Μπήκα στο κλαμπ με 2.0!
Έχω μείνει άφωνος.
Πολύ ευχαριστημένος!
Μπήκα στο κλαμπ με 2.0!
Έχω μείνει άφωνος.
Πολύ ευχαριστημένος!
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
Μπήκα στο κλαμπ με 2.0!
Έχω μείνει άφωνος.
Πολύ ευχαριστημένος!
Καλοταξιδο.
Ευχαριστώ πολύ!
Τον πυροσβεστήρα που τον βάζουμε οέο;
Επίσης έχει βάλει κάποιος λασπωτήρες;
@samronnin said in Toyota Corolla Cross:
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
Μπήκα στο κλαμπ με 2.0!
Έχω μείνει άφωνος.
Πολύ ευχαριστημένος!
Καλοταξιδο και πάντα ασφαλής.Κι εγώ περιμένω το δικό μου μέσα στη βδομάδα! 1.8 διαλεξα
Ευχαριστώ πολύ!
Με το καλό να το παραλάβετε!
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
Μπήκα στο κλαμπ με 2.0!
Έχω μείνει άφωνος.
Πολύ ευχαριστημένος!
Καλοταξιδο.
Ευχαριστώ πολύ!
Τον πυροσβεστήρα που τον βάζουμε οέο;
Επίσης έχει βάλει κάποιος λασπωτήρες;
Μπήκα στο κλαμπ με 2.0!
Έχω μείνει άφωνος.
Πολύ ευχαριστημένος!
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Δεν ξέρω αν μπορώ, ακόμη, να συνεισφέρω στη συζήτηση, γιατί έχω κάνει μόνο το Αθήνα-Βόλος, κάπως συντηρητικά για πρώτη φορά, να θεωρηθεί και (αχρείαστο) στρώσιμο.
Υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που σχεδόν ενθουσιάζουν.
Και θα ενθουσίαζαν ακόμη και τον Κρουζερ...
Θέση οδήγησης, άνετη και ευρύχωρη, άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη και για μεγαλόσωμους, πολύς χώρος γύρω απ τον οδηγό, δεν περίμενα ότι θα ήταν έτσι σε σύγκριση με ερκρος και οκτάβια.
Με τέρμα κάτω το καθισμα, πάλι νιώθεις ψηλά και βλέπεις το ογκώδες καπώ. Τεράστια παράθυρα γύρω γύρω και καθρέφτες υπερβολικοί, πολύ βάθος στο παρμπρίζ.
Δεύτερη έκπληξη, αν και ακόμη δεν έχω τεστάρει στροφιλίκια στο Πήλιο, πως παρά τον ημιάκαμπτο η απόσβεση είναι πάρα πολύ καλή χωρίς καμία πλεύση που ίσως νιώσει κάποιος στιγμιαία στο ερκρος. Να το νιώθεις αρχικά καλύτερο από το Σιτροεν σε αυτό τον τομέα, είναι έκπληξη.
Οθόνη κι εργονομία θα το έλεγα εξαιρετικό επίσης, αν είχαν 2-3 μοίρες γωνία προς τον οδηγό, γιατί το μέγεθος είναι τέτοιο που χρειαζόταν για να μη νιώθεις "μακριά" την δεξιά άκρη της οθόνης. Αλλά μέγεθος, ευκρίνεια, ευκολία μενού και γραφικά, άψογα, με κινούμενες γραμμές στην όπισθεν (κρίμα που δεν βάζουν και τους ταπεινούς ηχητικούς αισθητήρες) και κατευθείαν ασύρματο Android Auto που μάλλον θα το έχω μόνιμο. Ο ενσωματωμένος χάρτης φαίνεται απαράδεκτος, δεν έχει το σκέλος απ τη διασταύρωση Νέας Αγχιάλου προς Βόλο, μου φαίνεται έγκλημα να τον εμπιστευθώ σε δρόμο που πάω πρώτη φορά. Έχουν όμως ενσωματωμένα δεδομένα απ την Τογιότα, ο πωλητής είπε για 10 χρόνια, θα δούμε. Ήδη στο κινητό φάνηκε τηλεχειρισμός για κλιματισμό κλπ, δεν το δοκίμασα.
Φώτα τη νύχτα εντυπωσιακά, για μένα που κινούμαι σε ορεινή επαρχία ήταν ο μεγάλος μου καημός και παράπονο απ το Σιτροεν (που αναγκαστικά του έβαλα λεντ). Στο Κρος, παρόλο που η βασική έκδοση έχει νομίζω φλας και φώτα ημέρας αλογόνου, μικρή και μεγάλη σκάλα εργοστασιακά projector LED, συμπαγής πεντακάθαρη δέσμη με αποκοπή και αυτοματισμό μεγάλης σκάλας, ευχαριστηθηκα ψωτισμο για πρώτη μου φορά. (Αντίθετα με τις χαμηλές Κορολες που έχουν reflectors).
Για το γκάζι δεν θέλω να γράψω ακόμα, δοκίμασα μόνο τη διαφορά στην απόκριση με τα sport & eco, για τα δευτερόλεπτα που επιταχύνεις ακόυγεται όπως στα νιάτα μας που βάζαμε «μπουρί», αυτό είναι το υπόκωφο βουητό για το οποίο παραπονιούνται όλοι, διαρκεί όσα δευτερόλεπτα εως δίλεπτα επιταχύνεις φουλ μέχρι την επιθυμητή ταχύτητα. Αρχικά, αν είσαι μαθημένος με ντιζελοροπή που «προσέχεις» πόσο θα το πάτησεις στο ξεκίνημα και βλέπεις και torque steering αν το πιέσεις, ή ηλεκτρικό που εξφενδονίζεται, εντυπωσιάζεσαι απ το πόσο άκοπα κι αθόρυβα φευγεις και μπαίνεις στη κίνηση, ρέει στο δρόμο, αλλά σε ξενίζει λίγο ο ρυθμός που το πάτημα του πενταλ ανταποκρίνεται στο ρυθμό επιτάχυνσης, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Δεν μπορείς να πεις πως «πατινάρει» γιατί βλέπεις τα χιλιόμετρα να μαζεύονται και να έχεις φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αλλά ίσως ξενίζει επειδή στο μυαλό μας έχουμε συνδυάσει να ακούγεται το «μπουρί» με το σπινιάρισμα των τροχών και την αίσθηση της αδράνειας, όχι με αυτή τη ομαλή ροή του οχήματος στο δρόμο.
Φοβόμουν το «βουητό» και σε μάπα άσφαλτο ακούω την ποιότητά της παραπάνω απ ότι θα ήθελα, αλλά νομίζω αρχικά πως είναι η αντήχηση της πολύ αεράτης καμπίνας, γιατί με σταθερή ταχύτητα 110-130 πάνω σε καλή άσφαλτο στην εθνική, αδιαφόρησα πλεον, ήταν σε κανονικά πλαίσια και συζυτούσαμε πιο χαμηλόφωνα από άλλα αυτοκίνητα, και με πολύ αρχική θετική εντύπωση κι απ το ηχοσύστημα της βασικής έκδοσης, spotify ακουγόταν καλύτερα απ ότι περίμενα, πεντακάθαρες συχνότητες, συμπαγής ήχος στερεοφωνικός, ήταν κι αυτό μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί με είχαν φοβίσει διάφορα που άκουγα. Συνολικά η πρώτη εντύπωση είναι καλή έως άριστη, για τα χρήματα που κοστίζει (κι αφού βρήκα αμάξι νωρίτερα και δεν αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι την άνοιξη) κι όταν μαζέψω χιλιόμετρα κι εντυπώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα και κυρίως Πήλιο, θα ξαναγράψω.
Να είστε καλά!
Ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν.
Δεν μπορούσα να δικαιολογήσω το 2L αλλά με φόβιζε το 140HP με τα 100 μόλις θερμικό.
Μικρή διαφορά και διαχειρισιμος ο φόρος αλλά και πάλι.
Ευχαριστώ!
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Πάμε τώρα στις εναλλακτικές του 1,8 για τα σχόλια του Κατάφρακτου που κακώς συγκρίνει το Κορόλα Κρος με τα C suv αφού πλέον έχουν αλλάξει τα μεγέθη.
Επειδή το 3008 που ανέφερε έχει πλέον άλλη λογική και σχέση με το 5008 και είναι δύο συμπληρωματικά μοντέλα, θα κάνω σύγκριση με το νέο Γκράντλαντ.
Το νέο Γκράντλαντ έχει μήκος 4,65 και μεταξόνιο 2,784 και χώρο αποσκευών 560 λίτρα.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.opel.gr/content/dam/opel/greece/pricelists/grandland/my24/11Nov'24_NEW_Grandland_Pricelist_041124.pdf
αυτό το θηρίο ξεκινάει με τον υβριδικό με τα 136 από 35200, δηλαδή όσο ξεκινάει το δίλιτρο Κορόλα Κρος και 2500 πάνω από το 1,8 Κορόλα Κρος.
Το δίλιτρο λοιπόν είναι επιλογή που κερδίζεις ισχύ, επιδόσεις, πολλαπλούς πίσω και ξεχνάς την στενότητα του χώρου, ενώ η αισθητική είναι υποκειμενική.
Για τον 1,8 η σύγκριση είναι διαφορετική.
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla-cross#grade-selector-id
Μια και συγκρίνουμε Οπελ, δεν θα βάλω το φτηνότερο 3 αιρκρος, αλλά το ακριβότερο Οπελ Φροντέρα.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.opel.gr/content/dam/opel/greece/pricelists/frontera/10_Oct'24_FRONTERA_MY'_B0_051024.pdf
Ας δούμε λοιπόν την σύγκριση των Κορόλα Κρος 1.8 με 140 άλογα και του Φροντέρα 1.2 με 136 άλογα.
Μ Χ Π Χ Υ
Κορόλα 4,46 Χ 1,82 Χ 1,62 - Φροντέρα 4,385 Χ 1,795 Χ 1,635
Μεταξόνιο
Κορόλα 2,64 - Φροντέρα 2,67
Χώρος αποσκευών Κορόλα 425 - 460
Ισχύς Κορόλα 140 - Φροντέρα 136
Ροπή Κορόλα ? - Φροντέρα 230
Ανάρτηση Ημιάκμπτο και τα δύο. Στο 3 αιρκρος διπλά αμορτισέρ.
0-100 Κορόλα 9,9 - Φροντέρα (3 Αιρκρος) 8,78
Τελική Κορόλα 170 - Φροντέρα 194
Κατανάλωση Κορόλα 5,3 - Φροντέρα 5,4
Ρύποι Κορόλα 119 - 121 - Φροντέρα 122Τιμές Κορόλα 32720 - 33570 - 36270
Τιμές Φροντέρα 24400 - 25400 - 29400
Τιμές 3 Αιρκρος 25000 - 27500.Από τα παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα, ότι δεν υπάρχει λόγος για κάποιον να δώσει από 7800 έως 8700 για να πάρει το Κορόλα Κρος 1,8 γιατί είναι στενότερο, αργότερο και φτωχότερο εξοπλιστικά, επειδή στο μποτιλιάρισμα ίσως καίει μισό ή ένα λίτρο λιγότερο στα 100 χλμ.
Για την αισθητική είπαμε δεν μιλάμε, γιατί είναι προσωπικό θέμα.
Μόνο για τα νούμερα.
Α και για να τα λέμε όλα. Το τεκμήριο είναι 7600 για το Κορόλα και 4000 για Φροντέρα και 3 Αιρκρος...
Ευχαριστώ υπερβολικά πολύ!
Ενα θέμα με το frontera επειδή το κοίταξα κάποια στιγμή ήταν ότι δεν έχει euroncap ή iihs assessment.
Αν είναι να δώσω οτιδήποτε πάνω από 10Κ θα ήθελα να έχει κάτι τέτοιο. Ελπίζω να μη μου διέφυγε.
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;
Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.
Είναι 1400κιλα και γεμάτο.
Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.
Δεν ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άλλο αμάξι παρά προσπαθώ να αποφασίσω μεταξύ 1.8 και 2.0
Οικογένεια με μικρό παιδί, μικρή χρήση αλλά όταν χρειαστεί θέλω να μπορεί.
Τα φορολογικά τα έχω δεχθεί.
Τη διαφορά σε κατανάλωση επίσης.
Ζορίζομαι λίγο με μεταπωλητική ταχύτητα. Δε θα σωθώ αν πέσει και 4 χιλιάρικα για να φύγει.
Για τα υπόλοιπα που γράφονται θα απαντήσω αργότερα.
Επειδή όμως είσαι ανάμεσα στα δύο αυτά, η απάντηση είναι εύκολη και ξεκάθαρη.
