Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 608
    • 609
    • 610
    • 611
    • 612
    • 907
    • 908
    • 610 / 908
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18149
    412796
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @criuser last edited by

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

      Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

      Αυτό δεν ενισχύει την άποψη σου. Γιατί τα πλοία αυτά, δεν έχουν επιβάτες, παρά μόνο πλήρωμα, άρα σε περίπτωση φωτιάς είναι πιο εύκολα τα πράγματα όταν έχεις να σώσεις 20-30 άτομα και όχι 800 ή 2000 και μάλιστα αυτά τα 20-30 είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι στα σωστικά.

      Με αυτή την άποψη, το λογικό για τα επιβατικά πλοία, ίσως ήταν το 10 % να είναι φορτισμένα.

      Εντιτ. Το λίνκ που ανέβασες αναφέρει και τα επιβατικά πλοία στο κεφάλαιο 2

      1. Application to ro-ro passenger ships

      Βεβαίως και αναφέρει επιβατηγά πλοία, για αυτό το ανέβασα, για να δείξω ότι πουθενά στο κεφάλαιο των επιβατηγών δεν αναφέρεται το 40%
      Αλλά προφανώς ούτε εσυ το διάβασες, εκτός από όσους έγραψαν την οδηγία

      Εγώ είπα ότι διάβασα μόνο τα περιεχόμενα, γιατί όπως το έγραψες παραπάνω : "Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships", φάνηκε σαν να μην αφορούσε τα επιβατικά καθόλου, ενώ αφορά και τα επιβατικά.

      Προφανώς δεν θα διαβάσω τόσες σελίδες...

      Αλλωστε λέγατε ότι θα μπουν περιορισμοί στα ντίζελ, αλλά βλέπω περιορισμούς στα ηλεκτρικά, υβριδικά και υγραέρια και φυσικά αέρια πρώτα...😊

      Από την άλλη τα πλοία κάνουν ειδικά δρομολόγια όταν μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία, όπως καύσιμα κλπ.

      Τα μεταφέρουν μόνα τους και το πλοίο είναι άδειο και πληρώνονται με ειδικό τρόπο για αυτό.

      Ενίοτε το αποφεύγουν, διότι υπάρχουν ειδικά πλοία που μεταφέρουν καύσιμα στα νησιά...

      d9115c9e-cdd1-45ef-a469-cc797f3223d2-image.png

      Youtube Video

      Να χαρείς, μην αρχίζεις το ποιηματάκι για το ποιός είναι πιο έξυπνος και κάνεις τις καλύτερες μαντεψιές και αγορές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by criuser

        Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

        Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

        Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • argyn
          argyn @criuser last edited by

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

          Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

          Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

          Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon

          williamg R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • williamg
            williamg @argyn last edited by

            @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

            Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

            Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

            Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon

            1. Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.

            Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?

            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

            argyn R J 3 Replies Last reply Reply Quote 0
            • argyn
              argyn @williamg last edited by

              @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

              Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

              Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

              Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon

              1. Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.

              Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?

              Άλλο υπερπαραγωγή, άλλο ικανότητα απορρόφησης της από το δίκτυο την στιγμή που αυτή γίνεται και άλλο διαμόρφωση τιμών μέσω χρηματιστηρίου ενέργειας. Πάντως για να είμαστε δίκαιοι οι τιμές ρεύματος πέφτουν το τελευταίο διάστημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by criuser

                Να θυμίσω ότι επί πασοκάρας γαπ, που ξεκίνησε η ιστορία με τα φωτοβολταικά, η Μπιρμπίλω έδινε μέχρι και 80 λεπτά την κβω, στους επενδυτές, σαν επιδότηση από αυτές που αναφέρει το άρθρο ότι υπάρχουν μέχρι τώρα.

                Απλά τότε οι πασοκοκολλητοί πρόλαβαν και μπήκαν στο παιχνίδι, πήραν τα πολλά και όσοι μπαίνουν μετά παίρνουν τα @@ τους...

                Κλασσικό πασοκικό παιχνίδι χρηματιστηρίου...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @argyn last edited by

                  @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

                  Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

                  Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

                  Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon

                  Αν πας και ρίχνεις χρήμα μαζί με όλα τα πρόβατα είναι δεδομένο ότι η κατάληξη δεν θα είναι όπως την περιμένεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    red_monster @williamg last edited by

                    @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

                    Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

                    Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

                    Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon

                    1. Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.

                    Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?

                    Γιατί δεν έχουμε τρόπο αποθήκευσης της. Τρέχουν ήδη επενδύσεις σε αντλιοταμειευτήρες και γιγάντιες συστοιχίες μπαταριών αλλά προς ώρας είναι σταγόνα στον ωκεανό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      red_monster @criuser last edited by

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Να θυμίσω ότι επί πασοκάρας γαπ, που ξεκίνησε η ιστορία με τα φωτοβολταικά, η Μπιρμπίλω έδινε μέχρι και 80 λεπτά την κβω, στους επενδυτές, σαν επιδότηση από αυτές που αναφέρει το άρθρο ότι υπάρχουν μέχρι τώρα.

                      Απλά τότε οι πασοκοκολλητοί πρόλαβαν και μπήκαν στο παιχνίδι, πήραν τα πολλά και όσοι μπαίνουν μετά παίρνουν τα @@ τους...

                      Κλασσικό πασοκικό παιχνίδι χρηματιστηρίου...

                      Απορώ με τους ανθρώπους που πάνε και ρίχνουν χρήμα σε πράγματα που δεν κατανοούν .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        Johnny 0 @williamg last edited by Johnny 0

                        @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Μα βλέπω εύφορο έδαφος για χαλαρή συζήτηση για το θέμα...😇

                        Να το αφήσω να πάει χαμένο ?😁

                        Αργίες έρχονται, θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση...

                        Η ασφάλεια δικαίου είναι άγνωστη έννοια σε αυτή την χώρα. Οι εξηλεκτρισμένοι ας ρίξουν μια ματιά στα παθήματα των μικροεπενδυτών φωτοβολταϊκών που πλέον τραβάνε τα μαλλιά τους. Από το φιλομιτσοτακεικο Λίμπεραλ https://www.liberal.gr/energeia/o-giatros-ependytis-kai-telos-sto-parti-ton-fotoboltaikon

                        1. Στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, οι ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν εγχύθηκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δηλαδή που παρήχθησαν αλλά πετάχτηκαν στα «σκουπίδια», ξεπέρασαν την παραγωγή ΑΠΕ που έμεινε αναξιοποίητη όλο το 2023.

                        Δεν καταλαβαίνω. Άρα υπάρχει υπερπαραγωγή. Οπότε γιατί πληρώνουμε οι τελικοί καταναλωτές τα μαλιοκέφαλά μας για ρευμα?

                        Γιατί το ρεύμα που παράγεται δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. Οι ΑΠΕ είναι στοχαστικές και όχι συνεχείς πηγές ενέργειας, δίνουν ενέργεια οπότε θέλουν και όχι όποτε θέλεις εσύ, οπότε πρέπει να τις ταιριάξεις με μια σταθερή πηγή ενέργειας συνεχή ή εστω γρήγορα διαθέσιμη (λιγνίτη, αέριο, πυρηνικά, υδροηλεκτρικά, μπαταρίες,εισαγωγές ρεύματος από άλλες χωρες κλπ).
                        Ακόμα και στο σπίτι αν έχεις ένα μεγάλο αυτόνομο φωτοβολταϊκό το ίδιο γίνεται. Μόλις καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες του σπιτιού και γεμίσει τη μπαταρία, κόβει τα φωτοβολταϊκά και πετάς ρεύμα στην ουσία. Οπότε πρέπει να έχεις μεγάλη μπαταρία ή μια γεννήτρια για τις ώρες που δεν έχει ήλιο για να τη βολεψεις.
                        Αυτή τη στιγμή το 50% του ρεύματος που καταναλώνουν οι χώρες ετήσια είναι από μη ΑΠΕ, και αυτό δε μπορεί εύκολα να μειωθεί, θέλει τεράστιες επενδυσεις.
                        Στη χώρα μας οι ανάγκες σε ΑΠΕ έχουν καλυφθεί, δε μπορεί να απορροφήσει αλλες το δίκτυο, ότι βάζουν πλέον είναι για εξαγωγές (για αυτό φτιάχνουν και διασυνδέσεις για άλλες χώρες, ενώ έχουν αφησει το ηλεκτρικό δίκτυο εδω στη μοίρα του).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • R
                          red_monster last edited by red_monster

                          Για τους geek των αναλύσεων, ο ΑΔΜΗΕ έχει φτιάξει ένα ωραιότατο μομπαιλ απλικασιον (ipto analytics) με τη ζήτηση, παραγωγή, εκπομπές CO2, ισοζύγιο διασυνδέσεων κλπ. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον, πρώτον η στοχαστικότητα της παραγωγής και δεύτερον ο βαθμός διείσδυσης των ΑΠΕ και υδροηλεκτρικών στο υπάρχον ενεργειακό μίγμα.

                          Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθερα 😊

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • argyn
                            argyn last edited by argyn

                            Πολλά με τις ΑΠΕ έχουν να κάνουν με τις συνεχείς αλλαγές σε όρους σύνδεσης, ταρίφες, προϋποθέσεις περιβαλλοντικής αδειοδότησης κτλ κτλ. Δηλαδή είναι σαν να κάθεσαι να παίξεις τζόγο και κατά την διάρκεια του παιχνιδιού κάποιος να αλλάξει τους κανόνες κατά το δοκούν. Κανένα μπιζνες πλαν δεν μπορεί να προβλέψει αυτές τις παραμέτρους.

                            Πάντως όσοι ενδιαφέρεστε βάλτε την Ipto Analytics εφαρμογή του ΑΔΜΗΕ στα κινητά σας, υπάρχει και για android και για ios και δίνει ενδιαφέροντα στατιστικά.

                            Εδιτ: τώρα είδα το αποπάνου του μανστερ - μιλάμε για το ίδιο αππλικέισο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @red_monster last edited by

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Γ
                              Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθερα 😊

                              Δεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.

                              W J 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jammamon last edited by jammamon

                                Καταρχήν σε επίπεδο λιανικής δεν ήμασταν ποτέ ακριβή χώρα. Ακόμα και στην κρίση ήμασταν κοντά στο μέσο όρο τιμολογίων της Ε.Ε.
                                Στη χονδρική που ήμασταν από τις πιο ακριβές στην ευρώπη, έχουμε πάψει να είμαστε πλέον. Αν πάτε εδώ και δείτε στα αριστερά που λέει year to date θα το διαπιστώσετε.
                                https://www.rae.gr/parakolouthisi-agoron/evropaikes-agores-xondrikis/map-graph/

                                Από εκεί και πέρα οι όποιες παθογένειες στη χώρα μας όσον αφορά τις τιμές δεν έχουν να κάνουν με τις ΑΠΕ, οι οποίες αμοίβονται με συγκεκριμένες και γνωστές τιμές. Έχουν να κάνουν με τις προσφορές των μονάδων ορυκτών καυσίμων που δεν υπόκεινται σε έλεγχο.

                                Οι ΑΠΕ ότι και να γίνει είτε θα πάρουν την ταρίφα τους (παλαιά έργα) είτε την τιμή ηλεκτρισμού της ημέρας +- τη διαφορά από την τιμή στην οποία έχουν υπογράψει συμβόλαια CfD στις δημοπρασίες που συμμετείχαν.

                                Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι αν η τιμή ημέρας είναι π.χ. 50 ευρώ/MWh παραπάνω, τότε οι ΑΠΕ επιστρέφουν αυτά τα 50 ευρώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Γ
                                  Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθερα 😊

                                  Δεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.

                                  Γιατι το βραδυ μηδενιζεται σχεδον η καταναλωση. Συνηθως η καταναλωση ειναι στο πικ στις 3μμ το απογευμα σε ενα γραφημα που εχω δει σε περιοχη με εργοστασια (που εχουν μεγαλες απαιτησεις σε ηλεκτρικο). Απλη λογικη ειναι αυτο.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    volvozeus @dettol last edited by volvozeus

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

                                    Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

                                    Δεν τη διάβασε το υπουργείο και οι αρμόδιοι και τη διάβασες εσύ δηλαδή?

                                    Καλό είναι που και που σε κάτι που δεν έχουμε ιδέα να μη πετάμε ότι μπαρούφα μας κατεβαίνει.

                                    Η φωτιά στα πλοία είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί. Το ρίσκο είναι τεράστιο με τα ηλεκτρικά, όχι από άποψη πιθανότητας πρόκλησης, η οποία είναι χαμηλότερη από τα συμβατικά οχήματα, αλλά ως severity of outcome.

                                    Αυτή τη στιγμή τα πλοία δεν είναι σχεδιασμένα να αντεπεξέλθουν ούτε στο κομμάτι της πρόληψης ούτε της κατάσβεσης και τα πληρώματα δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένα.

                                    Όλοι περιμένουν τον ΙΜΟ να καταλήξει σε ένα σετ στάνταρ για νεότευκτα, το οποίο προφανώς θα εφαρμοσθεί με κάποιο χρονοδιάγραμμα και στα υπάρχοντα πλοία. Έτσι γίνεται διαχρονικά.

                                    Προς το παρόν κρατάμε την οδηγία, που προκύπτει από τις έως τώρα μελέτες, τα best practices, τα ακολουθούμε και τέλος.

                                    Κι επειδή αναφέρθηκε, υπάρχει στάνταρ όχι σε επίπεδο ΙΜΟ αν δεν κάνω λάθος, σχετικά με τους φορτιστές για ηλεκτρικά σε πλοία. Δεν έχει σχέση με τις παροχές που έχουν για τα ψυγεία, και φυσικά λίγα πλοία υπάρχουν μέχρι στιγμής που τις πληρούν, κυρίως νεότευκτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @lap last edited by cirus

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Να φτιάξουμε startup xefortistiri.gr

                                      Αναλαμβανουμε να ξεφορτιζουμε το αμάξι σας μόλις φτάσετε λιμάνι

                                      Κάνοντας drift σε μια αλάνα πίσω από τα κεντρικά γραφεία μας....
                                      Είμαι μεσα👍

                                      Ναι θα μπουν χωρίς λάστιχα μόνο με τις ζάντες στο πλοίο χαχαχαχ οχι οχι κάτι άλλο καλύτερο

                                      Σκεφτόμουν να αδειάζουμε σε μπαταρίες την ενέργεια και να την πουλάμε σε όσους θελουν να φορτίσουν με εναν δικό μας φορτιστή σε πολύ καλές τιμές

                                      Για να μην καρφωθουμε θα βάλουμε πάνω από τον φορτιστή ενα χάμστερ σε κλουβί να τρέχει σε μια ρόδα και θα λέμε οτι η ενέργεια παράγεται από πράσινη ενέργεια με ταμπελάκι ότι δεν έχουμε δώσει αναβολικά στο χαμστερ και οτι το αλλάζουμε ανα βάρδιες (μην εχουμε θέμα με τους ζωόφιλους).

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Ναι πράσινη ενέργεια διότι θα είναι πράσινο το μαρουλάκι που θα τρώει το χάμστερ.

                                        Κάτσε να το σημειώσω στο business plan. Η έγκριση είναι στο τσεπάκι μας

                                        Θα βάλω και έναν πράσινο ήλιο που ανατέλλει, θα είναι πασοκος και ο αξιολογητής. Έδεσε το γλυκό.

                                        Καργα λεφτα!🤝

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          Johnny 0 @dettol last edited by Johnny 0

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Γ
                                          Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθερα 😊

                                          Δεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.

                                          Όταν μπουν οι έξυπνοι μετρητές θα είναι όλα τα τιμολόγια ακριβά, εκτός από το πορτοκαλί το ωριαία κυμαινόμενο, στο οποίο η χρέωση θα αλλάζει με την ώρα όπως βολεύει τον πάροχο. Για να το εκμεταλλευτείς αυτό θα πρέπει να έχεις αποθήκευση στο σπίτι. Βέβαια αν αυτό γίνει όπως έχουμε δει σε κάποιες χώρες έξω, θα δημιουργήσει κοινωνικό πρόβλημα, γιατί τα εισοδήματα εδώ δεν είναι ανάλογα με άλλες χώρες και επιδεινώνονται (σε λίγο τελευταίοι στην Ευρώπη σε αγοραστική δύναμη).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t @wantone last edited by super-t

                                            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Γ
                                            Οι παλαιότεροι θα θυμάστε τους καλοκαιρινούς μήνες εκκλήσεις για περιορισμό στη χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις μεσημεριανές ώρες. Πλέον έχουμε περίσσεια, φορτίστε ελεύθερα 😊

                                            Δεν έχουμε όμως αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική που να αντανακλούν αυτήν την υπερπροσφορά. Σε άλλες χώρες (λογικά), πέφτει ή και μηδενίζεται η τιμή kWh κατά την κορύφωση της ηλιοφάνειας, ενώ εμείς την πληρώνουμε ακριβά. Το ανάποδο συμβαίνει το βράδυ όπου το νυχτερινο είναι το «φτηνό» ρεύμα.

                                            Γιατι το βραδυ μηδενιζεται σχεδον η καταναλωση. Συνηθως η καταναλωση ειναι στο πικ στις 3μμ το απογευμα σε ενα γραφημα που εχω δει σε περιοχη με εργοστασια (που εχουν μεγαλες απαιτησεις σε ηλεκτρικο). Απλη λογικη ειναι αυτο.

                                            Η ζήτηση στο δίκτυο ρεύματος έχει 2 μέγιστα, στις 7-9 το πρωί και 9-10 το βράδυ. Βασικά στις 3 το μεσημέρι (12-3 συνήθως) είναι στο ελάχιστο. Γιατί τότε φαντάζομαι μπαίνουν και όλα τα Φ.Β. Νούμερα αδμιε που αναφέρθηκε παραπάνω.


                                            in other news, ρουφάτε και έρχεται (δεν το γράφω εκδικητικά)

                                            στην Ολλανδία αρχίζουν να χρεώνουν για να δώσεις ρεύμα από τα ΦΒ στο σπίτι πίσω στο δίκτυο. Θα το δουν οι εταιρίες στην Ελλάδα και θα εμφανιστούν δολλάρια στα μάτια τους όπως στα παιδικά.

                                            https://www.dutchnews.nl/2024/05/eneco-goes-for-solar-panel-charges-vattenfall-essent-to-follow/

                                            D piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 608
                                            • 609
                                            • 610
                                            • 611
                                            • 612
                                            • 907
                                            • 908
                                            • 610 / 908
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr