-
Καλησπέρα.
Αναζητώ μεταχειρισμένο περίπου 5ετίας max. Να χωράμε επαρκώς, ωστόσο κοιτάζω να μου κάνει κλίκ το αυτοκίνητο, κ φυσικά να είναι:
*- ασφαλές πάνω απ όλα
-Να έχει καλή οδική συμπεριφορά (δεν τρέχω πάνω από 140 με την καμία είμαι φοβητσιάρης..., αλλά θέλω να το αισθάνομαι ασφαλές και με ευστάθεια)
-ποιότητα και αξιοπιστία
-Δεν είμαι τρελός γκατζετάκιας αλλά μια κάμερα για το παρκάρισμα κι ένα mirroring το κινητό, χρειάζεται!
-Με ενδιαφέρει η χαμηλή κατανάλωση, αν κ δεν το κινώ σε καθημερινή βάση... κυρίως ΣΚ κ σε ταξίδια. Maximum 6-7.000 km ετησίως.
-Επειδή είμαι παθιασμένος με τα αυτοκίνητα θέλω να μου αρέσει το αμάξι, και να έχει coupe στυλ.
Δε θα έπαιρνα με τίποτα Skoda- Dacia κι ας έχουν ότι μπορεί να ζητήσει κάποιος με ορθολογικά κριτήρια. προτιμώ να συμβιβαστώ στους χώρους, σε κάποιο βαθμό, για να έχω τον coupe χαρακτήρα.Είμαι ανάμεσα σε
*- Υβριδικό C-HR 2χρωμο το facelift, τώρα που έπεσε λίγο η τιμή λόγω νέου μοντέλου. Με προβληματίζει μόνο αν θα είναι αξιόπιστο με μπαταρίες κλπ, κ μήπως η έλλειψη ροπής είναι πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια...
-Civic 2019 1,5 Turbo (και με το 1.0 οκ από δύναμη, δεν τρέχω γενικά). Απλά δεν έχει υβριδικό.
-Ford Puma Mild Hybrid ST-Line (έχει κάμερα μόνο έξτρα) αλλά λίγο με προβληματίζει που βασίζεται στο πλαίσιο του supermini fiesta (ημιάκαμπτος αντί πολλαπλών συνδέσμων ή 2πλά ψαλίδια και ταμπούρα πίσω αντί δισκόφρενα)Κάποια γνώμη..
Ευχαριστώ -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Καλησπέρα.
Αναζητώ μεταχειρισμένο περίπου 5ετίας max. Να χωράμε επαρκώς, ωστόσο κοιτάζω να μου κάνει κλίκ το αυτοκίνητο, κ φυσικά να είναι:
*- ασφαλές πάνω απ όλα
-Να έχει καλή οδική συμπεριφορά (δεν τρέχω πάνω από 140 με την καμία είμαι φοβητσιάρης..., αλλά θέλω να το αισθάνομαι ασφαλές και με ευστάθεια)
-ποιότητα και αξιοπιστία
-Δεν είμαι τρελός γκατζετάκιας αλλά μια κάμερα για το παρκάρισμα κι ένα mirroring το κινητό, χρειάζεται!
-Με ενδιαφέρει η χαμηλή κατανάλωση, αν κ δεν το κινώ σε καθημερινή βάση... κυρίως ΣΚ κ σε ταξίδια. Maximum 6-7.000 km ετησίως.
-Επειδή είμαι παθιασμένος με τα αυτοκίνητα θέλω να μου αρέσει το αμάξι, και να έχει coupe στυλ.
Δε θα έπαιρνα με τίποτα Skoda- Dacia κι ας έχουν ότι μπορεί να ζητήσει κάποιος με ορθολογικά κριτήρια. προτιμώ να συμβιβαστώ στους χώρους, σε κάποιο βαθμό, για να έχω τον coupe χαρακτήρα.Είμαι ανάμεσα σε
*- Υβριδικό C-HR 2χρωμο το facelift, τώρα που έπεσε λίγο η τιμή λόγω νέου μοντέλου. Με προβληματίζει μόνο αν θα είναι αξιόπιστο με μπαταρίες κλπ, κ μήπως η έλλειψη ροπής είναι πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια...
