-
@criuser said in TESLA FORUM:
Οταν πήρα την C5 έκανα ταξίδια, γιατί ήταν λίγο πριν την κρίση.
Μετά την φορτώθηκα...Κοινώς: Με λένε Ρίζο και όλα τα γυρίζω...
Βρε απατεώνα εργολάβε, αφού κάθε σαββατοκύριακο πας Κύμη, τι μας τσαμπουνάς; Τέλειο είναι το αυτοκίνητο για εσένα που έχεις και δυνατότητα φόρτισης και τακτικά σύντομα ταξίδια! -
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Οταν πήρα την C5 έκανα ταξίδια, γιατί ήταν λίγο πριν την κρίση.
Μετά την φορτώθηκα...Κοινώς: Με λένε Ρίζο και όλα τα γυρίζω...
Βρε απατεώνα εργολάβε, αφού κάθε σαββατοκύριακο πας Κύμη, τι μας τσαμπουνάς; Τέλειο είναι το αυτοκίνητο για εσένα που έχεις και δυνατότητα φόρτισης και τακτικά σύντομα ταξίδια!Δεν έχω δυνατότητα φόρτισης γιατί δεν θέλω να ξοδέψω 2+2 χιλιάδες για φορτιστές.
Σε 5-10 χρόνια θα είναι άλλη τεχνολογία και τα λεφτά αυτά θα είναι πεταμένα.
Προτιμώ να τα τρώω σε πετρέλαια σε ταξίδια, ΝΟΝ STOP...
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
5ω21λ για μια διαδρομη που βγαζεις 120 μεση χωρις τρελες και καλυπτεις σε 4ω
Οχι εαν έχεις παιδιά και ταξιδεύεις ως οικογένεια. Προσωπικά και μόνος μου θέλω 5 ώρες, αφού θέλω 20-30' στάση. Με την ταυτότητα στο στόμα το κάνεις και σε 3.5 ώρες.
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει. -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Παρέδωσα Model Y Performance και παρέλαβα C3 Aircross αυτόματο. Με έχει πιάσει απίστευτη κατάθλιψη, θέλω να κλείσω το Cartalk.gr και να πάω να εκδοθώ.
Όποιος κάνει το λάθος και ζήσει λίγο με ένα από δαύτα (όχι το Citroen), θα κάνει κωλοτούμπα αλά Αλέξης. Όποιος δεν έχει ζήσει, λογικό να λέει διάφορα.
Ενω αν εμπαινες σε C3 μετα απο μια GLC θα χαιροσουν
Αν μιλάμε για γήινη GLC, η διαφορά θα ήταν πολύ μικρότερη. Αν μιλάμε για καμιά 63 AMG, μάλλον θα ήταν ψιλοπαρόμοια η διαφορά, αλλά εκεί θα κόστιζε 150+. Το θέμα είναι ότι το αυτόματο C3 στην καλή έκδοση που είναι το δημοσιογραφικό παίζει στα 30 και δεν μπορώ να μη σκεφτώ ότι με 35 αποκτάς το μικρό 3άρι με χαοτικά καλύτερο εξοπλισμό. Πλέον η ψαλίδα έχει μειωθεί πάρα πολύ, αν όχι μηδενιστεί.
Όπως έγραψα και πριν, κάθε αντίλογος είναι λογικός όταν κάποιος ΔΕΝ έχει ΖΗΣΕΙ μαζί του. Δεν το γράφω με αρνητική διάθεση.
Προφανως και η τιμη ειναι ακρως δελεαστικη, και στα χρηματα αυτα δεν υπαρχουν αντιστοιχες επιλογες. Εγω το εγραψα ως κατηγορια οχηματος, οχι σαν κοστος. Κι ακομα και μια γηινη GLC μπορει να μην εχει το γκαζι, αλλα εχει τοσα αλλα που μια χαρα θα ξενερωνες μπανοντας στο C3
-
Συμφωνώ, αλλά όχι τόσο πολύ. Το Υ είναι πολλά περισσότερα από ένα γρήγορο ψηλό. Περισσότερα όμως αύριο βράδυ στην αναλυτική δοκιμή.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Παρέδωσα Model Y Performance και παρέλαβα C3 Aircross αυτόματο. Με έχει πιάσει απίστευτη κατάθλιψη, θέλω να κλείσω το Cartalk.gr και να πάω να εκδοθώ.
Όποιος κάνει το λάθος και ζήσει λίγο με ένα από δαύτα (όχι το Citroen), θα κάνει κωλοτούμπα αλά Αλέξης. Όποιος δεν έχει ζήσει, λογικό να λέει διάφορα.
Ενω αν εμπαινες σε C3 μετα απο μια GLC θα χαιροσουν
Αν μιλάμε για γήινη GLC, η διαφορά θα ήταν πολύ μικρότερη. Αν μιλάμε για καμιά 63 AMG, μάλλον θα ήταν ψιλοπαρόμοια η διαφορά, αλλά εκεί θα κόστιζε 150+. Το θέμα είναι ότι το αυτόματο C3 στην καλή έκδοση που είναι το δημοσιογραφικό παίζει στα 30 και δεν μπορώ να μη σκεφτώ ότι με 35 αποκτάς το μικρό 3άρι με χαοτικά καλύτερο εξοπλισμό. Πλέον η ψαλίδα έχει μειωθεί πάρα πολύ, αν όχι μηδενιστεί.
Όπως έγραψα και πριν, κάθε αντίλογος είναι λογικός όταν κάποιος ΔΕΝ έχει ΖΗΣΕΙ μαζί του. Δεν το γράφω με αρνητική διάθεση.
Μην ξεχνάμε ότι πρέπει να εκταμιεύσεις το μπόνους και να βάλεις φορτιστή στο σπίτι. Ετσι το ΑΡΧΙΚΟ κόστος είναι 50000.
Προφανώς τα 30000 που κάνει το 3 αιρκρος είναι επίσης πολλά.
Στα 22500 που έκανε πριν 2 χρόνια, η διαφορά ήταν τεράστια.
Τώρα είμαστε σε μεταβατική περίοδο.
Με την ίδια λογική δεν πήρα το αιρκρος αυτόματο στην κορυφαία έκδοση, αλλά το 3008 αυτόματο πετρέλαιο στην βασική με διαφορά 3000 ευρώ, ενώ είναι πολύ καλύτερο αμάξι , σαν μεγαλύτερης κατηγορίας.
Αν πάμε την σύγκριση στο 3008, τότε αντί να δώσω τα 50000 και να περιμένω τα 8000 πίσω, θα έδινα τα 42000, για ένα φεβ 5 αιρκρος που συνδυάζει τις δύο τεχνολογίες και σήμερα είναι Η ΒΕΛΤΙΣΤΗ λύση.
Και μην ξεχνάμε, ότι το 3 αιρκρος είναι μοντέλο του 2017, δηλαδή ήδη 6 ετών και αν δεν είχαμε τον κόβιντ θα είχε βγει το καινούργιο.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Όπως έγραψα και πριν, κάθε αντίλογος είναι λογικός όταν κάποιος ΔΕΝ έχει ΖΗΣΕΙ μαζί του. Δεν το γράφω με αρνητική διάθεση.
Νταξ' δε μιλάμε και για Porsche, για το Υ μιλάμε!
Όπως και κάθε ηλεκτρικό έχει τα υπερ και τα κατά, και σε αυτή την περίπτωση πολλά πέφτουν στο υποκειμενικό κομμάτι όπως η εργονομία ας πούμε ή η εμφάνιση. -
@volvozeus said in TESLA FORUM:
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει.Το ίδιο λέμε. Μαζί με μια στάση είναι 4.5 ώρες - με μια δικιά μου στάση είναι 4.45. Δεν είπα κάτι άλλο. Και το 138 ειναι στην ΕΟ, αλλά μέχρι να βγείς? Διόδια? κλπ. Τελευταία φορά που πήγα πάνω με αμάξι (το 2019) έκανα 5 ώρες ακριβώς με μια στάση των 30' (πείναγα).
Το έχω κάνει και 3.5 ώρες για δουλειά (με άλλον οδηγό και αμάξι) αλλά έχασε το δίπλωμά του (το 2ο).
-
Diego, καλά που δεν είσαι στο δίπλα φόρουμ, που κάτοχος EVO έλεγε ότι το Performance είναι καλύτερα στημένο. Δε λέω ότι συμφωνώ, λέω τι ειπώθηκε.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Δεν έχω δυνατότητα φόρτισης γιατί δεν θέλω να ξοδέψω 2+2 χιλιάδες για φορτιστές.
Σε 5-10 χρόνια θα είναι άλλη τεχνολογία και τα λεφτά αυτά θα είναι πεταμένα.
Προτιμώ να τα τρώω σε πετρέλαια σε ταξίδια, ΝΟΝ STOP...
Όπως είπα, σε λένε Ρίζο!
Έναν φορτιστή θα βάλεις: σπίτι σου. Πας κι έρχεσαι άνετα με μία φόρτιση!
Και το κόστος της εγκατάστασης, θα το έχεις αποσβέσει πολύ πριν τα 5 χρόνια από τη διαφορά στην κατανάλωση.
Και θα έχεις ΠΟΛΥ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλύτερο αυτοκίνητο. -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει.Το ίδιο λέμε. Μαζί με μια στάση είναι 4.5 ώρες - με μια δικιά μου στάση είναι 4.45. Δεν είπα κάτι άλλο. Και το 138 ειναι στην ΕΟ, αλλά μέχρι να βγείς? Διόδια? κλπ. Τελευταία φορά που πήγα πάνω με αμάξι (το 2019) έκανα 5 ώρες ακριβώς με μια στάση των 30' (πείναγα).
Το έχω κάνει και 3.5 ώρες για δουλειά (με άλλον οδηγό και αμάξι) αλλά έχασε το δίπλωμά του (το 2ο).
Η διαδρομη που ανεβασε ο συμφορουμητης δεν ηταν απο την Γλυφαδα, αλλα απο το Golden Hall, επομενως αυτο το "μεχρι να βγεις" που ειναι ευκολα 20' το γλυτωνει. Διοδια με το e-pass δεν σταματας, αλλα κοβεις, χανεις πολυ λιγο χρονο. Υπολογιζοντας ολα αυτα εγραψα μεση ταχυτητα ταξιδιου ~120 με σταθεροποιητη στα 138.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Πάντως αν πηγαίνω 2 φορές τον χρόνο, ένα ταξίδι σε ακτίνα 200-300 χλμ. και τον υπόλοιπο χρόνο ρημαδοφέρνω μόνος μου στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας, ποιος ο λόγος να έχω ένα αμάξι 4,70 ?
Ρε συ, θα μας τρελάνεις με αυτά που γράφεις (και δεν τα πιστεύεις)!
Τόσα χρόνια είχες C5 και κυκλοφορούσες καθημερινά, χωρίς να σε πειράζει το μήκος.
Στο Model 3 θα σε πειράξει το μήκος; Ή μήπως σε πειράζει ότι δεν έχει το λοχιόσημο μπροστά;Οταν πήρα την C5 έκανα ταξίδια, γιατί ήταν λίγο πριν την κρίση.
Μετά την φορτώθηκα...Έτσι πάνε αυτά, πρώτα την γλεντας, μετά την φορτώνεσαι.
-
Ναι οκ.Ελλάδα δεν είναι μόνο η εθνική οδός πάντως. Άμφισσα ,Γαλαξίδι , από Λειβαδιά περνάς. Και βάλε τώρα όλο το επαρχιακο δίκτυο Μακεδονίας Θράκης .Εχει εκεί φορτιστές εκτός Εγνατίας.?
Εχει σε κάποιον επαρχιακό δρόμο φορτιστή ας πουμε?
Επίσης δοκιμάζω να πάω καμία φορά στην εθνική με το cx30 με 120 που πάνε οι πιο γρήγοροι με Tesla και ρε παιδιά νομίζω οτι πάω να κοιμηθώ. Νιώθω οτι το αμαξι πάει με 60.
Επίσης ακόμα ένα ερώτημα: Πόσο μειώνεται η αυτονομία με το αμάξι φορτωμένο για διακοπές πχ? -
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Επίσης ακόμα ένα ερώτημα: Πόσο μειώνεται η αυτονομία με το αμάξι φορτωμένο για διακοπές πχ?
Μια εικόνα από το δικό μου
Αουρις του 07 1.4vvti σε διαδρομή Νεα Φιλαδέλφεια - Σελάδες Άρτας non stop με 120-140 και Aircon ανοιχτό στους 22 βαθμούς με εξωτερική θερμοκρασία γύρω στους 30.
Με μόνο οδηγό 6.5λτ/100χλμ
Με 5 άτομα χωρίς αποσκευές 7λτ/100χλμ
Με 5 άτομα και φουλ πορτμπαγκάζ 7.5/100χλμ
Με 4 άτομα φουλ πορτμπαγκάζ και φουλ μπαγκαζιέρα 400+ λίτρων 8.5λτ/100χλμEdit πριν γίνει όλο αυτοκινητόδρομος.
Edit 2 ανάποδα Σελάδες Άρτας Νέα Φιλαδέλφεια δλδ πάλι non stop και ίδιες ταχύτητες χωρίς αιρκον
Μονο οδηγό και φουλ φορτωμένο πορτμπαγκάζ (με 4τενεκεδες λάδι και λοιπά είδη από το χωριό),
7,5λτ/100χλμΗ μεταβολή των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών νομίζω ότι παίζει τον καθοριστικό ρόλο!
-
Ερώτηση....
Με 3 άτομα αλλά αποσκευές για 4 άτομα τι κατανάλωση ειχε;;;
Με 4 άτομα ένα σκυλάκι και δύο τσάντες;;;
Με 3 άτομα ένα σκύλο, μια γάτα και ένα καναρίνι;;; -
@lap said in TESLA FORUM:
Ερώτηση....
Με 3 άτομα αλλά αποσκευές για 4 άτομα τι κατανάλωση ειχε;;;
Με 4 άτομα ένα σκυλάκι και δύο τσάντες;;;
Με 3 άτομα ένα σκύλο, μια γάτα και ένα καναρίνι;;;Τα άτομα θα έχουν πάει τουαλέτα;
Χοντρό, ψιλό;
Και αν ναι,με τι συνδιασμό;
Τα ρούχα που φοράνε τι βάρος έχουν;
Πόσο ποσοστό βάρους χάνουν κατά την διαδρομή λόγω της εφίδρωσης; -
Σωστά! Διότι πρέπει να διευκρινιστούν κάποιες απορίες για να μην μένουν λανθασμένες εντυπώσεις.
Η κατανάλωση δεν είναι αστείο, είναι σοβαρό θέμα και πρέπει να προσεγγίζεται με υπευθυνότητα.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Θα ελεγα οτι εχουμε φτασει πλεον στο σημειο που ΟΛΑ τα αυτοκινητα (ηλεκτρικα, υβριδικα, βενζινοκινητα, μικρα, μεσαια, μεγαλα) εχουν αρκετα ισχυρους κινητηρες για να κινηθουν τοσο εντος οσο και εκτος πολης.
Βασικά όχι, δεν έχουν όλα την απαραίτητη δύναμη. Είναι βέβαια και σε τι έχει συνηθίσει ο καθένας μας...
@dettol said in TESLA FORUM:
147km/h ειναι αρκετα πανω απο το οριο ταχυτητας
Άμα ήταν να πηγαίνουμε με τα όρια... 160 σταθερά κρατούσα κάθε ΣΚ στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω. Βέβαια τώρα με τα ραντάρ η αλήθεια είναι ότι ίσως άλλαξαν τα πράγματα, αλλά εκεί που ξέρω ότι δεν υπάρχουν... τελική άνετα. Μια στο τόσο, δεν το κάνεις κάθε μέρα προφανώς.
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Πας με 120-130 μέχρι Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα κλπ με στάση 15' για κατούρημα και καφέ!
Να σταματήσεις από Αθήνα για Θεσσαλονίκη; Γιατί; 4 ωρίτσες είναι.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Γιατί οι Αμερικάνοι που το κάνουν κάτι ξέρουν
Οι Αμερικανοί δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνητα γενικά. Κάτι μάθανε τώρα τελευταία με τα πιο στριφτερά που βγάζουν και που ανεβάζουν και 7-8 ΣΑΛ και με διπλοσύμπλεκτα (νέες Corvette και Mustang)!!!
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Παρέδωσα Model Y Performance και παρέλαβα C3 Aircross αυτόματο. Με έχει πιάσει απίστευτη κατάθλιψη, θέλω να κλείσω το Cartalk.gr και να πάω να εκδοθώ.
Ρε συ Δημήτρη συγκρίνεις τώρα Tesla Υ με C3? Η σωστή σύγκριση θα ήταν με Range Rover Velar, όχι με το Citroen.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Οχι εαν έχεις παιδιά και ταξιδεύεις ως οικογένεια. Προσωπικά και μόνος μου θέλω 5 ώρες, αφού θέλω 20-30' στάση.
Θυμάμαι το 1993 να το κάνουμε οικογενειακά σε 4,5 ώρες, από Μπότσαρη (Θεσσαλονίκη) ως Βούλα, χωρίς στάση. 200άρες με το Xedos... Τότε δεν υπήρχαν και ραντάρ βέβαια, αλλά υπήρχαν Τέμπη, Μαλιακός κλπ.
-
Η πλειοψηφία των ηλεκτρικών ΙΧ που κυκλοφορούν είναι εταιρικά, τουτέστιν το κόστος αγοράς ενός model 3 rwd (συμπεριλαμβάνομένων των αποσβέσεων & υπεραποσβέσων διετίας https://www.taxheaven.gr/news/52242/aposbeseis-paroxh-odhgiwn-gia-to-aroro-24-toy-kfe-meta-tis-teleytaies-allages-me-toys-n-46462019-kai-47102020) είναι εφάμιλο με το κόστος μιας βασικής bmw 116i. Αν στην εξίσωση συμπεριλάβουμε το μηδενικό φόρο χρήσης (τα ηλεκτρικά ΙΧ είναι μεν παροχή η οποία όμως δεν φορολογείται), το χαμηλό κόστος φόρτισης, την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και τον υπερ πλούσιο εξοπλισμό αποτελεί σχεδόν μονόδρομο.
Η δικές μου ενστάσεις έχουν να κάνουν με:
- τη δεδομένη δυσκολία σε μακρινές αποστάσεις, ειδικά αν αυτές είναι απρόβλεπτες
- το ρυθμό που θα βαίνει μειούμενη η αξία του (δεν αναφέρομαι στη λογιστική απόσβεση)
- πιθανά updates που θα αλλάξουν κατά το δοκούν την εμπειρία χρήση (π.χ. διαβάζω ότι με το νέο sw update οι ιδιοκτήτες παλαιότερων μοντέλων παρόλο που έχουν την υποδομή για αισθητήρες ολούθε δεν μπορούν πλέον να τους εκμεταλλευτούν)
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Η πλειοψηφία των ηλεκτρικών ΙΧ που κυκλοφορούν είναι εταιρικά, τουτέστιν το κόστος αγοράς ενός model 3 rwd (συμπεριλαμβάνομένων των αποσβέσεων & υπεραποσβέσων διετίας https://www.taxheaven.gr/news/52242/aposbeseis-paroxh-odhgiwn-gia-to-aroro-24-toy-kfe-meta-tis-teleytaies-allages-me-toys-n-46462019-kai-47102020) είναι εφάμιλο με το κόστος μιας βασικής bmw 116i. Αν στην εξίσωση συμπεριλάβουμε το μηδενικό φόρο χρήσης (τα ηλεκτρικά ΙΧ είναι μεν παροχή η οποία όμως δεν φορολογείται), το χαμηλό κόστος φόρτισης, την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και τον υπερ πλούσιο εξοπλισμό αποτελεί σχεδόν μονόδρομο.
Η δικές μου ενστάσεις έχουν να κάνουν με:
- τη δεδομένη δυσκολία σε μακρινές αποστάσεις, ειδικά αν αυτές είναι απρόβλεπτες
- το ρυθμό που θα βαίνει μειούμενη η αξία του (δεν αναφέρομαι στη λογιστική απόσβεση)
- πιθανά updates που θα αλλάξουν κατά το δοκούν την εμπειρία χρήση (π.χ. διαβάζω ότι με το νέο sw update οι ιδιοκτήτες παλαιότερων μοντέλων παρόλο που έχουν την υποδομή για αισθητήρες ολούθε δεν μπορούν πλέον να τους εκμεταλλευτούν)
σωστα τα λες. Οι μισθωτοι που εχουν εταιρικο αυτοκινητο επωφελουνται απο το μηδενικο κοστος χρησης και οι εταιρειες τους απο το +50% δαπανης. Φιλοι παντως εχουν προτιμησει phev, διοτι εχουν και αυτα μηδενικο φορο χρησης.
Αν ειναι καποιος ομως ελ επαγγελματιας ή εχει δικη του επιχειρηση και μπορει να περασει το αυτοκινητο ως δαπανη, τοτε το 8χιλιαρο μαζι με την προσαυξηση 50% του κοστους, μειωνει ΠΟΛΥ την τιμη ενος ηλεκτρικου και το καθιστα, οπως ανεφερες μονοδρομο.
Σχετικα με την απομειωση της αξιας (μιλαμε προφανως για αγορα και οχι για leasing), πιστευεις πραγματικα οτι μετα απο 4-5 χρονια θα εχει κρατησει καλυτερη τιμη ενα ΚΕΚ απο ενα ηλεκτρικο και μαλιστα tesla που ειναι γνωστη αξια στον χωρο;
Στο 1. και στο 3. εχεις δικιο
TESLA FORUM