-
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon
- Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.
Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?
-
@williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon
- Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.
Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?
Άλλο υπερπαραγωγή, άλλο ικανότητα απορρόφησης της από το δίκτυο την στιγμή που αυτή γίνεται και άλλο διαμόρφωση τιμών μέσω χρηματιστηρίου ενέργειας. Πάντως για να είμαστε δίκαιοι οι τιμές ρεύματος πέφτουν το τελευταίο διάστημα.
-
Να θυμίσω ότι επί πασοκάρας γαπ, που ξεκίνησε η ιστορία με τα φωτοβολταικά, η Μπιρμπίλω έδινε μέχρι και 80 λεπτά την κβω, στους επενδυτές, σαν επιδότηση από αυτές που αναφέρει το άρθρο ότι υπάρχουν μέχρι τώρα.
Απλά τότε οι πασοκοκολλητοί πρόλαβαν και μπήκαν στο παιχνίδι, πήραν τα πολλά και όσοι μπαίνουν μετά παίρνουν τα @@ τους...
Κλασσικό πασοκικό παιχνίδι χρηματιστηρίου...
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon
Αν πας και ρίχνεις χρήμα μαζί με όλα τα πρόβατα είναι δεδομένο ότι η κατάληξη δεν θα είναι όπως την περιμένεις.
-
@williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon
- Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.
Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?
Γιατί δεν έχουμε τρόπο αποθήκευσης της. Τρέχουν ήδη επενδύσεις σε αντλιοταμειευτήρες και γιγάντιες συστοιχίες μπαταριών αλλά προς ώρας είναι σταγόνα στον ωκεανό.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να θυμίσω ότι επί πασοκάρας γαπ, που ξεκίνησε η ιστορία με τα φωτοβολταικά, η Μπιρμπίλω έδινε μέχρι και 80 λεπτά την κβω, στους επενδυτές, σαν επιδότηση από αυτές που αναφέρει το άρθρο ότι υπάρχουν μέχρι τώρα.
Απλά τότε οι πασοκοκολλητοί πρόλαβαν και μπήκαν στο παιχνίδι, πήραν τα πολλά και όσοι μπαίνουν μετά παίρνουν τα @@ τους...
Κλασσικό πασοκικό παιχνίδι χρηματιστηρίου...
Απορώ με τους ανθρώπους που πάνε και ρίχνουν χρήμα σε πράγματα που δεν κατανοούν .
-
@williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...
Να το αφήσω να πάει χαμένο ?
Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...
Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon
- Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.
Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?
Γιατί το ρεύμα που παράγεται δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. Οι ΑΠΕ είναι στοχαστικές και όχι συνεχείς πηγές ενέργειας, δίνουν ενέργεια οπότε θέλουν και όχι όποτε θέλεις εσύ, οπότε πρέπει να τις ταιριάξεις με μια σταθερή πηγή ενέργειας συνεχή ή εστω γρήγορα διαθέσιμη (λιγνίτη, αέριο, πυρηνικά, υδροηλεκτρικά, μπαταρίες,εισαγωγές ρεύματος από άλλες χωρες κλπ).
Ακόμα και στο σπίτι αν έχεις ένα μεγάλο αυτόνομο φωτοβολταϊκό το ίδιο γίνεται. Μόλις καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες του σπιτιού και γεμίσει τη μπαταρία, κόβει τα φωτοβολταϊκά και πετάς ρεύμα στην ουσία. Οπότε πρέπει να έχεις μεγάλη μπαταρία ή μια γεννήτρια για τις ώρες που δεν έχει ήλιο για να τη βολεψεις.
Αυτή τη στιγμή το 50% του ρεύματος που καταναλώνουν οι χώρες ετήσια είναι από μη ΑΠΕ, και αυτό δε μπορεί εύκολα να μειωθεί, θέλει τεράστιες επενδυσεις.
Στη χώρα μας οι ανάγκες σε ΑΠΕ έχουν καλυφθεί, δε μπορεί να απορροφήσει αλλες το δίκτυο, ότι βάζουν πλέον είναι για εξαγωγές (για αυτό φτιάχνουν και διασυνδέσεις για άλλες χώρες, ενώ έχουν αφησει το ηλεκτρικό δίκτυο εδω στη μοίρα του). -
Για τους geek των αναλύσεων, ο ΑΔΜΗΕ έχει φτιάξει ένα ωραιότατο μομπαιλ απλικασιον (ipto analytics) με τη ζήτηση, παραγωγή, εκπομπές CO2, ισοζύγιο διασυνδέσεων κλπ. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον, πρώτον η στοχαστικότητα της παραγωγής και δεύτερον ο βαθμός διείσδυσης των ΑΠΕ και υδροηλεκτρικών στο υπάρχον ενεργειακό μίγμα.
Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθερα
-
Πολλά με τις ΑΠΕ έχουν να κάνουν με τις συνεχείς αλλαγές σε όρους σύνδεσης, ταρίφες, προϋποθέσεις περιβαλλοντικής αδειοδότησης κτλ κτλ. Δηλαδή είναι σαν να κάθεσαι να παίξεις τζόγο και κατά την διάρκεια του παιχνιδιού κάποιος να αλλάξει τους κανόνες κατά το δοκούν. Κανένα μπιζνες πλαν δεν μπορεί να προβλέψει αυτές τις παραμέτρους.
Πάντως όσοι ενδιαφέρεστε βάλτε την Ipto Analytics εφαρμογή του ΑΔΜΗΕ στα κινητά σας, υπάρχει και για android και για ios και δίνει ενδιαφέροντα στατιστικά.
Εδιτ: τώρα είδα το αποπάνου του μανστερ - μιλάμε για το ίδιο αππλικέισο.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γ
Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθεραΔεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.
-
Καταρχήν σε επίπεδο λιανικής δεν ήμασταν ποτέ ακριβή χώρα. Ακόμα και στην κρίση ήμασταν κοντά στο μέσο όρο τιμολογίων της Ε.Ε.
Στη χονδρική που ήμασταν από τις πιο ακριβές στην ευρώπη, έχουμε πάψει να είμαστε πλέον. Αν πάτε εδώ και δείτε στα αριστερά που λέει year to date θα το διαπιστώσετε.
https://www.rae.gr/parakolouthisi-agoron/evropaikes-agores-xondrikis/map-graph/Από εκεί και πέρα οι όποιες παθογένειες στη χώρα μας όσον αφορά τις τιμές δεν έχουν να κάνουν με τις ΑΠΕ, οι οποίες αμοίβονται με συγκεκριμένες και γνωστές τιμές. Έχουν να κάνουν με τις προσφορές των μονάδων ορυκτών καυσίμων που δεν υπόκεινται σε έλεγχο.
Οι ΑΠΕ ότι και να γίνει είτε θα πάρουν την ταρίφα τους (παλαιά έργα) είτε την τιμή ηλεκτρισμού της ημέρας +- τη διαφορά από την τιμή στην οποία έχουν υπογράψει συμβόλαια CfD στις δημοπρασίες που συμμετείχαν.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι αν η τιμή ημέρας είναι π.χ. 50 ευρώ/MWh παραπάνω, τότε οι ΑΠΕ επιστρέφουν αυτά τα 50 ευρώ.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γ
Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθεραΔεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.
Γιατι το βραδυ μηδενιζεται σχεδον η καταναλωση. Συνηθως η καταναλωση ειναι στο πικ στις 3μμ το απογευμα σε ενα γραφημα που εχω δει σε περιοχη με εργοστασια (που εχουν μεγαλες απαιτησεις σε ηλεκτρικο). Απλη λογικη ειναι αυτο.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9
Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.
Δεν τη διάβασε το υπουργείο και οι αρμόδιοι και τη διάβασες εσύ δηλαδή?
Καλό είναι που και που σε κάτι που δεν έχουμε ιδέα να μη πετάμε ότι μπαρούφα μας κατεβαίνει.
Η φωτιά στα πλοία είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί. Το ρίσκο είναι τεράστιο με τα ηλεκτρικά, όχι από άποψη πιθανότητας πρόκλησης, η οποία είναι χαμηλότερη από τα συμβατικά οχήματα, αλλά ως severity of outcome.
Αυτή τη στιγμή τα πλοία δεν είναι σχεδιασμένα να αντεπεξέλθουν ούτε στο κομμάτι της πρόληψης ούτε της κατάσβεσης και τα πληρώματα δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένα.
Όλοι περιμένουν τον ΙΜΟ να καταλήξει σε ένα σετ στάνταρ για νεότευκτα, το οποίο προφανώς θα εφαρμοσθεί με κάποιο χρονοδιάγραμμα και στα υπάρχοντα πλοία. Έτσι γίνεται διαχρονικά.
Προς το παρόν κρατάμε την οδηγία, που προκύπτει από τις έως τώρα μελέτες, τα best practices, τα ακολουθούμε και τέλος.
Κι επειδή αναφέρθηκε, υπάρχει στάνταρ όχι σε επίπεδο ΙΜΟ αν δεν κάνω λάθος, σχετικά με τους φορτιστές για ηλεκτρικά σε πλοία. Δεν έχει σχέση με τις παροχές που έχουν για τα ψυγεία, και φυσικά λίγα πλοία υπάρχουν μέχρι στιγμής που τις πληρούν, κυρίως νεότευκτα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να φτιάξουμε startup xefortistiri.gr
Αναλαμβανουμε να ξεφορτιζουμε το αμάξι σας μόλις φτάσετε λιμάνι
Κάνοντας drift σε μια αλάνα πίσω από τα κεντρικά γραφεία μας....
Είμαι μεσαΝαι θα μπουν χωρίς λάστιχα μόνο με τις ζάντες στο πλοίο χαχαχαχ οχι οχι κάτι άλλο καλύτερο
Σκεφτόμουν να αδειάζουμε σε μπαταρίες την ενέργεια και να την πουλάμε σε όσους θελουν να φορτίσουν με εναν δικό μας φορτιστή σε πολύ καλές τιμές
Για να μην καρφωθουμε θα βάλουμε πάνω από τον φορτιστή ενα χάμστερ σε κλουβί να τρέχει σε μια ρόδα και θα λέμε οτι η ενέργεια παράγεται από πράσινη ενέργεια με ταμπελάκι ότι δεν έχουμε δώσει αναβολικά στο χαμστερ και οτι το αλλάζουμε ανα βάρδιες (μην εχουμε θέμα με τους ζωόφιλους).
-
Ναι πράσινη ενέργεια διότι θα είναι πράσινο το μαρουλάκι που θα τρώει το χάμστερ.
Κάτσε να το σημειώσω στο business plan. Η έγκριση είναι στο τσεπάκι μας
Θα βάλω και έναν πράσινο ήλιο που ανατέλλει, θα είναι πασοκος και ο αξιολογητής. Έδεσε το γλυκό.
Καργα λεφτα!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γ
Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθεραΔεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.
Όταν μπουν οι έξυπνοι μετρητές θα είναι όλα τα τιμολόγια ακριβά, εκτός από το πορτοκαλί το ωριαία κυμαινόμενο, στο οποίο η χρέωση θα αλλάζει με την ώρα όπως βολεύει τον πάροχο. Για να το εκμεταλλευτείς αυτό θα πρέπει να έχεις αποθήκευση στο σπίτι. Βέβαια αν αυτό γίνει όπως έχουμε δει σε κάποιες χώρες έξω, θα δημιουργήσει κοινωνικό πρόβλημα, γιατί τα εισοδήματα εδώ δεν είναι ανάλογα με άλλες χώρες και επιδεινώνονται (σε λίγο τελευταίοι στην Ευρώπη σε αγοραστική δύναμη).
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γ
Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθεραΔεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.
Γιατι το βραδυ μηδενιζεται σχεδον η καταναλωση. Συνηθως η καταναλωση ειναι στο πικ στις 3μμ το απογευμα σε ενα γραφημα που εχω δει σε περιοχη με εργοστασια (που εχουν μεγαλες απαιτησεις σε ηλεκτρικο). Απλη λογικη ειναι αυτο.
Η ζήτηση στο δίκτυο ρεύματος έχει 2 μέγιστα, στις 7-9 το πρωί και 9-10 το βράδυ. Βασικά στις 3 το μεσημέρι (12-3 συνήθως) είναι στο ελάχιστο. Γιατί τότε φαντάζομαι μπαίνουν και όλα τα Φ.Β. Νούμερα αδμιε που αναφέρθηκε παραπάνω.
in other news, ρουφάτε και έρχεται (δεν το γράφω εκδικητικά)
στην Ολλανδία αρχίζουν να χρεώνουν για να δώσεις ρεύμα από τα ΦΒ στο σπίτι πίσω στο δίκτυο. Θα το δουν οι εταιρίες στην Ελλάδα και θα εμφανιστούν δολλάρια στα μάτια τους όπως στα παιδικά.
https://www.dutchnews.nl/2024/05/eneco-goes-for-solar-panel-charges-vattenfall-essent-to-follow/
-
@volvozeus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προς το παρόν κρατάμε την οδηγία, που προκύπτει από τις έως τώρα μελέτες, τα best practices, τα ακολουθούμε και τέλος.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα γινει με τα Φ/Β παρκα. Ηδη υπαρχει πληροτητα και ομως ειναι σκαριά 100δες ακομη!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης