Διαβάσαμε όλες τις αστειότητες που παρακαλάνε να χαλάνε τα σιτροέν, επειδή όντως χαλάνε σε ποσοστό όμως κάτω από 5 % για αυτό η εταιρεία συνεχίζει να δίνει εγγυήσεις 5 χρόνων ή 100000 χλμ και για τα ηλεκτρικά 8 χρόνων ή 175000 χλμ.
Με τα 70000 χλμ που έχω ήδη κάνει με το πετρέλαιο αιρκρος και άλλα 47000 που έκανα με το βενζίνης αιρκρος, αλλά και με τα 175000 που έκανα με την c5 πριν την πουλήσω το 2020 σε 11 χρόνια και τα άλλα 2 σιτροέν που έχω αυτή την στιγμή, συν άλλα 5 παλιότερα σιτροέν, έχω την πιο εδραιωμένη άποψη από όλους σας εδώ μέσα για την αξιοπιστία τους.
Οπότε μου είναι παντελώς αδιάφορες οι ευχές ή οι κατάρες διαφόρων χέητερς ή μη,
Να δεχτώ όμως ότι η τογιότα είναι πιο αξιόπιστη ακόμα, αν και το θέμα για τον 1,33 εδώ μέσα δείχνει άλλα πράγματα.
Ας δούμε λοιπόν γιατί το νέο 3 αιρκρος είναι κατηγορία της Κορόλα κρος και συγκρίνεται άμεσα με την 1,8 με τα 140 και της ρίχνει στο κεφάλι χαλαρά.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΧΠΧΥ
ΑΙΡΚΡΟΣ 4,395 Χ 1,85 Χ 1,63 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 4,46 Χ 1,82 Χ 1,62
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΑΙΡΚΡΟΣ 2,67 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 2,64
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΑΙΡΚΡΟΣ 460 Λ ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 436 Λ
ΒΑΡΟΣ ΑΙΡΚΡΟΣ 1389 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 1410
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 ΑΙΡΚΡΟΣ 8,78 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 10
ΤΕΛΙΚΗ ΑΙΡΚΡΟΣ 193 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 170
ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ ΑΙΡΚΡΟΣ 136/230 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 140/ ----
ΡΥΠΟΙ ΑΙΡΚΡΟΣ 124 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 114
ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ WTLP ΑΙΡΚΡΟΣ 5,6 ΚΟΡ. ΚΡΟΣ 5
Το Γιάρις κρος έχει ίδιο μεταξόνιο με το νέο 3 το οποίο λόγω σχήματος έχει μεγαλύτερους χώρους, από το στενάχωρο γιάρις κρος, αφού ακολουθεί την λογική του προηγούμενου αιρκρος σε μικρότερο μήκος και λίγο μικρότερο μεταξόνιο, το οποίο δικό μου αιρκρος ήταν 2 κατηγορίες πάνω σε χώρους από το στενάχωρο γιάρις κρος.
Τώρα ως προς τις τιμές χωρίς έξτρα χρώματα και άλλες εξυπνάδες και χωρίς προσφορές.
Το αιρκρός έχει 2 εκδόσεις στα 25000 και 27500.
Το κορόλα κρος σε δικίνητο 1,8 έχει πολλές εκδόσεις σε τιμές από 30760 έως 36270.
Ως προς την σύγκριση 3 και γιάρις κρος το υβριδικό 3 έχει 0-100 σε 9,9 και τελική 190, ενώ το γιάρις με τα 115 έχει 11,2 και 170.
Κατανάλωση η ίδια διαφορά.
Τιμές το 3 υβριδικό 22500 και 23500, το γιάρις από 24440 έως 28820.
Οπότε τα νούμερα είναι αμείλικτα...
ΦΙΛΕ ΜΟΥ, με 10 Σιτροέν στην κατοχή σου, έχεις μπει 100% σε λάθος φόρουμ για να αποδείξεις ότι τα Σιτροέν είναι καλύτερα αυτοκίνητα...!!
Εδώ μέσα μπαίνουμε οι κάτοχοι του ΚΚ για να κουβεντιάσουμε για τα θέματα που απασχολούν το αυτοκίνητο...!!
Κι αυτές οι συγκρίσεις που μπήκα στη διαδικασία να κάνω είναι γελοίες και κακώς τις έκανα.
Η Σιτροέν προφανώς έχει τη δική της ιστορία και δεν χρειάζεται κανέναν όψιμο υπερασπιστή..!!
Επαναλαμβάνω ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΣΑΙΤ...!!!
Προσωπικά μου θυμίζει κάποιον που είναι ΠΑΟΚ και πάει στα σάιτ του Άρη ή του Ηρακλή να πει τι...??!!
Οκ το C3 είναι κατηγορία ΚΚ, το C4 μάλλον κατηγορία RAV και βάλε αφού είναι πολύ μακρύ και το C5 aircross προφανώς είναι μία κατηγορία μόνο του, δε μιλάμε για παραπάνω γιατί πάμε σε πύραυλο...!!
Τώρα τα 22000 του αιρκρος έγιναν 25000..?? Στο κόκκινο είναι 26350..??!!
Το δε 27500 είναι με την έκπτωση..?? Διότι η Σιτροέν γράφει 28000 και 28400 με το κόκκινο χρώμα..!!
Αφού αμφισβητείς αυτά που γράφει στο σάιτ της η Σιτροέν , δεν υπάρχει ελπίδα, πάντως έκανες πρόοδο το 22000 σταμάτησες να το λες...!!!
Όμως μου αρέσει το στυλ σου, ήρθες εδώ μέσα που οι πολλοί έχουμε Τογιότα να μας πουλήσεις Σιτροέν, είσαι μάχιμος τι να πω...!!
Σε ευχαριστούμε μας χάρισες ωραίες στιγμές....τέλος από μένα, αν το συνεχίσω θα γίνουμε και γραφικοί..!!