Υπό προϋποθέσεις αυτό που λες ισχύει, αλλά όχι πάντα. Εγώ, ας πούμε, έδωσα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο 12 χρόνων με λίγο πάνω από 170.000 χλμ. Κάνω πλέον κάπου μεταξύ 15.000 και 20.000 χλμ ετησίως. Θα μπορούσα ενδεχομένως να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα, αλλά κάποια στιγμή θα έπρεπε να το δώσω. Προτίμησα με τα χρήματα που θα δαπανούσα για μαζέματα, συντήρηση, τέλη και επιπλέον κατανάλωση να χρηματοδοτήσω εν μέρει την αγορά ενός νέου, πιο σύγχρονου και οικονομικού αυτοκινήτου. Για δύο χρόνια δεν θα πληρώσω σέρβις, για έξι χρόνια οι βλάβες καλύπτονται (πιθανότατα/ελπίζω) από την εγγύηση και για έντεκα χρόνια δεν με απασχολεί το ενδεχόμενο αντικατάστασης της μπαταρίας. Επιπλέον έχω τη μισή κατανάλωση καυσίμου, περίπου 1100€ ετησίως με σημερινές τιμές καυσίμου Κρήτης. Αν αυτά τα υπολογίσεις στην δεκαετία βγάζουν ένα σημαντικό ποσό πολύ παραπάνω από τα 15000€. Αν αυτά τα προσθέσεις στο κόστος χρήσης/διατήρησης ενός παλιού αυτοκινήτου ή στην αγορά ενός μεταχειρισμένου, θα δεις πως το corolla είναι πολύ οικονομικό. Αυτό περίπου ήταν το σκεπτικό μου, ειλικρινά και χωρίς καμμία διάθεση άσκοπης και ανούσιας αντιπαράθεσης.
Best posts made by agpr
-
RE: Toyota Corolla 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την αυστηρή επιτήρηση και την επιβολή ποινών προκειμένου να παραμένει το περιβάλλον πολιτισμένο και να είναι δυνατή η συζήτηση. Έχω πρόβλημα με το άδικο και το ετεροβαρές. Χρήστης αναίτια μου επιτέθηκε φραστικά, έκανα αναφορά (μου πρότεινε να τον ξύσω εκεί που έχει φαγούρα) και απλώς διεγράφη το σχόλιο. Αν η περίπτωση του του Δημήτρη σηματοδοτεί αλλαγή σε πολύ αυστηρότερη επιτήρηση, δεκτό. Αν όμως υπάρχει παρεούλα, αυτό αντανακλά άσχημα στους 4τροχούς και όχι απλώς στην παρέα. Μένει να φανεί.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Το αυτοκίνητο είναι, μεταξύ άλλων, εξαιρετικά οικονομικό. Η πραγματική του κατανάλωση στην περίπτωσή μου προσεγγίζει την ονομαστική. Με ένα γέμισμα (συνήθως μόλις ανάψει η ρεζέρβα γεμίζω) βγάζω περί τα 900 χλμ. Η μέση ετήσια κατανάλωσή μου είναι 3.9 λτ/100χλμ. Κινούμαι κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο στην Κρήτη, αλλά περίπου το 1/4 των χιλιομέτρων έγιναν σε αυτοκινητόδρομο στην ηπειρωτική Ελλάδα με την οικογένεια και το αυτοκίνητο πλήρως φορτωμένο. Όταν είμαι μόνος, η κατανάλωση είναι συνήθως από 3 μέχρι 3.6 λτ/100χλμ.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς είχα μια δύσκολη ημέρα, αλλά θα περιοριστώ μόνο σε ό,τι αφορά το ερώτημα για την μπαταρία. Έμεινα στο πάρκιν του σούπερ-μάρκετ περιμένοντας τη σύζυγο να τελειώσει τα ψώνια της τελευταίας στιγμής. Αντίθετα απ' ό,τι συνηθίζω, αποφάσισα να κλείσω τον κινητήρα και να το αφήσω να παίρνει ρεύμα από την μπαταρία 12v (ACC/δύο πατήματα στο κουμπί εκκίνησης). Έμεινα αρκετή ώρα (ίσως πάνω από 30 λεπτά) με κλιματισμό και ραδιόφωνο απολαμβάνοντας την ησυχία μου. Κάπου εκεί ο διπλανός μου ξεπάρκαρε άτσαλα ακουμπώντας με στο πίσω φτερό και έκανε να φύγει σαν να μην τρέχει τίποτα. Βγήκα έξω και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση
, για την οποία δεν θα σας κουράσω. Καθώς βγήκα εκνευρισμένος δεν σκέφτηκα να κλείσω το ηλεκτρικό σύστημα και συνέχισε να λειτουργεί για αρκετή ακόμα ώρα (ίσως άλλα 30 λεπτά).
Μπαίνω στο αμάξι, αλλά αρνήθηκε να εκκινήσει. Έβγαζε μήνυμα σφάλματος για τα φρέναΒγήκα έξω, κοίταξα τα υγρά και ήταν εντάξει. Προσπάθησα αρκετές φορές να εκκινήσω, αλλά μάταια. Από ένα σημείο και έπειτα έβγαζε και διαφορετικά μηνύματα σφάλματος. Υποψιάστηκα πως ήταν η μπαταρία. Τηλεφώνησα στην αντιπροσωπεία και η εκτίμησή τους ήταν η ίδια. Κάλεσα την οδική και περίμενα περίπου 40 λεπτά. Στο ενδιάμεσο έπιασε βροχή και είχα τα παράθυρα οδηγού-συνοδηγού ελαφρώς κατεβασμένα
!
Τέλος πάντων, με έναν εκκινητή μπαταρίας η οδική ξεκίνησε το αυτοκίνητο αμέσως. Έκτοτε, χωρίς να αλλάξω μπαταρία, δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά πρόβλημα. Εχθές έκανα και το 3ο σέρβις, στο οποίο μετρήθηκαν οι μπαταρίες και δεν εντόπισαν πρόβλημα. Έχω αποφασίσει να αγοράσω έναν εκκινητή (πιθανότα έναν noco gb40 ή gb20). Η διαδικασία ήταν πραγματικά υπόθεση δευτερολέπτων. -
RE: Toyota Corolla 2019
Πολύ άσχημο! Δυστυχώς, ο τόπος είναι γεμάτος από ανεύθυνους. Αντί να αφήσουν τα στοιχεία τους και να αναλάβει η ασφαλιστική προτιμούν να το σκάσουν σαν τον κλέφτη και να πληρώσει τη ζημιά τους ο άτυχος. Αν δεν έχουν ασφάλεια, ακόμα χειρότερα γι'αυτούς.
Στην περίπτωση μου ήταν γύρω στα 50-60 και από την όψη του θα περίμενες καλύτερη συμπεριφορά. Ήταν ψεύτης, αναιδής, ανεύθυνος και ηλίθιος. Τέλος πάντων, μεγαλύτερα προβλήματα να μην αντιμετωπίσουμε και καλή χρονιά να έχουμε! -
RE: Toyota Corolla 2019
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
Το έχω οδηγήσει το αμάξι μιας είμαι και εγώ ένας από αυτούς που το είπα τάφο. Ναι είναι ψιλοταφος και την επιδυνωνει την αίσθηση αυτο το μονότονο της επιτάχυνσης που ξελιγωνει.... Και ναι υπάρχουν μοντέλα που κυκλοφορούν με τρέχουσες τιμές και είναι και πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Πχ το το τιπο 130 1.6 33 κιλά είναι το ίδιο οικονομικό σε τιμή κτήσης και πάει οικονομικότερα σε ταξίδι. Όπως φυσικά και το δικό μου scross σαφώς φθηνότερο (άλλες εποχές βέβαια) και σαφώς γρηγορότερο και οικονομικότερο επίσης στο ταξίδι.
Τώρα για το fl ναι αν η τιμή εκτοξευτεί από 26-27Κ μάλλον θα φάει άκυρο από υποψήφιους αγοραστές αλλά η Τογιότα δεν είναι ούτε psa ούτε χοντα. Ξέρουν να τιμολογουν σωστά ποντάροντας σε κτησιμο στόλου για αφτερ μάρκετ πελατεία και όχι να αρπάξουμε όσα περισσότερα μπορούμε από τους οπαδούς της μάρκας
Υπερβάλλεις.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-corolla-18-hybrid
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-fiat-tipo-16-mtj-120-ps
Στις ρεπρίζ έχουν διαφορές περί το δευτερόλεπτο.https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-sx4-s-cross-10-boosterjet
Με το scross 1.0 οι διαφορές είναι ακόμα μικρότερες.Με το S-Cross 1.6 DDiS 4WD οι διαφορές είναι της ίδιας τάξης, ενίοτε υπέρ του corolla.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/suzuki-sx4-s-cross-16-ddis-4wdΝομίζω πως ο χαρακτηρισμός "τάφος" είναι υπερβολικός και σίγουρα δεν ισχύει συγκρίνοντας τα αυτοκίνητα που πρότεινες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Τα βοηθήματα είναι αυτό ακριβώς, βοηθήματα και σε καμμιά περίπτωση δεν επιτρέπουν την αυτόνομη οδήγηση. Σε περίπτωση που αφήσεις το τιμόνι, σε ειδοποιεί να το ξαναπιάσεις και πως σύντομα θα απενεργοποιηθεί. Επιπλέον, στην οθόνη δείχνει αν εντοπίζει διαγράμμιση. Προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει για μερικές ώρες (10-20 ώρες) και είχε αποδώσει όπως έπρεπε. Στο euro ncap ελέγχουν και βαθμολογούν και αυτά τα βοηθήματα.
Τι μπορεί να έχει πάει στραβά στην περίπτωση του ατυχήματος; Πολλά και πραγματικά δεν ξέρω. Από προσωπική εμπειρία πάλι μπορώ να πω πως είναι εύκολο να το απενεργοποιήσεις. Ακόμα και αν είναι ενεργό το acc, αν απενεργοποιήσεις την αναγνώριση διαγράμμισης, δεν στρίβει αλλά κρατά σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το αυτόνομο φρενάρισμα αναγνωρίζει πεζούς, ποδηλάτες και οχήματα ημέρα και νύχτα. Ενδεχομένως δεν αναγνωρίζει κολώνες. Φυσικά πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο δυσλειτουργίας.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@skyrider1981 said in Toyota Corolla 2019:
[...]
Σημειώνω, πως όταν αγοράσαμε το corolla είχαμε τρία παιδιά, τώρα έχουμε τέσσερα.Συγχαρητήρια! Να είναι γερά, καλότυχα και να τα καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!
-
RE: Toyota Corolla 2019
Είχα ανεμοθραύστες και μετά από δυόμισι χρόνια τους έβγαλα. Δεν έχει νόημα να μην έχεις ενεργοποιημένο τον κλιματισμό στο υβριδικό, γιατί η διαφορά στην κατανάλωση είναι ελάχιστη. Αντίθετα, αυξάνοντας τη θερμοκρασία στην καμπίνα, αυξάνεις τη θερμοκρασία στην μπαταρία του υβριδικού και αυτό είναι κάτι που θες να αποφύγεις. Επιπλέον, αφήνοντας ανοιχτά τα παράθυρα αυξάνεις και το επίπεδο θορύβου. Ακόμα και με κλειστά παράθυρα, οι ανεμοθραύστες παράγουν λίγο θόρυβο, που εμένα με ενοχλούσε. Ο μόνος λόγος που βρίσκω να θέλει κανείς ανεμοθραύστες είναι η περίπτωση του καπνιστή. Αν δεν καπνίζεις στο αυτοκίνητο, νομίζω πως δεν τους χρειάζεσαι.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο ο καιρός που ζέστανε, λίγο τα Michelin e.primacy, λίγο τα (σχεδόν) σωστά λάδια και μάλλον ο κινητήρας που άνοιξε (40.000 χλμ, αλλά από αυτά ο θερμικός έχει λιγότερα από τα μισά) και η κατανάλωση στην διαδρομή σπίτι- δουλειά έπεσε αρκετά κάτω από τα 3 λίτρα ανά 100χλμ. Φυσικά ο κλιματισμός είναι ανοιχτός.
Latest posts made by agpr
-
RE: Toyota Corolla 2019
Ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό
Δεν βλέπω λόγο να υπάρχει πρόβλημα.
Το safe removal έχει να κάνει με ανοιχτά αρχεία και εγγραφή σε αυτά. Δεν νομίζω πως στο ΑΑ υπάρχει τέτοιο θέμα. -
RE: TOYOTA FORUM
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνει αυτό στον εαυτό του.
Για να φαει το 1000αρικο
Bad business practises, αλλά μάλλον έτσι σκέφτεται.
-
RE: TOYOTA FORUM
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Ο πωλητης ειναι μαλακας γιατι εχασε εναν πελατη ο οποιος θα τον δυσφημισει σε αλλους πιθανους πελατες.
Αυτό ακριβώς και μάλιστα προκαλεί πρόβλημα στην επιχείρησή του χωρίς λόγο. Το αυτοκίνητο θα πωληθεί άμεσα και θα έχει κερδίσει έναν ευχαριστημένο πελάτη (ο οποίος θα παραλάβει γρηγορότερα) και έναν εν δυνάμει πελάτη (αυτόν που θα εξυπηρετήσει αποδεσμεύοντας τον) και θα έχει γλιτώσει και από έναν δυσαρεστημένο. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνει αυτό στον εαυτό του.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Σωστά! Παρασύρθηκα από την περίπτωσή μου, που στο σέρβις μου είχαν βάλει άλλα αντί άλλων.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@fanis75 , μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, πες μας, σε παρακαλώ, αν παρατηρείς αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου με τα w0-16 (ήχο, κατανάλωση καυσίμου και ελαίου).
-
RE: Toyota Corolla 2019
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Ρε μαγκες τωρα μου ρθε φλασια, αλλά μήπως μας φάγαν τα usb ports με τις περικοπες?
Eκτος απο του ταμπλό και την 12βολτη παροχη ,δεν βλέπω άλλες.. Δεν υποτίθεται ότι είχε δίπλα απο την 12βολτη και άλλες?Η active plus στην Ελλάδα εξαρχής ήταν έτσι.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
Τα έχω βάλει εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Προφανώς εννοείς τα "e". Τι σε έστρεψε σε αυτά και όχι στα primacy 4 ενώ αν θυμάσαι ή είχες ρωτήσει τι διαφορά τιμής είχαν;
Τα e-primacy ήταν λίγο ακριβότερα (περίπου 50€ η τετράδα, αν θυμάμαι καλά). Θα μπορούσα να είχα πάρει και τα 4, αλλά επειδή τα είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου (και ήμουν πολύ ευχαριστημένος), επειδή τα e-primacy είναι πιο καινούργια, ήταν ετοιμοπαράδοτα και μειώνουν την κατανάλωση, είπα να τα δοκιμάσω. Νομίζω πως όποια και από τα δύο να αγοράσει κανείς, ευχαριστημένος θα μείνει. Νομίζω πως στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και στον τρόπο που οδηγώ πλέον, τα e-primacy ταιριάζουν λίγο περισσότερο.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Πριν είχα τα πρώτης τοποθέτησης ecopia Bridgestone. Είναι λίγο πιο ήσυχα και κυρίως με λιγότερο ενοχλητική χροιά. Δώσε έμφαση στο λίγο.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Τα έχω βάλει εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
-
RE: ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...
@kalamargiannis said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
σήμερα εἰδαμε οικογενειακώς τα:
fabia: απορρίφθηκε ομαδικώς από τα μικρά και τη σύζυγο, δεν τους άρεσε, ξενερώσαμε που το πορτοκαλί δεν το έχουν να το δεις και κάνει +800€, k μέσα που κάτσαμε είχε ένα παράξενο πόμολο στην πόρτα που δείχνει ότι θα σου μείνει το χέρι και κάτι υφάσματα σε εκτεταμένη μέρη (ταμπλώ, υποβραχιόνιο, εσωτ επένδυση θυρών) που έδειχναν φτηνά και σίγουρα θα μαζεύουν σκόνη βρωμιά και θα χουν φθορά... και η τιμή τα ξεπερνούσε εν τέλη τα 21Κ ως τελική... πάει αυτό.
2008: τέλειο, το αγαπήσαμε όλοι, ειδικά ο γιος, ποιοτικότατο μέσα έξω, αλλά ενώ πριν ένα μήνα η βασική έκανε 21800 τώρα κάνει 22900 και έχει ο θεός...οπότε εκτός μπάτζετ, γεια σας κι αυτό δυστυχώς.
BAYON: οκ, επικρατέστερο ως τώρα, άρεσε. Δεν τρελάθηκα όμως. θέλει αρκετά περισσότερο χρόνο από αυτά που ακούγονται, δηλ αν βάλεις εξοπλισμό πχ full led θα περιμένεις ως τέλη χρονιάς και παραπάνω...ίσως το παραγγείλω από βδομάδα, 3,000 προκαταβολή.
Έχει αρκετές επιλογές προς συζήτηση, αλλά ΑΝ τελικά το διαλέξω, γιατί σκέφτομαι αυτά τα 4 αστέρια (οριακά δν πήρε 5) στο ίδιο τέστ που πήρε 5 το yaris cross, με μεγαλύτερες βαθμολογίες, και αφού έχει και χαμηλότερη κατανάλωση και μικρότερο μήκος ίσως είναι καλύτερη επιλογή...
το bayon βρήκα 2 συγκριτικά στο newsauto και χάνει και στα 2 , από C3 aircross και VW t cross. Ε όσο να ναι δεν είναι καλό αυτό...Τα τεστ τα γράφουν άνθρωποι που έχουν προτιμήσεις και προτεραιότητες (συχνά και προκαταλήψεις), αλλά ενδεχομένως είναι διαφορετικές από τις αντίστοιχες δικές σου. Διάβασε τα τεστ και πρόσεξε τις παρατηρήσεις τους, αλλά αγνόησε τα σχήματα λόγου και τα στυλιζαρίσματα τους, γιατί πιο πολύ συσκοτίζουν παρά διαφωτίζουν (αυτό ισχύει και για τα φόρα). Έπειτα δες αν επιβεβαιώνονται από την εμπειρία σου και τελικά στάθμισε πόσο σε αφορούν. Νομίζω πως δεν είναι προς όφελος σου να απορρίψεις αυτοκίνητο που σου αρέσει και σε καλύπτει, γιατί στα τεστ χάνει.
Toyota έχω, μην σου μπαίνουν ιδέες