Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 460
    • Best 28
    • Groups 0

    islander

    @islander

    Please enter occupation - Please enter your interests

    21
    Reputation
    16
    Profile views
    460
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    islander Unfollow Follow

    Best posts made by islander

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Τιμούλα σε μπορντώ ή πράσινο 1.2 130hp manual Allure (αρκεί να έχει τα ωραία φανάρια) ή GT Line. Εκεί θα παικτεί. Ο μέσος αγοραστής της κατηγορίας (Focus, Astra, 308, Civic κλπ) θεωρώ ότι δεν παίρνει αυτόματο. Τουλάχιστον το 50% των αγοραστών.

      Το πράσινο είναι στάνταρ χρώμα στη Γαλλία και δεν χρεώνεται(πιστεύω και εδω το ίδιο) αλλά κοκκινο,μπλέ και ασπρο περλέ κάνουν 850€ και για Ελλάδα το βλέπω δύσκολο.Ασπρο, μαύρο και γκρί θα πουλήσει πολύ και θα υπάρχει πολύ αχρωματοψία άντε να πάρει κάποιος και το πράσινο που είναι περίεργο χρώμα και θα το σκεφθεί πολύ. Active ή Active plus θα πουλήσει και λιγότερο η Allure για GT με το φακό και εαν.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      BabisStinson wrote:

      Κι όμως στα 208 που βλέπω στον δρόμο έχει αρκετά GT Line..! Και κατά κύριο λόγο μπορντώ και  μπλε και έχω δει και κίτρινα.

      Τα δίνει δωρεάν ακόμα για αυτό! Πάντως έχω βαρεθεί τα γκρι και τα μαύρα και τα μουντά χρώματα...η ζωη θέλει χρώμα!!

      Έτσι ακριβώς Φάνη και εγώ μετά από χρόνια 'πελάτης' του ασημί πέρασα σε μπλε στο Kuga και στα επόμενα πάλι χρώμα θα πάρω, τέρμα η μουντίκλα μαύρο,γκρι,ασημί.

      Ελλάδα πότε θα έχουμε τιμές και εκθεσιακά; Εχει ακουστεί τίποτα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Αν δεν κάνω λάθος σε μετάφραση Γαλλικών στα Αγγλικά εχει πολλαπλών συνδέσμων και οχι ημιάκαμπτο,διορθώστε με αν κάνω λάθος γιατι με την ορολογία δεν τα παω καλά.

      Semi-independent wheels - Multi-link axle, hydraulic shock absorbers, pressurized

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Τιμοκατάλογος Ιταλίας

      https://foto.newsauto.it/wp-content/uploads/2021/06/peugeot-308-listino-prezzi-1024x689.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Renault Arkana 2019

      https://www.drive.gr/news/renault-arkana-e-tech-tha-erthei-ybridiko-koype-suv-stin-ellada

      Μια πρόταση για αυτούς που τους αρέσουν τα κουπέ suv και με τιμή γύρω απο τις 33000€ στην Ελλάδα σύμφωνα με τους υπολογισμούς του περιοδικού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Τιμές από configurator της Peugeot Γαλλίας.

      ACTIVE PACK(110 hp) απο 24800€

      ALLURE(130 hp) απο 28200€

      ALLURE PACK(130 hp) απο 29000€

      GT(130 hp) απο 33000€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αυτές οι τιμές πιλότος και για το Astra αλλά επειδή θα είναι σίγουρα πιο χαμηλές πιστεύω και με τη νέα εμφάνιση του θα πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Δύσκολα τα πράγματα για το 308, ίδιο πάτωμα,ίδιοι κινητήρες πιθανά καλύτερα πακέτα εξοπλισμού στην Opel αν κάποιος δεν φάει κόλλημα με τη σχεδίαση του 308 δύσκολα θα το αποφασίσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Σκέπτομαι όταν έρθει η ώρα για αλλαγή του Kuga(αγοράστηκε 2019) να πάω σε 308 έτσι όπως το βλέπω και να περάσω πάλι στους 'χαμηλούς' . Μου αρέσει πάρα πολύ και περιμένω και εγώ την τιμολόγηση όταν έρθει(τέλος του χρόνου λένε).

      Το 2001 είχα αγοράσει το 307 σε 3θυρο 1600 κυβικά, είχε βγεί και αυτοκινητο της χρονιάς τότε. Είχε γεμίσει η Αθήνα 307 τότε, χρόνια είχα να δω τέτοιες πωλήσεις σε Peugeot. Δεν είχε το φινίρισμα αλλά ούτε και την φοβερή συναρμογή και αξιοπιστία, είχε δώσει όμως στην αγορά μια άλλη σχεδίαση που έλειπε στα τοτε hatch, μακάρι να γίνει και τώρα με διορθωμένα τα κακώς κείμενα της προηγούμενης σειράς όπως είπατε και πιο πάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Το πράσινο(που και ενένα μου αρέσει πολύ) όπως και το γαλάζιο είναι δυο χρώματα που οσο ωραία και να είναι δεν νομίζω να πουλήσουν αξιόλογα γιατι δεν είναι εμπορικά, οπότε θα κυκλοφορήσουν περισσότερο τα γνωστά άσπρα,μαυρα,γκρί και ασημί.

      Εσείς θα τολμούσατε να πάρετε ένα σε πράσινο ή γαλάζιο πχ;.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Συμφωνώ και εμένα στην Peugeot αν και μου αρέσει όπως είπα και πιο πάνω το πράσινο θα κατέληγα όπως και εσύ Fanis75 στο γαλάζιο(μπλέ)/κόκκινο αλλά θα προσθέσω και το άσπρο(αν και πολυφορεμένο) που αν του κρίνω απο το 208 πρέπει να του πηγαίνει αρκέτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander

    Latest posts made by islander

    • RE: Chery Forum

      Ακόμα και αυτοί που έχουν premium πηγαίνουν εκτός αντιπροσωπειών για συντήρηση μετά την εγγύηση επειδή είναι πιο φθηνά.
      Τώρα μας μαζεύουν πίσω στο μαντρί αυξάνοντας την εγγύηση και αναγκάζοντας να πηγαίνουμε σε εξουσιοδοτημένο.
      Σκέψου VW με δέκα χρόνια εγγύηση τι έχει να γίνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @izz said in Chery Forum:

      Έχει κυκλοφορήσει και αυτός ο πίνακας αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει..
      [url=https://ibb.co/bM5V3hNd][img]https://i.ibb.co/rR2htP5y/FB-IMG-1779277334004.jpg[/img][/url]

      Άρα ο πίνακας επιβεβαιώνεται από τα ποσά που ανέφερες.
      Τελικά εχει παρόμοια κόστη με την BYD μάλλον το φθηνό κινέζικο αυτοκίνητο περιορίζεται μόνο στην τιμή αγοράς και με αυξημένα κόστη συντήρησης. Αν βάλεις και τη μεταπωλιτική αξία η αγορά του θέλει πολύ σκέψη και ανάλογα πόσα χλμ. κάνεις το χρόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @kkostask said in Chery Forum:

      @islander said in Chery Forum:

      Μετά από πίεση αποκάλυψαν τις τιμές, απέφευγαν να μπουν σε λεπτομέρειες και έλεγαν όλοι ότι είναι 250-300€ το πρώτο και περίπου τόσο και το δεύτερο, άμα ήθελες πιο ακριβείς τιμές άρχιζαν τα κόλπα(δεν ξέρουμε ακριβώς, δεν έχουμε στοιχεία, δεν υπάρχει κάτι στο σύστημα με το συνεργείο να μιλήσετε καλύτερα κ.α.).

      Όσο αφορα την Chery σε άλλη έκθεση που πήγα το μεγάλο service στα τέσσερα χρόνια θυμάμαι καλά ανέβαινε στα 500€ γιατί αλλάζει και λάδια στο αυτόματο κιβώτιο(αυτό μάλλον του ξέφυγε γιατί μετά δεν έλεγε λεπτομέρειες ενώ ήξερε). Και βέβαια βρήκε ευκαιρία να εξαφανιστεί με ενα ζευγάρι που ήθελε να ρωτήσει για ενα TIGGO 4.
      Δεν ξέρω τι σασμαν φοράει η Chery αλλά αν ισχύει τα κρυφά κόστη πρέπει να είναι μεγάλα.
      Οι πρώτοι κάτοχοι που θα έχουν τα βιβλιαράκια με τις εργασίες του κάθε service και στα ποσα χλμ θα μας διαφωτίσουν περισσότερο.

      Η πλάκα είναι οτι εχω ενα Kuga diesel ST LINE του 2019 σε εξαιρετική κατάσταση και θέλω να το δώσω απο Σεπτέμβριο. Με αυτά που ακούω άρχισα να μαζεύομαι και να το σκέπτομαι διπλά για την αλλαγή.

      Συγνώμη για το θάρρος αλλά δεν θα έδινα ένα αυτοκίνητο όπως το kuga για να πάρω κάτι που είναι σχετικά άγνωστο. Προφανώς έχεις τους λόγους σου βέβαια…

      Έχει παρουσιάσει ζημιές πολύ σοβαρές και κοστοβόρες που καλύφθηκαν απο την 8ετή εγγύηση, πιο πρόσφατη τον τελευταίο μήνα το ABS που κώλυσαν τα μπροστινά φρένα. Αλλάχθηκαν εκτός της μονάδας ΑΒS και οι δυο μπροστινοί δίσκοι με τα τακάκια επειδή ανάψανε απο τα κολλημένα φρένα. Έχω εγγύηση ακόμα 1,5 χρόνο αλλά έχω χάσει την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο, το κόστος εκτός εγγύησης μόνο για το ABS μου είπε ο Σφακιανάκης 1900€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      Μετά από πίεση αποκάλυψαν τις τιμές, απέφευγαν να μπουν σε λεπτομέρειες και έλεγαν όλοι ότι είναι 250-300€ το πρώτο και περίπου τόσο και το δεύτερο, άμα ήθελες πιο ακριβείς τιμές άρχιζαν τα κόλπα(δεν ξέρουμε ακριβώς, δεν έχουμε στοιχεία, δεν υπάρχει κάτι στο σύστημα με το συνεργείο να μιλήσετε καλύτερα κ.α.).

      Όσο αφορα την Chery σε άλλη έκθεση που πήγα το μεγάλο service στα τέσσερα χρόνια θυμάμαι καλά ανέβαινε στα 500€ γιατί αλλάζει και λάδια στο αυτόματο κιβώτιο(αυτό μάλλον του ξέφυγε γιατί μετά δεν έλεγε λεπτομέρειες ενώ ήξερε). Και βέβαια βρήκε ευκαιρία να εξαφανιστεί με ενα ζευγάρι που ήθελε να ρωτήσει για ενα TIGGO 4.
      Δεν ξέρω τι σασμαν φοράει η Chery αλλά αν ισχύει τα κρυφά κόστη πρέπει να είναι μεγάλα.
      Οι πρώτοι κάτοχοι που θα έχουν τα βιβλιαράκια με τις εργασίες του κάθε service και στα ποσα χλμ θα μας διαφωτίσουν περισσότερο.

      Η πλάκα είναι οτι εχω ενα Kuga diesel ST LINE του 2019 σε εξαιρετική κατάσταση και θέλω να το δώσω απο Σεπτέμβριο. Με αυτά που ακούω άρχισα να μαζεύομαι και να το σκέπτομαι διπλά για την αλλαγή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      Εμένα στο Σπανό μου είπαν αυτές τις τιμές. Πριν είχα παει και ειχα δει το ΑΤΤΟ 2 DM-I και μου επιβεβαίωσαν τις τιμές που διάβασα στο ανάλογο νήμα 250€-300€ το πρώτο και 600€ το δεύτερο γιατι κάνουν service και οι δυο κινητήρες.
      Θεώρησα οτι δεν υπήρχε λόγος συζήτησης περαιτέρω και εξέφρασα την δυσφορία μου για το κόστος των 900€ στα δυο χρόνια και εγκατέλειψα την συζήτηση.
      Το κόστος αυτο αφορά ολα τα BYD με τεχνολογία DM-I οχι μόνο το ΑΤΤΟ 2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @izz said in Chery Forum:

      @islander said in Chery Forum:

      @izz said in Chery Forum:

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      Με το καλο η παραλαβή!!! Επειδή με ενδιαφέρει και το ψάχνω αρκετά σε ποια έκθεση πήγες το είδες και πήρες πληροφορίες;
      Προσπαθώ να βρώ και κάποιο ενημερωτικό με τον εξοπλισμό αναλυτικά και οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα είναι ανύπαρκτες και πολύ γενικές. Για τα service ρώτησες τιμές;

      Αδαμίδη Θεσσαλονίκη τιμές για σέρβις δεν ρώτησα

      Ειμαι Αθήνα οπότε πέφτει λιγο μακριά 🙂 Εμένα μου είπαν γύρω στα 200€ το πρώτο το λιπαντικό και το επόμενο γύρω στα 400€ αλλά μπορεί να μην χρειαστεί ανάλογα με τα χλμ και να γίνει στο τρίτο το μεγάλο service. Οταν ρώτησα γιατι τόσο μεγάλη διαφορά κάτι ψέλισε για αλλαγή λαδιού στο αυτόματο και όταν ζήτησα εξηγήσεις απέφυγε να γίνει αναλυτικός. Όπως και για το τι περιέχουν τα service και κάθε πότε γίνονται, τοπίο στην ομίχλη το θέμα και οι πωλητές το παίζουν αδιάφοροι με γενικότητες.
      Αμα παραλάβεις και δεν σου είναι πρόβλημα κάνε μια αναφορά σύμφωνα με τις οδηγίες που θα εχει μέσα το αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @dimsabas said in Chery Forum:

      Οχ, όλες οι δοκιμές του καλοκαιριού είναι ήδη κλεισμένες. Άρα πάμε από Σεπτέμβρη και βλέπουμε. Αλλά έτσι κι αλλιώς, δεν πρέπει να έχει βγάλει ακόμα δημοσιογραφικά, δεν έχω δει δοκιμή του πουθενά.

      Ναι δεν εχει βγάλει δοκιμές τέλος Ιουνίου περιμένουν στις εκθέσεις και εγω απο φθινόπωρο θα το δω πιο ζεστά το θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @dimsabas said in Chery Forum:

      @tkin73 said in Chery Forum:

      @dimsabas said in Chery Forum:

      Chery Tiggo 4, επιτέλους το δοκίμασα και υποκλίθηκα. Yaris Cross, κάνε στην μπάντα ρε...

      καλυτερο vfm και απο το 7 ΗΕV που μολις κυκλοφόρησε?

      Θα το πάρω κι αυτό, υπομονή...

      Μην αργούμε το γοργόν και χάριν έχει 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @izz said in Chery Forum:

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      Με το καλο η παραλαβή!!! Επειδή με ενδιαφέρει και το ψάχνω αρκετά σε ποια έκθεση πήγες το είδες και πήρες πληροφορίες;
      Προσπαθώ να βρώ και κάποιο ενημερωτικό με τον εξοπλισμό αναλυτικά και οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα είναι ανύπαρκτες και πολύ γενικές. Για τα service ρώτησες τιμές;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Προβλήματα δεν εχω ιδιαίτερα και τα service εχουν χαμηλό κόστος, απλά είναι έξι ετών και σκέφτομαι την αντικατάσταση του κάποια στιγμή και βέβαια οσο εχει εγγύηση εργοστασιακή(11/2027).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr