Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1327
    • Best 299
    • Groups 0

    n-k-9

    @n-k-9

    568
    Reputation
    40
    Profile views
    1327
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    n-k-9 Unfollow Follow

    Best posts made by n-k-9

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Καλημέρα σε όλους.
      Μετά από λίγες ημέρες από την παραλαβή του αυτοκινήτου, σκέφτηκα να γράψω μερικές αράδες με τις πρώτες εντυπώσεις, καθώς επίσης και να ρωτήσω κανά δυο πράγματα σχετικά με αυτό…
      Καταρχήν, να πω πως το αυτοκίνητο είναι δικίνητο GL+, το οποίο παραγγέλθηκε τον Νοέμβριο, αφίχθηκε στην Ελλάδα αρχές του τρέχοντος μήνα και παρελήφθη από εμένα στα μέσα του. Άρα παραλαβή στους 4,5 μήνες και εντός του χρονοδιαγράμματος (το δελτίο παραγγελίας έγραφε 4-5 μήνες). Επίσης να αναφέρω πως αν και η τιμή ήταν ανοιχτή, δεν επιβαρύνθηκα την τελευταία αύξηση (+700€ στις 16/02).
      Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν…

      Τι δεν μου αρέσει;

      1. Η αίσθηση τσιγγουνιάς στις λεπτομέρειες. Πόσο παραπάνω π.χ. θα κόστιζε ένα απλό αναδιπλούμενο κλειδί (διαθέτει κλειδιά ίδια με του Splash του 2008);… Γιατί να μην είναι και τα τέσσερα παράθυρα με αυτόματη λειτουργία;…
      2. Η έλλειψη των (ασύγκριτα πρακτικών) ηλεκτρικά αναδιπλούμενων καθρεφτών. Αλλά +3 χιλιάρικα για την έκδοση GLX με τους εν λόγω καθρέφτες, το parktronic, τις δίχρωμες ζάντες και το suede δεν υπήρχε περίπτωση να τα δώσω.
      3. Το γεγονός πως στο auto των φώτων πάει απευθείας στα μεσαία και δεν ενεργοποιεί τα θέσης (σε αντίθεση με την χειροκίνητη λειτουργία τους).
      4. Η κλασική γιαπωνέζικη επιλογή της ρύθμισης της πλάτης του καθίσματος κλιμακωτά και όχι συνεχόμενα.
      5. Η βάση της θέσης οδήγησης που μου δίνει την εντύπωση ότι κάθομαι ένα κλικ πιο αριστερά από όσο θα έπρεπε (ο αριστερός μηρός μου βρίσκει ελαφρώς στην αριστερή ανυψωμένη πλευρά της βάσης).
      6. Τα μπροστινά προσκέφαλα που ανεβαίνουν ελάχιστα.
      7. Η συχνή ενεργοποίηση του start & stop (αυτό μάλλον βελτιώνεται με ανοιχτό τον κλιματισμό και επιλογή του comfort στην ρύθμιση του start & stop).
      8. Τα (λίγα) μεταφραστικά λάθη του ελληνικού εγχειριδίου χρήσης.

      Τι μου αρέσει…

      1. Η ευκολία στο παρκάρισμα και τους ελιγμούς (λόγω του τετράγωνου σχεδιασμού).
      2. Οι άνετοι χώροι για αυτοκίνητο με μήκος μόλις 4,17 μέτρα.
      3. Ο πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών.
      4. Το εντελώς αθόρυβο start & stop (λόγω της λειτουργίας του μέσω της 48v μπαταρίας).
      5. Το εξαιρετικό DSBS, που έσωσε έναν προπορευόμενο δικυκλιστή από βέβαιη επαφή!!!
      6. Το TPMS που δεν απαιτεί κάποια ενέργεια κάθε φορά που βάζεις αέρα.
      7. Οι εμπρόσθιοι προβολείς (led) που φωτίζουν σωστά και καθαρά.
      8. Η δυνατότητα αρκετών ρυθμίσεων συστημάτων και ενδείξεων.
      9. Το αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης, με αναφορές ακόμα και σε ροπές βιδώματος!
      10. Τα 5 χρόνια εγγύηση.

      Η κατανάλωση μετά τα πρώτα λίγα χιλιόμετρα (εντός πόλης κατά πλειοψηφία) είναι στα 6,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ ακόμα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το πώς πάει σε ανοιχτό δρόμο.
      Συμπερασματικά, θα το χαρακτήριζα τίμιο ως επιλογή, ειδικά στην εποχή των τρελών τιμών και των υπερβολικών αυξήσεων. Προφανώς και δεν προσποιείται κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι…
      Δεν είναι πολυτελές και ούτε υπερεξοπλισμένο. Δεν διεκδικεί βραβείο σχεδιασμού και το εσωτερικό του δείχνει τα χρόνια του. Και φυσικά δεν θα το αγοράσεις γιατί τρελάθηκες μαζί του, αλλά διότι αποτελεί μία αξιοπρεπή επιλογή με ορθολογικά κριτήρια. Άλλωστε έψαχνα σοβαρή σχέση και όχι εφήμερες περιπέτειες!!! Είναι πρακτικό και ευκολοδήγητο. Έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανθρώπινη τιμή. Και φυσικά εύχομαι να με δικαιώσει και σε επίπεδο αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου.
      Αυτά τα λίγα!!!
      Υ.Γ.1: Τα πιτσιλιστήρια του ψεκάζουν χαμηλά. Ξέρουμε πώς ρυθμίζουν; Με την κλασική καρφίτσα;
      Υ.Γ.2: Αυτά τα καλύμματα ξέρουμε εάν καλύπτουν και την χούφτα (ή μόνο την χειρολαβή);
      https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/exoteriko/61a6428b4d75710100381cb4
      Υ.Γ.3: Καμιά πρόταση για σκαφάκι πορτ-μπαγκάζ; Έχει κανείς κάποιο από τα παρακάτω (με ενδιαφέρει να μην μυρίζει);
      https://www.skroutz.gr/s/40903108/Rigum-Πατάκι-Πορτμπαγκάζ-Τύπου-Σκαφάκι-1τμχ-από-Λάστιχο-για-Suzuki-Vitara-Vitara-Hybrid-Μαύρο-433005.html
      https://www.skroutz.gr/s/26601310/Rezaw-Plast-Πατάκι-Πορτμπαγκάζ-Τύπου-Σκαφάκι-1τμχ-από-Πλαστικό-για-Suzuki-Vitara-III-Μαύρο-101621.html#reviews
      https://www.skroutz.gr/s/29489903/M-Plast-Πατάκι-Πορτμπαγκάζ-Τύπου-Σκαφάκι-1τμχ-από-Λάστιχο-για-Suzuki-Vitara-2015-Μαύρο-29021PVC.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K

      @harisnikolop said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:

      Χαιρετώ την ομάδα. Απέχω από το forum τον τελευταίο καιρό αλλά επανέρχομαι δριμύτερος.

      Ετοιμάζεται παιδί, οπότε ψάχνω αμάξι που να χωράει, καρότσια, καθισματάκια κτλ.

      Επιθυμώ συνδυασμό από χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση. Εκτιμώ ιδιάιτερα άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση.

      Συρόμενα πίσω καθίσματα είναι καλό feature;

      Budget μέχρι 30Κ αλλά μπορεί μάλλον να ξεπεραστεί λίγο αν πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση.

      Η χρήση θα είναι 95% εντός της Αθήνας ( δουλέυεω remote αλλά 3 μέρες τον μήνα πάω Μαρούσι), οπότε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αυτόματο.

      Μέχρι στιγμής είμαι ανάμεσα σε:

      Arona 1.5T με dsg ( σε κάποιο άλλο post διάβασα για υπερθέρμανση στο σταμάτα ξεκίνα της πόλης σε DSG. Τι παίζει με αυτό;) Στο configurator της Seat του έβαλα της παναγιάς τα μάτια και βγαίνει λίγο πάνω από 30Κ ( FR Line έκδοση)

      C3 aircross. Η έκδοση με τους 130 ίππους βγαίνει 32Κ+. Αξίζει;

      Crossland βγαίνει κάτω από 30Κ η πλούσια έκδοση με τους 130 ίππους και το θεωρώ πανέμορφο.

      Captur. H έκδοση με τους 140 ίππους κάνει 30Κ+ χωρίς αυτόματο, οπότε με αυτόματο θα πηγαίνει λογικά 33Κ.

      Puma. Η έκδοση με τους 155 ίππους πάει 33Κ+ και η Stline X έχει 18άρες ζάντες που νομίζω είναι κακές για τους δρόμους της Αθήνας.

      TRoc με κάποια extras που έβαλα πήγε 37Κ.

      Από τα παραπάνω δεν έχει δει από κοντά ΤΙΠΟΤΑ.

      Σε μέγεθος, δεν θέλω να πάω σε μεγαλύτερη κατηγορία.

      Οι γονείς είναι Hyundaiακηδες ( και εγώ ) αλλά ρωτώντας στην Hyundai για το Kona 1.6 με τους 198 ίππους μου είπαν ότι δεν δέχονται παραγγελίες γιατί τον Ιούνιο έρχεται το νέο. Το παλιό, το οποίο έχοπυν οι γονείς μου, έχει άθλιους χώρους imo.

      Σε κάποιο άλλο topic είδα για το Vitara και ότι το αυτόματο συνδυάζεται με αδύναμο κινητήρα.

      Μου διαφεύγει κάποιο μοντέλο που πρέπει να έχω υπόψιν;

      Βασική λεπτομέρεια είναι ότι το όχημα θα αγοραστεί με χρηματοδότηση οπότε τα επιτόκια τη κάθε εταιρείας παίζουν μεγάλο ( να μην πω τεράστιο) ρόλο.

      Με παραδόσεις ξέρετε τι παίζει στο περίπου; Για Τoyota ξέρω ότι πάει περίπου 1 χρόνο +

      Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

      Καλησπέρα φίλε μας.
      Ως προς την επιλογή αυτοκινήτου, νομίζω πως οι προηγούμενοι το έχουν καλύψει ικανοποιητικά το θέμα.
      Προσωπικά, θα σου επεσήμανα πως:

      1. 95% πόλη σημαίνει πως η ιδανικότερη επιλογή είναι κατά σειρά ηλεκτρικό>υβριδικό>ήπιο υβριδικό>βενζίνη>πετρέλαιο
      2. αυτόματο διπλού συμπλέκτη και κίνηση εντός πόλεως με αρκετό σταμάτα-ξεκίνα δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός
        Από εκεί και πέρα, αυτό που θα σου πω εντελώς φιλικά είναι πως δεν θα πρέπει να πάθεις την γνωστή "ασθένεια" των μελλοντικών μπαμπάδων που λέγεται οξεία ευρυχωρίτιδα!!!
        Το καρότσι θα το κουβαλάς για δύο χρόνια το πολύ, τα δε λοιπά συμπράγκαλα για ακόμα λιγότερο. Επίσης, τους χώρους θα τους χρειαστείς κατά βάση σε ταξίδια. Οπότε θα πρέπει να σκεφθείς πόσα τέτοια κάνεις ετησίως. Εάν μιλάμε για ένα με δύο τον χρόνο βρες μια μπαγκαζιέρα και κάνε δουλειά σου. Εάν, από την άλλη, θα έχεις τακτικά ταξίδια στον τόπο καταγωγής σου (και της συζύγου σου), μάλλον θα είναι προτιμότερο να πάρεις εις διπλούν (και οικονομικά ως προς το κόστος τους) τα απαραίτητα (αφήνοντας τα στα πατρικά σας), παρά να φορτωθείς ένα μεγαλύτερο (και λιγότερο πρακτικό) σκάφος.
        Αυτά τα λίγα... Με το καλό ο απόγονος!!!
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Για τον Κώστα Καββαθά

      @cmax75 said in Για τον Κώστα Καββαθά:

      Σήμερα ήταν μια όμορφη μέρα.
      Ξυπνήσαμε όμορφα με την οικογένεια.
      Ήταν πολύ καλά και στη δουλειά..
      Μέχρι που μια φίλη και συνάδελφος μου είπε για την απώλεια του δασκάλου Κ. Καββαθά.
      Απώλεια πραγματική.
      Νιώθω πως μαζί του χάθηκε κι ένα μέρος της εφηβείας και της τότε νιότης μου.
      Νιώθω πραγματικά πόνο για έναν άνθρωπο που δεν γνώρισα ποτέ.
      Πνεύμα και ιδανικά από άλλο χωροχρόνο.
      Φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα της μετριότητας.
      Ίσως τον γνωρίσω όταν έρθει κι εμένα η ώρα μου.
      Θα του ζητήσω να με πάει βόλτα με την Integrale.
      Τον ευχαριστώ για όσα μου έδωσε προσωπικά και για όσα προσέφερε σε όλους μας.

      *Νιώθω πως μαζί του χάθηκε κι ένα μέρος της εφηβείας και της τότε νιότης μου."
      Αυτή η φράση νομίζω πως εκφράζει μεγάλο μέρος του (νυν ή πάλαι ποτέ) αναγνωστικού κοινού των 4Τροχών.
      Δεν είχα την τύχη να τον γνωρίσω από κοντά, αλλά διαβάζοντας τα γραπτά του ένιωθα πως τον ήξερα καλά.
      Το "Οδηγώντας" υπάρχει ακόμα στην βιβλιοθήκη του πατρικού μου, μαζί με μερικά τεύχη-ορόσημα του περιοδικού.
      Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένας άνθρωπος που λαχταρούσε να δει μια καλύτερη Ελλάδα και ίσως αυτό ήταν που ενίοτε τον έκανε δυσάρεστο απέναντι σε διάφορους που είναι πρωτίστως ελληνάρες και δευτερευόντως έλληνες.
      Δυστυχώς, οι (εκ του αποτελέσματος κρινόμενες) άστοχες επιχειρηματικές του κινήσεις του στοίχισαν αρκετά και σε προσωπικό επίπεδο...
      Ας αναπαυθεί...
      Οι κάτοικοι της φαιδράς πορτοκαλέας τον αποχαιρετούν...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @polo2002 said in Toyota Corolla Cross:

      Μερικές παρατηρήσεις μετά από 3μηνη συμβίωση και μερικά ταξίδια με το corolla cross 2.0.
      Η ηχομόνωση είναι αρκετά χειρότερη από όσο περίμενα, ειδικά σε ο,τι αφορά τους ήχους κύλισης από το οδόστρωμα σε κάποια οδοστρώματα (σε άλλα δεν ακούς τίποτε).
      Ο κινητήρας επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αν δεν το πατήσεις πολύ, μάλλον αδιαφορεί, τουλάχιστον σε eco και κανονικό mode.
      Η κατανάλωση μάλλον μεγαλύτερη από όσο μου είχαν πεί φίλοι που το έχουν, μεταξύ 5,5 και 5,8λ/100χλμ ως τώρα εντός και εκτός πόλης. Αρκετά καλύτερη πάντως από το πολύ παλιό 1.2 yaris, και μάλλον με ίδια περίπου χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου.
      Χώροι μπροστά καλοί για ψηλούς, πίσω ανεπαρκείς όταν μπροστά κάθονται ψηλοί.
      Χώρος αποσκευών τεράστιος, σε βαθμό που να αναρωτιέσαι γιατί δεν τον μίκρυναν λίγο σε όφελος των επιβατών. Μάλλον λόγω μπαταρίας.
      Τα ηλεκτρονικά συστήματα (entertainment system) δίνουν την εντύπωση ότι είναι καμιά δεκαετία πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, και όχι τα ακριβά. Π.χ. ελάχιστοι σταθμοί ραδιοφώνου που αποθηκεύονται, έλλειψη επαρκούς ισοσταθμιστή, πλοήγηση κατώτερη του google maps, κακό μενού κ.α. Οι φωνητικές οδηγίες μέχρι τώρα για να γελάσουμε μόνο.
      Μου άρεσε το cruise control που οδηγεί από μόνο του, αν και το θεωρώ ασφαλές μόνο όταν δεν έχει κίνηση και συνεχείς στροφές. Τα αυτόματα συστήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανθρώπινη ανοησία.
      Μου άρεσαν επίσης τα διάφορα συστήματα ασφαλείας/τήρησης λωρίδας, αν και σύντομα μας βλέπω απλούς επιβάτες.
      Τώρα ψάχνω για πίσω καλύμματα, χωρίς να έχει βρεί κάτι σε λογική τιμή και κατάλληλο.

      Πόσο μου αρέσει να διαβάζω κριτικές από ανθρώπους που:

      • δεν φοράνε παρωπίδες
      • δεν λειτουργούν σαν μέτοχοι των εταιρειών
      • δεν προσπαθούν να μας πείσουν πως το δικό τους αυτοκίνητο είναι το μοναδικό αψεγαδιαστο
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @leftk said in Suzuki Vitara 2015:

      @dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?

      7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού

      Επιστροφή από καλοκαιρινές διακοπές.
      Ξεκινήσαμε πριν μια βδομάδα από Πάτρα και μέσω Μπράλου κινηθηκαμε προς Αρκίτσα για να περάσουμε Αιδηψό. Τελικός προορισμός το Πευκί.
      Μέχρι εκεί και με συνεχόμενη χρήση κλιματιστικού και νορμάλ ταχύτητες είχαμε μέση κατανάλωση 5,2.
      Κατά την παραμονή μας στην Εύβοια, κινούμενοι στο βόρειο κομμάτι αυτής και με ελάχιστη χρήση κλιματιστικού αυτή έπεσε στα 5,0.
      Η επιστροφή ήταν από το ανατολικό κομμάτι του νησιού. Κινηθηκαμε αρχικά προς Προκόπι και εν συνεχεία προς Χαλκίδα. Ακολούθως, μέσω Θήβας-Λιβαδειάς-Ιτέας επιστρέψαμε Πάτρα, με τον κλιματισμο να δουλεύει συνεχόμενα. Στην επιστροφή ανεβάσαμε ρυθμό κι έτσι τα συνολικά 1.073 χιλιόμετρα εκλεισαν με μέση κατανάλωση 5,3.
      Καθόλου άσχημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας

      @sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:

      Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:

      • έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)

      • έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά

      • κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)

      Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.

      Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα.  Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...

      Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
      Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
      Από το μακρινό 2021...
      Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
      Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Επειδή δεν τυγχάνω μέτοχος της Suzuki, καταθέτω την άποψη μου, μετά από 2 χρόνια συμβίωσης:
      Είναι ένα σχετικά φθηνό B suv, με εξαιρετικό κινητήρα, ευκολοδήγητο και εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, το οποίο έχει επαρκείς χώρους για την κατηγορία του.
      Ταυτόχρονα, όμως, έχει ένα παλιομοδίτικο και καθόλου σύγχρονο εσωτερικό, ενώ και η συναρμογή του είναι επιεικως μέτρια.
      Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
      Γιατί πουλάει σαν τρελό;
      Διότι το συνολικό πακέτο του σε αυτή την τιμή δεν υφίσταται εν έτει 2025.
      Συν φυσικά το japan της ιστορίας.
      Υ.Γ.: Είμαι σιγουρος πως η πλειοψηφια των πωλήσεων αφορά δικινητα και πραγματικά θα ήθελα να μάθω εάν το συγκεκριμενο στοιχείο (αναλογία πωλήσεων δικινητων-τετρακινητων) είναι διαθέσιμο κάπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      "Μάλιστα, στενός φίλος του αποκαλύπτει πως ο 45χρονος ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι για έξι μήνες."
      "Πιστεύω πως ήταν η κακιά στιγμή τα ξημερώματα, γιατί αυτός πάντα έτρεχε."
      https://www.thebest.gr/article/760695-purgos-o-45chronos-itan-se-anapiriko-karotsaki-gia-6-mines-molis-eiche-sunelthei#google_vignette

      Η κακια στιγμή θα ήταν για κανέναν φουκαρα που μπορεί να βασάνιζε όλα αυτά τα χρόνια...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      n-k-9
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      @vagkirk said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      Πίπες καμαρωτες μάλλον τα περί 2 εμπρηστων που συνέλαβαν.
      Άλλους δείχνει μια φωτό με ένα μηχανάκι, άλλους έχουν συλλάβει, λένε πως κάποιος ομολόγησε, επίσημα κάνεις δεν ξέρει τι πραγματικά συμβαίνει, ο ένας από τους δύο που κατηγορείται είναι μάλλον εθελοντής πυροσβέστης.
      Σε μερικούς μήνες που θα έχει ξεδιαλύνει τι συνέβη πραγματικά κανείς δεν θα θυμάται τίποτα.

      Τα ρίχνουν και στον Πελετιδη βλέπω, δεν έχουν ιερό και όσιο οι γκαιμπελιστες

      Ο Περιφερειάρχης της ΝΔ δεν γνωρίζει τίποτα.

      Οντας κάτοικος Πάτρας, διευκρινίζω πως:
      Οι συλληφθεντες είναι τρεις.
      Οι δύο από αυτούς είναι αυτοί που φαίνονται στην φώτο με το μηχανάκι.
      Ουδείς είναι εθελοντής πυροσβέστης.
      Εντός του Σ/Κ απολογουνται στον ανακριτή.
      Αυτά τα λίγα, γιατι εδώ κοντεψαμε να καουμε και η παραπληροφόρηση του διαδικτύου μας κούρασε...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.

      @georgekn said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      @n-k-9 said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      @georgekn said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      Πρέπει να είναι σοβαρό παλτό το Crossland....είτε καινουργιο είτε μεταχειρισμένο.

      Είχα το 1.2 με τα 110 άλογα και το 5άρι σασμάν.
      Όσο το κράτησα (λίγο) μπορώ να πω πως μόνο το κιβώτιο με απογοήτευσε (συνειδητά βέβαια).
      Αρκετά μακρύ, προκειμένου να μειώνει την κατανάλωση, αλλά έπνιγε τον κινητήρα.
      Επιλογέας ασαφής.
      Λογικά το 6άρι με το μοτέρ των 130 ίππων Θα είναι μακράν καλύτερη υλοποίηση.
      Κατά τα λοιπά ασφαλες αλλά αδιάφορο στον δρόμο, πολύ καλά εξοπλισμένο και ιδιαίτερα ευρύχωρο.
      Η 3κυλινδρη υλοποίηση ιδιαίτερη (χροιά, κραδασμοί) και αυτός είναι ο λόγος που κάνω δευτερες σκέψεις για τον 1.0 tsi (επίσης 3κυλινδρος).
      Αυτά!

      Οπότε και τα κορεατικά πρέπει να τα ξανασκεφτείς τρικύλινδρα είναι και αυτά...

      Σωστός!
      Άρα μόνο Vitara που λένε κάποιοι εδώ μέσα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9

    Latest posts made by n-k-9

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @zoom_out said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      https://tempo24.news/patra-tora-sovaro-trochaio-stin-odo-amerikis/

      Νέα μόδα με εγκατάλειψη και πορεία για νοσοκομείο.

      https://maps.app.goo.gl/w8cWJ9vC36jCuvDx8

      Δείτε που έκανε αναστροφή ο άνθρωπος!!!
      Με πράσινο και τα δύο οχήματα.
      Το αυτοκίνητο κινούνταν στο ρεύμα εισόδου στην πόλη και η μηχανή στο εξόδου.
      Εγκληματικό!!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @groover1972
      Απορία ως προς το ACC, επειδή βλέπω πως το χρησιμοποιείς τακτικά (μόνο σε αυτοκινητόδρομο το έχω βάλει)...
      Όταν η καθορισμένη απόσταση μειωθεί και το αυτοκίνητο φρενάρει, ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @leftk said in Suzuki Vitara 2015:

      @dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?

      7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού

      Επιστροφή από καλοκαιρινές διακοπές.
      Ξεκινήσαμε πριν μια βδομάδα από Πάτρα και μέσω Μπράλου κινηθηκαμε προς Αρκίτσα για να περάσουμε Αιδηψό. Τελικός προορισμός το Πευκί.
      Μέχρι εκεί και με συνεχόμενη χρήση κλιματιστικού και νορμάλ ταχύτητες είχαμε μέση κατανάλωση 5,2.
      Κατά την παραμονή μας στην Εύβοια, κινούμενοι στο βόρειο κομμάτι αυτής και με ελάχιστη χρήση κλιματιστικού αυτή έπεσε στα 5,0.
      Η επιστροφή ήταν από το ανατολικό κομμάτι του νησιού. Κινηθηκαμε αρχικά προς Προκόπι και εν συνεχεία προς Χαλκίδα. Ακολούθως, μέσω Θήβας-Λιβαδειάς-Ιτέας επιστρέψαμε Πάτρα, με τον κλιματισμο να δουλεύει συνεχόμενα. Στην επιστροφή ανεβάσαμε ρυθμό κι έτσι τα συνολικά 1.073 χιλιόμετρα εκλεισαν με μέση κατανάλωση 5,3.
      Καθόλου άσχημα.

      Μην λες για τέτοιες καταναλώσεις στα Suzuki. Τα λέμε και δεν μας πιστεύουν, δεν θέλουν να καταλάβουν ότι το ήπιο υβριδικό, δουλεύει πολύ καλά... Δεν είμαστε δα και toyota...

      Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν τις πολυπιστευα αυτές τις καταναλώσεις, ακόμα και ως κάτοχος του αυτοκινήτου.
      Ο λογος είναι πως αφενός μεν με γαργαλάει το δεξί πόδι, αφετέρου δε οι διαδρομες εκτός ήταν συνήθως μέσω αυτοκινητοδρόμων, όπου μοιραία η μ.ω.τ. είναι υψηλή κι ετσι αυξάνεται και η κατανάλωση.
      Πριν μερικούς μήνες χρειάστηκε να κάνω την διαδρομή Πατρα-Αιγιο-Πατρα μεσω της Π.Ε.Ο. τακτικα. Σε μια από αυτές τις διαδρομές έφαγα φλασια και είπα να δω πόσο θα κάψει εάν οδηγω στρωτά και πόσο εάν οδηγω χειρουργικά.
      Αν θυμάμαι καλά στην πρώτη περίπτωση είδα σχετικά εύκολα νούμερα κάτω από 5,0 (4,8 με 4,9), ενώ στην δεύτερη περίπτωση έφτασα ακόμα και στο 4,5, με τόσο προσεκτικό τρόπο οδήγησης όμως που με κούρασε.
      Οπότε με την ευκαιρία των διακοπών είπα να το τσεκάρω, καθώς τα χιλιόμετρα κατά συντριπτική πλειοψηφία δεν θα γίνονταν σε αυτοκινητόδρομους. Και μπορώ να πω πως έγραψε μια εξαιρετική τιμή με βάση τον τρόπο που το οδήγησα.
      Και πραγματικά έχω απορία ποια θα ήταν η διαφορά σε κατανάλωση στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης συγκριτικά με ένα Yaris Cross Hybrid. Θα έγραφε κάτω από 4,5 το Yaris άραγε;...

      Πιο ξεκούραστα, μπορεί λόγω αυτόματου κιβωτίου. Μπορεί και λίγο πιο κάτω η κατανάλωση.

      Στο scross πάντως, με ACC, μόνο τιμόνι κρατάω και πάει μόνο του... Αλλά έχω χώρους και απλά στο εσωτερικό ενώ στο Yaris Cross, δεν χωράμε ούτε να μπούμε από τις πόρτες 🤣

      Δεν ξέρω κατά πόσον θα κραταγε χαμηλά την κατανάλωση σε δρόμους σαν αυτούς που έκανα. Πχ στον Μπράλο ή στο κομμάτι Λειβαδιάς-Ιτέας. Εκεί λογικά θα έκανε υπερωρίες ο θερμικός...
      Πάντως και το Vitara με ένα σωστό αυτόματο κιβώτιο θα τα πήγαινε ακόμα καλύτερα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @leftk said in Suzuki Vitara 2015:

      @dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?

      7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού

      Επιστροφή από καλοκαιρινές διακοπές.
      Ξεκινήσαμε πριν μια βδομάδα από Πάτρα και μέσω Μπράλου κινηθηκαμε προς Αρκίτσα για να περάσουμε Αιδηψό. Τελικός προορισμός το Πευκί.
      Μέχρι εκεί και με συνεχόμενη χρήση κλιματιστικού και νορμάλ ταχύτητες είχαμε μέση κατανάλωση 5,2.
      Κατά την παραμονή μας στην Εύβοια, κινούμενοι στο βόρειο κομμάτι αυτής και με ελάχιστη χρήση κλιματιστικού αυτή έπεσε στα 5,0.
      Η επιστροφή ήταν από το ανατολικό κομμάτι του νησιού. Κινηθηκαμε αρχικά προς Προκόπι και εν συνεχεία προς Χαλκίδα. Ακολούθως, μέσω Θήβας-Λιβαδειάς-Ιτέας επιστρέψαμε Πάτρα, με τον κλιματισμο να δουλεύει συνεχόμενα. Στην επιστροφή ανεβάσαμε ρυθμό κι έτσι τα συνολικά 1.073 χιλιόμετρα εκλεισαν με μέση κατανάλωση 5,3.
      Καθόλου άσχημα.

      Μην λες για τέτοιες καταναλώσεις στα Suzuki. Τα λέμε και δεν μας πιστεύουν, δεν θέλουν να καταλάβουν ότι το ήπιο υβριδικό, δουλεύει πολύ καλά... Δεν είμαστε δα και toyota...

      Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν τις πολυπιστευα αυτές τις καταναλώσεις, ακόμα και ως κάτοχος του αυτοκινήτου.
      Ο λογος είναι πως αφενός μεν με γαργαλάει το δεξί πόδι, αφετέρου δε οι διαδρομες εκτός ήταν συνήθως μέσω αυτοκινητοδρόμων, όπου μοιραία η μ.ω.τ. είναι υψηλή κι ετσι αυξάνεται και η κατανάλωση.
      Πριν μερικούς μήνες χρειάστηκε να κάνω την διαδρομή Πατρα-Αιγιο-Πατρα μεσω της Π.Ε.Ο. τακτικα. Σε μια από αυτές τις διαδρομές έφαγα φλασια και είπα να δω πόσο θα κάψει εάν οδηγω στρωτά και πόσο εάν οδηγω χειρουργικά.
      Αν θυμάμαι καλά στην πρώτη περίπτωση είδα σχετικά εύκολα νούμερα κάτω από 5,0 (4,8 με 4,9), ενώ στην δεύτερη περίπτωση έφτασα ακόμα και στο 4,5, με τόσο προσεκτικό τρόπο οδήγησης όμως που με κούρασε.
      Οπότε με την ευκαιρία των διακοπών είπα να το τσεκάρω, καθώς τα χιλιόμετρα κατά συντριπτική πλειοψηφία δεν θα γίνονταν σε αυτοκινητόδρομους. Και μπορώ να πω πως έγραψε μια εξαιρετική τιμή με βάση τον τρόπο που το οδήγησα.
      Και πραγματικά έχω απορία ποια θα ήταν η διαφορά σε κατανάλωση στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης συγκριτικά με ένα Yaris Cross Hybrid. Θα έγραφε κάτω από 4,5 το Yaris άραγε;...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @leftk said in Suzuki Vitara 2015:

      @dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?

      7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού

      Επιστροφή από καλοκαιρινές διακοπές.
      Ξεκινήσαμε πριν μια βδομάδα από Πάτρα και μέσω Μπράλου κινηθηκαμε προς Αρκίτσα για να περάσουμε Αιδηψό. Τελικός προορισμός το Πευκί.
      Μέχρι εκεί και με συνεχόμενη χρήση κλιματιστικού και νορμάλ ταχύτητες είχαμε μέση κατανάλωση 5,2.
      Κατά την παραμονή μας στην Εύβοια, κινούμενοι στο βόρειο κομμάτι αυτής και με ελάχιστη χρήση κλιματιστικού αυτή έπεσε στα 5,0.
      Η επιστροφή ήταν από το ανατολικό κομμάτι του νησιού. Κινηθηκαμε αρχικά προς Προκόπι και εν συνεχεία προς Χαλκίδα. Ακολούθως, μέσω Θήβας-Λιβαδειάς-Ιτέας επιστρέψαμε Πάτρα, με τον κλιματισμο να δουλεύει συνεχόμενα. Στην επιστροφή ανεβάσαμε ρυθμό κι έτσι τα συνολικά 1.073 χιλιόμετρα εκλεισαν με μέση κατανάλωση 5,3.
      Καθόλου άσχημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)

      @sette
      Εσύ που τα έχεις πρόσφατα, ρίξε καμία πρόταση για αστακομακαρονάδα εις τα Βόρεια της Εύβοιας.

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @leftk said in Suzuki Vitara 2015:

      @dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?

      7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Διακοπές 2025

      @otso said in Διακοπές 2025:

      ο πλαινος της εθνικης που σε καποια σημεια ειναι η παλια εθνικη ,
      περναει απο το αγαλμα του λεωνιδα , αλλα τι να γλυτωσεις τα διοδια ειναι φτηνα και τα πλαινα να μπεις , και πιο κατω , εκτος και αν θες να περασεις μεσα απο καμενα βουρλα και αγιο κωνσταντινο .

      Άρα για το μόνο που έχει νόημα είναι για στάση στο άγαλμα του Λεωνίδα...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Διακοπές 2025

      @criuser said in Διακοπές 2025:

      @n-k-9 said in Διακοπές 2025:

      Ερώτηση:
      Από Πάτρα για Αρκίτσα υπάρχει η γνωστή διαδρομή μέσω Μπράλου.
      Κοιτάζω στο google maps και μου δίνει ως συντομότερη επιλογή κατά 20' διαδρομή μέσω Δεσφίνας-Δαύλειας-Αταλαντης.
      Έχεις κάνεις εικόνα για τον εν λόγω δρόμο;

      Αν πας Αρκίτσα, μέσω Μπράλου.
      Αν πας Χαλκίδα μέσω Διστόμου, Δεσφίνας Λειβαδιάς Κάστρου Χαλκίδα.

      Για Αρκίτσα (κατεβαίνοντας από Μπράλο) μπαίνω υποχρεωτικά στην ΠΑΘΕ (στο ύψος των Θερμοπυλών) ή υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή εκτός αυτοκινητόδρομου;

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Διακοπές 2025

      @nasos said in Διακοπές 2025:

      @n-k-9 said in Διακοπές 2025:

      Κοντά στα 50 με παιδιά στα όρια της ενηλικίωσης.

      Η αλήθεια είναι πως τα παδιά σε αυτή την ηλικία μπορούν εύκολα να βαρεθούν. Το μέρος είναι οικογενειακό, με στυλάκι 90s. Λίγες ταβέρνες, λίγα καφέ, τεράστια παραλία.

      @n-k-9 said in Διακοπές 2025:

      Από Πάτρα για Αρκίτσα υπάρχει η γνωστή διαδρομή μέσω Μπράλου.
      Κοιτάζω στο google maps και μου δίνει ως συντομότερη επιλογή κατά 20' διαδρομή μέσω Δεσφίνας-Δαύλειας-Αταλαντης.
      Έχεις κάνεις εικόνα για τον εν λόγω δρόμο;

      Ιτέα-Δεσφίνα-Δίστομο-ΕΟ Λειβαδιάς-Άμφισσας ο δρόμος είναι γαμιστερός στριφτερός, μετά δεν ξέρω.

      Οπότε προτίμησε τον Μπράλο αν πας οικογενειακώς. Εμένα μου το έβγαλε τώρα που το κοίταξα 5' συντομότερα από Μπράλο, απλά 20km παραπάνω.

      Για τον ίδιο λόγο πάω κι εγώ από Αρκίτσα και όχι από Χαλκίδα.

      Δεν θέλουμε βαβούρα.
      Ηρεμία εν όψει του ζορικου χειμώνα ψάχνουμε μικροί και μεγάλοι.
      Το πλάνο είναι ύπνος, μπάνιο, φαγητό και κάνα ποτό.
      Κι όλα αυτά δίχως ρολόγια, άγχος, αυστηρό πρόγραμμα κλπ αηδιες του (γεμάτου από κόσμο) Αυγούστου.

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr