο και διαχρονικο σχεδιο
Συμφωνώ απόλυτα!
-
3-πορτα και παθητική ασφάλεια
Καλησπερα.
Τα 3πορτα παρά τοβπλεονεκτημα τους οσων αφορά τη συνολικη ακαμψία του οχήματος, εχουν το γνωστό μειονεκτημα της μη-πρακτικότητας.Ωστοσο αν αποδεχτεί καποιος το προβλημα πρακτηκότητας, τι γινεται με την παθητική ασφάλεια των πίσω επιβατών;
Υπάρχει οντως πρόβλημα περιορισμένης δυνατότητας απεγκλωβισμού των πίσω επιβατων λόγω απουσίας πίσω θυρών, ή δεν προκύπτει τέτοιο θέμα;
Οποιος γνωριζει ή το εχει ψαξει ας απαντήσει!Ευχαριστώ
-
RE: αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου
@dstou said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
Άνθρωπος με βρέφος στην οικογένεια, και σκέπτεται το Πεζώ 208? Έχεις μπει στο πίσω κάθισμα? Και θα έχεις εκεί π.χ. τη γυναίκα με το παιδί να το κρατάει απασχολημένο, να το ταίζει, να το αλλάζει σε ένα ταξίδι, να το έχει σε παιδικό κάθισμα?
Μήπως μπερδεύτηκες με τα μηδενικά και εννοείς το 2008?Εχεις απόλυτο δικιο για τους χωρους!
Αλα εδω εχω και το "zero space" mini cooper στη λιστα, το 208 σου εκανε εντύπωση;Ενταξει το βλεπω λιγο ωs απωθημένο το θεμα κ οχι τόσο πρακτικα , (ισως ειμαι κ λάθος)
διοτι δεν ειχα μεχρι στιγμής αυτοκινητο που να "με παθιάζει" ενω παρακολουθω την αυτοκινηση χρόνια!!!
2008 δεν κοιταζω καν. Απο SUV μονο το coupe style SUV CH-R.
Latest posts made by alekos86_eng
-
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
Τελικά έκλεισα CHR το προηγούμενο μοντέλο facelift σε CLUB bi-tone εκδοση διότι βρήκα καλή αγγελία σε μεταχειρισμένο και με λίγα χιλιόμετρα!
Πολύ ωραίο αμάξι -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@fhcc said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Αν ήμουνα λίγο νεότερος πιστεύω ότι θα μου άρεσε ο σχεδιασμός του civic 10 και του chr.
Τώρα προτιμώ το civic 11 και το corolla cross.
Αν αγόραζα το civic, μιας και είναι turbo, θα ήθελα να ξέρω τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ή θα ήθελα να το πάρω από κάποιον που μένει σε χωριό ή κάποια επαρχιακή πόλη. Σε μεγάλη πόλη, κάνοντας μικρές διαδρομές είναι δύσκολο να το οδηγεί κάποιος όπως πρέπει.
Το chr δεν το έχω οδηγήσει. Αν έχει όμως τον ίδιο κινητήρα με τον 1.8 του corolla πρέπει να τον ακούσει κάποιος. Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση ο ήχος του αλλά δεν νομίζω να έχει παραπονεθεί κάποιος άλλος.
παιζουν και κάποια 2λιτρα στην αγορά (λίγα βέβαια) που είναι κ αρκετά γρήγορο
-
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Ομορφο είναι
αλλα αν εχεις σπορ εμφανιση χωρις να το υποστηριζεις με σπορ συμπεριφορά είναι σαν τρανς διαφορετικότητα. που οκ αν σαρεσει αλλο να βλεπεις αλλα να ειναι κάτι αλλο ειναι μια χαραεμένα προσωπικα δεν μαρεσει να βλέπω κάτι σπορ σε εμφανιση που να μην μπορει να το υποστηριξει σε επιδόσεις. Ετσι μου φαινεται:
προτιμω κάτι που δεν ειναι σπορ να μην εχει σπορ εμφανιση
υπαρχουν και πολύ ομορφα αυτοκινητα που δεν εχουν σπορ εμφανισιακα χαρακτηριστικά. Το Chr δεν είναι κάτι τέτοιοΘεωρώ ότι το υποστηρίζει μηχανικά, έχει καλό πλαίσιο - αναρτήσεις, αλλά οκ το υβριδικό είναι αργό. Υπάρχει και το 2λιτρο.
Και το mini one δεν υποστηρίζει το χαρακτήρα του. Το Cooper S όμως.. θέμα έκδισης είναι. οι κατασκευαστές βγάζουν κ τις αδύναμες και τις δυνατές εκδόσεις. -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@tolisk20 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Η δικη μου ανωμαλη 3αδα ηταν lexus lbx που κατεληξα,toyota corolla tοuring sports και ford focus 4rd gen ..
Στη θεση σου θα πηγαινα σε c-hatch γ αυτο και civic.. αν και το focus ειναι πιο κοντα στο προφιλ οτι δεν θες γκαζι..ειτε 1,5 diesel 120 ειτε 1.0 mild hybfid 125..Το περνα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42595044-ford-focusωραίο, αλλά πολλά χιλιόμετρα...
σε ford το Puma εχει πιο ωραίο design θεωρώ.
έκανε την επανάσταση το focus 1ης γενιάς με το απίστευτο design, αλλά μετά το χάλασαν! -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.
Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw
ισχύει, αλλα το αυτοκίνητο είναι και συναίσθημα. τα Skoda και τα Dacia προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους, είναι λογικές επιλογές για κάποιον που κοιτάει τη σχέση τιμής αξίας, αλλά το C-HR όπως κ το mini cooper απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
υπόψιν ότι το C-HR είναι το πρώτο μοντέλο TOYOTA μετά από πολλά χρόνια που το κοιτούν και ατομα που κοιτούν τη διαφορετικότητα, διότι το avensis και το auris για την αξιοπιστία κ μόνο πουλούσαν σε συντηρητικό κοινό! -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ωπα ωπα
βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια
Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.
Προφανώς εννοεί σε κανονικά επιβατικά.
Διότι και το Civic βγάζει το υπερόπλο Type- R που είναι ωστόσο άλλη φάση από κάθε άποψη το οποίο είναι στην κατηγορία αυτών που αναφέρεις! -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ο νέος ασσος εχει χαλάσει. Σαν πολυμορφικό το χουν κανει... Η 3ρα μάλιστα
-
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
-
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.Σύμφωνοι το θέμα είναι με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...
Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!
Επειδη κανεις δεν ξερει πως οδηγαει ο αλλος και πολλα ειναι υποκειμενικα (δεν ηταν σταθερο, επαιρνε κλισεις κλπ κλπ) ο,τι και να παρεις 5 ετιας απο αυτα που αναφερες εισαι οκ. Ειδικα στην ενεργητικη ασφαλεια και πατημα στον δρομο. Κρατημα θα εχεις γιατι δεν το κυνηγας κιολας ωστε να βγαλεις τυχον μειονεκτηματα του καθενος.
Το Civic ειναι ομως ολοκληρωμενο πακετο.
Ποσα χρηματα διαθετεις για την αγορα αληθεια?Ξεκίνησα για 20k, άντε μπορεί να πάω κ σε 22 διότι βλέπω εχουν ανέβει οι τιμές...
mobile.de υπάρχουν καλές ευκαιρίες... δεν ξέρω! -
RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.Σύμφωνοι το θέμα είναι να ταξιδελυουν κ να στρίβουν με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις κ δεν ενεπνεε αυτοπεποίθηση.
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...
Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!