Πάντως Panormus, είσαι μακράν ο you tube ανταποκριτής του φόρουμ
Best posts made by antoniokon
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Ford Puma 2019
Ένα ένα τα θυμάμαι...
Η πολύ θετική εικόνα που σχημάτισα για το αυτοκίνητο είναι δεδομένη...
Όμως να συμπληρώσω ότι δεν μου άρεσε η όρθια θέση της οθόνης πολυμέσων. Γενικά μου αρέσουν οι οθόνες που με κάποιο τρόπο ενσωματώνονται στο ταμπλό. Όταν την χτυπάει ο ήλιος στο ταξίδι, ζεσταίνεται τόσο που δυσκολεύεσαι να την αγγίξεις.
Όπως προείπα, πίσω κάθεσαι άνετα αλλά υπάρχει μια κλειστοφοβική αίσθηση λόγω μικρών παραθύρων.
Επίσης, έχω συνηθίσει όταν οδηγάω να κρατάω μεν πάντα το τιμόνι και με τα δύο χέρια αλλά να ξεκουράζω λίγο τον αγκώνα του αριστερού χεριού στη βάση του παραθύρου. Στο Puma, αυτό δε μπορούσε να γίνει γιατι η βάση ήταν πολύ ψηλά και δεν με βόλεψε.
Σόρρυ για την ενημέρωση με... δόσεις!
Ελπίζω οι εντυπώσεις μου να βοηθήσουν λίγο τους υποψήφιους αγοραστές.
Ήδη σκέφτομαι ποιό θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα νοικιάσω για αποκόμιση εντυπώσεων
-
RE: Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross
@jamesjoyce1 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@iceman7 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Βασικά και leasing να είναι το φόρο πολυτελείας θα τον πληρώνεις εσυ.
Οποτε μην ασχολείσαι με το διλιτρο.Εκτιμώ ότι σε ένα χρόνο που θα έρθει θα έχει καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας
Και το NewsAuto την ίδια εκτίμηση κάνει...
Κάθε χρόνο εδώ και μια δεκαετία...
Μακάρι πάντως...
-
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου όσους ήρθαν, για την όμορφη παρέα...
Είναι ωραίο να βάζεις πρόσωπα στα nicknames...
Και να συνειδητοποιείς πόσο έξω έπεσες όταν προσπαθούσες να τα φανταστείς
Η, δια ζώσης, μονομαχία @gatoz - @criuser όλα τα λεφτά...
Αξία ανεκτίμητη...ειδικά όταν ρίχνουν λάδι στη φωτιά Χάρης ( @harisma23 ) και Φάνης ( @fanis75 )...
Όλα τα παιδιά εξαιρετικά...
Ειδική μνεία στον απολυμαντικό @dettol για την ωραία βόλτα και την υπομονή του να εξηγήσει πράγματα για το Tesla...
-
RE: Ford Puma 2019
Σε συνέxεια προηγούμενου post...
Μου άρεσε η απόσβεση της ανάρτησης. Δοκίμασα το αυτοκίνητο σε δρόμους- δημοτικά λακουβοδρόμια των Αμπελοκήπων. Όπως συχνά αναφέρει στις δοκιμές της η Φαμπιάτου αλλά αναφερόμενη στο Δήμο Διονύσου.
Αρχοντικά τα περάσματα, ένοιωθα το αμάξωμα συμπαγές και η ελάχιστη ταλάντωση να είναι όσο όσο. Πέρα από κάμποσα φρεάτια, το ίδιο. Δεν έχω οδηγήσει αμάξι με πολλαπλούς συνδέσμους αλλά το συγκεκριμένο Puma με ικανοποίησε πλήρως.
Έχοντας διαβάσει αρνητικά σχόλια για τις πίσω θέσεις, θα πω ότι η προσωπική μου άποψη είναι αντίθετη. Με ύψος 1,78 ρύθμισα την θέση του οδηγού και κάθισα πίσω. Ήμουν άνετος τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι. Επίσης το πορτμπαγκάζ με σωστό σχήμα και το mega box εργαλείο. Περίσσεψαν φαγητά σε πακέτο μετά από μεσημεριανό γεύμα στην Καλαμάτα και τα έβαλα εκεί, χωρίς να έχω κανένα άγχος μήπως στάξει κάτι.
Δεν μου άρεσε η πίσω ορατότητα. Μικρό το πίσω τζάμι.
Επίσης θα ήθελα τη λειτουργία τυφλού σημείου, που δεν την είχε η έκδοση που ενοικίασα.
Το cruise control μια χαρά. Απορία...θα δούλευε και με 5η ταχύτητα π.χ. στα 120-130?
Κατανάλωση συνολική στα 600 χλμ...μέσος όρος 6,7 λίτρα ανά 100 χλμ...μέσος όρος επιστροφής που το πήγα πιο χαλαρά (μάξιμουμ 130) 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ...με εντυπωσίασε...
Γενικά μπήκε πολύ δυνατά στη λίστα των υποψηφίων, προς αγορά, αυτοκινήτων. Ενδεχομένως κοιτάζοντας και την έκδοση X, λόγω εξοπλισμού, χωρίς να έχω αποφασίσει αν αξίζει το επιπλέον ποσό.
-
RE: Αναφορά αν είμαστε καλά απο υγεία
@gatoz said in Αναφορά αν είμαστε καλά απο υγεία:
https://www.newsauto.gr/news/stin-entatiki-me-covid-19-o-kostas-kavvathas/
Βγήκε από την εντατική ο Κος Καββαθάς...
Εύχομαι τα καλύτερα...
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Τριήμερο 25ης Μαρτίου με αλλαγή του καιρού και σκέφτηκα να νοικιάσω κάτι για την κλασική βόλτα Τρίπολη- Καλαμάτα και πέριξ, που κάνω 5-6 φορές το χρόνο.
Ξεκίνησα για κατηγορία σούπερ μίνι ψάχνοντας Clio, Polo κλπ αλλά με 10 € διαφορά την ημέρα προέκυψε ολοκαίνουργιο (1.400 χλμ) Kia Sportage 1.6 180 hp 7 dct (αυτόματο).Πρώτη αίσθηση: βουνό. Τεράστιο σε διαστάσεις για την εμπειρία μου, η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα λίγο τον όγκο του. Όταν το επέστρεψα το είχα συνηθίσει αλλά σε συνθήκες καθημερινής κίνησης δεν είναι ότι καλύτερο.
Επιβλητικό σε εμφάνιση, τραβάει τα βλέμματα και για τα δικά μου γούστα έως και όμορφο. Βρήκα εύκολα θέση οδήγησης, χώροι άπλετοι για όλους, τεράστιο πορτ μπαγκάζ. Ορατότητα καλή και αίσθηση ότι μπήκες σε κάτι συμπαγές και καλοφτιαγμένο.
Πριν φύγω έκανα μια βόλτα στα σαμαράκια της γειτονιάς. Ότι καλύτερο από αναρτήσεις έχω οδηγήσει. Σίγουρα είναι μία δύο κατηγορίες επάνω αλλά περνούσα τα πάντα αρχοντικά αλλά και άνετα χωρίς το αυτοκίνητο να πλέει. Την ίδια αίσθηση είχα και όταν περνούσα από φρεάτια ή γραμμές τρένου (στο ταξίδι) δηλαδή ήταν σφιχτό τόσο όσο.
Στη διαδρομή τώρα, με ικανοποίησε απόλυτα. Δύναμη ατελείωτη. Όποτε ήθελα να προσπεράσω, μάζευα χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβω. Στο βαθύ πάτημα του γκαζιού υπήρχε υστέρηση ενός δευτερολέπτου αλλά, παρά το βάρος, ερχόταν "απογείωση". Σταθερότητα παντού. Ενώ ξεκίνησα χαλαρά, όλο το ταξίδι μετά την Ελευσίνα, το έκανα με 140-170. Φήμες λένε, όπως γράφει και η Φαμπιάτου, ότι 200ρίζει άνετα.
Ηχομόνωση πολύ καλή. Η χροιά του κινητήρα δεν ακούγεται ωραία αλλά σε νόμιμες ταχύτητες δεν ακούς σχεδόν τίποτα, εκτός από τον θόρυβο των ελαστικών όταν περνάς από τραχιά άσφαλτο. Στα 130 χλμ δούλευε περίπου στις 2.300 στροφές.
Συστήματα ασφαλείας τα γνωστά, χωρίς να είναι η φουλ εξοπλισμένη έκδοση. Πολύ συχνά δούλευε η ειδοποίηση των διαγραμμίσεων ενώ και στην κίνηση της πόλης όταν ξεκινούσε ο μπροστινός κι εγώ αργούσα λίγο, ερχόταν ειδοποίηση ¨΄άντε ξεκίνα".
Τα φώτα στην εθνική μια χαρά όμως σε στενό επαρχιακό δρόμο το βράδυ θα ήθελα παραπάνω ευρύτητα για τα πλαινά όρια του δρόμου.
Είχε και χειροκίνητη λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο. Την δοκίμασα λίγο αλλά με μπέρδευε. Μάλλον θέλει περισσότερη εξοικείωση.
Κατανάλωση τώρα. Όταν οδηγούσα σχετικά χαλαρά, η οθόνη έδειχνε 6,5 με 7 λίτρα τα 100 χλμ. Όταν εθίστηκα στο γκάζι έδειχνε 8,5 με 9.
Η πραγματική μέση κατανάλωση μετρημένη από γέμισμα σε γέμισμα ήταν 8. Πιστεύω πολύ καλά για την οδήγηση που έκανα όπως και είναι πολύ ρεαλιστικό νούμερο το 7 χωρίς ακρότητες.Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές αλλά χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος, κάτι απαραίτητο για το μέγεθος του οχήματος.
Τιμόνι χωρίς κοφτερή αίσθηση. Κάπως καλύτερα στο sport mode. Εκεί άλλαζε και η αίσθηση στο γκάζι.
Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα για οικογενειακές εκδρομές, ίσως σε μια καλύτερη εξοπλιστικά έκδοση. Χωράει τα πάντα και σε πάει ατσαλάκωτο.
Αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα επανέλθω.
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Δεν μου αρέσει που υπάρχει ακόμα το τόπικ της πολιτικής...
Μόνο αντιπαραθέσεις, παράλληλοι μονόλογοι, απομόνωση μιας φράσης ενός κατεβατού σκέψεων για να "ταπώσουμε" τον άλλον, αδυναμία επιχειρημάτων κλπ...
Χωρισμός σε ομάδες ....
Η ίδια συμπεριφόρα, όταν προέρχεται από εμάς, χειροκροτείται...
Όταν προέρχεται από τους άλλους, αποδοκιμάζεται...
Απορώ γιατί υφίσταται το τόπικ, πόσο μάλλον όταν δεν επιτρέπεται κάτι αντίστοιχο με ποδοσφαιρικό και γενικότερα οπαδικό περιεχόμενο (και πολύ σωστά)...
Μόνο εγώ βλέπω τις τεράστιες ομοιότητες?
Ρητορική η ερώτηση...
Ότι έγραψα παραπάνω, ισχύει απόλυτα, και στις δύο περιπτώσεις, πάντα κατά την προσωπική μου άποψη...
Η πλήρης απουσία οπαδικών απόψεων (πολιτικής και ποδοσφαίρου), μόνο καλό θα κάνει στη λειτουργία του φόρουμ...
Υπάρχουν άλλα φόρουμ για να εκθέτει κανείς την τόσο "βαρύνουσα" πολιτική του σκέψη...
Εξαίρεση, οι κόσμιες "οπαδικές" απόψεις για τις μάρκες αυτοκινήτων, μιας και είναι το κατ' εξοχήν αντικείμενο του περιοδικού που μας φιλοξενεί...
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
Ενώ με πείσατε να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στο C3, είχα τηλεφώνημα από Renault για άμεσο ερχομό Clio στην έκδοση που θέλω...
Παράδοση το πολύ σε ένα μήνα...
Το σύμπαν συνωμότησε...
Κι επειδή δεν έχω χρόνο να συνεχίσω την αναζήτηση, κλείσαμε
Latest posts made by antoniokon
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Κάποια στιγμή ενδιαφερόμουν για εισαγωγή Vitara από Γερμανία...
Ρώτησα στον Σφακιανάκη αν με τον αριθμό πλαισίου μπορεί να βρει τα πραγματικά χιλιόμετρα, πριν το φέρω Ελλάδα...
Απάντηση αρνητική...
Δεύτερη ερώτηση...αν έρθει Ελλάδα και τους το πάω για έλεγχο, θα μπορούν έστω τότε?
Απάντηση επίσης αρνητική...
-
RE: 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ
@criuser έχεις ανοίξει πολλά μέτωπα από εχθές
Αφιερωμένο...
https://www.newsmoto.gr/i-ellada-kalosorizi-ti-diithisi-motosikleton/
-
RE: Ορεινή Ναυπακτία και Φθιώτιδα 8-9-2024
Ως συνήθως, το πρώτο like από μένα, μήπως το ξεχάσω και τώρα πάω στην αρχή του ποστ να απολαύσω το ταξίδι
-
RE: 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ
@tgd said in [30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ](
Σιγά μην νοιαστεί για το όριο των 30. Αν όμως υπήρχε μια καμερούλα στο φανάρι, θα το φύσαγε και δεν θα κρύωνε.
Αν είχε μπει κάμερα, δεν θα υπήρχε για πολύ, γιατί θα την είχαν σπάσει μπαχαλάκηδες, μετά από πορεία δικαιωματιστών κατά των καμερών...
-
RE: Καθημερινό b-c νέο ή μτχ
@a-d-p said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@dimitrioskosmas said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
honda jazz
Δεν υπάρχει τίποτα κάτω από τα 19000€, τρία μτχ είχε το car, 19, 20 και 25000€, αυτό που είχε 20 πουλήθηκε χθες
Άσχετο αλλά ούτε ο admin του car, δεν ξέρει τόσο καλά τις αγγελίες των αυτοκινήτων
-
RE: Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]
@antoniokon said in VW FORUM:
Βρε τι μαθαίνει κανείς στο τόπικ VW FORUM
Δεν ειναι Οφφ τοπικ καθως αυτες οι εταιρειες οπως και η Φαου Βε εφτιαχναν τα οπλα των Γερμανων στον ΒΠΠ.
Κλασσικο παραδειγμα η ιδια εταιρία που εφτιαχνε τα αεροπλανα Μεσσερσμιτ οπως το 109 και 262 τωρα φτιαχνει Airbus.
και η γραμμή Μαζινό και ο κώδικας Enigma...
όλα on topic...
-
RE: Suzuki Swift (2024)
@a-d-p said in [Suzuki Swift (2024)]
Main specifications of the new Suzuki Swift Sport (estimated)
: Length x width x height: 3990 x 1750 x 1500 mm
; Wheelbase: 2450 mm
; Vehicle weight: 960 kg
; Engine: Inline 4, 1.4L turbo + motor
; Maximum output: 150 ps + motor 15 ps
; Maximum torque: 24.5 kgm + motor 6.0 kgm
; Transmission: 6MT/6AT
; Drive system: FF
; Release date: December 2024 to January 2025
; Estimated price: 2.3 million to 2.5 million yenΈχει γούστο να έρθει και αυτόματο!