Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 988
    • Best 560
    • Groups 0

    Spiros

    @.SPIROS. 0

    1199
    Reputation
    103
    Profile views
    988
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    .SPIROS. 0 Unfollow Follow

    Best posts made by .SPIROS. 0

    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      θυμαμαι που κοροιδευαν τους Ζαιους οταν εκεινοι ελεγαν μεσαια ταξη τους μισθωτους των 15-20Κ...

      κατα τα αλλα, αντι να μειωσουν τη φορολογια, φτιαχνουν ενα νεο γραφειοκρατικο μηχανισμο για να εχει φθηνο καυσιμο οποιος δεν δηλωνει τα πραγματικα του εισοδηματα. Λαμπρα!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Aθηνα - Γοργοποταμος - Παυλιανη - Αθηνα.
      Με 125 gps στην Εθνικη.
      Πιασαμε βεβαια 3 φορες την τελικη του αυτοκινητου & αρκετη πιεση στο ανεβα/κατεβα του βουνου, κυριως στις στροφες.

      Μεση καταναλωση 5,87 στην αντλια. Πολυ καλα θα ελεγα.

      Στο βουνο φαινονται τα "μειονεκτηματα" του αυτοκινητου, εντος " " γιατι προφανως δεν προκεται για σπορ κατασκευη.

      Στο οριο λοιπον, το τιμονι δεν δινει πολυ πληροφορια, η αναρτηση φαινεται μαλακη στις στροφες & ειναι δυσκολο να ρυθμισεις ακριβως το γκαζι που θες να δωσεις, το οποιο ετσι και αλλιως δεν ειναι πολυ. Τα φρενα δεν κουραστηκαν, χρησιμοποιησα και το "Β" οπου χρειαζοταν. Το ESP περιεργως δεν ειναι πολυ παρεμβατικο.
      Σε καθε περιπτωση παντως ηταν απολυτα ασφαλες προβλεψιμο και δεν με τρομαξε πουθενα.

      Αδιανοητα ευκολη η οδηγηση στους πολυ στενους ανηφορικους δρομους των χωριων, εκει που οι αλλοι εκαιγαν τον συμπλεκτη τους, εγω απλα χαμογελουσα.

      Για μενα, το μεγαλυτερο μειονεκτημα του αυτοκινητου στα ταξιδια παραμενει οι αεροδυναμικοι θορυβοι απο την μπροστινη κολωνα/καθρεπτες και η μετρια ηχομονωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      Eιναι αναμενομενη η κοιλια στα ηλεκτρικα. Αυτοι που ειχαν λεφτα και χωρο φορτισης στο σπιτι τους πηραν ηλεκτρικο. Αυτοι ομως ειναι πολυ λιγοι.

      Απο εκει και περα, για να δουμε παλι ανοδο στην Ελληνικη αγορα, θα πρεπει να υπαρξουν νεα μικροτερα μοντελα σε χαμηλοτερες τιμες και περισσοτερες υποδομες φορτισης. Γιατι ναι μεν το 3 ειναι σε τιμη "δωρο", αλλα και παλι τα 35Κ δεν ειναι λιγα λεφτα ειδικα για καποιον που δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο αμαξωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      @tutuyo said in Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων:

      Το κρατος δεν ωφεληθηκε κατα πολυ απο την αυξηση της τιμης πανω απο τα 2 ευρω?

      Γιατι δεν χρησιμοποιει αυτο το πλεονασμα για να μειωσει την τιμη? Εστω και προσωρινα

      γιατι με τα κουπονια ο κοσμος νομιζει πως τους χαριζει λεφτα. Ειναι καθαρα ψηφοθηρικός ο λογος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Βρηκα την ευκαιρια να το πιεσω για λιγο σε στριφτερη διαδρομη. Εντυπωσεις...

      Ο συνδυασμός πλαισιου/αναρτησης ειναι εξαιρετικος. Πολυ καλος ελεγχος του αμαξωματος, υψηλα επιπεδα προσφυσης (με 225/45/17), καλα φρενα, καλο τιμονι. Το πλαισιο ακουει σε ρυθμισεις του γκαζιου εντος της στροφης και μπορεις ζυγισεις που θες να ριξεις το βαρος του αυτοκινητου. Η αναρτηση το κραταει πολυ σταθερο και δεν επηρρεαζεται απο τις ανωμαλιες του δρομου.

      Το αρνητικο ειναι το κιβωτιο που δεν μπορει να ακολουθησει σε αυτο το ρυθμο.
      Δεν μπορεις να ρυθμισεις ποσο γκαζι θα δωσεις στην εξοδο γιατι ακουστικα μπερδευεσαι με την αναντιστοιχια στροφων/ροπης ενω ταυτοχρονα το γκαζι δεν ειναι πολυ γραμμικο, υπαρχει σημειο που πχ δινεις 30% και παιρνεις 30%, και στο 35% μπορει να δινει 60%.
      Βεβαια η ισχυς γενικα ειναι μικρη και δυσκολα θα σπασει την προσφυση των τροχων.
      Υπαρχει ενα lag μεταξυ του τερμα γκαζι & της παροχης ισχυος, αναλογα με το που βρισκονται οι στροφες του μοτερ. Λιγοτερο ομως απο οτι μοντελα με turbo (βλ. Puma).

      Επισης, σε συνεχη δυνατα φρεναρισματα δεν εχεις αρκετη βοηθεια του engine-brake και αυτο ισως οδηγησει σε γρηγορη υπερθερμανση των φρενων. (δεν μου ετυχε). Επιφυλασσομαι γιατι ενα μερος του φρεναρισματος το αναλαμβαινει ο ηλεκτροκινητηρας που λειτουργει ως γεννητρια. Απο την αλλη, το βαρος ειναι μεγαλο.

      Βεβαια το αυτοκινητο δεν ειναι για τετοιου ειδους χρηση.

      Γενικα θα ελεγα οτι ειναι ασφαλες και ευκολο. Ειναι ευκολο να πας γρηγορα αλλα οχι πολυ διασκεδαστικο οταν το κανεις, κυριως λογω της μη δυνατοτητας να ελεγξεις τι κανει η μεταδοση. Επισης ο ηχος του κινητηρα καθε αλλο παρα σπορ μπορει να χαρακτηριστει.

      Επιφυλασσομαι βεβαια οταν ξαναβρω την ευκαιρια να δω περισσοτερα πραγματα & πιο αναλυτικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      δεν χρειαζεται να περιμενουμε, ολοι ξερουμε οτι το 3 αιρκρος θα ειναι καλυτερο και φθηνοτερο απο Τεσλα. Ισως και να ειναι η ευκαιρια της 40ετιας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Και πως το μειώσαμε βέβαια. Δεν τους απολύσαμε, απλά τους δώσαμε το κάτι τις τους στο Εφ Αρπαξ και μετά τους βγάλαμε στην σύνταξη από τα 40-55 τους...

      εμεις εχουμε καταφερει το ακομη καλυτερο: Τους μειωσαμε αλλα κρατησαμε τα ιδια μισθολογικα εξοδα. Αυτο και αν ειναι θαυμα.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @dublin said in Toyota Corolla 2019:

      @gtsartsal said in Toyota Corolla 2019:

      Εγώ πάντως φοιτητής το 2002 βενζίνη έβαζα με 0,65 - 0,70.
      Το 2005, μισθό 1000 ευρώ έπαιρνα και τώρα 1200.
      Ποιος πληθωρισμός και ίδιες τιμές....

      Η αγοραστική δύναμη του Έλληνα είναι εξευτελιστικά χαμηλή, και περιμένει τίποτα κουπόνια να του την ανεβάσουν 0.1%, αντί να δώσουν αυξήσεις μισθών γενικά και ειδικά..

      Θυμάμαι που γέμιζα την Lancia Dedra κάθε εβδομάδα και ούτε θυμάμαι πόσο κόστιζε το καύσιμο, και ούτε με ένοιαζε!

      Επίσης θυμάμαι το πρώτο μου μηχανάκι που γέμιζε με 100-200 δραχμές, τώρα θέλω 25-30€..

      Η αγοραστικη δυναμη δεν ανεβαινει με νόμους του κρατους, ανεβαινει οταν η χωρα παραγει προιοντα & υπηρεσιες τις οποιες καποιοι θελουν να αποκτησουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      Oδηγησα τελικα το 3 LR.
      Ειχε ενεργοποιημενο το chill mode & κοφτη στα 140, οποτε δεν εχω πληρη εικονα. Εννοειται πως επιασα τα 140 χαχαχα.

      Τα θετικα και τα αρνητικα εχουν ηδη γραφτει, οποτε το συμπερασμα ειναι αυτο που ειχα και πριν το οδηγησω: Οποιος εχει τροπο να το φορτισει & μπορει να ανεβει οικονομικα μεχρι εκει, πρεπει οπωσδηποτε να το οδηγησει πριν παρει οτιδηποτε αλλο. Ειναι ααααλλα κολπα το αυτοκινητο...

      Καταλαβα γιατι το Υ πουλαει σαν τρελο, λογω χωρων, υψηλης θεσης οδηγησης & μεγαλυτερης αποστασης απο το εδαφος.

      Οσο σκεφτομαι οτι το κορολλα εχει παει 29Κ το focus 32K(;) και μπορεις να παρεις το SR με 34, απλα κλαιω απο τα γελια.

      • επιδοσεις, που περνανε για πλακα στο δρομο
      • οδικη συμπεριφορα οσο μπορεσα να πιεσω
      • εξοπλισμος
      • ευκολια οδηγησης, ειδικα αν σκεφτεις τις επιδοσεις
      • απουσια σερβις
      • εντυπωσιακη οθονη στο κεντρο
      • τιμη τιμη τιμη!
      • χρονος παραδοσης 1-2 μηνες

      • μετριοι χωροι για τους πισω και λιγο αβολη η γωνια των ποδιων για ψηλους επιβατες.
      • εντυπωσιακη οροφη αλλα θελει καλυμμα για το καλοκαιρι. Σιγουρα μπαινει κατι πολυ ευκολα, αν και το a/c ειναι πολυ δυνατο.
      • μικρο ανοιγμα πορτμπαγκάζ
      • θελει μικτη ασφαλεια

      Ψηθηκα, αλλα θα περιμενω το model 2 και οτι αλλο υπαρχει εκεινη την εποχη απο τον ανταγωνισμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Οδήγησα....

      Ας γραψω πολυ λιγα λογια για τη νεα Corolla 1,8 GR που οδηγησα, σε συγκριση με την δικη μου, μοντ 2022.

      Ναι φαινεται η διαφορα στην ιπποδυναμη, αλλα δεν ειναι οσο μεγαλη περιμενα.
      Ωραιο το ταμπλο και τα οργανα. Μοντερνα.
      Πιο σφιχτη η αναρτηση και πιο αμεση, λογικο λογω μεγαλυτερων τροχων.
      Μου φανηκε λιγο καλυτερη η ηχομονωση στο νεο μοντελο.
      Οι αεροδυναμικοι θορυβοι απο τις μπροστα κολωνες παραμενουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0

    Latest posts made by .SPIROS. 0

    • RE: TESLA FORUM

      Παντως στα Αμερικανικα φορους και στο Χ, τους κραζουν για αυτα τα 2 μοντελα. Τα θεωρουν ελαχιστα φθηνοτερα με πολυ χειροτερο εξοπλισμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]

      Δεν χρειαζεται υποχρεωτικα να συνδεθει USA. Πχ Ελλαδα και Κυπρος λειτουργουν μια χαρα.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      @ataim said in TESLA FORUM:

      Μεγάλη ζημιά θα πάθουν αν μεγαλώσει η Rivian.

      πιο πιθανο να κλεισει παρά να μεγαλωσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      αλλοι λενε 2026, αλλοι 2027. Δεν ειναι ακομη επισημο. Ομως το νυν μοντελο ειναι του 2019. Το θεωρω παλιο πλεον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Αν δεν βιαζεσαι, θα περιμενα τη νεα corolla με τα turbo μοτερ που θα εχουν αποδοση και λιγα κυβικα. Και φυσικα θα ειναι εντελως νεο αυτοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      περιμενουμε τα νεα μοτερ που υποτιθεται θα ειναι καπου στα 180 αλογα.

      εαν ρυθμιστουν σωστα, λογω ροπης, δεν θα χρειαζεται να ανεβαζουν στροφες πολυ ψηλα σε καθε πατημα του γκαζιου,.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

      βλεπεις που σου λεω οτι ειναι λαθος ολο αυτο. Και η δικη σου μετρηση φυσικα.

      Δεν κάνουμε σύγκριση wltp, για μια εικόνα στο περίπου ψάχνουμε. Ένα ταξίδι σε ΕΟ με μια μέση ταχύτητα κοντά στα 80km/h.

      το corolla ειναι στα 4,5 ισως και λιγοτερο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

      βλεπεις που σου λεω οτι ειναι λαθος ολο αυτο. Και η δικη σου μετρηση φυσικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.

      Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.

      Ειναι πολυ γενικο αυτο που γραφεις. 80 μεση μπορει να ειναι πολυ χαλαρα στην ΕΟ, μπορει να ειναι ελαχιστες 40 σε επαρχιακη οδο και μετα 150 στην ΕΟ. Και βεβαιως ΠΟΤΕ δεν μετραμε καταναλωση σε διαδρομη που δεν ειναι κυκλικη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Υπαρχει εντονος ανταγωνισμος και αυτο ειναι πολυ καλο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr