Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 956
    • Best 540
    • Groups 0

    Best posts made by .SPIROS. 0

    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      θυμαμαι που κοροιδευαν τους Ζαιους οταν εκεινοι ελεγαν μεσαια ταξη τους μισθωτους των 15-20Κ...

      κατα τα αλλα, αντι να μειωσουν τη φορολογια, φτιαχνουν ενα νεο γραφειοκρατικο μηχανισμο για να εχει φθηνο καυσιμο οποιος δεν δηλωνει τα πραγματικα του εισοδηματα. Λαμπρα!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Aθηνα - Γοργοποταμος - Παυλιανη - Αθηνα.
      Με 125 gps στην Εθνικη.
      Πιασαμε βεβαια 3 φορες την τελικη του αυτοκινητου & αρκετη πιεση στο ανεβα/κατεβα του βουνου, κυριως στις στροφες.

      Μεση καταναλωση 5,87 στην αντλια. Πολυ καλα θα ελεγα.

      Στο βουνο φαινονται τα "μειονεκτηματα" του αυτοκινητου, εντος " " γιατι προφανως δεν προκεται για σπορ κατασκευη.

      Στο οριο λοιπον, το τιμονι δεν δινει πολυ πληροφορια, η αναρτηση φαινεται μαλακη στις στροφες & ειναι δυσκολο να ρυθμισεις ακριβως το γκαζι που θες να δωσεις, το οποιο ετσι και αλλιως δεν ειναι πολυ. Τα φρενα δεν κουραστηκαν, χρησιμοποιησα και το "Β" οπου χρειαζοταν. Το ESP περιεργως δεν ειναι πολυ παρεμβατικο.
      Σε καθε περιπτωση παντως ηταν απολυτα ασφαλες προβλεψιμο και δεν με τρομαξε πουθενα.

      Αδιανοητα ευκολη η οδηγηση στους πολυ στενους ανηφορικους δρομους των χωριων, εκει που οι αλλοι εκαιγαν τον συμπλεκτη τους, εγω απλα χαμογελουσα.

      Για μενα, το μεγαλυτερο μειονεκτημα του αυτοκινητου στα ταξιδια παραμενει οι αεροδυναμικοι θορυβοι απο την μπροστινη κολωνα/καθρεπτες και η μετρια ηχομονωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      Eιναι αναμενομενη η κοιλια στα ηλεκτρικα. Αυτοι που ειχαν λεφτα και χωρο φορτισης στο σπιτι τους πηραν ηλεκτρικο. Αυτοι ομως ειναι πολυ λιγοι.

      Απο εκει και περα, για να δουμε παλι ανοδο στην Ελληνικη αγορα, θα πρεπει να υπαρξουν νεα μικροτερα μοντελα σε χαμηλοτερες τιμες και περισσοτερες υποδομες φορτισης. Γιατι ναι μεν το 3 ειναι σε τιμη "δωρο", αλλα και παλι τα 35Κ δεν ειναι λιγα λεφτα ειδικα για καποιον που δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο αμαξωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      @tutuyo said in Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων:

      Το κρατος δεν ωφεληθηκε κατα πολυ απο την αυξηση της τιμης πανω απο τα 2 ευρω?

      Γιατι δεν χρησιμοποιει αυτο το πλεονασμα για να μειωσει την τιμη? Εστω και προσωρινα

      γιατι με τα κουπονια ο κοσμος νομιζει πως τους χαριζει λεφτα. Ειναι καθαρα ψηφοθηρικός ο λογος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Βρηκα την ευκαιρια να το πιεσω για λιγο σε στριφτερη διαδρομη. Εντυπωσεις...

      Ο συνδυασμός πλαισιου/αναρτησης ειναι εξαιρετικος. Πολυ καλος ελεγχος του αμαξωματος, υψηλα επιπεδα προσφυσης (με 225/45/17), καλα φρενα, καλο τιμονι. Το πλαισιο ακουει σε ρυθμισεις του γκαζιου εντος της στροφης και μπορεις ζυγισεις που θες να ριξεις το βαρος του αυτοκινητου. Η αναρτηση το κραταει πολυ σταθερο και δεν επηρρεαζεται απο τις ανωμαλιες του δρομου.

      Το αρνητικο ειναι το κιβωτιο που δεν μπορει να ακολουθησει σε αυτο το ρυθμο.
      Δεν μπορεις να ρυθμισεις ποσο γκαζι θα δωσεις στην εξοδο γιατι ακουστικα μπερδευεσαι με την αναντιστοιχια στροφων/ροπης ενω ταυτοχρονα το γκαζι δεν ειναι πολυ γραμμικο, υπαρχει σημειο που πχ δινεις 30% και παιρνεις 30%, και στο 35% μπορει να δινει 60%.
      Βεβαια η ισχυς γενικα ειναι μικρη και δυσκολα θα σπασει την προσφυση των τροχων.
      Υπαρχει ενα lag μεταξυ του τερμα γκαζι & της παροχης ισχυος, αναλογα με το που βρισκονται οι στροφες του μοτερ. Λιγοτερο ομως απο οτι μοντελα με turbo (βλ. Puma).

      Επισης, σε συνεχη δυνατα φρεναρισματα δεν εχεις αρκετη βοηθεια του engine-brake και αυτο ισως οδηγησει σε γρηγορη υπερθερμανση των φρενων. (δεν μου ετυχε). Επιφυλασσομαι γιατι ενα μερος του φρεναρισματος το αναλαμβαινει ο ηλεκτροκινητηρας που λειτουργει ως γεννητρια. Απο την αλλη, το βαρος ειναι μεγαλο.

      Βεβαια το αυτοκινητο δεν ειναι για τετοιου ειδους χρηση.

      Γενικα θα ελεγα οτι ειναι ασφαλες και ευκολο. Ειναι ευκολο να πας γρηγορα αλλα οχι πολυ διασκεδαστικο οταν το κανεις, κυριως λογω της μη δυνατοτητας να ελεγξεις τι κανει η μεταδοση. Επισης ο ηχος του κινητηρα καθε αλλο παρα σπορ μπορει να χαρακτηριστει.

      Επιφυλασσομαι βεβαια οταν ξαναβρω την ευκαιρια να δω περισσοτερα πραγματα & πιο αναλυτικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      δεν χρειαζεται να περιμενουμε, ολοι ξερουμε οτι το 3 αιρκρος θα ειναι καλυτερο και φθηνοτερο απο Τεσλα. Ισως και να ειναι η ευκαιρια της 40ετιας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Και πως το μειώσαμε βέβαια. Δεν τους απολύσαμε, απλά τους δώσαμε το κάτι τις τους στο Εφ Αρπαξ και μετά τους βγάλαμε στην σύνταξη από τα 40-55 τους...

      εμεις εχουμε καταφερει το ακομη καλυτερο: Τους μειωσαμε αλλα κρατησαμε τα ιδια μισθολογικα εξοδα. Αυτο και αν ειναι θαυμα.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @dublin said in Toyota Corolla 2019:

      @gtsartsal said in Toyota Corolla 2019:

      Εγώ πάντως φοιτητής το 2002 βενζίνη έβαζα με 0,65 - 0,70.
      Το 2005, μισθό 1000 ευρώ έπαιρνα και τώρα 1200.
      Ποιος πληθωρισμός και ίδιες τιμές....

      Η αγοραστική δύναμη του Έλληνα είναι εξευτελιστικά χαμηλή, και περιμένει τίποτα κουπόνια να του την ανεβάσουν 0.1%, αντί να δώσουν αυξήσεις μισθών γενικά και ειδικά..

      Θυμάμαι που γέμιζα την Lancia Dedra κάθε εβδομάδα και ούτε θυμάμαι πόσο κόστιζε το καύσιμο, και ούτε με ένοιαζε!

      Επίσης θυμάμαι το πρώτο μου μηχανάκι που γέμιζε με 100-200 δραχμές, τώρα θέλω 25-30€..

      Η αγοραστικη δυναμη δεν ανεβαινει με νόμους του κρατους, ανεβαινει οταν η χωρα παραγει προιοντα & υπηρεσιες τις οποιες καποιοι θελουν να αποκτησουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: TESLA FORUM

      Oδηγησα τελικα το 3 LR.
      Ειχε ενεργοποιημενο το chill mode & κοφτη στα 140, οποτε δεν εχω πληρη εικονα. Εννοειται πως επιασα τα 140 χαχαχα.

      Τα θετικα και τα αρνητικα εχουν ηδη γραφτει, οποτε το συμπερασμα ειναι αυτο που ειχα και πριν το οδηγησω: Οποιος εχει τροπο να το φορτισει & μπορει να ανεβει οικονομικα μεχρι εκει, πρεπει οπωσδηποτε να το οδηγησει πριν παρει οτιδηποτε αλλο. Ειναι ααααλλα κολπα το αυτοκινητο...

      Καταλαβα γιατι το Υ πουλαει σαν τρελο, λογω χωρων, υψηλης θεσης οδηγησης & μεγαλυτερης αποστασης απο το εδαφος.

      Οσο σκεφτομαι οτι το κορολλα εχει παει 29Κ το focus 32K(;) και μπορεις να παρεις το SR με 34, απλα κλαιω απο τα γελια.

      • επιδοσεις, που περνανε για πλακα στο δρομο
      • οδικη συμπεριφορα οσο μπορεσα να πιεσω
      • εξοπλισμος
      • ευκολια οδηγησης, ειδικα αν σκεφτεις τις επιδοσεις
      • απουσια σερβις
      • εντυπωσιακη οθονη στο κεντρο
      • τιμη τιμη τιμη!
      • χρονος παραδοσης 1-2 μηνες

      • μετριοι χωροι για τους πισω και λιγο αβολη η γωνια των ποδιων για ψηλους επιβατες.
      • εντυπωσιακη οροφη αλλα θελει καλυμμα για το καλοκαιρι. Σιγουρα μπαινει κατι πολυ ευκολα, αν και το a/c ειναι πολυ δυνατο.
      • μικρο ανοιγμα πορτμπαγκάζ
      • θελει μικτη ασφαλεια

      Ψηθηκα, αλλα θα περιμενω το model 2 και οτι αλλο υπαρχει εκεινη την εποχη απο τον ανταγωνισμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Οδήγησα....

      Ας γραψω πολυ λιγα λογια για τη νεα Corolla 1,8 GR που οδηγησα, σε συγκριση με την δικη μου, μοντ 2022.

      Ναι φαινεται η διαφορα στην ιπποδυναμη, αλλα δεν ειναι οσο μεγαλη περιμενα.
      Ωραιο το ταμπλο και τα οργανα. Μοντερνα.
      Πιο σφιχτη η αναρτηση και πιο αμεση, λογικο λογω μεγαλυτερων τροχων.
      Μου φανηκε λιγο καλυτερη η ηχομονωση στο νεο μοντελο.
      Οι αεροδυναμικοι θορυβοι απο τις μπροστα κολωνες παραμενουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      βασικα εγω απορω πως πουλανε οι αλλοι αυτοκινητα που δεν ειναι υβριδικα. 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Οχι μονο την κοντραρουν αλλα κανουν το ακριβως αντιθετο.
      Ρεκορ μετακλητων, ρεκορ διορισμων σε Δημους & περιφερειες.

      Η ΝΔ "ανακαλυψε" νεα πατεντα. Προσλαμβανουν ιδιωτες να κανουν τη δουλεια του Δημοσιου & κρατανε και τους ΔΥ στη θεση τους. Δηλαδη πληρωνουμε 2 φορες για το ιδιο εργο.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      photo_2022-03-14_20-29-17.jpg

      Μεγαλη (κυκλικη) βολτα χθες μεσα στην Αθηνα.
      Ειχε τα παντα, απο μποτιλιαρισμα μεχρι κινηση με 110.

      Με μεγαλυτερη εξωτερικη θερμοκρασια & πιο προσεχτικη οδηγηση, πιστευω θα επεφτε στο 3,7.

      Το ακομη πιο εντυπωσιακο για μενα ειναι πως μετα απο σχεδον 2 ωρες οδηγησης στη πολη, η κουραση ηταν αμελητεα. Τοσο ευκολοδηγητο & ανετο ειναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Οσο ζουσα στη Γερμανια, ειχα την αισθηση οτι το κρατος λειτουργει για σενα, εδω εχεις την αισθηση πως εσυ δουλευεις για το κρατος.

      Πληρωνουμε φορολογια Σουηδιας για παροχες Αλβανιας.

      posted in Αντίλογος
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Ford Puma 2019

      το Formentor ειναι πολυ καλυτερο αυτοκινητο & μια κατηγορια πανω σε ολα. Η ποιοτητα και η εικονα του εσωτερικου του Puma ηταν ηδη οριακη οταν κοστιζε 22-24Κ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Έχω κουραστεί να το λέω. Ειδικά μέσα στη πόλη δεν έχει αντίπαλο σε ευκολία χρήσης άνεση και οικονομία, τουλάχιστον στα 20-25Κ.

      Σήμερα, 50χλμ μέσα στη πόλη, εννοείται a/c, κανονική οδήγηση όχι αργή, μέση κατανάλωση 3,7.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

      @spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:

      εχω γραψει ποσο καιει σε σταθερη ταχυτητα.
      καλοκαιρι με κλιματισμο και 2 ατομα
      κυκλικη διαδρομη, πανω απο 200χλμ συνολικα

      με 120 gps, 5,8-5,9
      με 125 gps, 6,1

      Ωραίος ξεκάθαρος! Άρα το +1 λτ κατανάλωση από ένα οικονομικό ντίζελ, +2λτ με την διαφορά τιμής.
      Εντάξει νορμάλ είναι αυτα τα νούμερα απορώ γιατί πάνε τόσο σαν χελώνες τα chr που βλέπω. Βέβαια τα chr λογικά θα καίνε κάνα 0.7-0.8 πάνω από αυτές τις τιμές σε σχέση με το κορολα.

      Τα ταξιδια στην ΕΟ δεν ειναι το δυνατο σημειο του αυτοκινητου. Οχι τοσο για την καταναλωση, αλλα για τους αεροδυναμικους θορυβους.
      Εκει που ειναι απαιχτο ειναι σε αστικες και περι-αστικες μετακινησεις. Οχι μονο για την καταναλωση αλλα για την ανεση και την ευκολια οδηγησης.

      Αν καποιος θελει χιλιομετροφαγο των ΕΟ και κινειται συνεχως με 140+, υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες, οι οποιες ομως ειναι σιγουρα πιο ακριβες πλεον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      ηδη τις βραδυνες & πρωινες ωρες η καταναλωση εχει ανεβει λογω θερμοκρασιας. Μην ξεχασετε να ελεγξετε τις πιεσεις των ελαστικων διοτι εχουν πεσει λογω θερμοκρασιας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @dublin said in Toyota Corolla 2019:

      @denexo said in Toyota Corolla 2019:

      @dimitriosbek said in Toyota Corolla 2019:

      Εμένα πάντως μετά από 2 χρόνια μου το έκλεψαν πριν από 20 μέρες! Με συναγερμό και τα πάντα!

      Ξέρω το συναίσθημα... μου είχαν κλέψει από τον δρόμο κι εμένα ένα Yaris του '12 μετά από δυόμιση χρόνια από την αγορά του - με εργοστασιακό συναγερμό εγκατεστημένο. Για αυτό και στο επόμενο Yaris που αγόρασα με τα λεφτά της ασφάλειας έβαλα Bearlock στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ίδιο έκανα και στο Corolla Sedan Hybrid που αγόρασα πέρυσι. Το αυτοκίνητο το παρέλαβα μεσοβδόμαδα και η εγκατάσταση της κλειδαριάς έγινε το Σάββατο. Πονάει να βλέπεις να σου ξηλώνουν όλη την κεντρική κονσόλα αλλά δεν θέλω να το ξαναπεράσω όλο αυτό με την κλοπή. Σίγουρα αν στο βάλουν στο μάτι δεν την γλυτώνεις, απλά προσπαθείς να τους καθυστερήσεις το περισσότερο δυνατό ώστε να πάνε στο επόμενο. Το σκέφτομαι επίσης με την λήξη της εγγύησης να αλλάξω τον συναγερμό σε κάποιον καλύτερο από τον εργοστασιακό Vodafone-Cobra.
      Αυτή ήταν η προσωπική μου εμπειρία και συμβουλή. Εύχομαι Καλη Χρονιά σε όλους!

      Τι κόστος έχει ένα τέτοιο σύστημα;

      Αναρωτιέμαι, δεν μπορούν να αναθεωρήσουν λίγο τις ποινές προς τα πάνω, μπουν 20-30 άτομα φυλακή για ένα εύλογο διάστημα;

      οχι δεν υπαρχει πολιτικη βουληση για να αυξηθουν οι ποινες. Εδω πιανουν κλεφτες που εχουν συλληφθει καμια 50αρια φορες και κυκλοφορουν ελευθεροι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Ανηφοριζω μετα τον Μαραθωνα, κοντα στο Καλενζι, και βγαινοντας απο κλειστη αριστερη, βλεπω πως απο το απεναντι ρευμα στα 15 μετρα ενα ZΩΟ με Puma εχει κανει τυφλη προσπεραση σε φορτηγο και εχει βγει στο δικο μου ρευμα!

      Πεφτω στα φρενα, τραβιεμαι οσο πιο δεξια μπορω και αποφευγω τη μετωπικη.

      Το αυτοκινητο δεν προλαβε καν να αντιδρασει, τοσο γρηγορα εγιναν ολα. Μην εφησυχαζετε ποτε και μην στηριζεστε ποτε στο οτι τα συστηματα ασφαλειας θα αντιδρασουν σωστα.

      Σημ, σε αλλες περιπτωσεις το συστημα προειδοποιησης συγκρουσης εχει λειτουργησει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 26
    • 27
    • 1 / 27
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr