Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 463
    • 464
    • 465
    • 466
    • 467
    • 523
    • 524
    • 465 / 524
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10462
    539577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @starlet85 last edited by

      @starlet85 said in Toyota Corolla Cross:

      Τι βάρος έχει κενό;

      Δεν το έχω ζυγίσει. 1420 κιλά λέει στο φυλλάδιο.
      Πιστεύω ότι το δικό μου, λόγω εξοπλισμού, μπορεί να είναι και λίγο παραπάνω.

      Το λέτε για την αίσθηση πίσω;

      Προφανώς.

      Όταν λέτε να το παντρευτώ εννοείτε μεταπωλητική αξία ή θα μου αρέσει πολύ;

      Το πρώτο. Για την ακρίβεια , έτσι όπως έχει παγώσει η αγορά μτχ, ενδεχομένως και αδυναμία μεταπώλησης σε λογική τιμή.
      Βέβαια, αν σου αρέσει πολύ, μπορεί να το κρατήσεις για πολλά χρόνια, οπότε σου είναι αδιάφορο.
      Και τις τρεις φορές που άλλαξα το C-HR, επέλεξα συνειδητά το 1.8, παρότι κάποια εποχή το 2.0 πουλιόταν καινουριο στα ίδια λεφτά με το 1.8.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        starlet85 @iceman7 last edited by

        @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

        Η δίλιτρη έχει σωστό γκάζι, ξεπέταγμα και τα διπλά ψαλίδια πίσω.
        Δοκίμασα επισταμένως και το δίλιτρο cc και το 1,8 Chr και η καρδιά έλεγε δίλιτρο, η τσέπη και η μεταπώληση (αλλάζω συχνά) όμως μου έλεγαν για 1,8.
        Έβαλα παραγγελία αλλά την ακύρωσα, μετά κιόλας την εξόφληση, γιατί μια ζωή την έχουμε γιατί να παιδευόμαστε με 140 άλογα …..
        Αν δεν σε νοιάζει ο ΦΠ και η μεταπώληση δηλαδή θα κρατήσεις το αμάξι πολλά χρόνια (θα το παντρεύεις όπως λέγεται) πάρε το δίλιτρο.
        Ιδανικά αν έχεις το κασέρι το τετρακίνητο lounge του @stefan147 που το έχει πένα γιατί είναι μερακλής !

        Καταλαβαίνω ότι τελικά αγοράσατε το 2.0L.

        Σωστά;

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 @starlet85 last edited by iceman7

          @starlet85 said in Toyota Corolla Cross:

          @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

          Η δίλιτρη έχει σωστό γκάζι, ξεπέταγμα και τα διπλά ψαλίδια πίσω.
          Δοκίμασα επισταμένως και το δίλιτρο cc και το 1,8 Chr και η καρδιά έλεγε δίλιτρο, η τσέπη και η μεταπώληση (αλλάζω συχνά) όμως μου έλεγαν για 1,8.
          Έβαλα παραγγελία αλλά την ακύρωσα, μετά κιόλας την εξόφληση, γιατί μια ζωή την έχουμε γιατί να παιδευόμαστε με 140 άλογα …..
          Αν δεν σε νοιάζει ο ΦΠ και η μεταπώληση δηλαδή θα κρατήσεις το αμάξι πολλά χρόνια (θα το παντρεύεις όπως λέγεται) πάρε το δίλιτρο.
          Ιδανικά αν έχεις το κασέρι το τετρακίνητο lounge του @stefan147 που το έχει πένα γιατί είναι μερακλής !

          Καταλαβαίνω ότι τελικά αγοράσατε το 2.0L.

          Σωστά;

          Όχι, το 2.0 στη Chr όπως το ήθελα εξοπλιστικά ανέβαινε στα 44 που δεν τα πετάω στο δρόμο για καμιά μάρκα και όχημα εκτός αν κερδίσω το τζόκερ.
          Απλά ο δίλιτρος και παραπάνω είναι ο σωστός κινητήρας για το υβριδικό σύστημα όπως το έχει φτιάξει η Τογιότα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • katafractos17
            katafractos17 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

            Πώς γίνεται η CC με 140 άλογα να είναι οκ, μια χαρά, κτλ, ενώ κάποια άλλα SUV με αντίστοιχη ιπποδύναμη να είναι μουλάρια και ληστρική αγορά;

            Γιατί δεν είναι υβριδικά, ειναι πιο βαριά και πιο ακριβά και καίνε τα διπλά.

            Υπερβολές.

            Μιλάμε για την ιπποδύναμη και τα κυβικά.
            Πολλές φορές, για άλλα μοντέλα έχει γραφτεί το κλασικό "γιατί να πληρώσω αυτά τα χρήματα για να πάρω χαμηλού κυβισμού κινητήρα και αντίστοιχα άλογα".
            Και αναρωτιέμαι λοιπόν, αν πληρώσεις τα ίδια χρήματα για να πάρεις τα ίδια άλογα από 1800αρι κινητήρα και όχι από 1200αρι ή 1300άρι ή ακόμη και 1000άρι, τότε είναι οκ;

            Και όταν λέω τα ίδια χρήματα το εννοώ γιατί για να πάρεις την CC με τον εξοπλισμό που έχουν κάποια άλλα, πρέπει να την πληρώσεις παραπάνω.

            Δεν εξέτασα άλλες παραμέτρους στην απορία μου, γιατί το παραπάνω είναι αυτό που συνήθως γράφεται και απευθύνεται στα κυβικά και την ιπποδύναμη. Δηλαδή ουσιαστικά στις επιδόσεις. Κάτι στο οποίο η Toyota υστερεί. Παρόλα αυτά ο 1.8 με τα 140 τώρα είναι οκ.
            Και δε λέω, για εμένα είναι οκ, αλλά όπως είναι οκ και πολλά από τα υπόλοιπα μοντέλα με αυτή την ιπποδύναμη.

            Αυτό το ότι καίνε τα διπλά εννοείται ότι δεν υπάρχει.

            Επίσης παίζει να είναι πιο βαριά γιατί έχουν ποιοτικότερα και πιο στιβαρά υλικά και όχι φθηνά πλαστικά και γενικώς χαμηλότερης ποιότητας υλικά.

            fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • H
              hountalas last edited by

              Τουότα - Hybrid - Ελλάδα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                Αυτό το ότι καίνε τα διπλά εννοείται ότι δεν υπάρχει.

                Φυσικά και υπάρχει. Τα 4λίτρα του υβριδίου είναι 9-10 σε αντίστοιχο σουβ μη-υβριδικό. Δοκιμασμένα και τεσταρισμένα άπειρες φορές.

                Επίσης άλλο 140 άλογα από υβρίδιο και άλλο απο ένα 1.2αρι 3κύλινδρο. Και αφήνω την αξιοπιστία απέξω. Τέλος, ναι το υβρίδιο έχει απίστευτη τενχολογία, αλλά ένα μοτέρ 3κύλινδρο 20ετίας χωρίς καμία νέα τεχνολογία, προφανώς και πρέπει να πωλείται φτηνότερα, γιατί έχει χαμηλό κόστος και έχει κάνει απόσβεση.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • N
                  nmsm2 last edited by nmsm2

                  Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
                  Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
                  Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • S
                    stefan147 @katafractos17 last edited by

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    Πώς γίνεται η CC με 140 άλογα να είναι οκ, μια χαρά, κτλ, ενώ κάποια άλλα SUV με αντίστοιχη ιπποδύναμη να είναι μουλάρια και ληστρική αγορά;

                    Γιατί δεν είναι υβριδικά, ειναι πιο βαριά και πιο ακριβά και καίνε τα διπλά.

                    Υπερβολές.

                    Μιλάμε για την ιπποδύναμη και τα κυβικά.
                    Πολλές φορές, για άλλα μοντέλα έχει γραφτεί το κλασικό "γιατί να πληρώσω αυτά τα χρήματα για να πάρω χαμηλού κυβισμού κινητήρα και αντίστοιχα άλογα".
                    Και αναρωτιέμαι λοιπόν, αν πληρώσεις τα ίδια χρήματα για να πάρεις τα ίδια άλογα από 1800αρι κινητήρα και όχι από 1200αρι ή 1300άρι ή ακόμη και 1000άρι, τότε είναι οκ;

                    Και όταν λέω τα ίδια χρήματα το εννοώ γιατί για να πάρεις την CC με τον εξοπλισμό που έχουν κάποια άλλα, πρέπει να την πληρώσεις παραπάνω.

                    Δεν εξέτασα άλλες παραμέτρους στην απορία μου, γιατί το παραπάνω είναι αυτό που συνήθως γράφεται και απευθύνεται στα κυβικά και την ιπποδύναμη. Δηλαδή ουσιαστικά στις επιδόσεις. Κάτι στο οποίο η Toyota υστερεί. Παρόλα αυτά ο 1.8 με τα 140 τώρα είναι οκ.
                    Και δε λέω, για εμένα είναι οκ, αλλά όπως είναι οκ και πολλά από τα υπόλοιπα μοντέλα με αυτή την ιπποδύναμη.

                    Αυτό το ότι καίνε τα διπλά εννοείται ότι δεν υπάρχει.

                    Επίσης παίζει να είναι πιο βαριά γιατί έχουν ποιοτικότερα και πιο στιβαρά υλικά και όχι φθηνά πλαστικά και γενικώς χαμηλότερης ποιότητας υλικά.

                    Πολύ εύκολο. Ιδού η απάντηση:

                    1. είμαστε γυφταραίοι και αλίμονο αν κάψουμε κάνα λίτρο βενζίνης παραπάνω

                    2. έχουμε ανύπαρκτη αυτοκινητιστική κουλτούρα, μηδενικές αυτοκινητιστικές παραστάσεις και απαρχαιωμένο στόλο, επομένως δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης για να κρίνουμε

                    3. μαζί με όλα τα παραπάνω ή/και ως συνέπεια αυτών, είμαστε και κομπλεξικοί με την αξία των επιλογών μας (αυτό κάνει apply σε πολλούς τομείς της κοινωνίας μας)

                    Ελπίζω να σε κάλυψα! 😁

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • H
                      hountalas last edited by

                      @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                      Τουότα - Hybrid - Ελλάδα

                      Επειδή δεν το καταλάβατε,

                      Τουότα - Hybrid - Ελλάδα ο τέλειος συνδυασμός

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • .SPIROS. 0
                        .SPIROS. 0 last edited by

                        βασικα εγω απορω πως πουλανε οι αλλοι αυτοκινητα που δεν ειναι υβριδικα. 😊

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @.SPIROS. 0 last edited by

                          @spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:

                          βασικα εγω απορω πως πουλανε οι αλλοι αυτοκινητα που δεν ειναι υβριδικα. 😊

                          Γιατί ο κόσμος είναι άσχετος και αγοράζει καναπέδες και σαλόνια αντί για μηχανολογία.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • .SPIROS. 0
                            .SPIROS. 0 last edited by

                            οχι αληθεια, αν αγοραζα σημερα, μονο υβριδικο ή ηλεκτρικο, τιποτε αλλο δεν εχει νοημα, εκτος αν θες κατι πολυ ειδικο.

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • katafractos17
                              katafractos17 @fanis75 last edited by katafractos17

                              @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              Αυτό το ότι καίνε τα διπλά εννοείται ότι δεν υπάρχει.

                              Φυσικά και υπάρχει. Τα 4λίτρα του υβριδίου είναι 9-10 σε αντίστοιχο σουβ μη-υβριδικό. Δοκιμασμένα και τεσταρισμένα άπειρες φορές.

                              Επίσης άλλο 140 άλογα από υβρίδιο και άλλο απο ένα 1.2αρι 3κύλινδρο. Και αφήνω την αξιοπιστία απέξω. Τέλος, ναι το υβρίδιο έχει απίστευτη τενχολογία, αλλά ένα μοτέρ 3κύλινδρο 20ετίας χωρίς καμία νέα τεχνολογία, προφανώς και πρέπει να πωλείται φτηνότερα, γιατί έχει χαμηλό κόστος και έχει κάνει απόσβεση.

                              Πάμε λοιπόν να δούμε μερικά παραδείγματα όσον αφορά την κατανάλωση, τις εκπομπές, την τεχνολογία και τις επιδόσεις.
                              Φυσικά θα πάρουμε τα επίσημα στοιχεία που δίνουν οι εταιρείες.
                              Οπότε και για την κατανάλωση αυτά θα πάρουμε όσο και να έχουν κάποια απόκλιση από την πραγματική οδήγηση και όχι κάποια νούμερα που έγραψε κάπου ο Μήτσος, ο Μπάμπης, ο Στελάρας, κτλ, γιατί η σύγκριση δεν γίνεται έτσι.
                              Άλλωστε η απόκλιση των επίσημων στοιχείων από την πραγματική κατανάλωση ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.

                              Toyota Corolla Cross
                              =----------------------
                              1.8L 140HP Hybrid Electric Αυτόματο κιβώτιο e-CVT (4X2)
                              Κατανάλωση καυσίμου (Μικτός κύκλος - WLTP): 5 λτ./100χλμ.
                              Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (Μικτός κύκλος WLTP): 115 γρ./χλμ.
                              Ροπή 185 Nm
                              Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 9,9
                              EURO 6E

                              Peugeot 3008 - Citroen C5
                              =--------------------------
                              1.2 Hybrid 136HP e-DCS6 e-DCS
                              Κατανάλωση καυσίμου (Μικτός κύκλος - WLTP): 5,5 λτ./100χλμ.
                              Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (Μικτός κύκλος WLTP): 123 γρ./χλμ.
                              Ροπή 230 Nm
                              Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 10,2
                              EURO 6E

                              Renault Astral
                              =---------------
                              Mild Hybrid Advanced 130HP
                              Κατανάλωση καυσίμου (Μικτός κύκλος - WLTP): 5,2 λτ./100χλμ.
                              Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (Μικτός κύκλος WLTP): 118 γρ./χλμ.
                              Ροπή 230 Nm
                              Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 10,8
                              EURO 6D

                              BMW X1
                              =--------
                              sDrive18i 136HP
                              Κατανάλωση καυσίμου (Μικτός κύκλος - WLTP): 6,4 λτ./100χλμ.
                              Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (Μικτός κύκλος WLTP): 144 γρ./χλμ.
                              Ροπή 230 Nm
                              Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 9,2
                              EURO 6E

                              Πουθενά δε βλέπω τη διπλάσια κατανάλωση την οποία αναφέρεις.
                              Κανένα μοτέρ δεν είναι 20ετίας. Είναι όλα σύγχρονα. Και επείδη καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι στον Puretech, είναι η 3η γενιά αυτή που κυκλοφορεί, εξελιγμένη και αναβαθμισμένη πρόσφατα και σε Euro 6A όπως βλέπεις. Το να αναπαράγουμε συνέχεια μια τέτοια ανακρίβεια έχω αναφέρει πολλάκις ότι δεν βοηθάει σε μία "ανιδιοτελής" συζήτηση.

                              Επιτάχυνση, κάτι δέκατα του δευτερολέπτου διαφορές.
                              Ροπή να μην το συζητήσουμε.
                              Σε τελική ταχύτητα όλα έχουν μεγαλύτερη από το CC αλλά κλάιν, δεν το συζητάω ούτε το συγκρίνω.

                              Εκπομπές, πάλι κάποια λίγα γραμμάρια διαφορά, εκτός από τη Χ1 που έχει κάποια παραπάνω.

                              Αν λοιπόν είναι ΟΚ το 1800άρι Toyota με τα 140 άλογα, τότε ΟΚ είναι και για τα υπόλοιπα ή τουλάχιστον για αρκετά από αυτά.

                              Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                              Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                              G George 0 fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Βάλε και τις τιμές από δίπλα απ' το καθένα σε like for like εκδόσεις και θα καταλάβεις γιατί Τουότα. 😉

                                Όποιος λέει ότι δε διαλέγει Τουότα αποκλειστικά και μόνο λόγω κάποιου οικονομικού κριτηρίου (πες το κατανάλωση, πες το πάγια, πες το τιμή απόκτησης κτλ), λεει ψέματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • G
                                  gchris7 @katafractos17 last edited by

                                  @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Πουθενά δε βλέπω τη διπλάσια κατανάλωση την οποία αναφέρεις.
                                  Κανένα μοτέρ δεν είναι 20ετίας. Είναι όλα σύγχρονα. Και επείδη καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι στον Puretech, είναι η 3η γενιά αυτή που κυκλοφορεί, εξελιγμένη και αναβαθμισμένη πρόσφατα και σε Euro 6A όπως βλέπεις. Το να αναπαράγουμε συνέχεια μια τέτοια ανακρίβεια έχω αναφέρει πολλάκις ότι δεν βοηθάει σε μία "ανιδιοτελής" συζήτηση.

                                  Επιτάχυνση, κάτι δέκατα του δευτερολέπτου διαφορές.
                                  Ροπή να μην το συζητήσουμε.
                                  Σε τελική ταχύτητα όλα έχουν μεγαλύτερη από το CC αλλά κλάιν, δεν το συζητάω ούτε το συγκρίνω.

                                  Εκπομπές, πάλι κάποια λίγα γραμμάρια διαφορά, εκτός από τη Χ1 που έχει κάποια παραπάνω.

                                  Τα 185Nm ροπης του CC 1,8 δεν ειναι συνδυαστικα με τον ηλεκτροκινητηρα αλλα μονο με τον θερμικο. Ειναι παραπανω το νουμερο.

                                  Επισης οπως ολοι ξερουμε οι περισοτεροι κατασκευαστες σε αντιθεση με την Toyota, δηλωνουν οτι ναναι καταναλωσεις. Γελαει ο κοσμος με τα 5.5 που δηλωνει η peugeot... 😄

                                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • .SPIROS. 0
                                    .SPIROS. 0 last edited by

                                    spritmonitor.de για καταναλωσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 @gchris7 last edited by aea4tf

                                      @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Πουθενά δε βλέπω τη διπλάσια κατανάλωση την οποία αναφέρεις.
                                      Κανένα μοτέρ δεν είναι 20ετίας. Είναι όλα σύγχρονα. Και επείδη καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι στον Puretech, είναι η 3η γενιά αυτή που κυκλοφορεί, εξελιγμένη και αναβαθμισμένη πρόσφατα και σε Euro 6A όπως βλέπεις. Το να αναπαράγουμε συνέχεια μια τέτοια ανακρίβεια έχω αναφέρει πολλάκις ότι δεν βοηθάει σε μία "ανιδιοτελής" συζήτηση.

                                      Επιτάχυνση, κάτι δέκατα του δευτερολέπτου διαφορές.
                                      Ροπή να μην το συζητήσουμε.
                                      Σε τελική ταχύτητα όλα έχουν μεγαλύτερη από το CC αλλά κλάιν, δεν το συζητάω ούτε το συγκρίνω.

                                      Εκπομπές, πάλι κάποια λίγα γραμμάρια διαφορά, εκτός από τη Χ1 που έχει κάποια παραπάνω.

                                      Τα 185Nm ροπης του CC 1,8 δεν ειναι συνδυαστικα με τον ηλεκτροκινητηρα αλλα μονο με τον θερμικο. Ειναι παραπανω το νουμερο.

                                      Επισης οπως ολοι ξερουμε οι περισοτεροι κατασκευαστες σε αντιθεση με την Toyota, δηλωνουν οτι ναναι καταναλωσεις. Γελαει ο κοσμος με τα 5.5 που δηλωνει η peugeot... 😄

                                      Συγνώμη, αλλά αυτό που τόνισα με κόκκινο χρώμα δείχνει πως σκέφτονται οι λάτρεις της Toyota και πως μάλλον δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος συζήτηση.
                                      Συνεχίστε.

                                      @katafractos Παρακαλώ να αποφεύγεται η χρήση κόκκινης γραμματοσειράς, καθώς αυτό είναι το χρώμα επέμβασης των Συντονιστών. Ευχαριστώ. {Admin}

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • George 0
                                        George 0 @katafractos17 last edited by

                                        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                                        Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                                        Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                                        Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                                        Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                                        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 @George 0 last edited by katafractos17

                                          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                                          Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                                          Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                                          Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                                          Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                                          Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                                          Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                                          George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • George 0
                                            George 0 @katafractos17 last edited by

                                            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                                            Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                                            Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                                            Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                                            Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                                            Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                                            Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                                            Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                                            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 465
                                            • 466
                                            • 467
                                            • 523
                                            • 524
                                            • 465 / 524
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr