Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 460
    • Best 28
    • Groups 0

    Posts made by islander

    • RE: Chery Forum

      Ακόμα και αυτοί που έχουν premium πηγαίνουν εκτός αντιπροσωπειών για συντήρηση μετά την εγγύηση επειδή είναι πιο φθηνά.
      Τώρα μας μαζεύουν πίσω στο μαντρί αυξάνοντας την εγγύηση και αναγκάζοντας να πηγαίνουμε σε εξουσιοδοτημένο.
      Σκέψου VW με δέκα χρόνια εγγύηση τι έχει να γίνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @izz said in Chery Forum:

      Έχει κυκλοφορήσει και αυτός ο πίνακας αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει..
      [url=https://ibb.co/bM5V3hNd][img]https://i.ibb.co/rR2htP5y/FB-IMG-1779277334004.jpg[/img][/url]

      Άρα ο πίνακας επιβεβαιώνεται από τα ποσά που ανέφερες.
      Τελικά εχει παρόμοια κόστη με την BYD μάλλον το φθηνό κινέζικο αυτοκίνητο περιορίζεται μόνο στην τιμή αγοράς και με αυξημένα κόστη συντήρησης. Αν βάλεις και τη μεταπωλιτική αξία η αγορά του θέλει πολύ σκέψη και ανάλογα πόσα χλμ. κάνεις το χρόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @kkostask said in Chery Forum:

      @islander said in Chery Forum:

      Μετά από πίεση αποκάλυψαν τις τιμές, απέφευγαν να μπουν σε λεπτομέρειες και έλεγαν όλοι ότι είναι 250-300€ το πρώτο και περίπου τόσο και το δεύτερο, άμα ήθελες πιο ακριβείς τιμές άρχιζαν τα κόλπα(δεν ξέρουμε ακριβώς, δεν έχουμε στοιχεία, δεν υπάρχει κάτι στο σύστημα με το συνεργείο να μιλήσετε καλύτερα κ.α.).

      Όσο αφορα την Chery σε άλλη έκθεση που πήγα το μεγάλο service στα τέσσερα χρόνια θυμάμαι καλά ανέβαινε στα 500€ γιατί αλλάζει και λάδια στο αυτόματο κιβώτιο(αυτό μάλλον του ξέφυγε γιατί μετά δεν έλεγε λεπτομέρειες ενώ ήξερε). Και βέβαια βρήκε ευκαιρία να εξαφανιστεί με ενα ζευγάρι που ήθελε να ρωτήσει για ενα TIGGO 4.
      Δεν ξέρω τι σασμαν φοράει η Chery αλλά αν ισχύει τα κρυφά κόστη πρέπει να είναι μεγάλα.
      Οι πρώτοι κάτοχοι που θα έχουν τα βιβλιαράκια με τις εργασίες του κάθε service και στα ποσα χλμ θα μας διαφωτίσουν περισσότερο.

      Η πλάκα είναι οτι εχω ενα Kuga diesel ST LINE του 2019 σε εξαιρετική κατάσταση και θέλω να το δώσω απο Σεπτέμβριο. Με αυτά που ακούω άρχισα να μαζεύομαι και να το σκέπτομαι διπλά για την αλλαγή.

      Συγνώμη για το θάρρος αλλά δεν θα έδινα ένα αυτοκίνητο όπως το kuga για να πάρω κάτι που είναι σχετικά άγνωστο. Προφανώς έχεις τους λόγους σου βέβαια…

      Έχει παρουσιάσει ζημιές πολύ σοβαρές και κοστοβόρες που καλύφθηκαν απο την 8ετή εγγύηση, πιο πρόσφατη τον τελευταίο μήνα το ABS που κώλυσαν τα μπροστινά φρένα. Αλλάχθηκαν εκτός της μονάδας ΑΒS και οι δυο μπροστινοί δίσκοι με τα τακάκια επειδή ανάψανε απο τα κολλημένα φρένα. Έχω εγγύηση ακόμα 1,5 χρόνο αλλά έχω χάσει την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο, το κόστος εκτός εγγύησης μόνο για το ABS μου είπε ο Σφακιανάκης 1900€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      Μετά από πίεση αποκάλυψαν τις τιμές, απέφευγαν να μπουν σε λεπτομέρειες και έλεγαν όλοι ότι είναι 250-300€ το πρώτο και περίπου τόσο και το δεύτερο, άμα ήθελες πιο ακριβείς τιμές άρχιζαν τα κόλπα(δεν ξέρουμε ακριβώς, δεν έχουμε στοιχεία, δεν υπάρχει κάτι στο σύστημα με το συνεργείο να μιλήσετε καλύτερα κ.α.).

      Όσο αφορα την Chery σε άλλη έκθεση που πήγα το μεγάλο service στα τέσσερα χρόνια θυμάμαι καλά ανέβαινε στα 500€ γιατί αλλάζει και λάδια στο αυτόματο κιβώτιο(αυτό μάλλον του ξέφυγε γιατί μετά δεν έλεγε λεπτομέρειες ενώ ήξερε). Και βέβαια βρήκε ευκαιρία να εξαφανιστεί με ενα ζευγάρι που ήθελε να ρωτήσει για ενα TIGGO 4.
      Δεν ξέρω τι σασμαν φοράει η Chery αλλά αν ισχύει τα κρυφά κόστη πρέπει να είναι μεγάλα.
      Οι πρώτοι κάτοχοι που θα έχουν τα βιβλιαράκια με τις εργασίες του κάθε service και στα ποσα χλμ θα μας διαφωτίσουν περισσότερο.

      Η πλάκα είναι οτι εχω ενα Kuga diesel ST LINE του 2019 σε εξαιρετική κατάσταση και θέλω να το δώσω απο Σεπτέμβριο. Με αυτά που ακούω άρχισα να μαζεύομαι και να το σκέπτομαι διπλά για την αλλαγή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      Εμένα στο Σπανό μου είπαν αυτές τις τιμές. Πριν είχα παει και ειχα δει το ΑΤΤΟ 2 DM-I και μου επιβεβαίωσαν τις τιμές που διάβασα στο ανάλογο νήμα 250€-300€ το πρώτο και 600€ το δεύτερο γιατι κάνουν service και οι δυο κινητήρες.
      Θεώρησα οτι δεν υπήρχε λόγος συζήτησης περαιτέρω και εξέφρασα την δυσφορία μου για το κόστος των 900€ στα δυο χρόνια και εγκατέλειψα την συζήτηση.
      Το κόστος αυτο αφορά ολα τα BYD με τεχνολογία DM-I οχι μόνο το ΑΤΤΟ 2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @izz said in Chery Forum:

      @islander said in Chery Forum:

      @izz said in Chery Forum:

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      Με το καλο η παραλαβή!!! Επειδή με ενδιαφέρει και το ψάχνω αρκετά σε ποια έκθεση πήγες το είδες και πήρες πληροφορίες;
      Προσπαθώ να βρώ και κάποιο ενημερωτικό με τον εξοπλισμό αναλυτικά και οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα είναι ανύπαρκτες και πολύ γενικές. Για τα service ρώτησες τιμές;

      Αδαμίδη Θεσσαλονίκη τιμές για σέρβις δεν ρώτησα

      Ειμαι Αθήνα οπότε πέφτει λιγο μακριά 🙂 Εμένα μου είπαν γύρω στα 200€ το πρώτο το λιπαντικό και το επόμενο γύρω στα 400€ αλλά μπορεί να μην χρειαστεί ανάλογα με τα χλμ και να γίνει στο τρίτο το μεγάλο service. Οταν ρώτησα γιατι τόσο μεγάλη διαφορά κάτι ψέλισε για αλλαγή λαδιού στο αυτόματο και όταν ζήτησα εξηγήσεις απέφυγε να γίνει αναλυτικός. Όπως και για το τι περιέχουν τα service και κάθε πότε γίνονται, τοπίο στην ομίχλη το θέμα και οι πωλητές το παίζουν αδιάφοροι με γενικότητες.
      Αμα παραλάβεις και δεν σου είναι πρόβλημα κάνε μια αναφορά σύμφωνα με τις οδηγίες που θα εχει μέσα το αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @dimsabas said in Chery Forum:

      Οχ, όλες οι δοκιμές του καλοκαιριού είναι ήδη κλεισμένες. Άρα πάμε από Σεπτέμβρη και βλέπουμε. Αλλά έτσι κι αλλιώς, δεν πρέπει να έχει βγάλει ακόμα δημοσιογραφικά, δεν έχω δει δοκιμή του πουθενά.

      Ναι δεν εχει βγάλει δοκιμές τέλος Ιουνίου περιμένουν στις εκθέσεις και εγω απο φθινόπωρο θα το δω πιο ζεστά το θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @dimsabas said in Chery Forum:

      @tkin73 said in Chery Forum:

      @dimsabas said in Chery Forum:

      Chery Tiggo 4, επιτέλους το δοκίμασα και υποκλίθηκα. Yaris Cross, κάνε στην μπάντα ρε...

      καλυτερο vfm και απο το 7 ΗΕV που μολις κυκλοφόρησε?

      Θα το πάρω κι αυτό, υπομονή...

      Μην αργούμε το γοργόν και χάριν έχει 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Chery Forum

      @izz said in Chery Forum:

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      Με το καλο η παραλαβή!!! Επειδή με ενδιαφέρει και το ψάχνω αρκετά σε ποια έκθεση πήγες το είδες και πήρες πληροφορίες;
      Προσπαθώ να βρώ και κάποιο ενημερωτικό με τον εξοπλισμό αναλυτικά και οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα είναι ανύπαρκτες και πολύ γενικές. Για τα service ρώτησες τιμές;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Προβλήματα δεν εχω ιδιαίτερα και τα service εχουν χαμηλό κόστος, απλά είναι έξι ετών και σκέφτομαι την αντικατάσταση του κάποια στιγμή και βέβαια οσο εχει εγγύηση εργοστασιακή(11/2027).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

      @islander said in KIA SPORTAGE 2021:

      Καλή χρονιά σε όλους με υγεία σε εσάς και τις οικογένειες σας.
      Είμαι σε δίλημμα να αλλάξω το Ford Kuga diesel του 2019 που εχω(λήγει η εγγύηση το 11/2027) ή να το κρατήσω με μια αλλαγή αμορτισέρ μόνο αφού δεν αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα.
      Κοίταξα το Sportage που το εχει σε ντίζελ και αυτόματο που θέλω στα 33500€. Κυρίως ταξίδια αφου στην Αθήνα μετακινούμε με τη μηχανή για ευνόητους λόγους.
      Έχετε άποψη για το συγκεκριμένο σε θέματα αξιοπιστίας και άλλων θεμάτων που μπορεί να έχει;

      Καλή Χρονιά! Στην αρχή τα πετρέλαια είχαν κάποιο θέμα με τον τεντωτήρα του MHEV 48V συστήματος, αυτό λύθηκε με μια ανάκληση. Τέσσερα χρόνια μετά δεν έχουν εμφανιστεί άλλα θέματα εκτός κάτι λίγα με το DPF σε κάποιους που το κινούν αποκλειστικά στην πόλη. Έχω μεγάλο στατιστικό δείγμα γιατί είμαι admin στο FB του Tucson που είναι το ίδιο αυτοκίνητο μηχανικά.

      Η αναγέννηση γίνεται με adblue; Γιατι η Ford δεν εχει adblue και βέβαια καμιά ένδειξη οτι γίνεται αναγέννηση.
      Εχω diesel απο το 2010(Kuga Mk1 2.0 4x4) και ευτυχώς ξέρω τις ιδιοτροπίες των ντίζελ και παρ' ολα αυτά τους εχω αγαπήσει....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @axel12p said in KIA SPORTAGE 2021:

      Η προηγούμενη έκδοση του μοντέλου είχε πολύ σοβαρό θέμα με τον πετρελαιοκινητήρα. Υπάρχει άπειρο υλικό στο internet. Δεν είναι τυχαίο ότι σε έρευνες αξιοπιστίας το Sportage diesel έβγαινε τελευταίο. Το πρόβλημα βέβαια φαίνεται να έχει λυθεί τα τελευταία χρόνια.

      Islander, επειδή ενδιαφερόμαστε και εμείς για το συγκεκριμένο, έχεις βρει αντιπροσωπεία για test drive; Οι πετρελαιοκινητήρες δυστυχώς έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. Είχαμε κάνει test drive Ford Focus diesel που από τα πρώτα 50 μέτρα το απορρίψαμε λόγω θορύβου του κινητήρα, σε αντίθεση με το QQ 1.5d το οποίο δεν είναι αθόρυβο, αλλά δεν έχει καμιά σχέση με το Ford.

      Φοβάμαι μη πάμε για κανένα Sportage χωρίς test drive και μας βγει αντίστοιχο με το Ford.

      Οχι δεν εχω βρει κάποιο στην αναζήτηση είμαι και εγω, θα αρχίσω τα τηλέφωνα μόλις βρω χρόνο και αν βρω πουθενά θα ενημερώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Καλή χρονιά σε όλους με υγεία σε εσάς και τις οικογένειες σας.
      Είμαι σε δίλημμα να αλλάξω το Ford Kuga diesel του 2019 που εχω(λήγει η εγγύηση το 11/2027) ή να το κρατήσω με μια αλλαγή αμορτισέρ μόνο αφού δεν αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα.
      Κοίταξα το Sportage που το εχει σε ντίζελ και αυτόματο που θέλω στα 33500€. Κυρίως ταξίδια αφου στην Αθήνα μετακινούμε με τη μηχανή για ευνόητους λόγους.
      Έχετε άποψη για το συγκεκριμένο σε θέματα αξιοπιστίας και άλλων θεμάτων που μπορεί να έχει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Κακό είναι αυτό; Ρωτάω γιατι η εντύπωση μου είναι οτι αγοράζονται και χρησιμοποιούνται επαγγελματικά λόγω οικονομίας καυσίμου μέσα στην πόλη και αξιοπιστίας.
      Σκέπτομαι να δώσω του χρόνου το Ford Kuga 1.5 ντίζελ του 2019 που εχω και να περάσω σε CC.
      Θα έχει και ένα χρόνο εγγύηση ακόμα μέχρι το 2027 οπότε πιστεύω να λειτουργήσει θετικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      Ποιο Kuga είναι γιατι το 2019 ειναι πάνω στην αλλαγή. Εάν είναι το ΜΚ3 τότε μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατι το έχω όπως και το CC.

      Εάν είναι το ΜΚ2 δεν έχω άποψη αν και το έχω οδηγήσει για σύντομη διαδρομή.

      Είναι αυτο που έβγαινε απο το 2016-2019. Τον Απρίλιο του 2020 έφεραν το νεο μοντέλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @islander said in Toyota Corolla Cross:

      Μετά από την δεύτερη αλλαγή κρεμαγιέρας σε διάστημα ενός μήνα σε Kuga st line 1.5 diesel του 2019(πάντα στην εγγύηση λόγω οκταετούς εγγύησης). Σκέπτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου και μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα και απέκλεισα για διάφορους λόγους Qashqai, Arkana, MG ZH MAX και Peugeot κατέληξα με κάποιους ενδοιασμούς στο Corolla Cross, θέλω αυτόματο δεν με ενδιαφέρουν οι ταχύτητες.
      Η χρήση είναι λίγο πόλη(κινούμε με την μηχανή εντός πόλης κυρίως) και περισσότερο ταξίδια Ελλάδα και εξωτερικό το μεγαλύτερο ποσοστό.
      Θέλω να μου πείτε αν η Corolla 1.8(αγορά 2λιτρου δεν σκέπτομαι γιατι είμαι καμένος απο φόρους) μπορεί με ταχύτητες πάνω από 130 να προσπεράσει και γενικότερα να κινηθεί σβέλτα ή λόγω υβριδικού είναι αργή και θα καίει ένα σκασμό βενζίνη.
      Όσο αφορά το βάρος είναι δυο επιβάτες με αποσκευές και κλιματισμό κυρίως.
      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας προκαταβολικά.

      Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο να μάθω για τα προβλήματα που έχεις με το Kuga.

      Προβλήματα δεν εχω μηχανολογικά με το Kuga εκτός απο μια βάση μηχανής που μου άλλαξαν το επόμενο πρόβλημα είναι αυτό με την κρεμαγιέρα. Χιλιόμετρα δεν εχω πολλά 44000(τα 35000 χλμ. σε ταξίδια στο εξωτερικό) και την πρώτη κρεμαγιέρα την άλλαξαν στα 33000 χλμ. και την άλλη μετά από λίγο ούτε 34000χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Να απαντήσω στους φίλους που ρωτάνε γιατι SUV και όχι σεντάν. Γιατί Απρίλιο με Οκτώβριο μετακομίζω σε νησί για δουλειά και το το SUV με εξυπηρετεί για την μεταφορική του ικανότητα. Όσο για το τι εννοώ στα 140 να πηγαίνω γρήγορα εννοώ ότι θέλω να κάνω μια προσπέραση και να μην το σκέπτομαι πολύ πιο πριν αλλά και στα ανηφορικά κομμάτια των εθνικών οδών να μην κόβει τόσο πολύ σε επίπεδο μουγκρίζω και αποτέλεσμα δεν εχω.Δεν με ενδιαφέρει να βάζω φωτιά στην άσφαλτο απλά να είναι πραγματικά σβέλτο όταν το χρειάζομαι.
      Μια καλή ιδέα είναι το τσιπάρισμα αλλά με την 8ετη εγγύηση που εχω μέχρι το 2027 πιθανά θα αντιμετωπίσω πρόβλημα. Και βέβαια δεν ξέρω την καταπόνηση του dpf σε αυτή την περίπτωση με ότι σημαίνει αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μετά από την δεύτερη αλλαγή κρεμαγιέρας σε διάστημα ενός μήνα σε Kuga st line 1.5 diesel του 2019(πάντα στην εγγύηση λόγω οκταετούς εγγύησης). Σκέπτομαι την αλλαγή του αυτοκινήτου και μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα και απέκλεισα για διάφορους λόγους Qashqai, Arkana, MG ZH MAX και Peugeot κατέληξα με κάποιους ενδοιασμούς στο Corolla Cross, θέλω αυτόματο δεν με ενδιαφέρουν οι ταχύτητες.
      Η χρήση είναι λίγο πόλη(κινούμε με την μηχανή εντός πόλης κυρίως) και περισσότερο ταξίδια Ελλάδα και εξωτερικό το μεγαλύτερο ποσοστό.
      Θέλω να μου πείτε αν η Corolla 1.8(αγορά 2λιτρου δεν σκέπτομαι γιατι είμαι καμένος απο φόρους) μπορεί με ταχύτητες πάνω από 130 να προσπεράσει και γενικότερα να κινηθεί σβέλτα ή λόγω υβριδικού είναι αργή και θα καίει ένα σκασμό βενζίνη.
      Όσο αφορά το βάρος είναι δυο επιβάτες με αποσκευές και κλιματισμό κυρίως.
      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας προκαταβολικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: DS4 mk2 2021/ DS No4 2025

      https://www.newsauto.gr/news/fthinotero-ke-apo-ti-gallia-to-neo-ds4/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Για τιμές υπάρχει κάτι ή περιμένουν τιμοκατάλογο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      islander
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 1 / 23
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr