Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 503
    • Best 96
    • Groups 0

    agpr

    @agpr

    212
    Reputation
    22
    Profile views
    503
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    agpr Unfollow Follow

    Best posts made by agpr

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Υπό προϋποθέσεις αυτό που λες ισχύει, αλλά όχι πάντα. Εγώ, ας πούμε, έδωσα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο 12 χρόνων με λίγο πάνω από 170.000 χλμ. Κάνω πλέον κάπου μεταξύ 15.000 και 20.000 χλμ ετησίως. Θα μπορούσα ενδεχομένως να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα, αλλά κάποια στιγμή θα έπρεπε να το δώσω. Προτίμησα με τα χρήματα που θα δαπανούσα για μαζέματα, συντήρηση, τέλη και επιπλέον κατανάλωση να χρηματοδοτήσω εν μέρει την αγορά ενός νέου, πιο σύγχρονου και οικονομικού αυτοκινήτου. Για δύο χρόνια δεν θα πληρώσω σέρβις, για έξι χρόνια οι βλάβες καλύπτονται (πιθανότατα/ελπίζω) από την εγγύηση και για έντεκα χρόνια δεν με απασχολεί το ενδεχόμενο αντικατάστασης της μπαταρίας. Επιπλέον έχω τη μισή κατανάλωση καυσίμου, περίπου 1100€ ετησίως με σημερινές τιμές καυσίμου Κρήτης. Αν αυτά τα υπολογίσεις στην δεκαετία βγάζουν ένα σημαντικό ποσό πολύ παραπάνω από τα 15000€. Αν αυτά τα προσθέσεις στο κόστος χρήσης/διατήρησης  ενός παλιού αυτοκινήτου ή στην αγορά ενός μεταχειρισμένου, θα δεις πως  το corolla είναι πολύ οικονομικό. Αυτό περίπου ήταν το σκεπτικό μου, ειλικρινά και χωρίς καμμία διάθεση άσκοπης και ανούσιας αντιπαράθεσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Με ενημέρωσαν πως το ανταλλακτικό (κρεμαγιέρα) έχει ήδη έρθει και με καλύπτει πλήρως η εγγύηση. Η εργασία θα πάρει περίπου δύο ώρες. Στην περίπτωση μου επιβεβαίωσαν την καλή τους φήμη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Εδώ και λίγους μήνες παρατήρησα έναν πολύ ήπιο θόρυβο που εμφανιζόταν σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Στην ουδέτερη θέση του τιμονιού/τροχοί στην ευθεία και στρέφοντας το τιμόνι απαλά (είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά) ακούγεται ένα πολύ απαλό "τακ". Επιπλέον, ίσως και άσχετο, κατά την ήπια επιτάχυνση και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όπως επίσης και κατά την ήπια επιβράδυνση και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες ακούγεται πολύ ήπιο "τακ". Εχθές πήγα στο σέρβις και το ανέφερα. Η πρώτη αντίδραση του "διαγνώστη" (πρώτη φορά άκουσα αυτό τον όρο) ήταν πως δεν ακούει τίποτα. Οι άλλοι δύο τεχνικοί σύμβουλοι ζήτησαν να χαμηλώσουν τη μουσική που ακουγόταν και άκουσαν προσεκτικά. Ο "διαγνώστης" επέμενε πως έτσι κάνουν όλα και αντέτεινα πως μέχρι πρόσφατα δεν έκανε τέτοιους ήχους το αυτοκίνητο. Είπε πως θα σφίξουν τις βίδες στην κρεμαγιέρα και θα δουν.
      Ο τεχνικούς σύμβουλος στο τέλος του σέρβις με ενημέρωσε πως έχει όντως πρόβλημα η κρεμαγιέρα. Επειδή το όχημα είναι στο πέμπτο έτος του (στο έκτο πλέον), πρέπει να πάρουν έγκριση από την Toyota Ελλάς για την αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης. Θα με ενημερώσει πιθανότατα τη Δευτέρα.
      Ήρθε η ώρα να δω και εγώ στην πράξη την περιλάλητη εξυπηρέτηση πελατών. Θα σας ενημερώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Συγχωρέστε με, με καλή διάθεση το γράφω:
      η τετραμελής
      της τετραμελούς
      την τετραμελή
      οι τετραμελείς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την αυστηρή επιτήρηση και την επιβολή ποινών προκειμένου να παραμένει το περιβάλλον πολιτισμένο και να είναι δυνατή η συζήτηση. Έχω πρόβλημα με το άδικο και το ετεροβαρές. Χρήστης αναίτια μου επιτέθηκε φραστικά, έκανα αναφορά (μου πρότεινε να τον ξύσω εκεί που έχει φαγούρα) και απλώς διεγράφη το σχόλιο. Αν η περίπτωση του του Δημήτρη σηματοδοτεί αλλαγή σε πολύ αυστηρότερη επιτήρηση, δεκτό. Αν όμως υπάρχει παρεούλα, αυτό αντανακλά άσχημα στους 4τροχούς και όχι απλώς στην παρέα. Μένει να φανεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Το αυτοκίνητο είναι, μεταξύ άλλων, εξαιρετικά οικονομικό. Η πραγματική του κατανάλωση στην περίπτωσή μου προσεγγίζει την ονομαστική. Με ένα γέμισμα (συνήθως μόλις ανάψει η ρεζέρβα γεμίζω) βγάζω περί τα 900 χλμ. Η μέση ετήσια κατανάλωσή μου είναι 3.9 λτ/100χλμ. Κινούμαι κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο στην Κρήτη, αλλά περίπου το 1/4 των χιλιομέτρων έγιναν σε αυτοκινητόδρομο στην ηπειρωτική Ελλάδα με την οικογένεια και το αυτοκίνητο πλήρως φορτωμένο. Όταν είμαι μόνος, η κατανάλωση είναι συνήθως από 3 μέχρι 3.6 λτ/100χλμ.
      3bd5d0d4-8091-4cbd-b333-39d3e9524cd0-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Σήμερα μου πέρασαν την κρεμαγιέρα. Δεν πλήρωσα τίποτα ούτε για το ανταλλακτικό ούτε για την εργασία. Διανύω ήδη τον 6ο χρόνο χρήσης του αυτοκινήτου και έχω λίγο πάνω από 80.000 χλμ.
      Συνολικά, είμαι το ίδιο ευχαριστημένος όσο και τις πρώτες ημέρες που το αγόρασα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      Το ταξίδι είχε αφετηρία το Ηράκλειο και προορισμό κάποιο χωριό. Τα τελευταία είκοσι λεπτά είναι σε πιο χαλαρό ρυθμό, γιατί περνώ από χωριά και δρόμους στους οποίους κινούμαι πιο επιφυλακτικά.
      Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού. Μπορούμε, όμως, με βάση τη θερμοκρασία νερού να δούμε πως μεταβάλλεται στο χρόνο και η θερμοκρασία λαδιού, όχι σε απόλυτες τιμές, αλλά τη διακύμανση. Νομίζω πως δεν υπάρχουν πολλές ψυχρές εκκινήσεις. Νομίζω πως δεν υπάρχει παρά μόνο μία ψυχρή εκκίνηση, όπως και σε ένα θερμικό, αυτή στην αρχή. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται περίπου 10%.

      image_2024-10-30_171126202.png

      Ακολουθεί διάγραμμα από μετακίνηση σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολύ συχνά ακινητοποίηση του οχήματος. Νομίζω πως δεν διαφοροποιείται σημαντικά η εικόνα. Οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, η διακύμανση λίγο μεγαλύτερη, αλλά ψυχρές εκκινήσεις δεν βλέπω.

      image_2024-10-30_172948418.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς είχα μια δύσκολη ημέρα, αλλά θα περιοριστώ μόνο σε ό,τι αφορά το ερώτημα για την μπαταρία. Έμεινα στο πάρκιν του σούπερ-μάρκετ περιμένοντας τη σύζυγο να τελειώσει τα ψώνια της τελευταίας στιγμής. Αντίθετα απ' ό,τι συνηθίζω, αποφάσισα να κλείσω τον κινητήρα και να το αφήσω να παίρνει ρεύμα από την μπαταρία 12v (ACC/δύο πατήματα στο κουμπί εκκίνησης). Έμεινα αρκετή ώρα (ίσως πάνω από 30 λεπτά) με κλιματισμό και ραδιόφωνο απολαμβάνοντας την ησυχία μου. Κάπου εκεί ο διπλανός μου ξεπάρκαρε άτσαλα ακουμπώντας με στο πίσω φτερό και έκανε να φύγει σαν να μην τρέχει τίποτα. Βγήκα έξω και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση 🙄 , για την οποία δεν θα σας κουράσω. Καθώς βγήκα εκνευρισμένος δεν σκέφτηκα να κλείσω το ηλεκτρικό σύστημα και συνέχισε να λειτουργεί για αρκετή ακόμα ώρα (ίσως άλλα 30 λεπτά).
      Μπαίνω στο αμάξι, αλλά αρνήθηκε να εκκινήσει. Έβγαζε μήνυμα σφάλματος για τα φρένα 😕 Βγήκα έξω, κοίταξα τα υγρά και ήταν εντάξει. Προσπάθησα αρκετές φορές να εκκινήσω, αλλά μάταια. Από ένα σημείο και έπειτα έβγαζε και διαφορετικά μηνύματα σφάλματος. Υποψιάστηκα πως ήταν η μπαταρία. Τηλεφώνησα στην αντιπροσωπεία και η εκτίμησή τους ήταν η ίδια. Κάλεσα την οδική και περίμενα περίπου 40 λεπτά. Στο ενδιάμεσο έπιασε βροχή και είχα τα παράθυρα οδηγού-συνοδηγού ελαφρώς κατεβασμένα 😰 !
      Τέλος πάντων, με έναν εκκινητή μπαταρίας η οδική ξεκίνησε το αυτοκίνητο αμέσως. Έκτοτε, χωρίς να αλλάξω μπαταρία, δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά πρόβλημα. Εχθές έκανα και το 3ο σέρβις, στο οποίο μετρήθηκαν οι μπαταρίες και δεν εντόπισαν πρόβλημα. Έχω αποφασίσει να αγοράσω έναν εκκινητή (πιθανότα έναν noco gb40 ή gb20). Η διαδικασία ήταν πραγματικά υπόθεση δευτερολέπτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Πολύ άσχημο! Δυστυχώς, ο τόπος είναι γεμάτος από ανεύθυνους. Αντί να αφήσουν τα στοιχεία τους και να αναλάβει η ασφαλιστική προτιμούν να το σκάσουν σαν τον κλέφτη και να πληρώσει τη ζημιά τους ο άτυχος. Αν δεν έχουν ασφάλεια, ακόμα χειρότερα γι'αυτούς.
      Στην περίπτωση μου ήταν γύρω στα 50-60 και από την όψη του θα περίμενες καλύτερη συμπεριφορά. Ήταν ψεύτης, αναιδής, ανεύθυνος και ηλίθιος. Τέλος πάντων, μεγαλύτερα προβλήματα να μην αντιμετωπίσουμε και καλή χρονιά να έχουμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr

    Latest posts made by agpr

    • RE: TOYOTA FORUM

      Τόσο γρήγορο, όσο και ένα focus 125hp.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      112.000χλμ και έχω άκομα τα εργοστασιακά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      @realzeus said in TOYOTA FORUM:

      Να ξέρετε ότι τις εγγυήσεις τις έχετε προπληρώσει στην τιμή αγοράς. Δεν λέω ότι είναι κακό, κι εγώ μεγάλη εγγύηση θα ήθελα, απλά δεν είναι δωρεάν όπως νομίζετε.

      Επί της ουσίας και επί της αρχής δεν έχεις άδικο. Πληρωμένες τις έχουμε, όπως πληρωμένους έχουμε τους φόρους, τους μισθούς, τα κέρδη και τα κόστη έρευνας-ανάπτυξης, διαφήμισης και ό,τι άλλο θες. Για αυτό και αρκετοί υπολογίζουν στην αγορά τους και την εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής.
      Από την άλλη, στην συγκεκριμένη περίπτωση η Τ. προσφέρει αυτή την επέκταση εγγύησης χωρίς να αυξήσει το κόστος των αυτοκινήτων της. Εγώ το αγόρασα το 2019 και μου προσφέρει χωρίς επιπλέον κόστος την επέκταση. Θα το συνεκτιμήσω θετικά, όταν έρθει η ώρα να αγοράσω πάλι αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @anergos13 said in Toyota Corolla Cross:

      Ας μου θυμησει καποιος σε ποια αλλη εταιρια / μοντελο υπαρχουν εκδοσεις δυο ταχυτητων οσο αφορα την ηχομόνωση ....

      Αρκετά. Δοκίμασε στο chatgpt την ερώτηση "Can you provide me a list of car models that provide different νoise insulation depending on version?" και θα δεις:

      1. Toyota Camry
        Differences: Hybrid versions and higher trims (XLE, XSE) typically have more sound-deadening materials, acoustic windshield, and even additional underbody insulation compared to base trims (LE, SE).

      2. Honda Accord
        Differences: Top trims (Touring) have acoustic glass and extra insulation, whereas base models (LX, Sport) may lack those.

      3. BMW 3 Series
        Differences: M Sport and higher trims often have double-glazed windows, thicker acoustic windshields, and enhanced cabin insulation vs. entry-level models.

      Notes: Plug-in hybrid (330e) also has more insulation for EV quietness.

      1. Tesla Model 3
        Differences (noted after 2021 refresh): Some versions come with double-pane glass (front windows initially, later rear as well), mostly in Long Range and Performance versions.

      2. Mercedes-Benz C-Class
        Differences: AMG Line or higher trims often come with better NVH control, especially in diesel or plug-in hybrid variants.

      Optional: Acoustic comfort packages (e.g., double-glazing).

      1. Hyundai Sonata
        Differences: Hybrid and Limited trims include acoustic-laminated glass, better sealing, and more underbody insulation than SE/SEL trims.

      2. Lexus RX / ES
        Differences: Higher trims and hybrid versions include extra noise dampening, acoustic windshield, and more padded wheel arches.

      3. Mazda 6 (pre-2022)
        Differences: Grand Touring and Signature trims had substantially improved NVH, thicker door seals, and laminated front glass.

      4. Ford F-150
        Differences: Limited, Platinum, and King Ranch trims come with additional insulation, acoustic glass, and active noise canceling—missing on lower trims like XL or XLT.

      5. Audi A4 / A6
        Differences: Premium Plus and Prestige trims often include double-glazed side windows, and more insulation behind door panels and floor.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Δοκίμασε με άλλο κινητό. Αν το πρόβλημα επιμένει, τότε είναι ζήτημα του infotainment. Πήγαινε το στην αντιπροσωπεία και είναι δικό τους θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      @gatoz said in TOYOTA FORUM:

      @agpr said in TOYOTA FORUM:

      Ο ορισμός του τρολ είναι η πρόκληση συναισθηματικών αντιδράσεων. Η χρήση χαρακτηρισμών όπως "υποκριτές" παραπάει. Αν δεν μπορείς να είσαι σοβαρός, μπορείς να προσπαθήσεις να είσαι αξιοπρεπής.

      "ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές"
      κατα ματθαιον 23:39

      "σας εκλεψε η τουοτα τη χαρα, σας εκλεψε το χιουμορ, εμεινε μονο το βουητο του σιβιτι...."
      κατα γατον, 1:1

      Αλήθεια, χιούμορ ήταν αυτό; Δηλαδή διαβάζοντας το γέλασες με την ευρηματικότητά του ή θαύμασες χαμογελώντας "πώς δεν το σκέφτηκα εγώ";

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο ορισμός του τρολ είναι η πρόκληση συναισθηματικών αντιδράσεων. Η χρήση χαρακτηρισμών όπως "υποκριτές" παραπάει. Αν δεν μπορείς να είσαι σοβαρός, μπορείς να προσπαθήσεις να είσαι αξιοπρεπής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

      @agpr said in TOYOTA FORUM:

      @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

      @agpr said in TOYOTA FORUM:

      Κατά τη γνώμη σου τα τελευταία corolla είναι χειρότερα σε απτή ποιότητα από το yaris του 2014; Ποια σημεία του corolla τρίζουν ή ποια πλαστικά του δεν σου φάνηκαν ποιοτικά;

      Εγώ για το γιαρις και γιαρις κρος μιλάω.
      Το κορολα είναι σαφώς πιο ποιοτικό αλλά σε απτή ποιότητα υπολείπεται της κορολας του 2003 που είχα. Καλά για το ραβ δεν υπάρχει σύγκριση. Αλλα και αυτό είναι άλλη κατηγορία.

      Πάντα θα συγκρίνω ίδιες κατηγορίες.
      Γιατί κακο το κορολλα αλλά αδικείται συγκρινόμενο με το γιαρις.
      Ασε που δεν είναι όλα για την ίδια δουλειά.
      Ενα κορολλα δεν κάνει το ίδιο για καθημερινό όπως το γιαρις. Και το Κορολα είναι αχρείαστα μεγάλο για τους μικρούς χώρους που έχει. Και αρκετά χαμηλό.

      Με μπερδεύεις, γιατί στο προηγούμενο ποστ έγραφες "Οταν γράφω για τα Τογιότα δεν τα γράφω λόγω του απαράδεκτου γιαρις κρος."
      Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου προσδιορίσεις πού ακριβώς υστερεί σε απτή ποιότητα η τωρινή corolla από αυτή του 2003;

      Γενικά η ποιότητα έχει πέσει. Το ίδιο και οι χώροι.
      Δεν μπορεί η ένα κορολλα να μην έχει φωτιζόμενους διακόπτες στα παράθυρα.
      Ούτε να είναι 4,30+ και οι χώροι να υπολείπονται του tcross της γυναίκας που είναι 4.12.
      Η κορολλα του 2003 είχε μαλακά πλαστικά, 11 χρόνια δεν ακούστηκε τσικ, δεν έσκασε τίποτα, είχε άπλετους χώρους, αέρα και ανοίγματα.
      Τωρα έχουν βελτιωθεί κινητήρες αναρτήσεις και στήσιμο αλλά είδα βάρος όλων των άλλων.
      Οικογενειακά αυτοκίνητα είναι.

      Έχει φωτιζόμενους δίσκους διακόπτες, έχει μαλακά πλαστικά και από το 2019 που την έχω δεν έχει τρίξει ακόμα τίποτα. Οι χώροι της είναι λιγότεροι από την corolla του 2003, αλλά αυτό δεν εμπίπτει στην κατηγορία « απτή ποιότητα», έτσι δεν είναι;
      Δεν είναι υποχρεωτικό να σου αρέσε και έχω πολύ σεβασμό απέναντι σε κάποιον που νιώθει πως τα χρήματα, τα οποία δαπάνησε, δεν έχουν πιάσει τόπο. Νιώθω, όμως, πως υπερβάλεις και γενικεύεις κρίνοντας μόνο από το yaris cross. Το νέο rav4 πού υστερεί σε ποιότητα σε σχέση με το προηγούμενο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

      @agpr said in TOYOTA FORUM:

      Κατά τη γνώμη σου τα τελευταία corolla είναι χειρότερα σε απτή ποιότητα από το yaris του 2014; Ποια σημεία του corolla τρίζουν ή ποια πλαστικά του δεν σου φάνηκαν ποιοτικά;

      Εγώ για το γιαρις και γιαρις κρος μιλάω.
      Το κορολα είναι σαφώς πιο ποιοτικό αλλά σε απτή ποιότητα υπολείπεται της κορολας του 2003 που είχα. Καλά για το ραβ δεν υπάρχει σύγκριση. Αλλα και αυτό είναι άλλη κατηγορία.

      Πάντα θα συγκρίνω ίδιες κατηγορίες.
      Γιατί κακο το κορολλα αλλά αδικείται συγκρινόμενο με το γιαρις.
      Ασε που δεν είναι όλα για την ίδια δουλειά.
      Ενα κορολλα δεν κάνει το ίδιο για καθημερινό όπως το γιαρις. Και το Κορολα είναι αχρείαστα μεγάλο για τους μικρούς χώρους που έχει. Και αρκετά χαμηλό.

      Με μπερδεύεις, γιατί στο προηγούμενο ποστ έγραφες "Οταν γράφω για τα Τογιότα δεν τα γράφω λόγω του απαράδεκτου γιαρις κρος."
      Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου προσδιορίσεις πού ακριβώς υστερεί σε απτή ποιότητα η τωρινή corolla από αυτή του 2003;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • RE: TOYOTA FORUM

      Κατά τη γνώμη σου τα τελευταία corolla είναι χειρότερα σε απτή ποιότητα από το yaris του 2014; Ποια σημεία του corolla τρίζουν ή ποια πλαστικά του δεν σου φάνηκαν ποιοτικά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      agpr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr