Ετήσια συντήρηση κεραμικου, έγινε μέσα κι ένας καθαρισμός των καθισμάτων και πλύσιμο μηχανής.
Καινουριο δεν ήταν τόσο καθαρό
Ετήσια συντήρηση κεραμικου, έγινε μέσα κι ένας καθαρισμός των καθισμάτων και πλύσιμο μηχανής.
Καινουριο δεν ήταν τόσο καθαρό
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μετα απο 15 μερες ευχαριστης συμβιωσης
μου εβγαλε και την πρωτη ενδειξη βλαβης
<<ελάττωμα ρυθμισης φωτων>>
και το κλειδακι στο καντραν.Ξενερωσα το παρατησα ετσι εκανα τις δουλειες μου και
εσβησε μονη της η βλαβη .Τωρα γιατι
εγινε αυτο δεν ξερω.
Κάποιο św glitch θα ειναι, μην τρελαινεσαι. Σημερα βγηκε κι ενα update μπες στο mybmw app να το κατεβασεις.
@alexis-kapsalis said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Y.Γ. Ποιος κωδικός είναι το εξ. χρώμα?
Storm bay (C3N)
Στο πορτμπαγκάζ δεν έχω βάλει κάτι.
@xenos said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Το έδωσες το βολβο;
Όχι ρε..
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
το σερβις στα 2 χρονια η τα 30000 χιλιομετρα που μου
φαινεται του ματσ.Οσονουπω και οι φοτο.
Θα σου ανάψει η ένδειξη πολύ νωρίτερα, πίστεψε με... Οι συχνότερες αλλαγές, χωρίς κάποια ένδειξη ή μετά από κάποια ανάλυση περισσότερο πέταμα χρημάτων είναι. Κακό προφανώς δεν κάνει το φρέσκο, εντός προδιαγραφών κατασκευαστή λάδι, αλλά δεν χρειάζεται.
Θόρυβο κύλισης έχεις μόνο σε σαγρέ οδοστρώματα. Κατα τα αλλά είναι εντυπωσιακό ποσό καλά μονωμένη είναι η καμπίνα. Όπως επίσης είναι σημαντικά ανώτερο ποιοτικά ακόμα κι από το Α3 και την Α-class.
Το μόνο μεμπτό ήταν ο έντονος τριγμος από την πανοραμική οροφή τον οποίο μετά απο δυο επισκέψεις στον Σπανό τελικά τον ψιλοεξαφανισα μόνος μου..
@gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
το σερβις στα 2 χρονια η τα 30000 χιλιομετρα που μου
φαινεται του ματσ.Οσονουπω και οι φοτο.Θα σου ανάψει η ένδειξη πολύ νωρίτερα, πίστεψε με...:
Η ένδειξη ανάβει πιο νωρίς για ποιο λόγο;
Πέφτει η στάθμη λαδιού κάτω από ένα όριο ή αναλύει την ποιότητα και ειδοποιεί;
Όχι λόγω κατανάλωσης, αλλά λόγω κατάστασης λαδιού. Ανάλογα και με τη χρήση βέβαια. Εμένα μου άναψε η ένδειξη και πήγα για σέρβις στις 19000χλμ στους 16 μήνες και δεν είχε κάψει ούτε γραμμάριο.
Για το θόρυβο υπάρχει μια υπερβολή. Σίγουρα είναι πιο θορυβώδες στα σαγρέ, εξαρτάται και με τι το συγκρίνεις, αλλά δεν είναι σε φάση ενοχλητικού..
Εδώ στα 140 με το παλιό οδόστρωμα της Αττικής Οδού..
Κι εδώ στην κίνηση με νορμαλ επιτάχυνση..
Νομίζω στην κατηγορία και στην τιμή που έχει, δύσκολα θα βρεθεί κάτι καλύτερο.
Πιο ενοχλητικό βρίσκω τον έντονο κραδασμό και την υστέρηση του start/stop παρά τον θόρυβο στα σαγρέ.
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Φοβερή δουλειά στην ηχομόνωση του diesel, δεν ακούς τίποτα. Καταλαβαίνεις ότι έχεις diesel μόνο όταν το βάζεις μπροστά, έχει κραδασμό την στιγμή της εκίνησης, γι αυτό και απενεργοποιώ το start/stop.
- Παραφωνία ο θόρυβος από τους θόλους, μόνωσαν τόσο καλά τον κινητήρα και περνάει αρκετός θόρυβος από την άσφαλτο όταν είναι τραχιά...
- Αναρτηση ίσως ένα "κλικ" πιο σφιχτή απ όσο θα ταίριαζε στον χαρακτήρα του αφού λόγω των 1400 κιλών και των 116 ίππων δεν είναι για πολλά παρόλο το εξαιρετικά κλιμακωμένο κιβώτιο. Το αμάξι φωνάζει για ήσυχα ταξίδια ακόμη και με 140-150, ίσως θα έπρεπε να είχε πιο "ενδοτικό" setup. Δεν ενοχλεί αλλά δεν είναι και "χαλί".
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Μετα απο 19,930χλμ με το 118i auto εξακολουθω να βρισκω την αναρτηση της advantage χρυση τομη. Συμφωνω για το θορυβο στα σαγρε οδοστρωματα, και για τον κραδασμο κατα την εκκινηση του κινητηρα με το s/s, το οποιο παρολα αυτα το εχω συνεχως ενεργοποιημενο.
Αυτα τα δυο ειναι και οι μονες παραφωνιες οσον αφορα την αισθηση ποιοτητας που σου δινει το αυτοκινητο, αφου γενικα η λειτουργια του ειναι απιθανα ομαλη χωρις ιχνος κραδασμων.
Το ντεποζιτο εχω βαλει το εξτρα 50l, παρολα αυτα η καταναλωση εντος πολης ειναι εξαιρετικα υψηλη. Βεβαια προκειται κυριως για μικρες διαδρομες και οχι σε επιπεδο αναγλυφο. Επισης εχω παρατηρησει οτι ο υπολογιστης ταξιδιου κλεβει συστηματικα 0.3-0.6l/100km σε σχεση με την αντλια.
Στο abrp στη ρυθμιση της ταχυτητας αναφερει "Maximum speed allowed, even if speed limits allow more." Επομενως οσο και να βαλεις στα σημεια που μπορει να δινει οριο 80 ή 100, που υπαρχουν αρκετα στη διαδρομη που εβαλες, αυτο θα τα υπολογισει με αυτο.
To MY LR βγαζει 361χλμ με αυτη την ταχυτητα βαση δοκιμων. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αρκετα ωστε σε ταξιδι αρκετων χλμ να εχεις την ανεση να κανεις και ανοιγματα!
Το οριο ταχυτητας στο μεγαλυτερο τμημα των αυτοκινητοδρομων μας ειναι τα 130 χλμ. Πρακτικα πηγαινοντας με 140 δεν σε σταματαει κανεις και πουθενα (με εχουν σημαδεψει απειρες φορες με ρανταρ σε αυτη την ταχυτητα, δεν με εχουν σταματησει ΠΟΤΕ - προφανως οχι σε σημεια με οριο 80).
Αρα, τα 110 ειναι αστεια χαμηλη ταχυτητα ταξιδιου στις νεες δρομαρες που μετα απο τοσα χρονια επιτελους απολαμβανουμε!
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
5ω21λ για μια διαδρομη που βγαζεις 120 μεση χωρις τρελες και καλυπτεις σε 4ω
Οχι εαν έχεις παιδιά και ταξιδεύεις ως οικογένεια. Προσωπικά και μόνος μου θέλω 5 ώρες, αφού θέλω 20-30' στάση. Με την ταυτότητα στο στόμα το κάνεις και σε 3.5 ώρες.
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει.
Οι υπερβολές καλό θα ήταν να έλειπαν και από τις δυο πλευρές βέβαια. Ταξιδεύω πάντα με 140 στο σταθεροποιητή, 4 άτομα, βαλίτσες, κλίμα κτλ και το 70λιτρο ρεζερβουάρ βγάζει με ευκολία 900χλμ (XC60 D5). Ποσό χειρότερο μπορεί να είναι ένα Χ6 και χρειάζεται 3 στάσεις για 500χλμ?
Α, και είχα και αυτοκίνητο με πολλα κυβικά, το οποίο έβγαζε με 140-150 στο σταθεροποιητή και 50λ ρεζερβούαρ κοντά στα 500χλμ. Και guess what, με 5' ανεφοδιασμο εβγαζε αλλα 500...
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
Το θεμα με τα βασικα λεντ είναι οτι δεν στρίβουν και ούτε ανάβουν τα ομίχλης σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα. Επίσης ενώ έχουν πολύ καλή δέσμη δεν είναι όσο δυνατά θα ήθελα στη μεσαία σκάλα. Στη μεγάλη είναι οκ απλά. Την αυτόματη εναλλαγή κι εγώ την έψηνα, αλλά τελικά δεν την αγόρασα. Επρεπε να είχα βάλει τα Μάτριξ..
Το acc σε ταξιδι ειναι εξαιρετικο, αλλα και στην κινηση με το εξτρα stop & go δουλευει τελεια.
Δεν έχεις δίπλα από τα αλάρμ το κουμπί για τα συστήματά υποβοήθησης? Μπορείς να φτιάξεις ένα individual με το lane assist απενεργοποιημενο ωστε να εναλλαζεις ευκολα την ενεργοποιηση/απενεργοποιηση του συστηματος.
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
Φορολογικοί λόγοι κυρίως φίλε μου. Το αυτόματο μόνο μου λείπει.
Μα και το 116 βγαίνει και αυτόματο. Είχες κάποιο όριο στο κόστος αγοράς που ξεπερνούσες? Γιατί φορολογικά ίδιο κυβισμό έχουν, και τέλη άντε να είναι κάτι λίγα παραπάνω το 118 (89 ευρώ αν θυμάμαι είναι)
@stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα στην παρέα!
Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!
Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
@tsimisde said in Χειρότερα αυτοκίνητα:
Τρανό παράδειγμα, έχουμε δύο αυτοκίνητα στην οικογένεια, το BMW 316 Compact που οδηγώ και ένα Fiat Panda. Το πρώτο 1.6 με 115 άλογα και το δεύτερο, 1.2 με 60 άλογα. Στο ξεκίνημα, το δεύτερο είναι πύραυλος και φεύγει σα σφεντόνα και το πρώτο, λόγω βάρους, μπορεί να έχει σχεδόν τη διπλή ισχύ, σαφώς δεν φεύγει σα σφεντόνα στο ξεκίνημα, υπάρχει και μια διαφορά 300-400 κιλά στη μέση επομένως, η μεγαλύτερη ισχύς, είναι κυρίως για να μπορέσει να "ξεκολλήσει" το όχημα και γι'αυτό κάπου νιώθουμε ότι ένα μεγάλο όχημα δεν έχει τόσο γκάζι, στην πραγματικότητα, έχει να διαχειριστεί και ένα μεγαλύτερο βάρος.
Αυτό βέβαια είναι η αίσθηση που αποκομίζεις εσύ, για διάφορους λόγους, γιατί στην ουσία το μπεμβε είναι 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερο στο 0-100..
Επειδή υπήρξαν στο παρελθόν αρκετά περιστατικά πυρκαγιών σε οχήματα που υπήρχαν ανακλήσεις αλλά για διάφορους λόγους δεν είχαν γίνει (προηγούμενης γενιάς S/V60), υπάρχει πολύ μεγάλη ευαισθησία στο θέμα από την VCH. Πέραν του ότι δεν είναι σύνηθες φαινόμενο στα τελευταία μοντέλα, αν υπήρχε τέτοιο περιστατικό, με τέτοια έκταση και νούμερα, να είσαι σίγουρος ότι τα στελέχη εδώ θα το ήξεραν. Αυτός που στο είπε ή μπέρδεψε μάρκα ή του αρέσει να φτιάχνει ιστορίες.
@monman2 said in VOLVO FORUM:
Σήμερα στον καφέ έμαθα για Volvo 1 έτους που αυτο - αναφλέγηκε ( πόρισμα πυροσβεστικής ) καίγοντας μαζί 1.000.000€ σε τρακτέρ εξοπλισμό και εφόδια .
Προφανώς ο ιδιοκτήτης αγρότης δεν είναι απο αυτούς των μπλόκων και έβαλε μεγαλοδικηγόρο για να κυνηγήσει την υπόθεση , περισσότερα σύντομα στον Ευαγγελάτο...
Να το μάθει και η Volvo Car Hellas πάντως το περιστατικό. Προς το παρόν μια φωτιά έχει καταγράφει σε ένα XC40 υβριδικό στην εθνική οδό...
Οι υπερβολές καλό θα ήταν να έλειπαν και από τις δυο πλευρές βέβαια. Ταξιδεύω πάντα με 140 στο σταθεροποιητή, 4 άτομα, βαλίτσες, κλίμα κτλ και το 70λιτρο ρεζερβουάρ βγάζει με ευκολία 900χλμ (XC60 D5). Ποσό χειρότερο μπορεί να είναι ένα Χ6 και χρειάζεται 3 στάσεις για 500χλμ?
Α, και είχα και αυτοκίνητο με πολλα κυβικά, το οποίο έβγαζε με 140-150 στο σταθεροποιητή και 50λ ρεζερβούαρ κοντά στα 500χλμ. Και guess what, με 5' ανεφοδιασμο εβγαζε αλλα 500...
@a-ctive said in VOLVO FORUM:
Πιστευετε οτι το XC40 εχει ησυχη κυλιση σε σαγρε οδοστρωμα. Πως θα το κατατασατε με αλλα της κατηγοριας;
Το Τ3 το είχα για αντικατάστασης πριν μερικά χρόνια στο σέρβις. Έχω οδηγήσει και το ηλεκτρικό, και το C40 επίσης ηλεκτρικό στην ίδια πλατφόρμα. Δεν τρελάθηκα, αλλά μια χαρά συμπεριφερόταν στα σαγρέ στη βουλιαγμένης και στα λιθόστρωτα της γλυφάδας.