-
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.Σύμφωνοι το θέμα είναι με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...
Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!
Επειδη κανεις δεν ξερει πως οδηγαει ο αλλος και πολλα ειναι υποκειμενικα (δεν ηταν σταθερο, επαιρνε κλισεις κλπ κλπ) ο,τι και να παρεις 5 ετιας απο αυτα που αναφερες εισαι οκ. Ειδικα στην ενεργητικη ασφαλεια και πατημα στον δρομο. Κρατημα θα εχεις γιατι δεν το κυνηγας κιολας ωστε να βγαλεις τυχον μειονεκτηματα του καθενος.
Το Civic ειναι ομως ολοκληρωμενο πακετο.
Ποσα χρηματα διαθετεις για την αγορα αληθεια?Ξεκίνησα για 20k, άντε μπορεί να πάω κ σε 22 διότι βλέπω εχουν ανέβει οι τιμές...
mobile.de υπάρχουν καλές ευκαιρίες... δεν ξέρω! -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.Σύμφωνοι το θέμα είναι να ταξιδελυουν κ να στρίβουν με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις κ δεν ενεπνεε αυτοπεποίθηση.
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...
Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!
μην συγκρινεις το yaris του 2008 με ατμοσφαιρικο κινητηρα με turbo κινητηρες
ειναι η μερα με την νύχτα. Αν οδηγησεις ενα turbo θα καταλάβεις τι σου λέω. Δεν ζορίζονταιμεχρι τις ταχύτητες που λες πάνε και τα 3 πανευκολα και εχουν πολύ καλές ρεπριζ . Το CHR είναι ατμοσφαιρικός βεβαια αλλα έχει και ηλεκτρικο μοτερ που το βοηθαει
ευσταθεια επισης εχουν και τα 3. Για να καταλάβεις ειναι το ιδιο σταθερα στα 140χλμ οσο ειναι σταθερο το yaris σου στα 80χλμ
κλίσεις το civic δεν θα παιρνει καθόλου, το puma σε stline x ελαχιστες και η αργοκαρούτα το ιδιο με το puma σχεδον
-
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
mobile.de υπάρχουν καλές ευκαιρίες... δεν ξέρω!
Απο mobile στην τιμή που βλεπεις να υπολογιζεις και εκτελωνισμο (φορος), μεταφορικά, πινακιδες κλπ.
-
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
αδικό leasing στην εταιρεία μέχρι πέρυσι που έφυγε στα 170000 χλμ. είχε φτάσει στον 3ο κινητήρα...
Μη λέμε μόνο για τα γαλλόχρεπα.καλα σε leasing ποιος ξερει πως του συμπεριφεροντουσταν και ποσο σωστα γινονταν τα σερβις. Το ίδιο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα οχι για το civic
Ένας οδηγός συντηρητική χρήση σε επαρχία και μια φορά στις 15 ημέρες ταξίδι στην Αττική...
Από την άλλη είχαμε 10 corsa E 1.3 cdti που τα οδηγούν κάθε ημέρα 10 διαφορετικά άτομα...βγάζοντας του το λάδι...μέχρι τα 200000χλμ. δεν άλλαξε κανένα κινητήρα...άρα για εμένα αυτά είναι αξιόπιστα , το 1000αρι Honda όχι. -
@georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
αδικό leasing στην εταιρεία μέχρι πέρυσι που έφυγε στα 170000 χλμ. είχε φτάσει στον 3ο κινητήρα...
Μη λέμε μόνο για τα γαλλόχρεπα.καλα σε leasing ποιος ξερει πως του συμπεριφεροντουσταν και ποσο σωστα γινονταν τα σερβις. Το ίδιο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα οχι για το civic
Ένας οδηγός συντηρητική χρήση σε επαρχία και μια φορά στις 15 ημέρες ταξίδι στην Αττική...
Από την άλλη είχαμε 10 corsa E 1.3 cdti που τα οδηγούν κάθε ημέρα 10 διαφορετικά άτομα...βγάζοντας του το λάδι...μέχρι τα 200000χλμ. δεν άλλαξε κανένα κινητήρα...άρα για εμένα αυτά είναι αξιόπιστα , το 1000αρι Honda όχι.καλά τα diesel το πιστευω ότι είναι αξιοπιστα.
Απλά δεν μπορω να πιστεψω οτι ο κινητήρας του civic είναι γενικα προβληματικος. Τωρα αν στο συγκεκριμενο αμαξι έβγαλε θεμα, σε πιστεύω.
-
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Είμαι ανάμεσα σε
*- Υβριδικό C-HR 2χρωμο το facelift, τώρα που έπεσε λίγο η τιμή λόγω νέου μοντέλου. Με προβληματίζει μόνο αν θα είναι αξιόπιστο με μπαταρίες κλπ, κ μήπως η έλλειψη ροπής είναι πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια...
-Civic 2019 1,5 Turbo (και με το 1.0 οκ από δύναμη, δεν τρέχω γενικά). Απλά δεν έχει υβριδικό.
-Ford Puma Mild Hybrid ST-Line (έχει κάμερα μόνο έξτρα) αλλά λίγο με προβληματίζει που βασίζεται στο πλαίσιο του supermini fiesta (ημιάκαμπτος)Από τα 3 που αναφέρεις, προφανώς το καλύτερο ειναι το Civic 1.5 (μην πας στο 1000αρι, κρίμα ειναι με τόσα λίγα χλμ), μακράν από τα άλλα 2! Επίσης, με τόσα λίγα χλμ και κυρίως για ταξίδια, δεν θα σου επιβαρύνει πολύ την κατανάλωση και θα έχεις ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σε ομορφιά, σε κράτημα, ασφάλεια και επιδόσεις.
Μετά, σαν 2η επιλογή (αλλά μακράν του Civic), ειναι το CHR το οποίο δεν έχει κανένα θέμα με αξιοπιστία (άλλωστε έχει 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρία κλπ.), ειναι όμορφο, ποιοτικό με εξαιρετική ανάρτηση (κράτημα και άνεση), αλλά δεν Σιβικ και ειδικά σε ταξίδι. Ειναι ιδανικό εαν κάνεις πολλά χλμ εντός πόλης και θα είσαι και ΟΚ σε ταξίδι με τις ταχύτητες που λες. Αλλά για την χρήση που λες, προσωπικά θα προτιμούσα το Σιβίκ.
Τώρα, εφόσον κοιτάς αυτά τα 2, το Puma δεν θα το έβαζα καν στην συζήτηση αφού ειναι μια κατηγορία κάτω και χειρότερο (αν και πολύ καλό αμάξι) και των άλλων δύο.
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Αν δεν τον ενδιαφερει η ....ζωηρη οδηγηση το Civic θα καιει περισσοτερο και χωρις λογο.
Επισης αν δεν ειναι Αθηνα, αντε να βρει σωστο συνεργειο για αυτο, ενω ΤΟΥΟΤΑ εχει παντου, χωρια που ο Σ δεν ειναι και ο,τι καλυτερο απο πλευρας τιμων, τουλαχιστον ετσι τον θυμαμαι απο τα χρονια με την μηχανη.Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
-
Το CHR το θεωρώ χάλια εμφανιασιακά δεν θα το έπαιρνα ακόμα και αν μου το έκαναν δώρο. Αλλά η σχεδίαση είναι καθαρά υποκειμενική.
Αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά η χαμηλή κατανάλωση τότε CHR αν και με τις διαδρομές που κάνεις δεν θεωρώ ότι κερδίζεις τόσο πολύ όσο σε σχέση με την καθημερινή χρήση όπου εκεί αξίζει φουλ το υβριδικό.
Για όλους τους άλλους λόγους Civic πολύ ανώτερο σε όλα με διαφορά και με αυθεντικό coupe χαρακτήρα-ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική του coupe σε suv.
-
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του. -
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
-
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ο νέος ασσος εχει χαλάσει. Σαν πολυμορφικό το χουν κανει... Η 3ρα μάλιστα
-
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.
-
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ωπα ωπα
βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια, χωρις να είμαι και γω σιγουρος πιο τελικα θα έπρεπε να είναι το κορυφαιο
Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας
-
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ωπα ωπα
βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια
Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.
Προφανώς εννοεί σε κανονικά επιβατικά.
Διότι και το Civic βγάζει το υπερόπλο Type- R που είναι ωστόσο άλλη φάση από κάθε άποψη το οποίο είναι στην κατηγορία αυτών που αναφέρεις! -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@vagkirk said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Εννοείται το Civic με τα 180 άλογα , το καλύτερο c hatch της ιστορίας της αυτοκίνησης ως σήμερα , με χώρους σχεδόν D κατηγορίας.
(Το νέο το βάζω πλέον ξεκάθαρα στην επόμενη κατηγορία μαζί με 3αρα και C class)
Μόνο ο νέος άσσος μπορεί να συγκριθεί μαζί του.ωπα ωπα
βάλε ενα από τα κορυφαια για να μην διαφωνησω. Γιατι υπάρχουν και αλλα κορυφαια
Δεν ειναι ευκολο να πεις της ιστοριας
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Χαλάρωσε, γιατί υπάρχουν και κάτι χατσ bmw & MB με 300+ άλογα όπως και ένα Ford Focus ST & RS!! Εαν εννοείς από τα προσιτά, το ακούω.
Προφανώς εννοεί σε κανονικά επιβατικά.
Διότι και το Civic βγάζει το υπερόπλο Type- R που είναι ωστόσο άλλη φάση από κάθε άποψη το οποίο είναι στην κατηγορία αυτών που αναφέρεις!και σε κανονικα επιβατικά υπάρχουν και αλλα.
το καινουργιο TYPE-R είναι υπεροπλο αλλα τοσο που κοστιζει αγοραζεις και αλλα υπεροπλα πάλι και σου μενουν και ρέστα
εννοειται οτι και το type r ειναι απιστευτο
-
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.
Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw
-
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.
Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw
ισχύει, αλλα το αυτοκίνητο είναι και συναίσθημα. τα Skoda και τα Dacia προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους, είναι λογικές επιλογές για κάποιον που κοιτάει τη σχέση τιμής αξίας, αλλά το C-HR όπως κ το mini cooper απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
υπόψιν ότι το C-HR είναι το πρώτο μοντέλο TOYOTA μετά από πολλά χρόνια που το κοιτούν και ατομα που κοιτούν τη διαφορετικότητα, διότι το avensis και το auris για την αξιοπιστία κ μόνο πουλούσαν σε συντηρητικό κοινό! -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@panick-0 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.
Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι
Και το mini cooper έχει τέτοιο success λόγω εξωτερικής εμφάνισης , παρά την υψηλή τιμή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται ουσίας. και ποιοτικό είναι και καλό στο δρόμο!
για τα χρηματα του είναι μετριοτατο. Αν βγαλεις τον παραγοντα χρήματα ναι οκ.
Αλλα ολα κρινονται με το τι παιρνεις σε ανταγωνιστικο με τα ίδια χρήματα. Και υπαρχουν πολύ καλύτερα από το mini cooper που πληρωνεις πιο πολυ design και bmw
ισχύει, αλλα το αυτοκίνητο είναι και συναίσθημα. τα Skoda και τα Dacia προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους, είναι λογικές επιλογές για κάποιον που κοιτάει τη σχέση τιμής αξίας, αλλά το C-HR όπως κ το mini cooper απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
υπόψιν ότι το C-HR είναι το πρώτο μοντέλο TOYOTA μετά από πολλά χρόνια που το κοιτούν και ατομα που κοιτούν τη διαφορετικότητα, διότι το avensis και το auris για την αξιοπιστία κ μόνο πουλούσαν σε συντηρητικό κοινό!Ομορφο είναι
αλλα αν εχεις σπορ εμφανιση χωρις να το υποστηριζεις με σπορ συμπεριφορά είναι σαν τρανς διαφορετικότητα. που οκ αν σαρεσει αλλο να βλεπεις αλλα να ειναι κάτι αλλο ειναι μια χαρα
εμένα προσωπικα δεν μαρεσει να βλέπω κάτι σπορ σε εμφανιση που να μην μπορει να το υποστηριξει σε επιδόσεις. Ετσι μου φαινεται:
προτιμω κάτι που δεν ειναι σπορ να μην εχει σπορ εμφανιση
υπαρχουν και πολύ ομορφα αυτοκινητα που δεν εχουν σπορ εμφανισιακα χαρακτηριστικά. Το Chr δεν είναι κάτι τέτοιο
-
Εισαγωγή από Γερμανία πάντως για οχήματα που πούλησαν αρκετά στη χώρα ( chr) και δεν έχουν τη στάμπα της πριμιοσύνης , δε θα βγεί και τόσο πιο οικονομικά.
Από την άλλη , οκ το σχήμα του chr που ξεχωρίζει (προσωπικά δε μου αρέσει , αλλά περί ορέξεως....) , αν κινηθείς στα μεταχειρισμένα , τότε η πλειοψηφία τους μάλλον θα είναι η βασική του leasing , που δε τη λες και τόσο εντυπωσιακή.
Στα μάτια μου πιο αρμονικό το πούμα και μάλλον αυτό που αναζητάς είναι το civic , από τη στιγμή που τα πλέον κουπεδίζοντα bmw 2 και μερσεντές Α σεντάν , ξεφεύγουν από τον προϋπολογισμό.
-
Το νήμα ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια σε βάρος των δύο. Civic#μονο . Πιο πίσω ο Φάνης τα είπε όλα στην αρχική του τοποθέτηση .
-
Ανωμαλη 3αδα..ψηφιζω civic ..αν και το honda εχει γκαζι και εχει και καλο tuning..το συγκεκριμενο μοτερακι φτανει 340- 350 αλογα κλειστο μοτερ.. ακουμπαει την 300αρα με stage 3 περιφερειακα και μια ποντικια στο turbo απο crv που βγαζει 15 αλογα πανω(193 αντι 182 μαμα)
Κανει μπαμ ο χονταιος
Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line