Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1335
    • Best 305
    • Groups 0

    Best posts made by n-k-9

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Καλημέρα σε όλους.
      Μετά από λίγες ημέρες από την παραλαβή του αυτοκινήτου, σκέφτηκα να γράψω μερικές αράδες με τις πρώτες εντυπώσεις, καθώς επίσης και να ρωτήσω κανά δυο πράγματα σχετικά με αυτό…
      Καταρχήν, να πω πως το αυτοκίνητο είναι δικίνητο GL+, το οποίο παραγγέλθηκε τον Νοέμβριο, αφίχθηκε στην Ελλάδα αρχές του τρέχοντος μήνα και παρελήφθη από εμένα στα μέσα του. Άρα παραλαβή στους 4,5 μήνες και εντός του χρονοδιαγράμματος (το δελτίο παραγγελίας έγραφε 4-5 μήνες). Επίσης να αναφέρω πως αν και η τιμή ήταν ανοιχτή, δεν επιβαρύνθηκα την τελευταία αύξηση (+700€ στις 16/02).
      Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν…

      Τι δεν μου αρέσει;

      1. Η αίσθηση τσιγγουνιάς στις λεπτομέρειες. Πόσο παραπάνω π.χ. θα κόστιζε ένα απλό αναδιπλούμενο κλειδί (διαθέτει κλειδιά ίδια με του Splash του 2008);… Γιατί να μην είναι και τα τέσσερα παράθυρα με αυτόματη λειτουργία;…
      2. Η έλλειψη των (ασύγκριτα πρακτικών) ηλεκτρικά αναδιπλούμενων καθρεφτών. Αλλά +3 χιλιάρικα για την έκδοση GLX με τους εν λόγω καθρέφτες, το parktronic, τις δίχρωμες ζάντες και το suede δεν υπήρχε περίπτωση να τα δώσω.
      3. Το γεγονός πως στο auto των φώτων πάει απευθείας στα μεσαία και δεν ενεργοποιεί τα θέσης (σε αντίθεση με την χειροκίνητη λειτουργία τους).
      4. Η κλασική γιαπωνέζικη επιλογή της ρύθμισης της πλάτης του καθίσματος κλιμακωτά και όχι συνεχόμενα.
      5. Η βάση της θέσης οδήγησης που μου δίνει την εντύπωση ότι κάθομαι ένα κλικ πιο αριστερά από όσο θα έπρεπε (ο αριστερός μηρός μου βρίσκει ελαφρώς στην αριστερή ανυψωμένη πλευρά της βάσης).
      6. Τα μπροστινά προσκέφαλα που ανεβαίνουν ελάχιστα.
      7. Η συχνή ενεργοποίηση του start & stop (αυτό μάλλον βελτιώνεται με ανοιχτό τον κλιματισμό και επιλογή του comfort στην ρύθμιση του start & stop).
      8. Τα (λίγα) μεταφραστικά λάθη του ελληνικού εγχειριδίου χρήσης.

      Τι μου αρέσει…

      1. Η ευκολία στο παρκάρισμα και τους ελιγμούς (λόγω του τετράγωνου σχεδιασμού).
      2. Οι άνετοι χώροι για αυτοκίνητο με μήκος μόλις 4,17 μέτρα.
      3. Ο πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών.
      4. Το εντελώς αθόρυβο start & stop (λόγω της λειτουργίας του μέσω της 48v μπαταρίας).
      5. Το εξαιρετικό DSBS, που έσωσε έναν προπορευόμενο δικυκλιστή από βέβαιη επαφή!!!
      6. Το TPMS που δεν απαιτεί κάποια ενέργεια κάθε φορά που βάζεις αέρα.
      7. Οι εμπρόσθιοι προβολείς (led) που φωτίζουν σωστά και καθαρά.
      8. Η δυνατότητα αρκετών ρυθμίσεων συστημάτων και ενδείξεων.
      9. Το αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης, με αναφορές ακόμα και σε ροπές βιδώματος!
      10. Τα 5 χρόνια εγγύηση.

      Η κατανάλωση μετά τα πρώτα λίγα χιλιόμετρα (εντός πόλης κατά πλειοψηφία) είναι στα 6,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ ακόμα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το πώς πάει σε ανοιχτό δρόμο.
      Συμπερασματικά, θα το χαρακτήριζα τίμιο ως επιλογή, ειδικά στην εποχή των τρελών τιμών και των υπερβολικών αυξήσεων. Προφανώς και δεν προσποιείται κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι…
      Δεν είναι πολυτελές και ούτε υπερεξοπλισμένο. Δεν διεκδικεί βραβείο σχεδιασμού και το εσωτερικό του δείχνει τα χρόνια του. Και φυσικά δεν θα το αγοράσεις γιατί τρελάθηκες μαζί του, αλλά διότι αποτελεί μία αξιοπρεπή επιλογή με ορθολογικά κριτήρια. Άλλωστε έψαχνα σοβαρή σχέση και όχι εφήμερες περιπέτειες!!! Είναι πρακτικό και ευκολοδήγητο. Έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανθρώπινη τιμή. Και φυσικά εύχομαι να με δικαιώσει και σε επίπεδο αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου.
      Αυτά τα λίγα!!!
      Υ.Γ.1: Τα πιτσιλιστήρια του ψεκάζουν χαμηλά. Ξέρουμε πώς ρυθμίζουν; Με την κλασική καρφίτσα;
      Υ.Γ.2: Αυτά τα καλύμματα ξέρουμε εάν καλύπτουν και την χούφτα (ή μόνο την χειρολαβή);
      https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/exoteriko/61a6428b4d75710100381cb4
      Υ.Γ.3: Καμιά πρόταση για σκαφάκι πορτ-μπαγκάζ; Έχει κανείς κάποιο από τα παρακάτω (με ενδιαφέρει να μην μυρίζει);
      https://www.skroutz.gr/s/40903108/Rigum-Πατάκι-Πορτμπαγκάζ-Τύπου-Σκαφάκι-1τμχ-από-Λάστιχο-για-Suzuki-Vitara-Vitara-Hybrid-Μαύρο-433005.html
      https://www.skroutz.gr/s/26601310/Rezaw-Plast-Πατάκι-Πορτμπαγκάζ-Τύπου-Σκαφάκι-1τμχ-από-Πλαστικό-για-Suzuki-Vitara-III-Μαύρο-101621.html#reviews
      https://www.skroutz.gr/s/29489903/M-Plast-Πατάκι-Πορτμπαγκάζ-Τύπου-Σκαφάκι-1τμχ-από-Λάστιχο-για-Suzuki-Vitara-2015-Μαύρο-29021PVC.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K

      @harisnikolop said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:

      Χαιρετώ την ομάδα. Απέχω από το forum τον τελευταίο καιρό αλλά επανέρχομαι δριμύτερος.

      Ετοιμάζεται παιδί, οπότε ψάχνω αμάξι που να χωράει, καρότσια, καθισματάκια κτλ.

      Επιθυμώ συνδυασμό από χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση. Εκτιμώ ιδιάιτερα άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση.

      Συρόμενα πίσω καθίσματα είναι καλό feature;

      Budget μέχρι 30Κ αλλά μπορεί μάλλον να ξεπεραστεί λίγο αν πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση.

      Η χρήση θα είναι 95% εντός της Αθήνας ( δουλέυεω remote αλλά 3 μέρες τον μήνα πάω Μαρούσι), οπότε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αυτόματο.

      Μέχρι στιγμής είμαι ανάμεσα σε:

      Arona 1.5T με dsg ( σε κάποιο άλλο post διάβασα για υπερθέρμανση στο σταμάτα ξεκίνα της πόλης σε DSG. Τι παίζει με αυτό;) Στο configurator της Seat του έβαλα της παναγιάς τα μάτια και βγαίνει λίγο πάνω από 30Κ ( FR Line έκδοση)

      C3 aircross. Η έκδοση με τους 130 ίππους βγαίνει 32Κ+. Αξίζει;

      Crossland βγαίνει κάτω από 30Κ η πλούσια έκδοση με τους 130 ίππους και το θεωρώ πανέμορφο.

      Captur. H έκδοση με τους 140 ίππους κάνει 30Κ+ χωρίς αυτόματο, οπότε με αυτόματο θα πηγαίνει λογικά 33Κ.

      Puma. Η έκδοση με τους 155 ίππους πάει 33Κ+ και η Stline X έχει 18άρες ζάντες που νομίζω είναι κακές για τους δρόμους της Αθήνας.

      TRoc με κάποια extras που έβαλα πήγε 37Κ.

      Από τα παραπάνω δεν έχει δει από κοντά ΤΙΠΟΤΑ.

      Σε μέγεθος, δεν θέλω να πάω σε μεγαλύτερη κατηγορία.

      Οι γονείς είναι Hyundaiακηδες ( και εγώ ) αλλά ρωτώντας στην Hyundai για το Kona 1.6 με τους 198 ίππους μου είπαν ότι δεν δέχονται παραγγελίες γιατί τον Ιούνιο έρχεται το νέο. Το παλιό, το οποίο έχοπυν οι γονείς μου, έχει άθλιους χώρους imo.

      Σε κάποιο άλλο topic είδα για το Vitara και ότι το αυτόματο συνδυάζεται με αδύναμο κινητήρα.

