
Διακοπές για το τρόλεϊ...έπιασε ίσκιο...

Διακοπές για το τρόλεϊ...έπιασε ίσκιο...
Καλή χρονιά σε όλους καί τίς οικογένειες μας!!!
Τελικά η νέα χρονιά με βρίσκει και εμένα με Corolla active+ Hybrid... σήμερα αύριο γίνεται η μεταβίβαση...και προχωράμε!
Μου άρεσε που βρεθήκαμε παλιοί φίλοι και συγγενείς μαζί μετά από καιρό!
Δεν μου άρεσε που ο λόγος που βρεθήκαμε ήταν για να πούμε το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη μου θεία...
Δεν μου αρέσει που πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ μας γεμίζουν σιγά σιγά με ανθρώπους πού έχουν φύγει από κοντά μας...
Δεν μου αρέσει πού χάνεται η εποχή της αθωότητας μας όλο και πιο πολύ κάθε μέρα που περνάει...
Μου αρέσει πού έχουμε να περιμένουμε ευχάριστα νέα από την γενιά πού παίρνει τη σκυτάλη!!!
Έτσι είναι η ζωή...με τά κάτω τής και τά επάνω τής.
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
@georgekn said in Toyota Corolla 2019:
Καλή χρονιά σε όλους καί τίς οικογένειες μας!!!
Τελικά η νέα χρονιά με βρίσκει και εμένα με Corolla active+ Hybrid... σήμερα αύριο γίνεται η μεταβίβαση...και προχωράμε!
Δε ξέρω αν τα έχεις ήδη αναφέρει πιο πάνω, αν θέλεις πες μας περισσότερα για το Corolla και τους λόγους που έκανες την αλλαγή γιατι το kona αναμφίβολα είχε πολύ ψωμί ακόμα.
Το Kona το αγόρασα για να με εξυπηρετήσει για 6 με 8 χρόνια χρόνια σύμφωνα με τη χρήση που κάνω (110 χλμ ημερησίως) σε ανοιχτό δρόμο.
Έζησα με 5 diesel αυτοκίνητα τα τελευταία 14 χρόνια (επαρχία)... όλα μεταχειρισμένα από ελαφρώς έως αρκετά μεταχειρισμένα δηλαδή από 25000 χιλιόμετρα έως και με 150000 χλμ ελληνικά και εισαγωγής...το μόνο πού αντιμετώπισα προβλήματα ήταν ένα Scenic 1.6 dci 3ης γενιάς μετά τα 280000χλμ.
Τα προβλήματα ήταν βουλωμένο φίλτρο σωματιδίων το οποίο αφού καθαρίστηκε το αυτοκίνητο δεν δούλεψε ποτέ σωστά ξανά. Δεδομένου του προβλήματος αυτού το αυτοκίνητο πουλήθηκε με βλάβη και αποφάσισα να αγοράσω ένα ελληνικό από ιδιώτη με εγγύηση σε ισχύ ακόμη και έτσι βρέθηκε το Kona diesel με 25000 χλμ και υπόλοιπο εγγύησης 4 χρόνια ακόμη...
Το αυτοκίνητο είχε τα μειονεκτήματα του όπως και πλεονεκτήματα του για εμένα...το βασικότερο που πονταριζα ήταν η αξιοπιστία πάνω από όλα...
Αυτό που εκνεύρισε από την αρχή ήταν ο τρόπος λειτουργίας και καθαρισμού (αναγέννησεων) του φίλτρου σωματιδίων δηλαδή.
Δηλαδή όταν αγοράστηκε έκανε αναγέννηση κάθε 370-400χλμ το οποίο είναι και το φυσιολογικό.
Πέρυσι μετά από 90000χλμ. έκανε αναγέννηση κάθε 270-300χλμ.
φέτος μετά τα 115000χλμ. έκανε αναγέννηση κάθε 170-200χλμ.
Οπότε από ότι καταλαβαίνω εγώ από την μικρή εμπειρία μουστα diesel οχήματα με αυτή την ηλίθια σε εκτέλεση τεχνολογία Euro 5,6 σε λίγους μήνες σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα...θα εμπλεκα σε μια περιπέτεια με άγνωστο κόστος για εμένα.
Να πεις ότι τα κορεατικά έχουν και οικονομικά ανταλλακτικά... όχι... καλύτερα να είχα Porsche...
To φίλτρο σωματιδίων κάνει 3Κ χωρίς εργασία την στιγμή που στα ευρωπαϊκά μοντελα παίζει στα μισά και παρακάτω.
Ενδεικτικά ζάντα 17αρα δική μου 800 ευρώ καινούργια...σε Peugeot 2008 τα μισά.
Θερμοστάτης 400 ευρώ στο κορεάτικο στα ευρωπαϊκά 120...
Επίσης η συμπεριφορά και η σχέση της εδώ αντιπροσωπείας με το αντικείμενο με έκανε να κινηθώ πιο γρήγορα προς την πώληση.
Οπότε μετά από όλα αυτά βρέθηκα να ψάχνω κάτι εξίσου οικονομικό χωρίς τα παραπάνω προβλήματα (όχι άλλο diesel)...δεν με νοιάζουν ούτε οι χώροι ούτε η εμφάνιση ούτε κάτι άλλο...
Θέλω ασφάλεια αξιοπιστία και νορμάλ κόστος χρήσης τίποτα άλλο...
Το Corolla αγοράστηκε και αυτό ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάτω από 10000 χιλιόμετρα σε εξαιρετική κατάσταση...και ελπίζω να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου.
Πάντως στα χρήματα που κόστιζε το Corolla πριν τις ανατιμήσεις... μπορώ να πω... όπως έλεγε και ο @fanis75 ότι αγόραζες πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματα που έδινες.
To Hybrid κουβαλάει το χειροκίνητο...

@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Πολλά χιλιόμερα.....έχω λιγότερο από τα μισά σε 4+ χρόνια...χαχα!!
μα ενας απο τους λογους που το πηρα ειναι οτι θα γλυτωνα αρκετα λεφτα λογω πολλων χλμ που θα κανω.
Ακριβώς για τους ίδιους λόγους το πήρα και εγώ...
Όταν έχεις να κάνεις 120 χλμ τη μέρα σε ώρες ημέρες και διαδρομή που δεν υπάρχει εναλλακτική λύση (ΜΜΜ) τότε αυτό διαλέγεις.
Όλα τα αυτοκίνητα και οι τύποι καυσίμων τελειά είναι...όταν δεν τα πληρώνεις από την τσέπη σου.
Ας λένε οι υπόλοιποι εδώ μέσα για Tογιοτιλα και ΚΤΕΛ κλπ...δεν με αγγίζει τίποτα...είναι το καλύτερο όχημα που έχω πάρει για την περίπτωση μου.
Όταν δίνεις ένα μεγάλο μέρος από το εισόδημα σου για τη μετακίνηση προς την δουλειά σου τότε το βλέπεις αλλιώς.
Τα diesel τα δοκίμασα και αυτά...πλέον δεν μου λένε κάτι...πολύς μπελάς για το τίποτα (Euro6+).
To επόμενο όχημα θα είναι υβριδικό η ηλεκτρικό...αν και σκοπεύω να λιώσω την Corolla τα επόμενα 8 χρονιά...
Καλά Χριστούγεννα σε εσάς και την οικογένειά σας. Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής. Χρόνια πολλά!!

5 ημέρες Στοκχόλμη έκλεισα....για να συνέλθω μετά την αποτυχία των καλοκαιρινών διακοπών...
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Καλημέρα κύριοι. Άλλαξα εχθές ιμάντα σε 308 mk ii Puretch 130. Τον άλλαξα σε εξωτερικό συνεργείο, όχι στην αντιπροσωπεία, καθαρά γιατί με βόλευε το σημείο. Ερώτηση. Έχει λογική να αλλάξει και λάδια φίλτρο λαδιού; Συγκοινωνούν; Δεν είναι τα έξτρα χρήματα. Απλά αρχές Ιουλίου είχα σερβις γι'αυτό ρωτάω.
Εχει μια λογικη...ο ιμαντας κολυμπα μεσα στο λαδι, οποτε καλο ειναι να φυγουν τα οποια ρινισματα απο τον παλιο...
@a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
Στο 39,2% τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα έναντι φυσικών καταστροφών
Αφου τα περισσοτερα (50%) δεν αξιζουν πανω απο 2000 ευρω τι να ασφαλισει ο αλλος...
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@georgekn said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
Toyota Smart Connect
Εγω είμαι στα 4 μιση χρόνια...η εφαρμογή λειτουργεί κανονικά...
Απομακρυσμένο ελεγχο δεν εχω...νομίζω στα Corolla από το 2023 και μετά αρχίσε να λειτουργεί.Το Navigation λειτουργεί ;
Δεν έχω έκδοση με Navi...
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
Toyota Smart Connect
Εγω είμαι στα 4 μιση χρόνια...η εφαρμογή λειτουργεί κανονικά...
Απομακρυσμένο ελεγχο δεν εχω...νομίζω στα Corolla από το 2023 και μετά αρχίσε να λειτουργεί.
@dettol said in VW T-ROC 2026:
@kostis20 said in VW T-ROC 2026:
@dettol said in VW T-ROC 2026:
αρχικα νομιζα οτι ηταν η ιδεα μου και δεν ειδα κατι καλα και για αυτο εψαξα και αλλα βιντεο που δειχνουν το εσωτερικο του. Καταλαβα καλα ή δεν υπαρχει τροπος να "πιασεις" την πορτα για να την κλεισεις (απο μεσα); Αυτο το "προβλημα" το βλεπω μονο στην πορτα του οδηγου που εχει τα πολλα μπουτον, στον συνοδηγο βλεπω κανονικα "χερουλι" να πιασεις.
Αν δεν εχει ειναι σχεδιαστικό λάθος...Αλλά και η ίδια η φορα κινησης του χερουλιου προς τα πάνω ειναι λάθος γιατι δε μπορείς να ανοίξεις και να σπρωξεις τη πόρτς προς τα εξω με μια κίνηση....Απορω που τα σκεφτονται ωρες ωρες.
Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάτι δεν είδα ή και δεν κατάλαβα καλά. Αδυνατώ να πιστέψω ότι έχει κάνει τέτοιου είδους χαζομάρα η Vw. Άλλες εταιρείας έχουν για πλάκα τέτοιου είδους βλακείες. Οι Γερμανοί, ποτέ
Εδω έβαλαν δυό κουμπία για να χειριστείς 4 παράθυρα...σε αυτό θα σκαλωναν 
@nickthetrib said in Nio EL6:
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η μόδα με την τεράστια κεντρική κονσόλα. Παλιά είχαμε εκεί το κιβώτιο ταχυτήτων, το χειρόφρενο κλπ. Τώρα αφαιρέθηκαν όλα αυτά και έχει μπει ένα τεράστιο "κουτί" ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό. Συνήθως με έναν άχρηστο ανοιχτό χώρο από κάτω.
Σωστά, καλύτερα να βάλουν ένα παιδικό κάθισμα εκεί, να έχω το παιδί δίπλα
Εντάξει το έσκισες!!!
Εμένα θα με βόλευε τρέλα
Πάρε Multipla 
Μια εβδομάδα μετά την προγραμματισμένη συντήρηση...μου ήρθε και αυτό.
