Πάντως Panormus, είσαι μακράν ο you tube ανταποκριτής του φόρουμ
Best posts made by antoniokon
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Ford Puma 2019
Ένα ένα τα θυμάμαι...
Η πολύ θετική εικόνα που σχημάτισα για το αυτοκίνητο είναι δεδομένη...
Όμως να συμπληρώσω ότι δεν μου άρεσε η όρθια θέση της οθόνης πολυμέσων. Γενικά μου αρέσουν οι οθόνες που με κάποιο τρόπο ενσωματώνονται στο ταμπλό. Όταν την χτυπάει ο ήλιος στο ταξίδι, ζεσταίνεται τόσο που δυσκολεύεσαι να την αγγίξεις.
Όπως προείπα, πίσω κάθεσαι άνετα αλλά υπάρχει μια κλειστοφοβική αίσθηση λόγω μικρών παραθύρων.
Επίσης, έχω συνηθίσει όταν οδηγάω να κρατάω μεν πάντα το τιμόνι και με τα δύο χέρια αλλά να ξεκουράζω λίγο τον αγκώνα του αριστερού χεριού στη βάση του παραθύρου. Στο Puma, αυτό δε μπορούσε να γίνει γιατι η βάση ήταν πολύ ψηλά και δεν με βόλεψε.
Σόρρυ για την ενημέρωση με... δόσεις!
Ελπίζω οι εντυπώσεις μου να βοηθήσουν λίγο τους υποψήφιους αγοραστές.
Ήδη σκέφτομαι ποιό θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα νοικιάσω για αποκόμιση εντυπώσεων
-
RE: Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross
@jamesjoyce1 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@iceman7 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Βασικά και leasing να είναι το φόρο πολυτελείας θα τον πληρώνεις εσυ.
Οποτε μην ασχολείσαι με το διλιτρο.Εκτιμώ ότι σε ένα χρόνο που θα έρθει θα έχει καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας
Και το NewsAuto την ίδια εκτίμηση κάνει...
Κάθε χρόνο εδώ και μια δεκαετία...
Μακάρι πάντως...
-
RE: Ford Puma 2019
Σε συνέxεια προηγούμενου post...
Μου άρεσε η απόσβεση της ανάρτησης. Δοκίμασα το αυτοκίνητο σε δρόμους- δημοτικά λακουβοδρόμια των Αμπελοκήπων. Όπως συχνά αναφέρει στις δοκιμές της η Φαμπιάτου αλλά αναφερόμενη στο Δήμο Διονύσου.
Αρχοντικά τα περάσματα, ένοιωθα το αμάξωμα συμπαγές και η ελάχιστη ταλάντωση να είναι όσο όσο. Πέρα από κάμποσα φρεάτια, το ίδιο. Δεν έχω οδηγήσει αμάξι με πολλαπλούς συνδέσμους αλλά το συγκεκριμένο Puma με ικανοποίησε πλήρως.
Έχοντας διαβάσει αρνητικά σχόλια για τις πίσω θέσεις, θα πω ότι η προσωπική μου άποψη είναι αντίθετη. Με ύψος 1,78 ρύθμισα την θέση του οδηγού και κάθισα πίσω. Ήμουν άνετος τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι. Επίσης το πορτμπαγκάζ με σωστό σχήμα και το mega box εργαλείο. Περίσσεψαν φαγητά σε πακέτο μετά από μεσημεριανό γεύμα στην Καλαμάτα και τα έβαλα εκεί, χωρίς να έχω κανένα άγχος μήπως στάξει κάτι.
Δεν μου άρεσε η πίσω ορατότητα. Μικρό το πίσω τζάμι.
Επίσης θα ήθελα τη λειτουργία τυφλού σημείου, που δεν την είχε η έκδοση που ενοικίασα.
Το cruise control μια χαρά. Απορία...θα δούλευε και με 5η ταχύτητα π.χ. στα 120-130?
Κατανάλωση συνολική στα 600 χλμ...μέσος όρος 6,7 λίτρα ανά 100 χλμ...μέσος όρος επιστροφής που το πήγα πιο χαλαρά (μάξιμουμ 130) 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ...με εντυπωσίασε...
Γενικά μπήκε πολύ δυνατά στη λίστα των υποψηφίων, προς αγορά, αυτοκινήτων. Ενδεχομένως κοιτάζοντας και την έκδοση X, λόγω εξοπλισμού, χωρίς να έχω αποφασίσει αν αξίζει το επιπλέον ποσό.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Τριήμερο 25ης Μαρτίου με αλλαγή του καιρού και σκέφτηκα να νοικιάσω κάτι για την κλασική βόλτα Τρίπολη- Καλαμάτα και πέριξ, που κάνω 5-6 φορές το χρόνο.
Ξεκίνησα για κατηγορία σούπερ μίνι ψάχνοντας Clio, Polo κλπ αλλά με 10 € διαφορά την ημέρα προέκυψε ολοκαίνουργιο (1.400 χλμ) Kia Sportage 1.6 180 hp 7 dct (αυτόματο).Πρώτη αίσθηση: βουνό. Τεράστιο σε διαστάσεις για την εμπειρία μου, η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα λίγο τον όγκο του. Όταν το επέστρεψα το είχα συνηθίσει αλλά σε συνθήκες καθημερινής κίνησης δεν είναι ότι καλύτερο.
Επιβλητικό σε εμφάνιση, τραβάει τα βλέμματα και για τα δικά μου γούστα έως και όμορφο. Βρήκα εύκολα θέση οδήγησης, χώροι άπλετοι για όλους, τεράστιο πορτ μπαγκάζ. Ορατότητα καλή και αίσθηση ότι μπήκες σε κάτι συμπαγές και καλοφτιαγμένο.
Πριν φύγω έκανα μια βόλτα στα σαμαράκια της γειτονιάς. Ότι καλύτερο από αναρτήσεις έχω οδηγήσει. Σίγουρα είναι μία δύο κατηγορίες επάνω αλλά περνούσα τα πάντα αρχοντικά αλλά και άνετα χωρίς το αυτοκίνητο να πλέει. Την ίδια αίσθηση είχα και όταν περνούσα από φρεάτια ή γραμμές τρένου (στο ταξίδι) δηλαδή ήταν σφιχτό τόσο όσο.
Στη διαδρομή τώρα, με ικανοποίησε απόλυτα. Δύναμη ατελείωτη. Όποτε ήθελα να προσπεράσω, μάζευα χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβω. Στο βαθύ πάτημα του γκαζιού υπήρχε υστέρηση ενός δευτερολέπτου αλλά, παρά το βάρος, ερχόταν "απογείωση". Σταθερότητα παντού. Ενώ ξεκίνησα χαλαρά, όλο το ταξίδι μετά την Ελευσίνα, το έκανα με 140-170. Φήμες λένε, όπως γράφει και η Φαμπιάτου, ότι 200ρίζει άνετα.
Ηχομόνωση πολύ καλή. Η χροιά του κινητήρα δεν ακούγεται ωραία αλλά σε νόμιμες ταχύτητες δεν ακούς σχεδόν τίποτα, εκτός από τον θόρυβο των ελαστικών όταν περνάς από τραχιά άσφαλτο. Στα 130 χλμ δούλευε περίπου στις 2.300 στροφές.
Συστήματα ασφαλείας τα γνωστά, χωρίς να είναι η φουλ εξοπλισμένη έκδοση. Πολύ συχνά δούλευε η ειδοποίηση των διαγραμμίσεων ενώ και στην κίνηση της πόλης όταν ξεκινούσε ο μπροστινός κι εγώ αργούσα λίγο, ερχόταν ειδοποίηση ¨΄άντε ξεκίνα".
Τα φώτα στην εθνική μια χαρά όμως σε στενό επαρχιακό δρόμο το βράδυ θα ήθελα παραπάνω ευρύτητα για τα πλαινά όρια του δρόμου.
Είχε και χειροκίνητη λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο. Την δοκίμασα λίγο αλλά με μπέρδευε. Μάλλον θέλει περισσότερη εξοικείωση.
Κατανάλωση τώρα. Όταν οδηγούσα σχετικά χαλαρά, η οθόνη έδειχνε 6,5 με 7 λίτρα τα 100 χλμ. Όταν εθίστηκα στο γκάζι έδειχνε 8,5 με 9.
Η πραγματική μέση κατανάλωση μετρημένη από γέμισμα σε γέμισμα ήταν 8. Πιστεύω πολύ καλά για την οδήγηση που έκανα όπως και είναι πολύ ρεαλιστικό νούμερο το 7 χωρίς ακρότητες.Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές αλλά χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος, κάτι απαραίτητο για το μέγεθος του οχήματος.
Τιμόνι χωρίς κοφτερή αίσθηση. Κάπως καλύτερα στο sport mode. Εκεί άλλαζε και η αίσθηση στο γκάζι.
Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα για οικογενειακές εκδρομές, ίσως σε μια καλύτερη εξοπλιστικά έκδοση. Χωράει τα πάντα και σε πάει ατσαλάκωτο.
Αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα επανέλθω.
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
Ενώ με πείσατε να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στο C3, είχα τηλεφώνημα από Renault για άμεσο ερχομό Clio στην έκδοση που θέλω...
Παράδοση το πολύ σε ένα μήνα...
Το σύμπαν συνωμότησε...
Κι επειδή δεν έχω χρόνο να συνεχίσω την αναζήτηση, κλείσαμε
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Δεν μου αρέσουν καθόλου τα "εορταστικά" κέρατα που βάζουν μερικοί στα αυτοκίνητα τους...
Τελείως αντιαισθητικό θέαμα...
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
Συγχωρέστε με, με καλή διάθεση το γράφω:
η τετραμελής
της τετραμελούς
την τετραμελή
οι τετραμελείςΤριγενή και δικατάληκτα...
Μην βάζεις δύσκολα...
Εδώ ακόμα δεν ξεχωρίζουμε το πιο με το ποιο...
-
RE: Kia Stonic
Τριήμερη ενοικίαση για μικρή χρήση στην πόλη και ένα ταξίδι αυθημερόν στην Πελοπόννησο.
Θυμίζω ενημερωτικά ότι τον Μάϊο είχα νοικιάσει για ίδιο διάστημα ένα Ford Puma 1.0 125 hp. Είχα γράψει σεντονάτες εντυπώσεις στο αντίστοιχο νήμα.
Τώρα οδήγησα το Stonic στην έκδοση Optima 1.0 100 hp αυτόματο (DCT).
Επειδή οδηγώ Grand Vitara 1.6 του 2005 (με τα κοντά), τελικά ότι σύγχρονο και να οδηγήσω, μου φαίνεται η νύχτα με τη μέρα. Όσον αφορά στην άσφαλτο εννοείται γιατί στο χώμα δεν νοείται καν σύγκριση.
Το αμάξωμα αισθητικά μου άρεσε (σχήμα, ακμές κλπ.)
Θέση οδήγησης καλή, βολεύτηκα γρήγορα. Το κάθισμα του οδηγού έχει 3 ρυθμίσεις ενώ του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται καθ' ύψος.
Εικόνα εσωτερικού καλή χωρίς κάτι εξαιρετικό. Φυσικά χειριστήρια κλιματισμού και ηχοσυστήματος. Δεν υπήρχε πλοήγηση.
Ξεκινάω από την έκπληξη της ιπποδύναμης. Όταν μου είπαν ότι είναι διαθέσιμη η έκδοση με τα 100 άλογα, λίγο απογοητεύτηκα. Όμως η δύναμη που ένοιωθα στις επιταχύνσεις ήταν απρόσμενη. Το κιβώτιο άλλαζε ομαλότατα ταχύτητες και μάλιστα έβλεπα στο καντράν ποια ταχύτητα έπαιζε. Σε απότομα βυθίσματα του γκαζιού, η πλάτη μου κόλλαγε στο κάθισμα. Η επιτάχυνση και ο αντίστοιχος θόρυβος ήταν στα αντίστοιχα επίπεδα του Puma, σε σημείο να αναρωτιέμαι αν τελικά η -όποτε- επόμενη αγορά πρέπει σε επίπεδο ίππων να είναι 130-140 όπως υπολόγιζα ή πλέον να κοιτάω και χαμηλότερα.
Το αυτόματο κιβώτιο επίσης με ικανοποίησε και γενικότερα το αμάξι δεν κρέμασε πουθενά. Η ανηφόρα από κόμβο Στέρνας μέχρι σήραγγα Αρτεμισίου βγήκε ιδιαίτερα άνετα.
Εκεί που το Puma υπερείχε ήταν το πάτημα του αυτοκινήτου και η αίσθηση που σου άφηνε στο δρόμο και στις στροφές, έχοντας και καλύτερη απόκριση στο τιμόνι.
Το μοντέλο που οδήγησα δεν ήταν υβριδικό και η κατανάλωση ήταν στα 8 λίτρα ανά 100 χλμ ενώ το υβριδικό Puma στις ίδιες διαδρομές και ταχύτητες έκαψε 6,2 λίτρα ανά 100 χλμ.
Σταματάω το σεντόνι μήπως χαθεί το post και θα επανέλθω αν θυμηθώ κάποια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια. -
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Μου αρέσει που έχουν περάσει πάνω από 4 μήνες, χωρίς να επιβληθεί καμία ποινή αποκλεισμού σε κάποιο μέλος του φόρουμ
Δεν μου αρέσει που ο BMW116D δεν επανήλθε
-
RE: Ford Puma 2019
Δεν σε προλαβαίνω...
Πρώτα βάζω like και μετά σε διαβάζω
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Στο κοντινό παρελθόν είχα "στηλιτεύσει¨ το γεγονός ότι, κάποιοι συμφορουμίτες ανέφεραν τις πρωτιές μας στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος, χωρίς να επανέλθουν όταν βρεθήκαμε στις τελευταίες θέσεις του σχετικού πίνακα...
Παρατηρώντας από τότε τις τιμές, είδα ότι ΣΥΝΗΘΩΣ βρισκόμαστε κοντά στην πρωτιά και ΣΠΑΝΙΩΣ βρισκόμαστε προς τα κάτω.
Δεν έχω πρόβλημα να ζητήσω ΣΥΓΝΩΜΗ από τους φίλους και να παραδεχθώ ότι είχαν και έχουν απόλυτο δίκιο...
-
RE: Ford Puma 2019
Πραγματικά ποστ ουσίας...
Τέτοια χρειάζεται το φόρουμ και όχι ανούσιους διαξιφισμούς και επίδειξη ικανοτήτων "τάπας" προς τους όποιους "αντιπάλους"...
Φιλικά πάντα...
-
RE: Θεωρίες κοινωνικής συμπεριφοράς, Γυναίκες-Άντρες
@cirus said in Θεωρίες κοινωνικής συμπεριφοράς, Γυναίκες-Άντρες:
@civil357 said in Θεωρίες κοινωνικής συμπεριφοράς, Γυναίκες-Άντρες:
Το θέμα είναι και πολιτικό δυστυχώς.
Τα πάντα στην ζωή είναι πολιτική, τα ΠΑΝΤΑ
αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν με ενδιαφέρει η κομματική κόντρα και απλά θέλω τις γνώμες σας επι του θέματος ασχέτως "πολιτικών" πεποιθήσεων
Είσαι υπερβολικά αισιόδοξος φίλε cirus...
Σχεδόν όλα τα γεγονότα φιλτράρονται πρώτα από τα πράσινα-κόκκινα-γαλάζια γυαλιά που φοράνε οι περισσότεροι και ανάλογα δίνεται η αντίστοιχη εκτίμηση και ερμηνεία...
Παραδείγματα άπειρα...
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
Τελικά το Grand Vitara έφυγε αστραπή..
Ήξερα ότι πλέον έχουν εκλείψει τέτοια μοντέλα (κοντό κιβώτιο, σασί τύπου σκάλας, 1600 κυβικά κλπ.) αλλά δεν περίμενα τόση ζήτηση...χαμός από τηλέφωνα...
Τελικά το πήρε ο πρώτος που μου έστειλε μήνυμα και μάλιστα μέσω του παρόντος φόρουμ.
Πρόκειται για τον Rocsta, κατά κόσμο Δημήτρης, ο οποίος τυγχάνει έμπορος αυτοκινήτων, εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενος.
Θα γράψω λίγα σχόλια στο νήμα Έμποροι Μεταχειρισμένων.
Τώρα πλέον με ησυχία και ηρεμία, επανέρχομαι στην αναζήτηση του επόμενου.
Αν βρω κάτι ενδιαφέρον, θα ζητήσω τη γνώμη σας. -
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
@yem said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Γύρω γύρω πάτε εσείς που δεν καταλαβαίνετε ότι ενοχλεί σε κάθε θέμα να διαβάζουμε σπόντες για την πολιτική.
Ο @alex-mix ήταν ξεκάθαρος.
Δεν μας απασχολεί αυτή η θεματολογία.
Τα έχω γράψει κι εγώ πολλάκις αλλά...
Τι τα θες...
Στου κουφού την πόρτα...
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
Αναζήτηση (μέρος 3ο)...
Ξεκινάω από το πάρκινγκ διευκρινίζοντας ότι είναι αποκλειστική χρήση πρασιάς και οτιδήποτε πάνω από 4 μέτρα βγαίνει στο πεζοδρόμιο, το οποίο έχει πλάτος 2 πλάκες πεζοδρομίου. Αν βγω 10 πόντους, οι πεζοί περνάνε άνετα. Αν βγω 20-25 θα αρχίσει η γκρίνια και δικαιολογημένα...
Πάμε λοιπόν στην τελική, προσωπικά πάντα, τριάδα...
Opel Corsa 1.2 100 hp Elegance...
Χωρίς να διαπρέπει εμφανισιακά, έχει γραμμή απλή και διαχρονική...
Εσωτερικά συμπαθές με παραφωνία στα μάτια μου τα πολύ μικρά χειριστήρια κλιματισμού και το σχήμα του επιλογέα ταχυτήτων....Λεπτομέρειες...
Έκδοση Elegance με προσθήκη Matrix Led φώτων και πακέτο park and go δηλαδή αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, blind spot...
Τιμή 19.700, παράδοση 5-6 μήνες...
Το έκανα test drive Βουλιαγμένης Αλίμου και λίγα στενά για 15-20 λεπτά...με ικανοποίησε χωρίς να με ενθουσιάσει...καλό πάτημα, αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και σχετικά θορυβώδες...
Mazda 2 1.5 90 hp mild hybrid...
Εμφάνιση πολύ καλή χωρίς ακρότητες...Διακριτικό τόσο όσο...Φοβερό το κόκκινο της φίρμας αλλά επίσης πολύ καλό το μπλε ραφ της έκθεσης...
Εσωτερικό το καλύτερο από όσα είδα. Αίσθηση πολυτέλειας και στιβαρότητας. Έκδοση Revolution με δερμάτινο σαλόνι. Πραγματικά νιώθεις ότι έχει φτιαχτεί με ιδιαίτερη προσοχή και είναι από τα λίγα σήμερα που μπορείς να βρεις made in Japan.
Καταπληκτικός επιλογέας ταχυτήτων. Σύστημα πολυμέσων όχι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά με οθόνη αφής μόνο σταματημένος. Όταν κινείσαι, οι εντολές δίνονται από στρογγυλό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα στην βάση περίπου του χειρόφρενου. Το συνηθίζεις εύκολα και είναι πολύ πρακτικό και ασφαλές...
Το μόνο ατμοσφαιρικό. Test drive, προς τιμήν τους, μόνος μου και για μιάμιση ώρα! Αναρτήσεις πολύ καλές, σβελτάδα όταν το πίεζα, συμπαγές και ευχάριστο...Αν ήταν ετοιμοπαράδοτο ίσως να μην έβλεπα κανένα άλλο. Ήταν και το πρώτο που είδα...
Τιμή για την έκδοση Revolution 18.400 και για την πιο απλή αλλά καλά εξοπλισμένη Homura 17.700...Παράδοση εξάμηνο..
Και πάμε σε αυτό που κλίκαρε τα περισσότερα κουτάκια...
Renault Clio 1.0 100 hp lpg Dynamique...
Οι καλύτερες γραμμές όλων, ιδιαίτερα το πίσω μέρος. Αν και κυκλοφορεί αρκετό καιρό, νομίζω εξακολουθεί να διατηρείται φρέσκο.
Εσωτερικό στην έκδοση αυτή πολύ ωραίο, πάντα για τα γούστα μου. Ιδανική θέση οδήγησης που βρέθηκε αμέσως. Σαν να δοκιμάζεις παπούτσια και να λες εδώ είμαστε...Τα πάντα στις αποστάσεις που πρέπει να είναι. Πολύ εύχρηστος επιλογέας και πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Full led φώτα. Ατμοσφαιρικός βραδινός φωτισμός ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης.
Το Σαββατοκύριακο βρέθηκε το ίδιο προς ενοικίαση, σε κατώτερο επίπεδο εξοπλισμού. Με κάλυψε σε όλα.. Χρήση κυρίως υγραέριο, δύναμη ανέλπιστη για προσπεράσεις, σταθερότητα, ταξίδι ήσυχο σε ταχύτητες 130-140. Κατανάλωση για 550 χλμ 28 λίτρα lpg και 7 λίτρα βενζίνη. Στις εποχές που ζούμε ένα μεγάλο συν (αν και ο Gatoz διαφωνεί και θεωρεί ότι το υγραέριο δεν έχει μέλλον).
Το μόνο αρνητικό η τιμή...20.000 όμως με θεωρητικές παραδόσεις 2 μηνών, χωρίς βέβαια να μπορεί να το εγγυηθεί ο έμπορος.
Αυτή τη στιγμή η πρώτη μου επιλογή, χωρίς να έχω σταματήσει να χαζεύω αγγελίες για κάτι που θα το θεωρήσω ελκυστικό και κυρίως value for money...
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Μιας και είμαστε στο τόπικ Μου αρέσει- Δεν μου αρέσει....
Πραγματικά μου αρέσει που για πρώτη φορά, τουλάχιστον από όσα χρόνια παρακολουθώ, βλέπω admin σε διάλογο...