      Μου διαφεύγει κάποιο μοντέλο που πρέπει να έχω υπόψιν;

      Βασική λεπτομέρεια είναι ότι το όχημα θα αγοραστεί με χρηματοδότηση οπότε τα επιτόκια τη κάθε εταιρείας παίζουν μεγάλο ( να μην πω τεράστιο) ρόλο.

      Με παραδόσεις ξέρετε τι παίζει στο περίπου; Για Τoyota ξέρω ότι πάει περίπου 1 χρόνο +

      Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

      Καλησπέρα φίλε μας.
      Ως προς την επιλογή αυτοκινήτου, νομίζω πως οι προηγούμενοι το έχουν καλύψει ικανοποιητικά το θέμα.
      Προσωπικά, θα σου επεσήμανα πως:

      1. 95% πόλη σημαίνει πως η ιδανικότερη επιλογή είναι κατά σειρά ηλεκτρικό>υβριδικό>ήπιο υβριδικό>βενζίνη>πετρέλαιο
      2. αυτόματο διπλού συμπλέκτη και κίνηση εντός πόλεως με αρκετό σταμάτα-ξεκίνα δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός
        Από εκεί και πέρα, αυτό που θα σου πω εντελώς φιλικά είναι πως δεν θα πρέπει να πάθεις την γνωστή "ασθένεια" των μελλοντικών μπαμπάδων που λέγεται οξεία ευρυχωρίτιδα!!!
        Το καρότσι θα το κουβαλάς για δύο χρόνια το πολύ, τα δε λοιπά συμπράγκαλα για ακόμα λιγότερο. Επίσης, τους χώρους θα τους χρειαστείς κατά βάση σε ταξίδια. Οπότε θα πρέπει να σκεφθείς πόσα τέτοια κάνεις ετησίως. Εάν μιλάμε για ένα με δύο τον χρόνο βρες μια μπαγκαζιέρα και κάνε δουλειά σου. Εάν, από την άλλη, θα έχεις τακτικά ταξίδια στον τόπο καταγωγής σου (και της συζύγου σου), μάλλον θα είναι προτιμότερο να πάρεις εις διπλούν (και οικονομικά ως προς το κόστος τους) τα απαραίτητα (αφήνοντας τα στα πατρικά σας), παρά να φορτωθείς ένα μεγαλύτερο (και λιγότερο πρακτικό) σκάφος.
        Αυτά τα λίγα... Με το καλό ο απόγονος!!!
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Για τον Κώστα Καββαθά

      @cmax75 said in Για τον Κώστα Καββαθά:

      Σήμερα ήταν μια όμορφη μέρα.
      Ξυπνήσαμε όμορφα με την οικογένεια.
      Ήταν πολύ καλά και στη δουλειά..
      Μέχρι που μια φίλη και συνάδελφος μου είπε για την απώλεια του δασκάλου Κ. Καββαθά.
      Απώλεια πραγματική.
      Νιώθω πως μαζί του χάθηκε κι ένα μέρος της εφηβείας και της τότε νιότης μου.
      Νιώθω πραγματικά πόνο για έναν άνθρωπο που δεν γνώρισα ποτέ.
      Πνεύμα και ιδανικά από άλλο χωροχρόνο.
      Φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα της μετριότητας.
      Ίσως τον γνωρίσω όταν έρθει κι εμένα η ώρα μου.
      Θα του ζητήσω να με πάει βόλτα με την Integrale.
      Τον ευχαριστώ για όσα μου έδωσε προσωπικά και για όσα προσέφερε σε όλους μας.

      *Νιώθω πως μαζί του χάθηκε κι ένα μέρος της εφηβείας και της τότε νιότης μου."
      Αυτή η φράση νομίζω πως εκφράζει μεγάλο μέρος του (νυν ή πάλαι ποτέ) αναγνωστικού κοινού των 4Τροχών.
      Δεν είχα την τύχη να τον γνωρίσω από κοντά, αλλά διαβάζοντας τα γραπτά του ένιωθα πως τον ήξερα καλά.
      Το "Οδηγώντας" υπάρχει ακόμα στην βιβλιοθήκη του πατρικού μου, μαζί με μερικά τεύχη-ορόσημα του περιοδικού.
      Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένας άνθρωπος που λαχταρούσε να δει μια καλύτερη Ελλάδα και ίσως αυτό ήταν που ενίοτε τον έκανε δυσάρεστο απέναντι σε διάφορους που είναι πρωτίστως ελληνάρες και δευτερευόντως έλληνες.
      Δυστυχώς, οι (εκ του αποτελέσματος κρινόμενες) άστοχες επιχειρηματικές του κινήσεις του στοίχισαν αρκετά και σε προσωπικό επίπεδο...
      Ας αναπαυθεί...
      Οι κάτοικοι της φαιδράς πορτοκαλέας τον αποχαιρετούν...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @polo2002 said in Toyota Corolla Cross:

      Μερικές παρατηρήσεις μετά από 3μηνη συμβίωση και μερικά ταξίδια με το corolla cross 2.0.
      Η ηχομόνωση είναι αρκετά χειρότερη από όσο περίμενα, ειδικά σε ο,τι αφορά τους ήχους κύλισης από το οδόστρωμα σε κάποια οδοστρώματα (σε άλλα δεν ακούς τίποτε).
      Ο κινητήρας επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αν δεν το πατήσεις πολύ, μάλλον αδιαφορεί, τουλάχιστον σε eco και κανονικό mode.
      Η κατανάλωση μάλλον μεγαλύτερη από όσο μου είχαν πεί φίλοι που το έχουν, μεταξύ 5,5 και 5,8λ/100χλμ ως τώρα εντός και εκτός πόλης. Αρκετά καλύτερη πάντως από το πολύ παλιό 1.2 yaris, και μάλλον με ίδια περίπου χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου.
      Χώροι μπροστά καλοί για ψηλούς, πίσω ανεπαρκείς όταν μπροστά κάθονται ψηλοί.
      Χώρος αποσκευών τεράστιος, σε βαθμό που να αναρωτιέσαι γιατί δεν τον μίκρυναν λίγο σε όφελος των επιβατών. Μάλλον λόγω μπαταρίας.
      Τα ηλεκτρονικά συστήματα (entertainment system) δίνουν την εντύπωση ότι είναι καμιά δεκαετία πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, και όχι τα ακριβά. Π.χ. ελάχιστοι σταθμοί ραδιοφώνου που αποθηκεύονται, έλλειψη επαρκούς ισοσταθμιστή, πλοήγηση κατώτερη του google maps, κακό μενού κ.α. Οι φωνητικές οδηγίες μέχρι τώρα για να γελάσουμε μόνο.
      Μου άρεσε το cruise control που οδηγεί από μόνο του, αν και το θεωρώ ασφαλές μόνο όταν δεν έχει κίνηση και συνεχείς στροφές. Τα αυτόματα συστήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανθρώπινη ανοησία.
      Μου άρεσαν επίσης τα διάφορα συστήματα ασφαλείας/τήρησης λωρίδας, αν και σύντομα μας βλέπω απλούς επιβάτες.
      Τώρα ψάχνω για πίσω καλύμματα, χωρίς να έχει βρεί κάτι σε λογική τιμή και κατάλληλο.

      Πόσο μου αρέσει να διαβάζω κριτικές από ανθρώπους που:

      • δεν φοράνε παρωπίδες
      • δεν λειτουργούν σαν μέτοχοι των εταιρειών
      • δεν προσπαθούν να μας πείσουν πως το δικό τους αυτοκίνητο είναι το μοναδικό αψεγαδιαστο
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

      @leftk said in Suzuki Vitara 2015:

      @dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?

      7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού

      Επιστροφή από καλοκαιρινές διακοπές.
      Ξεκινήσαμε πριν μια βδομάδα από Πάτρα και μέσω Μπράλου κινηθηκαμε προς Αρκίτσα για να περάσουμε Αιδηψό. Τελικός προορισμός το Πευκί.
      Μέχρι εκεί και με συνεχόμενη χρήση κλιματιστικού και νορμάλ ταχύτητες είχαμε μέση κατανάλωση 5,2.
      Κατά την παραμονή μας στην Εύβοια, κινούμενοι στο βόρειο κομμάτι αυτής και με ελάχιστη χρήση κλιματιστικού αυτή έπεσε στα 5,0.
      Η επιστροφή ήταν από το ανατολικό κομμάτι του νησιού. Κινηθηκαμε αρχικά προς Προκόπι και εν συνεχεία προς Χαλκίδα. Ακολούθως, μέσω Θήβας-Λιβαδειάς-Ιτέας επιστρέψαμε Πάτρα, με τον κλιματισμο να δουλεύει συνεχόμενα. Στην επιστροφή ανεβάσαμε ρυθμό κι έτσι τα συνολικά 1.073 χιλιόμετρα εκλεισαν με μέση κατανάλωση 5,3.
      Καθόλου άσχημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας

      @sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:

      Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:

      • έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)

      • έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά

      • κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)

      Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.

      Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα.  Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...

      Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
      Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
      Από το μακρινό 2021...
      Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
      Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Επειδή δεν τυγχάνω μέτοχος της Suzuki, καταθέτω την άποψη μου, μετά από 2 χρόνια συμβίωσης:
      Είναι ένα σχετικά φθηνό B suv, με εξαιρετικό κινητήρα, ευκολοδήγητο και εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, το οποίο έχει επαρκείς χώρους για την κατηγορία του.
      Ταυτόχρονα, όμως, έχει ένα παλιομοδίτικο και καθόλου σύγχρονο εσωτερικό, ενώ και η συναρμογή του είναι επιεικως μέτρια.
      Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
      Γιατί πουλάει σαν τρελό;
      Διότι το συνολικό πακέτο του σε αυτή την τιμή δεν υφίσταται εν έτει 2025.
      Συν φυσικά το japan της ιστορίας.
      Υ.Γ.: Είμαι σιγουρος πως η πλειοψηφια των πωλήσεων αφορά δικινητα και πραγματικά θα ήθελα να μάθω εάν το συγκεκριμενο στοιχείο (αναλογία πωλήσεων δικινητων-τετρακινητων) είναι διαθέσιμο κάπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      "Μάλιστα, στενός φίλος του αποκαλύπτει πως ο 45χρονος ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι για έξι μήνες."
      "Πιστεύω πως ήταν η κακιά στιγμή τα ξημερώματα, γιατί αυτός πάντα έτρεχε."
      https://www.thebest.gr/article/760695-purgos-o-45chronos-itan-se-anapiriko-karotsaki-gia-6-mines-molis-eiche-sunelthei#google_vignette

      Η κακια στιγμή θα ήταν για κανέναν φουκαρα που μπορεί να βασάνιζε όλα αυτά τα χρόνια...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      n-k-9
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      @vagkirk said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      Πίπες καμαρωτες μάλλον τα περί 2 εμπρηστων που συνέλαβαν.
      Άλλους δείχνει μια φωτό με ένα μηχανάκι, άλλους έχουν συλλάβει, λένε πως κάποιος ομολόγησε, επίσημα κάνεις δεν ξέρει τι πραγματικά συμβαίνει, ο ένας από τους δύο που κατηγορείται είναι μάλλον εθελοντής πυροσβέστης.
      Σε μερικούς μήνες που θα έχει ξεδιαλύνει τι συνέβη πραγματικά κανείς δεν θα θυμάται τίποτα.

      Τα ρίχνουν και στον Πελετιδη βλέπω, δεν έχουν ιερό και όσιο οι γκαιμπελιστες

      Ο Περιφερειάρχης της ΝΔ δεν γνωρίζει τίποτα.

      Οντας κάτοικος Πάτρας, διευκρινίζω πως:
      Οι συλληφθεντες είναι τρεις.
      Οι δύο από αυτούς είναι αυτοί που φαίνονται στην φώτο με το μηχανάκι.
      Ουδείς είναι εθελοντής πυροσβέστης.
      Εντός του Σ/Κ απολογουνται στον ανακριτή.
      Αυτά τα λίγα, γιατι εδώ κοντεψαμε να καουμε και η παραπληροφόρηση του διαδικτύου μας κούρασε...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.

      @georgekn said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      @n-k-9 said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      @georgekn said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      Πρέπει να είναι σοβαρό παλτό το Crossland....είτε καινουργιο είτε μεταχειρισμένο.

      Είχα το 1.2 με τα 110 άλογα και το 5άρι σασμάν.
      Όσο το κράτησα (λίγο) μπορώ να πω πως μόνο το κιβώτιο με απογοήτευσε (συνειδητά βέβαια).
      Αρκετά μακρύ, προκειμένου να μειώνει την κατανάλωση, αλλά έπνιγε τον κινητήρα.
      Επιλογέας ασαφής.
      Λογικά το 6άρι με το μοτέρ των 130 ίππων Θα είναι μακράν καλύτερη υλοποίηση.
      Κατά τα λοιπά ασφαλες αλλά αδιάφορο στον δρόμο, πολύ καλά εξοπλισμένο και ιδιαίτερα ευρύχωρο.
      Η 3κυλινδρη υλοποίηση ιδιαίτερη (χροιά, κραδασμοί) και αυτός είναι ο λόγος που κάνω δευτερες σκέψεις για τον 1.0 tsi (επίσης 3κυλινδρος).
      Αυτά!

      Οπότε και τα κορεατικά πρέπει να τα ξανασκεφτείς τρικύλινδρα είναι και αυτά...

      Σωστός!
      Άρα μόνο Vitara που λένε κάποιοι εδώ μέσα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      @piliourits said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      https://www.naftemporiki.gr/society/1994520/patra-nea-ekdochi-gia-ta-aitia-tis-pyrkagias/

      Έχουμε εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη να διαλευκάνει έγκαιρα την υπόθεση.
      Αν αποδειχθεί πως τα λαγωνικά του Χρυσοχουντίδη προσήγαγαν τίποτα περαστικούς ως επικοινωνιακο τρικ για τη δημιουργία εντυπώσεων, θα είναι κάτι πρωτοφανές που δεν θα έχει επαναξαναματασυμβεί στα χρονικά της δυναστείας του Μητσοταγχαμών!

      https://tempo24.news/patra-profylakizontai-o-19chronos-kai-o-27chronos-pou-synelifthisan-gia-ti-fotia-sta-sychaina/
      2/2 στο πρώτο γκρουπ πάντως...
      Και για να μην γραφουμε ιστορίες για αγρίους, περίοικοι ειδοποίησαν και υπέδειξαν τους υπόπτους και στις δύο περιπτώσεις...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: BMW 1 Series 2019

      @volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Καλησπέρα στην παρέα!
      Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
      Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
      Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!

      Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.

      Τα έγγραφα του εγκαταστατη δεν νομιμοποιουν μια μεμβράνη που είναι λιγότερο από 70% (για οδηγο και συνοδηγό). Εάν είναι 35% είναι παράνομη. Το ότι ουδείς ασχολείται (επί του παρόντος) είναι άλλη ιστορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      @dgrgtc said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/319551092-suzuki-jimny-zhteitai

      Δεν άντεξε άλλο ο άνθρωπος τα είπε έξω από τα δόντια....

      Θα έρθει υβριδικό όντως το 2024 με το full hybrid του Vitara ???

      Έχει απόλυτο δίκιο.
      Επειδή ψάχνω για μεταχειρισμένο, παρακολουθώ τις αγγελίες εδώ και καιρό.
      Αυτά που έχω δει είναι απίστευτα!
      Τι να πρωτογραψω...
      Ο άλλος πουλάγε Fiat 500x του 2014 στα 14.500€ κι ενώ δεν κατάφερε εδώ και μήνες να το δώσει, πλέον ζητά 16.800!
      Ο άλλος βαζει αγγελία το βράδυ για Volvo V40 του 2013 στα 13.700€ κι επειδή προφανώς έπεσαν κάποια τηλέφωνα το πρωί, άλλαξε την τιμή το μεσημέρι στα 14.200€!
      Άντε να τελειώνει αυτή η ιστορία γιατί κούρασαν όλοι αυτοί οι ελληναρες της αρπαχτης...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      n-k-9
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      @vagkirk said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      @piliourits said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      https://www.naftemporiki.gr/society/1994520/patra-nea-ekdochi-gia-ta-aitia-tis-pyrkagias/

      Έχουμε εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη να διαλευκάνει έγκαιρα την υπόθεση.
      Αν αποδειχθεί πως τα λαγωνικά του Χρυσοχουντίδη προσήγαγαν τίποτα περαστικούς ως επικοινωνιακο τρικ για τη δημιουργία εντυπώσεων, θα είναι κάτι πρωτοφανές που δεν θα έχει επαναξαναματασυμβεί στα χρονικά της δυναστείας του Μητσοταγχαμών!

      Από καλώδιο της ΔΕΗ η αρχική εστία τελικά.
      Η ζημιά όμως έγινε, η γκαιμπελικη προπαγάνδα έπιασε τόπο , η μάνα του παιδιού που φώναζε κάνε κουράγιο λεβέντη μου ξεφτυλιστικε , μας έμεινε όμως ο 19χρονος που λιαρδα ομολόγησε πως έβαλε φωτιά με ...τσακμακι!!!!

      Το λυπηρό για εμένα είναι πως εκτός από τους σανοφαγους όπως ο αγαπητός συμφορουμιτης που επιθυμεί τον...αφανισμό μας , σοβαροί άνθρωποι τρώνε σε κάποιο βαθμό την παραμυθα ρε γαμωτο μετά από κάποιες δεκαετίες εμπειρίας σε αυτή την χώρα και αποπροσανατολιζονται από τα κύρια αιτία της αδυναμίας καταπολέμησης των πυρκαγιών.

      Και πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει τα ίδια παραμύθια ,από τον στρατηγό άνεμο και τις ασύμμετρες απειλές από την προηγούμενη ΝΔ , μέχρι τα σχέδια εμπρηστων επι Τόσκα με ΣΥΡΙΖΑ για τους πιο πρόσφατους όπως εγώ , οι πιο παλιοί μου λένε για οικοπεδοφαγους, πράκτορες των Τούρκων , της CIA κλπ.

      Τις τελευταίες ώρες παίζει δυνατά το πώς κάποιοι μουρλοί λέει δεν θέλουν τα drone της πυροσβεστικής...

      Άιντε να λέμε για κάνα 2-3 μέρες για αυτό.

      https://www.mag24.gr/patra-apo-vrachykykloma-se-kalodia-feretai-na-ksekinise-i-katastrofiki-fotia/

      Ό,τι να'ναι...
      Το συγκεκριμένο πόρισμα αφορά την φωτιά στην δυτική Αχαΐα όπου δεν υπήρξαν συλληψεις.
      Άλλωστε, από την πρώτη στιγμή είχε αναφερθεί σε ρεπορτάζ το θέμα του ενδεχομενου βραχυκυκλώματος.
      Καλά κρασια...

      posted in Αντίλογος
      N
      n-k-9
    • RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.

      @mastoras78 said in Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.:

      Γιατί δε παίρνεις μια κορόλλα και εσύ? Τελειώσανε?

      Yaris Cross θα έπαιρνα, αλλά ίσως να μην ζω όταν θα μου το φέρουν!

      Υ.Γ.: Νομίζω πως το vitara δείχνει η καλύτερη επιλογή. Ένα μικρό θέμα είναι ο χρόνος παράδοσης, γιατί παίζουμε στους 4-5 μήνες.
      To Arona προσωπικά μου αρέσει εμφανισιακά, αλλά η απτή ποιότητα του νομίζω πως δεν θα είναι αυτή που θα ήθελα. Δυστυχώς εδώ που είμαι δεν υπάρχει αντιπροσωπεία. Άμεση παράδοση.
      Το Kamiq επίσης είναι ετοιμοπαράδοτο. Αλλά δεν με πολυτρελαινει εμφανισιακα. Ούτε και Skoda έχουμε πλέον εδώ για να το δω από κοντά.
      Το Stonic έχει παράδοση μέσα Δεκέμβρη σε έκδοση GT Line. Πανέμορφο (υποκειμενικό) στην εν λόγω έκδοση, αλλά 23+ για ένα μικρό κουβαδάκι. Η τιμη μπορεί να μειωθεί κατά 600€ εάν προτιμήσω εκπτωση αντί για τα 5 χρόνια δωρεάν service. Δέλεαρ σοβαρό τα 7 χρόνια της εγγύησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα

      Καλησπέρα και καλή αυριανή.
      Το ανασύρω για να γράψω τα δεδομένα του Κ.Ο.Κ.:

      1. Το μέγιστο όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 130 χλμ/ώρα, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά από σχετική σήμανση.
      2. Το ελάχιστο όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο είναι 70 χλμ/ώρα, εκτός αν επίσης ορίζεται διαφορετικά από σχετική σήμανση.
      3. Τόσο το μέγιστο όσο και το ελάχιστο όριο ισχύουν για όλους τους στοίχους.
      4. Με σχετική σήμανση μπορεί να καθοριστεί διαφορετικό όριο (είτε μέγιστο είτε ελάχιστο) ανά στοίχο.
      5. Κίνηση στην μεσαία λωρίδα με π.χ. 110 χλμ/ώρα, όταν στην αριστερή κινείται όχημα με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα δεν θεωρείται προσπέραση, καθώς δεν πραγματοποιείται ελιγμός.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Οι γυναίκες τι σοι καλλημα τρώνε με δαύτο...
      6-7 αυτοκίνητα της έδειξα, μόνο αυτό της αρεσε.
      Άβυσσος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Road trip στην Ελλάδα;

      @sargus said in Road trip στην Ελλάδα;:

      Καλησπέρα σε όλους.
      Σκεφτόμαστε να κάνουμε με την οικογένεια ένα road trip 7-10 ημερών κάπου στην Ελλάδα το καλοκαίρι.
      Σαν Κρητικός (που σέβομαι την καταγωγή μου) δε γνωρίζω σχεδόν τίποτα από την "άλλη" Ελλάδα 😀

      Που να πάμε σαν πρώτο ταξίδι; Έχουμε καμία πρόταση; (το μπάνιο στη θάλασσα δεν είναι προτεραιότητα καθώς το έχουμε δίπλα μας μόνιμα)

      Ευχαριστώ όσους μπουν στον κόπο!

      Βασικό είναι οι ηλικίες τυχόν παιδιών, καθώς πιτσιρίκια και πολλά στροφιλίκια δεν συνδυάζονται.
      Εάν καταλήξεις σε Πελοπόννησο, θα σου πρότεινα μία κυκλική διαδρομή με όσο το δυνατόν λιγότερο (ανιαρό) αυτοκινητόδρομο:

      • Από Πειραιά προς Ναύπλιο μέσω Ισθμίων (με διέλευση από Επίδαυρο και ενδεχομένως με δυνατότητα παρακολούθησης κάποιας παράστασης στο αρχαίο θέατρο)
      • Ναύπλιο-Λεωνίδιο μέσω Παράλιου Άστρους
      • Λεωνίδιο-Σπάρτη μέσω Κοσμά
      • Σπάρτη-λακωνική Μάνη (Αρεόπολη, Γερολιμένας κ.λπ.) ή εναλλακτικά Μονεμβασιά
      • λακωνική Μάνη-ορεινή Αρκαδία (Στεμνίτσα, Λαγκάδια, Δημητσάνα κ.λπ.) μέσω μεσσηνιακής Μάνης-Καλαμάτας-Μεγαλόπολης (στρίβοντας στην Μεγαλόπολη)
      • ορεινή Αρκαδία-Καλάβρυτα
      • Καλάβρυτα-ορεινή Κορινθία (Στυμφαλία, Φενεός κ.λπ.)
      • ορεινή Κορινθία-Πειραιάς μέσω Ξυλοκάστρου (αυτοκινητόδρομος)
        Τις περιοχές των διανυκτερεύσεων θα τις βρεις.
        Η χάραξη της διαδρομής θα σε βοηθήσει σε αυτό.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      n-k-9
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Εγώ πάντως θα την πω την αμαρτία μου...
      Στο vitara κατέληξα από σπόντα και δια της εις ατοπον απαγωγής με παραδοχές:

      • την τιμή
      • την κατηγορία (b suv ή c hatch)
      • την (φερόμενη) αξιοπιστία
      • τον φυσιολογικό (για την εποχή) χρόνο παράδοσης
        Μην νομίζετε ότι υπήρχαν και πολλές επιλογές.
        Μέχρι τότε ούτε καν είχα ασχοληθεί μαζί του.
        Αλλά οδηγήθηκα σε αυτό συνειδητά, γνωρίζοντας ότι θα πάρω ενα αυτοκίνητο που φέρεται ως αξιόπιστο, αλλά με αρκετά χρόνια στην πλάτη του, γεγονός που αντικειμενικά φαίνεται στο εσωτερικό του.
        Και εξοπλιστικά (gl+) η μόνη ουσιαστική υποχώρηση που έκανα ήταν η έλλειψη ηλεκτρικά αναδιπλουμενων καθρεφτών. Το μόνο πράγμα που με χαλάει ως έλλειψη.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • RE: Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο

      @dublin said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

      @limited_one said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

      Για τις τιμές δεν μπορεί να πάρει κανένας όρκο. Λογικά κάποια στιγμή θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση όσον αφορά τον χρόνο αναμονής, και όταν θα υπάρχουν αρκετά ετοιμοπαράδοτα και απούλητα θα αρχίσει ο χορός των προσφορών.

      Κόστος μεταφορών, πρώτων υλών, καυσίμων, κόστος εξέλιξης, σχεδιασμός, αλλαγές τεχνολογιών και περιβαλλοντολογικών προτύπων, κοινωνικό πολιτικές αναταραχές και ευρύτερο γεωπολιτικό πλαίσιο..

      Εγώ έψαχνα πάνω από χρόνο για αυτοκίνητο (πολύ πάνω), κάποια στιγμή έπρεπε να αποφασίσω, αν κάποιος ψάχνει από πέρυσι, πόσο μπορεί να περιμένει ώστε να κάνει κίνηση; Η ζωή δεν σταματάει για να πάρουμε τις αποφάσεις μας..και πες ότι περιμένει 2-3 χρονακια, ήδη βλέπουμε FL σε αυτοκίνητα του κορονοιου, που λέω εγώ, δηλαδή αυτοκίνητα που δεν κινήθηκαν λόγω πανδημίας να γίνονται ήδη FL και να παίρνουν τιμή πάνω, αν περιμένεις 2-3 ακόμη χρονια εκτός ότι θα αλλάξει και το μοντέλο (παλι αύξηση!) θα πέσεις πάνω στην τρελή προώθηση των ηλεκτρικών που δύσκολα θα έχεις βρει λύση να φορτίσεις μέχρι τότε..δεν είσαι και σίγουρος ότι σε 3 χρόνια το μοντέλο που θέλεις θα υπάρχει σε θερμικό.. όσα έχουν μείνει θα ανέβουν σε τιμές..

      Κάποια μικρή διόρθωση στην αγορά θα γίνει, αλλά αν περιμένεις 3 χρόνια για να γλιτώσεις 1.000€ έχεις χάσει 3 χρόνια από το καινούργιο σου αυτοκίνητο, μία ή άλλη για μένα..

      Τα ηλεκτρικά θα είναι έτσι όπως λες σε 10 χρόνια, θα την έχουν πέσει οι Κινέζοι και θα γίνει race to the bottom.. αλλά θα τα αλλάζεις και σαν τα κινητά..

      Με λίγα λόγια, οποίος έχει πάρει απόφαση να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο, καλό θα είναι να το κάνει asap, διότι η αναμονή πλέον κοστίζει. Προσωπικά, μετάνιωσα τον σκάρτο χρόνο δεύτερων σκέψεων και αναβλητικότητας. Θα γλίτωνα χρήματα ή για να είμαι ακόμα περισσότερο to the point, θα είχα περισσότερες επιλογές στο διαθέσιμο budget.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      n-k-9
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 1 / 16
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr