-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...
Για να το αλατοπιπερώσω λίγο... βάλε στο οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες το και μέσα σε τέτοιο εσωτερικό!
Μέτρα αντίστροφα τώρα για καταιγισμό σχολίων με ενστάσεις!ΥΓ τώρα μου ήρθε, πιστεύω κάποιοι και Αθήνα - Θεσσαλονίκη με μποτιλιάρισμα και 3 λίτρα θα ήταν οκ!
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...
Μονο που δεν κινούνται μονο τα Τουοτα σε αυτές τις συνθηκες. Τυγχάνει να εχουν ομως εξαιρετική απόδοση σε αυτες. Αυτό λέει ο άνθρωπος. Τωρα οποιοι ζουν στα βουνα , στην επαρχία δεν εχουν οντως κατι να ζηλεψουν.
-
Γνωστά αυτά και χιλιοειπωμένα… όποιος ζει τέτοιο δράμα καθημερινά στην κίνηση η καλύτερη επιλογή είναι το υβριδικό (αν δεν πληρει προϋποθέσεις για ηλεκτρικό).
Υπό άλλες συνθήκες ναι ας γίνει κουβέντα…αλλά όχι για μποτιλιάρισμα. -
Γιατί, υπάρχει πια κάτι άλλο στην Αθήνα εκτός από το μποτιλιάρισμα;
-
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...
Μονο που δεν κινούνται μονο τα Τουοτα σε αυτές τις συνθηκες. Τυγχάνει να εχουν ομως εξαιρετική απόδοση σε αυτες. Αυτό λέει ο άνθρωπος. Τωρα οποιοι ζουν στα βουνα , στην επαρχία δεν εχουν οντως κατι να ζηλεψουν.
Δε χρειάζομαι επεξηγήσεις για τα αυτονόητα. Ούτε χρειάζονται δικαιολογίες και γενικεύσεις για να αποδειχτεί ότι τα Toyota έχουν μειωμένη κατανάλωση στο μποτολιάρισμα του Κηφισού.
Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη, την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση. Με το ίδιο σκεπτικό ο πιο μάγκας και πιο οικονόμος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, πιο ξεκούραστα πάει και με λιγότερα λεφτά.
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Ούτε χρειάζονται δικαιολογίες και γενικεύσεις για να αποδειχτεί ότι τα Toyota έχουν μειωμένη κατανάλωση στο μποτολιάρισμα του Κηφισού.
Μα αυτό σου λέω, δεν είναι μόνο ο Κηφισός, όλη η Αθήνα ετσι είναι (εκτός από 10μμ - 7πμ)
Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη,
Μερικα ψιλά, μόνο 500 έως 1.000 €/έτος.
την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση.
Μίλησε κάνεις για χαρά της οδήγησης στην Αθήνα ;
Με το ίδιο σκεπτικό ο πιο μάγκας και πιο οικονόμος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, πιο ξεκούραστα πάει και με λιγότερα λεφτά.
Έχεις καιρό να μπεις μάλλον σε ΜΜΜ.
Πολιτισμός -
Αυτά συμβαίνουν όταν ξύνεται καποιος στου τσομπανη τη μαγκούρα. Ωρα ειναι να διαβασουμε πως ολοι οι υπολοιποι πλην τογιοταιων (που δεν δικαιουνται αφου Τουοτα) έχουν πάρει τα αμάξια τους για την χαρά της οδηγησης εντως Αθηνας. Τα υπόλοιπα κάτω απο τη μοκέτα του οδηγού.
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
Με το ίδιο σκεπτικό ο πιο μάγκας και πιο οικονόμος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, πιο ξεκούραστα πάει και με λιγότερα λεφτά.
Ευχαριστώ


Η αλήθεια πάντως είναι ότι το μηνιαίο εισιτήριο έχει πραγματικά κόστος της πλάκας, 27€ -
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
Με το ίδιο σκεπτικό ο πιο μάγκας και πιο οικονόμος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, πιο ξεκούραστα πάει και με λιγότερα λεφτά.
Ευχαριστώ


Η αλήθεια πάντως είναι ότι το μηνιαίο εισιτήριο έχει πραγματικά κόστος της πλάκας, 27€Μαζί σου. Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως.

-
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Ούτε χρειάζονται δικαιολογίες και γενικεύσεις για να αποδειχτεί ότι τα Toyota έχουν μειωμένη κατανάλωση στο μποτολιάρισμα του Κηφισού.
Μα αυτό σου λέω, δεν είναι μόνο ο Κηφισός, όλη η Αθήνα ετσι είναι (εκτός από 10μμ - 7πμ)
Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη,
Μερικα ψιλά, μόνο 500 έως 1.000 €/έτος.
την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση.
Μίλησε κάνεις για χαρά της οδήγησης στην Αθήνα ;
Με το ίδιο σκεπτικό ο πιο μάγκας και πιο οικονόμος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, πιο ξεκούραστα πάει και με λιγότερα λεφτά.
Έχεις καιρό να μπεις μάλλον σε ΜΜΜ.
ΠολιτισμόςΔίκιο έχεις. Δε ζούμε όμως όλοι την ίδια καθημερινότητα, οπότε δε χρειαζόμαστε όλοι Toyota.
Ο καθένας ας ψωνίσει με τις ανάγκες του, χωρίς όμως να πουλάει μούρη στους άλλους γθα την επιλογη του. Γιατί αυτό αναγκαστικά θα φέρει και τον αντίλογο. -
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη, την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση.
Σε λίγο θα βγουν και ιπτάμενα Toyota για να αποφεύγουμε το μποτιλιάρισμα...

Πέραν της πλάκας, πιο σημαντική απο τη σημαντική οικονομία καυσίμου, θεωρώ την πολύ μικρότερη μηχανική καταπόνηση (τη 1h και 21min απο τη συνολική διάρκεια της διαδρομής 1h και 40min, το αυτοκίνητο κινήθηκε αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ένα άλλο αυτοκινητο σε αντίστοιχες συνθήκες θα είχε κυριολεκτικά "βράσει" και ασφαλώς δεν θα προσέφερε την ίδια αγχολυτική οδήγηση).
Δεν βάζω στην εξίσωση περιβαλλοντικους παράγοντες (περιορισμός ρύπανσης, ηχορύπανσης κλπ.), που τα θεωρώ εξίσου σημαντικά.
Αν αυτό δεν είναι εξέλιξη της αυτοκίνησης, τότε ποιο είναι; -
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
Με το ίδιο σκεπτικό ο πιο μάγκας και πιο οικονόμος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, πιο ξεκούραστα πάει και με λιγότερα λεφτά.
Ευχαριστώ


Η αλήθεια πάντως είναι ότι το μηνιαίο εισιτήριο έχει πραγματικά κόστος της πλάκας, 27€Μαζί σου. Κι εγώ το Άγιο Μετρό χρησιμοποιώ κυρίως.

Δεν βολεύει το Μετρό όμως όλους, δεν είμαστε Παρίσι.
Με συγκοινωνία για την εργασία μου (λεωφορείο + τραμ) χρειάζομαι 1 και 15 λεπτά, για διαδρομή 20' με αυτοκίνητο, δηλαδή στο πήγαινε-έλα σχεδόν 2 ωρες χαμένες την ημέρα.
Τέλος το οφ τοπικ
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη, την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση.
Σε λίγο θα βγουν και ιπτάμενα Toyota για να αποφεύγουμε το μποτιλιάρισμα...

Πέραν της πλάκας, πιο σημαντική απο τη σημαντική οικονομία καυσίμου, θεωρώ την πολύ μικρότερη μηχανική καταπόνηση (τη 1h και 21min απο τη συνολική διάρκεια της διαδρομής 1h και 40min, το αυτοκίνητο κινήθηκε αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ένα άλλο αυτοκινητο σε αντίστοιχες συνθήκες θα είχε κυριολεκτικά "βράσει" και ασφαλώς δεν θα προσέφερε την ίδια αγχολυτική οδήγηση).
Δεν βάζω στην εξίσωση περιβαλλοντικους παράγοντες (περιορισμός ρύπανσης, ηχορύπανσης κλπ.), που τα θεωρώ εξίσου σημαντικά.
Αν αυτό δεν είναι εξέλιξη της αυτοκίνησης, τότε ποιο είναι;Τι να σου πω, με μεγαλύτερη ανυπομονησία προσδοκώ την ολοκλήρωση των νέων γραμμών του μετρό, που θα κινούμαι φτηνά, γρηγορα και ξεκούραστα και σ' άλλες περιοχές της πόλης.
Και μου είμαι αδιάφορο αν τα Toyota ή άλλη μάρκα έχουν εξελίξει τόσο πολύ την τεχνολογία τους που δουλεύουν οικονομικά και ξεκούραστα στο ρελαντί για πολλή ώρα, όταν έχει πολύ κίνηση.
Οπότε οκ, καταλαβαίνω τι λες και δεν διαφωνώ, αλλά είπαμε, ο καθένας ας ψωνίσει ανάλογα με τις ανάγκες του.
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη, την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση.
Σε λίγο θα βγουν και ιπτάμενα Toyota για να αποφεύγουμε το μποτιλιάρισμα...

Πέραν της πλάκας, πιο σημαντική απο τη σημαντική οικονομία καυσίμου, θεωρώ την πολύ μικρότερη μηχανική καταπόνηση (τη 1h και 21min απο τη συνολική διάρκεια της διαδρομής 1h και 40min, το αυτοκίνητο κινήθηκε αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ένα άλλο αυτοκινητο σε αντίστοιχες συνθήκες θα είχε κυριολεκτικά "βράσει" και ασφαλώς δεν θα προσέφερε την ίδια αγχολυτική οδήγηση).
Δεν βάζω στην εξίσωση περιβαλλοντικους παράγοντες (περιορισμός ρύπανσης, ηχορύπανσης κλπ.), που τα θεωρώ εξίσου σημαντικά.
Αν αυτό δεν είναι εξέλιξη της αυτοκίνησης, τότε ποιο είναι;Τι να σου πω, με μεγαλύτερη ανυπομονησία προσδοκώ την ολοκλήρωση των νέων γραμμών του μετρό, που θα κινούμαι φτηνά, γρηγορα και ξεκούραστα και σ' άλλες περιοχές της πόλης.
Και μου είμαι αδιάφορο αν τα Toyota ή άλλη μάρκα έχουν εξελίξει τόσο πολύ την τεχνολογία τους που δουλεύουν οικονομικά και ξεκούραστα στο ρελαντί για πολλή ώρα, όταν έχει πολύ κίνηση.
Οπότε οκ, καταλαβαίνω τι λες και δεν διαφωνώ, αλλά είπαμε, ο καθένας ας ψωνίσει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Καταλαβαινω τους λογους αντιδρασεις σου, αλλα δεν μπορει παρα να μην αποδεχτεις οτι, αφου και εσυ ζεις στην αθηνα, ο μεσος ορος ταχυτητας στην πολη μας, ακομα και αν δεν κινεισαι ωρες αιχμης, ειναι τραγικα χαμηλος. Τοσο χαμηλος, που βοηθαει παρα πολυ ενα υβριδικο συστημα οπως αυτο των τογιοα. Προφανως, ειναι ακομα καλυτερο ενα πληρες ηλεκτροκινητο
, αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα.
Ωραια η χαρα της οδηγησης, αλλα ακομα και αν κινεισαι στην αθηνα, μονο ΣΚ δεν υπαρχει καμμια χαρα οδηγησης. Σε αστικες συνθηκες, θεωρω οτι αυτο που ειναι το κυριο μελημα ειναι η ευκολη και η ανεξοδη μετακινηση. Στο τιγκουαν εβλεπα τα 12αρια (που καλοκαιρι πηγαινε ακομα και πιο ψηλα) και μου ανεβαινε το αιμα στο κεφαλι. Επισης, το start stop ειναι τραγικο συστημα και πιο πολυ δυσκολευει την κατασταση, παρα τη διευκολυνει.
Ελπιζουμε οσο γινεται πιο πολλες εταιρειες να αναπτυξουν καλα φουλ υβριδικα συστηματα, ωστε μπορει ο καθενας να επιλεξει οχημα της αρεσκεις του και οχι να αναγκαζεται να παιρνει τογιοτα αν θελει υβριδικο. -
Δυστυχώς όμως, πλήρως υβριδικά φερνουν μόνο οι κινέζοι κι αυτά είναι αρκετά υποδεέστερα.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Στις συγκεκριμένες συνθήκες, με ενα συμβατικό θερμικό θα ήμουν άνετα στα 13-15lt/100km, αν δεν είχα μείνει στον δρόμο από υπερθέρμανση...
Από υπερθέρμανση; Γιατί;
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...
Αυτό εννοούσα, αλλά μάλλον το παρεξήγησαν.
-
Καλημέρα!
Είμαι σε αναζήτησή μίας αντικλεπτικής λύσης καθώς η κατάσταση έχει ξεφύγει με κλοπές σχεδόν σε καθημερινή βάση από τους γύρω δρόμους αλλά και γενικά στην πόλη.
Μετά από συζητήσεις σκέφτομαι ότι δε θέλω συσκευές που πειράζουν CAN (IGLA/Pandora) που με βάση και την εμπειρία μου από ηλεκτρονικά ενέχουν και ρίσκο firmware, zero-days, και πιθανές συμβατότητες με μέλλοντικά updates. Αντιστοιχα για φυσικά relays που θα έκοβαν καλώδια. Φυσικά αρνητικά με επηρεάζει και η Toyota που επιμένει ότι αν προκύψει βλάβη σε ηλεκτρονικά και έχω κάτι τέτοιο δε θα με καλύψουν με εγγύηση.
Έχω ήδη OBD κλειδωμένο και keyless απενεργοποιημένο.
Ψάχνομαι να κλειδώνω μηχανικά το λεβιέ ταχυτήτων με το bear lock.
Υπάρχει ένα ζήτημα με το λεβιέ ταχυτήτων. Διαβάζοντας είδα ότι το corolla cross έχει shift-by-wire (ηλεκτρονική επιλογή) για τα R, N, D, B και συρματόσχοινο για το P.
Ξέρει κάποιος σίγουρα ότι το Corolla Cross EU 2024 έχει μηχανικό καλώδιο για το Parking;
Ευχαριστώ!
-
-
Που ειναι ο γατος?
Toyota Corolla Cross

