Κουκουτζα..
Ετήσια συντήρηση κεραμικου, έγινε μέσα κι ένας καθαρισμός των καθισμάτων και πλύσιμο μηχανής.
Καινουριο δεν ήταν τόσο καθαρό
Σε καλο οδοστρωμα ειναι ανύπαρκτος. Στα σαγρέ και λιθόστρωτα κάνει θόρυβο, και δυστυχώς δεν βελτιώνεται με αλλα λάστιχα. Ειναι λογικά η επιλογή των σινεμπλοκ που προκαλεί αυτή την κατάσταση.
Κυριακή εκδρομή στη Νεμέα. Γέμισμα κατα την αναχώρηση από Γλυφάδα με προσδοκώμενη αυτονομία 802χλμ (έχω το 50λ ρεζερβουάρ)
Παρά την αρκετή κίνηση, μετά από περίπου 90χλμ και με σταθεροποιητή στα 130 έφτασε να δείχνει μέχρι και 811χλμ
Τελικά μέχρι τη Νεμέα (αρχαιολογικό μουσείο) έβγαλε μέση 6λ/100
Κι επιστροφή (από το χωριό), χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, παλι με cc στα 130, 5.5λ/100
4 άτομα, εννοείται κλίμα ανοιχτό, στο πρόγραμμα comfort και χωρίς καμία προσπάθεια για οικονομία. Να έβγαζε τέτοια νούμερα και στην Αθήνα θα ήταν τέλειο!
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μετα απο 15 μερες ευχαριστης συμβιωσης
μου εβγαλε και την πρωτη ενδειξη βλαβης
<<ελάττωμα ρυθμισης φωτων>>
και το κλειδακι στο καντραν.Ξενερωσα το παρατησα ετσι εκανα τις δουλειες μου και
εσβησε μονη της η βλαβη .Τωρα γιατι
εγινε αυτο δεν ξερω.
Κάποιο św glitch θα ειναι, μην τρελαινεσαι. Σημερα βγηκε κι ενα update μπες στο mybmw app να το κατεβασεις.
@alexis-kapsalis said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Y.Γ. Ποιος κωδικός είναι το εξ. χρώμα?
Storm bay (C3N)
Στο πορτμπαγκάζ δεν έχω βάλει κάτι.
@xenos said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Το έδωσες το βολβο;
Όχι ρε..
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
το σερβις στα 2 χρονια η τα 30000 χιλιομετρα που μου
φαινεται του ματσ.Οσονουπω και οι φοτο.
Θα σου ανάψει η ένδειξη πολύ νωρίτερα, πίστεψε με... Οι συχνότερες αλλαγές, χωρίς κάποια ένδειξη ή μετά από κάποια ανάλυση περισσότερο πέταμα χρημάτων είναι. Κακό προφανώς δεν κάνει το φρέσκο, εντός προδιαγραφών κατασκευαστή λάδι, αλλά δεν χρειάζεται.
Θόρυβο κύλισης έχεις μόνο σε σαγρέ οδοστρώματα. Κατα τα αλλά είναι εντυπωσιακό ποσό καλά μονωμένη είναι η καμπίνα. Όπως επίσης είναι σημαντικά ανώτερο ποιοτικά ακόμα κι από το Α3 και την Α-class.
Το μόνο μεμπτό ήταν ο έντονος τριγμος από την πανοραμική οροφή τον οποίο μετά απο δυο επισκέψεις στον Σπανό τελικά τον ψιλοεξαφανισα μόνος μου..
@gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
το σερβις στα 2 χρονια η τα 30000 χιλιομετρα που μου
φαινεται του ματσ.Οσονουπω και οι φοτο.Θα σου ανάψει η ένδειξη πολύ νωρίτερα, πίστεψε με...:
Η ένδειξη ανάβει πιο νωρίς για ποιο λόγο;
Πέφτει η στάθμη λαδιού κάτω από ένα όριο ή αναλύει την ποιότητα και ειδοποιεί;
Όχι λόγω κατανάλωσης, αλλά λόγω κατάστασης λαδιού. Ανάλογα και με τη χρήση βέβαια. Εμένα μου άναψε η ένδειξη και πήγα για σέρβις στις 19000χλμ στους 16 μήνες και δεν είχε κάψει ούτε γραμμάριο.
Για το θόρυβο υπάρχει μια υπερβολή. Σίγουρα είναι πιο θορυβώδες στα σαγρέ, εξαρτάται και με τι το συγκρίνεις, αλλά δεν είναι σε φάση ενοχλητικού..
Εδώ στα 140 με το παλιό οδόστρωμα της Αττικής Οδού..
Κι εδώ στην κίνηση με νορμαλ επιτάχυνση..
Νομίζω στην κατηγορία και στην τιμή που έχει, δύσκολα θα βρεθεί κάτι καλύτερο.
Πιο ενοχλητικό βρίσκω τον έντονο κραδασμό και την υστέρηση του start/stop παρά τον θόρυβο στα σαγρέ.
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Φοβερή δουλειά στην ηχομόνωση του diesel, δεν ακούς τίποτα. Καταλαβαίνεις ότι έχεις diesel μόνο όταν το βάζεις μπροστά, έχει κραδασμό την στιγμή της εκίνησης, γι αυτό και απενεργοποιώ το start/stop.
- Παραφωνία ο θόρυβος από τους θόλους, μόνωσαν τόσο καλά τον κινητήρα και περνάει αρκετός θόρυβος από την άσφαλτο όταν είναι τραχιά...
- Αναρτηση ίσως ένα "κλικ" πιο σφιχτή απ όσο θα ταίριαζε στον χαρακτήρα του αφού λόγω των 1400 κιλών και των 116 ίππων δεν είναι για πολλά παρόλο το εξαιρετικά κλιμακωμένο κιβώτιο. Το αμάξι φωνάζει για ήσυχα ταξίδια ακόμη και με 140-150, ίσως θα έπρεπε να είχε πιο "ενδοτικό" setup. Δεν ενοχλεί αλλά δεν είναι και "χαλί".
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Μετα απο 19,930χλμ με το 118i auto εξακολουθω να βρισκω την αναρτηση της advantage χρυση τομη. Συμφωνω για το θορυβο στα σαγρε οδοστρωματα, και για τον κραδασμο κατα την εκκινηση του κινητηρα με το s/s, το οποιο παρολα αυτα το εχω συνεχως ενεργοποιημενο.
Αυτα τα δυο ειναι και οι μονες παραφωνιες οσον αφορα την αισθηση ποιοτητας που σου δινει το αυτοκινητο, αφου γενικα η λειτουργια του ειναι απιθανα ομαλη χωρις ιχνος κραδασμων.
Το ντεποζιτο εχω βαλει το εξτρα 50l, παρολα αυτα η καταναλωση εντος πολης ειναι εξαιρετικα υψηλη. Βεβαια προκειται κυριως για μικρες διαδρομες και οχι σε επιπεδο αναγλυφο. Επισης εχω παρατηρησει οτι ο υπολογιστης ταξιδιου κλεβει συστηματικα 0.3-0.6l/100km σε σχεση με την αντλια.
Στο abrp στη ρυθμιση της ταχυτητας αναφερει "Maximum speed allowed, even if speed limits allow more." Επομενως οσο και να βαλεις στα σημεια που μπορει να δινει οριο 80 ή 100, που υπαρχουν αρκετα στη διαδρομη που εβαλες, αυτο θα τα υπολογισει με αυτο.
To MY LR βγαζει 361χλμ με αυτη την ταχυτητα βαση δοκιμων. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αρκετα ωστε σε ταξιδι αρκετων χλμ να εχεις την ανεση να κανεις και ανοιγματα!
Το οριο ταχυτητας στο μεγαλυτερο τμημα των αυτοκινητοδρομων μας ειναι τα 130 χλμ. Πρακτικα πηγαινοντας με 140 δεν σε σταματαει κανεις και πουθενα (με εχουν σημαδεψει απειρες φορες με ρανταρ σε αυτη την ταχυτητα, δεν με εχουν σταματησει ΠΟΤΕ - προφανως οχι σε σημεια με οριο 80).
Αρα, τα 110 ειναι αστεια χαμηλη ταχυτητα ταξιδιου στις νεες δρομαρες που μετα απο τοσα χρονια επιτελους απολαμβανουμε!
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
5ω21λ για μια διαδρομη που βγαζεις 120 μεση χωρις τρελες και καλυπτεις σε 4ω
Οχι εαν έχεις παιδιά και ταξιδεύεις ως οικογένεια. Προσωπικά και μόνος μου θέλω 5 ώρες, αφού θέλω 20-30' στάση. Με την ταυτότητα στο στόμα το κάνεις και σε 3.5 ώρες.
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει.
Καθε σειρα εχει ένα συγκεκριμενο προσανατολισμό. Τα turanza είναι τουρινγκ όπως προδίδει και το όνομα τους. Είναι λάστιχο προσανατολισμένο στην άνεση και την οικονομία. Τα συγκεκριμένα επειδή είναι *rated πιθανόν να διαφέρουν λίγο με τα απλά ως προς το επιπλέον κράτημα που προσφέρουν. Για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι μια χαρά, αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται να το στρίψει λίγο παραπάνω, σίγουρα υπάρχουν καλύτερες επιλογές.
Τώρα που μου έβγαλε ειδοποίηση για έλεγχο και αντικατάσταση ελαστικών (τα μπροστινά προς το παρόν) δεν εχω ακόμα καταλήξει αν θα βάλω τα ίδια..
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Τα Τουραντσα και τα μάτια σας . Τρομερή γόμα ως να φτιάχτηκαν μόνο για τον Άσσο.
Είναι *rated τα συγκεκριμένα επομένως σχεδιασμένα για bmw. Αλλα δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι μου αρέσουν ιδιαίτερα. Δεν πιστεύω ότι δίνουν το καλύτερο κράτημα. Σφυρίζουν σχετικά νωρίς στο στρίψιμο που πέραν κρατηματος με εκνευρίζει κιόλας. Λογικά επειδή είναι eco το λάστιχο είναι καλύτερο σε κράτημα από το απλό τουραντσα, αλλά μέχρι εκεί.
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια που ειναι στην ουσία τριπλα, δηλαδή: τζάμι - μονωτικό υλικό - τζάμι, όπως ίσως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Για την ιστορία, δεν είναι κάτι διαφορετικο/περίεργο. Έτσι είναι τα ηχομονωτικά, laminated όπως και το παρμπρίζ.
@fanis75 said in Οδήγησα....:
2 ώρες δεν είναι (εκτός εαν έχω πιει καφέ και μπύρα....χαχα!), αλλά στις 2-3 ώρες θα κάνω στάση λόγω παιδιού. Π.χ προς Βόρεια στάνταρ ειναι η στάση Αταλάντη, ακόμα και Βόλο να πάω.
2 ώρες είναι η Λαμία, η Αταλάντη είναι αρκετά πιο νωρίς. Εκτός αν έχει κίνηση που τότε μπορεί να είναι και 4
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Ναι, έχει διαφορά στα υλικά και την συναρμογή, ειναι πιο ποιοτικό ή έτσι δείχνει τουλάχιστον. Για παράδειγμα δες παρακάτω φωτογραφία από το S Plaid των €120.000, πόσο άσχημα έχει κάτσει το εσωτερικό λάστιχο στο παράθυρο - ανεπίτρεπτο για εμένα!
Αφού ήσουν εκεί έπρεπε να δεις και το X τι χοντράδες έχει. Ακόμα και τα προηγούμενα 3/Υ πολύ καλύτερα σε συναρμογή. Το νέο 3 δείχνει μπομπα, ειδικά στην τιμή του.
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλημέρα. Ενημέρωση τους χάρτες μέσω usb κάνετε? Η υπάρχει και άλλος τρόπος!
Αυτόματα κάνει ενημέρωση με το connected drive.
<Η αναβάθμιση των χαρτών σας δίνει δύο επιλογές για να διατηρείτε το υλικό του χάρτη σας ενημερωμένο τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Με την αυτόματη ενημέρωση χάρτη, η οποία πραγματοποιείται λήψη μέσω της κάρτας SIM που είναι εγκατεστημένη στο όχημα, οι τελευταίες αλλαγές και προσαρμογές στο υλικό του χάρτη μεταφέρονται στα ήδη υπάρχοντα δεδομένα. Με την ενημέρωση χάρτη μέσω USB, μπορείτε να κατεβάσετε μη αυτόματα μια ολόκληρη περιοχή. Με αυτόν τον τρόπο έχετε πάντα τις πιο πρόσφατες πληροφορίες χάρτη ακόμη και όταν βρίσκεστε στο εξωτερικό.>
Eγώ δεν έχω κάνει ποτέ με usb.
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9
Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.
Δεν τη διάβασε το υπουργείο και οι αρμόδιοι και τη διάβασες εσύ δηλαδή?
Καλό είναι που και που σε κάτι που δεν έχουμε ιδέα να μη πετάμε ότι μπαρούφα μας κατεβαίνει.
Η φωτιά στα πλοία είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί. Το ρίσκο είναι τεράστιο με τα ηλεκτρικά, όχι από άποψη πιθανότητας πρόκλησης, η οποία είναι χαμηλότερη από τα συμβατικά οχήματα, αλλά ως severity of outcome.
Αυτή τη στιγμή τα πλοία δεν είναι σχεδιασμένα να αντεπεξέλθουν ούτε στο κομμάτι της πρόληψης ούτε της κατάσβεσης και τα πληρώματα δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένα.
Όλοι περιμένουν τον ΙΜΟ να καταλήξει σε ένα σετ στάνταρ για νεότευκτα, το οποίο προφανώς θα εφαρμοσθεί με κάποιο χρονοδιάγραμμα και στα υπάρχοντα πλοία. Έτσι γίνεται διαχρονικά.
Προς το παρόν κρατάμε την οδηγία, που προκύπτει από τις έως τώρα μελέτες, τα best practices, τα ακολουθούμε και τέλος.
Κι επειδή αναφέρθηκε, υπάρχει στάνταρ όχι σε επίπεδο ΙΜΟ αν δεν κάνω λάθος, σχετικά με τους φορτιστές για ηλεκτρικά σε πλοία. Δεν έχει σχέση με τις παροχές που έχουν για τα ψυγεία, και φυσικά λίγα πλοία υπάρχουν μέχρι στιγμής που τις πληρούν, κυρίως νεότευκτα.
Σε καλο οδοστρωμα ειναι ανύπαρκτος. Στα σαγρέ και λιθόστρωτα κάνει θόρυβο, και δυστυχώς δεν βελτιώνεται με αλλα λάστιχα. Ειναι λογικά η επιλογή των σινεμπλοκ που προκαλεί αυτή την κατάσταση.
Κυριακή εκδρομή στη Νεμέα. Γέμισμα κατα την αναχώρηση από Γλυφάδα με προσδοκώμενη αυτονομία 802χλμ (έχω το 50λ ρεζερβουάρ)
Παρά την αρκετή κίνηση, μετά από περίπου 90χλμ και με σταθεροποιητή στα 130 έφτασε να δείχνει μέχρι και 811χλμ
Τελικά μέχρι τη Νεμέα (αρχαιολογικό μουσείο) έβγαλε μέση 6λ/100
Κι επιστροφή (από το χωριό), χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, παλι με cc στα 130, 5.5λ/100
4 άτομα, εννοείται κλίμα ανοιχτό, στο πρόγραμμα comfort και χωρίς καμία προσπάθεια για οικονομία. Να έβγαζε τέτοια νούμερα και στην Αθήνα θα ήταν τέλειο!
Το θεμα με τα βασικα λεντ είναι οτι δεν στρίβουν και ούτε ανάβουν τα ομίχλης σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα. Επίσης ενώ έχουν πολύ καλή δέσμη δεν είναι όσο δυνατά θα ήθελα στη μεσαία σκάλα. Στη μεγάλη είναι οκ απλά. Την αυτόματη εναλλαγή κι εγώ την έψηνα, αλλά τελικά δεν την αγόρασα. Επρεπε να είχα βάλει τα Μάτριξ..
Το acc σε ταξιδι ειναι εξαιρετικο, αλλα και στην κινηση με το εξτρα stop & go δουλευει τελεια.
Δεν έχεις δίπλα από τα αλάρμ το κουμπί για τα συστήματά υποβοήθησης? Μπορείς να φτιάξεις ένα individual με το lane assist απενεργοποιημενο ωστε να εναλλαζεις ευκολα την ενεργοποιηση/απενεργοποιηση του συστηματος.
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
Φορολογικοί λόγοι κυρίως φίλε μου. Το αυτόματο μόνο μου λείπει.
Μα και το 116 βγαίνει και αυτόματο. Είχες κάποιο όριο στο κόστος αγοράς που ξεπερνούσες? Γιατί φορολογικά ίδιο κυβισμό έχουν, και τέλη άντε να είναι κάτι λίγα παραπάνω το 118 (89 ευρώ αν θυμάμαι είναι)
@stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα στην παρέα!
Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!
Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.