Παίρνεις το δίλιτρο που είναι ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, από κάθε άποψη.
Θα δυσκολευτείς πολύ να το πουλήσεις, αλλά κράτο το όσο μπορείς παραπάνω και μετά την δεκαετία θα είναι πιο εύκολο, μπορεί να έχουν καταργηθεί και τα τεκμήρια.
Το 1,8 είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο, που κοστίζει πάρα πολλά για αυτά που δίνει.
Αναλυτικότερα για τον χαρακτηρισμό μέτριο αργότερα, αν και το έχω αποδείξει και παλαιότερα.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποια στοιχεία που να δείχνουν αυτή τη μετριότητα του 1.8;
Δεν με ενδιαφέρει η εμφάνιση ή διαφορές στη κατανάλωση. Δεν τρέχω, είμαι αρκετά συντηρητικός αλλά αν υπάρξει ιδιαίτερη ανάγκη θέλω να μπορώ.
Εχω υπολογίσει ότι σε βάθος πενταετίας λόγω και διαφοράς εκδόσεων που βρίσκω άμεσα, θα είναι γύρω στα 9 χιλιάδες ευρώ, διαφορά αρχικησ Τιμής, λάστιχα, ασφάλειες, φόρος, καύσιμα, εκτός φυσικά απροόπτου που είναι υπαρκτό και στα δύο.
Σκοπεύω να το κρατήσω 5 άντε 6 χρόνια.
Δεν έχω θέμα να ρίξω την τιμή που θα έχει αναλογικά με την ηλικία του και την κατάστασης του, και ακόμα λίγο παραπάνω. Αν το πουλήσω πάνω από ή και γύρω από 15Κ στα 5 έτη ευχαριστημένος θα είμαι.
Επίσης αν χρειαστώ να το πουλήσω και νωρίτερα να μη χάσω όλο μα όλο το ποσό.
Διστάζω να δώσω 30+ για κάτι που θα είναι μέτριο όταν με λίγα παραπάνω (4 στην περίπτωση μου) πάω στο δίλιτρο.
Ευχαριστώ!
@spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;
Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.
Είναι 1400κιλα και γεμάτο.
Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.
Δεν ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άλλο αμάξι παρά προσπαθώ να αποφασίσω μεταξύ 1.8 και 2.0
Οικογένεια με μικρό παιδί, μικρή χρήση αλλά όταν χρειαστεί θέλω να μπορεί.
Τα φορολογικά τα έχω δεχθεί.
Τη διαφορά σε κατανάλωση επίσης.
Ζορίζομαι λίγο με μεταπωλητική ταχύτητα. Δε θα σωθώ αν πέσει και 4 χιλιάρικα για να φύγει.
οτι και να γραψουμε εδω μεσα, πρεπει να το δεις στη πραξη μονος σου. Κανε ενα test drive το 1,8 και κρινε μονος σου αν ειναι επαρκες.
το προβλημα με τον κινητηρα αυτον ειναι οτι σε ταξιδι με 120+ και ανηφορες, επειδη δεν εχει μεγαλη ισχυ ο θερμικος, αναγκαστικα θα δουλευει ψηλα στις 4000+ στροφες, οποτε κανει θορυβο. Ο 2.0 σιγουρα θα ειναι πολυ πιο χαλαρος.
αν ομως δεν κανεις πολλα ταξιδια ή δεν πηγαινεις πολυ γρηγορα, δεν ειναι απαραιτητος.
- αποκλειεται να ειναι 1400 κιλα. Το δικο μου κορολα 1,8 ειναι 1440 με μισο ρεζερβουαρ.
Στα χαρακτηριστικά για το 1.8 λέει 1375 έως 1405 κιλά καθαρό βάρος
Αν έχω εγγύηση τα 140hp δεν έχω θέμα. Και βενζίνη ας κάψει.
Να μη βρεθώ να θέλω βιτζι για να ανέβω θέλω. Ή να μη βρεθώ να κάνω προσπέραση, σε ανηφόρα της εθνικής και να με αφήσει ξαφνικά.
Διάβαζα αλλού ότι όταν φορτίζει κάποιοι το νιώθουν να ζορίζεται και να αγκομαχά όπως όταν ανάβει το κλιματιστικό σε μικρά αμάξια. Ισχύει;
Παραθέτω και συνδεσμο