Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    51
    1338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alekos86_eng @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

      @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

      @chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

      Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
      Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.

      Σύμφωνοι το θέμα είναι με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις

      Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...

      Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!

      Επειδη κανεις δεν ξερει πως οδηγαει ο αλλος και πολλα ειναι υποκειμενικα (δεν ηταν σταθερο, επαιρνε κλισεις κλπ κλπ) ο,τι και να παρεις 5 ετιας απο αυτα που αναφερες εισαι οκ. Ειδικα στην ενεργητικη ασφαλεια και πατημα στον δρομο. Κρατημα θα εχεις γιατι δεν το κυνηγας κιολας ωστε να βγαλεις τυχον μειονεκτηματα του καθενος.
      Το Civic ειναι ομως ολοκληρωμενο πακετο.
      Ποσα χρηματα διαθετεις για την αγορα αληθεια?

      Ξεκίνησα για 20k, άντε μπορεί να πάω κ σε 22 διότι βλέπω εχουν ανέβει οι τιμές...
      mobile.de υπάρχουν καλές ευκαιρίες... δεν ξέρω!

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @alekos86_eng last edited by cirus

        @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

        @chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

        Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
        Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.

        Σύμφωνοι το θέμα είναι να ταξιδελυουν κ να στρίβουν με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις κ δεν ενεπνεε αυτοπεποίθηση.

        Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...

        Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!

        μην συγκρινεις το yaris του 2008 με ατμοσφαιρικο κινητηρα με turbo κινητηρες
        ειναι η μερα με την νύχτα. Αν οδηγησεις ενα turbo θα καταλάβεις τι σου λέω. Δεν ζορίζονται

        μεχρι τις ταχύτητες που λες πάνε και τα 3 πανευκολα και εχουν πολύ καλές ρεπριζ . Το CHR είναι ατμοσφαιρικός βεβαια αλλα έχει και ηλεκτρικο μοτερ που το βοηθαει

        ευσταθεια επισης εχουν και τα 3. Για να καταλάβεις ειναι το ιδιο σταθερα στα 140χλμ οσο ειναι σταθερο το yaris σου στα 80χλμ

        κλίσεις το civic δεν θα παιρνει καθόλου, το puma σε stline x ελαχιστες και η αργοκαρούτα το ιδιο με το puma σχεδον

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @alekos86_eng last edited by

          @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

          mobile.de υπάρχουν καλές ευκαιρίες... δεν ξέρω!

          Απο mobile στην τιμή που βλεπεις να υπολογιζεις και εκτελωνισμο (φορος), μεταφορικά, πινακιδες κλπ.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • georgekn
            georgekn @cirus last edited by fanis75

            @cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

            @georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

            αδικό leasing στην εταιρεία μέχρι πέρυσι που έφυγε στα 170000 χλμ. είχε φτάσει στον 3ο κινητήρα...
            Μη λέμε μόνο για τα γαλλόχρεπα.

            καλα σε leasing ποιος ξερει πως του συμπεριφεροντουσταν και ποσο σωστα γινονταν τα σερβις. Το ίδιο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα οχι για το civic

            Ένας οδηγός συντηρητική χρήση σε επαρχία και μια φορά στις 15 ημέρες ταξίδι στην Αττική...
            Από την άλλη είχαμε 10 corsa E 1.3 cdti που τα οδηγούν κάθε ημέρα 10 διαφορετικά άτομα...βγάζοντας του το λάδι...μέχρι τα 200000χλμ. δεν άλλαξε κανένα κινητήρα...άρα για εμένα αυτά είναι αξιόπιστα , το 1000αρι Honda όχι.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • cirus
              cirus @georgekn last edited by

              @georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

              @cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

              @georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

              αδικό leasing στην εταιρεία μέχρι πέρυσι που έφυγε στα 170000 χλμ. είχε φτάσει στον 3ο κινητήρα...
              Μη λέμε μόνο για τα γαλλόχρεπα.

              καλα σε leasing ποιος ξερει πως του συμπεριφεροντουσταν και ποσο σωστα γινονταν τα σερβις. Το ίδιο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα οχι για το civic

              Ένας οδηγός συντηρητική χρήση σε επαρχία και μια φορά στις 15 ημέρες ταξίδι στην Αττική...
              Από την άλλη είχαμε 10 corsa E 1.3 cdti που τα οδηγούν κάθε ημέρα 10 διαφορετικά άτομα...βγάζοντας του το λάδι...μέχρι τα 200000χλμ. δεν άλλαξε κανένα κινητήρα...άρα για εμένα αυτά είναι αξιόπιστα , το 1000αρι Honda όχι.

              καλά τα diesel το πιστευω ότι είναι αξιοπιστα.

              Απλά δεν μπορω να πιστεψω οτι ο κινητήρας του civic είναι γενικα προβληματικος. Τωρα αν στο συγκεκριμενο αμαξι έβγαλε θεμα, σε πιστεύω.

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                PaNick 0 @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                Είμαι ανάμεσα σε

                *- Υβριδικό C-HR 2χρωμο το facelift, τώρα που έπεσε λίγο η τιμή λόγω νέου μοντέλου. Με προβληματίζει μόνο αν θα είναι αξιόπιστο με μπαταρίες κλπ, κ μήπως η έλλειψη ροπής είναι πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια...
                -Civic 2019 1,5 Turbo (και με το 1.0 οκ από δύναμη, δεν τρέχω γενικά). Απλά δεν έχει υβριδικό.
                -Ford Puma Mild Hybrid ST-Line (έχει κάμερα μόνο έξτρα) αλλά λίγο με προβληματίζει που βασίζεται στο πλαίσιο του supermini fiesta (ημιάκαμπτος)

                Από τα 3 που αναφέρεις, προφανώς το καλύτερο ειναι το Civic 1.5 (μην πας στο 1000αρι, κρίμα ειναι με τόσα λίγα χλμ), μακράν από τα άλλα 2! Επίσης, με τόσα λίγα χλμ και κυρίως για ταξίδια, δεν θα σου επιβαρύνει πολύ την κατανάλωση και θα έχεις ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σε ομορφιά, σε κράτημα, ασφάλεια και επιδόσεις.

                Μετά, σαν 2η επιλογή (αλλά μακράν του Civic), ειναι το CHR το οποίο δεν έχει κανένα θέμα με αξιοπιστία (άλλωστε έχει 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρία κλπ.), ειναι όμορφο, ποιοτικό με εξαιρετική ανάρτηση (κράτημα και άνεση), αλλά δεν Σιβικ και ειδικά σε ταξίδι. Ειναι ιδανικό εαν κάνεις πολλά χλμ εντός πόλης και θα είσαι και ΟΚ σε ταξίδι με τις ταχύτητες που λες. Αλλά για την χρήση που λες, προσωπικά θα προτιμούσα το Σιβίκ.

                Τώρα, εφόσον κοιτάς αυτά τα 2, το Puma δεν θα το έβαζα καν στην συζήτηση αφού ειναι μια κατηγορία κάτω και χειρότερο (αν και πολύ καλό αμάξι) και των άλλων δύο.

                Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.

                Αν δεν τον ενδιαφερει η ....ζωηρη οδηγηση το Civic θα καιει περισσοτερο και χωρις λογο.
                Επισης αν δεν ειναι Αθηνα, αντε να βρει σωστο συνεργειο για αυτο, ενω ΤΟΥΟΤΑ εχει παντου, χωρια που ο Σ δεν ειναι και ο,τι καλυτερο απο πλευρας τιμων, τουλαχιστον ετσι τον θυμαμαι απο τα χρονια με την μηχανη.

                Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι 😍

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  Green Power last edited by Green Power

                  Το CHR το θεωρώ χάλια εμφανιασιακά δεν θα το έπαιρνα ακόμα και αν μου το έκαναν δώρο. Αλλά η σχεδίαση είναι καθαρά υποκειμενική.

                  Αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά η χαμηλή κατανάλωση τότε CHR αν και με τις διαδρομές που κάνεις δεν θεωρώ ότι κερδίζεις τόσο πολύ όσο σε σχέση με την καθημερινή χρήση όπου εκεί αξίζει φουλ το υβριδικό.

                  Για όλους τους άλλους λόγους Civic πολύ ανώτερο σε όλα με διαφορά και με αυθεντικό coupe χαρακτήρα-ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική του coupe σε suv.

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    vagkirk last edited by

                    Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
                    (Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
                    Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

                    A fanis75 cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alekos86_eng @PaNick 0 last edited by

                      @panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                      Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.

                      Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι 😍

                      Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alekos86_eng @vagkirk last edited by

                        @vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                        Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
                        (Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
                        Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

                        ο νέος ασσος εχει χαλάσει. Σαν πολυμορφικό το χουν κανει... Η 3ρα μάλιστα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @vagkirk last edited by

                          @vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                          Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.

                          Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @vagkirk last edited by cirus

                            @vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                            Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
                            (Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
                            Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

                            ωπα ωπα

                            βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια, χωρις να είμαι και γω σιγουρος πιο τελικα θα έπρεπε να είναι το κορυφαιο

                            Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας

                            Cirus the virus

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              alekos86_eng @cirus last edited by

                              @cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                              @vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                              Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
                              (Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
                              Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

                              ωπα ωπα

                              βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια

                              Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας

                              @fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                              Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.

                              Προφανώς εννοεί σε κανονικά επιβατικά.
                              Διότι και το Civic βγάζει το υπερόπλο Type- R που είναι ωστόσο άλλη φάση από κάθε άποψη το οποίο είναι στην κατηγορία αυτών που αναφέρεις!

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus @alekos86_eng last edited by cirus

                                @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                @cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                @vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
                                (Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
                                Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

                                ωπα ωπα

                                βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια

                                Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας

                                @fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.

                                Προφανώς εννοεί σε κανονικά επιβατικά.
                                Διότι και το Civic βγάζει το υπερόπλο Type- R που είναι ωστόσο άλλη φάση από κάθε άποψη το οποίο είναι στην κατηγορία αυτών που αναφέρεις!

                                και σε κανονικα επιβατικά υπάρχουν και αλλα.

                                το καινουργιο TYPE-R είναι υπεροπλο αλλα τοσο που κοστιζει αγοραζεις και αλλα υπεροπλα πάλι και σου μενουν και ρέστα

                                εννοειται οτι και το type r ειναι απιστευτο

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @alekos86_eng last edited by

                                  @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                  @panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                  Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.

                                  Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι 😍

                                  Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!

                                  για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.

                                  Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw

                                  Cirus the virus

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alekos86_eng @cirus last edited by alekos86_eng

                                    @cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                    @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                    @panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                    Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.

                                    Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι 😍

                                    Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!

                                    για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.

                                    Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw

                                    ισχύει, αλλα το αυτοκίνητο είναι και συναίσθημα. τα Skoda και τα Dacia προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους, είναι λογικές επιλογές για κάποιον που κοιτάει τη σχέση τιμής αξίας, αλλά το C-HR όπως κ το mini cooper απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
                                    υπόψιν ότι το C-HR είναι το πρώτο μοντέλο TOYOTA μετά από πολλά χρόνια που το κοιτούν και ατομα που κοιτούν τη διαφορετικότητα, διότι το avensis και το auris για την αξιοπιστία κ μόνο πουλούσαν σε συντηρητικό κοινό!

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • cirus
                                      cirus @alekos86_eng last edited by cirus

                                      @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                      @cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                      @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                      @panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

                                      Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.

                                      Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι 😍

                                      Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!

                                      για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.

                                      Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw

                                      ισχύει, αλλα το αυτοκίνητο είναι και συναίσθημα. τα Skoda και τα Dacia προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους, είναι λογικές επιλογές για κάποιον που κοιτάει τη σχέση τιμής αξίας, αλλά το C-HR όπως κ το mini cooper απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
                                      υπόψιν ότι το C-HR είναι το πρώτο μοντέλο TOYOTA μετά από πολλά χρόνια που το κοιτούν και ατομα που κοιτούν τη διαφορετικότητα, διότι το avensis και το auris για την αξιοπιστία κ μόνο πουλούσαν σε συντηρητικό κοινό!

                                      Ομορφο είναι

                                      αλλα αν εχεις σπορ εμφανιση χωρις να το υποστηριζεις με σπορ συμπεριφορά είναι σαν τρανς διαφορετικότητα. που οκ αν σαρεσει αλλο να βλεπεις αλλα να ειναι κάτι αλλο ειναι μια χαρα

                                      εμένα προσωπικα δεν μαρεσει να βλέπω κάτι σπορ σε εμφανιση που να μην μπορει να το υποστηριξει σε επιδόσεις. Ετσι μου φαινεται:

                                      4a7c5818-eb90-473b-8303-fce490435c4d-image.png

                                      προτιμω κάτι που δεν ειναι σπορ να μην εχει σπορ εμφανιση

                                      υπαρχουν και πολύ ομορφα αυτοκινητα που δεν εχουν σπορ εμφανισιακα χαρακτηριστικά. Το Chr δεν είναι κάτι τέτοιο

                                      Cirus the virus

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        civil357 last edited by

                                        Εισαγωγή από Γερμανία πάντως για οχήματα που πούλησαν αρκετά στη χώρα ( chr) και δεν έχουν τη στάμπα της πριμιοσύνης , δε θα βγεί και τόσο πιο οικονομικά.

                                        Από την άλλη , οκ το σχήμα του chr που ξεχωρίζει (προσωπικά δε μου αρέσει , αλλά περί ορέξεως....) , αν κινηθείς στα μεταχειρισμένα , τότε η πλειοψηφία τους μάλλον θα είναι η βασική του leasing , που δε τη λες και τόσο εντυπωσιακή.

                                        Στα μάτια μου πιο αρμονικό το πούμα και μάλλον αυτό που αναζητάς είναι το civic , από τη στιγμή που τα πλέον κουπεδίζοντα bmw 2 και μερσεντές Α σεντάν , ξεφεύγουν από τον προϋπολογισμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Το νήμα ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια σε βάρος των δύο. Civic#μονο . Πιο πίσω ο Φάνης τα είπε όλα στην αρχική του τοποθέτηση .

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            tolisk20 last edited by

                                            Ανωμαλη 3αδα..ψηφιζω civic ..αν και το honda εχει γκαζι και εχει και καλο tuning..το συγκεκριμενο μοτερακι φτανει 340- 350 αλογα κλειστο μοτερ.. ακουμπαει την 300αρα με stage 3 περιφερειακα και μια ποντικια στο turbo απο crv που βγαζει 15 αλογα πανω(193 αντι 182 μαμα)

                                            Κανει μπαμ ο χονταιος😁

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr