
Διακοπές για το τρόλεϊ...έπιασε ίσκιο...

Διακοπές για το τρόλεϊ...έπιασε ίσκιο...
Καλή χρονιά σε όλους καί τίς οικογένειες μας!!!
Τελικά η νέα χρονιά με βρίσκει και εμένα με Corolla active+ Hybrid... σήμερα αύριο γίνεται η μεταβίβαση...και προχωράμε!
Μου άρεσε που βρεθήκαμε παλιοί φίλοι και συγγενείς μαζί μετά από καιρό!
Δεν μου άρεσε που ο λόγος που βρεθήκαμε ήταν για να πούμε το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη μου θεία...
Δεν μου αρέσει που πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ μας γεμίζουν σιγά σιγά με ανθρώπους πού έχουν φύγει από κοντά μας...
Δεν μου αρέσει πού χάνεται η εποχή της αθωότητας μας όλο και πιο πολύ κάθε μέρα που περνάει...
Μου αρέσει πού έχουμε να περιμένουμε ευχάριστα νέα από την γενιά πού παίρνει τη σκυτάλη!!!
Έτσι είναι η ζωή...με τά κάτω τής και τά επάνω τής.
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
@georgekn said in Toyota Corolla 2019:
Καλή χρονιά σε όλους καί τίς οικογένειες μας!!!
Τελικά η νέα χρονιά με βρίσκει και εμένα με Corolla active+ Hybrid... σήμερα αύριο γίνεται η μεταβίβαση...και προχωράμε!
Δε ξέρω αν τα έχεις ήδη αναφέρει πιο πάνω, αν θέλεις πες μας περισσότερα για το Corolla και τους λόγους που έκανες την αλλαγή γιατι το kona αναμφίβολα είχε πολύ ψωμί ακόμα.
Το Kona το αγόρασα για να με εξυπηρετήσει για 6 με 8 χρόνια χρόνια σύμφωνα με τη χρήση που κάνω (110 χλμ ημερησίως) σε ανοιχτό δρόμο.
Έζησα με 5 diesel αυτοκίνητα τα τελευταία 14 χρόνια (επαρχία)... όλα μεταχειρισμένα από ελαφρώς έως αρκετά μεταχειρισμένα δηλαδή από 25000 χιλιόμετρα έως και με 150000 χλμ ελληνικά και εισαγωγής...το μόνο πού αντιμετώπισα προβλήματα ήταν ένα Scenic 1.6 dci 3ης γενιάς μετά τα 280000χλμ.
Τα προβλήματα ήταν βουλωμένο φίλτρο σωματιδίων το οποίο αφού καθαρίστηκε το αυτοκίνητο δεν δούλεψε ποτέ σωστά ξανά. Δεδομένου του προβλήματος αυτού το αυτοκίνητο πουλήθηκε με βλάβη και αποφάσισα να αγοράσω ένα ελληνικό από ιδιώτη με εγγύηση σε ισχύ ακόμη και έτσι βρέθηκε το Kona diesel με 25000 χλμ και υπόλοιπο εγγύησης 4 χρόνια ακόμη...
Το αυτοκίνητο είχε τα μειονεκτήματα του όπως και πλεονεκτήματα του για εμένα...το βασικότερο που πονταριζα ήταν η αξιοπιστία πάνω από όλα...
Αυτό που εκνεύρισε από την αρχή ήταν ο τρόπος λειτουργίας και καθαρισμού (αναγέννησεων) του φίλτρου σωματιδίων δηλαδή.
Δηλαδή όταν αγοράστηκε έκανε αναγέννηση κάθε 370-400χλμ το οποίο είναι και το φυσιολογικό.
Πέρυσι μετά από 90000χλμ. έκανε αναγέννηση κάθε 270-300χλμ.
φέτος μετά τα 115000χλμ. έκανε αναγέννηση κάθε 170-200χλμ.
Οπότε από ότι καταλαβαίνω εγώ από την μικρή εμπειρία μουστα diesel οχήματα με αυτή την ηλίθια σε εκτέλεση τεχνολογία Euro 5,6 σε λίγους μήνες σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα...θα εμπλεκα σε μια περιπέτεια με άγνωστο κόστος για εμένα.
Να πεις ότι τα κορεατικά έχουν και οικονομικά ανταλλακτικά... όχι... καλύτερα να είχα Porsche...
To φίλτρο σωματιδίων κάνει 3Κ χωρίς εργασία την στιγμή που στα ευρωπαϊκά μοντελα παίζει στα μισά και παρακάτω.
Ενδεικτικά ζάντα 17αρα δική μου 800 ευρώ καινούργια...σε Peugeot 2008 τα μισά.
Θερμοστάτης 400 ευρώ στο κορεάτικο στα ευρωπαϊκά 120...
Επίσης η συμπεριφορά και η σχέση της εδώ αντιπροσωπείας με το αντικείμενο με έκανε να κινηθώ πιο γρήγορα προς την πώληση.
Οπότε μετά από όλα αυτά βρέθηκα να ψάχνω κάτι εξίσου οικονομικό χωρίς τα παραπάνω προβλήματα (όχι άλλο diesel)...δεν με νοιάζουν ούτε οι χώροι ούτε η εμφάνιση ούτε κάτι άλλο...
Θέλω ασφάλεια αξιοπιστία και νορμάλ κόστος χρήσης τίποτα άλλο...
Το Corolla αγοράστηκε και αυτό ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάτω από 10000 χιλιόμετρα σε εξαιρετική κατάσταση...και ελπίζω να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου.
Πάντως στα χρήματα που κόστιζε το Corolla πριν τις ανατιμήσεις... μπορώ να πω... όπως έλεγε και ο @fanis75 ότι αγόραζες πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματα που έδινες.
To Hybrid κουβαλάει το χειροκίνητο...

@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Πολλά χιλιόμερα.....έχω λιγότερο από τα μισά σε 4+ χρόνια...χαχα!!
μα ενας απο τους λογους που το πηρα ειναι οτι θα γλυτωνα αρκετα λεφτα λογω πολλων χλμ που θα κανω.
Ακριβώς για τους ίδιους λόγους το πήρα και εγώ...
Όταν έχεις να κάνεις 120 χλμ τη μέρα σε ώρες ημέρες και διαδρομή που δεν υπάρχει εναλλακτική λύση (ΜΜΜ) τότε αυτό διαλέγεις.
Όλα τα αυτοκίνητα και οι τύποι καυσίμων τελειά είναι...όταν δεν τα πληρώνεις από την τσέπη σου.
Ας λένε οι υπόλοιποι εδώ μέσα για Tογιοτιλα και ΚΤΕΛ κλπ...δεν με αγγίζει τίποτα...είναι το καλύτερο όχημα που έχω πάρει για την περίπτωση μου.
Όταν δίνεις ένα μεγάλο μέρος από το εισόδημα σου για τη μετακίνηση προς την δουλειά σου τότε το βλέπεις αλλιώς.
Τα diesel τα δοκίμασα και αυτά...πλέον δεν μου λένε κάτι...πολύς μπελάς για το τίποτα (Euro6+).
To επόμενο όχημα θα είναι υβριδικό η ηλεκτρικό...αν και σκοπεύω να λιώσω την Corolla τα επόμενα 8 χρονιά...
Καλά Χριστούγεννα σε εσάς και την οικογένειά σας. Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής. Χρόνια πολλά!!

5 ημέρες Στοκχόλμη έκλεισα....για να συνέλθω μετά την αποτυχία των καλοκαιρινών διακοπών...
Όταν μπαίνεις από android με Chrome πάνω δεξιά στην μπάρα διευθύνσεων βγάζει ένα βελάκι που λέει εγκατάσταση εφαρμογής.

Κλειστά Van δεν παράγει για την Ευρωπαική ηπειρο...οπότε πήρε το Proace ατοφιο απο την Stella και εδω και κατι μήνες το Proace Max (Citroen Jumper).
Έτοιμο να αναλάβει υπηρεσία το εργαλείο...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/341624551-ford-c-max
@ken11 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@georgekn said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@ken11 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Μου το έκανε πάλι σήμερα στο αμάξι,κρύο ξεκίνημα,άσχημο ρεταρισμα χαμηλά στο ρελαντί,κοψίματα ακόμη και με 2η ταχύτητα,μου έσβηνε και μόνο όταν στροφαρα 3+ χιλ στροφές έφευγε το αμάξι,όταν έπιασε 90 βαθμούς το πρόβλημα έφτιαξε.Είναι και παλιό αυτοκίνητο...
Όταν φτάσει στο 1/4 θα βάλω καθαρή βενζίνη και ίσως ένα καθαριστικό θα τους πω να βάλουν,για βρώμιες,υγρασίες κλπ.Να βάζεις V Power δήθεν για καλύτερα και να παθαινεις αυτό...
Αυτό που έγραψα 9 ημέρες πρίν δεν ξέρω εαν το διάβασες...το αυτοκίνητο ήταν Seat Ibiza 1998 1.4 16V...ιδιο μοτέρ με το Polo που αναφέρεις.
Μήπως και .....
To διαβασα ναι,δεν θυμαμαι αν ηταν ερμης αρχικα το συγκεκριμενο πρατηριο Shell και ιδιοκτησια απο εταιρικο σε ιδιοκτητο,δεν ειμαι σιγουρος,αλλα μεχρι πριν λιγες εβδομαδες δεν ειχα καποιο προβλημα,μαλιστα γεμιζα κατα διαστηματα 2 αυτοκινητα.Εχει φαει ακυρο βεβαιως,δεν θα ξαναπατησω,μονο σε εταιρικο Ερμης και σε 1-2 αλλα εχω στα υποψιν μου.
Εγώ για μπουζοκαλωδια είχα γράψει το παρακάτω...
Εγώ μια φορά 15αυγουστο σε επαρχία αναγκάστηκα να βάλω σε πρατήριο Α.Π.
Γεμίζω βάζω πρώτη δεύτερα...με το που κάνω 500 μέτρα αρχίσει τα κοψίματα χαμηλά...και μετά τις 3500 στροφές σκάσιμο αλά WRC και κανονικό στροφαρισμα.
Είμαι έτοιμος να γυρίσω να κάνω φασαρία στο πρατήριο...αλλά επειδή η παρέα μπροστά συνεχίσε την πορεία για μπάνιο ακολουθησα και εγώ με τα συμπτώματα να παραμένουν.
Όταν γύρισα σπίτι στο βράδυ άνοιξα το καπό...και παρατήρησα έναν ήχο σαν εκκένωση ηλεκτρική...αποτέλεσμα διαρροή από την πιπα του 1ου κυλίνδρου...
Η σύμπτωση που λέγαμε...
@ken11 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Μου το έκανε πάλι σήμερα στο αμάξι,κρύο ξεκίνημα,άσχημο ρεταρισμα χαμηλά στο ρελαντί,κοψίματα ακόμη και με 2η ταχύτητα,μου έσβηνε και μόνο όταν στροφαρα 3+ χιλ στροφές έφευγε το αμάξι,όταν έπιασε 90 βαθμούς το πρόβλημα έφτιαξε.Είναι και παλιό αυτοκίνητο...
Όταν φτάσει στο 1/4 θα βάλω καθαρή βενζίνη και ίσως ένα καθαριστικό θα τους πω να βάλουν,για βρώμιες,υγρασίες κλπ.Να βάζεις V Power δήθεν για καλύτερα και να παθαινεις αυτό...
Αυτό που έγραψα 9 ημέρες πρίν δεν ξέρω εαν το διάβασες...το αυτοκίνητο ήταν Seat Ibiza 1998 1.4 16V...ιδιο μοτέρ με το Polo που αναφέρεις.
Μήπως και .....
@monman2 said in HYUNDAI FORUM:
Κάτσε να δω κάτι...
Ουφ ευτυχώς δεν έβαλαν φώτα στις γωνίες ... εγκρίνεται
Concept είναι ακόμη...μέχρι την παραγωγή έχουν χρόνο να τα στριμωξουν κάπου...
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Κουίζ:
Τι μάρκα είναι το αυτοκίνητο που "πλάγιασε";;
Alfa Romeo Guilleta...
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@azmo said in ECOCAR YUDO:
Με εψησε η περιγραφή με τον "κα - τα - πλη - κτι - κό" σχεδιασμό και τις "φανταστικές επιδόσεις που ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΟΥ".
Ε αφου δεν θα τις βρώ αλλου μαλλον θα το ακυρωσω το Model 3. Δεν θέλω να σκάσω 50 χιλιαρικα για να με ξεφτιλίσει το πρωτο Yudo που θα πετυχω στο δρόμο.
χαχαχααχαχ με αυτο το κα-τα-πλη-κτι-κο πεθανα στο γέλιο και γω.
Στην τεσλα μας παίρνουν τσι-μπου-κια (που καπνιζονται)
![]()
![]()
