Ετήσια συντήρηση κεραμικου, έγινε μέσα κι ένας καθαρισμός των καθισμάτων και πλύσιμο μηχανής.
Καινουριο δεν ήταν τόσο καθαρό
Ετήσια συντήρηση κεραμικου, έγινε μέσα κι ένας καθαρισμός των καθισμάτων και πλύσιμο μηχανής.
Καινουριο δεν ήταν τόσο καθαρό
Σε καλο οδοστρωμα ειναι ανύπαρκτος. Στα σαγρέ και λιθόστρωτα κάνει θόρυβο, και δυστυχώς δεν βελτιώνεται με αλλα λάστιχα. Ειναι λογικά η επιλογή των σινεμπλοκ που προκαλεί αυτή την κατάσταση.
Κυριακή εκδρομή στη Νεμέα. Γέμισμα κατα την αναχώρηση από Γλυφάδα με προσδοκώμενη αυτονομία 802χλμ (έχω το 50λ ρεζερβουάρ)
Παρά την αρκετή κίνηση, μετά από περίπου 90χλμ και με σταθεροποιητή στα 130 έφτασε να δείχνει μέχρι και 811χλμ
Τελικά μέχρι τη Νεμέα (αρχαιολογικό μουσείο) έβγαλε μέση 6λ/100
Κι επιστροφή (από το χωριό), χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, παλι με cc στα 130, 5.5λ/100
4 άτομα, εννοείται κλίμα ανοιχτό, στο πρόγραμμα comfort και χωρίς καμία προσπάθεια για οικονομία. Να έβγαζε τέτοια νούμερα και στην Αθήνα θα ήταν τέλειο!
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μετα απο 15 μερες ευχαριστης συμβιωσης
μου εβγαλε και την πρωτη ενδειξη βλαβης
<<ελάττωμα ρυθμισης φωτων>>
και το κλειδακι στο καντραν.Ξενερωσα το παρατησα ετσι εκανα τις δουλειες μου και
εσβησε μονη της η βλαβη .Τωρα γιατι
εγινε αυτο δεν ξερω.
Κάποιο św glitch θα ειναι, μην τρελαινεσαι. Σημερα βγηκε κι ενα update μπες στο mybmw app να το κατεβασεις.
@alexis-kapsalis said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Y.Γ. Ποιος κωδικός είναι το εξ. χρώμα?
Storm bay (C3N)
Στο πορτμπαγκάζ δεν έχω βάλει κάτι.
@xenos said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Το έδωσες το βολβο;
Όχι ρε..
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
το σερβις στα 2 χρονια η τα 30000 χιλιομετρα που μου
φαινεται του ματσ.Οσονουπω και οι φοτο.
Θα σου ανάψει η ένδειξη πολύ νωρίτερα, πίστεψε με... Οι συχνότερες αλλαγές, χωρίς κάποια ένδειξη ή μετά από κάποια ανάλυση περισσότερο πέταμα χρημάτων είναι. Κακό προφανώς δεν κάνει το φρέσκο, εντός προδιαγραφών κατασκευαστή λάδι, αλλά δεν χρειάζεται.
Θόρυβο κύλισης έχεις μόνο σε σαγρέ οδοστρώματα. Κατα τα αλλά είναι εντυπωσιακό ποσό καλά μονωμένη είναι η καμπίνα. Όπως επίσης είναι σημαντικά ανώτερο ποιοτικά ακόμα κι από το Α3 και την Α-class.
Το μόνο μεμπτό ήταν ο έντονος τριγμος από την πανοραμική οροφή τον οποίο μετά απο δυο επισκέψεις στον Σπανό τελικά τον ψιλοεξαφανισα μόνος μου..
@gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@gknaf said in Νέα BMW 1 Series 2019:
το σερβις στα 2 χρονια η τα 30000 χιλιομετρα που μου
φαινεται του ματσ.Οσονουπω και οι φοτο.Θα σου ανάψει η ένδειξη πολύ νωρίτερα, πίστεψε με...:
Η ένδειξη ανάβει πιο νωρίς για ποιο λόγο;
Πέφτει η στάθμη λαδιού κάτω από ένα όριο ή αναλύει την ποιότητα και ειδοποιεί;
Όχι λόγω κατανάλωσης, αλλά λόγω κατάστασης λαδιού. Ανάλογα και με τη χρήση βέβαια. Εμένα μου άναψε η ένδειξη και πήγα για σέρβις στις 19000χλμ στους 16 μήνες και δεν είχε κάψει ούτε γραμμάριο.
Για το θόρυβο υπάρχει μια υπερβολή. Σίγουρα είναι πιο θορυβώδες στα σαγρέ, εξαρτάται και με τι το συγκρίνεις, αλλά δεν είναι σε φάση ενοχλητικού..
Εδώ στα 140 με το παλιό οδόστρωμα της Αττικής Οδού..
Κι εδώ στην κίνηση με νορμαλ επιτάχυνση..
Νομίζω στην κατηγορία και στην τιμή που έχει, δύσκολα θα βρεθεί κάτι καλύτερο.
Πιο ενοχλητικό βρίσκω τον έντονο κραδασμό και την υστέρηση του start/stop παρά τον θόρυβο στα σαγρέ.
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Φοβερή δουλειά στην ηχομόνωση του diesel, δεν ακούς τίποτα. Καταλαβαίνεις ότι έχεις diesel μόνο όταν το βάζεις μπροστά, έχει κραδασμό την στιγμή της εκίνησης, γι αυτό και απενεργοποιώ το start/stop.
- Παραφωνία ο θόρυβος από τους θόλους, μόνωσαν τόσο καλά τον κινητήρα και περνάει αρκετός θόρυβος από την άσφαλτο όταν είναι τραχιά...
- Αναρτηση ίσως ένα "κλικ" πιο σφιχτή απ όσο θα ταίριαζε στον χαρακτήρα του αφού λόγω των 1400 κιλών και των 116 ίππων δεν είναι για πολλά παρόλο το εξαιρετικά κλιμακωμένο κιβώτιο. Το αμάξι φωνάζει για ήσυχα ταξίδια ακόμη και με 140-150, ίσως θα έπρεπε να είχε πιο "ενδοτικό" setup. Δεν ενοχλεί αλλά δεν είναι και "χαλί".
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Μετα απο 19,930χλμ με το 118i auto εξακολουθω να βρισκω την αναρτηση της advantage χρυση τομη. Συμφωνω για το θορυβο στα σαγρε οδοστρωματα, και για τον κραδασμο κατα την εκκινηση του κινητηρα με το s/s, το οποιο παρολα αυτα το εχω συνεχως ενεργοποιημενο.
Αυτα τα δυο ειναι και οι μονες παραφωνιες οσον αφορα την αισθηση ποιοτητας που σου δινει το αυτοκινητο, αφου γενικα η λειτουργια του ειναι απιθανα ομαλη χωρις ιχνος κραδασμων.
Το ντεποζιτο εχω βαλει το εξτρα 50l, παρολα αυτα η καταναλωση εντος πολης ειναι εξαιρετικα υψηλη. Βεβαια προκειται κυριως για μικρες διαδρομες και οχι σε επιπεδο αναγλυφο. Επισης εχω παρατηρησει οτι ο υπολογιστης ταξιδιου κλεβει συστηματικα 0.3-0.6l/100km σε σχεση με την αντλια.
Στο abrp στη ρυθμιση της ταχυτητας αναφερει "Maximum speed allowed, even if speed limits allow more." Επομενως οσο και να βαλεις στα σημεια που μπορει να δινει οριο 80 ή 100, που υπαρχουν αρκετα στη διαδρομη που εβαλες, αυτο θα τα υπολογισει με αυτο.
To MY LR βγαζει 361χλμ με αυτη την ταχυτητα βαση δοκιμων. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αρκετα ωστε σε ταξιδι αρκετων χλμ να εχεις την ανεση να κανεις και ανοιγματα!
Το οριο ταχυτητας στο μεγαλυτερο τμημα των αυτοκινητοδρομων μας ειναι τα 130 χλμ. Πρακτικα πηγαινοντας με 140 δεν σε σταματαει κανεις και πουθενα (με εχουν σημαδεψει απειρες φορες με ρανταρ σε αυτη την ταχυτητα, δεν με εχουν σταματησει ΠΟΤΕ - προφανως οχι σε σημεια με οριο 80).
Αρα, τα 110 ειναι αστεια χαμηλη ταχυτητα ταξιδιου στις νεες δρομαρες που μετα απο τοσα χρονια επιτελους απολαμβανουμε!
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
5ω21λ για μια διαδρομη που βγαζεις 120 μεση χωρις τρελες και καλυπτεις σε 4ω
Οχι εαν έχεις παιδιά και ταξιδεύεις ως οικογένεια. Προσωπικά και μόνος μου θέλω 5 ώρες, αφού θέλω 20-30' στάση. Με την ταυτότητα στο στόμα το κάνεις και σε 3.5 ώρες.
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει.
Οι υπερβολές καλό θα ήταν να έλειπαν και από τις δυο πλευρές βέβαια. Ταξιδεύω πάντα με 140 στο σταθεροποιητή, 4 άτομα, βαλίτσες, κλίμα κτλ και το 70λιτρο ρεζερβουάρ βγάζει με ευκολία 900χλμ (XC60 D5). Ποσό χειρότερο μπορεί να είναι ένα Χ6 και χρειάζεται 3 στάσεις για 500χλμ?
Α, και είχα και αυτοκίνητο με πολλα κυβικά, το οποίο έβγαζε με 140-150 στο σταθεροποιητή και 50λ ρεζερβούαρ κοντά στα 500χλμ. Και guess what, με 5' ανεφοδιασμο εβγαζε αλλα 500...
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
@tsimisde said in Χειρότερα αυτοκίνητα:
Τρανό παράδειγμα, έχουμε δύο αυτοκίνητα στην οικογένεια, το BMW 316 Compact που οδηγώ και ένα Fiat Panda. Το πρώτο 1.6 με 115 άλογα και το δεύτερο, 1.2 με 60 άλογα. Στο ξεκίνημα, το δεύτερο είναι πύραυλος και φεύγει σα σφεντόνα και το πρώτο, λόγω βάρους, μπορεί να έχει σχεδόν τη διπλή ισχύ, σαφώς δεν φεύγει σα σφεντόνα στο ξεκίνημα, υπάρχει και μια διαφορά 300-400 κιλά στη μέση επομένως, η μεγαλύτερη ισχύς, είναι κυρίως για να μπορέσει να "ξεκολλήσει" το όχημα και γι'αυτό κάπου νιώθουμε ότι ένα μεγάλο όχημα δεν έχει τόσο γκάζι, στην πραγματικότητα, έχει να διαχειριστεί και ένα μεγαλύτερο βάρος.
Αυτό βέβαια είναι η αίσθηση που αποκομίζεις εσύ, για διάφορους λόγους, γιατί στην ουσία το μπεμβε είναι 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερο στο 0-100..
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Παρέδωσα Model Y Performance και παρέλαβα C3 Aircross αυτόματο. Με έχει πιάσει απίστευτη κατάθλιψη, θέλω να κλείσω το Cartalk.gr και να πάω να εκδοθώ.
Όποιος κάνει το λάθος και ζήσει λίγο με ένα από δαύτα (όχι το Citroen), θα κάνει κωλοτούμπα αλά Αλέξης. Όποιος δεν έχει ζήσει, λογικό να λέει διάφορα.
Ενω αν εμπαινες σε C3 μετα απο μια GLC θα χαιροσουν
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@volvozeus said in TESLA FORUM:
Επανηλλειμενα το εχω κανει με 2 παιδια 4ω20λ μεχρι Γλυφαδα πηγαινοντας σταθερα με 138, χωρις σταση. Με στασεις για τουαλετα προσθεσε 5-10', δεν ειναι παραπανω. Τωρα αν βαφτιζουμε τα 140 "ταυτοτητα στο στομα" σε αυτους τους δρομους, παω πασο.
20-30' σταση δεν εχω κανει ποτε μου πανω στον αξονα (ΣΕΑ). Εκτος αυτοκινητοδρομου για φαγητο μπορει.Το ίδιο λέμε. Μαζί με μια στάση είναι 4.5 ώρες - με μια δικιά μου στάση είναι 4.45. Δεν είπα κάτι άλλο. Και το 138 ειναι στην ΕΟ, αλλά μέχρι να βγείς? Διόδια? κλπ. Τελευταία φορά που πήγα πάνω με αμάξι (το 2019) έκανα 5 ώρες ακριβώς με μια στάση των 30' (πείναγα).
Το έχω κάνει και 3.5 ώρες για δουλειά (με άλλον οδηγό και αμάξι) αλλά έχασε το δίπλωμά του (το 2ο).
Η διαδρομη που ανεβασε ο συμφορουμητης δεν ηταν απο την Γλυφαδα, αλλα απο το Golden Hall, επομενως αυτο το "μεχρι να βγεις" που ειναι ευκολα 20' το γλυτωνει. Διοδια με το e-pass δεν σταματας, αλλα κοβεις, χανεις πολυ λιγο χρονο. Υπολογιζοντας ολα αυτα εγραψα μεση ταχυτητα ταξιδιου ~120 με σταθεροποιητη στα 138.
@dettol said in TESLA FORUM:
το αθηνα - θεσσαλονικη για πλακα
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=d2e4256c-8eb9-4c0d-bdba-19ee2076b396
19' συνολικη σταση. Προσωπικα θα τα εκανα αυτα (και ακομα περισσοτερα) με βενζινοκινητο.
Βλεπω μπηκαν στην συζητηση και τα ντηζελ. Οκ, νομιζω το τερματισαμε. Καλη σας συνεχεια!
5ω21λ για μια διαδρομη που βγαζεις 120 μεση χωρις τρελες και καλυπτεις σε 4ω
@chris__7 said in VOLVO FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.ηθελς να ρωτήσω επειδή πωλούνται πολλά μετάχειρσμενα xc40 και xc60 4ετιας και άνω και ηθελα να ρωτήσω αν είναι αξιόπιστα και αν τα σέρβις είναι σε καλές τιμές.Αν και ξέρω ότι η εγγύηση δεν είναι ούτε 4 σε αυτά.
XC60 D5 MY2018 μετά από 120Κ χλμ το μονο σοβαρο θεμα ηταν η τρυπια σωληνα του EGR, της οποίας το κόστος καλύφθηκε από την εγγύηση. Δεν είχε κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του το αυτοκίνητο αλλά υπό συνθήκες έφερνε καυσαέρια μέσα στην καμπινα.
Κατα τα αλλα λαδια, φιλτρα, τακακια, και μια αντικατάσταση της μικρης μπαταριας του s/s (τα βολβό έχουν δυο μπαταρίες).
Η ιστορια του Τσικνοπέμπτη με τη βολβό έχει ξεκινήσει πολλά χρόνια πίσω, και καλά κρατεί. Η ιστορία με τη μπεμβε ξεκίνησε πιο πρόσφατα. Γενικά δεν έχει κανένα νόημα οποιαδήποτε αναφορά σε άρθρο των συγκεκριμένων, για το οτιδήποτε!
Σε μετρήσεις ικανοποίησης, αν μιλάμε γι αυτές του εξωτερικού, πάτωσε τα τελευταία χρόνια κυρίως λόγο του νέου λειτουργικού συστήματος που είχε ένα σωρό bugs. Εδώ αυτή πχ του 2018, 1η τη δίνει!
Το 40, αν και ποτέ δεν με τρέλανε, είναι μια χαρά ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Τα μεγαλύτερα, συγκρίνονται μια χαρά με τον ανταγωνισμό, όταν πας να συγκρίνεις μήλα με μήλα κι όχι με πορτοκάλια. Και οι τιμές τους τελικά είναι εντελώς παραπλήσιες.
@kostis20 said in VOLVO FORUM:
Κανενα απο τα δύο δεν ειχε θέμα ποτέ.Το ενα ειναι 2,4 και το αλλο 2.0Τ.
Tη PCV οι Γερμανοι την είχαν στα αναλώσιμα...
Ούτε pcv. καν δεν έχει αλλάξει τον ρώτησα τώρα.
Τα MY 99-02 είχαν το θέμα. Μετά άλλαξαν σε Bosch και τελειωσε το ζητημα.
Οχι οτι ρωτησε κανεις, αλλά συντάσσομαι με iceman7 οσον αφορα το highland. Μεγαλη διαφορα σε συναρμογη (γιατι μαλακα πλαστικουλια και μοκετες ειχαν και τα προηγουμενα), σε λεπτομερειες μονο βλεπεις την φτηνια που πραγματικα ελαχιστοι θα αντιληφθουν. Εξωτερικα εξακολουθουν να υπαρχουν μικροατελειες στη συναρμογη αλλα κι εκει μιλαμε για τιποτα σε σχεση με το παρελθον.
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα πλέον το λες μαλακό, θα το προτιμούσα λίγο πιο σκληρό γιατί έχει λίγο τάσεις πλεύσης, αλλα για καθημερινό δεν θα ενοχλήσει. Εχει επίσης μεγάλη διαφορά στα επίπεδα θορύβου εν κινήσει απόρροια σίγουρα όχι μόνο των διπλών τζαμιών.
Καλύτερο από την i4? Σαν μηχάνημα ούτε καν. Η ανάρτηση της i4 (πίσω αερανάρτηση θυμίζω) είναι σε άλλο λεβελ. Και ποιότητα στιβαρότητα εντελώς σε άλλο επίπεδο. Αν αναλογιστεί κανείς όμως και την τιμή, την διαχείρηση μπαταρίας, αυτονομία και το δίκτυο φορτισης εννοείται!
H Plus δεν εχει το BLIS. Δεν ξέρω ποσό γυφτιά είναι, αλλά βλέπω έχει keyless, ηλεκτρική 5η πόρτα, ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες, το harman ηχοσυστημα ηλεκτρικά αναδιπλούμενα πίσω προσκέφαλα και πανοραμική, περαν των δεδομένων λεντ κτλ. Όλα αυτά ήταν έξτρα στις βασικές εκδόσεις πριν μερικά χρόνια και εξακολουθούν να είναι έξτρα για τον περισσότερο ανταγωνισμό.