islander wrote:
Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αυτές οι τιμές πιλότος και για το Astra αλλά επειδή θα είναι σίγουρα πιο χαμηλές πιστεύω και με τη νέα εμφάνιση του θα πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Δύσκολα τα πράγματα για το 308, ίδιο πάτωμα,ίδιοι κινητήρες πιθανά καλύτερα πακέτα εξοπλισμού στην Opel αν κάποιος δεν φάει κόλλημα με τη σχεδίαση του 308 δύσκολα θα το αποφασίσει.
Όπως γίνεται αυτή τη στιγμή με το Corsa και το 208 εννοείς; Το Grandland με το 3008 και το Mokka με το 2008;
To σημαντικό είναι ότι η Stellantis έχει μόνο το 12% της κατηγορίας, και τώρα με τα 2 αυτά αυτοκίνητα και την C4 θα αυξήσουν Κατάρ πολύ το ποσοστό τους.
Ναι αυτό εννοώ, στην κατηγορία δεν έχει πρωταγωνιστήσει ποτέ το 308(μόνομ το 307 το 2001-2002) σε αντίθεση με το Astra που οι πωλήσεις του πήγαιναν καλά παρά τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας της Opel. Το Astra είχε ανέκαθεν καλή τιμολογιακή πολιτική και οσοι ήταν για αγορά στην μικρότερη κατηγορία προτιμόυσαν το Astra με λίγα περισσότερα χρήματα. Κάτι τέτοιο πιστεύω θα συμβεί και τώρα , όταν θα πρέπει για την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση του Astra να δώσεις 1500€ λιγότερα ή και 1700€ θα το σκεφτείς πολύ σοβαρά να πας σε Peugeot. Εξάλλου το Astra εχει ενα πολυ όμορφο χαρακτήρα σχεδιαστικά θα αρέσει σε πολλούς και απο τη στιγμή που στην ουσία είναι το ίδιο αυτοκίνητο η ζυγαριά θα γύρει υπέρ του Astra.