-Civic 2019 1,5 Turbo (και με το 1.0 οκ από δύναμη, δεν τρέχω γενικά). Απλά δεν έχει υβριδικό.
-Ford Puma Mild Hybrid ST-Line (έχει κάμερα μόνο έξτρα) αλλά λίγο με προβληματίζει που βασίζεται στο πλαίσιο του supermini fiesta (ημιάκαμπτος)Κάποια γνώμη..
Ευχαριστώκαι τα 3 είναι διαφορετικα και σου κάνουν μια χαρα (εχεις χαμηλές απαιτησεις)
Μεταξυ των 3 που εβαλες ΜΑΚΡΑΝ ειναι το HONDA CIVIC το καλύτερο αυτοκίνητο μακραν ομως. Και αξιοπιστια και οδηγικη συμπεριφορα και τα πάντα, κερδιζει σε όλα σχεδον τα άλλα 2
Τωρα το Toyota εχει αξιοπιστια και χαμηλή καταναλωση με ΧΑΛΙΑ χωρους για το μήκος του και ειναι και κλειστοφοβικο πισω. Χωρια που toyota παίρνουν τα παππούδια, εισαι νεος ανθρωπος από οτι καταλαβα αστο καλύτερα
Το Puma από την άλλη είναι το καλύτερο αν θες μεγαλο πορτμπαγκαζ με πολύ μικρες διαστάσεις και σπιρτοζο κινητηρα
Δεν μπαινω σε λεπτομερειες για οδηγικη συμπεριφορα κτλ γιατι με αυτά που γραφεις σε καλύπτουν και τα 3 μια χαρα
Αν δεν εχει προβλημα με το μήκος και δεν σε νοιαζει να είναι ψηλο ή χαμηλο πηγαινε στο HONDA κατευθειαν. Είναι αμαξαρα!!!! και τα αλογα του είναι μια χαρα δεν χρειαζεσαι ακομα περισσότερη δυναμη.
Σειρα που προτείνω:
- CIVIC
- PUMA
- οτιδηπωτε εκτος toyota
- οτιδηπωτε εκτος toyota
- toyota
-
civic πρωτα αβλεπί και μετά puma
άσε το toyota για την εποχή της σύνταξης -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Είμαι ανάμεσα σε
*- Υβριδικό C-HR 2χρωμο το facelift, τώρα που έπεσε λίγο η τιμή λόγω νέου μοντέλου. Με προβληματίζει μόνο αν θα είναι αξιόπιστο με μπαταρίες κλπ, κ μήπως η έλλειψη ροπής είναι πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια...
-Civic 2019 1,5 Turbo (και με το 1.0 οκ από δύναμη, δεν τρέχω γενικά). Απλά δεν έχει υβριδικό.
-Ford Puma Mild Hybrid ST-Line (έχει κάμερα μόνο έξτρα) αλλά λίγο με προβληματίζει που βασίζεται στο πλαίσιο του supermini fiesta (ημιάκαμπτος)Από τα 3 που αναφέρεις, προφανώς το καλύτερο ειναι το Civic 1.5 (μην πας στο 1000αρι, κρίμα ειναι με τόσα λίγα χλμ), μακράν από τα άλλα 2! Επίσης, με τόσα λίγα χλμ και κυρίως για ταξίδια, δεν θα σου επιβαρύνει πολύ την κατανάλωση και θα έχεις ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σε ομορφιά, σε κράτημα, ασφάλεια και επιδόσεις.
Μετά, σαν 2η επιλογή (αλλά μακράν του Civic), ειναι το CHR το οποίο δεν έχει κανένα θέμα με αξιοπιστία (άλλωστε έχει 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρία κλπ.), ειναι όμορφο, ποιοτικό με εξαιρετική ανάρτηση (κράτημα και άνεση), αλλά δεν Σιβικ και ειδικά σε ταξίδι. Ειναι ιδανικό εαν κάνεις πολλά χλμ εντός πόλης και θα είσαι και ΟΚ σε ταξίδι με τις ταχύτητες που λες. Αλλά για την χρήση που λες, προσωπικά θα προτιμούσα το Σιβίκ.
Τώρα, εφόσον κοιτάς αυτά τα 2, το Puma δεν θα το έβαζα καν στην συζήτηση αφού ειναι μια κατηγορία κάτω και χειρότερο (αν και πολύ καλό αμάξι) και των άλλων δύο.
-
@dimitrioskosmas said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
civic πρωτα αβλεπί και μετά puma
άσε το toyota για την εποχή της σύνταξηςείχα ακριβώς αυτή τη γνώμη για την ΤΟΥΟΤΑ, ώσπου έσκασε μύτη το C-HR (και το GT-86 κ η Supra..) είναι πολύ ξεχωριστό το design του.
-
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
είχα ακριβώς αυτή τη γνώμη για την ΤΟΥΟΤΑ, ώσπου έσκασε μύτη το C-HR (και το GT-86 κ η Supra..) είναι πολύ ξεχωριστό το design του.
Και σχεδίαση έχει φοβερή αλλά το κυριότερο έχει εξαιρετική ανάρτηση σε οδική συμπεριφορά και άνεση, καμία σχέση με τα υπόλοιπα cross over στην ίδια τιμή. Αλλά όπως είπα, το Σιβίκ ειναι μακράν καλύτερο.
Τα ίδια έλεγα για τα τογιότα, μέχρι που οδήγησα τα νέα στην πλατφόρμα TNG-A, δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν, έχουν κάνει σπίστευτη δουλειά στην ανάρτηση.
-
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@dimitrioskosmas said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
civic πρωτα αβλεπί και μετά puma
άσε το toyota για την εποχή της σύνταξηςείχα ακριβώς αυτή τη γνώμη για την ΤΟΥΟΤΑ, ώσπου έσκασε μύτη το C-HR (και το GT-86 κ η Supra..) είναι πολύ ξεχωριστό το design του.
μην βάζεις το SUPRA και το GT-86 με την χαζομαρα το C-HR
τα πρωτα 2 έχουν σπορ γονιδια και προσφερουν απλετη σπορ διασκεδαση
το chr εχει απλά σπορ σχημα. Στο δρομο είναι ενα αργο αμάξι φτιαγμένο μονο για να έχει χαμηλή κατανάλωση και τιμια οδηγική συμπεριφορα για συνταξιούχους
-
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
είχα ακριβώς αυτή τη γνώμη για την ΤΟΥΟΤΑ, ώσπου έσκασε μύτη το C-HR (και το GT-86 κ η Supra..) είναι πολύ ξεχωριστό το design του.
Και σχεδίαση έχει φοβερή αλλά το κυριότερο έχει εξαιρετική ανάρτηση σε οδική συμπεριφορά και άνεση, καμία σχέση με τα υπόλοιπα cross over στην ίδια τιμή. Αλλά όπως είπα, το Σιβίκ ειναι μακράν καλύτερο.
Τα ίδια έλεγα για τα τογιότα, μέχρι που οδήγησα τα νέα στην πλατφόρμα TNG-A, δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν, έχουν κάνει σπίστευτη δουλειά στην ανάρτηση.
γι αυτό δε βάζω καν στην εξίσωση το yaris cross κι ας έχει καλύτερους χώρους. μονο C-HR από TOYOTA.
-
σιβικ
εαν μπορεις
εαν δεν μπορεις, παλι σιβικδεν υπαρχει συγκριση
οσο για το σιτσιρι το 1.8 ειναι ντιπ αργοσυρτο και εκνευριστικο σε ταξιδιοποτε εαν δεν φτανουν τα γιουρα παρε σιβικ 1000 και αν δεν φτανουν ουτε για αυτο, παρε πουμα st line X - ειναι σημαντικο το x
-
Με τόσα λίγα χλμ και εκτός πόλης, δεν θα κοίταζα το chr (βασικά κανένα full hybrid).
Θα προτιμούσα το civic για αυτά που ζητάς, αλλά το Puma έχει περισσότερα aftermarket αξεσουάρ διαθέσιμα.
-
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in [Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford
το chr εχει απλά σπορ σχημα. Στο δρομο είναι ενα αργο αμάξι φτιαγμένο μονο για να έχει χαμηλή κατανάλωση και τιμια οδηγική συμπεριφορα για συνταξιούχουςΕίνα αρκετά διαστημικό
το σχήμα του για συνταξιούχους.. είναι σαν το Scirocco 15 χρόνια πριν, αλλά σε υβριδικό!
Εκτός αν μιλάμε για τζαναμπέτη συνταξιούχο παιχνιδιάρη...
οι παλαιών αρχών συνταξιούχοι θέλουν Avensis κ Nissan Tida -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@alekos86_eng said in [Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford
το chr εχει απλά σπορ σχημα. Στο δρομο είναι ενα αργο αμάξι φτιαγμένο μονο για να έχει χαμηλή κατανάλωση και τιμια οδηγική συμπεριφορα για συνταξιούχουςΕίνα αρκετά διαστημικό το σχήμα του για συνταξιούχους..
Εκτός αν μιλάμε για τζαναμπέτη συνταξιούχο παιχνιδιάρη...
οι παλαιών αρχών συνταξιούχοι θέλουν Avensis κ Nissan Tidaκαλα αν τα οδηγησεις ελα πες μου. Το σπορ σχημα δεν υποστηριζεται αντιστοιχα από την οδηγική του συμπεριφορα (αργοκαρούτα)
οι χωροι του και ο χωρος αποσκευων είναι μακραν οι πιο μικροι της κατηγοριας του + οτι ειναι κλειστοφοβικο για τους πισω
και οταν ξαφνικα θα ακους το CCVT να κάνει ασχετα εκνευριστικο θορυβο σε ταξιδι ελα πες μου
-
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
καλα αν τα οδηγησεις ελα πες μου. Το σπορ σχημα δεν υποστηριζεται αντιστοιχα από την οδηγική του συμπεριφορα
Διαφωνώ, δεν ξέρω εαν το έχεις οδηγήσει. Από την οδική συμπεριφορά υποστηρίζεται 100%. Από τις επιδόσεις (για το 1.8) δεν υποστηρίζεται, αλλά σε οδική συμπεριφορά ειναι άριστο....στρίβει εξαιρετικά, θυμίζει πολύ Φορντ στον δρόμο.
-
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
καλα αν τα οδηγησεις ελα πες μου. Το σπορ σχημα δεν υποστηριζεται αντιστοιχα από την οδηγική του συμπεριφορα
Διαφωνώ, δεν ξέρω εαν το έχεις οδηγήσει. Από την οδική συμπεριφορά υποστηρίζεται 100%. Από τις επιδόσεις (για το 1.8) δεν υποστηρίζεται, αλλά σε οδική συμπεριφορά ειναι άριστο....στρίβει εξαιρετικά, θυμίζει πολύ Φορντ στον δρόμο.
οντως και εσωτερικά θυμίζει κ premium. (εξάλλου εχει 2πλά ψαλίδια & δισκόφρενα μπρος-πίσω όταν ώς κ το Ford με την οδηγοκετρνική φήμη έχει ημιάκαμπτο κ ταμπούρα)
το θέμα των επιδόσεων δε με πειράζει από θέμα ταχύτητας, αλλά με απασχολεί αν μπορείς να κινεισαι με ασφάλεια. (Δε θα προσπερνούσα ποτέ με 150 ούτε σε 2πλή γραμμή, αλλά 1-2 νταλίκες στην Εγνατία να μπορώ να τις προσπεράσω με ασφάλεια ρε αδερφέ χωρίς να παίζω τη ζωή μου κορώνα-γράμματα) -
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@cirus said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
καλα αν τα οδηγησεις ελα πες μου. Το σπορ σχημα δεν υποστηριζεται αντιστοιχα από την οδηγική του συμπεριφορα
Διαφωνώ, δεν ξέρω εαν το έχεις οδηγήσει. Από την οδική συμπεριφορά υποστηρίζεται 100%. Από τις επιδόσεις (για το 1.8) δεν υποστηρίζεται, αλλά σε οδική συμπεριφορά ειναι άριστο....στρίβει εξαιρετικά, θυμίζει πολύ Φορντ στον δρόμο.
οντως και εσωτερικά θυμίζει κ premium. (εξάλλου εχει 2πλά ψαλίδια & δισκόφρενα μπρος-πίσω όταν ώς κ το Ford με την οδηγοκετρνική φήμη έχει ημιάκαμπτο κ ταμπούρα)
το θέμα των επιδόσεων δε με πειράζει από θέμα ταχύτητας, αλλά με απασχολεί αν μπορείς να κινεισαι με ασφάλεια. (Δε θα προσπερνούσα ποτέ με 150 ούτε σε 2πλή γραμμή, αλλά 1-2 νταλίκες στην Εγνατία να μπορώ να τις προσπεράσω με ασφάλεια ρε αδερφέ)ο ημιακαμπτος εχει να κάνει κυριως με την ανεση των πίσω όχι την οδηγική συμπεριφορα.
Εχω το FORD PUMA ST με 260 άλογα. και αυτό ημιακαμπτο εχει πίσω , θες να σε πάω βολτα να δεις την οδηγική του συμπεριφορά???
προφανως η ανεξαρτητη αναρτηση είναι καλυτερη αλλα κυριως με ανεση εχει σχεση
Ο ημιακαμπτος είναι πιο φτηνη λύση, ΔΕΝ ειναι κακη λύση, ιδιαιτερα σε ενα B-SUV
το chr είναι C-SUV οχι B (σε διαστασεις ειναι C , σε χώρους ουτε Α δεν είναι). και το civic επισης C κατηγορία είναι
στις μικροτερες κατηγορίες είναι φυσιολογικο να χρησιμοποιουν ημιακαμπτο
νταλικες στην εθνικη προσπεραση κανεις ευκολα με ασφάλεια και με τα 3 που εγραψες. Ακομα και με την αργοκαρούτα
-
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.
Παρε οποιο σου αρεσει περισσοτερο εμφανισιακα και σου κανει κουκου μεσα.
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...Καλυτερα μεινε προς Τζαπαν μερια.
-
Civic σε 1000 κυβικά δεν θα πήγαινα πάντως...είχαμε ένα και μοναδικό leasing στην εταιρεία μέχρι πέρυσι που έφυγε στα 170000 χλμ. είχε φτάσει στον 3ο κινητήρα...
Μη λέμε μόνο για τα γαλλόχρεπα.https://www.hondacivicforum.co.uk/threads/honda-civic-1-0-turbo-failure.85758/
-
@georgekn said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
αδικό leasing στην εταιρεία μέχρι πέρυσι που έφυγε στα 170000 χλμ. είχε φτάσει στον 3ο κινητήρα...
Μη λέμε μόνο για τα γαλλόχρεπα.καλα σε leasing ποιος ξερει πως του συμπεριφεροντουσταν και ποσο σωστα γινονταν τα σερβις. Το ίδιο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα οχι για το civic
δεν πιστευω ότι με σωστη συντηρηση και χωρις να το σκιζεις σε κάθε διαδρομη θα βγαλει κάποιο προβλημα.
σε γαλλοχρεπο και με προδερμ παλι ειναι πιθανο να έχεις θέμα
-
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.Σύμφωνοι το θέμα είναι να ταξιδελυουν κ να στρίβουν με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις κ δεν ενεπνεε αυτοπεποίθηση.
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...
Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!
-
@alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
@chrisk6 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:
Νταλικες στην Εγνατια που κινουνται με 80-90 προσπερνας και με αυτοκινητο 30ετιας...
Πλεον ολα τα αυτοκινητα μπορουν να ταξιδεψουν ευκολα με 120-130.Σύμφωνοι το θέμα είναι με ευστάθεια. Οδηγούσα Yaris 2008, τραβούσε το μοτέρ, εφτανε 130-140 αλλά πανω απο 120 δεν το ένιωθες σταθερό, κ σε δρόμους με στροφές έπαιρνε κλίσεις
Δεν νομιζω οδηγικα οτι ζητας κατι ιδιαιτερο...
Για γκάζια όχι δε ζητώ, για ενεργητική ασφάλεια και καλό κράτημα Ναι!
Επειδη κανεις δεν ξερει πως οδηγαει ο αλλος και πολλα ειναι υποκειμενικα (δεν ηταν σταθερο, επαιρνε κλισεις κλπ κλπ) ο,τι και να παρεις 5 ετιας απο αυτα που αναφερες εισαι οκ. Ειδικα στην ενεργητικη ασφαλεια και πατημα στον δρομο. Κρατημα θα εχεις γιατι δεν το κυνηγας κιολας ωστε να βγαλεις τυχον μειονεκτηματα του καθενος.
Το Civic ειναι ομως ολοκληρωμενο πακετο.
Ποσα χρηματα διαθετεις για την αγορα αληθεια?
Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line