Υπό προϋποθέσεις αυτό που λες ισχύει, αλλά όχι πάντα. Εγώ, ας πούμε, έδωσα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο 12 χρόνων με λίγο πάνω από 170.000 χλμ. Κάνω πλέον κάπου μεταξύ 15.000 και 20.000 χλμ ετησίως. Θα μπορούσα ενδεχομένως να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα, αλλά κάποια στιγμή θα έπρεπε να το δώσω. Προτίμησα με τα χρήματα που θα δαπανούσα για μαζέματα, συντήρηση, τέλη και επιπλέον κατανάλωση να χρηματοδοτήσω εν μέρει την αγορά ενός νέου, πιο σύγχρονου και οικονομικού αυτοκινήτου. Για δύο χρόνια δεν θα πληρώσω σέρβις, για έξι χρόνια οι βλάβες καλύπτονται (πιθανότατα/ελπίζω) από την εγγύηση και για έντεκα χρόνια δεν με απασχολεί το ενδεχόμενο αντικατάστασης της μπαταρίας. Επιπλέον έχω τη μισή κατανάλωση καυσίμου, περίπου 1100€ ετησίως με σημερινές τιμές καυσίμου Κρήτης. Αν αυτά τα υπολογίσεις στην δεκαετία βγάζουν ένα σημαντικό ποσό πολύ παραπάνω από τα 15000€. Αν αυτά τα προσθέσεις στο κόστος χρήσης/διατήρησης ενός παλιού αυτοκινήτου ή στην αγορά ενός μεταχειρισμένου, θα δεις πως το corolla είναι πολύ οικονομικό. Αυτό περίπου ήταν το σκεπτικό μου, ειλικρινά και χωρίς καμμία διάθεση άσκοπης και ανούσιας αντιπαράθεσης.
Best posts made by agpr
-
RE: Toyota Corolla 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Με ενημέρωσαν πως το ανταλλακτικό (κρεμαγιέρα) έχει ήδη έρθει και με καλύπτει πλήρως η εγγύηση. Η εργασία θα πάρει περίπου δύο ώρες. Στην περίπτωση μου επιβεβαίωσαν την καλή τους φήμη.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Εδώ και λίγους μήνες παρατήρησα έναν πολύ ήπιο θόρυβο που εμφανιζόταν σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Στην ουδέτερη θέση του τιμονιού/τροχοί στην ευθεία και στρέφοντας το τιμόνι απαλά (είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά) ακούγεται ένα πολύ απαλό "τακ". Επιπλέον, ίσως και άσχετο, κατά την ήπια επιτάχυνση και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όπως επίσης και κατά την ήπια επιβράδυνση και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες ακούγεται πολύ ήπιο "τακ". Εχθές πήγα στο σέρβις και το ανέφερα. Η πρώτη αντίδραση του "διαγνώστη" (πρώτη φορά άκουσα αυτό τον όρο) ήταν πως δεν ακούει τίποτα. Οι άλλοι δύο τεχνικοί σύμβουλοι ζήτησαν να χαμηλώσουν τη μουσική που ακουγόταν και άκουσαν προσεκτικά. Ο "διαγνώστης" επέμενε πως έτσι κάνουν όλα και αντέτεινα πως μέχρι πρόσφατα δεν έκανε τέτοιους ήχους το αυτοκίνητο. Είπε πως θα σφίξουν τις βίδες στην κρεμαγιέρα και θα δουν.
Ο τεχνικούς σύμβουλος στο τέλος του σέρβις με ενημέρωσε πως έχει όντως πρόβλημα η κρεμαγιέρα. Επειδή το όχημα είναι στο πέμπτο έτος του (στο έκτο πλέον), πρέπει να πάρουν έγκριση από την Toyota Ελλάς για την αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης. Θα με ενημερώσει πιθανότατα τη Δευτέρα.
Ήρθε η ώρα να δω και εγώ στην πράξη την περιλάλητη εξυπηρέτηση πελατών. Θα σας ενημερώσω. -
RE: Toyota Corolla 2019
Συγχωρέστε με, με καλή διάθεση το γράφω:
η τετραμελής
της τετραμελούς
την τετραμελή
οι τετραμελείς -
RE: Toyota Corolla 2019
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την αυστηρή επιτήρηση και την επιβολή ποινών προκειμένου να παραμένει το περιβάλλον πολιτισμένο και να είναι δυνατή η συζήτηση. Έχω πρόβλημα με το άδικο και το ετεροβαρές. Χρήστης αναίτια μου επιτέθηκε φραστικά, έκανα αναφορά (μου πρότεινε να τον ξύσω εκεί που έχει φαγούρα) και απλώς διεγράφη το σχόλιο. Αν η περίπτωση του του Δημήτρη σηματοδοτεί αλλαγή σε πολύ αυστηρότερη επιτήρηση, δεκτό. Αν όμως υπάρχει παρεούλα, αυτό αντανακλά άσχημα στους 4τροχούς και όχι απλώς στην παρέα. Μένει να φανεί.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Το αυτοκίνητο είναι, μεταξύ άλλων, εξαιρετικά οικονομικό. Η πραγματική του κατανάλωση στην περίπτωσή μου προσεγγίζει την ονομαστική. Με ένα γέμισμα (συνήθως μόλις ανάψει η ρεζέρβα γεμίζω) βγάζω περί τα 900 χλμ. Η μέση ετήσια κατανάλωσή μου είναι 3.9 λτ/100χλμ. Κινούμαι κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο στην Κρήτη, αλλά περίπου το 1/4 των χιλιομέτρων έγιναν σε αυτοκινητόδρομο στην ηπειρωτική Ελλάδα με την οικογένεια και το αυτοκίνητο πλήρως φορτωμένο. Όταν είμαι μόνος, η κατανάλωση είναι συνήθως από 3 μέχρι 3.6 λτ/100χλμ.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Σήμερα μου πέρασαν την κρεμαγιέρα. Δεν πλήρωσα τίποτα ούτε για το ανταλλακτικό ούτε για την εργασία. Διανύω ήδη τον 6ο χρόνο χρήσης του αυτοκινήτου και έχω λίγο πάνω από 80.000 χλμ.
Συνολικά, είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο και τις πρώτες ημέρες που το αγόρασα. -
RE: TOYOTA FORUM
Το ταξίδι είχε αφετηρία το Ηράκλειο και προορισμό κάποιο χωριό. Τα τελευταία είκοσι λεπτά είναι σε πιο χαλαρό ρυθμό, γιατί περνώ από χωριά και δρόμους στους οποίους κινούμαι πιο επιφυλακτικά.
Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού. Μπορούμε, όμως, με βάση τη θερμοκρασία νερού να δούμε πως μεταβάλλεται στο χρόνο και η θερμοκρασία λαδιού, όχι σε απόλυτες τιμές, αλλά τη διακύμανση. Νομίζω πως δεν υπάρχουν πολλές ψυχρές εκκινήσεις. Νομίζω πως δεν υπάρχει παρά μόνο μία ψυχρή εκκίνηση, όπως και σε ένα θερμικό, αυτή στην αρχή. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται περίπου 10%.Ακολουθεί διάγραμμα από μετακίνηση σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολύ συχνά ακινητοποίηση του οχήματος. Νομίζω πως δεν διαφοροποιείται σημαντικά η εικόνα. Οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, η διακύμανση λίγο μεγαλύτερη, αλλά ψυχρές εκκινήσεις δεν βλέπω.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς είχα μια δύσκολη ημέρα, αλλά θα περιοριστώ μόνο σε ό,τι αφορά το ερώτημα για την μπαταρία. Έμεινα στο πάρκιν του σούπερ-μάρκετ περιμένοντας τη σύζυγο να τελειώσει τα ψώνια της τελευταίας στιγμής. Αντίθετα απ' ό,τι συνηθίζω, αποφάσισα να κλείσω τον κινητήρα και να το αφήσω να παίρνει ρεύμα από την μπαταρία 12v (ACC/δύο πατήματα στο κουμπί εκκίνησης). Έμεινα αρκετή ώρα (ίσως πάνω από 30 λεπτά) με κλιματισμό και ραδιόφωνο απολαμβάνοντας την ησυχία μου. Κάπου εκεί ο διπλανός μου ξεπάρκαρε άτσαλα ακουμπώντας με στο πίσω φτερό και έκανε να φύγει σαν να μην τρέχει τίποτα. Βγήκα έξω και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση , για την οποία δεν θα σας κουράσω. Καθώς βγήκα εκνευρισμένος δεν σκέφτηκα να κλείσω το ηλεκτρικό σύστημα και συνέχισε να λειτουργεί για αρκετή ακόμα ώρα (ίσως άλλα 30 λεπτά).
Μπαίνω στο αμάξι, αλλά αρνήθηκε να εκκινήσει. Έβγαζε μήνυμα σφάλματος για τα φρένα Βγήκα έξω, κοίταξα τα υγρά και ήταν εντάξει. Προσπάθησα αρκετές φορές να εκκινήσω, αλλά μάταια. Από ένα σημείο και έπειτα έβγαζε και διαφορετικά μηνύματα σφάλματος. Υποψιάστηκα πως ήταν η μπαταρία. Τηλεφώνησα στην αντιπροσωπεία και η εκτίμησή τους ήταν η ίδια. Κάλεσα την οδική και περίμενα περίπου 40 λεπτά. Στο ενδιάμεσο έπιασε βροχή και είχα τα παράθυρα οδηγού-συνοδηγού ελαφρώς κατεβασμένα !
Τέλος πάντων, με έναν εκκινητή μπαταρίας η οδική ξεκίνησε το αυτοκίνητο αμέσως. Έκτοτε, χωρίς να αλλάξω μπαταρία, δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά πρόβλημα. Εχθές έκανα και το 3ο σέρβις, στο οποίο μετρήθηκαν οι μπαταρίες και δεν εντόπισαν πρόβλημα. Έχω αποφασίσει να αγοράσω έναν εκκινητή (πιθανότα έναν noco gb40 ή gb20). Η διαδικασία ήταν πραγματικά υπόθεση δευτερολέπτων. -
RE: Toyota Corolla 2019
Πολύ άσχημο! Δυστυχώς, ο τόπος είναι γεμάτος από ανεύθυνους. Αντί να αφήσουν τα στοιχεία τους και να αναλάβει η ασφαλιστική προτιμούν να το σκάσουν σαν τον κλέφτη και να πληρώσει τη ζημιά τους ο άτυχος. Αν δεν έχουν ασφάλεια, ακόμα χειρότερα γι'αυτούς.
Στην περίπτωση μου ήταν γύρω στα 50-60 και από την όψη του θα περίμενες καλύτερη συμπεριφορά. Ήταν ψεύτης, αναιδής, ανεύθυνος και ηλίθιος. Τέλος πάντων, μεγαλύτερα προβλήματα να μην αντιμετωπίσουμε και καλή χρονιά να έχουμε!
Latest posts made by agpr
-
RE: TOYOTA FORUM
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Εκπλήσσομαι φίλε μου, γιατί ο συγγενής μου λόγω γνωριμιών είχε φτάσει μέχρι ψηλά στην Toyota για να παραπονεθεί για το κόστος συντήρησης και είχε φάει και πόρτα.
Μακάρι να ισχύει αυτό που έβαλες γενικά.Δεν υπάρχει αμφιβολία. Ακολούθησε το σύνδεσμο, βάλε μοντέλο αυτοκινήτου, χιλιόμετρα και διάλεξε επισκευαστή.
-
RE: TOYOTA FORUM
Δεν περίμενα πως θα έπρεπε να το εξηγήσω περισσότερο, αλλά να που χρειάζεται. Δεν έβαλα τιμές και γράφημα θερμοκρασίας λαδιού, γιατί απλά δεν παρέχει ο κινητήρας ή το πρόγραμμα. Το έγραψα εξ αρχής. Επίσης έγραψα πως δεν ενδιαφέρουν οι απόλυτες τιμές, αλλά η μεταβολή τους στο χρόνο, γιατί αποδεικνύουν πως δεν υφίσταται θέμα ψυχρών εκκινήσεων.
Και το νερό και το λάδι θερμαίνονται από τον κινητήρα. Η ανησυχία που διατυπώνεται είναι πως οι συχνές απενεργοποιήσεις του κινητήρα ρίχνουν σημαντικά τη θερμοκρασία του κινητήρα. Όμως, είναι φανερό από τα γραφήματα πως αυτό δεν συμβαίνει. -
RE: TOYOTA FORUM
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Η διακύμανση μεταξύ 80-90 ⁰C στο υγρό ψύξης είναι η φυσιολογική σε όλα τα αυτοκίνητα. Δυστυχώς λείπει η θερμοκρασία λαδιού, που είναι το ζητούμενο, αλλά πάλι "ψυχρή" θεωρείται η εκκίνηση σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, θα είναι σπάνια. Που στο Σκόντα είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή να τη δει ο οδηγός.
Είναι εύλογο να υποθέσουμε πως το λάδι θα καθυστερήσει να φτάσει την μέγιστη θερμοκρασία, αλλά θα καθυστερήσει εξίσου να χάσει θερμότητα. Επομένως, καθώς νερό και λάδι θερμαίνονται από την ίδια πηγή, η διακύμανση της θερμοκρασίας λαδιού θα είναι μικρότερη από αυτή του νερού.
-
RE: TOYOTA FORUM
Το ταξίδι είχε αφετηρία το Ηράκλειο και προορισμό κάποιο χωριό. Τα τελευταία είκοσι λεπτά είναι σε πιο χαλαρό ρυθμό, γιατί περνώ από χωριά και δρόμους στους οποίους κινούμαι πιο επιφυλακτικά.
Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού. Μπορούμε, όμως, με βάση τη θερμοκρασία νερού να δούμε πως μεταβάλλεται στο χρόνο και η θερμοκρασία λαδιού, όχι σε απόλυτες τιμές, αλλά τη διακύμανση. Νομίζω πως δεν υπάρχουν πολλές ψυχρές εκκινήσεις. Νομίζω πως δεν υπάρχει παρά μόνο μία ψυχρή εκκίνηση, όπως και σε ένα θερμικό, αυτή στην αρχή. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται περίπου 10%.Ακολουθεί διάγραμμα από μετακίνηση σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολύ συχνά ακινητοποίηση του οχήματος. Νομίζω πως δεν διαφοροποιείται σημαντικά η εικόνα. Οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, η διακύμανση λίγο μεγαλύτερη, αλλά ψυχρές εκκινήσεις δεν βλέπω.
-
RE: TOYOTA FORUM
Το βίντεο το είδα και συμφωνώ πως είναι περισσότερο προωθητική ενέργεια παρά ενημερωτικό. Το σύστημα είναι αρκετά ευφυές και λαμβάνει υπόψιν του τη θερμοκρασία κινητήρα, δεν τον αφήνει να κρυώσει. Αν κράτησα κάτι από το βίντεο, είναι πως πρέπει να βάζεις λάδια που να καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (ή και να τις ξεπερνούν, όπως του χορηγού του), αλλά μάλλον δεν χρειαζόταν να δω το βίντεο για αυτό.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Έχω μείνει από δωδεκάβολτη δύο ή τρεις φορές. Όλες τις φορές ήταν επειδή με κλειστό κινητήρα είχα αφήσει a/c, φώτα και ραδιόφωνο και πολλή ώρα ανοιχτά. Δεν μου είπαν τίποτα για αδυναμία ελέγχου του υβριδικού συστήματος.
Η δωδεκάβολτη έχει πολύ μικρή χωρητικότητα και αδειάζει εύκολα. Είμαι στον 6ο χρόνο και έχω ακόμα την εργοστασιακή. -
RE: Οδήγησα....
Καλορίζικο! Πολλά, ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα εύχομαι!
-
RE: Toyota Corolla 2019
Το πέρασαν στην εγγύηση και δεν πλήρωσα παρά μόνο την αναγκαία ευθυγράμμιση σε συνεργείο έξω. Το κόστος του ανταλλακτικού ήταν περίπου 1300€.
Με την αλλαγή της κρεμαγιέρας σταμάτησε και ο θόρυβος. -
RE: Toyota Corolla 2019
Σήμερα μου πέρασαν την κρεμαγιέρα. Δεν πλήρωσα τίποτα ούτε για το ανταλλακτικό ούτε για την εργασία. Διανύω ήδη τον 6ο χρόνο χρήσης του αυτοκινήτου και έχω λίγο πάνω από 80.000 χλμ.
Συνολικά, είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο και τις πρώτες ημέρες που το αγόρασα.