Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 944
    • Best 529
    • Groups 0

    Spiros

    @.SPIROS. 0

    1126
    Reputation
    101
    Profile views
    944
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    .SPIROS. 0 Unfollow Follow

    Best posts made by .SPIROS. 0

    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      θυμαμαι που κοροιδευαν τους Ζαιους οταν εκεινοι ελεγαν μεσαια ταξη τους μισθωτους των 15-20Κ...

      κατα τα αλλα, αντι να μειωσουν τη φορολογια, φτιαχνουν ενα νεο γραφειοκρατικο μηχανισμο για να εχει φθηνο καυσιμο οποιος δεν δηλωνει τα πραγματικα του εισοδηματα. Λαμπρα!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Aθηνα - Γοργοποταμος - Παυλιανη - Αθηνα.
      Με 125 gps στην Εθνικη.
      Πιασαμε βεβαια 3 φορες την τελικη του αυτοκινητου & αρκετη πιεση στο ανεβα/κατεβα του βουνου, κυριως στις στροφες.

      Μεση καταναλωση 5,87 στην αντλια. Πολυ καλα θα ελεγα.

      Στο βουνο φαινονται τα "μειονεκτηματα" του αυτοκινητου, εντος " " γιατι προφανως δεν προκεται για σπορ κατασκευη.

      Στο οριο λοιπον, το τιμονι δεν δινει πολυ πληροφορια, η αναρτηση φαινεται μαλακη στις στροφες & ειναι δυσκολο να ρυθμισεις ακριβως το γκαζι που θες να δωσεις, το οποιο ετσι και αλλιως δεν ειναι πολυ. Τα φρενα δεν κουραστηκαν, χρησιμοποιησα και το "Β" οπου χρειαζοταν. Το ESP περιεργως δεν ειναι πολυ παρεμβατικο.
      Σε καθε περιπτωση παντως ηταν απολυτα ασφαλες προβλεψιμο και δεν με τρομαξε πουθενα.

      Αδιανοητα ευκολη η οδηγηση στους πολυ στενους ανηφορικους δρομους των χωριων, εκει που οι αλλοι εκαιγαν τον συμπλεκτη τους, εγω απλα χαμογελουσα.

      Για μενα, το μεγαλυτερο μειονεκτημα του αυτοκινητου στα ταξιδια παραμενει οι αεροδυναμικοι θορυβοι απο την μπροστινη κολωνα/καθρεπτες και η μετρια ηχομονωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      Eιναι αναμενομενη η κοιλια στα ηλεκτρικα. Αυτοι που ειχαν λεφτα και χωρο φορτισης στο σπιτι τους πηραν ηλεκτρικο. Αυτοι ομως ειναι πολυ λιγοι.

      Απο εκει και περα, για να δουμε παλι ανοδο στην Ελληνικη αγορα, θα πρεπει να υπαρξουν νεα μικροτερα μοντελα σε χαμηλοτερες τιμες και περισσοτερες υποδομες φορτισης. Γιατι ναι μεν το 3 ειναι σε τιμη "δωρο", αλλα και παλι τα 35Κ δεν ειναι λιγα λεφτα ειδικα για καποιον που δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο αμαξωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      @tutuyo said in Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων:

      Το κρατος δεν ωφεληθηκε κατα πολυ απο την αυξηση της τιμης πανω απο τα 2 ευρω?

      Γιατι δεν χρησιμοποιει αυτο το πλεονασμα για να μειωσει την τιμη? Εστω και προσωρινα

      γιατι με τα κουπονια ο κοσμος νομιζει πως τους χαριζει λεφτα. Ειναι καθαρα ψηφοθηρικός ο λογος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Βρηκα την ευκαιρια να το πιεσω για λιγο σε στριφτερη διαδρομη. Εντυπωσεις...

      Ο συνδυασμός πλαισιου/αναρτησης ειναι εξαιρετικος. Πολυ καλος ελεγχος του αμαξωματος, υψηλα επιπεδα προσφυσης (με 225/45/17), καλα φρενα, καλο τιμονι. Το πλαισιο ακουει σε ρυθμισεις του γκαζιου εντος της στροφης και μπορεις ζυγισεις που θες να ριξεις το βαρος του αυτοκινητου. Η αναρτηση το κραταει πολυ σταθερο και δεν επηρρεαζεται απο τις ανωμαλιες του δρομου.

      Το αρνητικο ειναι το κιβωτιο που δεν μπορει να ακολουθησει σε αυτο το ρυθμο.
      Δεν μπορεις να ρυθμισεις ποσο γκαζι θα δωσεις στην εξοδο γιατι ακουστικα μπερδευεσαι με την αναντιστοιχια στροφων/ροπης ενω ταυτοχρονα το γκαζι δεν ειναι πολυ γραμμικο, υπαρχει σημειο που πχ δινεις 30% και παιρνεις 30%, και στο 35% μπορει να δινει 60%.
      Βεβαια η ισχυς γενικα ειναι μικρη και δυσκολα θα σπασει την προσφυση των τροχων.
      Υπαρχει ενα lag μεταξυ του τερμα γκαζι & της παροχης ισχυος, αναλογα με το που βρισκονται οι στροφες του μοτερ. Λιγοτερο ομως απο οτι μοντελα με turbo (βλ. Puma).

      Επισης, σε συνεχη δυνατα φρεναρισματα δεν εχεις αρκετη βοηθεια του engine-brake και αυτο ισως οδηγησει σε γρηγορη υπερθερμανση των φρενων. (δεν μου ετυχε). Επιφυλασσομαι γιατι ενα μερος του φρεναρισματος το αναλαμβαινει ο ηλεκτροκινητηρας που λειτουργει ως γεννητρια. Απο την αλλη, το βαρος ειναι μεγαλο.

      Βεβαια το αυτοκινητο δεν ειναι για τετοιου ειδους χρηση.

      Γενικα θα ελεγα οτι ειναι ασφαλες και ευκολο. Ειναι ευκολο να πας γρηγορα αλλα οχι πολυ διασκεδαστικο οταν το κανεις, κυριως λογω της μη δυνατοτητας να ελεγξεις τι κανει η μεταδοση. Επισης ο ηχος του κινητηρα καθε αλλο παρα σπορ μπορει να χαρακτηριστει.

      Επιφυλασσομαι βεβαια οταν ξαναβρω την ευκαιρια να δω περισσοτερα πραγματα & πιο αναλυτικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      δεν χρειαζεται να περιμενουμε, ολοι ξερουμε οτι το 3 αιρκρος θα ειναι καλυτερο και φθηνοτερο απο Τεσλα. Ισως και να ειναι η ευκαιρια της 40ετιας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Και πως το μειώσαμε βέβαια. Δεν τους απολύσαμε, απλά τους δώσαμε το κάτι τις τους στο Εφ Αρπαξ και μετά τους βγάλαμε στην σύνταξη από τα 40-55 τους...

      εμεις εχουμε καταφερει το ακομη καλυτερο: Τους μειωσαμε αλλα κρατησαμε τα ιδια μισθολογικα εξοδα. Αυτο και αν ειναι θαυμα.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @dublin said in Toyota Corolla 2019:

      @gtsartsal said in Toyota Corolla 2019:

      Εγώ πάντως φοιτητής το 2002 βενζίνη έβαζα με 0,65 - 0,70.
      Το 2005, μισθό 1000 ευρώ έπαιρνα και τώρα 1200.
      Ποιος πληθωρισμός και ίδιες τιμές....

      Η αγοραστική δύναμη του Έλληνα είναι εξευτελιστικά χαμηλή, και περιμένει τίποτα κουπόνια να του την ανεβάσουν 0.1%, αντί να δώσουν αυξήσεις μισθών γενικά και ειδικά..

      Θυμάμαι που γέμιζα την Lancia Dedra κάθε εβδομάδα και ούτε θυμάμαι πόσο κόστιζε το καύσιμο, και ούτε με ένοιαζε!

      Επίσης θυμάμαι το πρώτο μου μηχανάκι που γέμιζε με 100-200 δραχμές, τώρα θέλω 25-30€..

      Η αγοραστικη δυναμη δεν ανεβαινει με νόμους του κρατους, ανεβαινει οταν η χωρα παραγει προιοντα & υπηρεσιες τις οποιες καποιοι θελουν να αποκτησουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      Oδηγησα τελικα το 3 LR.
      Ειχε ενεργοποιημενο το chill mode & κοφτη στα 140, οποτε δεν εχω πληρη εικονα. Εννοειται πως επιασα τα 140 χαχαχα.

      Τα θετικα και τα αρνητικα εχουν ηδη γραφτει, οποτε το συμπερασμα ειναι αυτο που ειχα και πριν το οδηγησω: Οποιος εχει τροπο να το φορτισει & μπορει να ανεβει οικονομικα μεχρι εκει, πρεπει οπωσδηποτε να το οδηγησει πριν παρει οτιδηποτε αλλο. Ειναι ααααλλα κολπα το αυτοκινητο...

      Καταλαβα γιατι το Υ πουλαει σαν τρελο, λογω χωρων, υψηλης θεσης οδηγησης & μεγαλυτερης αποστασης απο το εδαφος.

      Οσο σκεφτομαι οτι το κορολλα εχει παει 29Κ το focus 32K(;) και μπορεις να παρεις το SR με 34, απλα κλαιω απο τα γελια.

      • επιδοσεις, που περνανε για πλακα στο δρομο
      • οδικη συμπεριφορα οσο μπορεσα να πιεσω
      • εξοπλισμος
      • ευκολια οδηγησης, ειδικα αν σκεφτεις τις επιδοσεις
      • απουσια σερβις
      • εντυπωσιακη οθονη στο κεντρο
      • τιμη τιμη τιμη!
      • χρονος παραδοσης 1-2 μηνες

      • μετριοι χωροι για τους πισω και λιγο αβολη η γωνια των ποδιων για ψηλους επιβατες.
      • εντυπωσιακη οροφη αλλα θελει καλυμμα για το καλοκαιρι. Σιγουρα μπαινει κατι πολυ ευκολα, αν και το a/c ειναι πολυ δυνατο.
      • μικρο ανοιγμα πορτμπαγκάζ
      • θελει μικτη ασφαλεια

      Ψηθηκα, αλλα θα περιμενω το model 2 και οτι αλλο υπαρχει εκεινη την εποχη απο τον ανταγωνισμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Οδήγησα....

      Ας γραψω πολυ λιγα λογια για τη νεα Corolla 1,8 GR που οδηγησα, σε συγκριση με την δικη μου, μοντ 2022.

      Ναι φαινεται η διαφορα στην ιπποδυναμη, αλλα δεν ειναι οσο μεγαλη περιμενα.
      Ωραιο το ταμπλο και τα οργανα. Μοντερνα.
      Πιο σφιχτη η αναρτηση και πιο αμεση, λογικο λογω μεγαλυτερων τροχων.
      Μου φανηκε λιγο καλυτερη η ηχομονωση στο νεο μοντελο.
      Οι αεροδυναμικοι θορυβοι απο τις μπροστα κολωνες παραμενουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0

    Latest posts made by .SPIROS. 0

    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      Τα υπόλοιπα είναι η προμήθεια της τράπεζας για τις μηνιαίες καταβολές του ντι ακαουντ (όπως μας προτρέπει ο κύριος καθηγητής).

      sorry δεν καταλαβαινω τι λες. Ποιες μηνιαιες καταβολες; D account δεν υπαρχει πλεον.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      παιδια, μικρη ισχυς και μεγαλο βαρος. Δεν υπαρχει κατι που μπορει να τα ξεπερασει. Ολα αυτα ειναι αργα. Πρεπει να πας στο 2λιτρο μοτερ για να εχεις καλουτσικες επιδοσεις και να μην βογκαει (πολυ) το μοτερ καθε φορα που πατας απαλα το γκαζι.

      τα μοτερ+κιβωτια αυτα εχουν σχεδιαστει για οικονομικη οδηγηση και εκει αριστευουν. Απο εκει και περα δεν μπορουν να προσφερουν κατι αλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Επενδύσεις και τα ρέστα

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Το πρόβλημα δεν έγκειται καθεαυτό στη συνεργασία με την εταιρεία Freedom24. Το ζήτημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι προ της ενάρξης της συνεργασίας, είχαν προηγηθεί –τουλάχιστον δύο έως τρεις– δημόσιες τοποθετήσεις, με εμφανώς περιπαικτικό και ειρωνικό ύφος, στις οποίες τονιζόταν ρητώς η άρνηση αποδοχής της εν λόγω εταιρείας ως δυνητικής χορηγού.

      Κατόπιν της σύναψης της χορηγικής σχέσεως και επικαλούμενος την ιδιότητά του ως καθηγητής οικονομικών, ο ίδιος προέβη, με δομημένο τρόπο, σε σύσταση προς επενδυτές μικρού πορτοφολιού, προτρέποντάς τους να καταθέτουν τακτικά μηνιαία εμβάσματα στον επονομαζόμενο «αποταμιευτικό» λογαριασμό της εν λόγω πλατφόρμας, ισχυριζόμενος μάλιστα ότι και ο ίδιος ακολουθεί την ίδια πρακτική, έχοντας μεταφέρει εκεί το σύνολο των συνταξιοδοτικών του αποθεμάτων !!

      Άφηνε δε σαφώς να εννοηθεί ότι ο εν λόγω λογαριασμός είναι ισοδύναμος, ως προς το επενδυτικό ρίσκο, με έναν κοινό αποταμιευτικό λογαριασμό σε συστημική τράπεζα. Όταν, ωστόσο, εν μία νυκτί ο συγκεκριμένος λογαριασμός απενεργοποιήθη, δημιουργήθηκαν εύλογα ερωτήματα: Υπήρξαν οικονομικές απώλειες; Μεταφέρθηκαν τα κεφάλαια στον έτερο λογαριασμό που φέρει, εξ ορισμού, κάθε χρήστης της πλατφόρμας;

      Η απάντηση είναι σύνθετη: Τυπικώς ναι, τα κεφάλαια μεταφέρθηκαν, πλην όμως η ανάληψή τους και η μεταφορά τους προς συστημική τράπεζα –δεδομένου ότι η ασφαλής υπηρεσία μεταφοράς που ίσχυε έως πρότινος έχει πλέον ανασταλεί– προϋποθέτει κόστος περίπου 17 ευρώ, χωρίς να συνυπολογισθούν οι πρόσθετες προμήθειες από τις ενδιάμεσες μεταφορές. Εν τέλει, η συνολική επιβάρυνση είναι δυνατό να φθάσει ή και να υπερβεί τα 70 ευρώ.

      Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, μεταξύ άλλων, η σύσταση για μηνιαίες εισφορές απευθυνόταν ακόμη και σε φοιτητές ή εργαζομένους χαμηλού εισοδήματος.

      Ως προς τα διαγράμματα που παρουσίαζαν την εικόνα της ελληνικής οικονομίας, κάθε πρόσωπο με στοιχειώδη ενασχόληση με φακέλους τεκμηρίωσης ή με εργαλεία όπως το Bloomberg, αντιλαμβάνεται ότι οι συγκρίσεις που επεχειρήθησαν ήταν, τουλάχιστον, παραπλανητικές και, κατά τα φαινόμενα, εκ του πονηρού.

      Τέλος, όσον αφορά την ακαδημαϊκή του ιδιότητα, οφείλει να επισημανθεί ότι ο αριθμός ετεροαναφορών στο επιστημονικό του έργο είναι εξαιρετικά περιορισμένος — γεγονός που γεννά ερωτήματα αναφορικά με την επιστημονική του επάρκεια. Διότι, ως γνωστόν, ο αριθμός ετεροαναφορών αποτελεί έναν από τους σοβαρότερους δείκτες αξιολόγησης της ακαδημαϊκής συνεισφοράς. Εν προκειμένω, ο αριθμός αυτός υπολείπεται ακόμη και εκείνου νεαρών (27αριδων) διδακτόρων !!

      Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από τους διαχειριστάς, παρακαλώ να μεταφερθεί στο κατάλληλο θέμα !

      Το κλεισιμο του D, με αναγκασε να μεταφερω τα λεφτα μου σε αλλη πλατφορμα, εστω και αν εχει μολις το ταπεινο 1,31%.

      Η προμηθεια ηταν 7€, δεν ξερω που ειδες τα 70€.

      Παντως οντως ο Μαρινακης εχει δημοσιο το προφιλ επενδυσεων του στην Φ24, περιπου 130Κ αν θυμαμαι καλα.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

      Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.

      Το σκοτωνει το μεγαλο βαρος. Ενταξει, το γρηγορο ορεινο στροφιλικι και οι υψηλες ταχυτητες ταξιδιου δεν ειναι τα στοιχεια του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      Περιλαμβανουν ακομη και πολυ γρηγορες αναβασεις/καταβασεις.
      (οσο γρηγορα μπορει να παει δηλαδη)

      Σφαίρα πάει στο σπορ, όταν μάθεις πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα.

      σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ποιο πηρες;

      https://forum.4troxoi.gr/topic/77990/node-77990/18173?_=1749794998644

      εξυπνη επιλογη! Να το χαρεις!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

      Το ρεκόρ μου είναι με το golf 4, το πούλησα με 117000 χλμ χωρίς να αλλάξω τακάκια. Από τα 45000 χλμ μου έλεγαν στο συνεργείο, στο επόμενο σέρβις μάλλον θα αλλάξουμε μπροστινά τακάκια, συνέχισαν να το λένε στα 60Κ, 75Κ και στα 90Κ μου λέει ο αρχιμηχανικός: κατάλαβα, εσύ δεν πατάς καθόλου φρένο 😁😁. Όλα τα χλμ εθνική οδό.

      τα 30Κ ειναι σε χαλαρη ΕΟ με ελαχιστο φρενο. Τα υπολοιπα ειναι "κανονικα". Περιλαμβανουν ακομη και πολυ γρηγορες αναβασεις/καταβασεις.
      (οσο γρηγορα μπορει να παει δηλαδη)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      86000 χλμ χωρις αλλαγη σε τακακια

      Πότε πόλαβες ρε συ!?!?! εγώ 4 χρόνια κλείνω σε 1 μήνα και είμαι στα 40.000χλμ....χαχα.

      ειμαι στα 3,5 χρονια. Και σκεψου πως τωρα κανω λιγοτερα απο οτι στην αρχη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ΥΓ να πληρωσει και ο φανης με το παλιο θερμικο που πηρε

      Το πήρα γνωρίζοντας ότι θα πληρώνω αφου ειναι 2λιτρο και καίει αρκετα...αλλά λιγότερο από όσο περίμενα. Έχει σταθεροποιηθεί στα 10.5λτ/100χλμ. Αλλά προφανώς και θα πληρώσω για να κάνω το κέφι μου, δεν περιμένω επιδοτήσεις!

      ποιο πηρες;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TOYOTA FORUM

      86000 χλμ χωρις αλλαγη σε τακακια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr