-
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να πω και εγω την εξυπνάδα μου
Εαν πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητος πάντα θα βρεις τον χρόνο και τον χώρο αρκεί βέβαια να είσαι συγκεντρωμένος στην οδήγηση.Η στροφή είναι αυτή...τώρα για χώρο και για χρόνο...δεν νομίζω να είχαν αρκετό...
-
Ναι επειδη και εγω εχω περασει απο εκει, φανταζομαι να ειδαν την νταλικα να ερχεται καταπανω τους την τελευταια στιγμη.
-
Μέσα σε διάστημα μικρότερο από δύο μήνες:
- Το περιστατικό με το βυτιοφόρο που εξερράγη στην ΕΟ Αθήνας Κορίνθου και έγινε η αιτία να κατεδαφιστεί η γέφυρα.
-Το περιστατικό με τροχαία υλικών ζημιών όταν ΙΧΕ "βρήκαν" πάνω σε κομμάτια από σκασμένο ελαστικό φορτηγού στον ίδιο δρόμο (δεν έγινε ιδιαίτερα γνωστό) - Το σημερινό περιστατικό στη Μεσσηνία με την εκτροπή της καρότσας και τη σύγκρουση ΙΧΕ πάνω της.
Και τα τρια περιστατικά με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
Μεγάλη σύμπτωση...
- Το περιστατικό με το βυτιοφόρο που εξερράγη στην ΕΟ Αθήνας Κορίνθου και έγινε η αιτία να κατεδαφιστεί η γέφυρα.
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Και τα τρια περιστατικά με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
Μεγάλη σύμπτωση...Δεν υπάρχουν συμπτωσεις. Πολλοί οδηγοί φορτηγών δεν θα έπρεπε να οδηγάνε ούτε παπάκι. Και δεν είναι μόνο οι ικανότητες που λείπουν αλλά και συμπεριφορές.
Δεν ξέρω τι έγινε σ αυτη την περιπτωση. Μιλάω για δικές μου εμπειρίες στον δρόμο.
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Και τα τρια περιστατικά με ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
Μεγάλη σύμπτωση...Δεν υπάρχουν συμπτωσεις. Πολλοί οδηγοί φορτηγών δεν θα έπρεπε να οδηγάνε ούτε παπάκι. Και δεν είναι μόνο οι ικανότητες που λείπουν αλλά και συμπεριφορές.
Δεν ξέρω τι έγινε σ αυτη την περιπτωση. Μιλάω για δικές μου εμπειρίες στον δρόμο.
Υποψιάζομαι ότι και τα τρία περιστατικά έχουν να κάνουν με την ποιότητα των ελαστικών των επαγγελματικών οχημάτων κι όχι με τις ικανότητες των ανθρώπων που τα οδηγούσαν.
-
Επειδή παραθερίζω αυτές τις μέρες σε διπλανό χωριό ο δρόμος είχε στρωθεί περυσι με νέα άσφαλτο κ είναι σε καλη κατάσταση,σίγουρα δεν είναι εθνική οδός όποτε δεν είναι για υψηλές ταχύτητες.Το πρόβλημα είναι ότι τον χρησιμοποιούν νταλίκες,ΚΤΕΛ,τρακτέρ,εποχούμενοι,άνθρωποι από το ένα χωριό στο άλλο όποτε απαιτούνται χαμηλές ταχύτητες.Επισης λόγω της κατάργησης του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο όλες οι εμπορικές μεταφορές αλλά κ οι μαζικές βασίζονται σε νταλίκες κ ΚΤΕΛ τα οποία κινούνται με υψηλές ταχύτητες σε επαρχιακά δίκτυα.
-
@tsour_ee said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Επειδή παραθερίζω αυτές τις μέρες σε διπλανό χωριό ο δρόμος είχε στρωθεί περυσι με νέα άσφαλτο κ είναι σε καλη κατάσταση,σίγουρα δεν είναι εθνική οδός όποτε δεν είναι για υψηλές ταχύτητες.Το πρόβλημα είναι ότι τον χρησιμοποιούν νταλίκες,ΚΤΕΛ,τρακτέρ,εποχούμενοι,άνθρωποι από το ένα χωριό στο άλλο όποτε απαιτούνται χαμηλές ταχύτητες.Επισης λόγω της κατάργησης του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο όλες οι εμπορικές μεταφορές αλλά κ οι μαζικές βασίζονται σε νταλίκες κ ΚΤΕΛ τα οποία κινούνται με υψηλές ταχύτητες σε επαρχιακά δίκτυα.
Ο συγκεκριμένος πάντως αδρανή υλικά μετέφερε. Αυτά δε θα μεταφέρονταν επ ουδενί με τρένο, ακόμα και αν υπήρχε σιδηρόδρομος στη Μεσσηνία.
-
Εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται στα μειωμένα αντανακλαστικά των οδηγών φορτηγών λόγω της πολύωρης οδήγησης και στο ότι πάρα πολλοί δεν γνωρίζουν τα οχήματά τους και νομίζουν ότι οδηγούν κάποιο αυτοκινητάκι.
Επίσης φταίει νομίζω και το αίσθημα ιδιοκτησίας των δρόμων που έχουν αρκετοί οδηγοί φορτηγών, επειδή κινούνται συνέχεια σε αυτούς.
Η υπερβολική ταχύτητα δεν είναι σπάνια για τα φορτηγά, δυστυχώς η τροχαία σταματά συνήθως αυτοκίνητα που κινούνται με 110 σε δρόμο που έχει όριο 90 και θα μπορούσαν τα περισσότερα από αυτά να κινηθούν χωρίς κίνδυνο με ακόμα υψηλότερη ταχύτητα.
Τώρα τελευταία και οι οδηγοί λεωφορείων άρχισαν να κάνουν τα ίδια. Μόνο μετά από κάποιο μεγάλο ατύχημα όλοι οδηγούν για ένα χρονικό διάστημα όπως πρέπει.
-
Σχετικό με το γενικότερο θέμα του topic: δεν ξέρω αν έχετε μπει σε ηλεκτρικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ, αλλά έχω την αίσθηση ότι οι περισσότεροι οδηγοί τα πηγαίνουν τάπα. Σίγουρα δεν είναι όλοι το ίδιο, οι συνήθειες οδήγησης διαφέρουν από αμαξοστάσιο σε αμαξοστάσιο και από βάρδια σε βάρδια, αλλά πραγματικά έχω τρομάξει από την ταχύτητα με την οποία τα πηγαίνουν μερικοί. Και όχι σε λεωφόρους, αλλά σε δρόμους γειτονιών.
-
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να πω και εγω την εξυπνάδα μου
Εαν πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητος πάντα θα βρεις τον χρόνο και τον χώρο αρκεί βέβαια να είσαι συγκεντρωμένος στην οδήγηση.Δεν ειναι ετσι ακριβως.
Και με 60 να πας σε ενα επαρχιακο δρομο (που δεν παει κανεις βεβαια) αν σου ερθει απο απεναντι νταλικα δεν προλαβαινεις ουτε αχ να κανεις.
Στο συγκεκριμενο διαβαζα οτι τα πλακωσε η νταλικα με αμμοχαλικο.
Δραμα!! -
Παρατήρησα στις φωτογραφίες εκκλησάκι στο σημείο του δυστυχήματος. Όντως λοιπόν το σημείο έχει κακό παρελθόν.
Δε μπορώ να διανοηθώ πόσο βίαιο και φρικιαστικό είναι να ζει κανείς κάτι τέτοιο (είτε όταν είναι τα τελευταία κλάσματα ζωής του, είτε εάν επιβιώσει - το σοκ δε νομίζω πως ξεπερνιέται).
Το Αβενσις έγινε κομμάτια, το μπλε (Χιουντάι μαλλον) έγινε πίτα κάτω από τη νταλίκα, μόνο όσοι ήταν στο XC40 είχαν καλύτερη τύχη.
Αν είδαν τη νταλίκα τελευταία στιγμή διπλωμένη μπροστά τους πάνω στη στροφή, και με 50 να πήγαιναν, σωτηρία δε θα είχαν οι δύστυχοι.
Πόσο κρίμα ρε γμτ... -
"Οι πληροφορίες της εφημερίδας «Πατρίς» αναφέρουν, πως ο οδηγός της μοιραίας νταλίκας, πριν από περίπου δύο χρόνια, είχε εμπλακεί σε θανατηφόρο τροχαίο στον ίδιο δρόμο, ακριβώς έξω από το Δημοτικό Στάδιο της Ζαχάρως. Τότε είχε χάσει τη ζωή του ένας ηλικιωμένος μοτοσικλετιστής."
https://www.patrisnews.com/polynekro-dystychima-apo-tin-ileia-oi-dyo-nekroi/#google_vignette -
@chrisk6 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Να πω και εγω την εξυπνάδα μου
Εαν πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητος πάντα θα βρεις τον χρόνο και τον χώρο αρκεί βέβαια να είσαι συγκεντρωμένος στην οδήγηση.Δεν ειναι ετσι ακριβως.
Και με 60 να πας σε ενα επαρχιακο δρομο (που δεν παει κανεις βεβαια) αν σου ερθει απο απεναντι νταλικα δεν προλαβαινεις ουτε αχ να κανεις.
Στο συγκεκριμενο διαβαζα οτι τα πλακωσε η νταλικα με αμμοχαλικο.
Δραμα!!Σε επαρχιακούς δρόμους με ταχύτητες πάνω από 60 παίζεις ρουλέτα τη ζωή σου. Αν πηγαίνεις εντός ορίων μπορείς να διορθώσεις πιθανό λάθος του
άλλου. Αν είσαι εκτός οριων συνεισφέρεις σε πιθανό συμβάν. Στην περίπτωση αυτή και σταματημενοι να ήταν οι δύο πρώτοι πιθανότατα δε θα γλύτωναν το κακό. Το βαρύ όχημα δίπλωσε.Σημαδι μεγαλύτερης ταχύτητας σε κακό οδόστρωμα. -
Οταν γράφεται οτι ακόμα και με τα όρια να πήγαιναν δεν θα την γλύτωναν ωραιοποιείται την υπέρβαση των ορίων ταχύτητας παίρνοντας παράδειγμα απο ενα ακραία κακότυχο δυστύχημα.
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Σχετικό με το γενικότερο θέμα του topic: δεν ξέρω αν έχετε μπει σε ηλεκτρικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ, αλλά έχω την αίσθηση ότι οι περισσότεροι οδηγοί τα πηγαίνουν τάπα. Σίγουρα δεν είναι όλοι το ίδιο, οι συνήθειες οδήγησης διαφέρουν από αμαξοστάσιο σε αμαξοστάσιο και από βάρδια σε βάρδια, αλλά πραγματικά έχω τρομάξει από την ταχύτητα με την οποία τα πηγαίνουν μερικοί. Και όχι σε λεωφόρους, αλλά σε δρόμους γειτονιών.
Θα κόψουν (για λίγο) μόλις κάποιος στείλει στα θυμαράκια μια οικογένεια ή κάτι τέτοιο. Μετά τάπα πάλι γιατί "ωχ αδερφε".
-
Εγώ θα μείνω εδώ ...
Σύμφωνα με πληροφορίες ο οδηγός φέρεται να είχε εμπλακεί ξανά σε θανατηφόρο τροχαίο το 2022
-
Με το φορτίο που είχε είναι πολύ πιθανό να ήταν υπέρβαρο...
-
Δύο "εκκλησάκια" υπάρχουν στη συγκεκριμένη στροφή, όχι ένα...
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δύο "εκκλησάκια" ύπαρχο στη συγκέντρωση στροφή, όχι ένα...
Απλά το επισημαίνω επειδή είχες γράψει ωραίο ποστ αναφερόμενος σε ασυνταξία...
υπάρχουν...
συγκεκριμένη...
Υποθέτω αυτά ήθελες να γράψεις
-
Δεν ξέρω στη συγκεκριμένη περίπτωση τι φταίει αλλά τα φορτηγά και οι λίγοι ή αρκετοί κακοί οδηγοί τους αποτελούν μεγάλο κίνδυνο στους δρόμους. Όπως στην πόλη αν έχεις μπροστά σου ταξί δεν ξέρεις πότε θα σταματήσει απότομα μπροστά σου ή θα στρίψει χωρίς προειδοποίηση κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στους μεγαλύτερους δρόμους με τα φορτηγά.
Πριν από λίγα χρόνια μου έκανε μεγάλη εντύπωση οδηγώντας σε δρόμο με 6 λωρίδες στη Γερμανία που εκατοντάδες φορτηγά ήταν όλα στη δεξιά λωρίδα χωρίς να προσπαθεί να προσπεράσει ο ένας τον άλλο. Εδώ σε ανηφορικό δρόμο με τρεις λωρίδες που χρησιμοποιώ συχνά πόσες φορές δεν μου έχει τύχει να έχουν κλείσει όλο τον δρόμο τρία φορτηγά που προσπαθεί το ένα να περάσει το άλλο. Φυσικά δεν το καταφέρνουν παρά μόνο στην κατηφόρα κρατώντας τον δρόμο κλειστό για μερικά λεπτά. Που σημαίνει ότι δεν ξέρουν τις δυνατότητες του φορτηγού τους ή δεν ξέρουν τι μεταφέρουν.
Η μόνη φορά που για μεγάλο χρονικό διάστημα όλοι οδηγούσαν όπως πρέπει ήταν μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη πριν από 20 χρόνια. Πέρασαν τα χρόνια κι όλοι το έχουνε ξεχάσει..
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#